בריאות
תגובות (42 תגובות ב-29 דיונים)
29. אני מבין אותו
בן אדם שטובע רוצה להאחז במישהו ולא אכפת לו אם אותו בן אדם ימות. ואי אפשר להאשים אותו כי הוא טובע. מרחם על הטייס כי הוא בטח הרגיד ממש רע
* אני   11/08/17 | 01:25
28. נכון. מהתחלה כתבתי שהוא פשוט אדם רע ועלוב.
* ד   31/03/15 | 13:29
27. מסכימה עם כל מילה
* נטע   30/03/15 | 09:51
26. צודק
כל מילה בסלע
* משי   30/03/15 | 07:41
25. בריאות הנפש
מין הראוי שטיס האחראי לחייהם של מאות בני אדם יבדק נפשית באופן קבוע דיכאון יכול להיות סימפטום של מחלה אחרת אם כל ה כבוד לד״ר לוינסקי גם המדוכאים שבנינו היו שמחים לדעת שהטיס שאוחז בהגא המטוס ניבדק ואינו סובל מנטיות אובדניות
* הגיון   30/03/15 | 06:34
24. אויש תנוח
ברור שיש קשר, אדם שאין לו מה להפסיד, אדם שנמצא במצב של דיכאון עמוק ואכזבה אינסופית מהעולם ומבני האדם, רוצה שירגישו שהוא השאיר חותם כואב על העולם, ברגע שתהיה לו אפשרות הוא יהרוג כמה שיותר, כל אדם באשר הוא רוצה שאחרי שילך ידברו עליו, אדם בדיכאון חריף ירצה להזיק כמה שיותר לעולם ממנו הוא התאכזב, מבחינתו כ ל העולם אחראי לכאבו ולכן בהזדמנות הכי קרובה הוא יזיק לעולם, וככל שהנזק גדול יותר ויפגע יותר בכמה שיותר בני אדם ככה כאבו והרגשת אכזבתו מהעולם 'יפחת'.
* שמעון   30/03/15 | 06:03
אין לי מושג מי אתה, אבל אינך מבין לנפש האדם
כל מה שכתבת על דיכאון - אולי הגיוני בעיניך, אך לא קשור למציאות. מספיק שתקרא קצת על דיכאון בוויקיפדיה ותבין שאתה טועה.
* לשמעון היקר   30/03/15 | 11:44
23. כל הכבוד! זו אכן הנקודה הבעייתית ביותר בסיקור
בכל מקרה, יתכן שמדובר אפילו במעשה משברי, רגעי וספונטני. במצבים מסויימים גם האנשים השפויים ביותר עלולים לעשות מעשים קיצוניים. הסברים שטחיים לא יובילו לפתרונות אמיתיים.
* חרדתית לשעבר שיצאה מזה   30/03/15 | 03:10
22. מה בין רופא לטייס?
כשאתה צריך לעבור ניתוח אתה לא סומך על כל רופא. אתה מברר עליו אם הוא מומחה. כשאתה עולה על מטוס אין לך מושג מיהו הטייס ואם אכן יש לו הכישורים והרצון להטיס את המטוס בביטחה.הסיבה היא בגלל שהטייס נמצא כמוך באותו מצב ומה שיקרה איתך יקרה איתו. כל זה נכון כאשר הוא לא סובל מדיכאון. אם הוא סובל מדיכאון ולא אכפת לו למות. ולפעמים הוא רוצה מאד למות. איך אתה יכול לסמוך שהוא יעשה את המקסימום לשמןר עליך.
* נוסע   30/03/15 | 02:46
הטייסים נמצאים תחת מערכת פיקוח על מצבם הנפשי והבריאותי
נכתב שהוא הסתיר את המידע הרפואי מחברת התעופה.
* יש מנגנונים   30/03/15 | 11:43
21. לא מתאבד אלא רוצח מטורף ושפל
* רון   30/03/15 | 02:22
20. הוא לא בדיכאון הוא פסיכופת!
* היה..   30/03/15 | 01:42
19. מחלות נפש לסוגיהן
אולי זאת מגלומניה?
* יהודית   30/03/15 | 01:35
מגלומנים ונרקיססיסטים לא רוצחים!
יש המון כאלו! מדובר במקרה יותר מורכב של מחלה יותר מורכבת וכנראה לא מטופלת נכון או הפסקה שלו בטיפול התרופתי ללא אישור רופא. יש מצב שהיה פסיכוטי, אולי רודפני.
* לא רק   30/03/15 | 11:41
18. פשוט מדובר באגואיסט חסר מצפון
* לירז   30/03/15 | 01:30
17. לא הדיכאון הוא הבעיה כי אם
התרופות הפסיכיאטריות שלקח ששינו את המבנה הכימי של המוח שלו וכנראה חרצו את גורלו ונפשו לעד... אלו לא תרופות! אלו סמים מסוכנים ביותר!! השמרו לכם!!! ראו את כל מה שיש לעמותת מגן לומר, לפיטר ברגין, לתומאס סאז! אני מדבר מניסיון!
* דכאוני   30/03/15 | 00:50
תרופות פסיכיאטריות
הצילו לי את החיים
* אלמוג   30/03/15 | 07:23
גם לי
* אחת   30/03/15 | 11:40
אתה לא סיינטולוג במקרה?
זוהי כת מסוכנת שמייסדה שנא פסיכיאטרים ולכן הם נגד פסיכולוגים, פסיכיאטרים ותרופות פסיכיאטריות. חברה אחראיים - אם אתם סובלים תבחרו ברפואה ולא בכתות של מסובבים שאינם מטופלים.
* לדכאוני   30/03/15 | 11:40
16. צודק. כל מילה נוספת מיותרת
אדם בדיכאון לא מעוניין לרצוח אחרים אלא רק את עצמו (אםבכלל). אם זאת נרקסיסט ברמה החולנית (=רצה שיזכרו אותו ) היא הפרעה נפשית שכן מסוכנת לסובבים. יש אדם מפורסם שעשה את זה.
* .   30/03/15 | 00:41
15. מה שקרה זה פשוט מאוד
הוא ראה סיפורים פרועים!! R.I.P לכל הנרצחים
* רעות   30/03/15 | 00:36
14. כל הכבוד על הכתבה. הסיקור התקשורתי עושה עוול לחולים בדיכאון
צריך להבין מה זה דיכאון, זו מחלה לכל דבר רק שהיא מחלה נפשית ולא פיזית. רוב חולי הדיכאון הם אנשים נורמטיביים והמחלה שגורמת סבל בעיקר לאדם שסובל ממנה אבל רוב האנשים מצליחים להחלים ולחיות בצורה טובה. הטייס הזה כמראה היה מעורער לחלוטין וזה לא הדיכאון שהביא אותו לעשות את המעשה הנורא. ההכללה שעושים בתקשורת לגבי חולי דיכאון מגבירה את הסטיגמה שחולי דיכאון הם מסוכנים או משוגעים זה פשוט חוסר אחריות ומעבר לזה זה פשוט לא נכון!
* אחת שהחלימה מזה   30/03/15 | 00:26
13. מה שמוזר לי הוא שנשימתו לא השתנתה לאורך הזמן - איך זה יתכן שהוא היה כל כך רגוע??
מאד מאד מוזר... לא היה שום שינוי ברגשות שלו?? איך זה יתכן?
* נעמי    30/03/15 | 00:25
12. לא דיכאון ולא נעליים
עוד כמה חודשים כשיקרה הארוע הגדול הבא , וכשנשכח קצת מהארוע הנורא הזה , (bigger elsewhere) אז פתאום יזכרו להגיד לנו שמצאו אצלו דגל דאע״ש בבית . ככה בקטנה , אתם יודעים .
* ח.    29/03/15 | 23:46
11. בדיוק שאלתי את אותה שאלה?
כמו שעשו הכללה לציונות הדתית אחרי רצח יצחק רבין. כל מקרה צריך להישפט לגופו ואנשים עם דכאון ברובם אנשים עם נפש רגישה יותר מאחרים, וקרוב לוודאי שלא יפגעו בנמלה. פה מדובר על פסיכופט נטו.
* רנזי   29/03/15 | 23:38
10. כתבה חכמה, שיבדקו באמת מה קרה
* דנה   29/03/15 | 23:31
9. גרמני...שכחתם
* איציק   29/03/15 | 22:40
8. א
* גרמני... שכחתם   29/03/15 | 22:40
7. כתבה מקצועית, אמינה ונכונה!
אכן טייס זה היה נרקיסיסט אך גם הרבה מחברינו הם כאלו. הרבה פעמים גם הורינו ולכן גם לנו יש כמה תכונות. ברגע שמבינים זאת אפשר להתייחס לזה כמחלה ואז לצפות פחות מאותם אנשים, להבליג על דברים חסרי טאקט שהם אומרים או על הניגודיות אצלם. כך בעצם אפשר לבנות מע׳ יחסים טובה יחסית ואפילו לשבת בכייף בחג הפסח. מה שלא מתאים יוצא פשוט מהאוזן השנייה. חשוב מאוד שנהיה עצמאים ולא חצי ממשהו או בסימביוזה עמוקה עם מישהו. זה ייתן לנו גם הרבה בריאות.
* כל הכבוד!   29/03/15 | 22:31
6. מסכימה. מדובר בפסיכופט
* אורני   29/03/15 | 21:06
5. איש פסיכופט
אדם לא יציב, אדם שנמצא בדכאון לא מחפש לרצוח כך אנשים, מה גם שלפי מה שחברתו לשעבר אומרת הוא תיכנן וחשב על זה זמן רב קודם לכן...
* דני   29/03/15 | 19:32
שיתחילו לבדוק כמה כאלה על הכביש ולא תמיד מדווחים
* מיצ   29/03/15 | 22:25
4. מסכימה עם כל מילה
ובטוחה שמסתירים מהציבור את זה שהוא התחבר לדעהש או משהו
* אני   29/03/15 | 18:04
3. לא נכון
אדם בדיכאון יחפש לנקום על כל הכעס והעצב שהוא אגר מי שנמצא בדיכאון עמוק מחזיק בתוכו המון כעס
* אבי    29/03/15 | 16:26
אתה צודק אבי, וגם, כשאדם בדיכאון חוטף התקף, ירידה במצב הרוח ההגיון שלו לקוי והוא אפילו עלול לחשוב שהוא עושה טובה לכל האנשים שהוא לוקח איתו כי העולם נראה לו שחור
* ישראל   29/03/15 | 19:00
זה כבר דכאון פסיכוטי. אני בספק. אני מהמרת שהיה הפרעת אישיות נרציסטית ואנטי סוציאלית. אכן התקשורת פוגעת בחולי הדכאון.
* א.א.   29/03/15 | 22:02
לאבי
כך כך לא נכון...ואני כותבת לך מניסיון עבר.הייתי בדיכאון הכי קשה שיש!!!בתחתית,בריצפה!!!אבל שום כעס לא היה בי,רק בוכה בוכה בוכה בלי הפסקה,ולהיפך :רציתי רק לחבק ושיחבקו אותי חזרה.לא כעסתי אפילו על המשפחה הקרובה שדיברה שהשתגעתי...אבל ברוך ה׳ הכל בסדר.מעולם לא חיפשתי לנקום אפילו במשפחה הקרובה שכבר נמאסתי עליהם עם הבכי הבלתי פוסק.
* דנה   30/03/15 | 00:48
אנשים בדיכאון נוטים להאשים את עצמם
בגלל זה הם בדיכאון... כי הם חושבים שהם לא טובים מספיק, שהם מקוקלים, שהם מלאים בביש מזל, שכל מה שרע מגיע להם. יש הבדל נורא גדול בין עצב לכעס, דכאון זה עצב, תסכול וייאוש לא כעס. אין להם את האנרגיות לכעוס.
* הסבר   30/03/15 | 02:07
מי שבדיכאון עסוק בעצמו ובסבל שלו
הייתי בדיכאון ואני על תרופות ואני עובדת עם ילדים ומעולם לא ל=עלה בדעתי לסכן אחד מהם.
* איזה שטויות   30/03/15 | 11:41
2. זה פשוט ..מסתירים מאיתנו משהו..לא הגיוני כל הסיפור..
* מהתחלה אמרתי ואמרתי   29/03/15 | 15:07
1. מסכימה עם כל מילה
וסובלת בשקט
* דיכאונית   29/03/15 | 14:47
גם אני
גם אני אחותי למרות שאני מודה שהרבה פעמים שהדיכאון שלי ממש מחמיר לא אכפת לי מאחרים בלשון המעטה אפילו זה פשוט סבל לא מאחל לאף אחד
* גם אני   29/03/15 | 23:00