הורים
תגובות (104 תגובות ב-52 דיונים)
52. תגובה לתגובות שהיו בתגובה שלי
אני בעצמי בת לאמא מבוגרת, ואני יודעת שזה ברכה להביא ילדים. אז יש כמה נשים פוריות שהגיבו ושהן מסוגלות להביא ילדים לעולם- אבל מה עם אלו שנלחמו שנים בשביל להביא ילדים ובסוף הצליחו בגיל מבוגר !? אתן לא תבינו... אתן פוריות ובקלות נכנסת להריון... ואני גם לא מאחלת לכן לדעת כי זה זוועה לחוות את זה. זה באמת נורא שילדה לא תחווה את הכל עם אמה המבוגרת- אבל היא תמיד תשמח ותודה לה על כך שהעניקה לה חיים ! ואין אושר מזה...
* אחת   16/06/10 | 15:24
עם כל הצער צריך לדעת מתי להפסיק
זה נראה לך הגיוני להוליד ילד בגיל 72???? זה הדבר הכי אגואיסטי לעשות. גם אם משפחתה של האם תטפל בתינוקות כמו שצריך לאחר לכתה, עדיין יהיה לה חוסר של אם. כי אין כמו אמא!!!
* מיכל   17/06/10 | 12:24
51. חבל על עסק שנסגר
כשפותחים עסק באיחור כך זה נראה , אמא שחושבת על האינטרס שלה ולא איך יגדל הילד טוב שבורא עולם עושה משפט צדק,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
* כרמי   16/06/10 | 08:04
50. לידה מאוחרת...
למה נראה לי שזה לא אמיתי...?
* דנה   16/06/10 | 07:23
49. כואבבבבבב הלבבבבבבבבבבבב
* ......   16/06/10 | 02:18
48. והעיקר...שלא יזכרו שהיא היתה עקרה
אוי...לפרמיטיבים ולצרי מוח..זה העיקר?????כמה שהאנשים בהודו וההודים שבארץ טיפשים לא חושבים על הילד אלה על עצמם..
* אורלי   16/06/10 | 01:47
47. שטויות היא ידעה בדיוק מה הסיכונים בללדת
ילד בגיל 70. ראיתי את הסרט טלויזיה שבו ראיינו אותה!! ותאמינו לי היא ידעה בדיוק מה כרוך בהיריון כזה ואחרי.
* ספיר   15/06/10 | 23:32
46. ילדה יפה
נראה כאילו העיניים של הילדה שעוד לא יודעת להתבטא, אומרות- תעזרו לאמא שלי! בבקשה!
* רחלי   15/06/10 | 23:17
45. ותודה לאימי שלא ויתרה עלי למרות גילה המבוגר
אימי ילדה אותי בגל מאוד מבוגר. כיום אני צעירה והיא קשישה אבל אני חיה באושר ואוהבת אותה מאוד.
* שש   15/06/10 | 22:34
כמוך כמוני :)
ואין יום שאני לא מודה לה' ולה על כך
* אחת   16/06/10 | 15:27
44. ילדים
מביאים ילדים בגיל מאוחר ממש אגואיסטי מי יגדל את הילדה הקטנה היא תהיה מסכנה. העיקר שהאם הביאה אותה לעולם בכדי לסבול חבלללללל.
* שרה   15/06/10 | 20:54
43. מסכנה
* חורש   15/06/10 | 20:18
42. זה קורה שההורים לוחצים שרוצים נכדים. חרמנית הזקנה
* קמא סותרא   15/06/10 | 17:51
זה לא ההורים, זה הסביבה בה היא
חיה. נשים ללא ילדים מופולות לרעה בחברה ההודית. לכן אנשים מביאים ילדים (רק בגלל שאם לא אנשים יסתכלו עלייך עקום) וכמובן רק בשביל שבעתיק הילדים יאלצו לטפל בהורים.
* ספיר   15/06/10 | 23:35
נו באמת, ההורים בני ה 150 ולא הסביבה חה חה
* המסביר   16/06/10 | 06:59
41. יש לה חוט אדום כמו של מדונה על היד..?
* י   15/06/10 | 17:11
40. נורא עצוב...ממש כואב הלב שלא תיזכה לגדל את התינוקת!
* צ   15/06/10 | 17:10
39. ילדה מסכנה
יפה! איגואיסטית יקר היא הייתה אמא ומה עם ילדה הזאת שבעוד כמה שנים תשאר יתומה בהודו. נו אז מה שיש לה דודים דודות הם יחליפו לה את אמא .
* קרין   15/06/10 | 13:59
38. מסכנה הילדה
זה יפה שהיא הביאה ילדה לעולם אבל, מכנה הילדה מי יודע עוד כמה זמן אמא שלה תמות
* אור   15/06/10 | 13:48
37. איזו ילדה יפה. הרבה זוגות ישמחו לאמץ אותה
* אתי    15/06/10 | 13:19
36. האשה פשוט אגואיסטית
חשבה רק על הסיפוקים שלה ולא על הילדה שברור שתחיה ללא אמא מגיל צעיר
* אמיטל   15/06/10 | 10:59
35. ברור שהילדה תהיה יתומה בגיל צעיר
* רוע לב   15/06/10 | 10:52
34. טוב מאוחר מאשר בכלל מזל טוב ורפואה שלמה
* דה   15/06/10 | 09:13
זה פשוט אגואיסטי לחשוב כך, במה אשמה התינוקת?
גם כך החיים בהודו קשים מאוד, מה יהיה על הילדה הקטנה? איזה עתיד מחכה לה בלי גב של אמא?
* אותה לא שאלו   15/06/10 | 12:58
33. תגידו מזל טוב ותסתמו ת'פה.(לפחות הילדה יפה)
* נו אנשים באמת   15/06/10 | 00:33
באמת זה הכי חשוב יופי. ומה עכשיו?
* איזה חיים של סבל   15/06/10 | 12:58
32. לא כל העולם ישראל!!!
צאו מהבועה שלכם!!!!!!!!!!! שכחתם שמדובר על הודו? מי שלא מכיר לא מבין כמה המנטליות שם שונה וכמה כל ערבת הגיבובים שלכם בכלל לא מובנת להם. אגואיזם? פחחחח, מבחינתם זו ברכה ילדה נוספת - עוד זוג ידיים שיקבצו נדבות, יבשלו, ינקו... ולא בקטע רע או נצלני, זה פשוט ככה. ועוד יש לה משפחה (אמנם ללא אמא ביולוגית), אבל כל אחת יכולה להכנס לתפקיד האם ולתת לה אהבה וחום וטיפול כמו שה-ם יודעים. הרי כמויות בילתי נתפסות של ילדים מקבצים נדבות בכל מקום אפשרי, ולהם אין אפילו דוד רחוק מדרגה שלישית... אז תאמינו לי, שמצבה טוב.
* שרית   14/06/10 | 23:25
אני מרחמת עליך
כל כך בורה ! טיילת בהודו וכל מה שראית זה מקבצי נדבות? לכלוך? כמה עומק.... תחסכי מהעולם את התובנות שלך על ה"ההודים".
* כל ילד צריך לקבל חיים טובים!   15/06/10 | 21:47
31. הרופא צריך להיכלא ורשיונו לעסוק ברפואה להישלל לצמיתות
אסור שהרופא הזה יעסוק ברפואה. מה שהוא עשה זו לא רפואה. זה נסיון לצבור מוניטין על גבי האישה והילדה המסכנות. הוא אומר: "לפחות לא תמות עקרה". השתגעת?! אתה דוחף בן אדם אל מותו ואומר לפחות דחפתי אותו מהקומה ה 40 והוא מת מהר?! איזו מין נחמה זו?! איפה האתיקה שלו?! מה עם טובת הילד שטרם נוצר?! כשיוולד לאישה בת 70 כמה זמן תהיה לו אמא?! סביר להניח שאפילו לא תזכה להיות בחתונתה.
* בגיל 70 משתיל עובר ברחמה בכדי שלא תמות עקרה?!   14/06/10 | 22:11
30. זכויות אדם
לכל אשה יש את הזכות להיות אמא ולכל ילד יש את הזכות לאבא ואמא, זכות של אחד לא יכול להיות על חשבון זכות של אחר
* יוסי   14/06/10 | 19:28
29. נשים יקרות:אני מבין ללבכן אך יש בשורות פורצות דרך בנושא [כנסו]:
...בנושא בריאות שבעתיד אפרסם בעזרת ה'. שחלקם נועד לאפשר לכן לגשת לפרויקט בבריאות-מתאימה... [נשמע יומרני? העתיד יוכיח שגם לאיש קטן יש מה להציע!] אך בכ"ז למרות ההבנה והרצון הטוב-לגשת למטרה בצורה רגילה זה לא אחראי. אני שוב מבין אתכן אך תשאלו את עצמכן האם אתן גם פועלות מאהבה אמתית ודאגה לעתיד הילד או לא?! כי אז פני ההחלטה יכולים לקבל תמונה מורכבת יותר מאשר לשלוח את הילד מעורפל!!!. -*-*-*- נ.ב.: תשאלו את עצמכן אם הייתן סולחות לאמא הושלחת אתכן לדרך כזאת?.
* ברגו   14/06/10 | 18:01
28. תגובה ללירן מן
לידיעתך ההודים הם אלה שדווקא לא עושים מהר וחוץ מזה הם עברו טיפולי פוריות ושום דבר לא עומד בפני הרצון ועוד דבר הגבר לא עזב את אישתו בגלל שהיא עקרה נשאר איתה באש ובמים.
* הודית גאה   14/06/10 | 17:50
כן הוא נשאר איתה אבל נישא לאשה נוספת
שהיא במקרה אחותה של בת ה-72 שכם לא יכלה להביא ילדים.
* חבל   15/06/10 | 23:38
לא נישא לה האחות עברה לגור איתם כדי לשמור על הילדה!
* חכמה   16/06/10 | 09:51
בסדרת התעודה שעשו על נשים שילדו
בגיל מאוחר המשפחה הנ"ל התראיינו ואמרו שם בבירור שהבעל נישא לאחותה כדי שאולי היא תוכל להביא לו ילדים.. זה לא קרה.
* אני החכמה שמקשיבה   17/06/10 | 22:54
27. מעניין עם מי היא עשתה
* נעמי   14/06/10 | 17:22
26. תסתכלו על זה ככה:
העיקר שהתינוקת לא מהסבא
* אמממ   14/06/10 | 17:15
25. כל הכבוד לה יש לה משפחה גדולה שתשמח לגדל את התינוקת אחריהם אז למה לא?...
* ...   14/06/10 | 16:52
24. אני מזועזעת מהתגובות הבורות כאן
אני מזדעזעת מהתגובות שלכם, חשבתי שישראלים קצת יותר חמים ומבינים- שיש להם יכולת להזדהות. אני מופתעת נורא לראות את התגובות השליליות כאן, וזה מאוד מצער אותי. אני מאוד מבינה את אותה גברת, להיות אמא זה משהו שקשה להסביר- הערך של האדם זה להביא ילדים לעולם שימשיכו ויהיו לשושלת טובה וגדולה. תשכילו להסתכל אחורה, להזדהות- לחשוב מה היה קורה אילו אחד הסבתות לא היו נכנסות להריון ומביאות את כל השושלת שבאה אחר כך (שבין היתר, אתם נמצאים בה). אין דבר יותר קסום מלהיות אמא, זה משהו שקשה לתאר. בתור בת לאמא מבוגרת- אני יודעת כמה חשיבות שיש בלהיות אישה וכמה יש להעריך אמהות. אותה אישה תמות בידיעה שמישהי תזכור אותה (גם אם לא, היא תשמע את הסיפורים שיחדדו את הזיכרון בכל פעם ), היא הביאה לעולם חיים ואין ברכה גדולה מזו. אני מאחלת לכם, אנשים (בעיקר גברים וצעירות שמזלזלים) ללמוד ולהפתח- כי חוכמה רבה אין בכם.
* אחת    14/06/10 | 16:37
האמת- צודקת
שרה, הסבתא, של כולנו לא ילדה בגיל 90?
* רחלי   14/06/10 | 17:10
נו אז???? מה השטויות האלו, חוזרים לימי התנך?
* מודרניזציה    15/06/10 | 13:04
והרי כולנו יודעים שמה שכתוב בתנ"ך אכן קרה.
הרי אין כמו מקבץ סיפורים שאף אחד לא יודע מתי נכתב כדי לדעת בוודאות שהייתה אישה בשם שרה ושהיא ילדה בגיל 90. לפי הספר שלי, סבתא של כולנו היא בעצם חייזרית בת 12. אז כנראה שזה לא טוב להביא ילדים בגיל מבוגר - ומי יתווכח איתי, הרי זה כתוב בספר שלי!!!
* מגחח   15/06/10 | 13:07
שאלה: היית רוצה להיות הילדה שלה
תשימי את עצמך במקום אותה ילדה היית רוצה ללכת ביום הראשון של כיתה א עם אמא שנראית ככה ? היית רוצה לחיות עם אמא שאין לה כוחות ללכת איתך לגן משחקים , לים, לקניות לסרטים ועוד ? היית רוצה להיוולד לאמא שאין לה כוח בקושי להרים אותך על הידיים . ממה את כל כך מזועזעת צאי מהבועה שלך ותסתכלי קצת הלאה ולא רק על הרגשות של האשה הזאת . נכון כל אחת רוצה להיות אמא אבל יש גבול לאגואיסטיות . בסוף הרצון להיות אמא נמצאת ילדה אחת קטנה ואומללה שמהר מאוד תשאר לבד. ועכשיו תשאלי את עצמך היית רוצה להיות הילדה הזאת?
* אני אישה   14/06/10 | 17:38
אחת היקרה!
זאת אגואיסטיות לשמה להביא ילד לעולם ולצפות שמישהו אחר יגדל אותו!!!!ילד צריך חום אהבה חיבוק ונשיקה ואמא בגיל 72 לא יכולה להעניק כל זה,אפילו להרים אותה היא לא יכולה!!!עם כל הכבוד לרצונות של נשים יש סיבה לגיל הבלות ולזה שנשים לא מסוגלות ללדת בגילאים מסויימים....ולגבי הדוגמא של שרה:נו באמת???סיפור של לפני אלפי שנה שהיה נס והיום שרופא שרצה שיכירו בו כמחולל ניסים שעודד את כל ההפקרות הזאת....ממש מזעזע,ובגלל שיש לי ילדה אני אומרת את זה,לא כי אני רווקה כמו שרשמת ולא כי אני גבר,ואגב הסטטוס לא קשור פה לתגובות של רוב האנשים...
* אמא צעירה וגאה   14/06/10 | 21:11
לא מסכימה
אם היקר להביא שושלת גדולה וטובה אז איפה פה העניין שהיא תשאר לבד גם אם יש לה מי שהגדל אותה. אם ככה למה לא להביא עוד 10 ילדים מה זה משנה מי יגדל אותם הרי מה שאת אומרת זה ברכה. נכון צודקת לחלוטין. ואני אמא שני ילדים מקסימים ובעני לא לראות אותם גדלים ומתחתנים זה אסון. אז רק להגיד הנה ילדתי אותם . ולהשקיע שישקיע מישהו אחר (דוד מארצות הברית)
* קרין   15/06/10 | 14:05
23. אני רואה פה המון תגובות שליליות
אבל אני מאוד מזדהה עם אותה גברת, זאת לא אנוכית ולא כלום. הערך של הנשים בעולם הזה הוא להביא לעולם ילדים (דבר שגברים לא יבינו לעולם או נשים צעירות ), זה לא מסתיים בערך- זה מעבר לזה... זאת הידיעה הזאת שאישה צריכה להיות אמא. בנוסף, האישה רוצה שיהיו לה צאצאים שיזכרו אותה ... מאוד קשה לי לתאר את ההרגשה הזאת אישה בלי ילדים. בתור אחת שנולדה לאמא מבוגרת- אני מאוד מזדהה עם אותה גברת ומעריצה אותה על מעשיה! אני מזדעזעת מהתגובות כאן, חשבתי שישראלים יותר חמים ומבינים. אותה אישה הביאה חיים לעולם- וצריך רק להעריץ אותה על כך. אני מאחלת לכל החכמולוגים כאן לקבל טיפת חוכמה שתעזור להם להזדהות ולקבל זאת.
* אחת    14/06/10 | 16:29
הערך שלנו
זה לא רק בלהביא ילדים לעולם! אנחנו לא מכונות לייצור ילדים!
* שירי   14/06/10 | 17:13
אתם מכונות ניקיון,סיפוק יצרים וילודה.זהו
* סופר מן   14/06/10 | 20:39
22. איזו ילדה יפה :-)
* חגית   14/06/10 | 16:09
21. לידה בגיל 70
בס"ד מה הפלא? שרה אימנו ילדה בגיל 90 !!!
* סעדה   14/06/10 | 15:45
20. שלא יזכרו אותה כעקרה??? הבת שלה לא תזכור אותה בכלל
* בטח תימכר לזנות המסכנה הקטנה   14/06/10 | 15:12
19. שערוריה . חוסר אחריות .אנוכיות לשמה!
מסכנה הילדה ,זה גם לא משנה אם יש לה משפחה תומכת .. ילדה זקוקה לאמא שלה .. זה לא העיקר להפוך לאם .. זה גם לדעת שיש אחריות ולילדים יש צרכים ששום דודה לא יכולה להעניק .. זה מרגיז מאוד .. גם פה אצלנו עכשיו עם החוק הטיפשי הזה להתיר ביצייות דרך ממון המדינה לנשים מבוגרות .. נו באמת .. במקום להביא ילדים שכל חיים ידרשו בטיפול הוריהם המזדקנים ואיזה מין חיים אלה בכלל .. המדינה שלנו צריכה לטפל בילדים הקיימים .. וגם כן האישה הזאת "לא ידעתי שישנם סיכונים להביא בגילי ילדים " בורות לשמה! ...כמה חבל וישנם כל כך הרבה צעירות שלא מצליחות להכנס להריון ..ה' נותן אגוזים למי שאין שיניים .
* בטי   14/06/10 | 15:00
שערוריה
חבל שאת לא מבינה את אותן נשים והצורך הרב להבאת ילדים אני בת 52 ורוצה להביא ילדים גם בגיל כזה,וטוב שהחוק הזה עבר חוץ מזה אף אחת לא יודעת מתי תלך לעולמה ישנם הרבה נשים צעירות שנפטרות ממחלות ומשאירות ילדים יתומים,אז גם זה חבל אני שמחה על החוק הזה לתת אושר להרבה נשים
* אתי   14/06/10 | 17:09
18. לכל המתיפיפים זאת פשוט אגואיסטיות לשמה
תגידו מה שאתם רוצים ,לא סתם הטבע או אלוהים נתן לנו אפשרות ללדת עד גיל מסוים זה פשוט לא נורמלי ולא טבעי להביא ילד בגיל כל כך מבוגר בידיעה מראש שהם לא יזכו לגדל אותה הרבה זמן .ויותר מכך שלה יהיו הורים לזמן קצר כל כך. אז נכון שיש קרובי משפחה אבל זה לא אותו דבר.
* אורלי   14/06/10 | 14:24
17. נו באמת..
הייתה מאמצת אחד וזהו. בשביל מה ללדת ילדים, שיסבלו אחר כך? יש מספיק קטנטנים חסרי הורים בית ואוכל..מי ידאג להם?
* קייט   14/06/10 | 14:07
16. דומה לחמתי בול...רק היא בת51 חחחח
* שאול   14/06/10 | 14:03
חמתך ?
* שאולי   15/06/10 | 12:08
15. איזו אגואיסטית!!! מראש ילדה ילדה שתהיה יתומה!!
* צפוי   14/06/10 | 14:02
14. איך היה לה מחזור בגיל כזה?
* שלומית   14/06/10 | 13:45
13. לידה זה אירוע
טראומתי לגוף האישה! מה היא חשבה לעצמה?
* שירי   14/06/10 | 13:22
12. רק בגיל 70 נזכרה לעשות הפריה? לא נורמלית
* אירוש   14/06/10 | 13:07
היא לא נורמלית?הרופא שעשה לה את ההפריה לא נורמלי
* .   14/06/10 | 14:35
אולי לא התאפשר לה
עד עכשיו? הפריה היא יקרה ובטח היא חיה באיזה חור שאין שם אפילו מערכת ביוב...
* יוני   14/06/10 | 17:12
11. כל הכבוד לה
לפחות חוותה חוויה לילדה שלום ויהיה לה דור המשך
* נירה   14/06/10 | 12:23
10. מקסים!
איזה סיפור נוגע ללב! הרי הדבר הכי חשוב שלא יזכרו אותה בתור עקרה! הילדה לא חשובה, יהיה מי שיטפל בה, וגם אם לא, העתיד והרווחה של הילדה לא משמעותיים כמו העובדה שהגברת זכתה להיות אמא! איזה סיפור נפלא על הצלחה! מי אמר אגואיסטיות? מי אמר חוסר אחריות? מי אמר חוסר חמלה על ילדה שלא תזכה לגדול עם הורים??
* רעות   14/06/10 | 12:21
אחלה תגובה.
(:
* שמי   14/06/10 | 12:36
כל מילה בסלע!!!
* תהילה   14/06/10 | 12:37
מצד שני
הילדה הזאת לא הייתה קיימת אם לא היו עושים הפריה- אז אני דיי משוכנע שהיא בסופו של דבר תשמח שיצא לה לחיות :-) למרות שאני חושב שזה דבילי להביא ילדים בגיל כזה
* דני   14/06/10 | 14:01
אולי...
היא היתה מעדיפה לא להיות קיימת? חשבת על זה? אנחנו לא בוחרים לא להיוולד ולא למות , ואני חושבת שלא צריך ללכת נגד הטבע , ובכל מחיר
* .   14/06/10 | 14:37
"הילדה לא חשובה"?!?!
* עדן   15/06/10 | 13:41
וואי זה היה בציניות יא מטומטםםםםםםם
* וואי עדן אתה פקאץ!   15/06/10 | 22:21
9. אבל הילדה לא חייה מספיק בשביל להפוך ליתומה
אגואיסטית
* נונה   14/06/10 | 12:13
8. אני יכולה להבין את האמא-רק אמא תבין... הילדה תהיה בסדר...
* rony dotan   14/06/10 | 12:05
רק אמא תבין????
איך את אומרת שהילדה תהיה בסדר?אם את מסוגלת לדמיין מצב בו את משאירה את ילדייך לבד בעולם בעודם תינוקות ולהגיד ש"יהיה בסדר" את צריכה בדיקה נפשית דחופה ועו"ס צמודה לרגל...ולא,אמא נורמלית לא יכולה "להבין"
* אוי וואבוי לך   15/06/10 | 02:01
איזו אמא את? עשי בדק בית לגבי הבנתך...
* אמא אחרת   15/06/10 | 16:53
בנות.. זאת הודו!!!! אף אחד לא בסדר שם,
לא ילד, לא נער, לא גבר ולא מבוגר!!!! העניים שם הם גובעים ברעב, מוכרים ילדים תמורת כסף.. כך שזה לא ממש משנה אם יש לה אמא או לא.. גורלה יהיה מר גם כך.
* הודו   15/06/10 | 23:45
7. אוי ההודים האלה...
דנה את הבת שלה לחיי יתומות ועוני, אבל העיקר שלא מתה עקרה...יופי
* עמית   14/06/10 | 11:49
לפחות יש לה המשכיות
אם לא היה לה את הבת הזאת מי היה זוכר אותה? שם היתה נגמרת השושלת שלה!!!! גם ככה היא נחשבה למתה עד אז כי עקר נחשב כמת!
* שירה   14/06/10 | 12:29
בשביל שנה אחת של אושר לעצמה
גרמה חיי סבל לתינוקת קטנה. אבל מצד שני, אם לא היא- הרי התינוקת לא הייתה נולדת. מה עדיף? חיי צער או לא להיוולד כלל? הי גולשים! מה דעתכם?
* אמא   14/06/10 | 18:05
דעתי נוטה בעיקר לעמית היקר/ה ופניה להודים[להעביר]:
#1# שירה צודקת בהחלט בטענה שהמשכיות זה ערך-וחשוב שמישהו "יזכור אותך" מסכים מאוד אך לתת לילד כמה דברים [שלפרטם זה ארוך...אמא חינוך, בית, בסיס נקודת פתיחה בריאה לחיים ועוד ועוד דברים כבדי משקל] זה ערך עליון. [אני עצמי עשיתי וויתור אישי על בסיס אמונתי זו] בכל זאת משמח שגם לנשים בגיל הזה יכולה להיות תקווה!!!. #2# ועוד משהו-עצתי להודים אל תתחילו להתעסק עם סרט על היטלר ימ"ש {שנטל חיי אדם הקודמים לערך חיי ה"זבו" למרות שבהתנהגותם האצילית עולים לדעתי בערכם על כמה בני אדם) ולרדוף אותנו-היהודים ששמנו דומה [יהודים הודים] ויחסינו עד היום היו כ"כ יפים! למה לקלקל וללכת אחרי כל העולם נגדינו? כאומה בעלת לוח כרונולוגי דומה[48...] ועוד כמה נקודות טובת [יחס לבעלי חיים] וזה חוץ מהעובדה שכל מי שהולך נגדינו תשמעו מה אני אומר לכם-הסטטיסטיקה תוכיח שכולם יענשו! הנה אמריקה ואירופה המדרדרות כלכלית! היינו להם כ"קמע" וחבל שעכשיו יזרקו אותנו! בגלל מוסלמים בלתי סובלניים שכל מקום שבו האסלאם נוגע משמים[מלשון שממה]! אסלאם-מ-מדבר...!!!.שבסוף יגלו פנים רעות גם כלפיהם [מידע קרוב על האופי שלהם אני אומר לכם שכך יהיה]כמו כלפי נשים יהודיות שהם לוקחים במתק שפתיים ואח"כ הופכים אותם לשפחות אומללות!.בתיקווה לעולם טוב יותר. ותזכורת שליט.
* ברגו   14/06/10 | 13:26
ברגו- מי אתה?
* סקרנית   14/06/10 | 14:32
לעמית
לא חסר נשים מבוגרות שיולדות בגיל מאוחר. גם כאן בארץ!
* "ההודים האלה"..פחחח   14/06/10 | 22:20
6. ל-5: נכון שזכותה של אשה להיות אם, אבל מחובתה גם לדאוג לחיים טובים לילדיה!
גם אם מצבה היה טוב אחרי הלידה, הרי שאפילו בעוד 8 שנים, כשהילדה תהיה בת 10, תהיה לה אמא בת 80. אני בת 40, ואמא שלי בת 80. אני עוזרת ומטפלת בהורים באהבה גדולה, אבל מודעת לקושי הגדול. את יכולה לתאר לעצמך ילדה בת 10 במצב כזה??? האם זאת לא באמת אנוכיות לשמה????
* מסכנה הילדה, מקווה שיש משפחה תומכת מאחוריה!   14/06/10 | 11:38
5. זכותה של כל אישה להיות אם!מי שלא חושב כך הוא בור ועם הארץ
* שרון   14/06/10 | 11:28
זכותה של אישה ללדת ילדים אבל.....
לא בגיל 100 מה זה שטויות האלה האישה בכתבה לא יכולה לטפל בילד אז למה ללדת היא לא התחשבה בילד היא חשבה רק על עצמה הילד המסכן ישאר לבד בלי הורים ונראה מי יבוא לעזרתו אה אולי את תאמצי אותו??טיפשה!!!!!
* זקנות יולדות=טיפשות   14/06/10 | 11:37
הטבע לא התכוון שאישה תלד בגיל מבוגר כל כך!
זכותה של כל אחת לרצות להיות אמא וללדת אבל זה לא טבעי בגיל מבוגר כזה אחרת היא לא הייתה זקוקה להפרייה. סתם הביאה לעולם עוד ילדה שתהיה יתומה עכשיו. עוד פה להאכיל בהודו המפוצצת גם ככה בילדים רעבים.
* מעיין   14/06/10 | 11:52
רוב הנשים מתנהגות כמו חיות ויולדות ללא בחירה כלל
* ורד   14/06/10 | 16:01
4. יישאר להם עוד 19.9 מליארד..
רק בהודו.........
* חפיף   14/06/10 | 11:18
3. ווואי הזקנות הללו ..
איך הם מגיעות למצב שכזה..
* כפיר   14/06/10 | 11:09