גאווה
תגובות (52 תגובות ב-43 דיונים)
43.
זה מצחיק אבל אין לנשים מושג עד כמה הם פוגעים בהם בכל הבט אפשרי
* ניצול משווע   09/08/22 | 15:10
42.
ולמה תמיד הילדים בלונדינים מפרסומת של איקה,לא יאה להם ילדים כהים שדומים להם ולהוריהם.
* ועוד אך ניצול   09/08/22 | 15:06
41. ומה ההבדל בין השכרת רחם למכירת כיליה?
שניהם נעשים ממצוקה כספית שניהם מסכנים את התורם בצורה כזו או אחרת לדידי אין הבדל רק בקבוצת הכח האגרסיבית שמייצגת את ההומאים. הפתרון המוסרי והיחיד הוא תרומה אלטרואיסטית, ללא כוונת רווח כאן המקרה הוא שונה.
* אחת סתם   11/03/14 | 09:10
40. פונדקאיות הודיות הן מנוצלות. זה הניצול הכי מזעזע בעולם אי פעם לדעתי
זה לא שההודית ב 9 חודשי הריון פונדקאי מסדרת את עצמה כלכלית להרבה שנים. תוך שנה היא שוב בחובות. הן פשוט לא יודעות לנהל את עצמן כלכלית, הן תמיד יגיעו לעוני תוך זמן קצר. אגב, זה נכון גם להודים שתרמו כלייה. יש המון המון אנשים בעולם המערבי שקנו כלייה במזרח הרחוק... לכו תראו מה קרה לתורמים אחרי שתרמו... רובם אפילו לא קיבלו את הסכום שהובטח להם, רוב הכסף נלקח ע"י מתווכים ועסקנים. הבן אדם שתרם כלייה, מה יכול לעשות אח"כ?! אלה אנשים שלא יודעים להגן על עצמם מניצול, תמיד יגיעו לעוני ואז יהיה מי שינצל אותם שוב... עוד יותר.
* תמיר ברוך פ"ת   07/02/13 | 07:12
39. בצחוק וברצינות..
כל החתיכים והשווים בת"א- גייז! בחייאת, תרצו אותנו ונעשה לכם ילדים- בכיף! :-) אך ברצינות ולגופו של עניין: קהילת הגייז יצרה **לעצמה** תדמית בליינית , נהנתנית ולא רצינית. בולטים, בעיקר, מצעדי הגאווה למיניהם, עם העירום והוולגאריות. זו התדמית שנתפשת בציבור. GAY- באנגלית= "עליז". (קליל/ לא רציני). יש לי כמה חברים גייז שהם הכי "מיין סטרים"/ לא מבלים ב"אומן" במסיבות של "עופרה" כל שני וחמישי. אבל הדגש הוא תמיד ל"עליזים". אז אולי הקהילה צריכה לשנות תדמית ל"רצינית", ואז תילקח ברצינות ע"י המוסדות. כי פייר, איזו פקידת אימוץ, לדוגמא, תעדיף למסור תינוק לזוג, שבראש שלה רוקד עם תחתוני חוטיני ברחוב ומבלה באפטר פארטי ב'אומן' עד 12 בצהריים? פסטיבלי הגאווה, למיניהן- מייחצנים את "עליזות" הגייז אך יש לייחצן גם את הפן הרציני.
* תלאביבית   27/01/13 | 17:53
38. חלק מהטיעונים נכונים חלקם דמגוגיים לחלוטין ולא מכבדים את הכותב
יש המון צביעות וחלק מהטענות נכונות. הכי טוב שירשו לנו לעשות פונדקאות מפוקחת בארץ. אבל הנשים ההודיות אכן מנוצלות ולי כאדם מוסרי אין כוונה לקחת בזה חלק. טיעונים של טובת הילד כדי לשלול מהומואים את הזכות למשפחה הם אכן בורות והומופוביה אבל הקישור בינם לבין הטענות על ניצול הנשים ההודיות הוא אומלל ולא במקומו. אכן ילדים מנוצלים מייצרים לנו בגדים וטלפונים במזרח הרחוק אבל זה ממש לא טיעון שמצדיק שעבוד נשים. שנאמר באנגלית two wrongs don't make it right. אימוץ פונדקאות אלטרואיסטית או מפוקחת באדיקות על ידי הממשלה כאן בארץ, הם הפתרונות המוסריים והאפקטיביים ביותר עבור הקהילה.
* הומו שרוצה להיות אבא   27/01/13 | 16:13
37. דמוקרטיה. האומנם?
"הזכות לשוויון היא זכות טבעית שלפיה כל בני האדם שווים ללא הבדלי דת גזע או מין" כן כן , גם העדפה מינית. אימהות פונדקאיות בוחרות ( בחירה אישית היא אינה כפייה!!!) לעשות זאת על מנת לשפר את המצב הכלכלי שלהן או לעזור. לא משנה. כבר הזכרתי שהבחירה שלהן הינה חופשית? במקרה אני מכירה כמה זוגות הומואים, ובמקרה הם סומנו בראשי כחלק מהאנשים הכי מדהימים שיצא לי להכיר ,שהחינוך שהם יעבירו לילדיהם אף יעלה על חינוך הורים סטריטיים. תעשו לי טובה, מפחדים מקצת צדק? לא סחר ולא נעליים-שיוויון. כותב המאמר-כתיבה מדהים ומעוררת, הלוואי ויעשה כאן שינוי.
* טלי   26/01/13 | 22:23
36. מסכימה איתך לחלוטין
רק שאני לא מבינה את ההתייחסות למי שבוחר "לגדל ילד יחיד"- ממתי זו בחירה לא לגיטימית, עונש או ביטוי לשיקול דעת לקוי? אני בת יחידה מאושרת, וגם הוריי מאושרים בי. אין צורך להטיל פסול בבחירות של הורים אחרים רק כדי להכשיר את אלה שלך. אני בטוחה שתהיו הורים למופת, ואני מקווה שבאמת תזכו לכך בקרוב.
* JK   26/01/13 | 22:14
35. פשוט תאמצו
במקום לקנות ילדים בכסף, לכו תאמצו, אם אתם כל כך רוצים ילדים.
* דניאל   26/01/13 | 19:28
34. מאבק נגד הומופוביה
יש לי רעיון, בואו נחזור לשנות השמונים והתשעים, אז נאבקנו באומץ על זכותנו לחיות מחוץ לארון, נלחמנו נגד הדיכוי הגופני והרוחני שסבלנו. מממ, לא, בעצם בואו נאבק על זכותנו לדכא נשים ולראות ברחם שלהן סחורה עוברת לסוחר, ממש כמו הסטרייטים. כיף פה, בלה לה לנד
* יותם   26/01/13 | 19:22
33. אנחנו מדינה עם אחוז הצביעות הגבוה בעולם
לא נראה לי שזה הולך להשתנות , לצערי. אם האוכלוסיה הייתה קצת יותר פתוחה הם לא היו צריכים ללכת כל כך רחוק. בארץ יש המון נשים עצמאיות שברצון היו הופכות לאם פונדקאית, כמו כן יש הרבה נשים חד הוריות שזו הזדמנות עבורן לצאת ממעגל העוני ואני לא רואה מה פסול בזה. ולזוג הומואים מגיע להיות הורים בדיוק כפי שהגיע לי.
* דליה   26/01/13 | 19:02
32. וואו איזה זוג חתיכים!
* נופר   26/01/13 | 18:41
31. הומואים מתנגדים לפונדקאות
אני הוצו, ואני מתנגד לניצול נשים. אני לא חושב שמתקנים עוול אחד, הדיכוי שלנו כהומואים, בדיכוי אחר, ניצןל נשים.
* יותם   26/01/13 | 18:40
30. רועי ואור אני מוכן להיות הילד שלכם
בהצלחה אתם 10, אל תקשיבו לאנשים הם סתם רעים
* גיא   26/01/13 | 18:33
29. לכל חסרי התפיסה של המושג "אנלוגיה"
איך זה בסדר לקנות אייפון שמיוצר ע"י ילדים אומללים, אבל להעזר באשה בעלת רחם (להעזר - לא לנצל!!!!!) שתקבל המון המון כסף זה רע?? אתם אנשים רעים! יש פה בארץ המווווווון הורים שצריך לשלול להם את ההורות, מתעללים בילדים ולא מספקים להם חיים מינימלים, אז על בסיס מה שוללים הבאת ילדים לאוכלוסייה מסויימת? אוף!! ולכותב - שיהיה לך בהצלחה, מקווה שיגיעו ימים טובים ומאושרים שאתה ובן זוגך תחזיקו תינוק בידיים והוא יקרא לכם "אבא"!!!!!
* שרית   26/01/13 | 17:08
28. רועי ואור.. איזה יפים אתם!
* בא לי לעשות לכם משפחה   26/01/13 | 16:46
27. אתה משווה ילד לאייפון?
* ברצינות   26/01/13 | 16:05
26. המון הצלחה כל הכבוד לכם
* מירב   26/01/13 | 15:26
25. מה אתה משווה אייפון לילד?!
* שוקי   26/01/13 | 13:47
גם אני לא הבנתי!!
* איזה השוואה הזויה   26/01/13 | 18:59
ההשוואה היא לא לאייפון!
ההשוואה היא לניצול של הילדים שעובדים בפרך בשביל האייפון, ועם זה לאף אחד אין בעיה. אם להיות מדוייקים, זו אפילו לא השוואה אלא אנלוגיה. תפתחו ספר, תבינו את ההבדל
* מזועזעת מהטמטום שלכם   28/01/13 | 15:53
24. בראבו על המאמר! כל הכבוד ותודה!!
* חותם על כל מילה ומילה!   26/01/13 | 13:09
23. לא נגד זכותם של גברים להיות הורים
אלא נגד שכירת איברי גופן של נשים עניות במדינה לא מפותחת שלא ברור עד כמה(אם בכלל) הן רוצות להתפנס מפונדקאות.לא ברור אם יש מישהו שדואג לשלומן ולבריאותן אחרי ההריון וצריך לקחת בחשבון שהריון זה ממש לא כמו כל עבודה אחרת.זה תהליך שיכולים להיות לו סיבוכים,כולל כאלה שמסכנים חיים. זו הקרבה שיכולה להיות לגיטימית כשאישה מנס להביא לעולם את הילד שלה אבל ספק עד כמה באמת מישהי תעבור את כל זה מתוך איזשהו אלטרואיזם על מנת שלזוג אחר יהיה ילד. אני מתייחסת גם לזוגות סטרייטים שרוצים להשתמש בפונדקאית ולא רק בני אותו מין(אם כי אצל זוגות חד מיניים של גברים יש נטייה גבוהה יותר ללכת דווקא על האופציה הזאת)
* *   26/01/13 | 10:36
מסכימה מאוד!
* ספיר   26/01/13 | 17:17
22. וואו.אני אעשה לך ילד:)
לכותב המוכשר,ריתקת אותי...כל מילה בסלע.האמת שהכתבה מאוד מרגשת וצר לי שעבורכם הדרך הזו כה קשה. מקווה שהשינוי כבר החל...שימרו על אופטמיות ואל תוותרו על הזכות המדהימה של להיות הורים:) אור ואהבה:)
* ורה   26/01/13 | 01:33
21. אתה אידיוט. ומיזוגן.
* פמיניסט   26/01/13 | 01:05
20. גלית י׳חתיכת מטומוטמת הומו זה לא בחירה
ורבים יסכימו איתי עדיף שהילד יגדל עם שני הורים הומואים שיחנכו אותן לערכים טובים ולקבל כל אחד ללא הבדל של דת גזע ומין ובגלל אנשים כמו גברת גלית הממורמת יש במדינה שלנו הומופוביות
* ניר   25/01/13 | 22:38
שילכו ויאמצו ילד שכבר קיים וצריך בית חם.
סחר בגוף של אשה דלת אמצעים, חסרת השכלה או רצון חופשי זו החוסר מוסריות האמיתית. זה לא חוכמה לנסוע להודו, שם אשה היא הרכוש של בעלה ושלהיות פונדקאית היא לאו דווקא החלטה מושכלת של האשה עצמה.
* ספיר   26/01/13 | 17:16
19. בזיון ומסכנות לילד שטרם נולד
בושה וניצול נשים מסכנות ודלות. גברים אינם ראויים לגדל עולל קטן מסכן וחף מפשע!! בחרת להיות הומו תתמודד עם ההשלכות!
* גלית   25/01/13 | 21:32
בהומוסקסואליות לא בוחרים. בבורות ובבערות דווקא כן.
* ---   25/01/13 | 22:17
אני מקווה שאין לך ילדים, כי זה פחד לתת לך לגדל עולל קטן מסכן
* יובל   25/01/13 | 23:03
מילא העולל חף מפשע, את בטח שלא
* מילא   25/01/13 | 23:51
18. אני לא מסכים
יש בטקסט כמה נקודות חשובות. חבל שהן חלק ממלל רווי כעס שנאה והכללה. מעבר לזה לא ברור לי למה מופיעות 3 תמונות של הכותב, שישמור את זה לאטרף
* רועי   25/01/13 | 21:31
הוא רוצה להשוויץ אם לא הבנת
* פייר   26/01/13 | 13:56
17. וזוגות סטרייטים?
הכי כיף לראות את המתנגדים מבולבלים מול האופציה הזו, של סטרייטים עם בעיה רפואית. הרי רוב התירוצים כבר לא תקפים... לטעמי יש פה פשוט מפגש של אינטרסים: הפונדקאית, בין אם הודית או אמריקאית, והסוג, כל זוג. תמיד יש מתנגדים לחידושים רפואיים, אז? המון בהצלחה!
* lili   25/01/13 | 21:26
16. שיהיה בצלחה
* עמי   25/01/13 | 21:02
15. וואו רועי אתה מקסים!
איזה באסה שאתה לא בקטע של נשים ההפסד כולו שלנו :) בכל אופן בהצלחה ושבת שלום!
* זואי   25/01/13 | 20:53
14. ממש לא צביעות
חבל שבמקום לנסות להתמודד בצורה כנה עם הפגם המוסרי של סחר ברחם, אתה בוחר להציג כל דעה שונה משלך כצבועה. בתור הומו, ובוודאי לא כהומופוב, אני חושב שילד שגדל עם שני הורים הומואים יגדל מעולה. אולם הרצון שלך בילד הוא לא סיבה להכשיר את שרץ הפונדקאות. אל תשכח שמוסר הוא חשוב לא רק כשהוא לטובתך. הייתי מצפה שאוכלוסיה שממילא נרדפת לא פעם תדע להיות רגישה יותר למצוקות האחר, גם בהקרבה זו או אחרת.
* הומו   25/01/13 | 19:31
צדיק בסדום. כל הכבוד.
די למסע הטרור של קהילת הלהט"ב כנגד כל מי שמתנגד לפונקאות להומואים! ממתי הפכתם לפרה קדושה שכל מי שפוצה פה כנגדכם בביקורת מסתכן במטח חרפות וגידופים החל מהומופוב וכלה בפרימיטיב?
* י.ג.   25/01/13 | 21:02
13. רועי אתה מעורר הערצה ! ואני בטוחה ומחכה לראות איזה הורים מדהימים תהיו
* נוגה   25/01/13 | 18:14
12. וכל המתנגדים והצבועים - הם הומאים בעצמם (בארון)
וצריך לעשות להם אאוטינג
* הזועם   25/01/13 | 17:12
11. הכל צביעות גבר !
וזה לא רק כלפי הומואים בכל התחומים המוסר הכפול חוגג
* הזועם   25/01/13 | 17:10
10. בהצלחה
* קובי   25/01/13 | 16:19
9. חזק ואמץ!
מאמין שהדברים בהודו יסתדרו בקרוב, והאפיק זה יפתח מחדש, לצערם של כל ה"מוסריים" למיניהם שציינת בכתבה. הדברים שכתבת כל כך נכונים, תמיד יהיה לאנשים מה להגיד. שיתפוצצו, ואתם תגשימו את החלום שלכם בכל דרך שהיא! בהצלחה!
* צ'וצ'י   25/01/13 | 15:17
8. וואוו
מעולם לא חשבתי על זה בצורה הזאת, הארת לי את העיניים ונטעת בי שקיקה ותקווה! תודה רבה לך !
* בן 17   25/01/13 | 15:02
7. ישר כוח
היית ונשארת מהמם. בהצלחה!!!
* דקלה    25/01/13 | 14:13
6. כתיבה נפלאה יקירי! היטבת לשקף את הלך רוחי בדיוק רב!
* אור   25/01/13 | 13:00
5. בזכות אנשים כמוך השינוי יגיע! חזק ואמץ!
* שלומי   25/01/13 | 12:57
4. אתה כותב נפלא
* לימור   25/01/13 | 09:10
3. וואו. מרגש ונכון
כל אחד מרוכז בעצמו ולא רואה אף אחד ממטר. צבועים
* שי   25/01/13 | 09:10
2. כל כך צודק!!!
נמאס מהצביעות הזו!!! אוף!! איך אפשר להסביר את זה לסטרייטים שהם צבועים? שמבחינתם הכל מקובל חוץ מהומואים?
* חייל הומו   24/01/13 | 23:28
1. כל הכבוד
כתבת ממש לעניין.
* איתי   24/01/13 | 21:38