פלילים+
תגובות (51 תגובות ב-18 דיונים)
18. ל-בב
זה נכון שבתקשורת המיינסטרים יש פוקוס מיוחד על אלימות שבאה מגברים כנגד נשים. רק אתקן אותך לגבי הפקטואיד שהשתמשת בו, "1 מתוך 3" הוא מיתוס שנוצר מסקר שרלטני משנות השמונים בארה"ב שערכה חוקרת פמיניסטית, ד'ר מארי קוֹס (Koss). החוקרת ערכה את הסקר עבור מגזין שהזמין אותו, היא נסחה שאלון רשלני עם שאלות מעורפלות שמתייחסות לכל יחסי מין תחת השפעה של אלכוהול (ללא כל לקיחה בחשבון של עצמת השפעת האלכוהול או האם המין אכן היה כלל אספקטים פוגעניים כלשהם) יחד עם מגוון רמות ועוצמות שונות של פגיעה מינית באותה כפיפה עם אונס מלא ואלים. קוֹס אף הוסיפה חטא על פשע בכך שהסתירה מן העיתונות את התוצאות שמסרו המשתתפים הגברים בסקר שלה. מאז השאלון של דר' קוֹס הפך למשעה לתו התקן לכל הסקרים ואיסופי הנתונים עבור ה-"CDC" הוא המרכז הממשלתי למניעת מחלות בארה"ב; הדוף שנחשב למוסמך ביותר באיסופי נתונים סטטיסטיים על רווחה ואיכות החיים של אזרחי ארה"ב (בדומה ללמ"ס אצלנו). שים לב בכל מקום שמצצטטים את "אחת משלוש" לא מציינים מה המקור. משתמשים בפיגורה הזו לתאר את השיעור של נשים נפגעות מכל סוג של עבירת אלימות או מין, בין אם אונס / אלימות זוגית / הטרדה / תקיפה מינית. אף פעם אין שום גילוי נאות ואף אחד לא יודע שה"נתון" המפוברק הזה מתיימר להיות רלוונטי אך ורק לגבי בנות בגיל קולג' בארה"ב של שנות השמונים (בשנים אחרות ה-NSIVS של ה-CDC הראה שיעורים קצת אחרים; תלוי לגבי איזה תחום קרבנוּת). בקיצור, בתחום הפעילות החברתית והממסדית בנושא אלימות מינית / זוגית / אונס, שקרים ומניפולציות לצורך הערך שבזעזוע הם הכלל ולא היוצא מן הכלל.
* פומירנו   07/05/18 | 11:17
17. אתם לא נורמליים
* A    07/05/18 | 10:54
16. יש כלכך הרבה בנים שגדלו ללא אב ונמצאים עם בת זוג פמניסטית
שמתעללת בהם ואין להם למי לפנות, המצב קיים בכל העולם המערבי, בישראל פחות אך עם עלית הפמניזם יותר בנים יגדלו ללא אב והם יסבלו כל חייהם.
* ירון   23/04/18 | 07:58
ירון כמה שטויות אתה מדבר...
מה קשור גדל עם אב או בלי אב...?!?!? תפסיק לבלבל את המוח
* דור   23/04/18 | 15:49
בן שגדל ללא אב יש לו חוסר בטחון וחוסר חוסן וחוסר ניסיון וחוסר גב.
פמניזם הורס בנים וגברים . תבדוק בעצמך בגוגל: בארצות הברית 75 אחוז מהגברים בכלא גדלו אצל אימהות חד הוריות ללא דמות אב. האים אתה חושב שזה במקרה? תבדוק נתונים לפני שאתה מתלהם בצורה פמניסטית רעילה
* ירון   24/04/18 | 09:49
אולי הם גדלו עם אם חד הורית כי אבא שלהם היה אלים?!?!
חשבת על זה שאולי זו הסיבה שהם הגיעו לפשע ולא אמא שנשארה לטפל בהם??
* או מסומם או כל דבר אחר ועזב אותם בגיל צעיר?   29/04/18 | 12:15
ומה ההבדל
מה משנה הסיבה??? העובדה היא שהם גדלו ללא דמות אבהית נורמאלית.
* חיים   03/05/18 | 14:57
הוא לא חשב על זה
כי הוא מיזוגן אידיוט ודפוק. אפילו לא יודע את הפרוש של המילה "פמיניזם". אצלו כל הנשים פמיניסטיות והוא שונא את כולן. ולגבי מה שכתבת: זה בדיוק כך. אמא שלנו גידלה אותנו לבד אחרי שהתגרשה מ"גבר" אלים. אני מגדלת את הילדים שלי לבד כי בעלי עזב את הבית. רצה לחזור להיות רווק הולל. לא כולן בוחרות להיות חד הוריות מראש. לפעמים נסיבות קשות של החיים מובילות אותנו לכך. הלוואי והיינו גדלים עם אבא נורמלי. כנ"ל לגבי הילדים שלי.
* בדיוק   08/05/18 | 21:36
אוהבת את אלה שהסבירו ל"אבא" איפה הוא
לא אבא.
* תודה   15/05/18 | 22:55
אני
חחחחחחח מדובר מטטומטם
* אני   01/03/19 | 22:56
15. קוקסינל, זה מה שהוא.
* רועי   18/04/18 | 14:21
איזו תגובה של ילד קטן
* מישהי   28/04/18 | 12:41
14. לתשומת לב הפמינאציות באשר הם.
* סתם הערה   18/04/18 | 06:17
טימטום ברשת. מה הקשר לפמיניסטיות
* עוד חכמולוג   24/04/18 | 04:13
13. הוא אשם הוא גבר
פמינסטיות ...איפה אתן?
* אחד   18/04/18 | 01:34
שב בשקט !!!
זה לא קשור לפמיניזם. דרך אגב, אתה יודע למה עשו עליה כתבה? כי זה נדיר שאישה מתעללת ככה בגבר. כבר לא כל כך עושים כתבות על "גברים" שמתעללים בנשים כי זה דבר שבנורמה, לצערנו. חומר למחשבה, אם אתה מסוגל לחשוב.
* אחת   18/04/18 | 21:12
שבי את בשקט!
את בורה לגבי נושא אלימות זוגית ולא מכירה בכלל שום מידע שנוגע לנושא הכאוב הזה אלא רק את התעמולה הפמיניסטית שנפוצה בתקשורת המרכזית (שהיא מגמתית שקרית! בכך שהיא מתמקדת בכוונת מכוון בקרבנוּת נשית באופן אבסולוטי ואקסלוסיבי ומסתירה בכוונה כל מידע על דמוגרפיה אחרת). הנושא של אילמות זוגית ואינטימית קשור אחו'למניוקי לפמיניזם ולו רק בגלל שארגונים פמיניסטיים מובילים באופן בלעדי וטוטליטרי את הנרטיב החברתי על תופעות האלימות מהסוג הזה ולא נותנים לשום קול שלא מיישר איתן קו אידאולוגי מקום בשיח ואף נלחמים עד חורמה במי שמעז רק להעלות על דל שפתיים גברים ובנים כקרבנות.
* פומירנו   20/04/18 | 04:17
נשים יותר אלימות מגברים
נשים הרבה יותר עצבניות ואלימות מגברים. פשוט המשטרה לא מייחסת חשיבות לתלונות של גברים צוחקים על הגבר המכה ואפילו הופכים את הקערה על פיה ופתאום המוכה הופך למכה ולחשוד . וככה משנים את המציאות לסטטיסטיקה מעווטת
* רונן סוגבקר   20/04/18 | 09:12
"מעוותת" עם ת'.
ואל תבלבל את המוח. יש הרבה יותר גברים מכים מאשר נשים מכות. הגברים מטבעם יותר אלימים מנשים.
* המורה לעברית   20/04/18 | 15:22
חפרתם
יאללה סעו סעו... מסכים עם זה שמבטלים לחלוטין את הנושא של הגברים המוכים
* מזה   24/04/18 | 07:22
גם עילג וגם אידיוט.
כותבים "מעוותת". ואתה ממציא דברים מדמיונך הפורה והקודח. חוץ מזה שיש הבדל בין להיות עצבני/ת לבין להיות אלים בפועל. יש הרבה יותר גברים אלימים וגברים מכים מאשר נשים אלימות.
* אתה   08/05/18 | 21:43
מי
פומרינו צודק בכל מילה ימ.ח ש.מ.ם הפמניאציות ה.א.ר.רות יקח אותן אללה הגיע הזמן לגברים לקום ולהחזיר מלחמה לפמניאצם הארור עם כל הז.נ.ות שבו נשים עם ח.רא
* גבר   08/05/18 | 01:20
בטוח שאתה גבר ?
גבר אמיתי לא כותב כאלה שטויות. עוד "גבר" דפוק לרשימת המיזוגנים כאן במאקו.
* אתה   08/05/18 | 21:44
את לא יודעת על הנושא הזה כלום!
תמונת המציאות כל כך הרבה יותר מורכבת וכל כך רחוקה מהפשטנות ופרדיגמות הפמיניסטיות השקריות של "גברים פוגעים; נשים קרבנות" / "גברים = רע; נשים = טוב". אפשר אם רק קצת לא מתעצלים לקרוא יד ראשונה את המחקרים העדכניים על מה שקורה בתחום האלימות המינית, את אלה שידועים כמקצועיים והאמינים ביותר שישנם כיום; אחד כזה למשל הוא מחקר בין לאומי (שכולל 32 אומות, נעשה גם בישראל) יוצא דופן בהיקף וברזולוציה שלו שנערך ע"י פרופ' מאונ' ניו הפשייר, Murray A. Straus שהוא חלוץ החקר האקדמי של אלמ"ב בעולם, המחקר שלו מתאר ס-י-מ-ט-ר-י-ה! בשיעורי מקרי האלימות בין בני זוג הטרו-סקסואליים (ומראה הבדלים בהתנהגויות אלימות של גברים ונשים; למשל, ידעת שנשים! הן מהוות את הצד היוזם ברוב מקרי האלימות בין בני זוג?!). בנוסף, הרבה מאוד מחקרים מקצועיים וממשלתיים נוספים (גם של ה-CDC של ממשלת ארה"ב ושל ה-BJS שהוא המשרד לסטטיסטיקה משפטית האמריקאי) מציגים פאטרנים דומים של סימטריה כמו במחקר של פרופ' שטרוס; מקור מצויין לחלק גדול מהמחקרים האלה הוא ברשימה ענקית של מחקרים שנקראת "פיברט" (Fiebert) שעודכנה לאחרונה ב-2012 שעל פיה ניתן להבין בבירור שאלימות איננה תופעה שקשורה במגדר או מגיעה מגברים נובעת מגבריות (כפי שהמסר הפמיניסטי הקנאי ומרושע כל כך שלצערי נפוץ ללא תקנה, גורס ומשקר ומפמפם לאנשים את המוח) אלא שאלימות היא לא פחות ולא יותר מתופעה אנושית שלילית ומבחינת מוסר וגישה למדיניות לסיוע; יש לעזור ולתמוך בכל מי שמתוקף ונפגע ללא קשר לאנטומיה שלו בין הרגליים ולהעלות מודעות לאלימות כפי שהיא במציאות (כלומר, בין היתר לא להתמקד רק בנשים ולהציג אותן כמי שמסוגלות רק להיפגע אבל לא לפגוע - מה שהפמיניזם הממסדי עושה ביתר שאת). הסיסמאות וה"נתונים" הפמיניסטיים של הלובי הנשי שמפורסמים במשך 40~ הנשים האחרונות בכל הקמפיינים הפופולריים בתקשורת היום כבר ידועים כשקריים (נבדקו לפני ולפנים ע"י מומחים לסטטיסטיקה ונחשפו שיטות המחקר ואיסוף ה"נתונים" שמאחורי הססמאות של נעמ"ת/"ארגון מרכזי הסיוע" ויצ"ו/וכל יתר אינסוף הארגונים והתברר שהן פסולות ושערורייתיות ומגמתיות שהוזמנו ונערכו ע"י גורמים פמיניסטיים כדי לשרת את הלובי הפמיניסטי והמסר הציבורי השלט) המסר לפיו רוב הפוגעים והמתעללים הם גברים כלפי נשים הוא שקר במצח נחושה שנועד בשביל shock-value רק כדי לייצר אמפתיה ציבורית וכדי לשמר את הרלוונטיות של הפמיניזם, את האמפתיה הציבורית שתישאר תמיד בלעדית רק לקרבנות נשים ולשים זָין על הגברים שלא יקבלו סיוע גם כשבאמת צריך , כדי להשיג עוד שליטה בשיח והעוד השפעה חברתית ופוליטית (כי זה מה שקבוצות לחץ אידאולוגיות עושות.
* פומירנו   20/04/18 | 04:40
יכולת לתפוס אותי בקלקלתי על שיגאת הקלדה אחת פעוטה
וזה לא מה שיקנה לך או לעמדתך עליונות מוסרית מעל אחרים שעושה רושם (עד כה) שבקיאים יותר ממך בהרבה לגבי התחום עליו את מלהגת אין סוף התנשאות וגאווה. למעשה את זו שמבלבלת את המוח כאן מבלי להתייחס ולו לפרט אחד מתוכן הדברים שהבאתי שכולל רפרנס למקורות איסוף נתונים מחקריים ורשמיים על אלמ"ב מישראל ומהעולם (באופן שקל מאוד לחלץ מתוך דברי מילות מפתח לחיפוש פשוט בגוגל כדי למצוא את המקורות בעצמך ולעיין בהם וללמוד אולי משהו חדש שאת לא יודעת ולא חשבת עליו) שסותר בבוטות את ההצהרה הפשטנית והנוחה שהיא לא יותר מהשקפה סטראוטיפית ושטחית שלך שאת משליכה על המציאות ועל גברים כי ככה את רגילה וככה מקובל היום חברתית לחשוב ולדבר.
* למורה לעברית - מפומירנו   20/04/18 | 21:26
גם כן "מורה"...
נשים הן אלימות, גברים הם אלימים, כי זה חלק מטבע האדם ותנאי הקיום אנושי. לרוב ישנם מניעים שונים וצורות שונות לביטוי האלימות אצל גברים ואצל נשים. בגלל שאנשים הם לרוב עצלנים ומסתמכים על תחושות בטן ואמונות פשטניות (כפי שאת מדגימה בעצמך כרגע) יש הלך רוח "מסורתי", כמו "בון-טון" על פיו נוהגים לדון ולהתייחס מערכתית לתחום הלימות האינטמית, לפי מערכת הערכים שמאחורי הבון-טון הזה, מקובל להתייחס בכל מקרה בחומרה יתרה לאלימות מצד גברים (לפיכך למשל, בין היתר פערי ההרשעות, הענישה ושיעורי משכי השהיה בכלא לרעת גברים באופן קיצוני) ולהקל ראש משמעותית כשאשה נוהגת בפוגענות או אלימות הן מצד החוק והממסן והן בשיח הציבורי כי ישנה לרוב נטייה גינוצנטרית בחברה לראות באשה כקורבן באופן אוטומטי ואת הגבר כתוקפן אינהרנטי מבלי צורך לשאול שאלות כלשהן או בידע נסיבתי או חשיפה של פרטים כל שהם על אירוע אלים כלשהו ששומעים עליו בציבור. זו הטייה מאוד מאוד מושרשת ונפוצה שיוצרת בעיות ומצוקות שנוח מאוד להתעלם מהן. נוח אבל לא מוסרי ולא צודק. לו היית נכנסת לעובי הקורה, מקשיבה להרצאות עדכניות מחו"ל בנושא קרואת בעצמך מחקרים בתשומת לב ומכירה את סיפורן האישי וההיסטורי של אשיות בינ"ל שהקדישו את חייהן לנושא, למשל, כמו של Erin Pizzey (מקימת המקלט הראשון לנשים מוכות בבריטניה בשנת 1971) שנרדפה ע"י הפמיניטסטיות שפעלו בתקופתה לאחר שהכריזה על כוונתה להקים מקלט גם לגברים, היית מבינה משהו שכרגע אין לך סיכוי להבין, בעיקר כי את חוסמת את עלצך לצד שלא נוח לך לראות, את מכורה לאמונות העיוורות שלך שאת מציגה כאן. אותה ארין פיזי מבריטניה שאני מזכיר, אשה חלוצה בתחומה ומשכמה ומעלה שעברה המון סבל אישי במלחמת העולם השנייה, גילתה בזמנו כשהקימה את המקלט שלה, שבמציאות (בניגוד לנרטיב ותחושת הבטן כמו שלך יש, שכביכול גברים "אלימים מטבעם") יש נשים שמכות את בני זוגן בשיעורים גבוהים הרבה הרבה יותר ממה שמקובל לחשוב (בין היתר כי החוסות במקלט שהקימה הודו בפניה שהן נוהגות להכות בעליהן ולא תמיד ההפך). "חברותיה" המתנדבות לא פחות מ... איימו על חייה בתגובה לעניין שלה בסיוע לגברים, ושירות הדואר הבריטי אילץ אותה למסור את כל דברי הדואר שלה ליחידת גילוי חומרי הנפץ של המשטרה, כלב המחמד של המשפחה שלה נפצע ע"י אקטיביסטיות שרצו לפגוע בה ובסופו של דבר היא ברחה לקנדה ומאוחר יותר לארה"ב והפכה שם לפעילה חברתית מוכרת עם שם בינלאומי, בעלת מפעל חיים שלם לעזרה ומניעה של אלימות במשפחה. זה סיפור אמיתי וזמין שנותן חלון הצצה לאי הצדק ולכשלים ולהטיות המכוערות כל כך של הארגונים והמערכים הציבוריים שאמונים על עזרה לקרבנות אלימות. יש לה ספר, יש עליה סרטים וראיונות איתה, יש ויקפדיה עליה (באנגלית) זו נקודה טובה להתחיל בה חשיפה למידע חדש. כיום, גברים בכל מקרה נפגעים ולא מקבלים שום עזרה, לא שום פתחון לקול זעקה ומענה למרות שהם זקוקים לכך כי לדידן של מי שחושבות כמוך, כל המשאבים לסיוע צריכים להיות עבור נשים. זו אידאולוגיה לא צודקת, מסריחה שאני שונא ואלחם בה בכל הכוח ואמצעים שיעמדו לרשותי.
* פומירנו   20/04/18 | 21:46
לפומירנו היקר
כל הכבוד על יכולת הביטוי המפוארת, ברור שבלעת את הגלולה האדומה(red pill (. תודה על התגובה והמאמץ יישר כוח
* ירון   23/04/18 | 08:04
RED PILL הוא ביטוי שטותי מתרבות המרי והסמים האמרקאית
* אבשלום   25/04/18 | 13:17
נו באמת
גם על גברים מכים עושים כתבות אז אין לזה שום קשר למה שאמרת וחוץ מזה 1 מתוך 3 נשים סובלות מתקיפה 1 מתוך 5 גברים. וכמובן שאף אחד לא מדבר על זה בגלל הפמיניסטיות שמנסות להשתיק את הסיפורים האלה כדי להוציא גברים כאנשים הרעים בסיפור
* בב   05/05/18 | 21:35
12. שלא יעבדו עליכם הוא מכור לשטויות שלה
פשוט לא עצר בזמן..
* פיני חרמון   18/04/18 | 01:26
11. מזעזע שהשכנים שמעו וראו עליו סימנים אבל לא טרחו להתקשר למשטרה
לצערי אני מסכימה שבגלל שמדובר באישה אף אחד לא התלונן למשטרה. העונש הוא בדילה היא צריכה להכנס לפחות ל 15 שנים
* זיו   17/04/18 | 21:01
הם כן קראו למשטרה
כתוב. המשטרה לא נפלה מהשמיים.
* אבל   17/04/18 | 23:20
10. התגובות של הנשים פה נוראיות
גבר נשי, למה הוא לא עזב? כשגבר שואל אישה מוכה למה היא לא עזבה זה נורא. מדהים שחלק מהנשים כל כך צבועות. מציע לכל הפמיניסטיות לבדוק את הקבוצה שלהם לפני שמטהרים את הקבוצה השנייה.
* רון   17/04/18 | 20:41
אתה צודקק!!!
האמת לא ציפיתי לתגובות האלה מצד הנשים ושראיתי את זה פשוט רציתי להקיא מהן הן מגעילות אותי וגם הגברים שכתבו את התגובות המטמטמות האלה
* מאיה   19/04/18 | 09:03
9. נשמע לא הגיוני. בחור מזוכיסט
* בטח יותר חזק ממנה פיזית   17/04/18 | 20:14
8. מה זה הבולשיט הזה????????
7.5 שנים???? מה זה החרטא הזאת גבר היה מקבל 15 שנה לפחות פשוט בושה והעיקר הפמינאציות טוענות על קיפוח
* עאלק אפליה   17/04/18 | 18:51
7. אבל הוא גבר, כאפה אחת וזהו מסכן..
* לירז    17/04/18 | 18:37
6. יש לי תחושה שהוא די אוהב שקצת מתעללים בו, בדס״מ שאיבד שליטה
* אידה    17/04/18 | 18:16
5. איזה גבר נשי היה מחטיף לה
איך הוא נתן לה לעשות לו את זה ,
* ענבל   17/04/18 | 17:52
את לא תביני.
דבר ראשון היא הייתה קושרת אותו. דבר שני כנראה הוא אהב אותה אהבת אמת. די עם הפמינאציזם...
* fredo   21/04/18 | 21:13
4. לא יאומן 7.5 שנים לאישה שהודתה!!!
גבר היה נכנס לפחות ל 20 שנה .ואז פמניסטיות זועקות שאין שיוויון . נכון כיום נשים שוות יותר. גועל נפש!
* רועי   17/04/18 | 17:25
די כבר לחפש בכוח איפה שאין!
העיקר אתה מתלוננן על הפמניסטיות -__-
* .   17/04/18 | 18:58
ממש מה שבאתי לכתוב
בתור אישה אפילו לי זה צרם לראות כמה היא קיבלה... אם זה היה גבר בטוח היה מקבל יותר. פסיכופטית
* מיקה   17/04/18 | 21:21
אוחחחחחח
תענוג
* אס   17/04/18 | 21:57
.
צודק
* .   01/05/18 | 23:13
3. בטוחים שהיא לא ישראלית?
* ניר    17/04/18 | 17:23
בטוח שאתה לא אידיוט?
* אתה   17/04/18 | 23:23
2. מעניין אם יחמירו או יקלו איתה בגלל שהיא אישה
* .   17/04/18 | 17:22
כתוב 7.5 שנות מאסר
גבר היה מקבל פי 2 בקלות אפילו אם לא היה מודה
* רועי   17/04/18 | 17:34
1. למה הוא לא עזב ? קם וזרק אותה לקבינימט
* תמר   17/04/18 | 15:37
אתה יודע מה זה סקס עם פסיכופתית?
ממכר
* פסיכי   17/04/18 | 17:50