החדשות
תגובות (80 תגובות ב-26 דיונים)
26. חח
הכל חארטה. עאלק רופאים. לומדים שנים על גבי שנים ולא יודעים שם דבר. אבא שלי ואחותי נפטרו שם. ה"רופאים" לא ידעו מה יש להם. נפטרו צעירים.
* ענת   03/08/16 | 20:53
25. לא לאחל רע, גם אם התגובה קשה
* טוב טוב הגמד   31/05/13 | 13:49
לטוב טוב הגמד הנחמד..
נכון, אתה צודק, אסור לאחל רע וכילדים למשפחה דתית זה אף מתבקש. ברם אולם, במקרה שבו פנינה מכנה את סיפורינו כ"רצף של שקרים" ואף קוראת לבכי שלנו "דמעות תנין" כנראה שהאיחול שלנו נבע מעצם העובדה שאינה מכירה את הסיפור הקשה ושאינה טורחת לברר בטרם תאשים. בכל אופן, לאף אחד כאן לא איחלנו קודם רע, רק איחלנו לה שתיתקל במקרה דומה ואז שתבין מה עברנו. לטעמי, מגיע לה!
* מיכל   31/05/13 | 14:39
24. רצף של שקרים
ראש המחלקה המדובר הנו רופא קלינאי משכמו ומעלה ויתכן שכלל לא הייתם זוכים אף להתייחסות ממנהל מחלקה אחר . לאמר את האמת לגבי חולה גם אם קשה למשפחה לשמוע או להבין , להסביר, להלחם לחולים אין שני לו . מוטב הייתם מתנפלים על ההנהלה שראשה ודאי כבר לא ראה חולה שנים ועסוק ברדיפה אחרי התקשורת . הייתי מאושפזת במחלקה זו הסיפור לדעתיי מעוות וגם עיתונאי אינטליגנט יותר יתכן והיה חוקר מדוע אושפז החולה . מדוע לא התעניינה המשפחה שבועיים במצבו המדרדר ? קל לצלם דמעות תנין . כבדו את זכר אביכם זל והפסיקו להטיל רפש פופוליסטי ושקרי על השליחים . ״
* פנינה   30/05/13 | 05:24
לפנינה השופטת.. היכנסי נא
את מוציאה דיבה, רצף של שקרים זה לא העניין כאן, יש לנו מסמכים והקלטות שמגבות. עכשיו לעובדות! בואי תאמרי לי מאיין לך לדעת שלא התעניינו שבועיים במצבו של אבי ז"ל? מה נראה לך בדיוק שעשינו? שיחקנו שם דוקים עם הצוות??? את ממש חכמה גדולה. התעניינו כל הזמן, רק שהרופא שאמר לי את האמת בפרצוף, היה היחיד עם האומץ לומר! בואי, תעשי חשבון נפש עכשיו עם עצמך ומקווה שתחזרי בך מתגובתך הארסית והמשמיצה. מאחלת לך שלא תדעי צער כמו שלנו. מיכל.
* מיכל   30/05/13 | 10:44
ואל תאמרי לי איך לכבד את זכרו של אבי בבקשה! אין לך שום זכות
* מיכל   30/05/13 | 10:44
גם את עובדת בפנימית ג'?
* התכונני לתביעה על הוצאת דיבה   30/05/13 | 10:47
לכבוד ה"שופטת" פנינה
את מוציאה דיבה, רצף של שקרים זה לא העניין כאן, יש לנו מסמכים והקלטות שמגבות. עכשיו לעובדות! בואי תאמרי לי מאיין לך לדעת שלא התעניינו שבועיים במצבו של אבי ז"ל? מה נראה לך בדיוק שעשינו? שיחקנו שם דוקים עם הצוות??? את ממש חכמה גדולה. התעניינו כל הזמן, רק שהרופא שאמר לי את האמת בפרצוף, היה היחיד עם האומץ לומר! בואי, תעשי חשבון נפש עכשיו עם עצמך ומקווה שתחזרי בך מתגובתך הארסית והמשמיצה. מאחלת לך שלא תדעי צער כמו שלנו. מיכל.
* מיכל   30/05/13 | 10:49
ואל תאמרי לנו איך לכבד את זכרו של אבינו ז"ל! תתעסקי בענייניך.
* מיכל   30/05/13 | 11:18
אגב, הכתב המדהים שאותו השמצת
בדק את הנתונים ועשה עבודת חקר נפלאה. גם ביה"ח הודה במחדלים בתגובה שלהם. אל תוציאי כאן את כולנו פסיכים ולא מקצועיים או שקרנים. והוא לא צילם רק דמעות תנין, אבל אילו אביך נפטר בנסיבות דומות לא היית בוכה? את שופטת אותנו על הבכי? מה את טוענת, שהבכי אינו אמיתי? שזה משחק? מאחלת לך שיום אחד תיתקלי במקרה דומה של קרוב לך ואז נראה אותך מצליחה להתגבר על הכעס.
* מיכל   30/05/13 | 11:22
רצף של שקרים?
גברת פנינה,אני בנו של ציון דדון ז"ל, זה הרי ברור שאת דוברת מטעם. אז אם יש לך אומץ אולי תחשפי את עצמך? הרופא הקלינאי משכמו ומעלה שעליו את מדברת הוא האחראי להידבקותו של אבי בחיידק הקטלני שגרם למותו. אם אכן את היית מאושפזת במחלקה הזאת כי אז יצאת בעור שינייך , אבל לצערי לאבי כמו גם לאלפי חולים אחרים לא היה את המזל הזה והוא נכנס לסטטיסטיקה העגומה של מבקר המדינה. פנינה, תשמחי שאת לא חלק מהמספרים העגומים האלה ושיצאת מהרולטה הזאת בחיים, אבל בינינו ,כשבפעם הבאה תצטרכי את או מי מיקירייך להתאשפז אצל הקלינאי המהולל שלך אני בטוח שלא תשני טוב בלילות... אותו עיתונאי "לא אינטליגנטי" שעליו את מדברת בחן כפי הנראה את החומר וכנראה ידע מה עומד מאחרי הכתבה שהכין מה גם שהנהלת ביה"ח אינה מכחישה את הדברים שאת ברוב חוצפתך מכנה כשקרים. ועוד דבר לסיום פנינה, את קוראת לדמעותינו דמעות תנין? אז אני מאחל לך מקרב לב את אותן דמעות תנין כשמי מיקירייך ילך לעולם שכולו טוב...
* נחשון    30/05/13 | 11:38
23. איפה שרת הבריאות?
מתעסקת עם קנאביס. חשוב יותר
* תושבת מדינת עולם שלישי   28/05/13 | 16:21
22. דרך הצגת הדברים מקוממת
מנהל המחלקה הוא רופא משכמו ומעלה. יותר מכך, הוא מהרופאים הפנימיים הטובים בארץ. הרופאים הזוטרים גם הם טובים. מיכל, אני מבין את התסכול ואת תחושת האובדן שום דבר לא יצליח למלא. אך זה מביא אותך לגישת "אמוק" בו את נכנסת באנשים שנראה שכן דאגו לאביך ו*כן* התייחסו לבעיות שעלו ממחלתו. הציגו כאן סטריפים מההקלטה באופן סלקטיבי מאוד שנועד להציג תמונה מכוונת וחלקית מאוד. יש מקום לטענה הנכונה שאביך חלה בזיהום בעקבות אשפוז, אך זהו סיבוך מוכר וידוע בבתי החולים בעולם ובארה"ב לא פחות מבארץ, והמקרה הזה למרבה הצער לא מחדש דבר, אלא רק שוב ממחיש את הבעיה. מכאן להאשים את הרופאים שטיפלו באביך וניסו למצוא את מקור הזיהום - ממש לא הוגן ולא במקום. האם את יודעת שזיהומי בתי"ח היא בעיה נפוצה גם בבת"ח בארה"ב? האם את יודעת שיש בארץ בתי חולים שאין בהם בכלל MRI? שבאסף הרופא, ב"ח גדול במרכז הארץ רק לפני שנה לא היה בכלל מכשיר כזה? שלא לדבר על בתי חולים בפריפריה. זה שאביך זכה לצילום MRI תוך שלושה ימים זה לוקסוס. בשביל צילום דחוף עושים CT, שהיא הדמיה טובה מאוד, ואת זה אני בטוח שעשו (למרות שלא ציינו זאת בכתבה-כי יש מטרה לכתבות כאלו וזה להדהים את הצופה ככל האפשר גם על חשבון האמת המלאה). ובספק גדול אם MRI נעשה קודם זה היה מציל אותו. חבל ששנאה כזו מתפרצת כאן. שלא תדעו צער .
* מכיר את המחלקה   28/05/13 | 12:06
"מכיר את המחלקה" אתה ד"ר א' או ו'? או אולי קרוב של הפרופסור?
* מיכל   28/05/13 | 13:38
תגובה למיכל
אני לא רופא ולא מפנימית ג'. הזדמן לי להכיר את המחלקה , וזכותי להראות צד אחר של הדברים, ואין בזה שום דיבה. . אני עדיין עומד על כך שפרופ' סידי הוא מהרופאים האנושיים שיש. אני גם ממש לא קרוב של פרופ' סידי. מה לעשות, יש אנשים שחושבים אחרת ממך, ואני יכול להבטיח לך שאני לא היחיד שחושב כך על פרופ' סידי. להיפך, יש רבים מאוד. אפילו אם מסתמכים רק על מה שהראו בכתבה לא ברור על סמך מה את משמיצה בכזו קיצוניות. גם לא הגבת לנושא הMRI, מציגים בכתבה כמחדל את זה שצילום בשיבא לקח שלושה ימים, אבל האמת היא ברוב בתי החולים בארץ אין בכלל מכשיר כזה, האם זו לא יותר שערוריה מבחינתך? אדם חולה בבית חולים בפריפריה MRI זו לא אופציה בשבילו. או שהוא לא מעניין אותך כי הוא פשוט לא מעניין אותך? בנוגע לבעית הזיהומים בבתי החולים, שוב: גם את מתפרצת לדלת פתוחה שרבים ניסו להכנס בה בקול תרועה כאילו הם הראשונים . זו בעיה נפוצה בבתי חולים נחשבים גם בחו"ל. זו לא סיבה לא להשקיע עוד במניעה, לכן אם את חושבת לדחוף עוד את הנושא, זה טוב ומבורך ואני מקווה שתלכי על העניין עד הסוף ולא תהפכי לאדישה בקרוב (לא כמו רבים לפנייך שמתעניינים במצוקה שיש בבתי החולים רק אחרי שקרוב שלהם אושפז, עושים רעש בתקשורת וצועקים שיהפכו את העולם, ואז נעלמים לאחר זמן קצר) לא מתכוון להתנצח עוד בנושא. בהצלחה ויום טוב.
* מכיר את המחלקה   28/05/13 | 15:53
תסתכל על כל התגובות, למשל של קובי
אתה אחד לעומת המון שיודעים כנראה "קצת" יותר ממך. והוצאת דיבה על השקרים שאתה מוציא לגביי בין היתר שאני מסלפת ומשקרת?! חצוף! מאחלת לך שתחווה את מה שחווינו. לך תתאשפז בפנימית ג' ונראה אותך אח"כ מהלל את פרופסור סידי. גם בהקלטה שומעים ויודעים כמה כיבדנו אותו עד הרגע שבו החליט לוותר על טיפול לאבי! הוא זה שצריך להתבייש, לא אני. אני אלחם את המלחמות שלי מבלי לקבל עצות ממך ואתה תתעסק בעיסוקיך! ד"ר X ממחלקה פנימית ג'.
* מיכל   28/05/13 | 16:49
ואני אגיב למה שאני אבחר ולא למה שאתה תחליט! אטום
* מיכל   28/05/13 | 16:50
פרופ.סידי
אתה אולי קרוב שלו או שילמת לו עבור טיפול פרטי מתחת לשולחן, אחרת אי אפשר להסביר את התגובות שלך. הרי אתה לא יודע את הפרטים לאשורם, אם אתה לא רופא שם אזי אתה לא מכיר את הסיפור. אז מה היה לנו? אתה בעד פרופ.סידי. תומך בבי"ח תל השומר. מתנחם בעובדה שאין מכשירים משוכללים בבתיה"ח בפריפריה. מתייחס לבעיית הזיהומים כאילו שמדובר בכאב בטן או שריטה בזרת. האמת? חושבת שגם אתה לא מבין על מה אתה מדבר ומה הכוונות שלך. ואם היא תלך עד הסוף או תהפוך לאדישה זה לא העניין שלך. העניין הוא שהציבור צריך לדעת מה קורה. אם נושא הזיהומים בבתיה"ח לא מעניינים אותך, לך לפורומים של האח הגדול. שם לא מתים אנשים יקרים ואהובים ללא סיבה.
* mri   28/05/13 | 16:54
מה גם שלנו יש הקלטה שמגבה את הדברים שנאמרו - מה לך יש?
* מיכל   28/05/13 | 13:39
שמעת פעם על הוצאת דיבה?
תיזהר בדבריך כי מה שאתה אומר כאן זה חמור! אתה טוען שאנחנו משקרים ושאני ב"אמוק"? כשתאבד את אביך בגלל רשלנות - תדבר. עד אז, במקום להגיב, לך תטפל בחולים במחלקה - ד"ר א' / ד"ר ו' הזוטרים או קרוב של פרופסור סידי! חצוף!!!
* מיכל   28/05/13 | 13:50
על הוצאת דיבה שמעת??
תיזהר בדבריך כי מה שאתה אומר כאן זה חמור! אתה טוען שאנחנו משקרים ושאני ב"אמוק"? כשתאבד את אביך בגלל רשלנות - תדבר. עד אז, במקום להגיב, לך תטפל בחולים במחלקה שגוססים למוות כי אתה עסוק בשטויות, ד"ר א' / ד"ר ו' הזוטר. מאחלת לך שתעבור את מה שאנחנו עברנו, אמן!
* מיכל   28/05/13 | 14:02
הרופא עסוק
בכתיבת תגובות בפורומים. אין לך איזה חולה גוסס שממתין לאופטלגין אולי? משתמע שיש לכם הרבה זמן שם. ואנחנו חשבנו שיש לכם עומס רב.
* מעניין מאוד   28/05/13 | 14:18
ההגנה הכי טובה זה התקפה
שלום לך אתה שמכיר כל כך טוב את אדון סידי. האם ידעת שעבור כאבים ותופעות שאבי לקה בעקבות הזוהמה בביה"ח "הטוב" שאתה מתאר נתנו לו אופטלגין????? כן. מה שאתה שומע. שוב ושוב אופטלגין כאילו היה זה כאב ראש קל. האם ידעת שבביה"ח "הטוב" שאתה מתאר מסיכת החמצן של אבי היתה זרוקה על הרצפה לא אחת ולא חמש פעמים. וללא השגחתנו המסיכה היתה מולבשת עליו כמו שעשו לשאר החולים. האם ידעת שהאנשים הדואגים והאכפתיים שאתה מתאר יושבים ליד דלפק האחיות בעיקר בשעות הערב והלילה, מדסקסים, עושים מינגלינג, יוצאים לטיול רומנטי לאור ירח בעוד החולה ממתין לרופא. אנו נתקלנו גם במקרה כזה. אז לפני שאתה מתהדר בכינוי "מכיר" כדאי שתסתכל לנו בעיניים לפני שאתה מעלה את קובץ השטויות הזה. יש עוד הרבה דברים שלא שמעת ולא נאמרו בכתבה אבל הם עוד ייאמרו. ואתה תמשיך לספר לכל העולם סיפורים עד שאולי גם אתה או בני משפחתך תפלו לפח המזוהם הזה שנקרא תל השומר. ותשמע להמלצה שלי, אם אתה יכול אל תזדקן, זה מסוכן, אפשר למות מזה. אה...בעצם לך זה לא יקרה.
* מכירה עוד יותר טוב את המחלקה   28/05/13 | 14:07
גם ציפרלקס נתנו לו - למצב הרוח! חולה על ערש דווי מקבל אקמול! טיפשות
* מיכל   28/05/13 | 15:39
שטויות
מאיפה השטויות האלה???.?? מזמין אותך לליה אחד לראות איך עובדים במחלקה פנימית . למי ישש זמן למינגלינג?.??? לא להמציא דברים
* אני   28/05/13 | 19:21
זה לא שטויות זו אמת לאמיתה
הם עומדים בעמדת האחיות במשך כמה דקות ומשוחחים ומצחקקים, רופאים שיוצאים עם למשך שעה ואין רופא במחלקה, רק אחיות. זו לא המצאה ואתה זה שממציא
* גם אני   28/05/13 | 20:19
זו לא המצאה! זו אמת לאמיתה. במו עיניי ראיתי! לא להמציא שקרים
* מיכל   28/05/13 | 20:23
אשתי
איפנו אותי לרופא יחזקאל סידי לגבי מצבה של אשתי מה אתם אומרים עלו לא לקבל ממנו חוות דעת על מצבה או שכן זה נורה חשוב ודחוף ישמח לתשובה דחוף תודה ואני משתתף בצערכם אלי}
* אלי   28/12/15 | 08:10
שטויות?
ראיתי במו עיני ושמעתי במו אוזני. אז את השטויות אתה אומר אני מדברת על מציאות. שיעבדו שם כמו שצריך, כל יום מתים שם אנשים ומסתבכים. תראה חדשות אלו לא דברים שאני אומרת. כולם מדברים על זה וזו שיחת היום. תצא מהבועה
* גם אני   29/05/13 | 09:12
אתה שם לב מה אתה כותב?
אין לי מושג מי אתה ואם אתה באמת קשור לצוות הרופאים במחלקה המדוברת, אבל אתה מדבר כאן שטויות והטענות אינן רלוונטיות. מה קשור עכשיו בי"ח אסף הרופא או בפריפריה? מה קשור ארה"ב? אתה מעלה טיעונים שאינם נוגעים לבעיה עצמה - בי"ח שיבא שאני אישית מכיר 3 מקרים של זיהום במחלקות הפנימיות בבי"ח הנ"ל. מסתבר שאתה אחד מהצוות אחרת לא היית טורח לעדכן שגם הרופאים הזוטרים הם טובים ולא היית פונה אליה כ"מיכל" כנראה שיש לכם היכרות אישית. למה לא פנית אל אחיה המוזכר בכתבה? הנה ההוכחה!
* דוד   28/05/13 | 15:07
לדוד
לדוד - כפי שכתבתי גם למיכל, מותר לחשוב אחרת ממך. אני לא מהמחלקה המדוברת אבל הזדמן לי להכיר אותה, ולכן חשוב לי להגן על האנשים שהשמצתם כאן על בסיס רעוע במיוחד. הMRI בטח קשור - אם המחדל לפי הכתבה הוא שהצילום לקח שלושה ימים בגלל עומס של חולים על המכונה, מה תגיד על זה שיש מקומות בארץ, במרחק שעה נסיעה, שבהם חולים שבכלל לא זוכים לאופציה לצילום? הם לא מעניינים אותך? לא זכאים להשקעה ולקנייה של עוד מכונה? או שפשוט זה לא הולם את הרצון להשמיץ? ודוד, אתה גם לא חכם במיוחד, כי מיכל כותבת כאן הרבה טוקבקים ובפייסבוק למעלה ובכתבה -לכן זהותה חשופה לכל אז פספסת פרט חשוב ב"הוכחה" שלך. אז אם כבר הוכחה, הוכחת שאתה לא חכם גדול כמו שאתה חושב. ומכיוון שהוכחת שאתה לא חכם גדול כמו שאתה חושב, בוא אני אגיד לך שהעולם לא מסתיים במה שאתה מכיר ולא מכיר, כי יש יותר משלושה אנשים שהכרת שנדבקו זיהומים במחלקות פנימיות, הרבה יותר. לא רק בשיבא, אלא בכל בכל בית חולים בארץ ובארה"ב. את זה כבר כתבתי, אבל משום מה קבעת שזה לא קשור, כי העולם שלך מסתיים רק במה שאתה מכיר ולא מכיר. זה נושא מוכר שעוסקים וכותבים עליו רבות כדי לצמצם אותו וגם פועלים. בכל זאת אני מברך על עוד מודעות לנושא כי חשוב לצמצם את הזיהומים הללו. כמו שכתבתי למיכל, אני אכתוב גם לך שאני לא מתכוון להתנצח. יש לי תחושה חזקה שהכוונות כאן אינן טהורות ומונעות ממניעי נקם ולא מרצון לשפר את עולם הרפואה.
* מכיר את המחלקה   28/05/13 | 16:17
אתה יודע כמה תגובות אני מקבלת על פנימית ג'?
עד היום פנו אליי אנשים שזיהו אותי בכתבה ושקרוביהם היו מאושפזים באותה התקופה עם אבי, הם שלחו לי הודעות שגם יקיריהם נפטר! פשוט מחדל. אז תעשה לי טובה, לי יש מספרים ושמות, הקלטה ומסמכים. אתה ניזון מהמחלקה שבה אתה עובד. אתה פשוט סוגד לסידי כאילו הוא הסגן של אלוקים. אתה באמת לא מבין עם מי יש לך עסק, ממליצה לך לברוח ויפה שעה אחת קודם.
* מיכל   28/05/13 | 16:55
סחתיין על "איינשטיין" 2013
מהתגובות שלך ניתן להבין שאתה "חכם גדול" ואפילו "איינשטיין" בגירסת 2013. הרבה יותר מ"דוד" ומכולם פה, כי ממש הפגנת הבנה מירבית והתגובות שלך זה גאונות לשמה. רק דבר אחד לא הבנתי, אם מתו הרבה אנשים מזיהום וזה קורה בכל בתי החולים זה בסדר? ועוד דבר לא הבנתי, מה זה "מניעי נקם"? אם למשל אבא שלך מת מזיהום כתוצאה מחיידק שקיבל בבית חולים ואתה מעלה את הנושא לסדר היום הציבורי זה נקרא "מניע טהור" או "נקמה"???? זו שאלה רטורית שאין צורך שתענה עליה, כי התשובה שלך לא ממש מעניינת ואם לא הבנת, עניין האיינשטיין והחוכמה וכו', זה היה בצחוק. כל כך ברור שאתה חי לך חיים שלווים עם סידי ההוא ומעולם לא איבדת יקיר ואהוב שמת לשווא. טוב. בוא לא נפסיק לקוות, כי קרוב לוודאי זה יקרה מתי שהוא. אכי"ר
* לא מבינה כלום   28/05/13 | 17:15
סחתיין*2
* קרן אור   28/05/13 | 17:58
זה קרה לי בתל השומר, זייפו וסילפו בדיקות ופרושים
התחיל כל יפה, עד שרופאים הבינו שאני נפגע מהרעלה ע"י רופאת שיניים. אז השתנה יחס אלי וחל איום שיגרום לי פגיעה. התנפלו כמו בנדיטים ביער. אלא כאשר ראיתי את התנהגותם איומה, עזבתי בית החולים וכך מנעתי מהם לפגועה בי. התנהגו כמו באנדה בלא מעצרים שאין עליה פיקוח ציבורי. -ממש סלפו וזייפו תוצאות מעבדה ופירושים בדיקות כדי לבסס התנהגותם נבזי. את זה אירעה לי בתל השומר על שמו של בריון . כך מצב בכול מדינה.. הפנינו לביה"ח רמב"ם בגלל נקב יבש בעצבה. יצה מזה מוות. בבית חולים רמב"ם זיהמו את אמה שלי וגרמו לה לסבל רב ולמותה. זה אירעה בגלל רופאים נבחרים – שהם ספקולנטים של שוק שחור בנפשם.
* boris d   09/07/13 | 11:27
21. אולי אם במקום להתחנן הם היו משלשלים מעטפות לכיסים הנכונים..
* דוד   27/05/13 | 16:45
אתה חושב שלא ניסינו?
גם את האופציה הזו ניסינו, ואפילו שביקשנו מפרופסור בשארה מבילינסון להגיע ולתת את חוו"ד, פתאום בפנימית ג' נלחמו להעביר את אבי ולנתח אותו בניתוחי לב על מנת שפרופסור בשארה לא יאמר לנו דברים שליליים על דרך הטיפול ולא חלילה יחלוק על דעתם של הרופאים בשיבא. ניסינו גם מעטפות וזה לא עבד
* מיכל   27/05/13 | 19:38
ניסיתם גם מעטפות וזה לא אבד..
יפה לכם. לא הכל מותר במדינת ישראל, גברת מיכל.
* אהבכרם   27/05/13 | 21:34
לא ניסינו לשלם למחלקה פנימית ג' - הם לא ראויים לשקל
שלום לך כותב הדברים מבלי לשים לב לתגובה שלי... אתה מוציא דיבה כאן! כתבתי בפירוש שה"מעטפה" (זו צורת ביטוי למקרה שעילג שכמותך אינו מבין) היתה עבור חוו"ד שניה של פרופסור בכיר מבי"ח בילינסון שיגיע ויחלוק על דעתו של הגאון המהולל שעליו דובר. תודה!
* מיכל   28/05/13 | 08:59
אתה מגיב מבלי לקרוא את התגובה שלי!
שלום לך כותב הדברים מבלי לשים לב לתגובה שלי... אתה מוציא דיבה כאן! כתבתי בפירוש שה"מעטפה" (זו צורת ביטוי למקרה שעילג שכמותך אינו מבין) היתה עבור חוו"ד שניה של פרופסור בכיר מבי"ח בילינסון שיגיע ויחלוק על דעתו של הגאון המהולל שעליו דובר. תודה!
* מיכל   28/05/13 | 09:00
ובטח התכוונת ל"עבד" כי אבד זו מילה אחרת - ד"ר ו' מפנימית ג'!
* מיכל   28/05/13 | 09:18
20. אולי הוא רופא אנושי
אך הוא מנהל גרוע. במחלקה שלו חוגגת אנרכיה. חולים נופלים בין הכבאות.
* יעקב   27/05/13 | 15:00
19. פתחת לנו את העיניים תגובה 13
וואלה אתה צודק.
* שלמה   27/05/13 | 12:01
18. הדברים ידועים וברורים
זה לא חדש. זה יכול לקרות כל יום לכל אחד. הסיבות גם הן ידועות: חוסר הגיינה של הצוות המטפל,בשל לחץ עצום במחלקות ובשל חוסר כח אדם תמידי. אני אישית כבר עזבתי את בית החולים לאחר 6 שנות עבודה.
* אח מוסמך   27/05/13 | 09:34
17. 1400 מתים בשנה בבתי החולים מוירוסים!!!!!!
פי 5 מתאונות דרכים ועוד לא שמענו שנעשה מעשה מונע !!!ממש עולם שלישי ואני לא צוחק!!!
* יהודי ישראלי   27/05/13 | 08:06
16. צדיק גדול!!
צדיק גדול היה הבחור .. יהי זכרו ברוך !
* חסוי   27/05/13 | 07:43
15. לפני שלושה שבועות ז קרה לאמא שלי
אמא שלי נפלה מהמיטה אחרי ארבעה ימים של כאבים בכתף ביקשה להתהשפז אחרי 4 ימים קיבלה kpc אחרי יום יומיים קיבלה חיידק תןך חודש נפטרה זכרונה לברכה אני מאחלת לכל צוות פנימית ב בבית חולים וולפסון שירגישו מה שאנחנו הרגשנו לגבי יקירהם שהם יהיו במצב שלנו חסרי אונים עד הרגע האחרון לא ידעתי שהיא תמות אמא שלי הייתה צריכה להיות חיה אבל בבית חולים דאגו שזה לא יקרה
* חנה    27/05/13 | 07:41
14. מן השמים תנוחמו!!!
* ניצה   27/05/13 | 07:33
13. אני לא הייתי עוברת על זה בשקט
הייתי תובעת את המדינה והבית חולים ואז נראה אם יצא להם משתלם למושחתים האלו בלחסוך כסף על אנשים ולהמית אותם בגלל שזה לא רווחי להם בושה וחרפה לעם היהודי שמחובתו להציל חיי אדם ולאבק בזה אם זה היה במעיני הישועה בבני ברק זה לא היה קורה !!! בדוק
* אחת   27/05/13 | 06:57
12. אתם חיים הסרט
כל המוות המיותר הזה נגרם עקב עומס יתר על בתי חולים ועומס חולים על הצוות הרפואי ומי הם החולים שמעמיסים על בית החולים? ערבים . נכון כל בית חולים שתלכו תראו אלפי ערבים שמקבלים טיפול ובגללם אנחנו לא מקבלים mri בזמן. אם הערבים לא היו, אבא שלכם היה מקבל טיפול מהיר אישי כאילו הוא ראש ממשלה , וזאת האמת בפרצוף של כולנו ,רמב״ם בחיפה הוא מזמן בית חולים סורי הלל יפה בחדרה נכבש ע״י הירדנים בית החולים בכפר סבא עושה רושם של בית חולים אירני וכו׳ . שום ישראלי לא יכול להסתובב באו אל פחם עם דגל ישראל ישר ייכסחו אותו אבל אם אלה שכסחו אותו צריכים טיפול רפואי בשביל הילדים שלהם הם יקבלו את הטיפול באחד מבתי החולים בארץ ואם הם יצטרכו להשתמש ב mri אבא שלכם יצטרך לחכות בסבלנות כמה ימים ולקבל חיידק עד שהם ייסיימו . זאת האמת בפרצוף של כולנו צרכים לקבל את זה , זה מה שאנו הבאנו על עצמנו ומשנה לשנה זה ניהיה יותר גרוע אנחנו היהודים מתים במישרין או בעקיפין בגלל הערבים תקבלו את בהכנעה .
* אבי   27/05/13 | 06:39
11. רק אם אתה ביל פוליסה בטוח אתה מקבל טיפול ומנותח בחדרי נתוח בקומה העליונה ולא ליד חדרי האשפה בבית החולים תל השומר
* שי   27/05/13 | 06:16
10. אותו מקרה אותו ביה״ח ״נעלה״
מזעזע.. גם אני איבדתי את בעלי בן 32.. מאותה סיבה.. הגענו עם חום וכאבי שרירים והוא לא יצא בגלל אותו ״זיהום״... רק לפני 4 חודשים.. אפשר לדעת באיזה זיהום מדובר והאם אתם מתכוונים לעשות עם זה משהו?
* הזוי מה שקורה   27/05/13 | 05:56
החיידק הזה נקרא MSSA / MRSA
זה חיידק נפוץ בבתי החולים בוודאי שאנחנו עושים עם זה משהו! אנחנו תובעים וגם הוקמה קבוצה בפייסבוק על מנת למנוע מקרים כאלו בעתיד. את מוזמנת להצטרף ושלא תדעי עוד צער, אמן!
* מיכל   24/06/13 | 09:37
9. אני מכיר את המחלקה הזאת
דוד שלי היה מאושפז שם. העבודה שם לא הייתה מאורגנת בכלל והיה בלגן נוראי. לדעתי הדג מסריח מהראש כי יש שם מנהל חלש, אנטי מנהיג.
* קובי   27/05/13 | 02:37
אני דוקא הייתי שם עם סבתא שלי וקיבלנו יחס וטיפול מדהים
* שרית   27/05/13 | 08:35
היה לכם פשוט מזל.. זה תלוי מי הרופא המטפל
* מיכל   27/05/13 | 09:52
8. אותו דבר קרה לסבתא שלי שנה שעברה !!
היא לא הייתה בסכנת חיים והיא נפטרה מזיהום בגלל המכונה !! זה פשוט מזעזע לשמוע שעוד אנשים מתים מהחוסר אכפתיות של הרופאים ומשאירים משפחות שלמות בצער על האובדן המר !! ( אגב זה קרה בקפלן )
* ע   27/05/13 | 00:57
אבא שלי נפטר באותו הדרך
נכנס לבדיקות ולמחרת היינו צריכים להוציא אותו כי כל הבדיקות היו בסדר גמור. הגענו לבית חולים איכילוב פנימית ב ואנחנו מחפשים אותו...איפה הוא? בטיפול נמרץ... השם ישמור ויציל בא מנהל המחלקה ואמר שהוא קיבל זיהום במחלקה ומצבו קשה, תוך 4 ימים הוא הלך. יש החלטה כנראה לחסל מבוגרים? איפה הרופאים האלה שיגידו משהו, איפה משרד הבריאות שמתעלם מאנשים חסרי ישע כאשר הם בבית החולים... למה זה קורה? אני מאחלת לכל אלה שגמרו את חייהם של אנשים תמימים שיגמרו את החיים שלהם במרירות, כאב , סבל ולא ימותו מהר, אלא יסבלו כולל האחיות שלא איכפת להם מחולים מבוגרים... תסבלו לאט אלט עד שתמותו לאט לאט ..זה מה שמגיע לכם.
* בת לאבא שנפטר מזיהום השבוע    28/05/13 | 01:40
שלום לך! מצטערת על אובדנך. אנא היכנסי
שלום, אני מצטערת לשמוע על אובדנך ומשתתפת בצערך. אני אשמח אם תוכלי בשעה קזה זו, להיכנס לקבוצה בפייסבוק שהקמתי ולהעלות שם את סיפורו של אביך. אנחנו בקרוב נפיץ לשרת הבריאות את הסיפורים עם האנשים שמאחורי על מנת שתוקם ועדת חקירה בנושא הזיהומים בבתי החולים: https://www.facebook.com/groups/188053148017307/ תנוחמו מהשמים ושלא תדעו עוד צער. מיכל חן
* מיכל   28/05/13 | 10:12
7. הצילו. חשוב
קיימת החלטה שקטה במערכת הבריאות ואוצר שלא מצילים חיים של אנשים שעברו את גיל 65. מאחר והם כבר נטל ולא רווחים למדינה המשוחת
* חיים   27/05/13 | 00:52
למה אתה מפיץ שקרים?
אין החלטה כזאת
* רופא   27/05/13 | 07:56
זה דווקא נשמע הגיוני מה שהוא אמר
* מיכל   27/05/13 | 23:58
לא החלטה,
אבל מציאות.
* טלי   30/05/13 | 02:04
6. את אבא שלי רצחו באותה הדרך בבית חולים הלל יפה
אני יכולה לומר שאבא שלי היה בן 61 !! יחס מזעזע, עבודה כושלת, וניתוח דחוף שלא היה יכול להתבצע עקב טמטום של בירוקרטיה. אבא שלי נדבק בזיהום וימיו האחרונים היו סבל שנגרם מהזנחה של רופאים, אחיות ובית חולים אחד שלעולם לא אדרוך בו בשנית. מאחלת מוות בייסורים לכל אותם דבילים, קטנים במערכת וגדולים במערכת..הרי לא יתכן שייכנס לו שבוע אחר כך עם אותה בעיה מר בנימין בן אליעזר והוא יצא משם על שתי רגליו ואבא שלי לא..כי הוא לא שר בממשלה. נמאס כבר
* ורד   27/05/13 | 00:30
5. לדאבוני הרב, רופאים הפכו להיות כמו השוטרים...
מזלזלים בחיי אדם! עצוב מאוד.
* אחת   27/05/13 | 00:30
4. זה קרה לסבא שלי
* שימי   27/05/13 | 00:25
גם לסבא שלי!
העיקר שמגינים על אזרחי ישראל ממחלות ומוות הנגרמים כתוצאה מנזקי העישון על ידי העלאת המס. אול אפשר להסיט כספים אלה להגנה על הציבור שזקוק לשירותי מערכת הבריאות בארץ ?!
* קרן   28/05/13 | 16:47
את צודקת בהחלט! צריך להקים קול צעקה
תיכנסי בבקשה לקבוצה שהקמתי בפייסבוק שקוראת להקים ועדת חקירה למחדל! הקבוצה נקראת: תוקם לאלתר ועדת חקירה למניעת הזיהומים בבתי החולים! תודה.
* מיכל   28/05/13 | 20:26
3. שימו לב ליקיריכם
לאחר המקרה הזה וכולי תקווה שזהו המקרה האחרון בשרשרת המחדלים של הרפואה הציבורית בישראל, אני ממליצה לא לאשפז בבתי החולים הציבוריים ובפרט לא במחלקות הפנימיות ששם יש ריבוי חיידקים וזיהומים את יקיריכם. תשלמו 5000 ש"ח ואל תאבדו אותם! ואם כבר אשפזתם אותם, אל תתביישו לבקש ולדרוש את מה שמגיע להם, ולכם! זו המלצתי ובזה אנסה להילחם עד סוף ימיי! איבדנו את אבינו לשווא. בגלל מחדלים ובגלל שיקולים כלכליים. חבל, זה מוות מיותר!
* מיכל   27/05/13 | 00:20
שאלה
איפה ניתן לאשפז במקרה חירום תמורת חמשת אלפים שקל? באיזה בית חולים פרטי יש חדר מיון?
* טלי   27/05/13 | 04:40
אני כאן בכדי לעזור ולענות על כל שאלה!!
זו השליחות שלי ואשמח לתת לך עוד טיפים כיצד ניתן להציל את חייהם של יקיריכם. יש את ביה"ח אסותא, או הרצליה מדיקל סנטר. מעבר להכל, תמיד אפשר להביא רופא פרטי הביתה ולשלם 5000 ש"ח. זה שווה את המחיר!
* מיכל   27/05/13 | 09:04
שטויות
אין מיון בבתי חולים פרים תגיעו לשם וישלחו אותכם לתל השומר......
* אני   28/05/13 | 19:24
לאני... בתי חולים פרים? יש גם בתי חולים פילים???
* גם אני   29/05/13 | 16:09
תודה, אבל
באסותא או במדיקל סנטר אין חדר מיון!
* טלי.   30/05/13 | 01:54
טלי, יכול להיות שאין חדרי מיון אבל...
לאחר שתהיה אבחנה בנוגע לבעיה, אפשר להעביר את החולה (במידה והוא לא עם זיהום עדיין וקריסת מערכות) לבי"ח פרטי... זו הכוונה. פרט לכך, יש את ביה"ח מעייני הישועה בבני ברק, אמנם בי"ח דתי אבל עם טיפול מסור, הוגן לכולם! ופחות מקרי זיהום. מקווה שלא תזדקקו, אבל כשתנסו תיווכחו בכל אופן, בטח שלא ללכת לבתי החולים הגדולים ששם מזלזלים בחיי אדם ומדביקים אותם בחיידקים על בסיס שעתי.
* מיכל   30/05/13 | 10:40
רק באמריקה, רק שם
אבא חולה? עשו מיד ביטוח וסעו לחו"ל פה מטפלים בצורה מסודרת וביקורתית..אל תשארו בארץ , מתים לחינם שם.
* ניו יורקית   28/05/13 | 01:48
לניו-יורקית היקרה
רצינו באמת להטיס את אבי לטיפול בחו"ל אך מה לעשות שבמצבים מסויימים לא ניתן להטיס עקב החמרה במצב? הזיהום (חיידק) הזה הוא קטלני ומקבלים אותו באשפוזים פשוטים בבתי החולים בארץ. אני מקווה שיום אחד הכל ישתנה כאן ויתחילו להבין ש-5,000 אנשים בשנה זה מספר עצום!
* מיכל   28/05/13 | 09:20
2. היום הבתי חולים זה אסון..אתה בא עם דלקת בכתף אתה יוצא עם סרטן
* דור   27/05/13 | 00:14
1. ברוך דיין האמת!!!
איבדתי את אימי היקרה בגלל זיהום במחלקה האורטופדית בבית החולים סורוקה. זיהום ברגל שהיה ניתן להציל!! לפני ארבעה חודשים! הלב שלי כואב מאוד! אני מבינה לליבם של משפחות המבוגרים שלא מתייחסים אליהם ברצינות ובכבוד שלו הם ראויים בהחלט!!! שלא נדע צער יותר בע״ה אמן!!! השם ישמור וירחם על עמו ישראל ואימרו אמן!!!
* אני   27/05/13 | 00:00
יום יבוא וגם הם יהיו זקנים או מבוגרים
יש צדק!
* מיכל   27/05/13 | 23:59