החדשות
תגובות (61 תגובות ב-42 דיונים)
42. לנורה
כולנו כאן ישראלים!! גיזענית לא מפותחת טיפשה שכמותך
* דניאל   19/08/13 | 23:42
41. מלכי הזיופים
יעל גרמן צודקת, מה קרה, מישהו אומר את האמת ישר מתנפלים עליו? אתם רוצים שאנשים יקבלו תעודות בלי ללמוד? אתם יודעים שרוסיה היא מלכת הזיופים, הרי גם פה הם מזייפים תעודות בשביל כל מיני הנחות, תכמנים גדולים, הם אומרים עלינו הישראלים שאנחנו פריירים וטיפשים.
* נורה   23/07/13 | 19:22
שרת הבריאות
כל הכבוד ליושרה של שרת הבריאות יעל גרמן שאפו....
* טליה   24/07/13 | 03:11
40. בדיחה!! כנסו
רופאה רוסיה מגיעה ללשכת העבודה , שואל אותה הפקיד- מה עשית ברוסיה- והיא במבטא כבד אומרת - אני מינתחת[ תגידו במבטא רוסי..] אמ ר לה הפקיד- לא שאלתי מאיפו באת!! שאלתי מה המקצוע שלך!
* מינתחת   23/07/13 | 18:36
לא מצחיק !!!
* בולבוליהוו    23/07/13 | 19:00
39. חבר רוסי הציע לי לנסוע איתו לרוסיה לקנות תעודה
* ישר דרך   23/07/13 | 16:59
38. גרמן טועה...
הקטע הוא שמבחני הרישוי טיפשיים... למה אדם שלמד בהונגריה למשל יצטרך לעבור את מבחן הרישוי הישראלי? הרי למי שסיים רפואה במדינות האיחוד יש אישור לעבוד בכל אירופה. למה אם אני בוגר אוסטרליה,גרמניה,אנגליה וכ"ו אצטרך לעבור מבחן רישוי מצד מדינה שמדורגת בדירוג העולמי הרבה יותר נמוך מהמדינות הנ"ל ? למה שאצטרך לעבור מבחן רישוי מצד מדינה שלא זכתה פעם אחת בנובל ברפואה כשאני בוגר תואר ממדינה שזכתה מספר פעמים בנובל ברפואה?
* שלומי   23/07/13 | 14:23
צהבת
למה? שלא יזריקו לעוד חולים את הנגיף ...ויביאו להדבקה המונית מצהבת..כגון טעויות כאלה...חוקים ונוהלים יש לכבד...
* דפנה   24/07/13 | 03:16
לדפנה
דפנה את טועה ובגדול! ברוסיה לא הזריקו צהבת לאף אחד בגלל חוסר מומחיות של רופאים, אלא היו הרבה נדבקים בגלל עוני של המערכת, חוסר טכנולוגיות שבודקות מנות דם או חוסר טכנולוגיות לחיטוי מכשירים! באותם זמנים אנשים ניסו לשרוד בכבוד. אם אין לך מושג אז אין לך זכות לשפוט אף אחד!
* ריטה   22/11/14 | 15:47
37. גרמן פתחה עכשיו חזית גם עם הרוסים!
לא מבינה בפוליטיקה בעליל. גם אם יש אמת בדבריה .זאת התבטאות.. נו באמת.. זה פוליטיקה?!
* לפיד   23/07/13 | 13:33
36. מקורה של גרמן ..
ממזרח אירופה ואני מבריה"מ כך שלומר עליה שהיא גיזענית בהקשר ל "רוסים" זה כמו לומר זאת עלי.השיח חייב להיות עינייני:1.העליה מחבר העמים רתרמה למדינת ישראל.2.רמת הרפואה ברוסיה נמוכה יותר מבמערב.3.כל מי שלא למדו כאן חייבים בבחינות המיישרות קו במתודולוגיה ובפרוצדורות.4.וכל האמור לעיל לא גורע כהוא זה מהעובדה שיש רופאים מצויינים מבין יוצאי חבר העמים מחד ויש רופאים גרועים מבין אלו שלמדו רק בישראל מאידך.יום טוב ונטול גיזענות לכל ישראל.
* ייאי   23/07/13 | 13:23
35. העניין הוא באמירה ולא במבחן חבורה של גזענים מטומטמים שכמותכם.
זה בסדר גמור שעושים את המבחן הזה ושימשיכו כך הבעיה היא שזה נאמר בתון של הכללה גזענית ונראה שרוב המגיבים פה בעד האמרה הזאת. ברגעים כאלה אני מצטער שעשיתי שירות קרבי בצבא ותרמתי. הגזענות פה לא שונה משאר המקומות בעולם רק האבסורד הוא שזה מגיע מיהודים!
* אזרח "רוסי"   23/07/13 | 13:06
אל תצטער חבר כי כמוך כמוני:גם אני כיוצא חבע"מ נתקלתי ונתקל בביטויי..
גיזענות.גם יוצאי אתיופיה סובלים מכך וגם עדות אחרות.אני לא מצטער ששירתתי בקרבי וגם אחרי זה המשכתי לתרום במערכת הביטחון.הגיזענות זו מחלה בילאומית ובכל מקום בעולם היא קיימת.כפי שציינתי בתגובתי 36,הדיון על המבחנים צריך להיות עינייני.יום טוב.
* ייאי   23/07/13 | 15:12
מושחתים
אין פה בעיה של גזענות, אתם רואים רק צד אחד של המטבע, תסתכלו על עצמכם, הרי אתה יודע כמה נוכלות וזיופים יש אצלכם, אנחנו הישראלים לא כאלה טיפשים, הבעיה שבכל מוסדות הממשלה רק מושחתים יש ואתם מנסים להשתלט על כל המישרות במשרדי הממשלה ובמועצות על מנת להנות מהשחיתות, חזירים שכמותכם, עשקתם את המוסד לביטוח לאומי עם כל מסמכי הכזב שאתם מביאים בשביל לקבל הטבות והנחות וגם את העיריות עשקתם.
* נורה   23/07/13 | 19:28
גזענית טהורה.
חמודה, אפילו להיטלר אי-אפשר להשוות אותך. הוא שנא את מי שלא היה "הארי" כמוהו, ואילו את שונאת יהודים, שאת כנראה שייכת לקבוצתם. אני אכן מתביישת בכך. למה את מתכוונת כשאת אומרת "אצלכם"? לרוסים או ליהודים שעלו מברה"מ לשעבר? ומותק, זיופים, רמאות ושחיתות יש בכל מקום. מכירה את התוכנית "כלבוטק"? לא זוכרת שהופיעו שם הרבה נוכלים רוסים. דווקא במקום "הכבוד" בלט מאוד המגזר המזרחי והחרדי. לא כן? אז עכשיו יהודים "רוסים" משתלטים על מוסדות הממשלה? ההתשלטות הערבית וה-הרבה יותר בולטת- לא מפריעה לך אני מבינה. מה שעושה אותך גם שמאלנית.. ועליי לומר, למרות שלא חונכתי בברית המועצות, שהחינוך שם הרבה יותר טוב מבארץ. הן החינוך בבתי הספר (יש כבוד למורים) והן החינוך שמביאים מהבית. ביץ'... ולענייננו, אני בעד הרף הגבוה בלימודי הרפואה בארץ, ונגד ההתבטאות המיותרת והמעליבה של השרה.
* אני   25/07/13 | 10:41
34. צודקת,או שכולם מקבלים,או שלא
ברוסיה הרפואה לא ברמתינו,וגם לא מדינות נוספות,חוק זה חוק,
* פנינית   23/07/13 | 12:52
33. מסתבר שגרמן גזענית לא פחות
מכל אותם אלו שהיא מתיימרת לסלוד מהם.
* אור   23/07/13 | 12:52
32. למה התקשורת מנפחת כל דבר?? היא צודקת
הבחינה בארץ היא קשה וטוב שכך!! מישהו מאנשי התקשורת המנופחים היה רוצה שיטפל בו רופא שלא יודע את החומר ברמה הנדרשת??? אין מה לעשות מטבע הדברים מקצוע הרפואה בארץ הוא תובעני- הרי מדובר בחיים של אנשים- ולכן טוב הדבר שכול מי שלמד בחו"ל צריך לעבור בחינה מתאימה, וגם בעברית!!
* הילה   23/07/13 | 12:47
31. אמרה את מה שכולם יודעים וחושבים
די כבר לחפש אותה בכל משפט בתקשורת
* מרוצה   23/07/13 | 12:46
30. המילים מתאימים לנציגת מפלגה שבראשו עומד איש עם תור ראשון ושני שקיבל "חוקי"
* מחשבה    23/07/13 | 12:45
29. בתכל'ס - צודקת ב- 100%. הבעיה היא שהרופאים הרוסים
* זוועתים גם אחרי קבלת הרשיון.   23/07/13 | 12:37
28. אני בשוק איזו מדינה גזענית שליש מהרופאים בארץ הם רוסים
לכל אלה שחובים שקנינו תעודדות ניתחשבן על שולחן הניתוח זבלים חסרי בושה גזענים
* רופה   23/07/13 | 12:26
27. בושה וחרפה שיש שרה כזו כזענית
אולי גברת שרת הבריאות תפתח את העיניים או תחליף משקפיים ותראה שרמת הרפואה בארץ שווה לרמת רפואה במדינות עולם שלישי ולא כי הרוסים מורידים את הרמה בנתיים מי שמוריד את הרמה זו היא והיא צריכה להתבייש בעצמה בהיותה בורה כל כך ועיוורת צר לי ששוב במדינה הזו נותנים במה לגזענות ועוד לשרה בממשלה צריך לאסוף את כל הציבור הרוסי במדינה ולדאוג שיעיפו אותה מהקום שלה כי גם ככה חוץ מלחמם את התחת על הכיסא היא לא עושה כלום הטיפשה הזו!
* אנה   23/07/13 | 12:22
תחזרו לרוסיה
תאספו את כל ציבור הרוסים הגויים ותחזרו לרוסיה
* 001   23/07/13 | 19:30
26. לכל פפואסים וחניבאלים שיודעים לחבק עצים נטו שליש מהרופאים רוסים
עז ותתחילו לחשוב כמה חיים הם הצילו לכל הפפואסים המדינה
* אלכס   23/07/13 | 12:20
25. כל מי שלומד בחו"ל לא התקבל בארץ , סימן שהוא פחות טוב.
* היית צריכה להגיד ש...   23/07/13 | 12:17
אין זה נכון
לא נכון בעליל. ישנם אנשים מוכשרים אך מכיוון שהביקוש גדול מההיצע ועל כן יש רבים וטובים ששאיפתם להיות רופאים גדולה מביאה אותם ללמוד בחו"ל בה ההיצע רב יותר.
* עובר אורח   23/07/13 | 12:34
24. צודקת לגמרי!!
אי אפשר להשוות בין מדינות מזרח אירופה (גם כאלה שבאיחוד..) למצב שצריך להיות..
* רופא   23/07/13 | 12:14
23. צודקת לגמרי!!
אי אפשר להשוות בין מדינות מזרח אירופה (גם כאלה שבאיחוד..) למצב שצריך להיות..
* רופא   23/07/13 | 12:14
22. אישה מפגרת ,בזיון למדינת ישראל
רופאים מרוסיה בין הטובים בעולם. עם ערכים .. ולא כמה הרופאים בישראל שמוכרים את עצמם בכסף גדול ת ומעמידים אנשים עשירים שיש להם אמצעים לפני אנשים פשוטים מהשורה. כל הכתבות בזמן האחרון של ניתוחים פרטיים ומתן קדימות לעשירים בטיפולים. הרופאים בארץ מסתכלים על הכסף במקצוע ולא על הצלת אנשים בכללי. וזה בושה.. וככה מתנהגת גם האישה שבראש המערכת.. שאומרת דברים כאלה. הרופאים בישראל לא שונים משאר העולם..ממוצעים לגמרית ברב התחומים. הקושי הגדול של כל עולה מכל מדינה זה הפה..
* שני   23/07/13 | 12:13
21. בושה!!!!
בישראל יש יותר משליש רופאים רוסים אתם קולטים מה היה קורה בלעדיהם!!!!!! בנוסף צריך לקחת בחשבון שבישראל חסרים רופאים וכל מי שלמד בחול לא אומר עליו שהוא פחות מוכשר עדיף שהין יותר רופאים מאשר חוסר.
* שירז   23/07/13 | 12:13
20. יש מלא רופאי משפחה רוסיים
ברמה נמוכה ביותר, שלא לדבר על העברית שלהם, קופ"ח לא רוצות לשלם ומביאים את כל הרוסים שאין להם מושג בכלום ואפילו לתקשר איתם ברמה בסיסית אי אפשר.
* יוסי   23/07/13 | 12:07
אתה גזען!
אז מה שיש להם קשיים בשפה? זה הופך אותם לרופאים טובים פחות? מה לעשות שלא בכבוד של הישראלים להיות רופאי משפחה? הרוסים כן עושים את זה.. אז תגיד תודה שבכלל מטפלים בך חוצפן!
* רוסי   23/07/13 | 12:35
אתה גזען!
אז מה שיש להם קשיים בשפה? זה הופך אותם לרופאים טובים פחות? מה לעשות שלא בכבוד של הישראלים להיות רופאי משפחה? הרוסים כן עושים את זה.. אז תגיד תודה שבכלל מטפלים בך חוצפן!
* רוסי   23/07/13 | 12:35
!!
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח שמע אין לי מושג למה . אבל הרסת אותי !! וזה כמעט נכון
* שיר   05/12/13 | 00:25
19. כל הכבוד גרמן
* רותם   23/07/13 | 12:05
18. גרמן צודקת! תפסיקו להתייפייף! אסור לוותר על הרמה של הרופאים
* גילה   23/07/13 | 12:05
איזה רמה? אתה יודע ...
שדירוג שנגחאי דירג אותנו מקום 151 ברפואה ודירוג טיימס דירג אותנו 212. אנו לא רחוקים מאוסטריה והונגריה בדירוג... ואם כבר הבחינות דביליות למה אם למדתי באנגליה למשל(שזכתה מספר פעמים בנובל ברפואה) אני יצטרך לעבור מבחן רישוי מצד מדינה שפעם אחת לא זכתה באותו הנובל?
* שלומי   23/07/13 | 14:18
17. כל הכבוד גרמן
* רותם   23/07/13 | 12:05
16. היא צודקת הרוסים קיבלו תעודות פקטיביות זה ידוע
אי אפשר להשוות בין רוסיה לאירופה שם הכל היה פקטיבי וקיבלו תעודות תמורת כסף
* תפסיקו לחפש בכח    23/07/13 | 12:05
תעודות פיקטיביות בגלל זה שליש מהרופאים במדינה רוסים.קנאה וגזענות נטו
* קובי   23/07/13 | 12:18
אם היה לך קצת שכל היית יודע שבברית המועצות לא מכרו תארים תמורת כסף
כל השחיתות הזאת החלה אחרי התפרקות ברית המועצות. רק שתדע שהרמה של לימודי הרפואה בברית המועצות היו לא פחות טובים ממערב אירופה וארצות הברית
* איגור   23/07/13 | 12:24
מה את מבלבל תמח??
הרוסים למדו וברמה גבוהה.. עובדה שהם מחזיקים פה את מערכת הבריאות.. אז תפסיק לדבר על דברים שאתה לא יודע..
* רוסי   23/07/13 | 12:32
15. השרה צודקת
קל מאוד לזייף תעודה ברוסיה וגם לקנות תעודה, אבל אפילו אלה שבאמת לומדים ורוצים להיות רופאים המרצים דורשים מהם כסף כדי לעבור בחינות ואת זה אני יודעת מחברה שלי שהיא רופאה במוסקבה.
* רוסיה   23/07/13 | 12:02
14. אוי נו די לצביעות, צודקת במאה אחוז!!!
בכל מדינה מפותחת יש מבחני רישוי על מנת לעסוק באותה המדינה במקצועות הרפואה, זה מיישר את הקו עם כולם ומבטיח לכולנו רפואה ציבורית איכותית וברמה גבוהה כמו שיש כיום. אז למה להרוס??
* תקשורת צבועה   23/07/13 | 11:55
צביעות זה לא גזענות כן
* אלכס   23/07/13 | 12:16
13. נו,מה פסול ..
באמירה זו? אני לא הצבעתי לה וללפיד ואני אומר,גם על סמך מה שאמרו לי רופאים שהגיעו מחבר העמים,שיש פערים לא מבוטלים לטובתה של הרפואה בארצות אירפה המערבית וצפון אמריקה על פני מדינות חבר העמים ומזרח אירופה בכלל.אסור הלוותר על הבחינות כי זה בחיינו.
* ייאי   23/07/13 | 11:52
12. היא צודקת. אין שום דבר פוגעני באמירתה
* עולה מרוסיה   23/07/13 | 11:50
11. הרוסים בעצם אומרים כולם קונים תואר בכסף
צריך לבדוק את הנושא לעומק זה לא צחוק, מי שזייף צריך ללכת לכלא.
* יריב   23/07/13 | 11:47
10. צודקת!!! רמת הלימוד בארץ גבוהה, מי שלמד בחו"ל שייבחן כמו תמיד
* מה פתאום לשנות??חוצפנים   23/07/13 | 11:45
9. בושה וכלימה
לא ייתכן,ששרת הבריאות גרמן תפקפק אפילו במעט באיכותם של הרופאים הרוסים אשר מקצועים ומסורים בכמה מונים מהרופאים השרלטניים המקומיים.
* דויד   23/07/13 | 11:41
8. ומה עם אוכלוסייה שלמה בארץ
שמזייפת תעודות בגרויות ומעתיקה בחסות בתי הספר והמורים? כל הפקולטות מלאות בהם וגם שם הם מעתיקים.
* מתן   23/07/13 | 11:37
7. כל הכבוד לה - צודקת לגמרי!
* משהי   23/07/13 | 11:37
6. כל הכבוד לה - צודקת לגמרי!
* משהי   23/07/13 | 11:37
5. מאפיה רוסית משטלטת על מערכת הבריאות
בגלל זה הרמה בארץ במערכת הבריאות לפי סקרי שביעות רצון של חולים במגמת ירידה דרסטית וכמות התביעות נגד בתי חולים רק עולה,דבר שני רופאים רוסים משרתים את הציבור שלהם ומתנהגים כחוג אחד סגור,והם משתלטים לאט לאט על כל המשרות בקופות החולים ובתי החולים,שמור לי ואני לך,וברוסיה אפשר לקנות רישיון להכול ,מי שיודע את החומר שיפגין בקיאות ויבור את המבחן
* ישראלי דואג   23/07/13 | 11:36
ואתה אדוני, כדאי שתלך ללמוד לאיית בעברית...
* אסתי   23/07/13 | 12:47
4. כולם יודעים שקל לזייף תעודות גם מאקוואדור גם מ...
שרת הבריאות רוצה לשמור על בריאותנו , תודה לך מקרב לב זו לא גזענות, למרות שהרופאים בוגרי אוניברסיטאות בארץ סובלים מכך, חייבים לשמור על האיכות, גם רופא שיגיע מהודו או הונגריה יעבור אותו מסלול,
* צודקת צודקת ולא גזענית   23/07/13 | 11:07
3. כל הכבוד לשרה האמיצה. מחזק אותך בהחלטתך
לשמור על רמת רפואה גבוהה למרות הפוליטיקאים הצבועים. הם מקבלים בבתי חולים וברפואה הכללית יחס מועדף ומוכנים למכור את כל האזרחים בנזיד עדשים כדי לרצות את הלא מתאימים.
* שש   23/07/13 | 11:07
2. מסתבר שגרמן ישרה, הגונה, אסרטיבית ורצינית-הלוואי וירבו נשכמותה
* יישר כח גרמן-בעלת אומץ ויושר אישי נדיר    23/07/13 | 09:40
חותם על כל מילה
נחושה יישרה ואמיתית
* אבי   23/07/13 | 11:38
1. תעוודת רופא.מינוי פולטי.
אמרה רק את האמת. וכבר זאת היתבטאות חריגה.שגם הרופאים יהיו מינוי פולטי.תקשורת רדודה.
* יהודה   23/07/13 | 09:35