גאווה
תגובות (36 תגובות ב-15 דיונים)
15. תילמד
הכל זה אינטרסים בחיים מה לעשות במצב הזה הם מרגישים שזה פוגע בהם זה ההבדל
* אחת   18/08/15 | 22:30
14. כל הכבוד כתוב יפה !
* רון   18/08/15 | 13:36
13. איפה כתוב בתורה שזה תועבה
ובנוסף ראית חרדים שמפגינים על המצעד ? וכמה מאות (ורובו לא השתתף)שהפגינו בשכונה שלהם על הקולנוע בשבת זה מפריע למישהו ? דמוקרטיה הלו מסכים איתו שהומופוביה נמצאת בציבור החילוני כי אצל החרדים אין התעסקות בזה אז איך תצמח שנאה
* חרדי   18/08/15 | 10:39
12. תגובה
אין שכל אין דגאות…
* רמי   18/08/15 | 09:49
אז החיים שלך כנראה ממש יפים
* קצת שכל   18/08/15 | 11:46
11. למי שכותב את הטור הזה
החוצפה שלך עולה על כך גבול. אתה מסית נגד היהדות וזה דוחה. המשפט הזה שכתבת "המצעד ההמוני לפופקורן ב-30 שקלים מוגדר על פי ההלכה כתועבה שדינה מוות" קראתי והתעצבנתי. מה אתה ממציא דברים על ההלכה היהודית. בסדר, תמיד יש מתנגדים וזה לא חדש לנו שיש אנשים אדוקים בחברה שלנו. ממה אתם כ"כ מתפלאים? תפסיקו להשתמש בתור הזה כדי להשפיל דתיים.
* דור   18/08/15 | 09:31
תפסיקו להשתמש בדת כדי להשפיל אותנו
חלונים, להטב"ים, נשים, ערבים, נוצרים ובכללי כל מי שלא בא לכם טוב בעין. תלמד קצת יהדות ואז תדבר, המצווה החשובה ביותר ביהדות היא "שמור את יום השבת לקודשו", זה יותר חמור ממשכב זכר ולכן הכותב כנאה צודק ואתה לא. למה תמיד כל כך קל למוטט את הטענות שלכם?
* אלה   18/08/15 | 11:46
גם אתם משפילים אותנו בזה שאתם כופים את הדת שלכם
* נותי   18/08/15 | 13:04
איך שמור את יום השבת לקודשו הפך ל"תועבה"?
מה שהבחור אמר, הוא שהביטוי תועבה לא קיים בהקשר הזה, ואת המשכת את בורותו של כותב הטור ע"י טענה מופרכת ש"שבת זה יותר חמור ממשכב זכר". ובכן, הביטוי תועבה נוגע בעיקר לעבודת אלילים ועריות.
* אבי   19/08/15 | 12:48
אך הביטוי תועבה בתורה מתייחס גם לביגוד
שאינו "תואם" מיגדרית, וגם לנישואין שניים של זוג שהתגרש בעבר. תכל'ס, חיפוש פשוט בתנ"ך. ולעומת זאת אונס שבויה - תחת תנאים מסויימים - מקובל ומותר. הרי לך צדק וקדושה.
* ד.א.   15/09/15 | 14:56
אה חמוד תשב בשקט. הכפייה הדתית שלכם עלתה לנו כבר.
תכף לא ישארו חילונים בירושלים. מי ישלם לכם את הארנונה ? יפה אז שקט
* נאווה   18/08/15 | 13:04
10. צביעות ובורות אף אחד כבר לא סופר הומופובים... רגע מה זה הומופוביה? שכחתי חח
* אזרח   18/08/15 | 00:06
9. למרות שלדעתי הצדק איתך בגדול הטיעון שלך בחלקו אינו תקף
בחלק מהדוגמות שלך טענת ש"לכבד את הציבור הדתי" הוא טיעון שיוצר צביעות כאשר חילוני משתמש בו. הבעיה בטענתך היא שמתן כבוד לאידאליים של קבוצה מסוימת אינו טיעון דתי. אישית אני שהחופש לעשות מצעד והזכות לשיווין, גוברות על הפגיעה הנעשית לציבור הדתי, אך אני מקבל את הדעה ההפוכה לשלי ולא מאמין שיש בה טיפה של צביעות, להפך, לדעתי מדובר באמפתיה.
* תומך בנישואים חד מיניים ובחופש לעשות כל מצעד   17/08/15 | 22:10
8. הכללות
דווקא כחרדית חשוב לי להגיב. אני (ועוד רבים בסביבתי) מאמינים בשמירת מצוות כדרך חיים אך לא מסכימים בשום צורה להתנהלות הכפיה. יש אומנם מקום לכבד את רגשותיהם של דתיים ושומרי מסורת אך איני רואה כול בעיה בפתיחת קולנוע בשבת! אני גם לא חושבת שיש טעם למנוע נסיעת תחבורה ציבורית בשבת! בעיני צריכה להיות הפרדה בין דת למדינה ואפשרות לכול אחד לבחור כיצד הוא רוצה שייראו חייו. אני לא רואה את עצמי או כול אדם דתי אחר כטוב יותר או ככזה שיכול לשפוט את מעשיהם של אחרים. אנחנו כולנו אנשים וכדאי שנלמד לחיות בשלום, בכבוד ובאהבה אחד עם השני.
* חרדית    17/08/15 | 20:29
מסכים איתך!!!!
* אורי    17/08/15 | 23:17
שיירבו כמוך!!!
* גאה   18/08/15 | 00:11
כל הכבוד לך!
משמח לקרוא את התגובה שלך
* גאה   21/08/15 | 19:31
7. לא מסכימה
לא מסכימה עם הכותב, לידיעתך... כמה מחברי הטובים וקרובי משפחה הם מהקהילה, למרות זאת כמו שאני לא אלך בירושלים ואתחיל להתנשק ולהתחבק באמצע הרחוב עם בעלי( דרכ אגב אני אישה) וואכבד את הדתיים ודרכ אגב אני גם לא אעשה את זה בתל אביב כי אין שום סיבה שילד בן עשר צריכ לראות מה קורה ביו בני זוג , אז כן....!!!! ירושלים היא עיר קדושה ולמרות שהיא שייכת לכולם חילונים ודתיים צריכ להתחשב ולא חייבים שהמצעד יהייה בירושלים, דמוקרטיה לא אמורה לפגוע,....זכות הדיבור לא צריכה לפגוע.... ודרכ אגב אני שמאלנית!
* אור   17/08/15 | 17:45
אין דבר כזה קדוש
ירושלים היא לא של מגזר אחד באוכלוסיה היא של כל חלקי העם ושל כל הדתות. ואם מתחבאים מאחורי "קדושה" מסויימת כדי להוכיח טיעון אז כנראה שהטיעון לא מחזיק מים לכשעצמו. וכל עוד תהיה אפליה בירושלים יהיה צורך במצעד גאווה בעיר.
* קרן    17/08/15 | 23:20
נכון ירושלים קדושה לכל הדתות אז...
מצעד הגאווה פוגע בכל הדתות ולא רק ביהדות כי מה לעשות - הדת לא מקבלת הומוסקסואליות. מה עם המוסלמים? חשבתם עליהם? לא בטח שלא. כי הדיבורים השמאלניים שלכם צפים רק כשנוח. לא באמת אכפת לכם מכולם. הצבועים הם אתם.
* יערה   18/08/15 | 09:36
ירושלים לא קדושה לאיסלם זאת המצאה בשביל לקבל זכות על ארץ ישראל
* קובי   18/08/15 | 10:47
את טועה, המטרה שלו בכתבה זה להראות את הצביעות
של אנשים רעים שאוהבים דווקא להתמקד בקהילה ולהגיד לה אין לך מקום בעיר הקודש כשבעצם הם מגבים פה חילול שבת בפרסיה, זה רק מוכיח שאלה אנשים שמקסימום יהיו הומלסים עם רמת ההשכלה שלהם
* טועה בגדול   18/08/15 | 00:09
6. מותר להדליק מזגן בשבת! אידיוט!!
* אין שכל - אין דאגות   17/08/15 | 17:38
הלכה לו כל הכתבה לפח!
* נו באמת   18/08/15 | 11:39
5. ממש לא נכון, בורות לשמה
חילול שבת זה אכן עבירה שעונש מוות בצידה על פי הלכה. אבל הביטוי 'תועבה' אינו נוגע כלל לחילול שבת
* טוקר   17/08/15 | 17:11
זאות בלה וזאות טרפה
* שימי   18/08/15 | 08:59
בבקשה ממך שימי
כשאתה מדבר שטויות, לפחות שיהיה בלי שגיאות כתיב. אנחנו מסוגלות להתמודד עם סוג אחד של בורות בכל פעם.
* אלה   18/08/15 | 11:39
4. מסכים עם הנכתב
מי שטוען שהקהילה הגאה לא צריכה לצעוד בירושלים הוא אדם חשוך. מבחינת הדת אין הבדל בין להיות חלק מהקהילה הגאה וללכת לרט בשביעי. אני הייתי במצעד הגאווה בירושלים כמו רוב השנים בתשע השנים האחרונות החמצתי את מצעד הגאווה בירושלים 2012 מפני שעשיתי תואר שני. חוץ מזה תמיד הגעתי. מפלגת אור מתנגדת לכפיה החרדית ותומכת בקהילה הגאה גם מפלגת אור הייתה במצעד הגאווה בירושלים 2015. נמאס לכם/ן מהכפיה החרדית? חפשו את מפלגת אור בפייסבוק.
* טומי החילוני   17/08/15 | 16:17
בוא נעשה הון פוליטי על הגב של החרדים
* בעעעעע   17/08/15 | 18:44
3. תמיד מדויק
נתנאל אתה מקסים, רגיש וחכם. תענוג לקרוא אותך :)
* אני   17/08/15 | 15:29
2. שיפתחו קולנוע במוצאי שבת מה קרה
שיפתחו קולנוע במוצאי שבת וככה אף אחד לא יבוא לראות בשבת
* לי   17/08/15 | 14:52
כי אלוהים נתן לי את הזכות
כי אלוהים נתן לי את הזכות לבחור אם לראות סרט בשבת או במוצאי שבת ואף אחד לא ייקח לי את הזכות הזאת.
* אני   17/08/15 | 17:32
1. שמאלנים וחברי קהילה תכנסו
ברגע שאתם תוקפים את רוב הציבור (המאמינים והימנים ביחד הם הרוב) ומחברים את הקהילה שלכם לשמאל האנטי דתי. אתם דופקים את עצמכם ומרחיקים מכם אנשים. אתם עושים לדתיים הימנים חיים קלים מדי
* חכם   17/08/15 | 13:43
תודה שבאת להסגביר לנו מה לעשות עם המאבק שלנו.
* עידו   17/08/15 | 16:04
חנוכה אולי
חנוכה אולי
* משיב לחכם   17/08/15 | 18:51
למר חכם בלילה, אין פה תקיפה לימינים, יש גם שמאלנים הומופובים
עושים חיים קלים לימינים? במה? באלימות? גם ככה מדינה הזאות הולכת להחרב בגללכם. עלק פטריוטים בשקל. שוכחים ששמאל זה חלק מהעם ושקהילה הגאה מתפרסת על כל המגזרים ואינה שייכת רק לשמאל או לחילוניים. ממליץ לך לקראה את כל הטוקבקיסטים המסיטים נגד הקהילה אולי תבין סוף סוף מי עושה הפרדה.
* שימי   18/08/15 | 09:05