מגזין סוף השבוע
תגובות (137 תגובות ב-89 דיונים)
89.
ציפיות גבוהות עבודה ברמה של ילד בכיתה א. נכשלתי בשתי העבודות למרות שציפי הבטיחה לי ציון מעל 80
* דנה   30/08/20 | 09:16
88. חברת פקטור 100
לא להתקרב רמאים , עבודה שלא מגרדת נקודה 1 ברמה הנמוכה ביותר שאפשר
* סטודנטית    25/11/19 | 09:45
גם הצילו נוכלת
* סטודנט שנפל   10/02/20 | 19:52
אני עכשיו בקשר עם חברת "הצילו" אשמח אם תציל אותי בבקשה, אם אפשר לדבר איתך?
* הילה   27/04/21 | 18:38
87. סמינר
ניסתי לכתוב לבד את הסמינר ולא הצלחתי והייתי תקוע חודשים, בסוף החלטתי להעזר בחברה שנקראת אקדמיה מאסטר הם סייעו לי מאד ונתנו לי הכוונה ממליץ מאד, לפניהם פניתי לחברה אחרת וכמעט העיפו אותי מהלימודים בגללם.
* דני   22/10/17 | 01:14
86. סילבוס/ ויקדמיה
לא להתקרב לויקדמיה/סילבוס. נוכליםםםם הבטיחו לי עבודת מקורית ולקחנו ממנו סכומים מופקקעים בטענה שהכותביםן שלהם הכי טובים בסוף העלו אותי לוועדת משמעת בגללם העבודה הייתה רשומה ברמה של ילד בן 3 הפסקאות לא קשורות אחת לשנייה וכשפניתי אליהן צעקו עליי ואמרו שקל אחד לא תראי. אל תתקרבו אליהם גנביםםםם
* ...   08/02/17 | 18:20
85. DoctorWrite
קניתי סמינר DoctorWrite קיבלתי 91 בחורה בשם רותם ליוותה אותי עשתה לי תיקונים הסבירה לי והדריכה אותי למרות ששיגעתי לה תצורה חחחח הם קצת יקרים אבל שווה את זה DoctorWrite אמינים אפילו ענו לי ביום שבץ
* מירית   04/12/16 | 22:01
אני נשרפתי אצלהם קשה
קיבלה עבודה שהוגשה בסמסטר קודם. כנראה שחלק נתפסים וחלק אוכלים אותה
* לירון   01/01/17 | 15:04
84. 90100X
נוכלים ברמות אם מישהו יודע את השם של המנהל אשמח לדעת
* אקדמיק    03/07/14 | 10:20
שם המנהל
דוד מרחב
* צצ   15/03/18 | 00:23
עמצ
דוד ליאני עורך דין
* יממ   16/03/18 | 10:45
83. בדיוק כותב סמנריון לחברה
כשאשתי למדה גם לה כתבתי עבודות, מה לא בסדר בזה? ומי שצריך עזרה - תשאלו את החברים הסטודנטים שלכם, יצא גם זול יותר, גם טוב יותר וגם תנו לאנשים להתפרנס
* וווה   13/06/14 | 20:51
82. S.A ACADEMIC
גם לי יש חבר שנפגע מACADEMIC, הבטיחו עבודה לקחו מקדמה והוא לא קיבל כלום מהעבודה כי הכותבת חולה, הכסף לא החזירו
* אלף   01/05/14 | 03:17
81. מצטער לפוצץ לכל צרי העין את הבועה
אבל מניסיון אישי אני יודע שקיימות חברות שלוקחות מחיר הוגן, משקיעות זמן ומאמץ בכתיבת העבודה, נמצאות בקשר מתמיד עם התלמיד לאורך התהליך, ומספקות תוצר שלא היה מבייש שום מוסד אקדמי. בלי העתקה מהאינטרנט, בלי זיוף ביבליוגרפיה, ובלי ההתנהגות המגעילה של השרלטנים שכתבו עליהם בכתבה. הרי הכתבה הזו מגמתית באופן גלוי ומוצהר, מן הסתם לא יספרו לכם על החברות האלה שלוקחות מאוד ברצינות את הפרנסה שלהם ואת התארים שלנו. אם התלמיד בוחר לא לקרוא את העבודה ולא להבין את הנושא עליו התבקש לכתוב - זו בעייה שלו. אם המערכת בנויה כך שסטודנטים צריכים להחליט בין כתיבת עבודה לבין להגיע לעבודה כדי שיוכלו גם לאכול במהלך החודש - אז יש כאן בעיה. אז אפשר להתנשא מרוב קנאה ולבכות על זה שאתם עבדתם קשה וכתבתם עבודות כשאחרים לקחו קיצורי דרך, ואפשר להבין שהם בחרו לעשות מה שמתאים להם בדיוק כמוכם. לגבי מכללה או אוניברסיטא - אין קשר. התופעה קיימת בכל סוג של מוסד אקדמי. בקיצור - אם הנושא היה כל כך לא חוקי כמו שמנסים למכור לכם, כנראה שהחברות האלה לא היו קיימות ברשם החברות, משלמות מס הכנסה, מנפיקות תלושי משכורת לעובדים שלהן וממשיכות בעסקים משגשגים שלעתים תכופות מהווים את ההבדל בין ארבע שנים לשבע שנים להוצאת תואר. אם מדברים על נושא חשוב - דברו על כל הצדדים ובאובייקטיביות, לא כמו ילדים קטנים...
* למרות שלבכות ולקטר זה הרבה יותר קל.   17/11/13 | 07:20
צריכה עזרה למצוא חברה טובה
תוכל בבקשה לתת לי שם של חברה טובה?
* עדי    31/08/15 | 11:25
80. זה כי אתם לא יודעים ממי לקנות
אני עשיתי אצל אחד, אלון ברגמן, שדווקא קיבל 92 ועוד עם המרצה השטן שלי. קיצר, תלכו על הפרטיים.
* ערן   03/11/13 | 16:08
79. סמינר קינג חיים שמאי שרלטן!!!
לא להתקרב!!!
* שלי   30/05/13 | 14:42
רימא אותנו
לקח לנו מקדמה 900 שקל ולא עשה כלום ולא החזיר את הכסף !!! לא להתקרב
* חסוי   21/06/13 | 14:59
78. איזה סתומים
איזה טיפשים, לפחות היו עוברים על העבודה לפני ההגשה.. גם קנו וגם הגישו ככה בלי לערוך?? לשם השוואה, הצעת המחקר שלי שצריכה להיות רק 3-5 עמודים, אני עורכת כבר כמה חודשים טובים, אז סמינר לא עורכים? לא בודקים? אין תוספות? חלמאות, לפחות תלמדו להבא שצריך לשפצר. לא מגישים "נקי"
* לא משנה   23/04/13 | 21:34
77. גם במסלולי הניהול
התופעה ידועה גם בקרב אלו שלומדים במסלולי ניהול בחינוך !!! באופן אישי מכירה אני חברה ששילמה 1500 שקלים למישהי שתכתוב בשבילה את העבודה , וקיבלה 80 וממשיכה לפרנס עוד אנשים שיכתבו לה עבודות צריך להבין שאלו האנשים שילכו אח''כ לנהל את בתי הספר של ילדינו !!! פשוט בושה ! חייבים לעשות משהו ומהר!
* ישראלה   22/04/13 | 22:57
76. לא קשור למכללות או רמת סטודנטים קשור לזמן
בת דודה שלי שלומדת תואר שני בפקולטה מצוינת באוניברסיטה מצוינת. בחורה שסיימה תואר ראשון בהצטיינות והפסיכומטרי שלה היה גבוה (פרט לא רלוונטי שאני מזכירה בגלל התגובות כאן) קנתה עבודה מחברה באינטרנט. היא עשתה זאת כי היא נרשמה לתואר שני ומאוחר יותר התחילה לעבוד בעבודה מאוד תובענית במקצוע שלה. אל תהיו יותר צדיקים מהאפיפיור. כשהאפשרויות העומדות בפני אדם הן להתפטר/ להקפיא את התואר למשך שנה/ להפרד מ2,000 שקל הוא בהרבה פעמים יבחר באלטרנטיבה השלישית. דברים אלה נכונים גם עבור סטודנטים מצוינים שהתחילו התמחות/ טרום התמחות לקראת סיום תואר ראשון נשים שנכנסו להריון וילדו וכו'. אני לא מצדיקה את ההתנהגות אבל אני חושבת שיש לפקח על התנהלות החברות האלה שכל הקיום שלהם לא חוקי במיוחד והמוצרים שהן מספקות לא ראויים. כשיש פתרון כל כך קל וזמין לא באמת ניתן להתפלא שסטודנטים ניגשים אליו.
* שרון   14/03/13 | 18:56
75. טוב זה ידוע ומתחיל עוד מבית הספר
כשאני הייתי בבית ספר הייתה אופנה חדשה :ללכת להוציא הקלות לבגרות גם במקרה שאין לך שום ליקוי למידה. עצבנה אותי במיוחד העובדה שיש תלמידים שיקבלו במבחני הבגרות ציונים טובים בפחות השקעה ממני (הם היו עושים מבחן "מותאם" קל יותר או נבחנים בעל פה ואני את המבחן הרגיל כמו כולם) . תלמיד בית ספר שלומד שהגישה הכי טובה היא לרמות ייקח את ההרגלים שלו גם לאוניברסיטה,ולראייה אני עכשיו לומד באוניברסיטה ובקורסים מסוימים כמעט כל הסטודנטים מעתיקים את תרגילי הבית ולכן אינם יודעים את החומר למבחן ולכן נכשלים ועושים קורסים חוזרים. ובקורסים עם עבודות ולא מבחן יש לנו מנהגים עוד יותר גרועים :יש כאלה שיקנו את העבודות ובקורסים שניתן לעשות בהם עבודות עם שותפים רווחת התופעה של שותפים שחוץ מלהוסיף את השם שלהם לא עושים כלום . לכן יש אצלנו סטודנטים שלוקחים המון קורסים יותר מפעם אחת או שמגיעים לשנה ג' בלי לדעת כלום מחובר של שנים ב' וא'.
* מישהו שיודע   30/10/12 | 14:18
להפסיק לתת עבודות
ביננו , רוב האנשים שהולכים לאוניברסיטה רוצים מקצוע. לכן יש לבחון אותם ורק לבחון אותם על מנת שאלו
* רונה   30/05/13 | 15:59
74. פשוט ביזיון שהם מרשים לעצמם לכתוב שאף אחד לא עושה בעצמו
אני עשיתי לבד את שניהם ואני ממש לא מהחרשנים.
* סתם   28/09/12 | 00:17
73. עבודה היא סיום התואר.. מה לגבי כל המבחנים במהלך התואר עצמו? אני הייתי עדה לאין סוף העתקות במבחנים..לא הייתי מעיזה!!!
* מ.   29/05/12 | 15:54
72. תופעה נפוצה במכללה וזניחה באוניברסיטה
אני יודע תמיד מתי עבודה מועתקת ומתי אינה מועתקת. כשלימדתי באוניברסיטאות (ת"א והעברית) אף פעם לא נתקלתי בעבודה מועתקת בניגוד למכללה (כאמור בכתבה ע"י סטודנטית מהמכללה האקדמית ביפו (שהיא עוד איכשהו נחשבת ברמה מעל מכללות אחרות): "אני לא מכירה מישהו שעושה את הסמינרים שלו לבד").
* ד"ר במכללה   28/05/12 | 16:36
כדאי שתכיר אנשים שעושים עבודות בעצמם ומשקיעים בהם במיוחד
* שמעון   29/04/13 | 19:14
71. הדג מסריח מהראש
אני מרצה במכללה וחבר ועדת משמעת. השקרים, הרמאויות והגניבות קיבלו לגיטימציה מלאה "מהמנהיגים". הקואליציה החדשה היא תוצאה של שקר, מרמה וגניבה. הכל מותר ואין בושה. אז למה לבוא בטענות לסטודנטים? גם הרצח בבאר שבע הוא תוצאה ישירה של הפקרות, אלימות, אימפולסיביות וחוסר מוסריות שמוקרנים מהמנהיגים לעבר "העם" ונותנים לכל אחד, על פי הפרופורציות שלו בחברה, צידוק לפעול על פי אותו מוסר מושחת ואלים.
* יאיר בוימל   10/05/12 | 21:16
הגיוני
יאיר צודק. הרי זה מאוד הגיוני. איך אפשר לבוא בטענה לרוצחים סדרתיים? הרי מערכת המשפט לא דופקת מספיק אנסים ורוצחים אחרים... איך אפשר לבוא בטענה לאזרחים גנבים הרי היו כמה חברי כנסת ושרים שגנבו מלא.. אי אפשר לבוא בטענות. אז בשביל מה צריך בית משפט? בואו נבטל, הרי אי אפשר לבוא בטענות.
* אנרכיסט וילדותי   27/09/12 | 12:41
70. כל מי שמנסה לקנות תואר, מגיע לו שירמו אותו!!
* מיכל   06/05/12 | 09:17
צודק ב100%
* סטודנט   06/05/12 | 10:09
צודק! אני לא מבינה איך ה"דין" החצוף הזה עוד רוצה לתבוע תביעה ייצוגית
פשוט מזעזע. אני עושה תואר שני עכשיו ובחיים בחיים לא הייתי חושבת לרכוש עבודה. בזיון
* מיה   12/01/13 | 14:01
69. אם היה רף ענישה של העפה מאונ' ללא נק' זכות- התופעה היית צונחת פלאים !
* מיכל   06/05/12 | 09:04
68. לעבור לבחינות בע"פ בלבד
זה יפתור את הבעיה. כולם יצטרכו ללמוד (לא רק לקויי הלמידה שנבחנים היום בעל פה) .
* שלומית   06/05/12 | 07:14
67. המרמה רמאי פטור!
* חכם חנוכה   06/05/12 | 02:36
66. איזה כיף שקיבלתם נכשל!! סטודנטים עצלנים ורמאים!!!!!
* מגיע מגיע מגיע לכם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   06/05/12 | 02:35
65. "מה שבא בקלות,הולך בקלות" ->מגיע להם!
"מה שבא בקלות,הולך בקלות" ->מגיע להם!
* ניר אחד שמבין!   05/05/12 | 19:29
64. הדרך היחידה להתמודד עם התופעה היא לשנות את העבודות
אם סטודנטים אכן עושים את זה - כנראה שהם איבדו אמון בתרומה של תהליך הכנת העבודה לקריירה שלהם בעתיד. צריך לתעל את העבודות ככה שתועלנה יותר לקריירה של הדור הבא, ולא תהנה מטלות לשם המטלה.
* אמיר   05/05/12 | 18:37
הם לא "איבדו אמון"
הם פשוט עצלנים, אין פה שום עניין של תרומה או לא. אם הם רוצים תואר, הם צריכים ללמוד.
* פחחח   12/01/13 | 14:02
63. גאה בכך שאני כותב לבד את העבודה שלי
אני מסיים תואר שני בפתוחה כמעט כל התואר לומדים לבד, לפני חודשיים הגשתי עבודת סמינר וקיבלתי ציון גבוה ועכישו אני כותב את העבודה השניה שלי לתואר. צריך להשקיע הרבה זמן ובנוסף לעבוד ולגדל משפחה, אם רוצים יכולים ואני גאה בכך שאני כותב את העבודות שלי (גם בתואר ראשון בעברית). לכל אילו שקונים עבודות - תפרשו מהאקדמיה או שתחזרו שיהיה לך את הזמן/רצון ו/או יכולת להשקיע בלימודים
* אסף   05/05/12 | 18:11
62. מוכנה לתת את כל העבודות בחינם
בעלת תואר שני
* מיכל   05/05/12 | 18:02
גם אני
* בעלת תואר שני ותעודת הוראה   06/05/12 | 21:31
61. גשו לספרית המשפטים באונ' תל ביב
דיסרטציות לדוקטורט על פי חוק חייבות להיות מוחזקות בספריה. בספרית המשפטים של אונ' תל אביב הן מוחזקות נגישות מאוד קרוב לכניסה ויש גם רשימה נגישה של כולן. זהו האוסף השימושי ביותר כי סטודנטים כל הזמן מעתיקים ממנו לעבודות שמגישים. בכל דיסרטציה כתוב לאיזה מרצה הוגש. כך שעל הסטונטים רק להקפיד שלא יהיה זה אותו המרצה. סטודנטים אלו הופכים לתובעים ולשופטים ולחוקרי משטרה.
* שמי   05/05/12 | 17:49
גם בספריה המרכזית יש ד"ר של כל החוגים
היו לי מרצות ומרצים ששמחו מאוד שהשתמשתי בד"ר שלהם כמקור ביבליוגרפי, אפילו הפנו אותנו לעבודות ד"ר שלהם ושל מרצים אחרים.
* ומותר להשתמש בהם   05/05/12 | 18:12
זה מחוייב בפנייה לפי ה APA
אין בעיה בלצטט ולהפנות מחזות ודוקטורטים אתה מחוייב להפנות למקור. אסור להעתיק רעיון בלי לציין את המקור שלו
* ביבליוגרפיה   07/07/18 | 10:10
60. האמת לא ידעתי שהתופעה כ"כ נפוצה
4 שנים בלימודי הנדסה מעולם לא חשבתי אפילו על להעתיק עבודה...אז לסמוך על מישהו דפר חסר השכלה שיכתוב לכם עבודת גמר? אתם נורמליים? הבחור שקנה עבודה, נכווה ושאל איך אפשר לעשות דבר כזה לבן אדם - צר לי, אבל מגיע לך! מי שמעתיק או גרוע מכך - קונה עבודות מקומו אינו באקדמיה! ובכלל, גם אלה שדווקא היה להם הצלחה עם העניין...איך אתם חיים עם השקר הגדול הזה שבשורה תחתונה אתם לא יוצלחים?
* מהנדס בחסד   05/05/12 | 17:40
59. מפונקים!
אתם מבינים שמדובר בעבירה פלילית?! שמדובר כאן בסטודנטים שמוכנים להוציא סכומים השווים למשכורת מינימום חודשית רק כדי לא לשבת על התחת ולעשות עבודה ללימודים?! על מי אתם מגנים פה על אנשים שקונים במרמה את ההשכלה שלהם..? מוזר שהמערכת בוחרת להציגם כקורבן ולא כרמאים שרומו בידי רמאים גדולים יותר. ולגבי החברות שמספקות את השירות, אם כתיבת עבודות שכאלה נחשבות עבירה על החוק למה אף אחד לא מטפל בהם?
* שי   05/05/12 | 17:40
58. תיזהרו ממישהו שקוראים לו המושיע האקדמי
המושיע האקדמי, קוראים לו ישראל והוא רמאי דרגה ראשונה.. שלא תיפלו לפח!!
* לירן   05/05/12 | 16:28
שיימינג - חבל שמתחרים משמיצים
סיוע אקדמאי ואתי קיבלתי ממנו.\ממליצה בחום
* דר נינה שחר   31/03/18 | 21:07
57. מוכנה לתת את העבודות הישנות שלי בחינם!
למה לדרוש תשלום על כל דבר? למדתי תואר ראשון ושני באוניברסיטת בר אילן וכוווולם ידעו שהם יכולים לפנות אלי לעזרה בעבודה, סיכומי שיעור, מאמרים כו'. סטודנטים צריכים לעזור זה לזה ולא להכשיל. הרי הסטודנט לא יגיש את אותה העבודה בדיוק, הוא יעזר בה, יוסיף, ישנה, יתאים אותה לנושא שלו. עשיתם כבר עבודה, הגשתם, קיבלתם ציון טוב, תנו למישהו אחר שייהנה ממנה גם. בפעם הבאה ייתנו לכם עבודה/ מאמר/ סיכומים.
* תחלקו את הידע והמשאבים שלכם   05/05/12 | 16:13
56. אם כבר להעתיק, רק מסטודנטים משנים קודמות
* ואף מרצה לא עולה על זה-בדוק!!   05/05/12 | 15:54
55. כנסו
משום מה, נראה לי שהכותב בעד הסטודנטים. זה רק אני או שהבעיה העיקרית פה היא הסטודנטים ולא החברות???? מי שמרמה, שישא באשמה. אני בשוק שהם עוד מעזים להתלונן ולתבוע את החברות. (לא שאני מצדיקה את החברות חס וחלילה... ) ושוב פעם, רק מי שיש לו כסף יוכל להשיג תואר, וכך גם להשיג עבודות טובות. ושוב מעגל העוני נשאר כמו שהוא.
* מור   05/05/12 | 15:25
אז מה שאתה אומר זה- גונב מגנב פטור.
ברור שהסטודנטים לא בסדר אבל יש פה עוד גורם שמנצל את המצב ומרוויח הרבה כסף. מציגים להם מצג שווא של עבודות מותאמות וציונים גבוהים, גובים כספים רבים ולא מקיימים. הם מנצלים את העובדה שהסטודנטים לא ידווחו וצוחקים כל הדרך אל הבנק. זה טרפה וזה נבלה.
* סטודנטית   05/05/12 | 16:05
ועוד מתלוננים על שכר לימוד גבוה. זה עולה יותר.
* שמי   05/05/12 | 17:51
54. זה לא שונה מקניית תואר פיקטיבי
* אלן   05/05/12 | 15:12
53. לא מרחם על לינוי ושכמותה
* עידן   05/05/12 | 15:12
52. מי שמעתיק טמבל
* רחלי   05/05/12 | 15:03
51. יד חלשה
אולי התופעה תיעלם כשסטודנטים שיתפסו יועפו מהלימודים, יבוטלו קורסים שהם למדו ותאופס יתרת הלימודים שלהם. בושה וחרפה
* noeek   05/05/12 | 14:46
50. ולמרצים אין מה לעשות ? מה עם הגנות והצגה של העבודה
כחלק מהציון ? התייעצות עם המרצה לפני שבוחרים את נושא העבודה? דיווח למרצה במהלך העבודה בנק' מסוימות ? קל פשוט לזרוק את העבודה על התלמידים
* UI נראה לי שהמרצים עצמם עצלים לא פחות מהתלמדים   05/05/12 | 14:32
יש אמת בדבריך. יש מרצים שממש עושים דווקא ולא מסבירים מה הם רוצים
בפרוס' שכתבתי- המרצה לא הסבירה בכלל מה היא רוצה כשנפגתי איתה הבאתי הרבה רעיונות אך היא ממש לא שיתפה פעולה ולא הבנתי ממנה מה עשות שינתי את נושא העבודה 3 פעמים! ולא קיבלתי ממנה שום עזרה ושום הכוונה. הצגתי את הנושא בכתה ולא קיבלתי ביקרות ברורה ישבתי איתה לפני הצגת הנושא וגם אחרי ועדין לא הצלחתי להבין מה היא רוצה. כתבתי עבודה מאוד מעמיקה המרצה טענה שזה לא מה שהייתי אמורה לעשות אבל נתנה לי 88 מעצבן שיש כאלו מרצים שלא מסבירים מה הם רוצים, לפחות היא הייתה מספיק הוגנת להעריך את ההשקעה שלי בעבודה ולתת לי ציון טוב.
* רונה   22/09/12 | 02:07
49. אין תרוצים פני הדור כפני הכלב
במהלך לימודיי באוניברסיטה עבדתי בשתי עבודות, נכחתי בשיעורים והגשתי שלוש עבודות סימינריון בעצמי לאורך התואר. מי שרוצה יכול, ואל לועדות המשמעת להתעלם ולעבור לסדר היום.
* מתמחה   05/05/12 | 13:56
כבר אי אפשר גם לעבוד וגם למוד. הערך של השקל נשחק מידי. לפרק את הריכוזיות!
* חן   05/05/12 | 18:02
48. איזה עולם דפוק.
תחשבו על זה שנייה.. העולם שלנו דפוק- בגללנו. בני האדם דפקו את העולם. בני אדם יכולים לשרוד בעולם רק אם הם לומדים 12 שנה וקורעים ת'תחת בלפחות שתיים מהם. בני האדם יכולים לחיות טוב אך ורק אם הם לומדים אחרי הצבא. קורעית את התחת אחרי הצבא. תאמינו לי מבחינתי, עדיף שנחיה כמו קופים בג'ונגל. זה במילא לא רחוק מהמציאות.
* שימי   05/05/12 | 13:52
אתה כל כך צודק...
לא מובן איך הגענו למצב הזה. להסתכל עלינו מהצד ופשוט לצחוק. כל המערכת שבנינו בעצם מגבילה והורסת לנו את החיים. מי שלא הולך בתלם - פשוט נפסל.
* סופי   05/05/12 | 15:47
47. זו בעיה שלהם שהם קונים עבודות
למה בכלל מפרסמים את השטות הזו? מי שבוחר להעתיק זו בעיה שלו נטו!!!
* נעם   05/05/12 | 13:45
46. כתבה מצוינת
* אורי   05/05/12 | 13:39
45. וזה מסביר לי למה לפעמים
אני פוגש אנשים שמתפארים בתארים האקדמאים שלהם ומשיחה של 2 דקות אני מבין שעומד מולי סתום עם שכל חלול של יתוש. והכי מעצבן שבזכות התארים שנקנו הם מקבלים תפקידי מפתח....
* זיו   05/05/12 | 13:37
44. רק אני כתבתי את העבודות בעצמי? חננה שכמוני
* ב'   05/05/12 | 13:30
לא, גם אני כתבתי בעצמי, איזה פדיחה ;-)
2 סמינריונים וכמה חודשים טובים בלי חיים.. מה שכן שווה כל נקודה בציון :)
* מורן   05/05/12 | 15:10
43. למדתי גם בעברית וגם בבר אילן ולא הכרתי אפילו אחד שקנה עבודות
חוץ מזה הבעיה היא לא בחברות הללו, אלה בסטדנטים שקונים מהן.
* קצת הגזמתם   05/05/12 | 13:12
42. התוצאות של מערכת חינוך כושלת שמלמדת לשנוא לימודים
פשוט תענוג לראות את תוצרי השנים האחרונות של מערכת החינוך בארץ שהתאמצה להוציא לכל תלמיד ותלמיד את החשק ללמוד הפכו את הילדים לספקי ציוני מיצ"ב ובגרות לתפארת מנהלי בית הספר ובדרך "הורידו את המים עם התינוק" גידלו דור של ילדים שונאי לימודים ושונאי מורים שרק מחפשים איך לרמות ולהשיג הכל מהר ועכשיו ממש ארץ נהדרת
* מגיעות להשכלה הגבוהה   05/05/12 | 12:30
41. כל הכבוד
כל הכבוד לכל הסטודנטים שלמדו על גופם מדעי החוק ! סוף רמאי (גנב) לתליה. ותדע כל אם יהודייה שבנה/ביתה קיבלו תואר במרמה ותישאר עמם על הקו לוודא שהרמאים הקטנים בטוחים. האם העו"ד שתובע את החברה גם כן סיים תואר בזכות... חבל שהחברה לא מפצה על הרמאות ומפרסמת את שמות כל הסטודנטים שנהנו (או לא) משרותיה. שלילת תארים וזכויות תאפשר לכל תלמיד הגון להתקדם במדינה הזאת. רק עשירים יכולים להוציא תואר ? חשבתי שרק מי שמשקיע בלימודים ולא השקעה פיננסית
* יעל   05/05/12 | 12:29
40. בושה
סטודנטים לא מבינים שאין קיצורי דרך בנושא הזה, הדרך היחידה היא לעבוד 'קשה וללמוד בכוחות עצמך. מרצה טוב ומנוסה מזהה עבודה ערוכה מהאינטרנט תוך שניות בודדוות , אל תזלזלו באינטיליגנציה של האנשים האלה.
* אורן    05/05/12 | 12:24