הורים
תגובות (201 תגובות ב-98 דיונים)
98. תגובה
Ayelet Assouline איילת, בתור אחת שהיא חילונית, אל תגידי משהו שאת לא יודעת,מאז כיתה א' ועד עכשיו (אני בי"ב) כל שנה יש את יום הזיכרון ליצחק רבין, וכל שנה מדברים על שנאת חינם,ועד כמה שזה אסור, נכון מדברים גם על יצחק רבין ומזכירים את תרומתו וקורות חייו, אבל תמיד שמים הדגש על שנאת חינם
* daniela   12/09/12 | 20:32
97. להביא את "מעלה התורה" זה דוגמא גרועה כי
מעלה התורה תמיד היה בי"ס מאוד "דוסי"וזאת לא מגמה שהשתנתה. הוא מוגדר כבית ספר ממלכתי דתי - תורני. יש במעלה אדומים עוד שני בתי ספר של ממלכתי דתי שם הדרישות הן פחות בהרבה מבחינה דתית וזה לגיטימי שיהיו כמה רמות של בתי ספר ממ"ד. זה לא שזה בית ספר שהוא אופציה יחידה לתושבים ושכופה את עצמו.
* עטרה   02/09/12 | 10:25
96. כל הכבוד להם.מקרבים את הגאולה.
כל הכבוד להם רק מקרבים את הגאולה של עם ישראל.
* הילה   02/09/12 | 09:52
95. עדיף שיותר יתחזקו מאשר שיתחלשו ויהיו חילונים אחכ.
כבר עדיף כך יותר טוב שיתחזקו מאשר יתקללו אחכ חס וחלילה .רע לא יצא מזה רק טוב.
* נירית   02/09/12 | 09:47
94. מי שרוצה בית ספר דתי שיכבד אם לא הדלת פתוחה
* ברומא תתנהג כרומאי   02/09/12 | 09:23
93. יש ואין בזה משהו
אני משתייכת לצבור הזה וילדיי לומדים בו. גם אצלנו יש גרעין תורני וגם אצלנו יש הפרדה בין בנים לבנות. לדעתי - זה מעולה. בואו נאמר שאם לא היתה הפרדה כזו הייתי צריכה לשלוח את ילדיי למוסדות חרדים, בלית ברירה. אני מסכימה שיש הקצנה. לא רק בממ"ד גם ביישובים. הקצנה ממש מיותרת (למשל : ביישוב של אחי רצו להפריד בין המינים כבר במעון. כאילו מה?!). אצלנו מותר לאבות להגיע למסיבות. בטח של כתות א-ב. אין בכלל איסור הלכתי לגבר לצפות בילדה בת 6-7 רוקדת או שרה. לגבי בנות גדולות יותר : זו בעיה הלכתית. אצלנו בביה"ס מותר להגיע עם שרוול קצר עד כתה ג'. בהתחלה זה הפריע לי (בכל זאת : היא עדיין קטנה) - אבל מתרגלים גם ל- 3/4. אצלנו הגרעין התורני הציל את ביה"ס. מחצית מהתל' שייכים לגרעין ולולא הוא - ביה"ס היה נסגר. בהתחלה הם רצו להקים ביה"ס נפרד לעצמם - אבל הגיעו למסקנה שצריכים לחיות עם האוכלוסיה שאליה הם הגיעו - וטוב שכך. הם מוותרים על חלק, אחרים מוותרים על חלק וביחד בונים כאן משהו שיש לו המשך. אגב : ילדה בת 9 שמסרבת ללכת במכנס קצר בחוץ? שומו שמים....בטוחים שמדובר במשפחה דתית?!
* רק אני   02/09/12 | 07:00
92. אל תתנו לזה להשפיע עלינו!
תקשיבו, חברים, החבל במגזר הדתי לאומי עדין מאד, וכאן הם שיקפו רק את הצד החילוני שבמטבע, צריך להבין שזו דרך חיים שונה שמכירה בערכים שאנחנו לא הכי מכירים.. אז בואו נהיה עם אחד! אחלה שבוע(:
* יהודיה   02/09/12 | 01:49
91. בילבולי מוח? על זה משלמים לך? לך תמצא נושא יותר מעניין
* טלי    02/09/12 | 01:17
90. מעלה התורה הוא הית ספר תורני...
מי שכתב את הכתבה הזאת כתב כתבה מתריסה. בית ספר מעלה התורה הוא בית ספר תורני יש שני בתי ספר ממלכתיים אחרים אין חובה להירשם למעלה התורה. וכן יש אנשים בציבור הדתי שקשה להם לקבל שאנשים מבקשים חינוך תורני יותר לילדיהם. ואני חייבת לציין שאף על פי שיש תיגבור של לימודי קודש עדיין תבדקו ממוצע בגריות של תיכונים דתיים ותופתעו לטובה. מה לעשות שהורינו גדלו בדרך "פשרנית" ואנחנו רוצים יותר.
* הודיה   01/09/12 | 23:58
89. שטויות במיץ חרפושיות
אני מכירה אישית ביס במרכז הארץ שהחליטו לאחד כיתת בנים ובנות ממחסור בשעות. והנה מי התקומם והפגין ולא שלח את ילדיו??? הפתעה. לא המורים והמורות, אלא הורי התלמידים. כי ביננו - אין שום רע בהקצנה דתית. זה קונטרה לחינוך החילוני המאוס, חסר הגבולות,והפרוץ....
* לאה   01/09/12 | 23:30
88. ל-84
חמודה גם יש חרדים טחונים בכסף אני מכיר הרבה כאלה ואף אחד במדינה הזו לא חי על חשבון אחרים כולם משלמים אותו דבר ויש גם חרדים שעובדים יותר קשה מחילונים אבל למה השנאה למה אי אפשר לחיות בשלום אתם שוכחים שכולנו מאותו עם
* גופי   01/09/12 | 22:57
87. ל
* חבובה   01/09/12 | 22:53
86. מה זו המלחמה הזו???
למה המלחמה הזו מה כולנו לא אחים??לכל החילונים אין לכם קרוב משפחה דתי?לכל הדתיים אין לכם קרובים חילונים? אתם שוכחים שכולנו אחים כולנו מאותו עם? למה השנאה והמלחמה הזו? חבל כולנו מפסידים מזה ):
* משה רבנו   01/09/12 | 22:53
85. אפשר לחשוב שמישהו פה עשה משהו רע..
נא להתחיל להירגע חברים. קצת פרופורציות.. ואל תגידו לי שאתם מעדיפים שהילדים שלכם יקחו סמים מאשר יתקרבו לדת. זה מידי פתטי..
* נועה   01/09/12 | 22:38
מה קשור סמים?
רוב התלמידים החילוניים גדלים להיות אנשים נורמטיביים.לא סמים ולא סכינים.
* *   07/09/12 | 17:26
84. ל75
י'חמודה יש דתיים יותר טחונים ממך..תאמיני לי שהדתיים לא צריכים תרומות..הם עובדים קשה..אל תבלבלי בינם לבין החרדים!!
* לליטל   01/09/12 | 22:22
83. ממ"ד
חשוב להזכיר ולציין כי רוב הגנים ובתי הספר הדתיים הכניסו למחוזותיהם את כל הגננות והמורות החרדיות שמן הסתם מלמדות את החשוב בעיניהן.... וחבל יש כל כך הרבה מורים שיושבים בבית בזמן שחרדים תופסים מקומות לא להם ,יש להם בתי ספר משלהם ,למדו שם !!!!!
* א   01/09/12 | 21:54
אף אחד מהציבור הדתי כבר לא רוצה ללכת לגנן או להוראה
* זה לא נכון   01/09/12 | 22:23
שטויות כל המורות אצלנו בעיר בח"ד מורות דתיות לאומיות ולא יותר מזה....
מאיפה הבאת את השטות שמורות חרדיות מלמדות בחמ"ד????
* אמונה   01/11/12 | 14:32
82. כתבה ערוכה ומגמתית...
אני מציעה לכותב לפרוש.
* אני   01/09/12 | 21:31
81. יאללה חילונים רדו מאיתנו
אנחנו חיים על פי אמונתינו במדינה דמוקרטית. אם יש לכם זמן מרץ וכח תתעסקו עם הבעיות במערכת החינוך שלכם. אה, קחו אתכם בבקשה את שמואל שטח הטרחן.
* שלומי   01/09/12 | 21:28
80. תגידו אתם לא חושבים שזה מוגזם??
חחחלללאאססס להוציא את הדתיים מפלצות מה זה עושה לכם הא? מה זה עושה לכם?? החרדים והציבור הדתי לאומי לא כאלה גרועים ומלעשה, הם עדיפים בהרבה עליכם, הם טובי לב והם אכפתיים . זה אתם שמוציאים אותם כאלה מגעילים! תפסיקו פשוט תפסיקו לחפש בנו את הרע מה אתם בני 4? ברור שיש את היוצאי דופן שהם באמת לא מיצגים טוב את הדתיים . אבל מה אתם כבר יודעים על כל הדתיים? הא? מה אתם יודעים? כלום אתם לא יודעים כ ל ו ם.
* מוריה   01/09/12 | 20:38
79. לתגובה של-66
מה רע שבגיל תיכון הוא יעשה???אתה רוצה שבן שלך יכניס להריון בחורה כבר בכיתה י׳-יא׳???או שמישהו יכניס את הבת שלך להריון בגיל הזה??(בחיי אתה מוזר) אלה אם כן אתה עכשיו בגיל תיכון ולכן אתה חושב שזה בסדר?...
* פמפרס   01/09/12 | 20:04
78. בי"ס ממ"ד
מצוין. כך צריך להיות, אי אפשר להיות דתי ציוני, כאילו דתי פרווה, ולעבור על עשרות איסורים מהתורה, ולהקל בכל דבר, בגלל זה המון חברה דתיים לאומיים מתדרדרים, והופכים לחילוניים גמורים, מפני שהיסודות שלהם חלשים. צריך לחזק את הפן הדתי בבתי ספר אילו, כמובן באופן שקול ואחראי, ובטח לא פנאטי, אבל עם שורשים איתנים. לא יתכן שאמא תגיע לביה"ס עם בנה, שלראשה כיסוי ראש, ולגופה חצאית כמעט מיני, זהו לעג בשבילה, ונושא רכילות לסובבים אותה. חיזקו ואמצו.
* שמנדפיר   01/09/12 | 10:36
וכתבת את זה בשבת?!
כמה דתי אתה שאתה לא שומר שבת?!
* מיני מאוס   01/09/12 | 13:23
77. תילחמו!!
תילחמו על הדרך בה אתם מאמינים ורוצים לגדל את ילדכם! אם אתם מאמינים בדרך בה אתם גדלתם ולפיה מעוצבים חייכם כיום, לכו על זה! תילחמו ואל תוותרו. המגבלות הדתיות לא יגמרו לכם כאן אם לא תצאו למלחמה. עוד ועוד ועוד מגבלות יתנו לבית ספרכם ציביון חרדי, כלל לא מה שהתכוונתם! ואתם חרדים, לסוג החינוך שאתם מקנים לילדים שלכם, יש מוסדות מתאימים. אתם לא חייבים לדחוף ת'אף למוסדות שכבר שנים מתנהלים בדרך בה התנהלו ויצאו ממנה אנשים מדהימים (מהיכרות אישית!!) תפסיקו להמאיס את הדת על כולם, תחיו איך שאתם בוחרים ותעזבו את השאר בשקט!
* שרית   01/09/12 | 07:53
76. דתיים לאומיים יקרים - תתעוררו לפני שיהיה מאוחר מדי
כשאני הייתי ילד היה בי"ס ממלכתי ליד ממלכתי דתי. שיחקנו ביחד או אחד נגד השני אבל הכל היה בנעימות הליכות ותוך כבוד הדדי. הילד שלי הלך לבי"ס ממלכתי והיה בשכנות גם ממלכתי דתי אבל לא היה קשר בין בתי הספר ונאמר לנו שמנהל בית הפר הדתי אמר לתלמידיו שאסור להם "להתרועע" עם הילדים החילוניים כי "אלוהים לא אוהב את זה". הוא יודע כמובן מה אלוהים אוהב או לא אוהב כי הוא משוחח איתו מדי בוקר.... חוצפן!
* דני החילוני   31/08/12 | 20:30
75. ומי מממן את כל זה? ברור שהחילוניים.
צביעות. שמישהו אחר ישלם על האמונות שלי, למה אני?
* ליטל   31/08/12 | 20:15
אני גם מממנת אותך ואת החילוניםיקירתי, אז תרגעי
העולם לא קיים בזכות החילונים וגם לא המדינה. תפסיקי לחיות באשליות כי ברגע שכל הדתיים (מכל הרמות) יחליטו לא לממן אותך ואת חבריך המתסיסים את תגוועי ברחובות. זכרי ושנני: גם הדתיים לסוגיהם משלמים מיסים!!!!!!!!!!!!!!
* חרד"לניקית   01/09/12 | 22:31
ממש לא
בחינוך הממ"ד ההורים משלמים והרבה על ההפרדה בין הכיתות ועל שעות לימוד נוספות...בסכומים לא נורמלים של 450 ש"ח לחודש. לא כולל דמי שכלול.
* ורד   01/09/12 | 22:35
טועה לחלוטין.
אני לומדת בכיתה י"א בבית ספר דתי של בנות, וההורים שלי משלמים 6000 שקל בשנה. אח שלי בכיתה ח' ולומד בבית ספר דתי של בנים ועליו משלמים 4500 שקל לשנה בגלל שהוא בכיתה יותר נמוכה. אחותי ביסודי דתי וההורים שלי משלמים עליה קרוב ל-1000 שקל בשנה. הארץ הזו לא קיימת רק בגלל החילוניים, תצאו מהסרט שאתם חיים בו ותלמדו להבדיל בין החרדים שגרים ב-100 שערים או בבני ברק לבין אלו שרק מחכים להתגייס לצבא ולשרת את המדינה הזו.
* נועה   01/09/12 | 23:31
74. כתבה מגמתית
בציבור הדתי לאומי כמו בכל ציבור אחר יש דעות שונות וגוונים שונים של אנשים . נכון שישנם הורים שרואים שינוי לכיוון אחד אבל יש גם הורים רבים שדורשים את השינוי וזו זכותם . בד"כ ביה"ס "מיישר קו" עם סוג האוכלוסיה שמגיעה אליו ולפחות עם רוב האוכלוסיה . אי שפשר לרצות את כולם
* חיים    31/08/12 | 18:13
73. בדיוק כמו בפוליטיקה,החרדים כופים את עצמם על שאר הציבור
למה אין תחבורה ציבורית בשבת?
* 258   31/08/12 | 17:59
72. כתבה פתטית
כתבה פתטית ועלובה. מסלפת את המציאות, הזויה...שוב מערבבים בין מצוות שאין עליהם עוררין לבין תופעות שוליים, נראה כאילו לאנשים שמוצגים בכתבה התורה היא אחרת, וכמובן, אין כמו שנאה, בורות ושחצנות בשביל לתבל את העניין. והתגובות...אוי התגובות...
* שאפ   31/08/12 | 17:30
אויי גוועלד - אתה ודמעות התנין שלך
לא מספיק מארחים אתכם בבית ספר דתי ממלכתי, אז גם שכמותך משתלטים עליו...חוצפנים נמאסתם!
* למר שאפ   31/08/12 | 18:41
אין מצווה שאין עליה עוררין, על התנך יש עוררין
התנך נכון בדיוק כמו הברית החדשה והקוראן. מעבר לגבול אנשים דתיים לא פחות ממך והגיעו למסקנות הפוכות, כולכם טיפשים
* נועם   01/09/12 | 02:42
לא כל כך הבנתי מה אתם רוצים
א.לתגובה הראשונה: מארחים את מי? אותי? אני למדתי בבית ספר חילוני...לא הבנתי ממה נעלבת. לאדם דתי שקורא, הכתבה הזאת הזויה!! הטענות של האנשים בכתבה שמזדהים כדתיים מוזרות בגלל הרבה סיבות....לא המקום להאריך. ב. לתגובה השנייה: לא הבנתי בכלל מה אתה רוצה...גם לא הבנת אותי וגם אתה לא יודע לכתוב ולבטא את עצמך. המצוות ללא עוררין שהתכוונתי הם לגבי החברה הדתית ולא לגבי החברה החילונית!! וסגנון ההתבטאות שלך שוב הראה על שחצנות עלובה...מי אתה שתקרא לאנשים שלא חושבים כמוך טיפשים?? וכמדומני ישנם פרופסורים ואנשי אקדמיה אחרים שמאמינים בתורה וביהדות.אז תחשוב פעמיים לפני שאתה מכנה אחרים טיפשים.טיפש.
* שאפ   01/09/12 | 20:39
71. אחד
גמאני חונכתי במסגרת דתית ועדיין מתחנך.אני לומד עם בנות בשטח ביה"ס אך לא באותה כיתה למעט מתמטיקה ואנגלית.ישנו מיעוט של בתי ספר המקצינים.אין זה רוב!אצלנו מחנכים למצוינות ואנחנו מובילים באחוזי הבגרות בעירנו שכל בתי הספר בה חילוניים.אנו לומדים תורה אך עם מקצועות הקדמה.חצי מכיתתי לומדת אחרי הצהרים בשלל האוניברסיטאות.אין זה רוב..כולם יודעים שהציונות הדתית..הדתיים הלאומים.הבני עקיבים..הם החיילים המצוינים של צהל ואנשים שראויים לשבח.אני הייתי בטוח שאשמע מילות גנאי כלפי המגזר הנהדר וצדקתי...חבר'ה כולנו יהודים ואין צריך לקלל אחד את השני על אמונותיו..קרתה בעיה במקום זה או אחר על ההורים לקום ולעשות מעשה..אין להשוות את נטורי קרתא לחרדים הנורמטיביים ובטח ובטח לציונות הדתית.. שתהיה שבת שלום!
* אחד שלומד במסגרות הללו   31/08/12 | 17:23
70. לתמר
דווקא בתי הספר במגזר החרדי והדתי עולים בכמה עשרות מונים על פני אחיהם הם החילונים בהבנת הנקרא ובדקדוק אנחנו נשארנו עם הספר ואתם הפכתם לצערי לעם המחשבים הסמארטפונים והלפטופים
* חרדיי   31/08/12 | 16:51
שזאת הקדמה חרדי ואתם נשארתם בימי הבניים
עלובים!
* כרמל   01/09/12 | 15:47
69. לידידיה 48
למדת בבית ספר דתי ולכן שגיאות הכתיב המזעזעות: עיטונים...
* תמר   31/08/12 | 16:38
68. מה הם עושים בקיץ?!
עם חולצה ומכנסיים קצרים אני נמסה מחום, מה הדתיים האלה עושים?? זה לא בריא לטגן את עצמך!
* ברצינות....   31/08/12 | 16:37
שמש בריאה ?
זה גם לא בריא ללכת חשוף ! יש הרבה יותר מקרי סרטן העור בקרב אוכלוסיה לא דתית ! חם גם אם הולכים ערומים פשוט כי חם. הדבר הכי טוב ללבוש בגדים בהירים ואוריריים מכותנה ובדים נושמים. חצאית מאווררת כזו, פחות מחממת מטייצים.
* גליה   02/09/12 | 00:02
67. איך משיגים אותכם????
גם הבן שלי התחיל בחינוך דתי מסורתי ובית הספר לאט לאט הפך לחינוך חרדתי בכפר סבא תפרסמו מספר טלפון כדי שיהיה אפשר להיצטרף אליכם נגד התופעה המעיקה הזאת מי שרוצה חרדי שילך לחרדי איש באמונתו יחיה
* יעל    31/08/12 | 16:30
66. ל-56
את צודקת בכל מילה האומנם אבא שלי היה בצבא והוא לא לומד אבל הוא התחזק ואנחנו חרדים עכשיו ואני מסכים עם 56 מה איכפת לכם מה אנחנו לובשים מה אנחנו עושים בחיים שלנו אנחנו לא שונאים אותכם ואני לא מבין למה אתם שונאים אותנו בגלל שיש ביינינו כאלה שמתנהגים כמו בהמות?? זה לא כולם בכל מקום יש כאלה ויש כאלה למה השנאה הזו וחוץ מזה תגידו תודה שמפרידים בין בנים לבנות מה עדיף שהילד שלכם יתחיל עם בנות ויהיה לו חברה ואז בגיל תיכון הוא כבר יעשה את...
* אני החרדי מירושלים   31/08/12 | 15:55
מה רע שבגיל תיכון הוא "כבר יעשה את.."? זה תקין
גם בתנך היה ככה התחתנו מוקדם
* נועם   01/09/12 | 02:43
65. צריך לנטרל גם את הכוח של הרבנות
גועל נפש ורוע והעיקר יוצאים בהצהרות "העם הנבחר"
* כפייה דתית על כל המדינה הולכת ומחמירה   31/08/12 | 15:45
64. דת = כת
* ט.   31/08/12 | 15:42
63. כתבה מגמתית ולא מקצועית, המסקנות גם.....
נכון שלפעמים הגרעיניים התורנים קצת מגזימים. אבל אלו דברים שוליים, לעומת מה שהם כן עושים. חבל שהכותב לא נתן להם במה. באמת נראה שהכותב בכלל לא מבין את הלכי הרוח בציבור הדתי. הכתבה מנופחת ומנה להוציא את המוסדות האלה כשחורים... קשה להודות בהצלחה של דוסים... במיוחד איך שניראה המערכת החילונית
שוקי_א   31/08/12 | 15:34
62. משהו משתבש אצל הצעירים הדתיים לאומיים.
מה זאת ההפרדה בבתי ספר כבר מכיתה א'? מה הפאות המגוכחות שאתם מגדלים לילדים? בשביל מה להקצין? אתם יורדים מהפסים. החרדים לא יאהבו אתכם גם החילוניים לא גם היהדות לא אוהבת את הירידה מהפסים
* פישמן   31/08/12 | 15:31
61. מלכת אנגליה :)
שאנשים רוצים שילדיהם (כן גם הבנים) יתלבשו בצניעות ובדרך שמכבדת את גופם ולא חושפת אותו לעיני כל כולם קופצים ומתנגדים... כשלמלכי ודוכסי העולם יש תקנוני לבוש שאומרים שאסור להם להתלבש חשוף יש להם אורך של החצאית/שמלה/מכנסיים, אסור שקוף, אסור ללא שרוול וכו' אף אחד לא קופץ ומתנגד! בדיוק כמו שצריך, ברור לכולם שכך אמור להיות ושהדוכסית היקרה לא יכולה ללכת חשופה ברחובות - גם היא מחוייבת בגרביונים(!!!) מאורך מסויים של השמלה מישהו קפץ? התנגד? לא ברור שלא. כולם משבחים אותה ואת לבושה המכובד והיפה, הדיבורים עליה לרוב מכובדים וכל זה כי היא שומרת על כבודה. מדוע למקומות עבודה יש תקנונים כיצד להתלבש? מדוע עו"ד צריך ללבוש בגדים מסויימים? הלבוש הוא כבודו של האדם נקודה. אנחנו יהודים יקרים למה שלא נשמור על צניעותינו? למה שלא נהיה מכובדים זקופים וגאים? כן קצת חם לפעמים, אבל אני חושבת שקצת זיעה שווה את הכבוד שלכם ואם לא... כנראה שכבודכם לא כל כך חשוב לכם...
* דתיה גאה שלא מזיעה...   31/08/12 | 15:24
כנראה שפיספסת את צילומי המלכה בבגד ים על היאכטה המלכותית שלה!
את חושבת שערך האדם נמדד באורך שרוולו או חצאיתו? בושה וחרפה שכל זה מה שמעניין אותך.
* דתיה גועה   31/08/12 | 18:45
60. אני בבית ספר דתי ואני תומכת בהם
* מתחיל להיות כפייתי   31/08/12 | 15:12
59. דתיים עלק
שמים את הילדים בבי"ס דתי, והאמהות באות לעבודה עם חולצות צמודות המדגישות את פטמות החזה ועם חצאיות עם פתח עמוק וחשוף!! לצערי אלה הדתיות של היום
* חיה   31/08/12 | 14:46
58. אני תךמידה בבית ספר דתי וגם אני שמה לב שהבית ספר נהיה יותר ויותר קיצוני
* אני תומכת בהם , כיתה ט   31/08/12 | 14:15
57. הגזמתם!!
הנורה האדומה נדלקה כשבתו בת התשע החלה לנשק מזוזות בכל הזדמנות ?! מה קרה לכם? מה רע בזה שהיא מנשקת מזוזות?? וזה שאתם מצטטים תקנונים על צניעות- ככה זה בית הזפר, אם יש בית ספר חרדי- תכבדו את הכללים שלו! ומה זה הטמטום הזה על הגדה חרדית בלי אזכור נשים?? ממתי יש נשים בהגדת פסח?! סתם שונראי דתיים
* kvkv   31/08/12 | 14:11
56. אכשהו תמיד השנאה החרדית בכותרות כנסו
טוב נהינו סלב כל חרדי מרגיש את השנאה אליו אני באופן אישי לא יודעת מה רוצים מאיתנו מה אכפת להם מה אני לובשת אני עובדת בדיוק כמו כל החילונים בעלי שיים שרות אזרחי ועובד ומשלם כל מה שצריך אני לא חיה על אף אחד ובכל זאת לא יכולים ליראות אותי כי אני עם מטפחת טוב לי כך חבל שאתם לא מפנימים שאין לנו כלום נגדכם והשנאה הזאת לא במקום נקווה לשלום עדדי אחרי המלחמה עם אירן אולי זה מה שיגשר בנינו
* אני הדוסית מירושלים   31/08/12 | 13:55
אין לנו שום בעיה אם איך שאת הולכת.
יש לנו בעיה עם הכפייה עלינו. מכריחים הורים ללכת לפי תקנון ? מי שמע על דבר כזה ? אף אחד לא כופה עליכם את החילוניות . אז תעשו שזה יהיה הדדי . זה הכול !
* XXX   31/08/12 | 15:47
55. מי שמכניס את ילדיו לבתי הספר האלו שיכנס
בתי הספר האלו הם הטובים ביותר ולא סתם רק בגלל שהתקנון שם מחדיר לילדות הרכות האלה מה באמת חשוב תאמינו לי שזה החינוך הטוב ביותר אז אסור שרוול קצר מה קרה מי שישמע אז לא לומדים יחד עם בנים מה כל הסיפור זה אפילו עדיף בלי כל קשר לדת אין מכות איןחבריות בגיל כה צעיר שישקיעו בלימודים עדיף יהי להםמספיק זמן לקשרים בקיצור לא ליזון משמועות הכל בסדר
* אחת שיודעת   31/08/12 | 13:44
ביה"ס השתנו! הם לא היו מחמירים כל כך
שלחתי את ילדי הגדולים לבי"ס שבו לא הייתה הפרדה מכיתה א', רק מכיתה ד'. לערב בנות מצווה, הגיעו גם אבות ואחים. היום ביתי הקטנה, באותו בי"ס שהשתנה ללא הכר. אני רוצה להיות דתייה כיפה סרוגה, כמו שהייתי בבני עקיבא, לא חרדית.
* משנה לשנה ההקצנה מחמירה   31/08/12 | 16:35
54. הייי זה בית ספר בר אילן בכפ"ס !! אני מכירה את המצולמים !!
* בתאל    31/08/12 | 13:34
53. אני שונא דויסיים!!!
אני שונא דויסיים!!!
* אלי   31/08/12 | 13:26
חבל כי לנו אין טיפת שנאה אליך..
* שרית   31/08/12 | 14:44
52. אני לא מבינה מה הבעיה?! מי שלא טוב לו שיחפש בי"ס אחר!!!
להפך!!! ההורים צריכים לעודד את השינוי הזה! ככה הילדים שלהם לא מדרדרים לתרבות רעה!
* דתיה   31/08/12 | 13:00
ומה את? לא תרבות רעה?
* דתיה שמטייה   31/08/12 | 18:47
סליחה?!
מזה "מי שלא טוב לא שיחפש בית ספר אחר"?! הדוסים נכנסו ושינו לרעה, ויש לך דרישות ממי שהיה שם קודם?
* הודיה   20/09/12 | 04:56
51. חובה לקרוא כנסו!!!!
כל מילה נכונה...אני ממשפחה חרדית וכל העינין של הכפיה הזה גועל נפש אחד גדול...מוריד מהטעם של החים והרצון להנות ולחיות כבחירתך...לכן שימו פס ענק על כל העולם ותעשו מה שטוב לכם ולעצמכם מבלי לחשוב מה תאומר הסביבה...!!! שבת שלום
* תותי   31/08/12 | 12:32
50. אני חילונית ושלחתי את ילדיי לבתי ספר דתיים
אצל החילונים פשטו רגל כל הבנות עם גופיות ומכנסונים כמו תחתונים! בושה וחרפה! איך נשמור על ילדינו מאונס אם נשלח אותם במינימום בגדים לבית ספר????!!!!!
* דנה   31/08/12 | 12:25
את צודקת
למדתי ביסודי דתי למרות שאני חילונייה, וזה רק תרם לי. עכשיו אני במקיף חילוני אבל אין מצב בעולם שאני לא אלך ברחוב עם גופיה ומכנסיים מעל הברך, זה דוחה. למרות שבאמת קצת הגזימו עם הדת ביסודי. אני זוכרת שכשהייתי בכיתה א' היה ילד בשכבה שלי שהצחיק אותי. מורה אחת ראתה שהוא עשה לי פרצופים וצחקתי ומיד רצה להלשין למחנכת שלי ואמרה לה שאני עושה דברים לא צנועים. אני מזכירה, הייתי בכיתה א' ולא היה בינינו אפילו מגע! מה לא צנוע בזה?! אני לא מאמינה שנענשתי על שטויות כאלה.
* ._.   31/08/12 | 13:15
למה אנחנו הנשים צריכות להתחבא?
זה לא אשמתנו שיש בני אדם שלא יכולים לשלוט ביצרים שלהם. אנחנו לא צריכות להתכסות בשבילם. אני יכולה להתלבש איך שבא לי. גישה כמו שלך אומרת: "זו אשמתה של הנאנסת! היא התלבשה קצר ולכן היא נאנסה." למה? למה זו אשמתה? כן, גם לי לא ממש נוח כשבנות צעירות מתלבשות קצר, אבל זה לא ענייני בכלל. ולא כל החילוניים כאלו, זו הכללה מגעילה ודוחה. אם הן רוצות להתלבש ככה שיהיה להן בכיף: זה גוף שלהן וזכותן. אםילדה צעירה מגרה מישהו עד כך שהוא רוצה לאנוס אותה, אז הוא חולה נפש והוא זה שצריך לנזוף בו, לא הבנות.
* נערה חילונית   31/08/12 | 14:02
אף אחד לא צריך להתחבא אבל צריך להתלבש..
* שרית   31/08/12 | 14:46
חבל שאת לא יכולה לראות מעבר לשנאה שלך
כמו שלא תבואי לראיון עבודה במקום מכובד עם מכנסונים שמראים את התחת שלך כך לכל מקום יש את קוד הלבוש שלו ואם זה לא היה ככה פשוט היינו מסתובבים ערומים. ובית הספר הוא לא מכון פיתויי ולא חוף ים... ובאים אליו ללמוד לא לתצוגת אופנה
* לנערה החילוניה מאשה מסורתית   01/09/12 | 10:28
100% לדעתי נשים יכולות ללכת גם ערומות
מי שלא יכול לשלוט ביצר שלו הוא הבעיה... העולם השתגע!!
* אדם נורמאלי   02/09/12 | 11:46
צודקת! גם אני שלחתי
החינוך שם גם הרבה יותר ערכי וברמה. ומה רע שביתי תדע קצת מסורת? תכל'ס אני מרוצה עד הגג! החינוך שם זה משהו אחר לגמרי מהממלכתי!
* כפר סבא   31/08/12 | 16:10
כשביתך לא תדע איך לחבר חצי ושליש...
אז תספר\י לנו על חינוך ברמה גבוהה. אתם, החרדים (ב-ס-ד-ר... חילוני\ה יקר\ה) שקרנים. אתם לא בוחלים בשום אמצעים בדרך לכפייה.
* ג'ונסון   31/08/12 | 17:16
דנה - הבורות שלך פשוט מדהימה
אין קשר בין אונס ללבוש - 80% ממקרי האונס מבוצעים ע"י בני-משפחה או חברים. ה-20% הנותרים הם אקראיים ואינם קשורים ללבוש, אלא לתוקפנות האנס. אני מציע לך להפסיק להציג את עצמך כ"חילונית". אינך כזו וגם ילדייך לא יהיו כאלה אחרי החינוך שהעברת אותם.
* אלעד   01/09/12 | 03:21
כל התרבות שאנשים כמו ערומים ברחובות מוסיפה אנשים סוטים!
* חחח   02/09/12 | 11:49
49. הקצנה
אם נרשה לקיצונים לעשות מה שבא להם בסופו של דבר, ישראל של היום לא תהייה קיימת, כי לא יהיה מי שיגן על כולם (כולל החולרות הקיצוניים) , והעולם הערבי יוכל להיכנס בקלות ולהרוג את כולם במחי יד! ואז ניראה איך החרדים יוכלו לשבת ולקורא וללמוד תורה בחופשיות כמו היום, היום בגלל החופש שהחילוניים והכיפות הסרוגות נותנים להם הם מדברים כך!, במלחמה הם מתחבאים כמו עכברים ומתפללים לאלוהים שיציל אותם!, בכל ספר הספרים הם ניצלו בזכות הצבא החילוני ולא בזכות להיות לולב חדר סגור ולצעוק לשמים. לאלוהים כבר נמאס מה"מאמינים" האלה, הוא הרי בוחן כליות ולב! משפט זה מתכוון שאתה לא צריך להתפלל כל היום ואח"כ לאנוס,לרצוח, לחמוד, לגנוב וכו' ולהגיד ,עוד מעט יום כיפור הכל יסלח ואז יהיה אפשר להתחיל מחדש. אלא להפך כל יום כל שעה צריך לעזור לחלש בין אם זה בע"ח שזקוק לעזרה או קשיש או ניצול שואה או ילד באשר הוא, כי האמונה היא בלב ולא בקריאת ספרים!
* sivanmlr   31/08/12 | 12:02
הכללה
מה הקשר לקיצוניות ? אתה לא מבחין בין דתי לחרדי. אני דתיה ממשפחה שכולה (אח של אבא שלי נהרג ממוקש סורי). בעלי שירת בצבא ואני עשיתי שנתיים שירות לאומי. פעם בשבוע אני מתנדבת דרך עמותה דתית (!) שנותנת לי כסף לקנות אוכל לאישה (חילונית !) והבנות שלי הולכות מגיל 6 עם חצאית שמכסה את הברך וחולצה מכסת מרפק. מה זה מפריע לך ? זכותנו להתלבש כרצוננו, אנחנו אזרחים שווי חובות, משלמים מיסים וכן, גם נלחמים ( בן דוד של אמא שלי בא ממשפחה דתית, נלחם ונפל בשבי, חפש "אורי אהרנפלד" באינטרנט) חבל שאתה והכתבת מכלילים :(
* גליה   02/09/12 | 00:11