הורים
תגובות (73 תגובות ב-42 דיונים)
42. כן לחסן.
ממש ממש אבל ממש לא צודק.החיסונים נועדו להגנה של האנושות.
* Ester   09/12/19 | 14:50
41. לא לחסן. נקודה.
אם בא לכם רעל בגוף ואת המחלה שמפניה אתם ''מתחסנים'' בבקשה.. לכו על זה אבל אם מתחשק לכם להיות בריאים, תעשו לעצמכם טובה ותפסחו על כל החיסולים האלה. המגיבה אינה סינטולוגית או מחבקת עצים או מטורללת שחיה בחושה, אלא אמא שפויה שהיתה עיוורת והגיעה לחסן את ילדיה כדי לתת להם את ההגנה שלה הם זקוקים שכתוצאה מכל בנה התינוק ובתה הפעוטה נפגעו מכל החיסונים הארורים האלה.
* אמא   27/11/19 | 11:37
40. למה רווחי? אם אנחנו לא משלמים כסף מי מרוויח מזה?
* שושנה   15/11/16 | 09:44
39. וואו כתבה כל כך מעולה וחשובה מזמן לא קראתי! תודה תודה תודה
* יפעת   07/11/15 | 20:13
38. לא חיסונים - חיסולים!
זה תעשייה מאוד רווחית על גבם של החלשים והרכים ביותר. תעשייה צינית מלאה ברשע והמון בורות וטמטום. אל תעשט את זה לקטנים שלכם.
* ירדן   30/03/15 | 20:10
37. יסודי וענייני. נהניתי לקרוא
כל הכבוד על איסוף המידע המקיף והאובייקטיביות. כתבה מדהימה. אלי ולילדיי לא יתקרבו עם הדברים האלה אבל בהחלט אני נהנית לשמוע ולהרחיב את הידע בנושא
* קרן רגב   12/11/14 | 12:40
36. כתבה שמבוססת על עובדות הייתה נקראת "מיתוסים על חיסונים"
* הערת שוליים   10/11/14 | 22:27
35. יש משפט חכם שאומר:
"מספיק ליצן אחד כדי להרוס עבודה של 100 חכמים". גם במקרה דלהלן, באו קבוצה של חורשי שמועות והיפוכונדריים והחדירו שמועה שהחיסונים גורמים לשיתוק, לאוטיזם ולעוד רעות חולות... רבותיי, תתעוררו - אנחנו במאה ה-21. תוחלת החיים עלתה, המצב הבריאותי של חולים כרוניים השתפר לאין ערוך והמגמה הרפואית רק הולכת ומתחזקת. ישנו סיכוי שהוירוס יפתח עמידות מסויימת לחיסון, אך בדיוק בשביל זה מוציאים בכל כמה שנים חיסון חדש ובעל כושר התנגדות גדול יותר. אנחנו חיים בעידן של רפואה מתקדמת שמצעידה אותנו למקומות טובים יותר. תפסיקו לפחד ותתחילו לחייך!
* עידן   09/11/14 | 13:54
אתה חי בסרט
* t   11/11/14 | 10:31
מי אמר לך שהמאה חכמים?
ללכת עיוורים בלי לחשוב זו לא חוכמה. תהנה לך מהמשך הסרט שאתה חי בו. מאחלת לך לעולם לא לחוות תופעות לוואי של שום חיסון. לא לך ולא לילדיך.
* קסם   30/01/16 | 21:52
34. תודה על הכתבה הזו!
* טליה   09/11/14 | 10:58
33. לי יש היום חיסון בבצפר..תאחלו בהצלחה :)
* אאא   09/11/14 | 07:13
32. בוא נחשוב למי להאמין.
לרופאים ומחקרים רפואיים שמצוטטים בכל מאגרי המידע, עומדים בביקורות אתיות ואיכותיות מחמירות ומפורסמים ללא מטרות רווח (קידום אקדמי הוא יקבל עם תוצאות חיוביות או שליליות, זה לא משנה), או מצד שני - להומאופטים וחובבי קונספירציות שמעודדים אותך לקנות את הזבל שהם מוכרים במקום להתחסן כי- מה אכפת להם להגיד? במאגרי המידע הרפואיים האמיתיים, אין שמץ של מידע על נזק של חיסונים ביחס ל-לא להתחסן. חיסונים מזיקים, כן. לחלות במחלות האלה מזיק הרבה הרבה יותר. דברו עם הסבתא עם הפוליו, עם הדוד בלי הילדים בגלל חצבת בילדות, עם בעלי מרפאות בבני ברק וצפון תל אביב על כל מיני מחלות הזויות שהם רואים שהורגות (!!) ילדים ואין שום סיבה שיהיו קיימות. כתבה "מאוזנת" כשעל כל מחקר נגד חיסונים יש 50 בעדם, היא כתבה שמשקרת לקהל הקוראים.
* יובל   09/11/14 | 03:17
לא קשור לאמונה קשור לעובדות
כרגיל הדיון סוטה ל" למי להאמין"? ולא ניתנת עובדה אחת - אלה שלל של אמרות שפר חסרות בסיס. מחקרים ללא פלסבו זה מחקרים אמינים? הנרקת חומרים מסרטנים ומתכות כבדות ללא מחקרי בטיחות משמעותיים זה אמין? להתעלם ממאות אלפי הורים וילדים פגועים זה אמין? להתעלם מהעובדה של לשכות הסטטיסטיקה של ארה"ב ואנגליה שמראות בצורה ברורה שהירידה במקרי המוות מהמחלות המדבקות של המאה הקודמות ל א התרחש בגלל חיסונים, זה מדעי? להתעלם מכל החומרים הרעילים ולכתוב ש"הכמות קטנה" זה מדעי?? להתעלם מכך שלא נעשה מחקר רציני ונטול פניות המשווה בין ילדים שלא מחוסנים כלל לבין ילדים שכן מחוסנים זה מדעי??? בדקו את העובדות לעומק, מנטרות ישנות וחסרות גיבוי כבר פאסה.
* לבדוק עובדות לעומק   09/11/14 | 08:53
31. החלק על וויקפילד לא מדוייק בלשון המעטה...
המחקר של וויקפילד איננו היחיד שגילה קשר מובהק בין חיסונים ואוטיזם, היו עוד לא מעט מחקרים שגילו את הקשר, להלן כמה מהם (וכדאי בחום לקרוא באתר הזה עוד מידע על "עידן האוטיזם"): http://www.ageofautism.com/2010/05/peer-reviewed-papers-support-findings.html
* ניר   08/11/14 | 22:21
30. לצערי,בני הגדול חוסן בהכל...ו..
ראינו שינויים אחרי כל חיסון,במיוחד אחרי גיל שנה...בתור הורים חדשים,היינו בטוחים שזה הילד. טעינו בגדול.. כיום, הוא נדפק מבחינה מוחית. בקטן,בגיל 4 חודש החלטתי שאני יותר לא מחסנת..ואני שמחה.
* אמא   08/11/14 | 21:52
תוכלי לפרט??
מת על אלה שמטילים פצצה סטייל ״אני רק אניח את זה פה״. קודם כל מצטער שילדך נפגע, אבל מה עם קצת פרטים? מה הסימפטומים, מה החשד שלך, מה אמרו הרופאים וכו׳? איך זה עוזר למישהו שאת לא מסבירה?
* ארז   02/11/16 | 07:41
29. התלבטות לא קלה בכלל
כל ההמלצות המקצועיות וארגוני הבריאות הגדולים אומרים לחסן, לעומת הומאופתים וחובבי קונספירציה שאומרים שלא. ממש דילמה :-\
* ראציונל חיובי   08/11/14 | 17:37
28. בעקבות חיסון תופעת לוואי itp
בני בן 3.5 קיבל חיסון לשפעת בימים לאחר מכן היה עצבני ותוקפני מאוד ולאחר שבוע קיבל itp שזה מחלה שהמערכת החיסונית של הגוף תוקפת את כדוריות הדם האדומות ובעקבות זה מספר הטסיות בדם יורד משמעותית וגורם לאי קרישת דם בגוף והכל בעקבות חיסון לשפעת כמובן שבבית חולים סירבו להודות שזה הגורם כיהם פחדו מתביעה . אנאנה היזהרו !!!!
* עמית   08/11/14 | 13:36
יש עוד כמה הורים שנכוו מ ITP בעקבות חיסון
יש קבוצה שלהם בפייס. לחלק נאמר מהמטולוג בכיר שיש קשר לחיסון, וזה גם נבדק מחקרית והוכח שיש קשר.
* מכיר מקרוב   08/11/14 | 16:01
יש רבים כמוך שלא מקשרים כלל לחיסון
המערכת הרפואית נמצאת בהכחשה מתמשכת וברורה מול כל טענה לתופעות כתוצאה מחיסונים, למרות שרבים מהחומרים בחיסונים ידועים כרעלנים לגוף. פרופ' סומך טוען שכמותם קטנה...חשוב להבין על סמך מה הוא אומר זאת ? האם נעשו מחקרים קליניים איכותיים בנושא ? אולי מפתיע אך לא!! אז על תסמול על סומך, סמוך על עצמך וחקור לעומק.
* חנן   08/11/14 | 16:25
27. יעל גרמן שטן
אפילו השטן בשוק שיצא לו דבר כזה
* חמורבי   08/11/14 | 10:54
26. כל שנה מאות זקנים מיחסון שפעת זה בדוק לשים לב בסביבה שלכם
הצלי חצי בלוק מת משפעת אחורי קבלת החיסון
* חוקר קטן   08/11/14 | 10:53
נשמע כמו קשקוש של חוקר קטן. עשית מחקר? כמה בדיוק מתו?
ראית את תעודת הפטירה? סתם מבלבל את המוח עם שטויות.
* עוד היפוכונדר בשקל   08/11/14 | 13:48
יש נתונים של משרד הבריאות
אה רגע... משרד הבריאות הוא המקום הזה שמרוויח מלחסן את הילדים שלכם ולהרעיל אותם.. בוהו... לכל חובבי הקונספירציות, יש מחקרים על סמים בגיל ההתבגרות גורמים לפסיכוזות בבגרות. זה מה שקרה לכם. באסה.
* לא היפוכונדר   10/11/14 | 22:05
25. הבן שלי חוסן .לפני החיסון היה משהו אחר ואחרי משהו אחר
הוא בן שלושה חודשים לפני 3 שבועות אשתי לקחה אותו לטיפת חלב להתחסן , היה ילד שקט רגוע ומאז החיסון הכל השתנה ילד עצבני ובוכה מלא מישהו יכול לומר לי מה לעשות אם יש בכלל מה לעשות?
* שמעון   08/11/14 | 10:49
ניתן לשפר התנהגות באמצעות תוספים
לאחר נזקי חיסון למע' העצבים. זה לא קל. מקווה שזה יעבור ולא יהיה משהו קשה.
* אייל   08/11/14 | 16:03
אנא גש לרופא או מטפל אחר שמודע ומטפל בנזקי החיסונים והוצעת רעלים מהגוף
* חנן   08/11/14 | 16:37
אולי?
אולי הוא התחיל לסבול מגאזים קצת מוקדם? גם הבן שלי נעשה עצבני בסביבות שלושה שבועות ולמרות שגאזים מתחילים בד"כ יותר מאוחר קצת, זאת בדיוק היתה הסיבה לאי הנוחות הרבה של הבייבי שלי. ברגע שנתתי לו מייליקון (אנחנו בארה"ב אז אני לא בטוחה לגבי השם בארץ) חזר להיות הילד השקט והרגוע שלי. בהצלחה
* טליה   09/11/14 | 05:19
הוא התבגר כפרה. קורה
* סבתא   10/11/14 | 22:12
24. מערבבים אתכם !!!!
רוב הסיפור של החיסונים זה כסף !!!! חברות התרופות מממנות את המחקרים הגדולים שתומכים בחיסונים בכספים גדולים !! כל חיסון שרופא ממליץ טמון ברווח כספי !! אם לא יחסנו לא ירוויחו כסף על חשבוננו הפכנו להיות שפני נסיונות והם למעלה צוחקים עלינו בדרך לבנק ..... חפשו בגודל על מי מממן או מרוויח מהחיסונים ותבינו שבת שלום ובריאות שלמה לכולם באהבה
* עמיחי   08/11/14 | 10:29
23. בריתני ספירס מתה?
בריטני ספירס מתה?? ?
* מחוסן   08/11/14 | 09:52
22. ללא כפפות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
האחות מבצעת חיסון לשרת הבריאות ללא כפפות!!!!!!!!!!!!!!!!!!
* ממ   07/11/14 | 19:54
חיים בלה לה לנד
* אשכרה   07/11/14 | 22:21
ברור, כך נראית הרפואה בישראל. תנחומי
* טליה   09/11/14 | 05:20
21. הסרטן נגרם בין השאר מה DNA הזר שיש בחלק מהחיסונים
הגוף תוקף את עצמו כי הדיאןאיי נמצא בדם. אלוהים לא ברא תרופה להרעלות תוך ורידיות. המתכות עלולות לגרום למחלות העצבים-מוח החביבות כמו אוטיזם אלצהיימר פרקינסון ושות'. וזה לפני שדיברנו על חיסונים עם וירוסי סרטן כמו SV40
* ZURKIN   07/11/14 | 18:38
20. דגים לא מזריקים לווריד יא שרלטן עלוב.
* רופא עלק   07/11/14 | 18:27
...
דגים לא מזריקים לוריד אבל כל מה שעובר דרך מע' העיכול יגיע גם לאותו הוריד, בייחוד כשמדובר בכספית.
* שרלטן עלוב אבל לא בור   08/11/14 | 09:31
19. כדאי לחזק הגוף באמצעות מזונות נוגדי דלקת כגון שום,
ברוקולי, אגוזים ומזונות עשירים באומגה 3-ו-6, וזה ללא קשר להחלטה האם להתחסן או לא. קודם כל להגן על הגוף גם באמצעים הטבעיים העומדים לרשותנו. למי שקשה לצרוך המזונות באופן קבוע (במיוחד שום בגלל הריח) ניתן לצרוך זאת כתוספי מזון בכמוסות.
* אביב   07/11/14 | 17:43
18. הגוף יודע להילחם במחלות במידה ומערכת החיסונית חזקה
חיסונים אנטיביוטיקה ותזונה לקויה מחלישים מערכת חיסונית
* מיכל   07/11/14 | 14:57
17. היו חכמים ותקראו על כל חיסון ותופעות לוואי ברחבי העולם
תקחו את האחראיות לידיים שלך כדי לא להצטער על זה אחכ ולומר שלא ידעתם אם לאחר החיסון משהו יקרה לילד שלכם.
* ענת   07/11/14 | 14:55
16. אני מאלה שמחסנים את הילדים אבל בלי כל היסונים הטרדיים
פעם זה שפעת. פעם זה פוליו חי מוחלש.... את הקומבינות של המדינאיים עם חבריהם משווקי החיסונים אני לא אשים על הילדים שלי!!! הכל שקר ודאגה לפרנסת משווקי החיסוניים. את הסיכונים אני לא אקח. האינטואיציה שלי אומרת שזה לא מומלץ.
* אמא   07/11/14 | 14:16
15. רוטה יכול להרוג! מכירה סיפור מקרוב! מחקר האוטיזם מפוברק!
* אל תגזרו מחלות על קרוביכם ותתחסנו   07/11/14 | 13:58
חיסון רוטה גורם להתפשלות המעי
ומשם הדרך קצרה לחיתוך 20 ס"מ מהמעי הגס. והיו כמה וכמה מקרים כאלה לאחרונה.
* יובל   08/11/14 | 16:05
והמחלה עצמה גורמת לזה בהרבה יותר מקרים
* יעל   08/11/14 | 21:03
14. שיהיה ברור שאינטרס כלכלי הופך אנשים לרוצחים!!!!
* ישי   07/11/14 | 13:41
13. חיסון
רופא סיני אומר לא לחסן רק לקבל את החיסון לגיל ארבעה חודשים החיסונים הנ"ל ישנם רעלים נוראיים ואת זה לא מגלים לנו הרופאים
* שושנה   07/11/14 | 13:21
12. מאז שאני טבעונית (10 שנים) אני מחלימה מהר ובקלות
* ולא לוקחת אנטיביוטיקה ותרופות אחרות   07/11/14 | 13:12
מאז שחזרתי לאכול בשר וחלב אני לא חולה בכלל
את אולי מחלימה יותר מהר אני בכלל לא חולה. הכל חרטות את חולה בדיוק כמו כל אחד הוירוסים לא שואלים את הגוף שלך אם את אוכלת בשר או לא הם תוקפים.
* ניר   07/11/14 | 20:16
11. מעניין אם כל אלה שמדברים
מילים גבוהות ויפות מוכנים אחרי זה להסתכל בעיניים של ההורים של הילדים שמסתבכים משפעת ולהגיד אני מוכן לקחת אחריות שבגללי הילד שלך חולה כ"כ קשה כי שפעת לא תמיד נראת כמו שאנשים רואים בבית.. במיוחד לא בילדים קטנטנים!! המלצה פשוט תבואו ליןם ביקור בט"נ ילדים באמצע ינואר ואז נדבר.....:-(
* אחות picu   07/11/14 | 12:39
10. טעות אחת: מחלת החצבת יכולה לגרום להופעת סיבוך מוחי נדיר אחרי שנים ולא שעלת
* קוראים לזה sspe   07/11/14 | 12:14
9. אני היתחסנתי ואכשיו אני לא שומע טוב
* ח י ש מ   07/11/14 | 12:06
אני התחסנתי וחטפתי אבעבועות רוח בגיל 18.
אם לא הייתי מתחסן סביר להניח שלא הייתי מגיע לגיל 18.
* קובי   10/08/16 | 17:35
8. שפעת מעדיף לחלות ולקחת אנטיביוטיקה. זה תמיד עוזר לי.
וזה לא משנה אם זה נגיף או חיידק. ממילא הרופאים לא בודקים מה המקור. ולא צריך להסתבך ולהגיע לדלקת ריאות.
* יש חיסון נגד רמאים??    07/11/14 | 11:31
7. לא כל שיעול לרוץ למיון להידבק ולהדביק הגוף גם יודע לרפא את עצמו!!!
* פחות תרופות ולידחוף תרופות יותר בריא    07/11/14 | 11:22
6. אם לא נחסן- ממה יתקיימו חברות התרופות?
כמו בדברים רבים אחרים- קונספירציה של התקשורת בהבהלת הציבור ואינטרסים כלכליים של חברות התרופות! השתמשו בתרופות שהעניק לנו בורא עולם: הדרים, שום, קנאביס,שמש ועוד ועוד ועוד....
* אתי   07/11/14 | 11:21
לייק ענק!
הכל אינטרסים כותרות ענק רוצו זה הכל תאגידים ואנשים טיפשים הולכים כמו עדר זומבים להתחסן.. תנו לגוף להתמודד עם המחלה ולמערכת החיסון להילחם בה חיסונים מחלישים את המערכת בטווח הארוך
* גאנג׳המן   07/11/14 | 14:09
אולי מ... מכירת תרופות לכל מי שיחלה במחלות האלה...?
* קובי   10/08/16 | 17:33
5. קיבלתי השנה חיסון לשפעת
ובכל זאת נהיתי חולה, אבל רק ליום אחד, לא יודע אם הזמן הקצר בזכות החיסון או מדברים אחרים.
* שי   07/11/14 | 09:03
לא כל הצטננות היא שפעת
חיסון לשפעת מגן מפני וירוס השפעת ולא מפני וירוסים אחרים שגורמים להצטננות קלה. מה שאה מתאר אינו שפעת: שפעת לא עוברת תוך יום אחד, והשנה טרם החלה השפעת!
* ל-5   07/11/14 | 19:24
4. הנה למה לא לחסן
1. הרבה מיקרים ששמעתי מהסביבה שלי, או אוטיזם, או שיתוק, או אישפוז בבית חולים (והרבה פעמים אוטיזם אחריו) 2. חפשו בYOUTUBE MMR AUTISM תראו סרטים של הורים שמראים ילדים שמדברים בני 3 אפילו שמתקשרים. קיבלו חיסון וזהו..הלך הילד, אוטיסט. 3. 50% מיוצאי אפריקה שהגיעו לארהב הפכו להיות אוטיסטים, נראה שמשהו בDNA שלהם מגיב חזק יותר לחיסון.חפשו בYOUTUBE על זה. 4. פגשתי אנשים מארצות אחרות, ארה"ב, רוסיה, אוסטרליה. עם מקרים של אוטיזם אחרי חיסון. 5. רוב המחלות המחסנים נגדן הן לא מזיקות עד רמה של מוות. הייתי ממליץ לבדוק על כל חיסון, אם המחלה גורמת למוות או שיתוק. לחסן אבל חכם. מה זה לחסן חכם ? לא לחסן כשזו תקופה של שפעת שכולם חולים (קיץ עדיף) לא לחסן כשחולים, ואחרי שחולים, לחכות תקופה של שבועיים לפחות ורק אז לחסן אם רוצים לא לחסן לפני גיל שנה. תנו לילד להתפתח. אם הוא לא הולך לגן, אין צורך בחיסון עד שהולכים לגן. את MMR אפשר לפצל, ואז זה קל יותר לגוף, פחות תופעות לוואי, אפשר לקנות בבית מרקחת מפוצל. לא לחסן לשפעת ולבדוק הכל, תנו לגוף להיות חולה, לא יקרה כלום. לחפש באינטרנט על דברים. הבת שלי קיבלה רק חיסון אחד, בת 3. היו תקופות שחלתה בשפעת וזהו. יחסית לאחרים בני גילה שקיבלו חיסונים, היא מאוד בריאה רוב הזמן. יש לי במשפחה ילדים שקיבלו חיסונים והם חולים בלי סוף.
* עומר   07/11/14 | 08:48
אתה מקרה קלאסי שמושפע מכל הדיסאינפורמציה שבאינטרנט
* לבריאות לך   07/11/14 | 12:15
לא שמעתי על רופא שקוראים לו YOUTUBE
* דורים   08/11/14 | 16:04
למה יש אחיות שלא בעד לפצל mmrv? כאילו זה תורה מסיני מה שאני מבקשת
* אמא   09/11/14 | 13:41
לא כל האחיות מסכימות לפצל mmrv שיוציאו חוק חדש! mmrv מפצלים! האחיות אף פעם לא בעד ומנסות להגיד שזה סיפור ובעיה להפריד ואין כזה הבדל. .. מרגיש שלא עושים מה שאני מבקשת. .
* אמא   09/11/14 | 13:45
3. כתבה מעולה
לשם שינוי כתיבה אינפורמטיבית.
* אמא   07/11/14 | 08:30
2. אני לא מחסנת
כולם כועסים עלי,אבל לא אכפת לי. כולם יקפצו מהגג ואני לא,הטבע שלנו לעשות מה שאומרים אבל מי שמרים כפפה ובודק הוא החכם וכל השאר טפשים,הבן שלי לא מחוסן והוא ממש מפותח וחכם לעומת ילדים שחוסנו -היפרקטיבים או בעיות התנהגות נובעים הרבה מחיסונים,חיסון נועד רק שצריך ,אם תתפרץ מחלת חזרת אז גם מי שחוסן יחלה למה? כי זה תופס לעד חמש שנים,אז בשביל מה??? למה לתת לתינוק קטן חומר מסוכן לדם .ואם הוא תינוק רגיש וחולה מכל דבר זה ממש להרוג אותו.. אז נכון שיש שיגידו שחיסון נועד למנוע מחלות,אבל קחו בחשבון שגם מי שחוסן חולה וזה לא מה שמוכרים לכם...........הילדים שלכם חשובים יותר מהכל שמרו עליהם,משרד הבריאות כולו רוצה כסף וקורא לנו להתחסן נגד שפעת,עושה פרסומות,משקיע בכנסים הכל עניין של כסף ובולשיט ואתם קומנים את זה למה מתים משפעת??? תעשו לי טובה,חרטה
* אמא   06/11/14 | 22:42
שכחת את מגפת הפוליו ועוד מחלות אחרות
את צעירה ולא מכירה כמעט אנשים שחלו בחזרת ופוליו ושעלת זה איום ונורא את נהנית מזה שרוב האנשים מחסנים טפילה
* יגאל   08/11/14 | 09:39
מבקר המדינה מצא שחצי מהחולים בפוליו בשנת 87
היו כתוצאה מהחיסון. וגם הבמבצע חיסון האחרון השאיר כמה ילדים משותקים. מי סופר? בטח לא משרד החולי
* טניה   08/11/14 | 16:08
גם אני לא חיסנתי
כמות החיסונים רק עולה וגודלת עם השנים וכמות הרעל מגיעה לרמות שלא ניתפסות. כשאתם קונים אוכל אתם מסתכלים על החומרים באריזה על טבלת התזונה הכל חשוף אז איך זה שמזריקים לילדים שלכם חומר למחזור הדם אתם לא עוצרים לשניה לשאול מה יש שם ? מה החומרים המדויקים שמרכיבים את החיסון ומה מקורם? כשתתחילו לישאול ואולי ממש אולי תקבלו תשובות (רוב הסיכויים שלא) לא תוכלו לישון בלילה.
* צוצי   08/11/14 | 10:30
נכון, אל תקפצי מהגג עם כולם. אפילו אם הבית עולה באש
וכולם קפצו לרשת הביטחון שמחזיקים הכבאים למטה (החיסונים). תשארי למעלה! תני לאש לשרוף אותך (לחלות במשהו ממש מסוכן).
* מירי   08/11/14 | 22:09
את מדברת שטיות
לא מדובר שריפה,מדובר במשהו את לא מבינה בו,את יודעת ממה מורכבת מנת חיסון??? מחיידקים של המחלה,ואם הבן שלך יגיב לזה לחיובי,את מוזמנת לקרא באנטרנט חמודה ואז ניראה מי יישרף ראשון.
* אמא   10/11/14 | 10:23
1. תתביישו לכם!
על כל מקרה יוצא דופן אתם מתעקשים לפתי תיאוריה ולהרגיש צודקים ונאורים אז כשהילד שלכם יחלה בחצבת שדרך אגב רוב הסיכויים שלא יקרה לו כלום אבל תמיד יש סיכוי שזה יסתבך בידיוק כמו חיסונים ואז אף אחד לא יוכל לעזור לכם!
* ......   06/11/14 | 22:34