צבא וביטחון
תגובות (129 תגובות ב-78 דיונים)
78.
כתבה מ2013 המשכורות עלו....
* כלאפו   04/02/20 | 18:51
77. ה'
פרנסה מהשם חברים ...
* אלי    25/06/18 | 18:20
76. אני אבוא לשרת מול עזה בשביל כזה משכורת עלובה?
תעשו פורים 2 לבד,אני לא בא. קבע צריך להרוויח 50,000 ש"ח בחודש.
* מרדכי המודרני לא בא   30/12/17 | 11:38
75. בושה!!אני אקריב שארית חיי עבור ביטחון!זה התנאים?
* לא בא   30/12/17 | 11:35
74. בן אדם מקריב שארית חייו בקבע וזה הכסף????
* בושההההה   30/12/17 | 08:40
73. זה תנאים זה?
* חוק מרפי   30/12/17 | 08:38
72. עאלק בשביל הערכים והתרומה
אתם בקבע נטו בשביל ההטבות של "חבר" וכי אתם מפחדים מהאזרחות.
* חייל חובה   29/07/17 | 16:06
71. מעמד הנגד בצהל
היתי נגד בצהל ואחריות גדולה מאוד הוטלה עלי רוב היממה נישארתי בבסיס ובחגים ושבתות על פי רוב בתפקיד על פעילותו של הנגד בצהל אפשר לכתוב ספרים לכן זהו ניסתפק בזה האמורים לדעת יודעים ערכו של נגד מיקצועי מסור ואחראי ובהעדר התיחסות מתאימה לא יהיו נגדים ותחשבו על זה כי גם בכסף לא תפתר התופעה
* ירדן   06/08/15 | 15:33
כמה אתה צודק אין מילים
לא מבינים וגם לא יבינו עד שזה יקרה וצהל ישאר ללא גופים תומכים זה בדיוק הבעיה במדינה יש העדר מחשבה כוללת ואז כותבים מודעות בעיתונים ״ דרושים״ פשוט בושה למדינה ולאזרחים המלינים שלא יודעים כלום!
* דוד   07/08/15 | 09:37
70. עובד מ6 בבוקר עד 00:00 ברצף
כמה זה יוצא בשכר שעתי? בדיחה רמת פעילות א ולא רואה את הילדים. נמצא פה נטו מאהבת צה"ל ועם ישראל.
* איש קבע   12/05/15 | 09:59
על מי אתה עובד
אתה בקבע נטו בשביל ההטבות!
* חייל   29/07/17 | 16:04
ברור, בשביל ההטבות...
מעולם לא השתמשתי בהטבות חבר ואני כבר 5 שנים בקבע. אתה בדיחה.
* ..   15/12/19 | 20:28
69. משכורת
אמרו לפני שזה באמת לא משקף את המציאות אנשים נשארים מצאת החמה עד צאת הנשמה אני נגד מזה כ14 חודשים בקבע ומרווח משכורת מצחיקה של כ4600 שקל בחודש אני איש שבא עם מס תעודות בתחום המחשבים והרשתות ויודע לא קטן הלכתי למס ראיונות עבודה וקבלתי הצעה של כ9500 בגמר החתימה שלי שזה עוד מס חודשים אני לא אמשיך לחתום מצער אותי שהמדינה שלנו לא נותנת הבדלים במשכורות בין אנשים מתחום המחשוב שבאים עם ידע ונסיון לבן אנשים אחרים שלא ושלא תבינו אותי לא נכון אם המשכורת שלי היתה 8500 בצהל הייתי נשאר, אני הכי אוהב את המדינה שלי וכו'… אבל עם אהבת המולדת, ציונות וערכים אני לא נגש למכולת ואף אחד לא מבטיח לי שאני אקבל מובהק
* נגד בקבע   21/12/14 | 22:50
צודק במאה אחוז
צריך להבין שזה גורף ולא רק בתפקיד המחשוב אני אזרח במדינה שאוהב את צהל והחיילים על כל תפקידהם אני יודע שזה לא נגמר בשעה מסויימת התפקיד אלה 24/7 בכל דבר ועיניין חבל לנו על מדינתו היפה בושה!
* דוד   07/08/15 | 09:41
68. אנשים לא יודעים איך באמת נראים החיים של איש קבע
מבחינת זוגיות, משפחה , בריאות. נשים שנשואות לאיש קבע שמגדלות לבד את הילדים ומקריבות שכר וקריירה. ילדים שלא רואים את אבא שלהם משבת בלילה ועד שישי אחר הצהריים (שבוע שלם). אנשי קבע שיוצאים לפנסיה היום אמנם בגיל 45 אבל עם מחלות של בני 60 ומעלה. אנשי קבע מקריבים המון למען צה"ל והמדינה וכולם מסתכלים על מספרים מגוחכים של שכר כשאין אפילו ספירה של שעות עבודה.. שעות שינה.. חיים. נראה אדם פשוט שמרוויח שכר מינימום שמדפיס שעת כניסה לעבודה ב4 בבוקר ביום ראשון ושעת יציאה ביום שישי ב2 בצהריים( ומגיע הביתה בשישי בערב בגלל נסיעה) מעניין איזו משכורת היתה לו.. הרבה יותר גבוהה מאיש קבע . היו סופרים לו כל דקה מעבר ל8 /9 שעות עבודה, שעות נוספות. נראה אתכם מנסים לתפקד אחרי שלא ישנתם לילה ועוד לילה ועוד לילה וכבר אתם כל כך עייפים אז אתם ישנים 2 שעות ואז ממשיכים עוד יום ועוד יום. בזמן שאתם ישנים במיטה שלכם , איש קבע שומר על המדינה.
* אור   12/12/14 | 21:47
כל כך נכון! לאנשים אין מושג
חשוב מאוד שתבינו, קשה מאוד להגדיר קריירה צבאית כ"מקצוע", מהסיבה הפשוטה שהמערכת בצה"ל היא פלנטה אחרת לעומת משרות עבודה באזרחות, גם אם מדובר בתפקידים מנהליים. בתור קצין קרבי הכתבה הזו מעט מרגיזה אותי כי לדעתי אין כאן בכלל שיקול כלכלי!! מבחינתי להיות איש קבע לא משתלם מבחינה כלכלית בכלל, נקודה.! מהסיבה הפשוטה ששום סכום שבעולם לא שווה את כל הימים והלילות שאני לא רואה בהם את אשתי וילדי, ואת הכוחות הפיזיים והנפשיים שהתפקיד הזה דורש. בשום מקצוע באזרחות אתה לא מוקפץ באמצע הלילה, לא ישן לילות שלמים, חי כל השבוע בשטח ולא רואה משפחה. אז למה בכל זאת אנשים הולכים לשם? כי הם מוכנים להקריב למען המדינה הזו!!!!ראבק הייתי יכול לעבוד במשרות באזרחות ולקבל משכורת גבוהה בהרבה ממה שאני מרוויח כיום עם תנאים מצוינים ולראות את אשתי והילדים כל יום, אבל אני ואשתי מוכנים לשלם את המחיר הזה למען המדינה!!! בן אדם שמחפש רק כסף אין לו מה לחפש בקבע, נקודה. שישרת 3 שנים וילך לעבוד באזרחות. שירות קבע הוא לא רק מקצוע, הוא בעיקר שליחות.
* ערכים הם לא למכירה    03/01/15 | 23:49
67. קבע
היום לא שווה להיות בקבע בתור איש קבע לשעבר הקצינים והדרגות הגדולות מתקדמים על חשבון הקטנים תורנויות לילות שבתות חגים אבטשים תרגילים כל זה ב5200 לא שווה כי במדינה שלנו גם ככה קשה לחיות משכורות רעב
* זיו   05/01/14 | 22:48
בכיין
רק על כסף אתה מסתכל איפוא רוח ההתנדבות איפוא הנתינה ?? רק לקחת ולקחת , לא מתאים לך סע ללפלנד
* אשר   09/09/15 | 17:49
רוח התנדבות לא תשלם לך על אוכל ולימודים לילדים שלך. בושה שאנשים כמוך קיימים. יש הרבה מאוד אנשי קבע שלמרות שהם אוהבים את המדינה ואוכלים הרבה בוץ, מקבלים משכורות שאי אפשר להתקיים איתן ועוזבים את הצבא מכיוון שהם חייבים לחשוב על הבריאות שלהם והשמחה שלהם. חלאה.
* סדירניק שמבין    07/03/21 | 16:38
66. התנאים של הקצין מצדיקים זרת, אך השכר של
הנגדים על גדר הבןשה. משתכרים שם באופן טוב רק אחרי עשקות שנים
* סדרניק   05/01/14 | 12:19
65. קצינים קרביים מרווחים זאת בזעת אפיים
שכול החטיבה שבוזה כי מגיע עוד תרחט, או שזה הגדוד שבוז כי בא עוד תרגד, או שזה הפלוגה שבוזה כי בא עוד תרפל.. או שמא בכללל מדובר במחלקה כי הנה עוד תרמח? בכולם הקצין משתתף. עושה זאת שוב ושוב בתדירות גבוהה למשך 10 שנים לפחות, מהיותו קצין. הוא לא סדרניק, לעקוץ דבר כזה זה רק במקרה של שבר או משהו דחוף אחר. קצינים עם בעיות כתף ונקעים יוצאים לזה או שיודחו מתפקידם. דיברנו על החלק הפיזי הקשה, בלי לדבר על החלק המנטלי שבו קצין מתעסק 20 שעות בןממה. החיילים צועקים מלמטה, והמפ למעלה. אני לא עוקץ ולא עקצתי שום תרגיל, אבל לא יהיה קצין בחיים בגלל הדברים שהזכרתי למעלה... זה לאכול את כול הז' מכולם ובכול זאת להמשיך. אין לי מושג איך זה ברמת המחטים ומעלה, אבל ברמת המגד ובעיקר המפ מדובר בדרך חיים קשה ותןבענית.
* סדרניק   05/01/14 | 12:17
64. כמה מקבלים טייסים
כמה מקבלים טייסים/טייסות בצבא? פליז תענו
* משהי   26/07/13 | 09:43
משכורת של טייסים
משכורת קבע התחלתית לטייס היא 16 אלף + הרבה פינוקים כמו יחידת דיור מפוארת, רכב ועוד כל מני דברים שלא תצתרכי לשלם עליהם
* שון   06/10/13 | 12:45
שטות-אתה מדבר על סמך כלום
משהי לשאלתך,טייסים בהתחלה לא מרוויחים נוראה הרבה כמו שזה עולה במחשבה כי גם אני חשבתי כמוך שהם מרוויחים מיליונים. אני משרת בבסיס חיל האוויר המון שנים,טייס בשנים הראשונות מרוויח מ-8 אלף שקל עוד 12 בהדרגה לפי הפז"מ,יש לציין שיש להם תנאים מדהימים שעליהם לא אספר כאגע,והם עולים בדרגות במהירות רבה!! כמו כן טייס בדרגת רב סרן מגיע לסכום של כמעט 20 אלף ולא אדבר על סגן אלוף ומעלה(להזכירך הם עולים מהר מאוד בדרגה). כל זאת בעיקר בגלל אופי עבודות וחשיבותם בצה"ל וכמובן רמת פעילות א+ וסיווג גבוה מאוד.
* טייסון   21/05/14 | 17:24
המדינה לא תצליח להמריא עם משכורות ופנסיות כאלו.
* 43   29/07/21 | 22:45
יחידת דיור מפוארת ??
באיזה סרט אתה חיי ?
* גורה   20/06/18 | 07:59
64
9000 התחלתי
* ל   02/10/14 | 17:25
9000-12000
עם סיום הקורס. ואין להם זמן לבזבז.
* גורה   20/06/18 | 07:57
63. האמת.... כנסו
כאיש קבע בתחילת הדרך נשאר לי בכיס כ3800 שקלים וזה כאשר אני עזבתי את הבית קם ב5 בבוקר וחוזר ב8 בערב... השכר ביזיוני הלימודים הם תנאי לימים ומוסדות ... אבל בחרתי ״לבזבז״ את השנים היפות או את מרבית חיי בשביל המדינה ולמען הערכים כי בחוץ בתחום שלי הייתי מרוויח פי 3 בתור מתחיל... הכסף חשוב בעולם הזה אבל הרצון לקום בבוקר לעבודה כזאת הוא אדיר!!!
* סודי   09/06/13 | 23:07
62. המשכורת נוראית אבל הכל תלוי באדם!!
המשכורת נוראית אבל הכל תלוי באדם!! תשקיעו את הנשמה הכל ישתפר לכם ומהר מאוד!
* אחד בקבע   20/05/13 | 22:48
61. חרטה
לא משתלם בכלל להיות היום בקבע, אחרי 5 שנים בקבע כנגד, משכורת שנמצאת ברמת פעילות א+ ב 7500 ברוטו זה חרטה. בממוצע אני נמצא בבסיס 21 יום בחודש נגיד שיש לי זמן פנוי 8 שעות ביום. שהר הזמן אני עובד זה יוצא 22 ש"ח לשעה בממוצע.. ועם לחלק יותר אז זה הרבה פחות ממשכורת מינימום. אפילו לקחת 336 שעות בחודש באזרחות בצורה של 16 שעות עבודה ביום לפי שכר מינימום, יוצא יותר מ9000 ברוטו... אז על מה אנחנו מדברים? כל הטובות האלו לא משתלמות...
* איש קבע לעוד חודש   04/05/13 | 18:58
הילד הזה עשה הרבה בזמן שחתמת בלישכה
* עגחגע   12/09/13 | 18:57
60. שכר הנגדדים
עד ה- 31.12.12, שירתתי כ-5 חודש בצבא הקבע בבסיס סגור בדרום, רמת פעילות א' בתפקיד טכנולוגי, עם דיפלומת הנדסאי אלקטרוניקה ומחשבים. הרווחתי לחודש כמעט 6100 ש"ח ברוטו, 5400 נטו (לפני שהעלו את שכר המינימום ב-200 ש"ח ואז קיבלתי 5600). על הדיפלומה שלי קיבלתי 72 שקל! אין להם בושה! 72 שקל!!! הבנתי שאם היו שולחים אותי לשלב 10, אז הייתי מקבל על הדיפלומה קבצת יותר מ-300, שגם זה לא משהו! מבחינת התנאים: על האוכל שילמתי 26 ש"ח, זה נמוך, אך רמת האוכל בהתאם (הגענו למצב שאם היה מלח בשולחנות, אז זה היה קלאסה). מבחינה תנאים רפואיים, הדבר הטוב היה רפואת שיניים, הדבר הרע היה להיכנס לרופא כללי או מומחה ששם אתה בתור עם עוד 200 טירונים או חיילים רגילים, ולך תחכה בתור כמה שעות לרופא שירשום לך תרופה שלא קשורה בכלל למחלה שלך, וזה עוד במקרה הטוב, כי לרוב אין רופא ותורים!!! מחבינת אפטרים קיבלתי אצבע משולשת כי הבסיס בדרום ואני גר בצפון, ככה שזה לא אפשרי. בנוסף היה לנו את האורך חיים בריא המקולל הזה, שבו המב"ס (שיוודא לחיים קצרים) הכריח אותנו להשתתפף, למרות שאני ועוד הרבה זרקתנו על זה יודעים מה... מבחינת תנאי מגורים זה היה הכי גרוע ואחת הסיבות הראשיות שבגללן עזבתי: כאיש קבע עברתי למגורי קבע, שם לא היה חדר טוב לאכלס אותי, אז זרקו אותי לחדר נטוש, ומלוכלך, שבו חלנות שבורים ומזגן מקולקל (עכשיו יש יגידו שאני מפונק, ואני מקבל את הטענה, אבל נראה אותם אלה שמקניטים אותי כרגע לחיות בחדר כזה בקיץ! בחום ממוצע של 40 מעלות, בייחוד כשהחדר בקומה תחתונה ללא סורגים, ככה שאין תמיד אפשרות לפתוח חלונות, וגם אחרי שחוזרים משבת תמיד יש סירחון בחדר כי הוא היה סגור. כשפניתי לבינוי הם אמרו שהלך המדחס, וצריך להזמין חדש.... רק לצורך המחשה, חבר שלי ישן בחדר עם מזגן מקולקל יותר משנתיים, ואת המזגן תיקנו בקומבינה רק אחרי שהוא עזב! ככה זה מראה פחות או יותר מתי יתקנו את המזגן בחדר שלי). בנוסף, מבחינה תחברוה ציבורית בבסיס, המצב גרוע, אפילו מאוד. ביום ראשון יש כל הזמן מפוצץ חיילים, למרות שיש אוטובוס כל רבע שעה!!! וזה בגלל שחיילים שהם לא צפוניים עולים יחד עם הצפוניים באותם שעות, ולמפקדים לא איכפת מזה בכלל. ביום חמישי כשריך לחזור הביתה, המצב גרוע בהרבה, כל כמה זמן יש עוצר, ובכללי כמות האוטובוסים עומדים ביחד של אוטובוס אחד לכל 750 איש בעערך, ולמב"ס לא איכפת, ככה שהרבה פעמים מצאתי את עצמי מגיע אחרי שבע ושמונה הביתה (פעם אחת חזרתי גם ב-11 בלילה!!!).
* חיים   10/02/13 | 09:21
59. קראתי את כל התגובות וזה עצוב
על מה אתם בוכים אתם האנשים שלא הלכו ליחידות קרביות אתם האנשים שלא הלכתם לקורס קצינים אתם האנשים שבחרתם את תפקידי המטה למיניהם אני אחרי שעשיתי את כל אלו ונהייתי מ"פ קיבלתי נהג קיבלתי רכב שאני לא משלם עליו או על הדלק קיבלתי טלפון אני סוגר שבת פעם ב3 שבועות אפטר פעם בשבוע ויש לי משכורת של 11 אלף ואני רק שלוש שנים בקבע אתם סתם מבלבלים את השכל מה שהכנתם זה מה שתאכלו אף אחד לא יבוא אליכם אם מגש מזהב ויגיש לכם ת"ש של רמטכל בשביל כל דבר בחיים צריך להתחיל מלמטה ותמיד להסתכל כמה שנים קדימה ולראות את עצמך בעתיד אף אחד לא הצמיד לכם רובה לרכה והכריח אותכם לחתום בחירה שלכם אז פשוט די לבכות על המשכורות ותעשו אם זה משהו אחרת תמשיכו להיות ממורמרים על החיים ועל החשבון בנק שלכם שלא מפסיק להתרוקן!
* סגן בקבע   25/01/13 | 02:09
מ"פ אחד מיני אין-סוף
שלום קצין יקר, אך חסר חשיבות. אני חייב לומר שממש גרמתה לי לגחגך. כל התענה ההזויה שלך מבוססת על זה שכולנו היינו בעצם צריכים להיות קרביים ולצאת לקצונה. תן לי קודם כל להגיד לך שכמוך יש עוד כמות קצינים חסריי תועלת, כמו חול על שפת הים, שיכולים ללכת להיות מ"פ-ים, כי אין באמת משהוא אחר שאתם מסוגלים לעשות. ספק שיש לך הסמכה מועילה אחת. פיסת ידע אחת אשר תועיל לעבודה בתחום אחר כל שהוא. אתה יודע מי עמוד השידרה האמיתי של צה"ל? הנגדים. אנכנו מחזיקים את כל הידע של צה"ל, אתה מחזיק מ-16. יש נגדים שאם הם אילכו הבייתה, יקך שנים להחליף אותם והם יושבים בתפקידים מרכזיים ביותר, אותך לאומת זאת יכול להחליף כל מ"פ שהוא, ברגע. מה לעשות צה"ל צריך לא רק מ"פ בקרבי, הוא צריך גם אותנו ה "ג'ובניקים", ואם להגיד את האמת, אני דיי בתוח שהוא צריך אותנו יותר. בדרך כלל זה משהו שקצינים מבינים, אבל תמיד חייב להיות איזה אחד כמוך שאין לי מושג איך קיבל את הדרגה שלו. אני גם יוסיף ש 11 אלף לחודש זאת משכורת נחמדה שאני לא בתוח שמגיעה לך, אבל היא גם לא כל כך טובה לאומת משכורת מהנדסים, אין לך מה להשביץ.
* שי   02/11/13 | 17:52
של נעליך מעל רגליך
ולך תלמד לכתוב.
* אלון   08/11/13 | 22:38
זה מה שיפה בסייבר...
בחורה שמאלנית אנטי-ציונית שבחיים לא שרתה בצהל אפילו יום אחד כך שכל הידע שלה על תנאי השרות נרכש בעמידה מתגרה ומסיתה במחסומי הצבא ביו"ש וכד' - הבחורה הזאת יכולה לקרוא לעצה בטוקבק הזה: "סגן בקבע" ולחרבצ' שטויות ללא כל כיסוי. וואו איזה יופי! יעני איזה גבר-גבר... אז בוקר טוב לך אורנה משלום עכשיו ולדתיה ממחסום ווט"ש - "סגן בקבע"...
* שרה לו   07/01/14 | 07:25
58. השכר חה חה חה
קצין ונצלנות בושה
* אורי    22/01/13 | 12:36
57. שכר הקבע
עם שכר כזה למה לשרת איפו המוטיבציה
* יובל   22/01/13 | 12:33
56. לא תלמד תהיה נגד
* ...   18/01/13 | 16:45
55. כתבה מלאה חורים
להגיד את האמת ... 95 אחוז מהכתבה מתייחסת לקצינים בקבע לכן כבר בחצי הכתבה התייאשתי ופרשתי לכיוון התגובה , מה קורה עם הנגדים ???? א- מיותר לציין שהצהל של היום זה צבא הגנה לקצינים !!! ב- נגד זה כמו עבד עיברי שש שנים תעבוד ובשנה השביעית תצא לחופשי אלא אם כן מצאת תקן שמקנה לך עוד 7 שנים נוספות ( כל שנה רק מקצצים בתקנים לנגדים ) ג- גיל הפרישה לנגד היום עלה ל55 ומעלה וקצין נשאר בטווח של 42-45 יש גם ד וה והרשימה עוד ארוכה אבל בדרך הזו אני לא ממליץ על שירות קבע אני חושב שיבוא יום ו 80 אחוז מה נגדים יוחלפו בעובדי קבלן חבל שזה המצב
* כמו גבינה צהובה    16/01/13 | 22:55
צודק
* ..   17/01/13 | 19:56
כול מילה סלע
צבא של קצינים
* נגד   24/05/13 | 23:52
54. מה בסוף?
אכן המשכורות הן לא משהו... אפשר לחיות אך לא נעשים עשירים מהעניין ולעומת זאת אוכלים הרבה חרה מסביב , גם משרת הקבע וגם משפחתו בעיקר הקרובה ביותר היום לאחר השינויים של השנים האחרונות לא שווה להיות בקבע - אולי נפריט את זה כי רק עובדים זרים יהיו בעתיד הקרוב מוכנים לעבוד ללא שכר משמעותי בתנאי עבדות. נ.ב. אנחנו גם רואים איך דופקים את הפורשים ו....מסיקים מסקנות !! לא אמליץ לאף אחד לשרת בקבע ואמנע מהבנים שלי לעשות את הטעות הזו במידה ולא הבינו לבד עד היום מצער.
* י   16/01/13 | 15:34
53. אנשי קבע בח"א מרוויחים יותר
איש קבע,טכנאי בהשכלתו,בבסיס עובדה מרוויח 22 אלף ש"ח. יש נם הרבה מאוד פרזיטים שכאלה שלא עושים כלום ,מקבלים הטבות מדינה ויוצאים לפנסיה בגיל 45 וכל זאת על גבו של משלם המיסים. הרבה לפני מחירי הדירות יש לפתור בעיות עם פרזיטים שאוכלים את קופת המדינה.
* שי   16/01/13 | 13:44
מבולבלים
אנשי קבע משלמים מסים כמו כל אזרח במדינת ישראל.
* מאיר    18/01/13 | 22:24
איש קבע בעובדה שיעבור לעבוד
בבאר שבע באותם תנאים יקבל מקסימום 7000 ש"ח. בגיל 45 כשאיש הקבע יצא לפנסיה שמנה את הטכנאי מבאר שבע יזרקו לכלבים והוא יאלץ לעבוד כשומר בקניון. אז באמת כל כך קשה להיות בקבע???!!!!
* רחמנות   21/01/13 | 10:03
קבע
אני רוצה להליום קבע
* לב   13/08/13 | 17:41
אתה משקר
* שי   24/01/13 | 21:15
52. קבע
מה אתם מבלבלים את מוח ניראה אותכם עושים שמירות אבט"שים .תרגילים.תורניות.עבודה ימי שישי.עבודות לילה מה משכורת אני נגד 28 שנות שרות מוכן להראות את התלוש משכורת שלי אני שילמתי את הלימודים בעצמי. ואין חי רכב כן רכב כשאני נישאר לעבוד מאוחר.נוסע הבאוטובוס כן ילה חפשו משהו אחר ועל הטלפון אני משלם אותו פרטי מכספי .....
* יוני   16/01/13 | 12:44
קישקוש
צודק 100%
* יוני   16/01/13 | 13:27
51. מוגזם בזבזני מאוד
זה מוגזם שבגיל 40 יוצאים לפנסיה לא יאומן זה פשע ילד יוצא לפנסיה שמנה כולל גם שצריך לשנות בכנסת את היציאה לפנסיה רק בקדנציה שלישית לקבל ולא שניה
urixxx   16/01/13 | 12:32
50. הנושא הכי חשוב בשירות הקבע
צבא הקבע הוא כמו תמנון שלופת אותך בכל זרועותיו ולא משאיר מקום לשום דבר אחר בחיים. הקבע הורג זוגיות ורוצח חיי משפחה. רק פחדנים נשארים בקבע או אנשים שממש אין להם מה לעשות בחוץ, אנאלפבתים למיניהם. בעלי איש קבע מצטיין שהגיע לתקרת זכוכית. מצ'פרים אותו בכל דרך אפשרית כי ברור שהפוטנציאל שלו ענק בהשוואה למקום אליו הוא הגיע ונעצר מכורח האופן בו המערכת בנויה.אני יודעת את זה וגם יודעת שמצד שני ממש לא כדאי שישתחרר. בנאדם שמגיל 18 ולמשך 15 שנה חי את המנטאליות הצבאית מוקף בחיילים יקבל שוק ולא ימצא את עצמו בחוץ. התנאים לא שווים בהשוואה לאזרחות והמחיר האישי לא שווה גם כן. אז האידיאולוגיה שעומדת מאחורי השירות היא ממש יפה, נקווה שהיא תחזיק את בעלי אחרי שניפגש ברבנות.
* מורן   16/01/13 | 09:03
עם אישה כמוך עדיף להיות רווק את הטעות לא הצבא!!
* סודי   09/06/13 | 23:12
היי
אני השמח להכיר אותך
* דוד   13/08/13 | 15:23
49. סטיסטיקה
הכל זיבולים עם המספרים אפשר לשחק איך שרוצים לא מאמין שלום חישוב שלהם אדם בגיל 42 או כעתקצת יותר מתחיל לקבלה קיצבה לכל החיים!!!!!מה פתאום הוא חסך זאת פנסיה תקציבית הוא לא השקיע שקל בצבירת זכויות בקיצור הכל יחסי ציבור
* קצין לוחם-מיל   16/01/13 | 08:43
48. קבע
רק שוכחים להגיד שאנחנו נשחקים מבחינת העבודה ואיש קבע ומבצע מספר תפקידים אתן דוגמא: יכול להיות איש קבע שהוא בבוקר נהג אוטובוס. במשך היום מכונאי .ובהמשך תקר ואני לא מדבר על הדברים מיסביב(נוסף על תפקיד)תורניות מלחמה. כנסים.ו אין לנו שעות נוספות אפילו שנשארים תורנים.ותקחו אחד שהוא לא מלומד אז המשכורת בערך 5000 ש"ח!!!!זה לא מציאותי.אז לא הכול דבש..
* תומר   16/01/13 | 08:09
47. יש פער עצום בין ג'ובניקים ללוחמים..
יש פער עצום בין ג'ובניקים ללוחמים.. המ"פ שלי למשל מרוויח יותר מ-12 והוא כולה סרן.. הרמת פעילות משנה את כל המשכורת.. אבל בתכלס' אין ספק שאם משווים את תנאי השכר בקבע לתנאים בכל משרד ממשלתי כולל משרד הביטחון חיילי הקבע מופלים מאוד לרעה! מאבטח אישים זוטר למשל מרוויח יותר מכל מ"פ בצה"ל וכו'. בנוסף יכולות הקידום בקבע מוגבלות כי מעל דרגת רב סרן יש תיקרת זכוכית שבממוצע אחד ממאה חמישים רק מצליח לעבור.. ובגלל כל הדברים האלה הצבא נראה כמו שהוא נראה.. רוב הקצינים שהכרתי הם אנשים שאין להם ביצים להתחיל מאפס באזרחות..
* לוחם   16/01/13 | 07:56
46. עכשיו בוא תסביר למה קצין שבזבז
חצי שנה מחייו בקורס קצינים מקבל פחות מנגד? למה נגדים עם שלב 9 ומעלה עושים קופה וקצינים נתקעים?
* אאא   16/01/13 | 06:18
טעות!!!!
קצינים לא נתקעים!!!! קצין שיצא לקצונה בתור נגד מקבל בתור קצין השלמת הכנסה במידה והמשכורת שלו היא פחות ממה שהיה לו בתור נגד. קצינים בכללי- מקבלים הטבות אחרות השונות מנגדים כמו שמפורט בכתבה: רכב מדרגה מסוימת, לימודים מלאים( 99% מהתוכניות הן לקצינים), מענקים רבים מיועדים לקצינים בלבד, מגורים חינם בבסיסים סגורים וכו'. חוץ מזה שתפקיד של נגד הוא תפקיד מקצועים ודורש ידע רב, וותק וניסיון ולכן הוא מוערך כספית הרבה יותר מתפקיד פיקודי של שנתיים של קצין ללא ניסיון או ידע בתחום!!!!! לרוב- משכורת של קצין עד רס"ן(לא כולל) דומה מאוד למשכורת של נגד בראשוני.... די להתלונן....
* א.ל.   09/08/13 | 22:07
45. הטובים באזרחות
הצבא התדרדר- אוכל זוועה (קבלן חיצוני שמאכיל אותנו נקניקיות וקבב צמחי בטעם בונזו) עובדים בשעות מטורפות,ויתור על משפחה וחברים, אין גמול ב' לנגדים ,משמרות ותורנויות, אין תמריץ,כבר חצי שנה שהתקן אצלנו פנוי ואין קופצים באזרחות הרבה יותר משתלם,הצבא לא מסוגל להתחייב ולתת לך אופק שירות, לא נעים לקבל בעיטה בגיל 27 אחרי שנתת את השנים הכי משמעותיות בחייך ועוד בתנאי שכר מינימלים. אל תתקרבו....
* אני   16/01/13 | 03:44
44. מה? איש קבע משלם מס הכנסה?
אז מה, איש קבע שיצא לפנסיה בגיל 45 ועובד בעוד עבודה משלם מס הכנסה כמונו פשוטי העם? לבי לבי. ההטבות בחבר, שכר, לימודים ומה לא. שלא ינסו למכור לנו שממש אוכלים מהזבל שם בצה"ל. 65 אחוז מתקציב הביטחון הולך לפנסיות ומשכורות, שיפסיקו לזיין בשכל. שמתם לב דרך אגב שאין פה מספרים? למשל קצין צעיר מרוויח מתחת לשכר הממוצע גם 7 זה מתחת לממוצע. אחותי הייתה בקבע כולה שנתיים, חסכה 200 אלף שקל. שלא יזיינו בשכל
* לבי לבי   16/01/13 | 03:20
תבדוק היטב
אם אחותך חסכה 200000 ש"ח בשרות קבע של שנתיים זה אומר שהרוויחה כ8300 ש"ח לחודש - לא סביר כמשרתת קבע צעירה!, ואם כן לא היו לה בכלל הוצאות????? כדאי שתבדוק בבית האם היא הייתה בקבע או עסקה במשהו אחר............... :)
* י   16/01/13 | 15:29
משכורת צבאית
על מה אתה מדבר? אני מרוויח כ 4.6 אלף ש"ח בחודש ואני מבטיח לך שבכל מקום עבודה אחר הייתי עושה פי 2 כסף לעומת השעות שאני עובד בהם כיום..ככל שעולים בדרגה כך גם האחריות וחשיבות של התפקיד שלך...אני לא חושב שצריך לקצץ ממשכורות אנשי הקבע , כי גם מי שמרוויח מעל 20 אלף ש"ח עושה הרבה יותר מאנשים באזרחות !! אתה הייתה מתחלף עם איש קבע שעושה שבתות ? חגים ? בלי להבחין בין יום וליל בקשר לעבודה..אם המדינה תקצץ לאנשי הקבע את המשכורת לא יהיו כאלו שירצו להישאר ואז לא יהיה דרג פיקודי ומקצועי לצבא !! תחשוב מעבר למוח הקטן והאגואיסטי שלך
* קצין בצה"ל   18/01/13 | 13:12
שטויות
איש קבע שהשתחרר ועובד בעוד עבודה נפרד מכמעט 40% מהמשכורות שלו אז אל תבלבל את המוח
* מתן   29/01/13 | 22:56
יש מצב שאחותך
עשתה עוד דברים מהצד.... :) מכיר את השיר? אוכלת מהצד....
* לא אוכל מהצד   27/07/13 | 14:09
43. גמול ב
למה לא עושים על זה תחקיר בטלווזיה?
* נגדים   15/01/13 | 23:48
42. גמול ב
מישהו יכול להסביר למה קצין מקבל גמול ב ונגד לא? אותם לימודין.אותו ותק.אותה יחידה. למה האפליה הזאת?
* נגד   15/01/13 | 23:45
עכשיו בוא תסביר למה קצין שבזבז
חצי שנה מחייו בקורס קצינים מקבל פחות מנגד? למה נגדים עם שלב 9 ומעלה עושים קופה וקצינים נתקעים?
* אאא   16/01/13 | 06:18
41. פספסתם לגבי הפנסיה
לא דייקתם בנושא הפנסיה: אנשי הקבע החדשים שייכים כבר לפנסיה "צוברת" כמו כל אזרח במשק. לכן בעת הפרישה, גובה הגמלה מחושב בדרך שונה ממה שתיארתם. והיא צנועה הרבה יותר ממה שתיארתם
* הציוני האחרון   15/01/13 | 23:36
40. מזל שהיה לי את השכל לעזוב בזמן
בצבא כשהם נותנים לך משכורת מסכנה של חמש אלף שקל הם חושבים שהם קנו אותך לעבד. המפקד שלך מרגיש חופשי לצעוק עליך. תמיד אפשר לגלגל עליך כל מיני משימות "יש לי ביקורת בשבוע הבא אני צריך שתכין לי מצגת ושתסדר לי את התיקיות של המסמכים" ועוד ועוד אני שמח שהיה לי את השכל לחתוך מיד ולא להישאר במערכת המסואבת הזאת שנקראת צבא קבע. לא רוצה ולא צריך את כל התנאים המפנקים. תנו לי חיי חופש נורמליים גם אם אשתכר פחות כסף העיקר שלא אהיה עבד נרצע.
* גדי, לשעבר בקבע   15/01/13 | 23:34
בעוד 25 שנה תבין שטעית
אבל אז תכעס על אלה שהמשיכו ותגיד שהם פרזיטים
* אלון   08/11/13 | 22:40
39. אפלחה בשכר הנגדים
מישהו יכול להסביר אייך הורדו לנגדים את הגמול ב. אני סיימתי לימודים במסגרת הצבא בכיתה היה קצין.לאחר סיום הלימודים הוחלט שקצין מקבל גמול ב.נגד לא. למה? ככה!. מי החליט?קצינים בכרים באכא? מישהו שאל?יש וועד לנגדים לא. כל החלטה אתה צריך להגיד אמן!. אם זה לא אפליה אז מה זה אפליה?????
* נגד   15/01/13 | 23:32
38. ארגון נשות אנשי קבע
לפי דעתי צריך לקום ארגון נשות אנשי קבע כמו שיש ארגון נשות השוטרים רק שאין להם זמן כי אין מי שיחליף אותם בבית!!!!
* 777   15/01/13 | 23:14
זה לא שנשות השוטרים מועיל
לנשות השוטרים יש כח לא מנוצל בעליל!גם הן לא רואות הרבה את בעליהן וגם רוב בעליהן לא מתוגמלים בהתאם לעבודתם (למרות שחייב לציין לטובה את השיפור של שנת המפנה במשטרה) אבל שום מחאה או הבאה לידיעת הציבור מצידן אין.
* שוטר   16/01/13 | 02:50
37. למגיב 3
אתה הזוי נתונים מצוצים
* בני    15/01/13 | 23:12
36. אשת קבע
כאשתו של רס"ן לוחם בקבע: השכר אמנם כן גבוה והתנאים ממש טובים אבל מול זה יש את התשלום של שבתות חגים לילות וימים של לוותר על הבית, לא לראות את האשה והילדים ולהגיע במקרה הטוב אחת לשבוע כאורח... אז כל המשפחה צריכה לקחת בחשבון את המשמעות, לא רק הכספית, גם המשפחתית
* דנה   15/01/13 | 23:07
35. תגובה ל-30 מ-777
כמה שאתה צודק אבל אין מי שיצדיק אותנו!!!
* 777   15/01/13 | 22:43
34. לגבי הפנסיה שכולם מדברים עליה
אז ככה אבי ישתחרר בדרגת רס"ב לאחר 24 ו 8 חודשים, כמובן שהפרישו אותו לפני שיסיים שירות של 25 שנה כדי שהפנסיה תהייה יותר נמוכה... דרך אגב הפנסיה "הענקית" שהוא מקבל נלקחה ממשכורתו בזמן השירות הצבאי שלו רק בשביל להזכיר לכם... הוא השתחרר בגיל 43 וכמובן שעם פנסיה "ענקית" של 4500 ש"ח לא ניתן להתקיים במדינת ישראל ... וגם בגיל כזה צעיר לשבת בבית זה לא הגיוני!! אז הוא הלך לעבוד להפתעתו נלקחה ממשכורתו שעבד בשבילה בעמל רב (כול יום 12 שעות החל מ 5 וחצי בבוקר!!!) 60% מס!! (מדובר על משכורת של 10,000 ש"ח בלבד) כלומר נשאר לו שכר של בערך 8500 ש"ח אז שידחפו את הפנסיה שלהם עמוק בתחת!!! שלא נדבר על לבנות קריירה חדשה בגיל 43 כי מתברר שבאזרחות אין טנקים... ובנאדם שמגיל 18 כל יום מתעסק רק בטנקים הוא חסר ניסיו באזרחות!! אז לפני שקוראים להוריד את הפנסיה ובוכים ומתלוננים תבדקו את הפרטים טוב טוב!! ד"א את אבא שלי הכרתי באמת רק אחרי שהוא פרש את רוב הילדות שלי הוא פספס... שנים שלא יחזרו... זה כל כך כואב ומביש לראות אזרחים שמתבכיינים על שכר אנשים הקבע שתורמים כל כך מעצמם ונותנים כל כך הרבה אתם לא הייתם שם!!! הם שמה בשבילי ובשבילכם...
* יודע   15/01/13 | 22:17
קשקשנית
לא עשה תיאום מס אז שילם 60 אחוז. היה עושה תיאום מס סביר להניח שהיה משלם 21 אחוז.
* רועי   15/01/13 | 23:58
פנסיה
אני גמלאי של מהל דבריך אולי לא הולמים אך נכונים ראיתי תלושי פנסיה נמוכים יותר משל אביך הפנסיות הגבוהות אצל הקצינים הבכירים
* אבי   16/01/13 | 08:29
33. אתם רחוקים מהמציאות
קודם כל בקושי דיברתם פה על הנגדים, שרק לאחר כ-6 שנים בקבע מצליחים לעבור רף ה6000 שקל ובדרגה הכי גבוהה (רנ"ג) במידה ולא צברת רמת פעילות מס' שנים אתה אולי מגרד את ה-15,0000 שקל בחודש וזה רק לקראת שחרור ובגיל 45, איפה עומס העבודה והדרישות הגבוהות פי כמה מהאזרחות: ביקורות, "בוס" שמתחלף כל שנתיים, זמינות של 24 שעות, להיות גנן/מורה/אבא/חונך/מפקד של ילדים בני 18, לקחת על עצמך תפקידים נוספים פרט לתפקיד שלך, להישאר לילות, שבתות וחגים. ועדיין אני מחפש בסיס ששעות העבודה שלו הם 9:00 עד 17:00!! בכל בסיס יום עבודה מתחיל הכי מאוחר בשעה 8 ולעולם אין שעת סיום. נכון שלא הכל שחור אך לצערי היום שאתה רוצה לשכנע חייל להישאר בקבע אתה צריך כוח שכנוע גדול וממש לעבוד עליו כדי שישאר. בקיצור זה לא מה שהיה פעם.
* דודו - משרת בקבע   15/01/13 | 21:26
32. מי שחושב שכיף בקבע
מי שחושב שטוב להיות בקבע שישאיר פרטים אגב תפקיד שבת אחת לחודשיים שמירת לילה פעם בשבוע 12 שעות עבודה ביום ביקורת אחת לרבעון אה ויש אפטר פעם בשבוע ולא לשכוח לשבע שנים בלבד אח״כ צריך לתכנן את החיים לאזרחות ״בהצלחה״...
* 888   15/01/13 | 21:20
31. משכורת ושעות עבודה
בתור נגד בקבע המשכורות בצבא ממש נמוכות אנשי הקבע חיים מהלוואות ושעות עבודה ביום רגיל מינימום 10 שעות ולפני ביקורות עבודה סביב השעון ובהפרות סדר בשטחים עוצר יציאות מעוניין להתחלף עם מי שרוצה..
* 999   15/01/13 | 21:08
30. קשה מאוד להיות בקבע
לכל אלו ״שפותחים עיניים״ על אנשי הקבע תתביישו לכם אנחנו חיים מביקורת לביקורת ותנאים מתחת לכל ביקורת ולא זוכים לראות את הילדים שלנו גודלים בקיצור מי שחושב שהחיים דבש שיבוא לחתום קבע ואחרי שבע שנים יקבל בעיטה לאזרחות...
* 888   15/01/13 | 20:58
29. תגובה ל-24 מ- 777
עד שאתה מגיע לשמנת אתה יוצאים לך עיניים בגב. ואז צריך בשמנת לטפל בעצמך ולדאוג בנוסף למשפחה. אז תחשוב קצת לפני שאתה מגיב לעניין די רגיש!!!
* 777   15/01/13 | 20:55