החדשות
תגובות (191 תגובות ב-135 דיונים)
135. הבעיה היא שמתייחסים לכולם ב"הם" אחד גדול וכוללני, וחובה להפריד ...
לא כולם יכולים להיות בקבוצה אחת: דיעותיהם חלוקות מאוד .יש מהם מי שנאמן מאוד למדינה ומנסים לתמרן ללא הרף ולראות את מרוכבות של שני הצצדים (כמו חלק ממי שהופיע בכתבה ) . יש גם כאלה שנאמנים למדינה, ובכלל לא רואים את "הצד שלהם" כביכול (או צד האויב ) ואין להם שום בעיה להפגין נאמנות לכל מה שצהל עושה . יש שלא רוצים להיות נאמנים למדינה ,והדעתנות נגד שלהם ,היא רק "תרוץ" ... וכן- יש שנאמנים למדינה, אבל נוקטים רק בצד שכנגד, ובשבילם זה תמיד "ישראל ופשעיה", ללא שום משמעות לסבל אזרחי הדרום . יכול להיות שחלקם לא יכולים להכיל מורכבות שכזו ו"קונפליקט זהויות " ,וזו דעתם, מותר להם להביע אותה ,כשם שאזרחים יהודים- חלקם חושבים זאת .אין הדבר מעיד על אי נאמנות למדינה בהכרח .
* אורן ר.    17/08/14 | 19:46
134. מוסלמים/נוצרים ישראלים
.ברגע מוסלמים/נוצרים ישראלים יפסיקו עם שנאת החינם כלפי היהודים ויאמצו את שיטת הדרוזים בארץ הכל יהיה תותים!(גם לדרוזים) כי גזענות כלפי הדרוזים נובעת בעיקר משפתם וחזותם הערבית ובקיצור חשד שהם מוסלמים. לצערי ככה עובד האדם.
* גולגול   17/08/14 | 19:31
133. לצערי ,אי אפשר לסמוך על נאמנות הערבים למדינה . זו עובדה .
* חומוס   17/08/14 | 19:09
132. ייצוג
לוסי וזוהיר, סליחה על השאלה הקצת מוזרה שלי...אבל כמה אנשים מהמגזר שלכם אתם מייצגים ? כנושאי הדגל הסלבריטאי המתון, לא ראיתי מאחוריכם לצערי, המוני ערבים שחושבים כמוכם.
* נושא הדגל   17/08/14 | 16:39
אז אתה טועה ובגדול
* תשובה   20/08/14 | 01:59
131. תורשה ומורשת
האיסלאם מקדש את הרצח והמוות.....ים של בתולות ממתינות לשאהידים, אגב, בחודש החולף היו לבתולות הללו המון עבודה..... והיהדות לעומת זאת מקדשת את החיים !!!!!!
* יהודי   17/08/14 | 16:33
130. לא יעזור לאף אחד שום התבכיינות כי......
ממרום גילי המופלג אעז ואמר באופן נחרץ וחד משמעי :- ערבי נשאר ערבי, גם אם הוא נולד בסביבה יהודית. אצל המוסלמים זה בגנים, עובר בדם ובתורשה. מבחינתם נישלנו אותם מאדמתם, ולכן אין לנו היהודים זכות קיום בארץ ישראל.
* ישראלי   17/08/14 | 16:26
129. הכי קל...
הכי קל לבוא ולהאשים את היהודי הישראלי בכל המצב הזה. הכי קל! הכי קל להגיד שכל השנאה, הגזענות והחשדנות זה באשמת היהודי ישראלי. הכי קל!! צריך להבין שכל המצב הזה נובע מאירועים קשים שהעם היהודי חווה מאז ומתמיד. את הרדיפה ע"י האיסלאם הקיצוני מאז ומתמיד. במיוחד בתקופה האחרונה שבה נחטפו לנו 3 מלאכים, ירו עלינו טילים וזרקו עלינו אבנים. אי אפשר לצפות שהכל יהיה בסדר. החשדנות הזו והשנאה הזו היא לא משהו שאף ישראלי היה רוצה אבל אין מה לעשות, זו המציאות שלנו מאז ומתמיד וזה כבר נהיה מעין אינסטינקט הגנתי שלנו כי אין מה לעשות ההיסטוריה מדברת בעד עצמה ואלו ימים מתוחים וקשים לכולנו. אז נכון שזה לא נעים שמסתכלים על ערבי ברכבת או באוטובוס בעין חושדת, אבל שוב, המציאות והעובדות הן אלה שגרמו למצב הזה ולא החלטה של בוקר בהיר אחד. יש בסיס למשבר האמון הקיים בין ערבים ליהודים. כולנו היינו רוצים שהמצב יראה אחרת וכולנו נחייה בדו-קיום ונשגשג אבל לצערי כרגע המציאות מכתיבה לנו דברים אחרים. אנו חיים בעידן שבו אנו מותקפים מבפנים ומבחוץ. גם על ידי האנשים שהיינו מצפים שיעמדו לצידנו! אין לנו ארץ אחרת ולכן אנחנו קנאים למדינה שלנו, ובצדק!! בתקווה לימים יפים יותר לכולנו. אך אני, מה לעשות, קצת פחות אופטימי.
* ירושלמי   17/08/14 | 14:20
128. לוסי חולה עליך!!!
* יוסי   17/08/14 | 14:14
127. לוסי את פשוט תותחית!!!!!!!!!!
את דוגמא ומופת לכל המגזר הערבי בישראל, אל תקשיבי לכמה אנשים שלא הבדילו ביניכם והכניסו אותך בטעות לאותה הסירה עם כל השאר, כי אנחנו אזרחי ישראל יודעים כמה את נפלאה! אל תישברי העם אוהב אותך לוסי!!!!
* ימנית גאה מאוד!!   17/08/14 | 12:35
126. אני מתחנן שתפרסמו את זה.
שלום לכולם . אני ישראלי ערבי , תושב עמק יזראעל . שירתתי וילדיי משרתים מתוך תחושת השתייכות למדינה ומתוך הערכה למשטר הדימוקרטי ( שהולך ונעלם) במדינה . בתקופה האחרונה ולאור השתיקה הבלתי מובנת של ראשי המדינה אני מתחיל לפקפק בבחירה שעשיתי . אין לטעות כאן , שתיקה משמעותה הסכמה . ביבי צמח מתוך הסתה ( אני זוכר אותו במרפסת בירושלים) . אני מאד מקווה שאני טועה . היום כבר אסור להשמיע דעה או לחשוב קצת שונה כי מייד תסומן כבוגד ( אם מדובר ביהודי) וכאויב אם מדובר בערבי . לא רחוק היום שההמון שחושב אותו הדבר יתפרץ לכיוון הכפרים והערים הערביות ויתחיל בפוגרום . מפחיד ?? ממש מפחיד!! ועכשיו אני שואל .. איזה תקופה באירופה זה מזכיר לכם בדיוק ???? זה לא מזכיר את שנות ה 20 של המאה הקודמת ?? או שקשה לעשות את ההשוואה ??? אוי לנו מהימים ההולכים ומתקרבים . לוסי יקירתי . אני גאה בך עד אין סוף , מי ייתן ועוד הרבה יהיו כמוך . אשמח לפגוש אותך.. אל תתיאשי .
*  סמיח    17/08/14 | 10:24
סמיח היקר
אני די מסכים בגדול עם מה שאתה אומר, אבל כנראה שכחת כמה נקודות: אין ספק שישנם גזעניים ואף קיצוניים ברחוב הישראלי ואתה בעצמך רואה שהתקשורת מבקרת אותם ואני ממש לא מצדיק אותם או תומך בהם, אולם קיצוניות וגזענות יש גם במגזר הערבי ולא מעט, ואף פעם לא שמעתי ערבי ישראלי זועק גם על רצח שלושת הנערים היהודיים למשל או על רצח שלי דדון או על כל גילוי של עוינות כלפי יהודים, אם לערביי ישראל כל כך אכפת מהמדינה, למה באף הפגנה שראיתי אין שם ולו דגל ישראל אחד ליד כל הדגלים הפלסטינים??? הרי אתם רוצים דו קיום?!! למה אין מישהו שייצא בגלוי גם נגד אמירות כמו של חנין זועבי למשל שתומכת באירגון טרור ונגד כל מיני תופעות של זריקות אבנים??? למה אנחנו צריכים לגנות ואתם שותקים? תמיד קל להאשים את הצד השני ולהתעלם מהבעיות של עצמך ובדיוק כמו שכתבת ואני מצטט: "שתיקה משמעותה הסכמה"... בסוף יוצא שהטיעון שהבאת חזר אליך כמו בומרנג. באשר ללוסי אהריש אני מסכים איתך, הלוואי וכל ערביי ישראל היו כמוה, היא דוגמא טובה של דו קיום ושאפשר (אם כל הצדדים רוצים) לחיות בשלום אחד עם השני. שיהיה לך יום טוב!
* תושב הדרום   17/08/14 | 12:19
תגובה ל-126
שלום לך ערבי (??????) ישראלי. יכול להיות שהמנהיגים שלנו שותקים אך בטח לא מסיתים. כל הייצרים אצלנו מתעוררים עם ההסתה של המנהיגות הערבית בארץ, ברגע שמנהיגך ועמך מזדהים עם אוייבי הם אוטומטית הופכים לאוייבי. אגב גם אני מאוד גאה ומעריך את לוסי והייתי יותר משמח לפגוש אותה.
* שמוליק   17/08/14 | 12:30
125. לוסי את חכמה, מקסימה, אינטליגנטית וישרה.
אל תישברי. בכל מקום בעולם יש קיצונים. את דמות חשובה מאוד במדינה הזאת
* רוב הישראלים אוהבים אותך.   17/08/14 | 00:13
124. אוהבים אותך לוסי,קשה וכואב מכל הלב לראות אותך סובלת.
אוהבים אותך לוסי,קשה וכואב מכל הלב לראות אותך סובלת. את הדוגמא והמופת של שילוב העמים.
* אורטל    17/08/14 | 00:05
123. אני יהודי גאה ומת על לוסי. לוסי מדהימה היא ישראלית לכל דבר ומי שלא מכיר אותה שיסתום את הפה.
אני יהודי גאה ומת על לוסי. לוסי מדהימה היא ישראלית לכל דבר ומי שלא מכיר אותה שיסתום את הפה.
* יהודי לנצח    16/08/14 | 22:56
122. לוסי את לא מפחדת , בלבנון, סוריה ,מצרים ובית לחם נוצרים מפחדים
זו מדינת ישראל או שאתם חלק מאיתנו או שתצטרפו לאויבינו בגלוי
* סמפס   16/08/14 | 22:40
121. פרצופה האמתי ייחשף ברגע שתעזוב תירק לבאר ששתתה ממנה
* אור   16/08/14 | 21:11
120. מקווה שלוסי תקרא את תגובתי
לוסי שלום, אני אנסה לעשות את זה קצר ,מאוד כאב לי שנפגעת מאדם שמייצג "ימין קיצוני" לא מצופה מאחת שעברה כל כך הרבה שאכן תקח את זה כל כך קשה, לעומת זאת אני תוהה מדוע בחרתם את ומר זוהיר בהלול להציג את המצב כאילו כלו כל הקיצים בעוד את מצפה לכל גינוי מרה"מ למרות שהוא עשה זאת. מאידך אתם נותנים לשסע ללכת ולהעמיק בשני אופנים : אחד - אינכם מתייצבים מול הקיצוניים אצלכם (טיבי וזועבי ) שמסיתים פוגעים מנצלים את מעמדם לרעה ומנסים לצייר את העם הישראלי כרוצח ואין אף קול מתוככם שיוצא חוצץ מולם. אני שואל מדוע את - דווקא את - לא מראיינת אותם ולא מציבה שאלות קשות לאופן התנהלותם במקום צעקותיהם כמה אנו רוצחים... מדוע הם לא מקיימים דו שיח עם אחיהם בעזה "החמאס" ומנסים למנוע מהם פעילות טרור , מדוע הם לא משמיעים את כולם כשישראלים נרצחים? - ע"ע שלושת הנערים - ,מדוע אינם משמיעים את כולם בכלי התקשורת מול נציגי חמאס במטרה להסכים להפסקת האש כל פעם שניתנה אפשרות ?מדוע לפני הכניסה הקרקעית לעזה כשהיה להם זמן וגם "זמן מסך" לומר לחמאס את דעתם, אלא אם גם הם רצו כמו החמאס תמונות קשות שישמשו כ"כלף" ?... למעשה הם בעיקר אלה שיוצרים ומגבירים את הקרע בינינו היהודים לערבים כי כשאנו שומעים את דבריהם בתקשורת ואף אחד מצד ערביי ישראל לא חולק עלהם מתקבל הרושם בציבור היהודי שהרוב הערבי מסכים וחושב כמותם ..., עליכם האחריות לצאת נגדם ( אם אתם אכן חושבים אחרת )הרי נגד ערביי ישראל אין לרבים מאיתנו ( אני ימני בדעותיי ) דבר להפך יש לנו חברים ערבים ואנו עושים אצלהם קניות והיחסים טובים. האופן השני: גם אתם בלי להרגיש מנצלים את המצב כדי להכנס לעמדת הנפגעים כדי ( אולי בלי להתכוון ) לצבור נקודות במקום להתעלם מהקיצוניות אתם רוכבים עליה ולא מוקיעים בדיוק כמו שאתם מצפים מאיתנו להוקיע את הקיצוניים שלכם ... ובאמת תחשבו על זה גם את וגם אדון זוהיר בהלול. הכי קל להטיל אחריות על האחר אבל מה כל אחד יכול לעשות מעמדתו , אתם מעמדתכם כאנשי התקשורת יכולים והרבה !
* אייל אסייג   16/08/14 | 19:35
מילים כדורבנות !!
* עופר    16/08/14 | 20:45
אל תגיבי
כנראה שלא הבנת או לא קראת את הכתוב . עיקר הבעיה היא ההרגשה שתמיד אנו ( ערביי ישראל המתונים והמשתלבים ) חייבים להסביר כל דפוס התנהגות בעזה/הגדה . בכל פעם שיש טיל או פיגוע או סתם תאונת דרכים במגזר , באופן אוטומטי המבט מופנה אלינו . מה ?? צבי יחזקאלי התפטר ? אין מקום לפרשנות שלו??
* סמדייה סמיח    17/08/14 | 10:12
119. הכתבה הזאת מראה רק צד אחד
ערוץ 2 ,אתם אמורים לספק חדשות אובייקטיביות!!! די לדעה השמאלנית! מה עם כל הערות הפוגעניות מצד ערביי ישראל כלפי יהודים?! את זה אתם לא משדרים ??? כמעט לכל מקום שהלכתי נתקלתי בהערות קשות,ונדליזם,זריקת אבנים ועוד... אפילו תושבת ערבייה שגרה לידי ! בקיבוץ שלי ! העלתה סטטוס גזעני ופוגעני נגד ישראל לפייסבוק !!! די עם ההתייפייפות
* עינב   16/08/14 | 18:44
118. העובדה שהם מגדירים את עצמם כעם אחר קצת מעקרת מתוכן
את הכתבה. הגזענות גואה גם אצל הערבים (אנשי מדינות ערב) מישראל (מדינה שלא חברה במדינות ערב) כשהם מפגינים נגד צהלמעם דגלי חמאס אין מה לקשקש על הקשיים שלהם.
* דמוקרט   16/08/14 | 14:24
117. מי שמניף דגל פלסתין הוא לא ישראלי אלא אחד שמקומו בעזה.
* צפצפ   16/08/14 | 14:23
116. תגובה ללוסי
אני לא מצפה ממך להיות יהודייה יש לך מזל שהדמוקרטיה לטובתך ערבי תמיד יהיה ערבי לפחות תשמרי את הדעות שלך ליום אחר ועוד שעובדת בערוץ הממלכתי אצל פוטין לא היית פותחת את הפה מהמדינה שנותנת לך פרנסה תתביישי
* yosi   16/08/14 | 13:58
לסתום את הפה את כן יודע ?
* אבי    16/08/14 | 20:14
115. תגובה ללוסי
אני לא מצפה ממך להיות יהודייה יש לך מזל שהדמוקרטיה לטובתך ערבי תמיד יהיה ערבי לפחות תשמרי את הדעות שלך ליום אחר ועוד שעובדת בערוץ הממלכתי אצל פוטין לא היית פותחת את הפה מהמדינה שנותנת לך פרנסה תתביישי
* yosi   16/08/14 | 13:58
114. חשוב מאוד
אני מוסלמי והב כול משי נולד על האדמה בני אדם חיות כול משי פרא אלוהים . תאמינו לי שכולם מתים השאלה מתי זה רק אלוהים יודיע אבל כול עוד אתה חי צריך לעסות טוב לעזור לכולם לאהוב את כולם לעזור לנזקקים כי אני לא יודיע כמה אנשים מאמנים שיום אחד נצתריך לעמוד מול אלוהים ונענה על שאלות משי יעבור את הבחן יכנס לגן עדן ומשי לא יעמוד במבחן לא יודיע אך להגדיר את זה ???? אני אוהב את כולם בשביל זה נולדתי
* עומר   16/08/14 | 13:46
113. לשיר - אני נולתי כן אבא שלי גם הסבא גם הסבא של הסבא גם אז אני לא יודיע סוף
* עומר   16/08/14 | 13:37
112. רגע. אני לא מבין למה לא לחיות ביחד למה
אני מוסלמי מבחינתי כולם בני אדם אני לא מבדיל יש לי חברים משני הצדדים אני לא רוה שיש בעיה אם אני רוצה הנבי מחמד שכינים שלא היו יהודים והא היה מכביד אותם מי אני שלא יכבד תחשבו על זה
* עומר   16/08/14 | 13:31
111. מה יש לכם ניגנבתם?הבחורה מדהימה,וממש לא תומכת בטרור...
אוהבת את ישראל, ושומרת אמונים למדינה שלנו!! לוסי אני אוהב אותך מאוד
* אשר טובול   16/08/14 | 12:58
110. ערביי ישראל
אני עדיין לא מבין אותך גדלת בדימונה ואת מרגישה גיזענות תקשיבי טוב יהודים לא יכולים להכנס לכול כפרו ויהודים מפחדים לינסוע בטרמפים בשומרון ויהודים נותנים לכם במדינה הזו לילמוד להתפתח יש לכם בתים גדולים בגיל צעיר אך בכול ההיסטוריה רק רציתם להשמיד את העם הזה שנותן לך חפש ביטוי אם כבר למה אין הפגנות של ערבים בעד היהודים למה כל מלחמה צודקת שלנו אתם זורקים אבנים והשנאה שלכם מתעוררת בכל מקום אפילו באוניברסיטאות ובאום אלפחם יש אירגון טרור אחים מוסלמים במיצריים מוציאים אותם להורג ופה קייטנה ויש עוד תפסיקי ליזרוע שינאה צאי מהכוך ותתחילי ליהיות נאמנה למדינה שאין בה גיזענות אתם לא כולכם גיזענים צאי תעירי את שוחריי השלום ואוהבי מדינה ישראל תיהיו שותפים במדינה ולא זועבי שתומכת בשנאה במקום לידאוג למי שבחר בה אתם הגיזענים אתם מפיציי השנאה אתם רוקדים על הגגות ומחלקים סוכריות כשיש אסון בעם ישראל מי את שתדברי קצת בושה לא תזיק לך אני יודע שהשמאלנים באתר הזה לא יפרסמו את הדעה האמיתית כי הם לא למדו היסטוריה של האדמה הזו ומי הם אז למי שיקרא תלכו ליללמוד היסטוריה ואת תנסי להעיר את מי שרוצה ליחיות פה בשלום ואל תדברי דברי הבל זה פשוט דוחה
* פנתר שחור   16/08/14 | 12:49
109. את מעדיפה להיות חלק מהמיעוט הנוצרי בכל אחת ממדינות ערב?
נכון, ממש לא מושלם פה למיעוטים אך בהתחשב בארצות המוצא של אותם מיעוטים מקופחים ישראל היא גן עדן, אז בואו נוריד את גובה הבכיינות, עיתונאית מוערכת בפריים טיים בטלוויזיה הישראלית לא מכה בי כסיפור עצוב במיוחד...
* הכל יחסי   16/08/14 | 12:43
108. זה עדין לא מתקרב למה שהמוסלמים עושים ליזדים ולנוצרים בעירק-טבח עם
חוץ מזה -אתם מניפים את דגלי פלשתין,ולא את דגלי ישראל.אתם בוגדים.
* פיטר   16/08/14 | 12:42
107. לוסי נראית ממש יהודיה.בחיים לא הייתי אומרת שהיא ערביה
נראית ממש ישראלית ויהודיה לכל דבר..חכמה יפה ומקסימה
* מקסימה   16/08/14 | 12:42
106. לוסי נראית ממש יהודיה.בחיים לא הייתי אומרת שהיא ערביה
נראית ממש ישראלית ויהודיה לכל דבר..חכמה יפה ומקסימה
* מקסימה   16/08/14 | 12:42
105. כרגיל
כתבה חד צדדית!! איפה כל האמירות של ערביי ישראל? ״מוות ליהודים״ ״ היטלר צדק״ צלבי קרס. תושבי המשולש וכל ערביי ישראל עשו הפגנות נגד העם היהודי, לא נגד המדינה!!! ועכשיו הם בפליאה שמגנים אותם? שמקיאים אותם? אין פה דו קיום, זה עוד קישקוש כל פעם שאנו נלחמים באויבינו (שכולם מוסלמים) הציבור הערבי מביע את דבריו ותוקע סכין בגבנו
* אור   16/08/14 | 12:41
104. אנחנו משלמים את מחיר הגזענות
הגזענות שיש בארץ בזמן האחרון מקרינה גם על העולם וזה מביא איתו גם גילוי אנטישמיות
* אביב   16/08/14 | 12:33
103. בושה לכל מדינה שיש קיפוח , בושה לכל עם ששולט שהנשלטים בו סובליםמ.
* רסלאן עזאם .   16/08/14 | 11:57
יפת נפש
את לא חיה במציאות בהזדמנות הראשונה ישחטו אותנו תראי מה הפ מעוללים לבני עמם העלם פשוט צבוע.
* רמי   16/08/14 | 12:38
102. הכל יחסי שיהיו שאת שינוי לעשות בחברה הערבית שתקיא מתוכה את תומכי הטרור שפורחים בתוכה. במיעוט היהודי המכוער נמשיך לטפל
* שלמה   16/08/14 | 11:48
101. לוסי,את מקסימה.
אני מקווה שאת לא באמת עוזבת.את בחורה נבונה,בעלת לשון רהוטה וחוש הומור,ואנחנו נהנים לצפות בך .אל תרתעי בגלל כמה חוליגנים.הם לא שווים את זה.
* ישראלית   16/08/14 | 11:02
100. יקום ראש הממשלה ויילחם בגזענות של הערבים
יקום ראש הממשלה ויילחם בכל הערבים ותפסיקו לקרוא להם בני מיעוטים שהרימו דגלי פלסטין בלא מעט ערים בארץ וקראו להרג חיילים יקום, יקום ראש הממשלה לאלימות של הערבים וההיטפלות לאנשים סתם ברחוב(אריק קרפ ועוד רבים), יקום ראש הממשלה להרס בתים לא חוקיים של הערבים רק שיקום ושלא יפחדו מהם הערבים ובמקום זה נותנים להם לגיטימציה להמשיך ולא עושים להם כלום כי לנו יש ממשלה חלשה בטח מי שיקום זה לא יהיה ביבי אולי אתה טוב אבל לא מספיק זה בטוח ליברמן רק אתה לא יעזור כלום צריך לתת לך מאנס אתה אוהב לדבר והגיע הסמן לראות אם גם תעשה אולי לכאורה גם תקים פה מאפיה מה שלא מעט חוששים אבל לתת מאנס ולראות חייבים שבת מבורכת לכל העם הנבחר
* חואניטו   16/08/14 | 10:51
ברכות
תבורך.
* ציון    16/08/14 | 14:03
מותק אתה ולברמן שלך תחזרו מהמקום שבאתם ממנו לברמן לרוסיה מיד
* עומר    16/08/14 | 14:12
99. לוסי זה שם של פולניה לא
לא על לוסי מדובר היא כבר חצי יהודיה הערבים כבר לא סובלים אותה.קוראים לה בוגדת היא ממש בן לבין
* פיקשיש   16/08/14 | 10:02
98. זכויות
באיזו מדינה מתוקנת ערבים בונים איפה שהם רוצים משתלטים בלי טופס ארבע וכל הבירוקרטיה שאנחנו עוברים ..למה הם לא משלמים מיסים מקבלים דמוי אבטלה..לומדים להיות רוקחים ורופאים שהם מטפלים בנו...פשוט הזוי..אין סיכוי לחיות איתם עדיף כל אחד במקומו ..נוצר מצב הזוי שאנחנו מפחדים מהם ובכל פינה אתה רואה אותה בסופר פארם כרוקחים..בבתי חולים פשוט השתלטו זה היה יכול להיות הפוך...ממש לא..תתעוררו..האיסלם מתפשט
* אני    16/08/14 | 09:46
97. ללוסי,ברוכים הבאים למועדון, אנא קיראו.
לוסי היקרה, את אומרת, תראו כמה אני "בסדר",למה רודפים אותי? אני נרדפת על ידי בני עמי,בשל היותי פרו ישראלית. לי נראה המישדר של אתמול כתוכנית הסתה שמאלנית אנטישמית כרגיל. מסיתים נגד יהודים כקבוצה. שכחתם מה כתבו ערבים ישראלים על רצח שלושת הנערים,כולם עובדים בדרגות אקדמאיות?! לוסי, את לא עושה טובה.בעיניי זה המינימום הנדרש. אני בביקורת קשה על התנהלות הערבים כאן פוליטית וכלכלית, כמו כן יש פעילות של יהודים עוינים למדינה. כל זה לא יגרום לי להתייחס לפרט העומד לפני בפחות ממידת ההגינות והחברות הראויה. כל זה אינו סותר הבנת בעיות הערבים בארצנו. מה מייצג בנצי גובשטיין ? מיעוט שבמיעוט. לא ראיתי שנאה בדבריו,רק דיבור עובדתי. הערבים ,אלה שמקבלים מילגות מהמדינה באוניברסיטאות,האיסלמיסטים אומרים כי אין מקום כאן ליהודים וגם החילונים שבניהם מדברים בשנאה לא פחותה על היהודים. השנאה שמבטאים ערבים כלפי יהודים,בארץ,,מ הסתה יומיומית במסגדים.עד רצח יהודים,כידוע לך.לא שמעתיך מגנה אותה. (כן היו מקרי רצח ערבים על ידי יהודים, לא מקובל עלינו ובטל בשישים) ראי חברי הכנסת הערבים,שמקבלים ממני וממך משכורותיהם,טיבי משבח השוהאדה.!!! ועוד ועוד. אזכיר לך כי שלחו אותך לסקר פיגוע ירושלים לפני שנים מספר,עד אז ראיתיך בתכניות מלל נחמדות בלבד. את דיברת כאילו את במסיבה. זה היה מוזר ביותר. לדעתי היית בלתי מנוסה ולא ידעת מה את עושה. יכולתי להפוך זאת לביקורת קשה עלייך. לא כך היה. אני עובדת בבית החולים וולפסון.עובדים בו יהודים וערבים.בהיותו קרוב ליפו.לא ראיתי ארוע של התנהלות לא נאותה. כן יש לערבים סיבה להתבייש במעשי אחיהם בכלל ובעזה. כן יש לי סיבה כיהודיה ממוצא אסייתי קווקזי לגנות ולהתבייש ביהודים ממצא מזרחי המבצעים פשעים,בעיקר כשהם בעלי תפקידים.אני מרגישה כי הם פוגעים בי אישית. איימן הסופר מדבר על ירי ב11 ערבים בפרעות 2000.אם זה הי במדינה ערבית, מזמן היו נורים. צערים ערבים ממשהאד התקרבו לגן הילדים של המיצפים באזור,כל זה ר שבועות של פרעות והרס. הם לא הסתלקו למרות התראות. לא היה ירי מצדק בשנים ההם מהירי בהם. אני כותבת באופן מזוהה,מכיון שאני מוכנה לדיון גלוי על כל דבר בנושא. אין סיבה להסתתר. דר' אסתר שובל חולון.
* אסתר שובל   16/08/14 | 09:25
כנות
תבורכי על האמירה הכנה והאמיתית זה בדיוק ההבדל בננו לבנם.
* ציון   16/08/14 | 12:36
96. מקווה שלא יצנזרו אותי, כמו תמיד...
לוסי, אני צברית ויהודיה. מעולם לא חשבתי לעזוב.בתקופה האחרונה אני מרגישה שהמדינה הזו הדרדרה לחלוטין. הייתי רוצה לעזוב אילו יכולתי. ייתכן, שהגזענות הזו בעבעה מתחת לפני השטח אבל גלויייה היום מחרידים ולא אלה לא רק קצוניים . כל שכבות העם..וכל יפי הנפש המגיבים כאן - אתם לא מבינים שהחברה בישראל על פי תהום.אנשים מביעים ספוק והבנה לתופעות אלימות ביותר כלפי השונים.אין לכך שום הצדקה. שום הצדקה. שום הצדקה.
* עדן   16/08/14 | 09:19
יפת נפש
את מוזמנת לעזוב מומלץ לאחת ממדינות ערב השינוי יגיע מהר.
* ציון    16/08/14 | 12:29
95. ערביי ישראל
למי להאמין ללוסי או לזועבי. האמת שהמיעוט הערבי חי בישראל טוב יותר יותר מאשר במדינות ערב. יש להם זכיות יתר. מאוד לא נעים לראות הפגנות סוערות ואלימות של מי שמנצלים את משאבי המדינה ניראה לכם שמיעוט יהודי יכול להפגין בעד ישראל באחת ממדינות ערב. אל תשכחו שלפני המבצע הרגשנו רע עים הירי לעברנו והתחושה היתה שלא רוצים מלחמה אבל החמאס בדרכו הצליח לשמחתי לגרום למקבלי ההחלטות להגיב. אל תשכחו שלישראל יש 64 חללים ועוד מאות פצועים שבחייהם הגנו גם על אוייבנו מבפנים ה׳ יקום דמם.
* רמי    16/08/14 | 09:17
94. להתחיל את השינוי באמצעי התקשורת
אתר YNET לא מסנן תגובות גזעניות ועידוד לאלימות. זה מתחיל בין העדות וממשיך להשוואה בין ללאום ודת.
* שנאת חינם   16/08/14 | 08:57
93. לוסי את בן אדם מדהים, תעלי ותצליחי . אוהבים אותך
* שרה   16/08/14 | 08:51
92. לוסי מקסימה אבל היא טיפה קטנה בנהר סוער.
* גם אני משלמת מיסים.   16/08/14 | 08:42
91. שתיי קבוצות פרמיטיביות , לא משכילות , גזעניות , לאומניות
* מי לא אוהב ערבים בדרך כלל ערבים יהודים מזרחים .   16/08/14 | 08:34
רמה נמוכה
תגובתך מעידה על רמתך הנמוכה.
* רמי   16/08/14 | 12:51
90. פשוט מדובר באנשים לאומנים פרימיטיביים וגזענים !.
* ממש לא לטעות גם בלי קשר למצב היתה עוינות !.   16/08/14 | 08:31
89. רק 2 אחוז מהערבים כמו לוסי
ובגלל 2 אחוז אני לא צריכים להשתנות ....98 אחוז ממכם עדין רוצים במותינו
* ליאור   16/08/14 | 08:22
אז אתה ממש טועה אדוני הרב רוצה לחיות כאן תוך מדינת ישראל והמעוט שעושה בלגן
* ערביה    20/08/14 | 02:08
88. לוסי את נסיכה!!!
אנחנו אוהבים אותך,את שנונה ומצחיקה והכי חשוב את לא לוקחת ללב!! ודי לחשוב רע,עם ישראל אוהב ומחבק אותך
* אמיר   16/08/14 | 08:03
87. לערביי ישראל.
תמיד יהיו אנשים שבתקופות קשות יבדילו אתכם מאיתנו,אבל הם רק חלק קטן ולא חשוב,יש משפט בתורה שאומר ״ואהבת לרעך כמוך״,כל עוד ואתם אוהבים את העם היהודי,אנחנו נחבק ונדאג לכם כאילו שאתם משלנו!!! אבל אם חלילה תשנאו אותנו ותחשבו על העם היהודי מחשבות רעות אנחנו נהיה המראה שלכם.זה טבע האדם.
* אמיר   16/08/14 | 08:01
86. רק USME=ציון!!!
הכל על כך ועוד באתר ש2ל הכהנים שב גוגל
* מיכאל הכהן אל חדד   16/08/14 | 08:01