החדשות
תגובות (154 תגובות ב-84 דיונים)
84. המאבק נגמר, ארתור ניצח !!!!!!!
* יוסי   24/03/10 | 14:54
83. החרדים הגזימו באמת!!!!
* משה   10/03/10 | 13:29
82. החרידים הגזימוו!!!
אני תושבת קרית גת,אבל נימצאת הרבה בבית שמש וגם ברמת בית שמש.. כשאני עוברת שםם(בשבת) הם תוקפים אותיי צועקיים ליי ש''בס.... אני עדיין לא מבינה.. מה כתוב בהלכהה שצריך להרביץ לאלה שלא שומרים?! הם אנוכיים ! יש לנו אלוהים! ויש לנו אמונהה בוא.... פשוט אנחנוו מדברים איתוו לא כמו שהחרדים מדברים איתו אם התפילות..
* רחל   09/03/10 | 22:43
81. ארתור,יצאת מלך!
* עמית   08/03/10 | 11:32
80. בלייט
ארתור הוא רוסי, אני מכיר אותו טוב. עוד מהגן אך אני לא איתו בבית הספר.!
* אריאל   05/03/10 | 22:19
אני מכיר גם אותך אריאל
ארתור הוא יהודי וממש לא רוסי. הינך לא מודע לדברים שאותם אתה אומר . אריאל אולי כאשר היית חברו בגן לא אספת עליו דיי פרטים . נסגור בזה שארתור הוא תותחח!!!
* חבר מאוד טוב של ארתור מבית הספר.   08/03/10 | 11:31
79. מתי תבינו ירושלים ובית שמש שייכים לנו חה חה
* חרדי   21/02/10 | 21:43
אל יתהלל חוגר כמפתח
* עוד לא אבדה תקוותנו   21/02/10 | 23:36
אבל בטוח היא תאבד בקרוב....
* לא חרדי   22/02/10 | 02:46
למה נראה לך?!? שאני יעזוב תעיר שלי בישבילך????
למה מה קרה???????? "שלנו"! חחח הרסת אותיי מתי שהיא תהיה שלך אז תדבר.......
* תושבת בית שמש 3>   22/02/10 | 16:21
78. במקרה זה, זה עבר בקלות
אתור יכול היה לגלות בדרך שמשרד החינוך כפוף לחרדים! פורוש עומד בראשו! ופורוש צריך להכין מקומות לפדופילים החרדים הבאים!!! אז עדיף בתי ספר חרדים על בתי ספר נורמליים לשיטתו.
* אוראל   21/02/10 | 21:01
77. ארתור?? זה בכלל יהודי או עוד גוי שבא להציק לנו?
* יהודה   21/02/10 | 21:00
הוא יותר יהודי ממך
* יהודית   21/02/10 | 23:32
אולי הוא "יהודי" כמוך... (="המגויירים")
* מישהו שמבין   22/02/10 | 02:47
76. כתבה שגויה!
אמא שלו אמרה לו מה להגיד ואם תחשבו טוב ואל תסתכלו על הילד איזה חמוד תוכלו לראותת שכאן ראש העיר צדק!יש הרבה אוכלוסיה דתית
* כמו שנאמר חיה ותן לחיות   21/02/10 | 20:20
רק לחרדים אין דעה עצמאית
אנחנו מחנכים את ילדינו לחופש ודמוקרטיה, אז אל תדבר על מה שלעולם לא תבין.
* חיה ואל תהיה חיה   21/02/10 | 23:21
75. ראש העיר מדבר על זה שאין מקום לכל החרדים
אז בואו נפסיק להיות יפי נפש מפגרים ונוריד את כל מחסומי הפוליטיקלי קורקט המפגרים. העובדה היא שחרדים מולידים הרבה ילדים והם מצפים שהחילונים יממנו להם חינוך ורווחה.
* בר   21/02/10 | 18:45
יפה אמרת!!!
* עם ישראל חי   21/02/10 | 23:50
74. כל הבוד על האומץ
כל הכבוד לחילונים על מאמצם לא לסגור את בית הספר החילוני היחיד שנמצא בעיר. אני חושב שאסור לוותר ואני מאמין שהחילונים ינצחו.
* איתמר   21/02/10 | 17:15
73. לכל יפי הנפש שדואגים לחילונים- קצת תמונת מצב
קודם כל אני שומר מסורת, לא חרדי פאנטי. בית שמש לא נולדה עיר חרדית או מסווגת לקהל הזה, אלא הייתה עיר מגוונת מעולים חדשים עד למרוקאים פרסים רוסים אתיופים וכן גם דתיים. בשנים האחרונות שלפני הבחירות האחרונות החלו לאכלס שכונה המרוחקת מבית שמש החילונית שנקראת רמת בית שמש בחרדים מכל המינים והסוגים. עכשיו אחרי שכל החרדים התרבו וגדלו יש אנשים שבחוצפתם עוד מעזים לומר לחילונים שבנינו ללכת לחפש להם עיר אחרת או מה אתם מקטרים?!?!. עם כל הכבוד בית שמש זו העיר שלנו, גדלנו פה חיינו פה ונמות פה.. תכלסס אני לא אוהב להכליל אבל מההכרות שלי עם החרדים אני יכול להגיד שרובם פאנטים, ברברים, הם יהודים בנפש אך לא במהותם, יחס גועלי ומחפיר מצדם לכל מי ששונה מהם(חילוני, אשכנזי או ספרדי). לדעתי אין כבר מוצא או אפשרות לשנות את הקיים, שום דבר כבר לא יזוז בעיר הזו כמו שהחילונים רוצים(קניון בעיר של 100 אלף איש, בית חולים, מופעי בידור וכו') השלטון פה הוא חרדי מגובה ע"י מפלגת ש"ס לכל צעד שיעשה פה בעיר נותר לחילונים רק לומר אמן! אני מקווה ורוצה להאמין שבית שמש של פעם תשאר כזו, אך אני רק משלה את עצמי בחלומות, את הנעשה לא ניתן להשיב מכאן אפשר רק לקוות לדו קיום. איך ארתור אמר תחיה ותן לחיות :-)
* ותיק מתושבי בית שמש   21/02/10 | 16:23
72. גם אם יוחלט ב"ס דתי אל תתנו להם ללמוד
* יעל   21/02/10 | 14:56
71. כל הכבוד לכל ילדי ביה"ס ולארתור גם .
כל הכבוד לילדי בית הספר ולארתור גם על החינוך התרבותי שקיבל ועל הצורה התרבותית בהציג את נושא המאבק ולבית הספר תודה שהביא לו את הכלים להתפתחות
* אזרח שאכפת לו ..    21/02/10 | 13:45
70. החרדים האלה חושבים שהם אלוהים
* אייל   21/02/10 | 09:45
69. ארתור על תוותר תהיה חזק
* טל   21/02/10 | 09:45
68. אוכלי חינם שמשלטים על המדינה
* יוסי   21/02/10 | 09:45
67. ראש העיר, במקום לסגור בתי ספר תשלח את הציבור שלך לעבוד ולצבא
* מירב   21/02/10 | 09:44
66. כל הכבוד לילד החרדים האלה לא יעשו מה שהם רוצים
* ליאל   21/02/10 | 09:44
65. בית שמש הופכת לחרדית מכיוון שאין לעיר מה להציע לצעירים.
זה כתוצאה מניהול כושל של העיריה. האחרונים שיכולים להגיע אליהם בטענות הם החרדים הרי מי שהתחנן אליהם להגיע לעיר הוא ראש העיר הקודם דני וועקנין. די לצביעות של החילונים תבואו בטענות לוועקנין.
* רמי   21/02/10 | 08:40
64. חינוך חילוני
יש דבר כזה?
* מבולבלת   21/02/10 | 04:30
63. כל הכבוד לילד הרציני והחמוד.
* אישה   21/02/10 | 03:32
62. פנייה לציבור החילוני
תושבי בית שמש מנהלים מאבק אמיץ וחסר פשרות כנגד חרדים פאנטיים. אנו לא מתכוונים לוותר, אולם אנו זקוקים לעזרה. אנו מבקשים מחילונים לבוא לבית שמש ולגור בה. בניגוד למה שחושבים על עירנו אזי יש כאן מערכת חינוך מצויינת, אנשים טובים, אקלים נהדר והעיר מוקפת מכל צדדיה ביערות, פארקים ושמורות טבע. בית שמש מצוייה בין ירושלים לתל אביב. זה מקום נפלא לגדל בו ילדים, ואני מודיע לכם כי בבית שמש אין רוב חרדי וזאת בניגוד לרושם המתקבל מהכתבה הזו ומכתבות אחרות. אם לא תעזרו לנו כעת, אני מודיע לכם כי בבוא היום גם אתם תיתקלו בבעיה זו שכן החרדים לא יסתפקו בבית שמש. אל תתעלמו מבקשתינו. אנו מבקשים את עזרתכם. אשמח לשוחח עמכם kobi100200@walla.co.il
* קובי - תושב בית שמש   21/02/10 | 02:54
61. זה בגלל שאין לביה"ס הזה הרשמה
זה בית-ספר שאין לו הרשמה לשנה"ל הבאה. כי ברמב"ש יש בערך 10 משפחות חילוניות וזהו. אני אישית חוזר בשאלה וממש לא מת על חרדים, אבל במקרה הזה- הם צודקים.
* חילוני שיודע   21/02/10 | 00:33
חילוני או חרדי - אתה לא יודע כלום
בזכות ראש העיר אין הרשמה לאף בית ספר בבית שמש השנה. אבל רק לדוגמא - בכיתה א' לומדים ב"שפות ותרבויות" 30 תלמידים.
* תושב בית שמש   21/02/10 | 19:24
60. לא הבנתי-
אין להם הרשמה לשנה הבאה? כמה תלמידים יש בבתי הספר הזה? בלי פרטים אלו- הכתבה קצת מחשידה. בטח זה 10 תלמידים בקמפוס גדול וכולה רותים להעביר אותם למקום יותר קטן...
* יעלי   21/02/10 | 00:30
כמה נתונים
בבית ספר לומדים כ-180 תלמידים ב-7 כיתות. בכיתה א' יש 30 תלמידים, ולגבי שנה הבאה אין מספר כי ראש העיר מעקב הרשמה לכיתות א' בכל העיר. מה שאנחנו יודעים שמספר הורים הביעו רצון לרשום את ילדיהם ל"שפות ותרבויות" בשנה הבאה. ואני אחזור - אין שום מבנה חילופי או העברה, ומעולם לא היה, עירייה הכריזה על "פיזור", ואז הכנסת ושר החינוך התערבו.
* וועד הורים שפות ותרבויות   21/02/10 | 08:30
59. זה לא מלחמה בין דתיים לחילוניים זו בעיה אמתית שראש העיר צריך לתת לה פתרון לא על חשבון אף ילד אחר שגם הוא צריך כיתה
* דני   20/02/10 | 23:51
58. אני דתי אבל אני לא מבין חרדים שייתביישו להם איזה ילד אמיץ כל הכבוד לו!!! - אני תלמיד כיתה ו' בבית ספר ממתכלתי דתי .
כל הכבוד ארתור אל תיתן לחרדים המטורפים האלה לעצור אותך חרדים הם חולי נפש.
* מישהו   20/02/10 | 21:08
אני בספק
אני לא מאמינה שאתה דתי, לשים כיפה וציצית זה לא עושה אותך דתי. דת היא עניין של השקפה שכנראה שאין לך.
* חגית   20/02/10 | 22:49
מהי אותה השקפה, אולי תפרטי? לשנוא את השונה?
* תושב בית שמש   20/02/10 | 23:39
לשנוא את השונה??? זה מה שהחילונים עושים כל הזמן לחרדים!!!
* חחח   21/02/10 | 01:42
טול קורה מבין עיניך
* תושב בית שמש   21/02/10 | 19:25
גם הרב מרדכי אלון "דתי". וכן הלאה.
* חילוני עדיף מ"דתי"   21/02/10 | 08:35
תראו אתם פשוט מוציאים סטיגמה!!!!!
שכל אחד יחיה את החיים שלו לעזאזל אני היתי שם בדת וזה לא גרוע כזה יש לך זכות בחירה באיזה שהוא גיל ואני טיפשה בחרתי בדרך השגויה ועכשיו אני מצטערת ובתהליכי חזרה!
* מצטערת על זה מאד!בזבזתי לונג טיים!   21/02/10 | 20:09
57. בית ספר תרבויות עמים
180צ תלמידים עם בית ספר ל 480 תלמידים... סה"כ רוצים ל העביר אותם למבנה שמתאים לגטדח שלהם-- את זה לא ציינתם בכתבה משום מה...
* אמיר   20/02/10 | 20:54
לא ציינו כי זה לא נכון!!!
העיריה שלחה מכתב להורים בו נכתב שחור על גבי לבן שילדים יפוזרו ל-3 בתי ספר אחרים לפי החלוקה שהעירייה החליטה עליה. החלוקה אפילו לא תואמת איזור מגורים - הכל בניסיון להעניש את ההורים על המאבק שניהלו. שום מבנה חילופי לא קיים, זה סתם ניסיון להסיט את הדיון.
* וועד הורים שפות ותרבויות   20/02/10 | 23:30
לבצפר קוראים שפות ותרבויות...
* מבית שמשש   22/02/10 | 16:23
56. אני מודאג מהכפייה הדתית
זוהי כפייה דתית ברורה וגסה
* אזרח   20/02/10 | 20:49
אתה צודק, אני דתי ומסכים איתך.
* נועם   20/02/10 | 21:49
אוגנדה זה הפתרון בשבילך.
* חוזה המדינה   21/02/10 | 08:33
55. בבעיהי שללההםם מהמ הם גרייים בממקום חחרדייי שייאכלו תתחחרא שהם יצרו כל החחיים האלו שיעברו לתל אביב
ממה הקקשר יהודי לא ממגרש ייהווודיי זה ללא ממקום ללחילונייםם הבית שמש ההזה הווא ללא טווב ללהם וושללא ייננסו לקלקקלל אותתתו
* חילונים ללא בבית שממשמש נקקוודה    20/02/10 | 20:48
כנס תקראא!
דבר ראשוןן בית שמש היא לא של חרדים! היא אף פעם לא הייתה של חרדים בשביל החרדים יש את "רמת בית שמש" ששמה כל החרדים דבר שנייי אתה גר בכלל בבית שמש?? אם לא אז כנראה אתה בכלל לא יודע מה הולך פהה הסבר: לפני שנים רבות(איזה שנתיים ככה....) היה ראש עיר חילוני ואחרי 14 שנה בערךך החליטו לעשות בחירות ותראה איזה הפתעהה! ראש העיר החילוני הוחלףף בראש עיר דתי/חרדי, בזמן שהיה ראש עיר חילוני הייתה "שמחה" ומאז שראש העיר הוחלף הוא מאיים בסגירת בתי הספר שלנוו (בבית הספר שלי יש יותר מאלף תלמידים, בשכבה שלי יש 250 תלמידים כי הוא סגר עוד בית ספר ואז לא היה להם לאן ללכת) והופך את כל העיר שחורה, בקיצור יש לי מלא דברים לומר על הנושא הזההה
* עוד אחת מבית שמשש   22/02/10 | 16:29
54. שיחזרו בתשובה - הכי פשוט
* אורית   20/02/10 | 20:34
זה הפתרון שלך ?
זה הפתרון שלך שהם יחזרו בתשובה ... לכול אדם יש את הזכות לחיות את חיוו איך שהוא רוצה ולאף אחד אין זכות להגיד להם שהפתרון הוא להתחרד זה שאם זה היה קורה לך זה היה הפתרון שלך אז זה מאוד נחמד לדעת איזה סוג בנאדם את
* שרון    20/02/10 | 21:45
אורית - אור בשמך, חושך בלבך. עצוב.
* תושב בית שמש   20/02/10 | 23:35
עוד יותר פשוט:
שילדים חרדים מהשכונה יבואו ללמוד שפות, תרבויות, מתמטיקה ואזרחות בבית הספר הממלכתי.
* חיה   21/02/10 | 23:49
53. לחילונים
למה אתם בארץ ישראל? (אנחנו יהודים,מה זאת אומרת?) במה אתם יהודים? אני חושב שעדיף לכם ללכת למקום שחוזה המדינה הכריז עליו בראשית דרכו- לאוגנדה! שם בטוח אף חרדי לא יפריע לכם! בארץ ישראל תמיד!!!! הייתה קהילה יהודית חרדית!!! ופתאום אתם באתם? ידיכם על התחתונה.
* גם אני הייתי   20/02/10 | 20:17
לחרדי
בארץ ישראל הייתה גם תמיד אוכלוסייה יהודית חילונית... אני בארץ כי אני אוהב אותה, כי היא בית לעם שלי, כי היא ארץ אבותי
* חילוני   20/02/10 | 20:40
אני חוזר בשנית על דברי....
בארץ ישראל תמיד היה ישוב יהודי שומר תורה ומצוות!!! החילונים הגיעו הנה רק לאחר שחוזה הציונות חזה את דמיונותיו (חבל שלא הלך לאוגנדה). בכל מקרה אתם יכולים ללכת לאוגנדה, שם בודאי אף אחד לא יפריע לכם, תשאירו אותנו שנסתדר עם הערבים, כמו שידענו להסתדר איתם במרוקו ובשאר המקומות. אתם בעצם מייצרים מלחמה, ואח"כ אתם אומרים "למה אתם לא מתנדבים להגן על המולדת"? מי אמר שצריך את המלחמה הזאת, וממילא את ההגנה הזאת. בדיעבד, ברור שאנו צריכים לחוס עליכם שכן כל פגיעה בנפש יהודי היא פגיעה בנפש כלל ישראל, אבל לכתחלה למה הוצרכתם להכניס את הכלל לסיפור הזה?
* גם אני הייתי חילוני   21/02/10 | 08:29
תחזור גם 1000 פעם, שקר יישאר שקר
* ישראלי   21/02/10 | 19:32
לא אתפלא עליך אם גם אתה מהמגויירים הפיקטיביים שנעשו בשנים האחרונות בארץ.
קודם שתגיד מי משקר ומי לא, תבדוק את השם שהסתתרת מאחוריו "ישראלי" ותבין את משמעותו ההיסטורית. שוטה.
* חחח לא עוד "מגוייר" פיקטיבי כמו "הישראלי" המצוי   22/02/10 | 02:58
מי שלא מוצא חן בעיניו להיות ישראלי
* שיעוף מכאן... חחח   23/02/10 | 15:43
טעות
טוב אני אנסה לא לתעצבן ולהגיב בצורה יפה עד כמה שאפשר. מי שנלחם על המדינה הזאת בעבר ובהווה הם לא חרדים, בזכות מי שיש לנו מדינת ישראל בכלל הם לא חרדים, מי שעובד ומפתח את המדינה בתחומים שונים אלה לא החרדים!!!!!!!!! אז יאללה בוא נעשה נסוי ונשאיר פה רק את החרדים העלוקות שלא עושים כלום במדינה חוץ מרק לרצות עוד ועוד תנאים והטבות בחינם, ונראה כמה זמן המדינה תשרוד. יהודי זהו עם, גם אם אתה חילוני ואתה לא בהכרח שומר על כל חוקי הדת אתה עדיין יהודי, יהודי חילוני. הקהילה החרדית רק רוצה עוד ועוד בלי לתת תמורה לכל שאר האנשים, לא הייתי רוצה שדמות כזאת תייצג ותסמל את היהודי הישראלי.
* יוני   20/02/10 | 20:45
.
ועכשיו נדבר ספציפית על בית שמש ש 20 שנה הייתה חילונית ומסורתית דתית ואז רק הגיעו החרדים והתחילו להשתלט עליה
* 100   21/02/10 | 19:46
52. תיקון ללפיד: זה לא ארתור החליט שלא לוותר!!!
זה אתה החלטת...
* מישהו שמבין   20/02/10 | 20:02
51. כל הכבוד תמשיכו להביא כתבות חד צדדיות זה עובד נפלא על ההמון המוסת..ולהמון המשולהב יש לי לומר
תמשיכו לחנוק אותנו לא לתת לנו לבנות ערים בשום מקום לגרש אותנו מחריש מקרית יובל מבית שמש ולא להעניק לנו אלטרנטיבה ..זה פשוט לא יעזור לכם היהודי האותנטי היה פה הרבה לפניכם ויהיה פה אחריכם ..לכם יש אזרחות זרה לנו לא.
* נעם   20/02/10 | 19:51
50. בבית שמש רוב התושבים חרדים אז מה הבעיה.?
אני לא מבין על מה הוויכוח? האם מישהו היה מקבל כפייה של מיעוט חרדי על רוב מוחלט חילוני בעיר חילונית? בטוח כל צמרמורת השמאל היית יוצאת לרחובות ופותחת פה גדול על כל החרדים! כשזה הפוך האפסים האלה גם יוצאים לרחוב ואומרים הפוך מכל מה שאמרו כאשר היה מדובר בעיר חילונית עם מיעוט חרדי .."שאם לא מתאים להם שיעברו לאיפה שיותר מתאים" כמובן בתוספת גידופים הכפשות והעלבות! אז מבלי להעליב אותכם חילונים לא נחמדים אף פעם, אנא מכם תעברו לעיר אחרת בה יתאפשר לכם לקיים את פולחניכם של לימוד תרבויות האיסלם ושפות זרות עם בלט רוסי "מתקדם" !
* מה נסגר איתכם?   20/02/10 | 19:42
כפייה דתית
אתה יודע מה ההבדל בין החילונים לחרדים? אתם כופים על החילונים את הדת, וחילונים לא. אנחנו החילונים לא אמרנו לכם אף פעם לא להיות דתיים אבל סגירת בית הספר החילוני היחידי ברמת בית שמש זוהי כפייה דתית ברורה משום שאין אלטרנטיבה אלא ללמוד בבית ספר דתי.
* שמאלני   20/02/10 | 20:44
זה מה שאתה חושב ?
תגיד אתה ניסית בכלל ללמוד בבית ספר חילוני לפני שאתה פותח עליו פה ? איך אתה תרגיש אם מישהוא יבוא ויגיד אותו דבר על החינוך שאתה חושב שבוא הכי טוב ?? תנסנ פעם אחת לראות איזה חינוך נותנים בחילוני שהוא פי אלך יותר טוב מהחינוך שלך
* שרון    20/02/10 | 21:47
בבית שמש אין רוב חרדי
חרדים כופים את חוקיהם גם כשהם מיעוט, והכפיה היא תמיד מאותו צד - מעולם לא ראיתי בית ספר חרדי מגורש או תלמידיו מוכפשים כמו שקרה פה.
* תושב בית שמש   20/02/10 | 23:01
אין שום הגיון שתהיה בכלל "עיר חרדית" זה פשע
זהו פשע לאנושות שתהיה עיר חרדית. כל ילדים גדלים בשטיפת מוח מגיל קטן בלי להכיר שום דרך אחרת והם נשטפים למעמקי הפטריארכליות. כל המטרה של הדת היא דיכוי נשים. אין לה שום סיבה אחרת. היא סובבת סביב סקס פנטזיות ושנאת נשים, איום מנשים. זו עובדה אבולוציוניות עם אינסוף ראיות.
* פשע לאנושות   21/02/10 | 03:24
49. עיזרו לנו - חתמו על העצומה נגד סגירת בית הספר
http://www.atzuma.co.il/safot
* וועד הורים של שפות ותרבויות   20/02/10 | 19:41
48. מזדעזעת מירושלים
התחלחלתי עד עמקי נשמתי. בראשית נאסר ללמד בבית ספר תיכון בכפר סבא שיר של יונה וולך, ועכשיו רוצים לסגור בית ספר יסודי חילוני. אני תוהה אם יום אחד כשילדיי ילכו לבית ספר זה יקרה כאן בארץ.
* יסכה   20/02/10 | 19:27
47. ביה"ס לא יסגר ולא בזכות מגיב 43
דווקא בכנסת קורים דברים נפ-ל-אים עם מה שחברי הכנסת חושבים באמת לעומת מה שיצביעו או ייעדרו בפועל. הסיבה שביה"ס החילוני האחרון ישאר תהיה תלויה אך ורק בעתירה של הורה אחד של התלמיד החילוני האחרון שרוצה שלבנו יהיה בית ספר שלם אחרון בישוב במרחק סביר מהבית. זה הדבר היחיד שיכריע (אלא אם הח"כ החביבים על 43 יחליטו ש'מרחק סביר' מעתה זה בירושלים או בבית"ר עילית).
* צוות פותחן לינוקס   20/02/10 | 19:17
46. תוסיפו תגובות גם פשוטות זה חשוב כל תגובה נוספת
* אילנית   20/02/10 | 18:30
45. חחח איזה חנון הארתור הזה
חחח איזה חנון הארתור הזה
* Jחחח   20/02/10 | 18:25
הוא ממש ממש לא חנון
הוא ממש ממש ממש לא חנון ואני מצדיעה לו וגאה בו על שהוא קם והחליט להגן על מה ששייך לו.. כל הכבוד. הוא ילד אמיץץץץ.
* מירי   21/02/10 | 00:57
44. אני קורא!!!
אני קורא לציבור החילוני לצאת מן האדישות שהוא חי בו ולהיכנס למאבק על זהותה של מדינת ישראל, מדינה יהודית ודמוקרטית! זהו מאבק על עתידנו, הציבור הנאור, הציבור העובד וגם לא תאמינו גם הציבור הדתי השפוי. אין לנו אפשרות אחרת מלבד להראות לציבור החרדי אחת ולתמיד שאנחנו לא נסכים שישתלטו לנו על המדינה. זו האופציה היחידה להימנע ממלחמת אחים. אני קורא לכולם, הבה נצא לרחובות, נצא לכיכרות, נפגין בכל רחבי הארץ כנגד הכפייה הדתית שמפילים עליינו!
* בוריס   20/02/10 | 17:04
אתה חי בסרט ..
חופר ..
* הדוכס   20/02/10 | 19:19
בוריס שתה כוסית וודקה ותרגיע, אתה נשמע כמו תקליט שבור!
רואים שלא אכלת חמין היום בגלל זה יצאו לך כל השטויות האלה מהפה! מה שקורה בבית שמש זאת הדמוקרטיה בוריס! מבין זה חבר? החילונים הם שהתנגדו להקצאת חלק מהכיתות לתלמידים חרדים וזה היה המעשה הלא דמוקרטי! אז נא להחזיר את כל הפרופוגנדה לארון הקומוניסטי כי זה לא דמוקרטיה ולא חילוניות אלא דת קומוניסטית מטורפת! אם בית שמש רוצה להיות חרדית אז היא תהיה ואף אחד לא יגיד לה מה לעשות, הבנת את זה דמגוג בגרוש?
* אחד שמעדיף ויסקי נקי עם קרח   20/02/10 | 19:33
ואני קורא לעשות להיפך....
* עורב- קרא קרא קרא   20/02/10 | 19:58
בוריס, אתה צודק! חבל שלא כולם מבינים...
* די לאדישות   22/02/10 | 00:00
43. בית הספר תרבויות ושפות לא יסגר
ולא יעזור לראש בעיר הזה כלום, ראינו איך השרים בכנסת לא ספרו אותו והתייחסו לשטויות שלו כאוויר. בושה לבית שמש שיש להם ראש עיר כזה, בזיון!!!!
* רוני   20/02/10 | 16:34
בגלל שיש רוב חרדי בבית שמש אז הוא נבחר...
נראה לך אני יבחור ראש עיר חרדיייי?!?!?!?!? למה שכל בית שמש תהייה שחורה???? בקיצור נדפקנו.... :'(
* עיגלחכעס   20/02/10 | 17:42
בבית שמש אין רוב חרדי!!!
אולי זה נשמע היום אבסורדי, אבל הרבה תושבים חילוניים הצביעו בבחירות לאבוטבול. הוא הבטיח להיות ראש עיר של כולם, לעצור את השחיטות בעירייה ולדאוג לנושאים חברתיים - מה שהתגלה לאחר הבחירות כשקרים גסים. לאחר התפכחות כואבת התחושה אצל הרבה תושבים היא שגנבו לנו את העיר.
* תושב בית שמש   20/02/10 | 19:34
בקיצור אני לא הצבעתי לו כי אני ידעתי שהוא יעשה את כולם חרדים...
* מהתגובה הקודמת   21/02/10 | 18:52
בקיצור אין רוב חרדי
* יש חילונים עדישים ויש חילונים נאיביים   21/02/10 | 23:44
42. חבל שנתנו לדתיים להכנס לליישוב הזה.
בכל מקום בו הם נימצאים ומתרבים שם הם יוצרים עוד בתי ספר של חושך ובערות כפי שהיה בימי הביניים. לילדים שלהם אין בכלל מושג באיזה עולם הם חיים. הילד הז שדבר הוא הדוגמא לאילו ילדים ניתן להיות כשאתה לומד תרבויות ושפות שונות ופתוח לעולם הגדול. איזה ילד מדהים - לילדים כאלה צריך לתת את כל המשאבים האפשריים ולא לסגור להם את בית הספר.... הם העתיד של המדינה שלנו ולא בני החושך הלומדים רק ...........
* מכה דדית   20/02/10 | 15:17
41. גם אני סיימתי את בית הספר הזה
גם כשאני למדתי שם לפני כ 4 שנים היה מאבק דומה כול השנים שלי שם. הייתי בכול ההפגנות והכול בישביל המטרה הזאת.לפי דעתי המילחמה הזאת איננה חסר ערך כי גם עם נפסיד נוכל להגיד משהו .לארתור כול הכבוד יבוא יום ותיתמודד לראש העיר/המדינה מה שתירצה,את הקול שלי קיבלתה!
* דניאל   20/02/10 | 13:44
40. דעתי האישית
החרדים מקובעים בדעתם ולכן שום דבר לא יגרום לראש העיר של בית שמש לשנות את דעתו, לצערם של התלמידים בית הספר יהיה של החרדים, כמו כן אני בטוח שראש העיר יפעיל קשרים עם שרי ממשלה חרדים ....מדינת קומבינה. הלוואי והילדים ינצחו בסוף המאבק הצודק שלהם, כפי שהילד אמר "חיה ותן לחיות" אבל כנראה שאצל הציבור החרדי התורה קודמת לדרך ארץ ולא כפי שאמור להיות "דרך ארץ קודמת לתורה"
* שי   20/02/10 | 12:57
39. בהצלחה,אין להם אלוהים לחרדים.
* ירון   20/02/10 | 12:51
38. מחזיק לך אצבעות!בהצלחה!לא לכפייה דתיח
* זוהר   20/02/10 | 12:45
37. הוא מזכיר את ארתור מערוץ הילדים :P
* שושו השועל   20/02/10 | 12:42
36. כל הכבוד!!!! אף אחד לא יכפה כלום על אף אחד!
מי שרוצה להיות דתי כל הכבוד ובהצלחה מכל הלב...
* אורן   20/02/10 | 12:38
35. כל הכבודד ארתורר אתם חייבים להיכנס לקרואא........
תכלסס אני גם מבית שמש ונשאר לארתור רק שנה ללמוד בבצפר ומה הוא יעשה אם יסגרו את הבצפר??????? כל בתי הספר מלאיםם ולא כולם לומדים אותו דבר, אני כבר בכיתה גבוהה יחסית ויש לי בבצפר 1000 ומשהו תלמידים וזה בית ספר יותר גדול מאוניברסיה אני חושבת יותר גרועע יש לי 250 תלמידים בשכבה איזה 11 כיתות ובגלל שאין מקום לכל החילונים שנה שעברה הביאו לנו בית ספר לבדד בלי שום שכבה גדולה או קטנה. בבית שמש יש רק בית ספר תיכון אחד לחילונים ומלא תושבים עברו למודיעין ולעוד מקומות כי לא רוצים לחיות במקום של חרדים, פעם הלכתי להתרים עם חברות בשכונה חרדית לפי מה שהוגרל ולפחות איזה 10 נשים אמרו לנו ללכת משם כדי שלא יזרקו עלינו אבנים וביצים......זה היה מפחידדדד בקיצור יש לי מלא דברים לספרר אבל אסור לסגור את הבית ספר הזה! אם סוגרים אותו בית שמש (לא הרמה!) הופכת להיות חרדית גמורהה כבר בקושי יש פה חילונים.... :(
* בית שמשש    20/02/10 | 12:36