החדשות
תגובות (142 תגובות ב-88 דיונים)
88. זה ממש עצוב....
גננת אפשר לחשוב זה שהיא לא יכולה להשתלט על ילד בן 4 שזה ממש טיפשי היא גם נותנת לו שעה ביום בישביל להיות חופשי מימנה אחריי הכול זה לא תפקידו של הגן לחנך את הילדים בימקום לצאת נגדם ונגד ההורים?!
* סאלי   06/03/11 | 17:29
87. טוב קודם כול החינוך בארץ הוא לא משהו בוא נודה בזה
זואת אומרת שזו ממש טעות לחשוב שכול האלימות הזואת באה מהבית זה באה מהחינוך גם כן חייב להיות סיבה לזה שהילד זרק כיסא על הגננת אבל לפי מה שאמר יוסי וואסומן זה ממש לא בסדר מיצידו לדעתי וא ממש לא מכבד ילדים הוא רומז שהבריאות והביטחון של הגננות הוא יותר חשוב מילדים אז למה ביכלל המציאו גן?!!! אם כול מה שהוא יכול להגיד זה: "כי אנחנו רוצים רק להתריע ולא להעניש" זה סוג של חינוך מזה החינוך מיתדרדר
* סאלי   06/03/11 | 17:20
86. מה מטרת השביתה?
מה רוצים להשיג? צריך ללמד את הילדים שאסור להרביץ, צריך להסביר להם, לדבר איתם. גם כאן מושכים את הידיים ומעבירים את המושכות הלאה? איפה כן מוכנים לטפל בילדים? או שגם כאן יסממו אותם וייתנו להם ריטלין, כי הגננות לא יודעות להתמודד עם ילדים שם קצת חורגים מהנורמה? נגד מי השביתה? נגד הילדים? לא ברור!!!
* אושרת   16/02/11 | 23:27
85. אלימות בגנים
אצלינו היו בגן ילדים עם צרכים מיוחדים, אלימים מאד . כל עוד לא היו בעיות רציניות, הכל היה בסדר. ברגע שהיו בעיות עם אותם ילדים [ וזו הרי רק שאלה של זמן], ההנהלה האשימה תמיד את הגננת. מה הפלא שגננות עוזבות?
* חגית   16/02/11 | 21:01
84. גוזל!!! רק בן 4, יש מי שמטפל בבעיות ילדים וצריך לטפל!!!
זה הילד עוד יהיה אלוף בצה"ל, הכול משתנה שהילד גודל, בבקשה להירגע!
* ילדים זה הכי הכי בעולם   16/02/11 | 20:28
אלוף ברחוב
אם לא יטפלו בילדים האלה היום, הם יהיו אלופים בפשע ולא בצה"ל. האלימות חוגגת ברחובות ובבתי הספר, ועכשיו הגיעה גם לגנים, אם לא יתחילו לעשות משהו בעניין הזה, אני לא יודעת לאן נגיע בעוד כמה שנים.
* אני   18/02/11 | 00:13
83. אלימות בגן הילדים
אני מצטערת לדעת שאני לא לבד. השנה אני בגן אלים ביותר והכסאות מתעופפים, כאלו זה מובן מאליו והבעיה הגדולה שזה פוגע פיזית, אך גם נפשית. ונראה לי שהבעייה הגדולה שנפשו של הילד לא עומדת בקצב החיים היום. חבל שהגענו לכך....
* רותי צרור   16/02/11 | 20:15
if the kid behave as amonster! -back home!
* dr philip   16/02/11 | 20:46
82. תלמדו מה עושים בנויורק
אני עובדת במוסד חינוך .ילד שלא ממלא אחר הוראות המורים.אין מקומו במוסד החינוך נקודה.כל שנה המוסד שלנו פולט כעשרים תלמידים.אנו מודיעים להורים שברגע שהם ימצאו את הפתרון לילד שלהם שיתנהג בהתאם הוא מוזמן לחזור .חלקם חוזרים.זה בעיה של ההורים בלבד....מוסד חינוך אך ורק לילדים מחונכים.
* חנהj   16/02/11 | 19:38
great system! too bad israel is so slow with that
* dr philip   16/02/11 | 20:44
81. זה ילד בן ארבע, קורה שהוא זורק דברים מתסכול
איזו מן גננת זו מה את לא רואה שהוא מרים כיסא? תזוזי הצידה. בואו אתן לכם קצתמידע מנסיונו של אדם הלומד את תחום הלחימה מקרוב כבר כשלושים שנה ואנימדבר על לחימה בידיים ריקות: לשבור אף זו לא בעיה, ישנם אנשים שיש להם עובי ו/או צפיפות עצם נמוכה במיוחד עד כדי עובי עצם כשל נייר כל מה שצריך זה לפגוע בעצמה המתאימה (המינימאלית) ובזווית האופטימאלית והעצם ובמיוחד עצם האף תישבר. אנימבקש מהמדיה שלא להעצים את זה ילדים קטנים פועלים מתוך דחפים ולא מתוך החלטות בניגוד לאלימות אצל ילדים מתבגרים למשל או מבוגרים הילד אינו מודע לתוצאת מעשהו בעת שהחליט לבצעו. ולבסוף הכל מהבית ומההורים ילדים חייבים גבולות ברורים וחייבים להעביר להם את זה בכל דרך שהם מבינים וכן כן אם צריך אז גם מכה בטוסיק אף אחד לא מת או נפגע מזה (חוץ מהאגו כמובן)
* אלעד הלא נחמד   16/02/11 | 19:23
80. חידון: זה קרה בחינוך חילוני?רמז:
אם זה היה חרדי הכותרת הייתה:"אלימות בגן חרדי"
* shiri   16/02/11 | 18:41
בגן חרדי זה לא היה קורה
* ויקי   18/02/11 | 00:15
79. ילד בן ארבע
ממה את עשויה שילד בן 4 שבר את האף סיפורי צונציג
* זהבה   16/02/11 | 18:33
78. מה קדם למה
לעיתים הילדים יכולים להוציא מטפלת/גננת מדעתם. מה שיפה, לאחר תלונת הילד הן מותקפות. פתאום ההורים בעצם מביטים במראה ורואים את אלימותם שלהם כלפי הילד. אולי זה ימנע אלימות כלפיו בעתיד ויביא לטיפול הולם בברנשים הקטנים.
* אילנה   16/02/11 | 18:22
77. רמות אלימות כאלו הם פרי השפעתם...
של המדיה אליו נחשפים ילדים מגיל אפס! הטלויזיה, אינטרנט וסרטים מלאי אלימות וזימה!ואפילו "מרומזים" כבר בתוכניות המתאימות לילדים! אנחנו חושפים את ילדינו לדברים האלו!
* אחת   16/02/11 | 17:54
76. רמות אלימות כאלו הם פרי השפעתם...
של המדיה אליו נחשפים ילדים מגיל אפס! הטלויזיה, אינטרנט וסרטים מלאי אלימות וזימה!ואפילו "מרומזים" כבר בתוכניות המתאימות לילדים! אנחנו חושפים את ילדינו לדברים האלו!
* אחת   16/02/11 | 17:54
75. מיואשת
מיואשת. מיואשת מהמערכת. מיואשת מהמגיבים. מיואשת מהחברה הישראלית. מי שלא הבין - השביתה היא לא נגד ילד בן 4 וגם לא נגד הוריו. השביתה היא איתות אזהרה לכל החברה הישראלית שמאפשרת התנהגות כזו - וראו את התגובות כאן. לעורר את משרד החינוך לתת כלים להתמודדות עם ילדים מהסוג הזה - כן גם ילד בן 4 יודע ויכול להעיף כסא - מי שלא יודע ולא יכול זה משרד החינוך שמאפשר לילד כזה להיות בגן עם גננת אחת, סייעת אחת ועוד 34 ילדים. מי לא זוכר איך כל חודש יוני מתמלאת הרשת בקריאות יאוש של הורים שלא מסוגלים להשתלט על 1-3 ילדים של עצמם, וביאוש טוטאלי כשרק מתקרב החופש הגדול - זועקים - הצילו!!! איך נשרוד??? בבקשה, גננות לא סבלו את ילדינו עוד חודשיים. השביתה הזו צריכה להיות לא רק בירושלים ולא רק לשעה אחת - היא צריכה להכיל את כל מערכת החינוך ולכמה ימים - די לאלימות של תלמידים מגיל 4 ועד 18. די לאלימות הורים. די לזילזול בבריאות עובדי ההוראה. רק אחרי שכל ההורים יקחו אחריות על הילדים של עצמם ויצאו להפגין למען שיקום מערכת החינוך כשהמפתח הוא פחות תלמידים בכל כיתה/גן, ובתי ספר/גנים מיוחדים לאלה שלא מסוגלים להיות במערכת - רק אז מערכת החינוך שלנו תוכל לספק את הסחורה - חינוך.
* מיואשת   16/02/11 | 17:52
74. קצת מכות וחינוך נוקשה
מגיל צעיר יעשו תעבודה וזה הכל. ובלי שטויות ורחמים אני לא אומרת להגזים סטירה אחת צעקה אחת יעשו תעבודה אין מה לעשות תאמינו לי
* ילדים חצופים   16/02/11 | 17:49
73. הורים הורים ועוד פעם הורים.
כשנותנים לטלוויזיה להיות הביביסיטר של הילד, כשהורים מרשים לעצמם לדבר בצורה אלימה בינם ובין עצמם, ובינם לבין מבוגרים אחרים, וכל זה מול עיניהם ואוזניהם של הילדים (שלומדים ומפנימים את ההתנהגות), כשהורים לא מציבים גבולות ברורים לילדיהם (כי אין להם כוח וחשק, וגם כדי שהילד לא יגדל להיות "חנון" או "פראייר") - זו התוצאה . תוסיפו לזה את העובדה שהילד של אותם הורים, משחק עם ילדים אחרים, שחווים את אותו חוסר חינוך, התוצאה היא שאחד משפיע לרעה על השני .
* מודאג   16/02/11 | 17:48
72. מקום למחשבה
בהחלט מגנה את האלימות ,אבל למה לא משביתים את הגן כשגננת נוהגת באלימות ובהתעללות נפשית כלפי הילדים?
moi162   16/02/11 | 17:42
71. לבדוק את שרותי הרווחה בעיר
יש לבדוק את שרותי הרווחה בעיר כנראה שפקידות הסעד מסתירות בעיות בבית הילד ,שרותי הרווחה לא מבצעים את עבודתם פקידות סעד משקרות ומסתירות בעיות .
* אזרח   16/02/11 | 17:41
70. שההורה כעגלון נרדם אז הולך "החמור"לאיבוד בדרך
* לל   16/02/11 | 17:41
69. איזה מחאה?
צריך לבדוק את הגננות גם כן, בתור ילדהבגיל 4 גננת איימה עלי שאם אעשה פיפי במכנסיים אז היא תכניס אותי למכונת כביסה. אני רוצה לספר לכולם שעד גיל 16 עשיתי במכנסיים והבעיה ניפטרה ע"י טיפול.לי אישית יש זכרונות לא עלינו מהגננות.
* רונית   16/02/11 | 17:40
68. אוי נו ידוע מה יקרה חח
ילד בן 4 שבר את האף של הגננת שלו כשזרק עליה כיסא. ההסתדרות הודיעה שביום שישי הם ישביתו את הגנים למשך שעה בבוקר. אני מניח שהם רוצים לגרום להורים לכעוס ואז להגיד לילדים "אל תהרגו את הגננת היום", אבל בעצם מה שיקרה זה שההורים יכעסו על הילדים, ואיפה אתם חושבים הילדים יוציאו את העצבים? בגן!!!!
* עידן   16/02/11 | 17:28
67. מה גרם כעס כזה לילד כדאי לקרא
בסד מה גרם לילד קטן לכעוס עד כדי איבוד עשתונותיו במקביל לבדיקת הילד לבדוק את התנהגות הגננת אני מכירה את התווית של ילד בעייתי וכאשר הילד הגיע לגן אחר שלא היתה עליו סטיגמה ונהגו בו בכבוד הוא פרח והיה תלמיד מצטטין וחברותי להעביר מיד את הילד מהגן במקביל לבדוק עם ההורים מה המצב בבית ילד שלא נותנים לו בטוי מוצא דרכים פסולות להביע את מצוקתו תודה
* אסתר   16/02/11 | 17:19
אולי זה היה נכון במקרה בודד
אבל זה תופעה של ממש בגנים רבים! זה הבעיה של החינוך היום!
* אחת   16/02/11 | 17:57
66. הצלה
אני עובדת בגן השבוע ילד בעט בי בעבר זרקו עלי שולחן ויש לי עוד חויות אבל יש גם חויות טובות זה לא חוכמה להשבית את המערכת החומה היא איך לטפל ואיך לכוון את ההורים שיטפלו בבעיה להשקיע עכשיו את המשאבים ולא בעוד עשר שנים כשהילד או הבן אדם עמוק בפשע
* איב   16/02/11 | 17:11
65. אוסנת-את צודקת
* אור   16/02/11 | 17:09
64. למשך שעה??? ההורים אמורים להרגיש משהו...שעה זה כלום.
* אחת    16/02/11 | 17:07
at least day! 1 hour is nothing
* dr philip   16/02/11 | 20:45
63. ושוב נוסטלגיה וגם תהייה
זה מזכיר לי שבבית הספר התיכון בו למדתי היינו שרים בפורים " משנכנס אדר וכ" ו ומשנים את המילים המקוריות ובחיוך של חיבה מן המורים כי ידעו שזה רק שיר והמילים היו " עד שישלטו התלמידים המה במוריהם" ולא הייתה כוונת אלימות אלא שהתלמיד יעלה על רבו אבל כאן זה נזכר וחוץ מזה איך ילד בן 4 יכול להרים כיסא ולהשליכו על מורה? לי זה כבד קצת מוזר
* רחל   16/02/11 | 17:04
62. אולי הגננות כבר עגלות מידי-ילד בן 4 - לאן נגיע
כמה טיפשים האנשים שחושבים שזה בא מהבית - זה לא נכון , זה בא מהגן מהחוסר סבלנות של הגננות וכניראה שהן לא מתאימות לדור של היום . אני לא אומרת שזה בסדר אבל...משרד החינוך ...יש כאן בעיה
* אור   16/02/11 | 16:59
61. הכל בגלל ביבי...
מה חשבתם, משנה לשנה זה נהייה יותר גרוע. הילדים נהיים יותר אלימים. בגלל המצב הקשה במדינה שלנו,ההורים חייבים לעבוד הרבה שעות, זורקים תילדים אצל מטפלות או סבתות עד מאוחר בערב והילדים פשוט ממורמרים יש להם חסך מההורים. והם מוציאים את זה באלימות. תגידו תודה לביבי!!!
* אסנת   16/02/11 | 16:41
איזה כייף שיש את מי להאשים
וואי וואי ה' יודע איך מצאת הקשר וגם לאא באמת סחתיין איך חיבת אבל כבר רואים שמבינה גדולה- את לא. קודם כל הכל בא כבר מהחינוך שבבית כמו שאמרנו עוד לפני. פשוט חוצפה שלאנשים כמוך יש בכלל את הבמה להאשים ככה בלי שום בסיס ועוד את ביבי, תאמיני לי אין מישהו שיוכל להחזיק יותר טוב ממנו את המדינה . צריך להעיף ילדים כאלה לעזאזאל לא להרשות להם להיות בגן ואז נראה אם זה במאת יעורר את ההורים .. או כנס חמור !!
* באמת עדיף שתסתמתי   16/02/11 | 17:47
כמה שאת צודקת ."מדינה למופת יש לנו"המשאבים הולכים רק לעשירים ולחברי כנסת!
* אני ממעלה אדומים   16/02/11 | 17:56
אממת
* טוא   16/02/11 | 17:57
60. כן כן תמשיכו ככה תגיעו רחוק
תגידו אתם לא שמים לב מה קורה איתכם? כשהכל מותר ומתירני וילדים רואים טלויזיה סרטי מכות ורצח אינרנט וכו מה אתם רוצים מהם? אתם משביתים את הגנים? אתם עושים צחוק? אתם חושבים שזה יעזור במשהו? אתם חושבים שזה יזי לילדים? אני חושבת שהם לא יודעים מזה שביתה, אולי הבעיה היא בנו? על זה לא חשבתם? אם נמשיך ככה לחנך את הילדים שלנו המצב שלנו יהיה שפל מאד, אם נמשיך לתת להם לקלל אותנו אז אנחנו לא צריכים לצפות מהם לא לזרוק כיסא, לא שאני חושבת שכל מה שהחרדים עושים טוב בטוח יש להם עוולות שהם גם צריכים לתקן כי אין בן אדם מושלם בעולם אבל מה שבטוח שכאלה דברים עוד אין שם, שם לא תמצאו ילד מקלל את ההורים שלו, מכה אותם וכו ואם כן הוא יענש בחומרה ויבין שזה לא בבית ספרינו מה שנקרא, אז כן אני חושבת שהבעיה שלנו הגדולים ולא של הקטנים כי כשהם קטנים הם כמו תוכי הם עושים מה שאנחנו מלמדים אותם, נקודה למחשבה...
* אורית   16/02/11 | 16:40
59. יאלללה אינעל העולם הזה שיכנסו בהם כבר מהגיל הזהה!
ככה מתחילים עבריינים , כל הנוער חושב שלהיות עבריין זה טוב .. מה שעשיתי לאחי הקטן כשהוא היה בבית ספר .. היה משחק אותה פושע עושה צרות מאיים ומסתבך .. כשנכנסתי לתמונה הכל השתנה .. עברו כמה שנים והילד תותח על בן אדם זהב וכן יש לו כמה פחדים ממני , אבל זה שווה את זה ואני אוהב אותו כמו שהוא אותי .
* מרמורק;   16/02/11 | 16:28
58. כשטלויזיה היא הביביסיטר של הילד זו התוצאה
ילדים שמונחים"מוזנחים" במשך שעות מול תוכניות אלימות ותזזיתיות ששוטפות את מוחם מה הפלא שזו התוצאה,אלימות ובעיות קשב וריכוז לצערי הורים כיום מצאו את הביביסיטר האולטימטיבי והילד לא מסוגל לתיפקוד נורמלי בחווית משחק ובטח לא בצד חברתי ,שמובל בכוח לכיוון התחרותיות האלימה.
* רוני אנטרופוסופי   16/02/11 | 16:28
57. אחרי החשיפה לסרטי פשע ואלימות במחשב למה את מצפים?
* אקונומיקת שטח מדברת   16/02/11 | 16:10
56. חחחחחחחחחחח כל כך מצחיק שזה עצוב
* חחחחחחחחחחחח    16/02/11 | 16:09
55. טשדעבשח
לדעתי, כל ההתנהגות הזאת באה מהבית. אם יש חינוך בבית, אז החינוך הזה צריך להיות בכל מקום. וגם בגן!
* אבגדהוזחטיכלמנסעפצקרשת   16/02/11 | 16:03
54. אם גננת לא יכולה להשתלט על ילד בן 4 יש לה בעיה
נגד מי הן שובטות? נגד הילדים? נגד ההורים ? ילד בן 4 שגובהו מטר וסיגריה מצליח להשטלת על גננת שכפולה ממנו בגובה ובחוזק .."חומר למחשבה"
* גנן   16/02/11 | 15:59
סליחה??? התבלבלת.. ישנם ילדים שיש להם בעיות אלימות קשות
ביותר, ההורים לא מצליחים להשתלט על הילד אז הגננת תצליח... ילד עם בעיות חייב מסגרת חינוך מיוחד. ואת זה חיבים להגיד להורים ולמערכת החינוך שמגבה על ההורים ואני מדברת גם בתור אמא לילד עם בעיות וגם בתור גננת. ילד שיש לו בעיות חייב לקבל טיפול תרופתי....
* ברבי   16/02/11 | 16:48
ורים לא מעונינים לתת לילדם טיפול תרופתי .
והתוצאות באות ומחריפות בבית הספר . ובתיכון התופעה יותר מחמירה ולא פלא שהם יוציאו סכינים.
* מננת   16/02/11 | 17:55
על מי להשטלת?
הגננות מפוחדות מההורים שכל פיפס קטן מאיימים על הגננת ומאשימים אותה. זה ילד לא מחונך והגננת לא אשמה במיוחד שהגנה על ילד אחר
* אאאאאאאאאא   16/02/11 | 16:53
תלמד לכתוב בלי שגיאות, אחרת הילד שלך יהיה יותר גרוע ממך.....
* ,,,,,,,   16/02/11 | 17:41
53. נחמד לראות את פרי הבאושים של תוצרת חינוך החילוני!!!
* משה   16/02/11 | 15:58
52. גם לי נשברה אצבע
בשנה הראשונה שלי בהוראה בנדיט קטן בן שלוש שבר לי את האצבע. ומה עשו במשרד החינוך ??!!כלום !! העיף שולחן באויר על ילד אחר ועצרתי את השולחן . בסוף האשימו אותי שלא נזהרתי.
* גננת    16/02/11 | 15:52
די עם ההגזמות
לא מאמינה שילד בם 4 זרק שולחן על ילד אחר מה זה כאן ? אם כך אפשר ישר לשלוח אותו לעבוד בהובלות מה כאלה "ג'ברים" הם הילדים שלהיום? לא לא מאמינה
* אחת שמתעצבנת   16/02/11 | 17:17
אלימות מגיל הגן
* תאמיני!תאמיני!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   16/02/11 | 17:56
51. חח
מה יהיה???
* מימי   16/02/11 | 15:51
50. חינוך
ילד/ה בגיל הנוכחי הינו בגדר תינוק. חובתנו כהורים או מחנכים לתת לו את ההכוונה להתנהגות נאותה ולתת לו את הכלים להתמודד בחברה. על הילד לדעת שהוא אינו יחיד ויש לו מטלות כיחיד בתוך חברה. לכן על הגננות או המסיעות לקבל הכשרה מתאימה לנושא הרישות של הילדים בגיל הזה. וממה שאני יודע רמת הגננות היום אינה תואמת את צרכי הילדים,או צרכי ההורים. חייב אני לציין שההורים זקוקים בנוסף לילדם להכוונה כדי שבבית יהיה סנכרון עם הגן.
* יודע הכל   16/02/11 | 15:45
כשילד יודע מה דעת הוריו על הגננת הוא זורק עליה כסא
חייב אתה לציין???? רמת הגננות??? ושמך: היודע הכל?? גננות לומדות שנים רבות כדי לקבל תואר, הן עובדות 24 שעות ביממה, ויש להן נידודי שינה כי הילדים מופרעים וההורים הם ברמה כזו נמוכה שהם אינם יודעים כיצד לטפל בילדיהם. לך ללמוד אדון יודע הכל כי אתה לא יודע כלום
* גננת   16/02/11 | 17:17
49. את הילד צריך לשלוח לכלא עכשיו מאשר יותר מאוחר
* יוסי   16/02/11 | 15:40
48. הכל מתחיל...
מהתוכן שילדים נחשפים בטלוויזיה ובאינטרנט.. אני רואה שכנים שלי חרדים, ופשוט מקנא בצורה שהילדים שלהם מתחנכים.
* אייל   16/02/11 | 15:37
47. יש נטייה ישר להאשים חינוך מהבית- וזה נכון לגבי בוגרים יותר
בגיל הזה מתבאות יותר הנטיות הטיבעיות של האישיות- יש להדריך בבית כדי שלהבא לא ישנה המצב
* ד"ר ג   16/02/11 | 15:29
מי שנתן לך תואר דוקטור הוא אדיוט
* גיבוב של שטויות   16/02/11 | 15:55
46. ילד שבר לגננת את האף
פשוט מזעזע
* ת   16/02/11 | 15:27
45. קטלני התמונה לפני שמפעילים את הוידאו מגינה בבת ים
* D:   16/02/11 | 15:27
44. ילדי ויצו ונעמת מנהגי מהפכה הבאה
ילדי ויצו ונעמת מנהגי מהפכה הבאה זה נשמע כמעט לא מציאותי אבל את מהפכות הבאות בעד 30 שנה יבלו בני עשר עד חמש עשרה
* המהפכן   16/02/11 | 15:22
43. זה היה בטעות הוא בכלל כיוון לזרוק על מישהו אחר..
* לאן הגענו   16/02/11 | 15:18
42. הצילו! בכיתה של בני יש גם ילד כזה. מנהלת לא עושה כלום
מה עושחפ?
* הצילו!   16/02/11 | 15:16
בני חטף מאיזה טרורטיסט בכיתה כל השנה
ואף אחד לא הגין עליו ולא עזר איומי המנהלת, פשוט נכנסתילמנהלת ואיימתי שביום ראשון אני מגיע עם עיתונאי אפילו מקומי ועם משטרה והדבר האחרון שבית ספר רוצה הוא ששמו יופיע בהקשרים שליליים בעיתון תראי איך היא תמצא פתרון
* כנסי אלמד אותך מניסיון מה עושים   16/02/11 | 16:11
41. ל-7
מה קורה לך? מה השטויות האלה על גננות? אני מקווה מאוד שאין לך ילדים בבית כי אז... ממש עצוב לי עליהם!!! יש גננות מעולות שנותנות את הנשמה לילדים, אבל ילדים מגיעים מהבית עם הורים שצורחים עליו, לא יודעים להציב גבולות, מקללים ומרביצים. אז, למה את מצפה???
* גננת   16/02/11 | 15:16
40. תפסיקו להאשים את ההורים יש ילדים חריפים יותר
מספיק כל דבר שילד מרביץ או מקלל זה בא מההורים אני מכירה המון הורים שהם מקסימים ולא מקללים ואינטליגנטים והילד שלהם מקלל ומרביץ בלי סוף גם הם חסרי אונים ומטפלים בכל דרך אפשרית אז חלאס להאשים את ההורים זה הכי קל
* לילך   16/02/11 | 15:15
39. אלימות בגנים
להגיש תביעה כספית אישית נגד הורי הילד. חינוך בא מהבית. אלימות בגיל 4, ההורים אשמים. מה שהילד רואה, הוא מיישם בחוץ. חד משמעית. חוצפה שאין לה גבול. בן 4 כבר אלים??????????? לא יתכן. לאן הגענו??? פחד אלוהים לחיות כאן בשל גל האלימות מכול הסוגים הפוקד את המדינה. חוצפה, חוצפההההההההההההההההההההה עונש הולם להורים, לא לילד בן 4 שסביר להניח שלא כל כך מבין את מעשיו. העיניים ראו מה קורה בבית, בא לגן ועשה את מה שעשה.
* יוכי   16/02/11 | 15:11
זה לא תמיד בא מההורים...
אני באה מהמערכת הזאת ואני רואה ילדים אלימים שההורים שלהם פשוט מיואשים וזה נובע מהרבה דברים. יש ילדים היפראקטיבים שזקוקים לטיפול וההורים לא מודעים לזה,יש ילדים שלא מדברים קשה להם להביע את דעתם ואז זה מתבטא באלימות,יש ילדים שיש להם פשוט חסך יחס מההורים מפאת זמן של ההורים וזה שוב לפעמים מתבטא באלימות. וזה ממששש לא קשור שאם הילד אלים אז בטוח ההורים אלימים. צאו מהסטיגמה הזאת.
* אסנת   16/02/11 | 16:47
תמיד אחריות ההורים
כל מה שאמרת בעצם חזרת לאחריות ההורים. כשמגלים בעיה אצל ילד,לא צריך להסתתר מבושה, צריך לטפל.
* רות   16/02/11 | 18:16