החדשות
תגובות (78 תגובות ב-48 דיונים)
48. ומשרד החינוך מעודד לכך..
במקום שמשרד החינוך יהיה קרש ההצלה של הילדים. וייצור מהפך מדיני כי טובת הילדים בראש לכן ייאבק ביוקר המחיה וכל הורים יצטרכו לעבוד פחות שעות ולהיות יותר עם הילדים בבית. המשרד החינוך מסייע להעצים את החסרים שבקרב ילדים להורים עובדים. ומאריך את יום הלימודים יותר ויותר שעות.
* אמא   29/12/13 | 00:10
47. עצוב עצוב עצוב
עצוב לקרואהאת זה, לאיזה עולם מעוות אנחנו מביאים ילדים, כמו עכברים שרצים בגלגל. אס אולי במקום להתלונן ולהיות בעמדה קורבנית הגיע הזמן שנעשה סדר עדיפויות, מה חשוב ונה פחות. הכי חשוב זה להיות עם הילדים, בסוף זה עולה פחןת מכל הבייביסיטר, מבשלות ופסיכולןגים בעתיד. הורים קחו אחריות על החיים שלכם ושל הילדים שלכם ותהיו איתם.
* ורד   25/12/13 | 21:32
46. עצוב עצוב עצוב
עצוב לקרואהאת זה, לאיזה עולם מעוות אנחנו מביאים ילדים, כמו עכברים שרצים בגלגל. אס אולי במקום להתלונן ולהיות בעמדה קורבנית הגיע הזמן שנעשה סדר עדיפויות, מה חשוב ונה פחות. הכי חשוב זה להיות עם הילדים, בסוף זה עולה פחןת מכל הבייביסיטר, מבשלות ופסיכולןגים בעתיד. הורים קחו אחריות על החיים שלכם ושל הילדים שלכם ותהיו איתם.
* ורד   25/12/13 | 21:32
45. עשיתי ויתור
מצאתי עבודה במשרה חלקית,צמצמתי מאיכות חיי,אין לי מנקה ומבשלת,אני עם הילדים כל יום וזה מה שחשוב,כמה שנים של ויתור וכשהם גדולים אפשר לחזור למסלול
* טל   24/12/13 | 06:06
44. אימי היתה עקרת בית ממורמרת כעסנית עצבנית , רק אבא עבד עד מאוחר
לא כל אמא שנשארת בבית לטפל בילדים אכן עושה זאת מבחירה מאהבה ממוכנות נפשית או מרצון להשקיע בילדים. לפעמים זו רק מסורת , או פשוט שאין לאותה אם מקצוע וקריירה, חבל שאימי לא יצאה לעבודה ואבי היה יכול לעבוד פחות וליהיות איתנו יותר, כל המחקרים האקדמים שנעשו הוכיחו חד משמעית שילדים לאמהות עובדות יותר מוצלחים !!!! הם יותר משכילים בעלי משפחות במעמד גבוה יותר בכלל מילדים לאמהות שהיו עקרות בית ,
* חבל שאבי לא הגיע מוקדם הביתה, החמצה   24/12/13 | 01:41
הילדים אולי יותר מוצלחים אבל יש להם
יותר בעיות רגשיות.תשאלי את הפסיכולוגים.
* טלי   25/12/13 | 20:46
הילדים אולי יותר מוצלחים אבל יש להם
יותר בעיות רגשיות.תשאלי את הפסיכולוגים.
* טלי   25/12/13 | 20:46
43. ומה יגיד גרוש שהתחתן שצריך לפרנס 2 בתים ?!!!
* אבי   23/12/13 | 23:29
42. ומה יגיד גרוש שהתחתן שצריך לפרנס 2 בתים ?!!!
* אבי   23/12/13 | 23:29
41. אמא לשלושה
חבר'ה!! תחשבו על נזק הנגרם לילדים שלכם כתוצאה מהבדידות ומכך שהם כמו חפץ שלא ממש רצוי שרק עובר במהלך היום מיד ליד.. הילדים לא יהיו העתיד שלכם אם לא תשקיעו בהם באמת.. הילד שלך צריך אותך, שתהיה שם בישבלו בקשיים שלו ובחייו.. אנשים שקונים לילדים המון דברים זה רק כי הם רוצים לפצות על מה שהם לוקחים מהילדים שלהם, אבל אין שום פיצוי בעולם!!! את הכסף שאתם עושים היום תשלמו בעתיד עבור פסיכולגים על טיפול בנזק הרב שגרם לילדכם בגללכם.. אני בבמערכת החינוך ורואה אחד לאחד את הקשיים של הילדים ואת המסכנות שלהם. הם זועקים לכם. ולסיכום הילדות שלהם עוד לא תחזור לעולם אתם מפספסים את התקופה הכי יפה ומרגשת שיש..
* אמא לשלושה    23/12/13 | 23:28
40. אני ואשתי בתור חרידים שעובדים גם בשבת באותו קושי
* ל   23/12/13 | 20:28
39. אני ואשתי בתור חרידים שעובדים גם בשבת באותו קושי
* ל   23/12/13 | 20:28
38. גם לי יש פיצי שלא רואה אבא ואמא
גם לי יש ילד קטן בן שנה שהולך למטפלת ב 7 וחוזר ב 4 בדיוק כשאני יוצאת למשמרת עד 12 בלילה וכשאני חוזרת הוא כב ישן למחר בדר״כ אני גם עובדת בקר ככה יוצא שכל שבוע הקטן הזה לא רואה אותי יום וחצי שלא לדבר על בעלי שיוצא מהבקר עד הערב וחוזר מותש ובכל זאת לא גומרים את החודש רק צוברים חוב על חוב אני נשברת קשה פה מאד חבל שלא מתחשבים בנו ובדור העתיד שאני צריכים לגדל !
* יעל   23/12/13 | 18:09
לא מבינה אותך
אם את יוצאת ב4 למה הילד לא איתך בבית????
* א   23/12/13 | 21:06
לא מבינה אותך
אם את יוצאת ב4 למה הילד לא איתך בבית????
* א   23/12/13 | 21:06
37. גם לי יש פיצי שלא רואה אבא ואמא
גם לי יש ילד קטן בן שנה שהולך למטפלת ב 7 וחוזר ב 4 בדיוק כשאני יוצאת למשמרת עד 12 בלילה וכשאני חוזרת הוא כב ישן למחר בדר״כ אני גם עובדת בקר ככה יוצא שכל שבוע הקטן הזה לא רואה אותי יום וחצי שלא לדבר על בעלי שיוצא מהבקר עד הערב וחוזר מותש ובכל זאת לא גומרים את החודש רק צוברים חוב על חוב אני נשברת קשה פה מאד חבל שלא מתחשבים בנו ובדור העתיד שאני צריכים לגדל !
* יעל   23/12/13 | 18:09
36. אני לא וויתרתי אני הרווחתע
כשהבת הגדולה נולדה עבדתי כשהבן השני נולד כאב לי הלב לשלוח אותו למטפלת בגיל 3 חוד וההוצאות של מטפלת מעון לגדולה היו כמו משכורת ולכן....... עזבתי הכל נשארתי בבית גדלתי את הילד עד גיל שלוש וחסכתי 3 שנים של מעון לקטן חסכתי צהרון לגדולה וכשהשלישי נולד בדיוק התחילו הגנים חינם אז היו חי 2 ילדים בגן חינם ותינוק מתוק בבית 0 הוצאות על חינוך אבל המון חינוך בבית... אנינו משחקים מטיילים בגנים ואנחנו לא קונים את כל המשחקים שבחנות שנה הבאה בעז׳ה הבן הקטן הולך לגן ואני כבר מחכה ללידה... הבת הגדולה בכיתה א אז יש הוצאה של בית ספר אבל חיסכון של מעון שעולה הרבה יותר בקיצור לר וויתרתי זכיתי בילדים והילדים זכו בהורים
* גם אמא   23/12/13 | 17:03
35. עזיבת הילדים
גם. אני יוצאת לעבודה עד השעה 6 בערב ובעלי גן עובד שתי עבודות בשביל לשרוד במדינה הזאת ממש עצוב וקשה לא להיות אם הילדים עד שאת מגיעה הבית את אם אפיסת כוחות יש עוד בישולים ניקיונות ומה לא חבל שאן פתרון במדינה הזו חבל ועצוב מאוד!!!
* מרים    23/12/13 | 16:49
34. גם אני מרגישה נקיפות מצפון שאני רואה את הילד שלי רק בתשע בערב ואין מצב לצאת איתו לגינה אפילו. אין מה לעשות צריך לעבוד בשביל לשרוד במדינה הזאת
* אמא לילד   23/12/13 | 14:51
חבל
* לא חבל לך שאת מפסידה דבר שלא חוזר לעולם !!   24/12/13 | 06:34
33. 31
צודק אני ויתרתי המון ועדיין מוותרת על עבודה אינטנסיבית .רק בכדי להיות עם ילדיי אז אם חוסכים מנקה מטפלת וחוגים ויושבים ומלמדים את הילד ומשקיעים בו ללא שכר לאדם מבחוץ הרווחת משכורת שלמה !!!
* מירי אמא ל3ילדים   23/12/13 | 13:35
32. מעניין שאבא לא מרגיש צורך לותר
הכתבה השיפטית מתייחסת לגידול הילדים כמשימה נשית. האם המטרה הסמויה היא להחזיר את הנשים למטבח? למה היא צריכה לותר על קריירה? להוריד שעות? האם זה כדי שתהיה שבויה בנישואין ללא יכולת פרנסה בגיל 40-50?
* רונית   23/12/13 | 12:59
רונית בבקשה ממך דברי בשם עצמך!
אנחנו זוג הורים שעובדים כדיי להתרפנס..כמו כולם יוצאים לעבוד כדיי לתת למשפחה והילדים את הטוב ביותר...המלחמות הפמניסטיות הפכו אותנו לאומללות! מי יניק את הילד החתול? לי אין את הזכות לשבת חצי שנה אחרי לידה בבית כי הקריירה "מחכה" לי...אולי עדיף היה שהמדינה תאפשר למשכורת וחצי להספיק כדיי להתקיים כמשפחה
* אמא וקרייריסטית מותשת   23/12/13 | 22:05
רונית בבקשה ממך דברי בשם עצמך!
אנחנו זוג הורים שעובדים כדיי להתרפנס..כמו כולם יוצאים לעבוד כדיי לתת למשפחה והילדים את הטוב ביותר...המלחמות הפמניסטיות הפכו אותנו לאומללות! מי יניק את הילד החתול? לי אין את הזכות לשבת חצי שנה אחרי לידה בבית כי הקריירה "מחכה" לי...אולי עדיף היה שהמדינה תאפשר למשכורת וחצי להספיק כדיי להתקיים כמשפחה
* אמא וקרייריסטית מותשת   23/12/13 | 22:05
אמא לשלושה
הטוב ביותר לילדיך זה כשאת איתם ולא סיפוק צרכים חומריים ומותרות. וכן משכורת וחצי יכולה להספיק עם חיים נכון ולא כל היום רודפים אחרי קניות ובלויים.. מנסיון!!
* אמא לשלושה   23/12/13 | 23:33
31. סדר בדברים
אל תחפשו אשמים אנחנו אלה האשמים אנחנו רצינו קריירה לממש את עצמינו מה עכשו באים בטענות פעם אמהות היו בבית - לא טוב פעם אבא רק היה מפרנס - לא טוב הבעיה היא אצלינו לא המדינה אנחנו צריכים לקום ולומר לא טוב לי אני לא נישאר שעות נוספות שלום. ולא לשכוח שלכל דבר יש מחיר . גם מחיר כספי וזה כבר סיפור אחר . פה צריך לעשות שינוי רציני וזה כן באחריות המדינה תפרידו בדברים רמת השכר במשק נקבעת בממשלה ! תחשבו טוב לפני שאתם מאשים את כל העולם .
* a   23/12/13 | 12:34
31
צודק אני ויתרתי המון ועדיין מוותרת על עבודה אינטנסיבית .רק בכדי להיות עם ילדיי אז אם חוסכים מנקה מטפלת וחוגים ויושבים ומלמדים את הילד ומשקיעים בו ללא שכר לאדם מבחוץ הרווחת משכורת שלמה !!!
* מירי אמא ל3ילדים   23/12/13 | 13:35
30. שכחתם לכתוב שבלי העבודה אי אפשר לסגור את החודש
כאמא עובדת אני עושה קריירה לא בשביל הכיף בלי המשכורת שלי לא נוכל להתקיים ואז נכנס לנתוני העוני למה הכתבה כל כך מגמתית ולא כל כך משקפת את המציאות שבה אנחנו חיים !!!! אילו יכולתי הייתי עם הילדים שלי אבל עם איך שהדברים פה מתנהלים אין לי אפשרות שכזו
* אמא עובדת    23/12/13 | 11:51
29. מדינה אוכלת יושביה
* בת אל    23/12/13 | 10:36
28. כתבה שלא משקפת את המציאות
זה עצוב וכואב אבל במקום לעשות שעות נוספות בשביל לשלם למנקה מבשלת וביביסיטר הם יכולים להיות בבית ולעשות את זה וזכיתם בלראות את הילדים
* א   23/12/13 | 09:21
אז זהו שבתחומים רבים האפשרות היחידה לעבוד היא משרה מלאה
מ8 עד 5 אחה״צ ואז מגיעים הביתה בחושך מה לעשות? בתחום שלי אין דבר כזה משרה חלקית.
* אין ברירה   23/12/13 | 13:00
27. כתבה שלא משקפת את המציאות
זה עצוב וכואב אבל במקום לעשות שעות נוספות בשביל לשלם למנקה מבשלת וביביסיטר הם יכולים להיות בבית ולעשות את זה וזכיתם בלראות את הילדים
* א   23/12/13 | 09:21
צודק/ת 27
* מירי   23/12/13 | 13:32
26. אני כרגע ויתרתי על קריירה
כמו שאומרת היועצת ממכון אדלר, צריך לעשות ויתור. והויתור הוא לא פשוט. אני ויתרתי על המשרה הטובה שהיתה לי . התפשרתי על לעבוד כפרילנס בתחום. אני יודעת שיהיה לי קשה בעוד כמה שנים לחזור לשוק העבודה . אבל קיבלנו החלטה להשקיע בילדים. והם איתי מהצהריים בבית, אוכלים צהריים יחד, ויש לנו זמן איכות אמיתי עם ההורים.
* מגדלת את הילדים    23/12/13 | 09:10
כל הכבוד
יפה לך אבל מי שלא מתעסק בתחומי ההי-טק ולא יכל לכתוב תוכנה מהבית מה יעשה???
* אוהד   23/12/13 | 12:26
25. אני לא ילד אני בן 19 אבל אני מקווה שאני יכול לעזור במשהו למחשבה !!
אני זוכר טוב את הילדות שלי וב"ה היה לי ילדות טובה מאוד. וההורים שלי לא עשירים והייתי אומר שהם בממוצע הישראלי אבל ההורים שלי היה להם הרבה כללים בבית לגביי כל הבקשות שלי שתיקנו לי תעשו לי תיקחו אותי תביאו לי וביגלל זה אתם ההורים צריכים לדעת לשים גבולות כמובן עם הדרכה למי שלא יודע. שאגב ההורים שלי הודו בזה שעשו הדרכה איך לחנך אותנו . זה ליפעמים נישמע מוזר אבל כן יש הורים שחושבים שהם יודעים מה הם עושים והם לא.. ורואים תוצאות . עכשיו איך זה קשור לכסף . לפי כל הנתונים שראיתם כל הבעיה היא בהתחלה שזה הגיל הצעיר. נכון שהנתון מגיל 11 יוצא פחות ביגלל שהמדינה משלמת אבל אני מאמין שתוכלו לדעת מה לא צריך ומה כן.לפעמים הדברים הכי פשוטים הם דברים כל כך כייפים וטובים לילד שלא צריך להשקיע יותר. אפילו שיש הורים עצלנים שיקנו דברים בישביל שלילד יהיה תעסוקה שבדרך כלל הם יקרים ודיבילים .ליפעמים שהילד משתעמם ,הוא מפתח לעצמו תעסוקה ממשלו טוב סטיתי יותר מידי אבל יש כיוון למחשבה . מקווה שלא חפרתי חחח
* יחסית צעיר    23/12/13 | 08:55
24. איזו כתבה עצובה
בכל פעם שחברותיי ואני משוחחות ואני מביעה את משאלתי להפסיק לעבוד כדי להיות זו ששולחת את הילדים לגנים בבוקר בכיף ומחזירה אותם לבית נקי ומסודר עם אוכל חם וטרי, כדי להיות זו שמשקיעה בהם ורואה אותם גדלים באמת רובן ככולן חולקות עליי ואומרות לי מה תעשי בבית? תנקי, תכבסי, תבשלי? כל היום סביב הסמרטוט? תשובתי: אני קמה לעבודה ממהרת להדפיס כרטיס בזמן חוזרת הביתה וממילא צריכה לעשות את כל עבודות הבית אף אחד אחר לא עושה אותן עבורי אז לא עדיף כבר להישאר בבית ולעשות אותם בנחת ולקבל את הילדים בנחת? הלוואי ותתגשם משאלתי.
* rachel   23/12/13 | 08:15
כל הכבוד
אני למעלה מ10 שנים לא עובדת בשביל להיות בבית עם הילדים. לפני חודשיים החלטתי לעבוד ובזמן שלא הייתי בבית הבת האמצעית שלי עברה התעללות מהחברות שלה. כשלקחתי יום חופש מהעבודה גיליתי את כל זה. באותו יום החלטנו שאני לא חוזרת לעבודה. כל זה קרה בחופש חנוכה ומאז לא חזרתי. מה שלא מבינים זה כשמסיימים את העבודה חוזרים הביתה לילדים ולבית, שזב עבודה נוספת. היום אני דמה עם הילדים שולחת אותם לביה״ס וגנים, דואגת לבית, סיר חם, ואז מקבלת את הילדים בשמחה ויש לי זמן לבלות איתם. בעיני זה עדיף מאשר לרדוף אחרי קריירה כל הזמן
* אמא ל4   23/12/13 | 10:53
מבשלת, מנקה.... זה לא בחינם!
האמת , אנשים מוזרים בכתבה. הם יודעים לעשות חשבון? הם חשבו שאם הם ישלמו כל חודש ל5 בביסיטרים ( מ6 בבוקר, אני מבינה) , למנקה,למבשלת, אז ישייר להם כסף מהשעות נוספות שהם עושים???? זה גם חוצפה, שהם חושבים שאיזה גננת יכולה להרוויח כדי לחסות הוצאות מכל כך הרבה משרטים שיש לה בבית. מה היא חושבת, שהיא שרה, או חברת כנסת? צריכים להפנים, שכוח עזר, או משטרים, שיש להם בבית, גם עולים כסף....
* א   23/12/13 | 11:48
את כל כך צודקת !!!!!!!!!
כאמא בבוקר אני יוצאת מהבית בשש בבוקר אני עובדת לפי שעות אני מגיעה לעבודה בשש וחצי את הבן שלי אבא של לוקח לגן אני מקבלת מינימום לשעה אני עובדת כל יום 8 וחצי שעות על שכר של 4,500 אבל המשכורת שלי עוזרת לפרנסת הבית , אני רואה את הבן שלי שעה וחצי ביום !!!! את קולטת שעה וחצי ביום הכתבה הזו לא משקפת את המציאות בכלל ואנחנו הכי מתקמצנים בעולם על הכל ועדיין קשה לסגור את החודש !!!! רק שכחו לציין את יוקר המחייה סימילאק עולה 90 שקל !!!!!!!
* כ   23/12/13 | 11:58
23. יאלללה!!
הגיע הזמן שהמדינה תיקח תעצמה בידים ותראה מה קורה מסביב.. ותעשה שיוויון נורמלי בין ההכנסות להוצאות!
* אני   23/12/13 | 07:54
22. יאלללה!!
הגיע הזמן שהמדינה תיקח תעצמה בידים ותראה מה קורה מסביב.. ותעשה שיוויון נורמלי בין ההכנסות להוצאות!
* אני   23/12/13 | 07:54
21. תגובה
כואב הלב..
* איל   23/12/13 | 07:27
20. לעשות כתבות אתם יודעים,מה עם פתרון?
אי אפשר להמשיך ככה!
* מעיין   23/12/13 | 07:22
19. ממש לא
כשאני עם הילדים, זה רק משחקים וספרים ודיבורים. כמעט ולא טלוויזיה ממש בקטנה. אבל שעובדים משרה מלאה עייפים לכללללל דבררר גם לאייפונים ולכל השטויות האחרות
* הדס   23/12/13 | 07:18
18. בושה למי שבחר את המשפחות האלה לכתבה על
אנשים שצריכים לעבוד לפרנסתם ועדיין נשארים בלי כלום הבאתם משפחות מבוססות ! בתי קרקע ענקיים , ג׳יפ , חוגים,גנים פרטיים , ממש נקרע הלב ! שלא יז... את השכל , איפה משפחות שעובדות כי הן באמת חייבות ? שנמצאות במלחמת הישרדות על החיים שלהם ? האנשים בכתבה עובדים כל היום כדי להחזיק באורח חיים גבוה לא מעניין אותם הילדים , ילד צריך אמא , לא חוגים ובגדים יקרים, בקיצור לעג לאינטליגנציה של הצופים
* תעשו לי טובה   23/12/13 | 06:37
אל תשפוט אם אתה לא יודע
במקרה אני מכיר את אחת המשפחות בכתבה. הם גרים בקומה 2 בשכירות ואין להם ג'יפ יש להם אולי קורקינט של הילדה. ואולי גם לא הבנת את מהות הכתבה? אז תצפה בה שוב אולי תסיק מסקנות? אנשים אלו עובדים בשביל להתקיים כדאי שיוכלו להביא אוכל הביתה שהבטן של הילדים תיהיה מלאה ולא יצטרכו לחטט בפחים. לכל מי שגר במרכז יש לו בית פרטי וג'יפ . אז לפני שאתה קופץ תבדוק את העובדות קודם .
* ניר   23/12/13 | 08:40
כתבה שלא מקדמת כלום
לא מובן מה העניין בכתבה , לא גוונו עם מצב המשפחות מי שיראה את זה בכנסת יגיד שהאזרחים מפונקים ושיורידו באורח החיים הגבוה שלהם, אבל מה על מי שבאמת זקוק לעבודה כדי לשרוד ולא רואה את הילדים?
* אודליה    23/12/13 | 19:52
17. עבדים
הפכנו להיות משעובדים למקום העבודה חיי המשפחה הולכים לאיבוד ולמרות זאת אנחנו עדין מתחת לקו העוני המדינה לעושה שום דבר להוריד את יוקר המחיה לו פלא שקם חיי המשפחה הולכים לאיבוד כאשר עובדים סיביב השעון זה רק הולך ומדרדר את הזוגיות וזה באה על חשבון הילדים ובסוף מגיע הפצוץ של חי המשפחה
* עובד   23/12/13 | 06:30
16. ביבי
רק ביבי אשם הכל יקר אנשים עובדים שעות נוספות מאבדים את הילדים והזוגיות הכל לחוץ ומהר ואין זמן לכלום הממשלה הביאה אותנו למצב הזה כל בית ישלו משכנתאות שצריך לעמוד בתשלומים וככה נעלמים החיים הילדים והזוגיות
* יענקי   23/12/13 | 06:29
15. 5 שנים מהיום והחברה הישראלית תהיה ברמה של עולם שלישי בחינוך ותרבות
* Gabriel    23/12/13 | 05:59
14. מי צריך חוגים?
במקום לשלוח את הילדים לחוגים כשאמא כבר בבית תהי אם הילדים בבית
* תמר   23/12/13 | 05:34
ולמה שזה לא יהיה גם וגם
יש היום המון חוגים משותפים גם להורה וגם לילד וככה הם מבלים קצת זמן ביחד, ולא רק לפני השינה או בדרך כשמסיעים את הילדים ממקום למקום. אני רשומה לספורטן עם הקטן שלי להתעמלות לגיל הרך ונהנית מכל שניה ביחד איתו. זה הזמן איכות שלנו... שווה כל שקל.
* רונית    23/12/13 | 16:54
13. הבעיה מתחילה ונגמרת בדבר אחד:
הקפיטליזם. והוא זה שגם יביא עלינו את ההכחדה.
* עדי   23/12/13 | 04:55
12. נו באמת מה זה הפינוק הזה ?! לקרוא ...
עלאק מנקה 1200 שקל סופר פארם 1500 שקל הנה כבר חסכתי לך 2700 שקל מה את מפגרת ?! תנקי תבית לבד פעם בשבוע הנה חסכת נקי 1200 שקל מה זה הפינוק הזה ?! אחר כך בוכים אין כסף לנקות תבית לא לוקח מעל שעתיים גג פעם בשבוע אפשר .. דווקא בסופר פארם את קונה ?! במקום הכי יקר חפשי את המוצרים בסופר יותר זול מבצעים וכאלה תחסכי מאות שקלים הורים מפונקים אחר כך בוכים שעובדים כל היום ואין כסף חסכתי לך בשתי דקות מעל ל 2000 שקל ואם הייתי יושב איתך אפשר בדוק לחסוך עוד די להתבכיין כשאתם לא יודעים לנהל את הכסף ...!!!
* הריאלי   23/12/13 | 04:37
לגמרי ! איפה המשפחות שיכולות לחלום על חוג לילד ?
* הביאו משפחות מבוססות   23/12/13 | 08:48
כמה נכון ומה עם חוגים? גנים פרטיים ועוד היד נטויה ואפשר לחסוך ניראה לי יותר מ4000 לחודש וככה לצמצם את שעות העבודה
ולהיות עם הילדים שזה הכי חשוב מהכל
* רוחלה   23/12/13 | 20:37
תגידי את נורמאלית?
האישה המסכנה הזאת עובדת עד 8 בערב!!!! מתי היא בדיוק תנקה? אז היא בכלל לא תראה את הילדים שלה. וגם לנקות ממש לא לוקח שעתיים (אלא אם כן גרים בדירת חדר וחצי) בתור אחת שעובדת משרה חלקית וכן מנקה את הבית בעצמה זה לוקח ממני הרב יותר. בנוסף לנקיון יש כביסות,בישולים, ארגון תיקים לילדים בקיצור את מציעה שהאישה הזאת לא תישן..
* ???   24/12/13 | 08:19
11. כל הכבוד! כל מילה נכונה
* מור   23/12/13 | 04:24
10. אני גרה בחו״ל יש לנו פה את יני ראשון ושבת
* ממש כייף   23/12/13 | 02:22
9. תלמדו מהדתיים.האישה מורה טרז היא עם הילדים
מה שהחילונים מגלים עגשיו,הדתיים כבר עושים ממזמן.נשים עובדות פחות כדי לחזור מוקדם הבייתה
* שי   23/12/13 | 01:34
8. ולמה מועילה הכתבה הזו בדיוק?
רק להוסיף לנו לחוץ ועוד לחץ ורע בחיים!
* דור   23/12/13 | 00:33
7. המרדף שאחרי הכסף. החיים יקרים
* סופי   23/12/13 | 00:13
6. גם אצלי כנסו
אני עובדת מהשעה 8 עד 2 וחוזרת ב5 שוב לעבודה על מנת שיהיה לי את הכמה שעות להיות עם הילדים , הכל בלחץ וכל היום אני שוברת את הראש מי יוציא אותם מגן ולכן את ההפסקה אני מנצלת כדי לקחת אותם מהגנים ומה בתי ספר וחוזרת שוב בקיצור לא נגמר
* גם אצלי   23/12/13 | 00:06
5. גם אצלי כנסו
אני עובדת מהשעה 8 עד 2 וחוזרת ב5 שוב לעבודה על מנת שיהיה לי את הכמה שעות להיות עם הילדים , הכל בלחץ וכל היום אני שוברת את הראש מי יוציא אותם מגן ולכן את ההפסקה אני מנצלת כדי לקחת אותם מהגנים ומה בתי ספר וחוזרת שוב בקיצור לא נגמר
* גם אצלי   23/12/13 | 00:06
4. חבר'ה!! אתם מתבלבלים!!!!!
להשקיע יותר בילדים איופירושו לשלוח אותםל עוד חוג ועוד חוג שעולם ימבה כסף וממלאים להם יומן כמנו של איש עסקים קטן! זה גם לא לקנות להם גאג'טים אייפדים מחשבים וטלוויזיות. גם לא מותגים! להשקיע בהם זה פשוט- להיות איתם. פשוט להיות איתם. להרכיב איתם בלגו. לצייר. להכין ביחד עוגיות. הדברים הכי פשוטים. אבל מה? איןלנו סבלנות. אנחנו רוצים תמיד לברוח לעולם המבוגרים, לאייפון, לחדשות, לעבודה ולא להשקיע בהם את הדבר הכי יקר ואיכותי- הזמן שלנו. יוצא שההורים הם כמו עכבר על גלגל ניסויים-רצים רצים וליעולםלא יגיעו. אם יש משהו שאני מקנאה במשחפות חרדיות זה שהן מבלות זמן איכות יחד כל השבת ואין להן שום דבר שיסיט אותן מהזמן המשפחתי כי אסור טלפון אסור טלוויזיה לא נוסעים לים אין שום הסחות. ראיתי את זה פעם אצל חברה וזה שבה ושבר את ליבי. כמה שאנחנו עסוקים בלרוץ ולרצות אותםוכמה בעצם אנחנו גורעים מהם את המשאב הכי חשוב שלנו: זמן ותשומת לב. מאז שיניתי כמה דברים מהותיים אצלי וימות העולם=- אני לא אוותר על הזמן עם הילדים שלי. תכלס לא יהיה רשום לאף אחד על הקבר: הביאה עוד קמפיין/גידול 15%/ ייעול בתהליכים. זה רק הילדים שלנו שישארו אחרנו ורק בהם שווה להשקיע. זמן.תאמינו לי שעל כל המותרות הםיוותרו בשביל זמן איתנו ההורים. תחשבו על זה.
* אמא -מנהלת שיווק   23/12/13 | 00:06
נכון
הכי נכון
* משה   23/12/13 | 02:00
צודקת בהחלט ......
* אמא    23/12/13 | 02:21
ממש ככה כל מילה נכון
* מיכל   23/12/13 | 06:42
רק הילדים! עבודה מ 8:00-16:00! וסה טו
צודקת בהחלט!
* נועה    23/12/13 | 06:55
אבל
יש הורים... לא רק אמהות אלא גם אבות שאצלם לא היה - לא גאג׳טים ולא ומותגים ולא בגדים חדשים כל שבוע, והם כילדים צפו מהצד ומה שעבר להם בראש זה שלילדים שלי אני אתן הכל, אין מצב שאני אגרום להם להרגשה שלהם אין ולאחרים יש. כילדה לי זה היה מאוד חשוב .. ולמשפחה שלי פחות. אז היום אני מפצה את עצמי בזה שאני מרעיפה עליה. מנסה לשים גבולות אבל בעצם אני מפצה בזה גם את עצמי. אז אני עובדת שעות פסיכיות, חשובה לי הקריירה וההתפתחות האישית שלי אבל אני גם יודעת שזה מגיע ממקום של אני לא יהיה כמו... עובדה שלי המדיניות הזו לא בהכרח עשתה טוב...
* אמא עסוקה מאוד   23/12/13 | 07:49
די צודקת אבל ילד מעל גיל 10 בערך לא יריב פועלים
* אני    23/12/13 | 11:18
כל מילה סלע!
* אודליה   23/12/13 | 13:54
כל מילה סלע!
* אודליה   23/12/13 | 13:54
3. נדירים האנשים שבאמת עובדים בכל 9 השעות
* רובם עובדים בקנדי קראש, פייסבוק וכולי   23/12/13 | 00:06
כל כך נכון!
זה גם מה שקורה בעבודה שלי.. שהיא בעיקרון של 8 שעות. אף אחד לא עובד שם, כולם רק מדברים, אוכלים, יוצאים לאכול ומתכננים מתי ללכת לאכול. ואומרים כמה שהם "עסוקים".
* הדס   23/12/13 | 08:37
2. נדירים האנשים שבאמת עובדים בכל 9 השעות
* רובם עובדים בקנדי קראש, פייסבוק וכולי   23/12/13 | 00:06
1. סוף מעשה במחשבה תחילה-לא המצאתי את זה.
מצאתי והפנמתי. אולי כדאי להסתפק במועט ובמעט.
* סוף   22/12/13 | 23:37