החדשות
תגובות (86 תגובות ב-34 דיונים)
34. מצעד הגאווה והסובלנות למען שוויון זכויות לכולם
ירושלים חופשית! ישראל דמוקרטית!
* נועם   28/06/09 | 13:11
33. לאט לאט אתם תעשו כאן אירן - צריך כאן טיפול שורש
אתם לא יודעים מה זה ליבראליזם בא לי להקיא אתם מגעילים ואני מתבייש לראות שנותים לכם ליחיות כאן איך שאתם חיים רק מנצלים את משלם המיסים, מי בכלל מסכים לכם לדבר צריך לכפות עליכם חינוך ממלכתי אם תרצו לקבל תמיכה ממשלתית אבל כל המדינה הזאת רקובה ומושחתת
* סינבאד   28/06/09 | 03:00
32. לא אישרו את התגובה הקודמת שלי אז אני אגיד את זה
בצורה פחות בוטה, ההומואים מחפשים פרובוקציות! הם אוהבים למשוך את תשומת הלב של כולנו, אם זה לא היה עושה כל כך הרבה רעש תקשורתי הם לא היו עושים את המצעד הסתמי הזה ובטח שלא בירושלים. כבר לא מספיקים להם כל המועדוני פיק אפ שלהם? למה כל הציבור צריך לראות את הדבר הזה ? אני אומר לכם תאמת רוב הציבור לא מכבד אותכם ולא מעריך אותכם עם המצעד ובלי המצעד אז תפסיקו לחפש את הכבוד הזה בכוח להפך רוב הציבור אפילו די נגעל מהומואים אתם צריכים להבין שזה לא אנושי שלא לדבר על אותם אנשים שעושים ניתוחים לשינוי מין , פשוט זוועה!.. והכי גרוע זה שהמדינה שלנו אשכרה עוזרת להם לממן את זה. תבינו אתם לא יכולים לדרוש את הכבוד הזה בכוח עם הזמן פשוטט אנשים ילמדו לחיות אתכם .. אני בטוח שהפרובוקציות שלכם לא עוזרות בנושא
* כנראה שהייתי בוטה מדי   27/06/09 | 14:46
לי יש בעיה עם חרדים
מצידי שיהיו טרנססקסואליים,או סקסואליים,בי סקסואליים. כל עוד הם משרתים בצה''ל ולא מקבלים הטבות מהמדינה אז מה זה משנה
* ליברלי   16/07/09 | 22:17
31. איזה בחור מקסים
בחור פשוט מקסים, הליאור כהן הזה. כמה בולט השחור החרדי מול כל הצבעוניות היפה של המצעד. אל תוותרו על ירושלים, בואו ביום שבת אחה"צ לכיכר ספפרא, להראות *בפרהסיה* את היופי החילוני של העיר הזאת.
* ירושלמית   27/06/09 | 01:31
הוא מאמת חמוד!!
הוא כזה חמוד חחח עם אתה רוא את זה דבר איתי סתם לדבר - מסן- nexho4@nana10.co.il
* מקסים   27/06/09 | 14:38
30. בן גביר וחבורתו
רק מחזקים את הקהילה ואת הדעה הרווחת שיש צורך לקיים את מצעד הגאווה בירושלים
* דכג   26/06/09 | 14:15
29. ליאור אתה מדהים כל הכבוד!!!
* ככ   26/06/09 | 14:06
28. בושה . חסר ערים איפה לעשות .....? רק ירושלים ????
* אורלית   26/06/09 | 02:14
אויש תסתמו כבר, להקת עכברושים שכמוכם.. אתם משעממים.
* בני   27/06/09 | 13:10
27. חיים מילר המנהיג האמיתי של ירושלים. אוהבים אותך.
* דני   25/06/09 | 23:48
26. ל21 הלוואי...כנס!!!!!
נו בבקשה אין שום בעיה שתטיס אותנו לאירופה גם אני גרתי שם וזה כיף לא נורמלי הלוואי . אבל יש לי בקשה קטנה שתראה אותנו במטוס מחייכים תבטיח לי רק שלא תקנא בבקשה....
* חני    25/06/09 | 22:47
25. שנה תעשו בכותל..?:D
עוד מעט יהיה גם מצעד הגאווה בכותל מזה השטויות האלה שמרו את זה אצלכם בביתכם.. כמו שכל אחד לא מוציא ת'צרות שלו מהבית .. מתחיל בבית נגמר בבית.. למה שכולם ידעו את זה יודעים שיש אנשים הומאים ולסביות לא קרה כלום זאת בעיה שלכם ואני מאמין שם שתפתרו אותה.. יש צרה אחת גדולה באמת יש לנו חייל שיצא להגן עלינו מפני כמה טילים וכמה מחסלים שרוצים למחוק אותך ואותי.. ולא בגלל שאת לסבית ולא בגלל שאני חרידי.. כי אנחנו י ה ו ד י ם ! ! ! אז אולי נעשה מששהו קטן לא נפגין את מצעד הגאווה לא נילחם על חניון ספרא ניצא להחזיר את גלעד שליט ..
* שנה תעשו בכותל..?:D   25/06/09 | 21:53
תמיד חייבים להחסף. לא נעשה בכותל. כי לא עושים דווקא
עושים במקום חילוני רחוק מאיזור הדת. מה הבעיה? מסכים איתך שגלעד שליט הוא דבר חשוב ביותר, אבל עדיין זה לא אומר שאי אפשר גם להלחם על דברים במדינה כמו מצעדי גאווה וחניונים. אין סתירה.
* tbh   25/06/09 | 23:29
24. סליחה הוא לא מעדה החרדית אין לו קשר
חיים מילר הוא לא מקבוצת העדה החרדית הוא שייך לשלומי אמונים
* יודע   25/06/09 | 21:40
23. מצעד ממש מיותר בלי שום פוינט
* הילה   25/06/09 | 21:20
22. צביעות אחת גדולה
מדברים כל הזמן על הזכויות של ההומואים ושצריך לקבל ולאהוב אותם אבל את החרדים אתם לא יכולים לקבל ואת השנאה שלכם כלפיהם אתם מצהירים בלי בושה אז אל תבלבלו את השכל על דמוקרטיה ועל זכויות שוות לכולם כשאתם מקבלים ואוהבים רק את מי שנוח לכם.
* אחת   25/06/09 | 21:02
זכויות שוות לכולם?
את יודעת למה שונאים את החרדים? כי הם לא מתגייסים,מביאים 10 ילדים שאין להם חינוך ומה שהם יודעים זה רק תורה וחיים על חשבון אזרחיים אחרים! פשוט בושה! ובמלחמה שהייתה באשדוד פתאום כל החרדיים ברחו..מעניין פתאום לא צריך לשבת להתפלל..חבל שהם חזרו בכלל תלמדו מהדתיים עם הכיפות הסרוגות!
* דורין   26/06/09 | 07:35
21. אוי חרדים מה אתם עושים פה תחזרו לאירופה ..
נמאס מהחרדים אפילו תרומה קטנה למדינה הם לא תורמים , הם מגדלים את ילדיהם לשנאה לאחר ולשונה .
* assaf   25/06/09 | 20:43
ואיך את מסבירה את התגובה שלך
שהיא בדיוק "שנאה לאחר ולשונה" כפי הגדרתך.
* אחת   25/06/09 | 21:12
זה שנאה לשונאים.
זה כמו שאת שונאת אנטישמים אני שונא הומופובים.
* גאה   25/06/09 | 21:37
אני ממש לא הומופובית להיפך
בניגוד אליך אני באמת מאמינה בדמוקרטיה ובזכות של כל אדם לחיות לפי רצונו לא משנה אם זה הומו או חרדי או ערבי או מי שלא יהיה . אבל לבוא בסיסמאות של דמוקרטיה ושצריך לקבל את כל האחר והשונה כשהומו זה בסדר וחרדי זה לא זה צביעות אחת גדולה
* אחת   25/06/09 | 22:28
חרדים תחזרו לאירופה?
את לא מתביישת? הרי אתם טוענים שאתם צועדים בשם ה"סובלנות"! איזה סובלנות יש באמירה המזעזעת שלך?! אם לא אכפת לך את מצטטת את גדולי שונאי ישראל. גם אם לא מוצא חן בעיניך העובדה שיש מישהו שמתנגד לדרכך או שלא אוהב אותך יש דרך להתבטא! זו אמירה כמעט נאצית . תתבישי לך!!!! לכי תבדקי במילון מה זו סובלנות ואז תצאי למצעדים.
* מיכל   25/06/09 | 23:29
מתאים לכם לא להבין את הסרקאזם, יש לכם מוח צר מדי..
* בני   27/06/09 | 13:11
וההומואים עושים משהו?
תעשו לי טובה כאילו שההומואים עושים צבא או תורמים משהו למדינה יאלה יאלה .. אני חילוניה ואין לי שום בעיה עם הומואים אבל גם לא עם חרדים ירושליים היא עיר הקודש והיה בעבר מקרים של באלגן שם אז למה לחזור על זה תעשו את המצעדים שלכם בתלאביב עיר החטאים שם יותר מתאים לכם...
* לירי   29/06/09 | 08:44
"תחזרו לאירופה"?אתה בסדר כאילו?
אתה מדבר כמו אנטישמי.בלי קשר לדעה על המצעד אם אני בעד או נגד,הגזענות הזאת פשוט לא בסדר בכלל!!!
* עדי   29/06/09 | 22:06
20. תיקון- יואב מאיר
* אני   25/06/09 | 20:30
19. חח קלטו בסוף הוידאו זה יובל מאיר מפרויקט מסלול
איזה חמוד!
* אני   25/06/09 | 20:30
18. ליואב
אין קשר בין המולדת לבין הדת. מה שטוב לך ,עשה-אך אל תפגע בחברייך. מספיק עם האינטרסנטיות. אני נשוי כבר 9 שנים ,אני שומר כשרות והילדים שלי הולכים לבית ספר חרדי,אבל עדיין אני יודע להבדיל בין דת לבין מולדת.אין שום קשר בין הדברים,תפסיקו לחבר ביניהם, אני נשוי ואני יודע לכבד את כל אחד ואת רצונו האינדיווידואלי. אדם לאדם זאב. "חייה ותן לחיות".. אם לא נאה לך אל תעבור ליד החניון בשבת.
* דתי   25/06/09 | 20:19
17. מפיו של הרב: מהיום אין לציבור החרדי להתערב
אין זכות לציבור החרדי להתערב במה שמתחולל בשבת,ירושלים היא עיר במדינת ישראל,אומנם קדושה לכל הדתות אבל היא עדיין עיר, כפי שאמר בנאומו ניר ברקת "חייה ותן לחיות". ישראל לא שונה מאף מדינה,הדת איננה שולטת אלא המשטר הדמוקרטי ואין לציבור שום זכות לקבוע מה יעשה אדם ומה טוב לו.
* דובר -הרב עובדיה   25/06/09 | 20:16
16. הנאום של ברקת-השגתי אותו בגאווה!
היום,ג' בסיוון תשס"ט יצעדו בין השעה 17:00 לשעה 18:00 בערב,המוני אזרחים אשר בגאוותם ובליבם מתנוסס "דגל הגאווה" בכבודו ובעצמו. עקב כך יסגרו רחובות ראשיים ולציבור תינתן הזכות לעבור ולהצטרף אם בליבם הרצון. אין הם שונים,זוהי מדינה דמוקרטית ואין לשום אדם זכות לטרוף את דעתם של חבריו לארץ, הם אינם מחפשים תשומת לב,הם גאים בהגיעם עד הלום, אין לי שום התנגדות לנישואים דתיים בקרב הקהילה ההומו-לסבית או כל נישואי תערובת,כיכר ספרא והחניון יפתח בשבוע הבא עקב שינויים בתוכניות ויהיה פעיל גם בשבת.אם זה מפריע לכם,אל תעברו שם,לא הייתי נכנס לבית השכן בלי רשות על מנת לבדוק מה הוא מחזיק במקרר אלא אם היה עולה בי חשד. "חייה ותן לחיות". תודה והמשך שנה יפה ומהודרת
* גולש בגאווה   25/06/09 | 20:11
15. עד מתי להידרדרות של עם ישראל???
* דוד    25/06/09 | 18:28
14. תל אביב מקבלת אתכם בשמחה. למה לעשות פרנציפ?
תפסיקו עם הפרנציפ המפגר הזה ואולי נפסיק לשנוא אתכם
homosful   25/06/09 | 18:23
13. מה גאווה בזה?
די להיות צבועים-החברה צוחקת על הומואים(למרות שהתקשורת מנסה להראות ההפך). הם אחוז קטן מאוד בחברה. ובתכלס אם הם צריכים לעשות מצעד גאווה כלומר שהם מרגישים בפנים שהם צריכים להוכיח משהו ושהחברה לא באמת גאה בזה. ולמה דווקא בירושלים? האם במדינה קתולית היו מסכימים לעשות את זה בעיר הקדושה להם? בקיצור הם סתם עושים כדי לעצבן.
* מישהי25   25/06/09 | 17:47
הגאווה לא להיות בור וחשוך כמוך
החברה צוחקת על הומואים? באמת? את מחשיבה את עצמך לנציגת החברה? המעברה שאתה חי בה זה לא החברה. גם דוסים הם אחוז קטן, אז מה? את הפסיכולוגיה בגרוש תשמרי לעצמך.אפילו שאתה משתדלת מאוד- את לא חכמה:) ירושלים וישראל הם מדינה ועיר דמוקרטית ולא דתית ואם את מתנגדת למשהו לא אומר שאני עושה את זה כדי לעצבן אותך. את לא חשובה לי מספיק שאני יעשה משהו כדי לעצבן אותך.
* גאה   25/06/09 | 19:16
חחח
הטענות שלכם זה הטפשות הכי גדולה שראיתי, אני כבר כתבתי אבל לא העלו את זה שאתם כ"כ תבועים בזה שאתם לא מבינים שזה דבר חריג שזה לא דרך ארץ, דרך ארץ זה שגבר מתחתן עם אישה.. להזכיר לך את ששחכת..
* א   25/06/09 | 19:47
דרך ארץ זה לכבד אדם את חברו יבור
עוד דוס פאנט שגם בתנך שהוא מתיימר לדעת הוא בור. איש מלא שנאה וחושך שכמותך. הפגנה הבאה- חניון ספרא- כל החילוניים לבוא לתמוך!
* אני   25/06/09 | 20:21
מי אתה מאבחן פסיכוטכני
שתקבע את רמת המישכל שלי על פי מספר שורות שכתבתי?! ירושלים היא עיר דמוקרטית אך גם דתית שווה לבדוק מה אחוז האנשים הדתיים שגרים בה כי בכל זאת זה קובע במידה מסויימת את אופי העיר. וכן, על פי ההסטוריה ירושלים היא עיר מקודשת.
* מישהי25   25/06/09 | 20:36
בורות ניכרת בהודעיתך ולכן קבעתי שאת לא חכמה
ירושלים היא לא עיר דתית, היא עיר דמוקרטית. בדקתי מה אחוז הדתיים, ואחוז החילוניים גבוהה- ראש העיר אחרי הכל חילוני. היא עיר קודש למי שרואה בה עיר קודש באמונה שלו. לעומת זאת היא עיר הבירה של מדינה דמוקרטית לכולם וזה לא אמונה זאת המציאות.
* אני   25/06/09 | 21:35
ראש העיר חילוני
אז מה?? סליחה, אתה באמת נשמע מה שאתה מנסה להפיל על אחרים. אם ראש העיר חילוני זה אומר שאין להתחשב באחוז ניכר של תושבי העיר? (כמעט חמישים אחוז! חרדים+ דתיים. ולא ספרתי עדיין את הערבים) האם עיר דמוקרטית פרושה שבה מיעוט קולני פוגע בציפור נפשם של מחצית מתושבי העיר?
* ג.   25/06/09 | 23:25
אוי אוי אוי "ציפור נפשם"?!?
את/ה בסדר? "ציפור נפשם" נו באמת! אנחנו, הומואים, לסביות, ביסקסואלים וטנרסג'נדרס בישראל, רוצים לקבוע ולהצהיר שגם לנו מותר לחיות בעיר הזאת, זאת העיר של כולם, גם של החרדים וגם של הערבים, גם של הסטרייטים וגם של ההומואים, גם של מי שמינו הוא מגדרו וגם של מי שלא. שיהיה שבוע טוב ואני מאחל לכולם שמחה ואושר
* מ.   27/06/09 | 12:13
12. מצעד
גועל נפש
* s   25/06/09 | 17:43
11. דתיים נמאסתם!!
נמאס לנו ממכם דוסים! מי עשה אותכם הפה של אלוהים? זו מדינה דמוקרטית אנחנו הקהילה מלח הארץ שנתנו ונלחמנו למען המדינה ומה אתם דוסים עשיתם למען המדינה?
* דורית שושן   25/06/09 | 17:24
בלי תורה אין חיים
אם ה"דוסים" איך שאתם קוראים להם לא היו לומדים תורה כשאתם התבטלתם במעשי שטות לא היה נשאר כלום מאיתנו בשואה ובמלחמות אז חילונים,תירגעו ומהר !!!
* גואל   25/06/09 | 17:57
את נמאסת!!!
נמאס מהדעות הבורות שלך! "נלחמתם על המדינה" למה, הדתיים לא מתגייסים ונלחמים למען המדינה??? אני שירתתי בצה"ל וכך גן שלושת אחי וכל, כ-ל האנשים הדתיים שאני מכירה מתגייסים לצבא ושואפים להכי קרבי והכי גבוה שיש אז תפסיקי ללכלך סתם. עלק מצעד הגאווה...קודם תכירי את העם קצת
* אני דתיה   25/06/09 | 18:02
סוף מעשה במחשבה תחילה
יש דברים שלפני שמפרסמים אותם צריך לברר.. תבדקי מי מגיע לדרגת סא"ל בצה"ל יותר.. ואין על כך עוררין..
* תגובה ל11   25/06/09 | 18:19
מה?!
דורית תרגעי עם הדיבורים שלך וגם על תדברי על כל הדתיים כי יש כמה סוגים!
* ישי!   25/06/09 | 18:20
מחזקת אותך דורית
* שכל אחד יחיה את חייו כרצונו, העיקר שיהיה אדם טוב   25/06/09 | 18:47
סבא שלי נהרג למען המולדת!! והוא היה דתי מאוד!!
תתביישו לכם כל מי שאומר "אוכלי חינם"
* יואב   25/06/09 | 19:18
דורית כנסי..............
עצוב לשמוע מפי יהודיה את המילה דוסים על איזה דמוקרטיה את בדיוק מדברת??? להזכירך יש חרדים שמשרתים בצה"ל ותפסקי להכליל האחים שלי שירתו בצבא ביחידות קרביות מי לא תורם למען המדינה??..כן ואני דוסית,דוסית גאה..............
* אושרת   25/06/09 | 20:31
לדורית באהבה!
דורית קודם כל אם כבר את מדברת על השתמטות מהצבא,אז תיבדקי עם "הקהילה" שלך כמה מתוכם עשו עושים יעשו צבא.אין לכם בושה אתם כל הזמן מבקשים שיכבדו אותכם שיתיחסו אליכם כמו לכולם בזמן שאתם לא מכבדים את עצמכם עם הלבוש והצורת התנהגות שלכם.אתם אוהבים להגיד מדינה דמוקרטית...אז אנחנו קודם כל מדינה יהודית עם כל מה שמשתמע מזה.אז קודם תכבדי את מי שאת מבפנים ואחר כל אנחנו נכבד את מי שאת מבחוץ.ולא אני לא דתי אם זה מה שניראה לך, ותאמיני לי אם תפסיקו לחפש פרובוקציות אנשים יפסיקו לחפש אותכם קחי את זה לתשומת לבך כי אני בטוח שבפנים יש בך צד שיודע שזה נכון.
* יוסי   25/06/09 | 22:03
הקיהלה שלה משרתת בצהל כמו כל אזרח אחר
בניגוד לחרדים. אין שום לבוש או התנהגות לא מכבדת אצל ההומואים והלסביות ובמצעד הגאווה. אתם הלא מכבדים. אנחנו מדינה דמוקרטית לפני הכל. ויהודית מהלאום לא מהדת.
* אני   25/06/09 | 23:31
אין לי בעיה אם המצעד-תפסיקו להכליל ולקלל!
ואנחנו דווקא כן תורמים-זק"א,הצלה,כח לתת,יד אליעזר,חסדי נעמי,הלוואי שלא תצטרכי,אבל אף פעם אי אפשר לדעת!
* דוסית   29/06/09 | 22:11
10. מצעד הגאוה - גאוות עם ישראל בארצו?
הלכך יייחלנו כ-2500 שנה בגלות לראות בחוצות ארץ הקודש והמקדש! האם ראיתם בעל חיים מזדווג עם זכר או נקבה עם נקבה מבני מינו בושה תכסה מנהיגי ישראל ואת היושבים בבתי המשפט!
* חיים בן-יהודא   25/06/09 | 17:19
תגיד אתה רציני??
כל הטיעון המרכזי של הומופובים שהומוסקסואליות זה נגד הטבע הוא מופרך לחלוטין. בטבע , כל הזמן חיות מזדווגות זכרים עם זכרים.....אם תרים את הראש מהתנ"ך שלך לרגע ותפתח נשיונל ג'יאוגרפיק תראה שזו דווקא תופעה נפוצה מאוד בטבע..... תיצא לטייל פעם עם הכלב שלך , אלוהים ישמור.
* גברת זה למה.   25/06/09 | 18:44
9. גלעד שליט
אני באמת ששמחה בשביל כל הקהילה אבל יש דברים קצת יותר חשובים לעשות היום בואו לעצרת לשחרור גלעד שליט הגיע הזמן!!!!!
* מורן   25/06/09 | 17:13
הם לא יכולים יותר חשוב להם להתנשק אחד עם השני ברחוב
עם מוחצן.
* ליאת   25/06/09 | 17:45
ומה את עושה למען גלעד שליט?
יותר חשוב לך לשבת ולהגיב תגובות הומופובית.
* אני   25/06/09 | 21:38
8. חרדים צודקים, הקהילה סתם מגזימה!!
דיי כבר חילונים והומואים, בכח לעשות את הדברים הפרובוקטיביים?!
* יואב   25/06/09 | 16:41
תכפה את הדת שלך באיראן. די לדוסים לא לחלוניים והומואים
ין שום דבר פרובוקטיבי במצעד בדיוק כמו שאין שום דבר פרובוקטיבי בחניון ספרא.
* אני   25/06/09 | 19:11
7. מספיק מצעדיי גאווה בת"א?יש כל שנה אחד
פעם בשנה אבל לגבי ירושלים אני מסכימה-לא צריך לעשות שם את המצעד.. אבל אל תתלוננו שיש כל הזמן מצעדים כי יש רק אחד בשנה!@ היה קטלני השנהה חחח^^
shir_tal   25/06/09 | 16:41
6. למה???למה???למה???
שמישהו יסביר לי , על מה ולמה הם צועדים??? ממש לא ברור!!!! איזה גאווה יש בזה??? אולי יהיה גם מצעד נכים, להראות שהם נכים. אולי יהיה גם מצעד מובטלים, להראות שהם מובטלים. אולי יהיה מצעדים לעובדי הייטק, עו"דים, או רק גברים, או רק נשים וכו' וכו'. סתם של מצעד, ורק לבזבז כספי ציבור על אבטחה, שיבושי תנועה, סבל של תושבי הרחובות החסומים. בקיצור פרובוקציה לחינם...........
* אוריM   25/06/09 | 16:36
כדי שיבינו שזאת לא בושה להיות הומוסקסואל
הגאווה שלהם היא בלא להתבייש מאנשים כמוך שחושבים ברוב טיפשותם שזאת נכות. יש בני נוער שמתאבדים כשהם קולטים שהם הומוסקסואלים וחושבים שהמשפחה והאוכלוסיה הכללית לא תקבל אותם לעולם. זה למה.
* זה למה   25/06/09 | 17:18
ברור שזה בושה
כתוב בתורה איסור שכיבת זכר עם זכר ונקבה עם נקבה אז מה רציתם גם להתגאות בזה ??? מילא היו עושים בשקט אבל לפני כל העולם????
* גואל   25/06/09 | 17:59
אני נגד המצעד
אבל אתה טועה לא כתוב בתורה על איסור נקבה עם נקבה...אגב מה הן כבר יכולות לעשות...
* מתקנת   25/06/09 | 18:22
תרוצים מפה ועד מחר
ועכשיו ברוב חוכמתך גברת זה למה נא הסבירי לי מדוע המצעד חייב להתרחש ביום השלוש שנים לחטיפתו של החייל גלעד שליט. כל כך נאורים לצרכיהם וכל כך אטומים לסביבה!
* מה זה משנה   25/06/09 | 18:14
אוי מה הקשר? מי שמדבר על תירוצים
מתרץ את גלעד שליט כדי לשנוא את המצעד ומדבר על תירוצים.
* אני   25/06/09 | 19:10
מה הקשר???, תגדלי קצת שכל
אין לי שום שנאה כלפי הקהילה אבל לעשות את המצעד היום זה לא רחוק מלעשות אותו ביום הזיכרון או ביום השואה. ואם את לא מרגישה שצריך לתת מינימום של כבוד לחייל שנחטף (ועוד בזמן פעילות), כנראה שאת מהסוג שלו עושים צבא!
* מה זה משנה   25/06/09 | 19:28
מה הקשר לחוסר כבוד? את צריכה שכל?
החוסר כבוד היא שהחרדים מפגינים באלימות. יש כאלה שכיום יצאו למחאות לשוויון זכויות, יש כאלה למען גלעד שליט? ואת הומופובית עלובה? ישבת בבית ומעבירה ביקורת ולא עשית כלום.
* גאה   25/06/09 | 19:54
האם לקיים מצעד בכפיה על מחצית מתושבי העיר,
זו אינה אלימות? אתם משניאים את עצמכם. אחרי המצעד בירושלים, אף אחד לא מזדהה איתכם מקסימום מרחם
* שני   25/06/09 | 23:31
מה רע בהומופוביה?
כן אני גאה בזה! בלי מצעד...
* דסי   26/06/09 | 09:28
נכון מאוד!!!!!!!!!
* עדי   25/06/09 | 17:26
תנשום עמוק ותשתה מים. מהרבה סיבות. זה שאתה בור
זה לא אומר שאין סיבות. שוויון זכויות, אפלייה, דיכוי, אירועי סטונוול ועוד הרבה מאוד הם סיבות למצעד. יש המון גאווה באהבה. צריך רק אדם מטומטם כמוך להשוות הומואים לאנשים שלא מופלים. סבל ורחובות חסומים יש גם בצעדות החרדים, עם זה אין לך בעיה? זה לא פרובוקציה? צבוע...
* גאה   25/06/09 | 19:19
5. איך מרשים להם לעשות את זה?????
* חבל שהדתיים לא עשו הפגנה גדולה   25/06/09 | 16:28
לא יודע אם שמעת על זה- אבל זה נקרא דמקורטיה
* גאה   25/06/09 | 19:20
פגיעה באחר על מנת לפגוע, אינה דמוקרטיה
אדם גאה, לא כופה עצמו על אחרים בזמן שאינם מעונינים בו...
* מחשבה   25/06/09 | 23:32
4. תגובה
זה שתי בנות
* לי   25/06/09 | 16:24
3. פשוט אין מילים
תעשו לי טובה, כאילו לא מספיק להם מצעד באילת ות"א... הם סתם כבר בכח מנסים..עושים דווקא כי יש הרבה מתנגדים. שיעשו מה שבא להם..אבל למה בעיר הקודש?? תגידו מה שבא לכם.. אבל מה שאתם עושים, מבזים את ירושלים! מספיק לכם כל עיר אחרת,אבלך לאאא. בואו נעשה דווקא כי אין לי זכויות.. לי נירא שלא תקבלו ככה זכויות!!
* מישהו   25/06/09 | 15:37
זה שאת הומופובית ונגד המצעד
לא אומר שאני צועד כדי לעצבן אותך. בעיה שלך אם את מתעצבנת. את מבזה את ירושלים. אין שום סתירה בין מצעד הגאווה לירושלים, לפני הכל היא עיר הבירה וגם אם היא קדושה היא קדושה גם להמואים.
* אני   25/06/09 | 19:20
2. אני מבינה ההומאים לקחו כדורי אומץ היום
אני מבינה שבא להם להראות את הגאווה שלהם ואין לי דבר נגד אבל למה בעיר שכולם מתנגדים לזה זה להתחרות בגורלל ממש זה בשביל לעצבן לכו לת"א אשדוד באר שבע הם מתים על זה חוץ מיזה בת"א כול יום מצעד גאווה
* אלמונית   25/06/09 | 14:28
די לגועל
אגב, באר שבע ממש לא אוהבים את זה, הם שונאים את ההומואים, כמו כולם...
* דליה   25/06/09 | 20:16
1. שבוע שלם מדינה שלמה צחקה על שרי אריסון על הקולות ששמעה אבל...
הרבה חוקים בארץ מבוססים על קולות ששמע מישהו לפני אלפי שנים. אני לא מבינה למה נותנים למשוגעים האלה במה, כוח והשפעה. זה מסוכן ולא אחראי לנהל מוסד מדיני, כלכלי וחברתי גדול כמו מדינה תוך התבססות על קולות וגורואים למיניהם.
* ורד   25/06/09 | 13:47
קולות ששמע מישהו לפני הרבה שנים?
התכוונת קולות(ברקים וכאלה) ששמעו וראו עם ישראל והעבירו זאת במסורת מדור לדור במשך אלפי שנים.... אולי באמת כדאי שנחשוב למה נולדנו מה אנחנו עושים פה בכלל ומה זה עם ישראל?! אני שואלת את עצמי כל יום ומנסה להבין יותר! יש יהדות נצרות ואיסלם מהי האמת? ולמה אנחנו מרגישים דברים וחולמים? כדאי ושווה להעמיק
* אני   25/06/09 | 17:42
סייג לחוכמה שתיקה!
תיקראי את הנושא למעלה טוב טוב ותפנימי!!!!
* יוסי   25/06/09 | 22:07
מליונים שמעו לפני אלפי שנים!
כן כן, אם זאת הייתה המצאה של מישהו אחד אף אחד לא היה מקבל ספר חוקים כל כך מגביל. עם ישראל קיבל זאת רק מכיוון שכל אחד ואחד היה במעמד קבלת התורה וידע שזו האמת!
* י   25/06/09 | 22:32
את שוכחת שקבלת את הארץ הזו
על סמך "המקור לכל הקולות האלה". אמרי שלום ורדי מפה...
* שני   25/06/09 | 23:34