החדשות
תגובות (89 תגובות ב-72 דיונים)
72. אני כתלמיד גאה מאוד
אני כתלמיד גאה מאוד
* דניאל   14/05/12 | 11:48
71. לנו אין גבולות?!
ומה איתם ? וכשמורה מתחיל לקלל ילד באמצע שיעור אף אחד לא מאמין לנו נכוןן? להם מותר לעשות הכל... לא מתייחסים אלינו כמו בני אדם אפילו... הרוב לא מנסים להתייחס... יש באמת כאלה שמתייחסים ואוהבים ומתנהגים בכבוד... אבל מה זה אשמתי כשמורה סתם מחליטה לתפוס ילד אחר כל שבוע ולכתוב לו הפרעות סתם... ועל מה בכלל? ואז כשהילד מנסה לצאת בסדר ולהוכיח שהמורה הוא לא בסדר סתם רצים להגיש נגדו תלונה במשטרה כי הקלטת אותו באמצע שיעור ולא ביקשת את אישורו...רק בגלל שהם מבוגרים הם תמיד בסדר? ומה אם יש סתם מורה שכולם ירדו עליה בתיכון אז היא משפילה תמקובלים חזק... או שמורה שעד סוף התיכון לא הייתה כזאת גאונה משפילה ומועכת את כל החכמים? למה זה בסדר? עכשיו זה בטח יראה לכם לא נורמלי אבל תנסו ותראו תתקינו מצלמות בלי שהמורים ידעו... ככה תראו מה הם עושים לנו!
* בלהבלה   24/02/11 | 00:09
לא תמיד
לא תמיד ולא לרוב המורים אשמים ... להפך לרוב אנחנו אשמים , נכון יש מקרים שהמורים פסיכים וזה אבל תשים/י לב שכלל פעםם כשהמורה שמה הפרעה או משו זה באשמתינו ולא משנה כזה תוכיח/י שהמורים אשמים בכלל פעם יתגלה שאנחנו לא בסדר וזה נכון ... אנחנו אוהבים להאשים אותם ולצאת בסדר אבל כשאנחנו אשמים אנחנו לא מודים בזה ...
* מילקפקפטיישן   17/03/11 | 19:01
70. זה לא נכון! גם חרדים מתפרעים..
וחלקם אפילו יותר גרועים מהחילונים! ואני לא סתם אומרת, אני מדברת מנסיון.. כואב הלב לצפות בזה, לאן הגענו?! לנוער של היום אין גבולות!!!
* איבוש   23/02/11 | 21:27
69. החינוך מתחיל בחינוך לערכים.
הפייסבוק ושאר הרשתות החברתיות הן עובדה קיימת שמערכת החינוך צריכה כיום להתמודד עימה. הבעיה אינה בפייסבוק , הבעיה היא ערכית מוסרית של מה מותר ומה אסור . במקום להעלות על נס את הציונים ומבחני המיציב למיניהם ראוי היה שמערכת החינוך תתחיל לעסוק באמת (ולא כמס שפתיים) בחינוך לערכים . דרך ארץ קדמה לתורה והמחנכים מרוב עיסוק בתורה שכחו לחנך לדרך ארץ . לצערי ההורים אשמים ,שותפים ואחראים לפריצת הגבולות הזו. אם הם לא מסוגלים להציב גבולותכדאי מאד שמערכת החינוך תציב גבולות ברורים ותגדיר מחדש ובנחרצות את כללי המשחק . הרי זה לא נעצר במורים זה כבר מזמן גלש לשיח ברוטלי בין הילדים לבין עצמם . ראו מה כותב ילד פלוני על ילדה אלמונית שם החרפות, החרמות והביטויים המיניים האלימים כבר מזמן חצו את כל הקווים האדומים.. יש לכן להתייחס לתופעה זו כאל כל אלימות קשה ולהציב גבולות ברורים ובמקביל לחנך לערכי היסוד ההומינסטיים של להיות אדם אוהב אדם באשר הוא.
* עודד   13/02/11 | 13:07
68. מזעזע
כתבה מזעזת שמראה את היחס שמקבלים אנשי החינוך במדינה, יחס שבא לידי ביטוי גם ביחס התלמידים וההורים למורים. דבר מזעזע נוסף היא תגובתה של הכתבת "לענייני חינוך" של הערוץ שלא מצליחה להבדיל בין אלימות לבין חופש הביטוי שלא מצליחה להבדיל בין פגיעה פיזית ונפשית באדם לבין קטיפת פרח מוגן. אבל כנראה שערוץ 2 לא יכול להעלות כתבה בקורתית ולעמוד על הבעיות האמתיות שעולות ממנה.
* מחנך מהצפון   12/02/11 | 23:43
67. תראו מה זה
הוכחה אצל החינוך החרדי לא תראו כזה דבר ... איזה קידוש ה" החרדים עושים ישתבח שמו לעדדדדדד
* חסוי    10/02/11 | 04:11
66. תראו מה זה
הנה זה הוכחה שאין כמו החינוך החרדי אצלנו לא תראו אתזה בכלל איזה קידוש ה" החרדים עושים
* חסוי   10/02/11 | 04:08
65. מזעז נורא
איך הגענו למצב כה נורא ומבייש:(
* זיוה    09/02/11 | 15:03
64. מזעזע!!!!
לא, זו לא רק המערכת הרקובה. זוהי תופעה חברתית מדאיגה ומפחידה ביותר - תופעת היעדר הגבולות וחוסר היכולת להבחין בין טוב לרע ומקורה (לצערי הרב) כבר בבית. הורים - התעוררו!!!!
* נטע   09/02/11 | 12:44
63. נושא מערכת חינוך
מערכת חינוך פועלת למען בטיחות למען שלום מערכת חינוך עושה עובדה מציונית אחלה מורים שעות בבית הספר צריך להיות פיקוח הכול הזמן לקבוע לראות אין בעיות אין אלימות
* תום כהן   08/02/11 | 11:18
62. מערכת חינוך
שמעית מה הולך במערכת חינוך צריכה ליחס לאיזה בצורה מקצועית מורים תחילים לתגובות נעימים לללללללא לתת ילדים מחשב
* תום כהן   08/02/11 | 11:14
61. הכי פשוט להאשים מישהו אחר
זו אולי אחת התגובות היחידות שלי. כהורה מעורב מאוד ביישוב בו הוא מתגורר אני חייב לומר שהמערכת היא האחרונה שאני יכול להאשים. אנחנו מסתכלים על המחשב ככלי עבודה והילדים שלנו הפכו אותו לנשק. אף אחד ב"מערכת" לא אמר לילדים להוריד למורה את המכנסיים ולצלם אותו ולהעלות לפייסבוק. אני מדבר עם הורים שאין להם מושג מה הילד שלהם עושה במחשב. אני מדבר על משפחות מעולות ושראיתי מה הילדים שלהם כותבים - נחרדתי!!! בתקופה בה הכל הופך להיות "מותר" , אני מציע שנסתכל קצת על עצמנו. כאשר הילד שלכם מסתגר בחדר שעות שדלתו סגורה, שמסך המחשב לא מופנה לכיוון הדלת, שהוא מתפרץ בשיחה איתכם, תתחילו לדאוג! הוא שייך לחבורה הזו ורק אתם לא יודעים. יום טוב אנשים.
* מוטי פרנקו   08/02/11 | 09:18
60. אם מערכת החינוך לא היתה כזאת רקובה ! ! !
* להורה ולתלמיד היה כבוד   08/02/11 | 08:32
שטויות .
הכי פשוט להאשים את החינוך , החינוך כולל גם את התלמידים , עובדה שיש הרבה ילדים שלומדים ומתייחסים למורים בכבוד .הבעיה לא רק במערכת החינוך אלא גם בתלמידים .
* אלינור   09/02/11 | 18:20
59. הייתי בשוק.....
* חסוי   08/02/11 | 07:30
58. שני ילדים שלי סיומו תיכון בשער הנגב.
ההנהלה שם צריכה להיתחלף.מספיק יושבים שם הרבה מאוד שנים.
* שם   08/02/11 | 07:17
57. הכל מתחיל בהעדר גבולות לנוער והעדר ענישה הולמת
אחת הבעיות המרכזיות שנוצרה פה בשנים האחרונות זה חולשתה של כל מערכת הגבולות האכיפה והמשפט. חוסר הגבולות של כמה עתונאים. אז מה יאמרו הנערים כאשר כמה הוריהם יכולים לצפצף על הכל. תלמיד היום הוא כמעט סגנו של אלוהים. וההורים הם האלוהים. ולכן התלמידים המסכנים האלו פועלים מתוך דחפים ללא בקרה, של עצמם כי הם בגיל של פריקת עול וללא אכיפה של מערכת החינוך ובודאי של ההורים שמתייחסים לכך בסלחנות ורצים להגן על ילדיהם. ההורים לא מבינים שאם אין כבוד למורה אין כבוד להורה זה רק שאלה של זמן שאותו תלמיד שהצליח לזלזל במורה יפגע בהוריו או בכל סמכות אחרת . כך לא בונים חברה. לא כל גחמא של תלמיד צריכה להתקבל. הילדים בגיל ההתבגרות לא אוהבים ללמוד, הם עסוקים במרדנות ובבעיות אחרות שמעסיקות אותם. לכן חשוב שלמורים תהיה הסמכות לעצור את ההתפרצויות הברבריות האלו. לא ע"H הליכה בלתי פוסקת לקראת הילדים. בימנו הלימודים לא היו יותר מענינים. אבל היו לנו גבולות ברורים.
* דון   08/02/11 | 06:58
56. למה זה קורה בעיקר בישראל?
בארה"ב קיימת גם התופעה אך בקנה מידה מאד מצומצם. תלמיד שנתפס מבצע מעשה כזה מואשם בפלילים ונזרק מביה"ס לצמיתות, אולי המורים פה לוקים בחוסר ידע טוטאלי על איך לתקשר עם התלמידים שלהם שזה מה שיוצר את האנטגוניזם מלכתחילה? משרד החינוך צריך לעשות מחקר רציני ולמצוא פיתרון לשורש הבעייה, לפתוח פרופיל בפייסבוק ולגלוש באינטרנט זה כמו כוסות רוח למת. עדיף כבר שהמורים יצלמו את עצמם וישימו באינטרנט כדי להקדים תרופה למכה לא? (בציניות כמובן) משרד החינוך בישראל מתנהל כמו גן חובה בסודן הגיע זמן לעשות ארגון מחדש של כל הנושא החינוכי בישראל מן היסוד.
* דדה   08/02/11 | 05:59
55. התלמידים (הבנים ) מזעזעים. אני צריכה לקחת נשימה עמוקה לפני כל שיעור.
ההוראה בכיתות האלה הורסת לי את הבריאות ממש. ואני לא איזו מורה מצ'עממת, שהם יכולים לטעון לשעמום.
* מורה בדרום   08/02/11 | 05:38
54. זה תמיד היה קיים רק ללא פייסבוק
בכיתתי בשנות השבעים התארגנו כל החברים להגיע אחר הצהריים כדי לשבור את חלונות הכיתה. והיום חלקם הגדול הם קציני צה"ל בכירים, עורכי-דין, וכמה מהם בעלי תפקידים בכירים בביטוח לאומי ומפקחים במס-הכנסה. זה היה תמיד רק ללא חשיפה. היום תשאלו למה עשינו כך? לא יודעים להסביר!
* אבי   08/02/11 | 05:13
53. כולם נהיו פטעום יפיי נפש..
מה אתם כלכך מרחמים על המורים הם גם לא צדיקים גדולים. אני יכול לספר מסיפורי האישי. בתיכון המורים התייחסו אליי בצורה שלא מתייחסים לכלב העדפה הזאת של ה"טובים" ודיכויי של הפחות "טובים" .אי מתן התמיכה ופשוט מנסים ל"הפטר" מהם למה???.. כי הם מורידים את מממוצע של הבית ספר.. אז מה עושים לא מגישים אותם לבגרויות. רק שהמוניטין והמעמד של הבית ספר לא יפגיע. כאחד שלא הגישו אותו כמעט לשום בגרות אני יכול לספר על עצמי שאחריי הצבא שיפרתי בגרויות והיום אני מסיים תואר שני בהנדסת חשמל באוניברסיטא!!... אז כנראה שיש סיבה לתסכול של התלמידים התלמידים הם מאוד אמוציונליים אל תשכחו שזה גיל ההתבגרות. שלא תבינו אותי אלא נכון זה לא שאני מצדיק את האלמות אבל לפעמים כנראה שהאלימות באה ממקום מסויים אל תעשו מהילדים מפלצות..
* אני   08/02/11 | 04:16
52. חינוך החילוני הנאור לתפארת מדינת ישראל
* רן   08/02/11 | 03:22
51. כתלמיד יב' אני פשוט מתבייש !!!!
לאן הגיעה רמת האלימות לאן ??? כל הצעירים האלה בני 14 15 חושבים שזה מצחיק .. חתיכת אפסים !!! לדעתי צריך לעשות עם זה משהו כבר מהגילאים הקטנים .. כבר מהיסודי !!
* מקיף יהוד    08/02/11 | 02:51
50. חינוך
הכל מתחיל מהבית. החינוך מתחיל בבית. ההורים החוצפנים, חסרי חינוך אלמנטרי לא יכולים להקנות לילד נורמות ההתנהגות. צריכה רפורמה רצינית בחינוך ההורים והילדים. הכל מתחיל מדברים בסיסיים כמו מילות נימוס, כמו המתנה בתור בלי להידחף בחוצפה, כמו לתת מקום ישיבה באוטובוס למבוגר, לאשה בהריון. לצערי בארץ משמתנהג בחוצפה עוד מקבל "פרס" -הכל מגיע לו.
* אולה   08/02/11 | 02:37
49. המסקנה שגויה, כמו תמיד.
ראיתי את הסרטון הראשון והבנתי, כמו כל מי שראה את הסרטון (וגם לצערי כמו שצפיתי מראש), שהמסקנה של המערכת מהמעשים האלו היא שלתמידים יש בעיה, כלומר שהבעיה הראשונית הגורמת לביצוע המעשים האלו מושלכת על התלמידים בלבד. מערכת החינוך היא לא הגוף היחיד שנוטה להשליך אחריות על גוף אחר והאמת שאני מבין את זה, זה הרבה יותר קל, דרכי הפיתרון הופכות להיות קלות יותר וגם, כמובן, האגו המנופח של מערכת המורכבת מאנשים מבוגרים לא נפגע כתוצאה ממעשים של ילדים "קטנים". אני אומר שהבעיה היא אחרת, כדאי להתחיל לבדוק מבפנים, לשים לב למה שקורה אצלך ולא למה שקורה בחוץ. אם התלמידים היו מתעניינים במה שנלמד בשיעור והיו חפצים להתעשר בידע המוענק להם בכיתה ממילא שהם לא היו שונאים את בית הספר ולא את מה שמייצג אותו (המורים ומערכת החינוך). שוב אותם משפטים כמו "הם לא מחונכים" וכו', שוב האשמות כלפי הצד השני ושוב, לצערנו, אותה בעיה מתמשכת.
* תלמיד לשעבר   08/02/11 | 00:41
יש מלא מראות לחברה הישראלית
החינוך אתה מקבל, הוא בבית האישי שלך והבית הוא הבסיס ליושרה ולמוסריות שלך. אני בטוחה שאם ההורים שלך חינכו אותך כמו שצריך לא היית מעלה על דעתך להשפיל אף מורה. המערכת לא מושלמת זה ברור אך היא מאוד ליברלית ומקשיבה לעומת האטימות של שנות החמישים או השישים. בסופו של דבר ולצערי אנחנו עם נלוז וברברי ברוב מהאוכלוסיה.
* מודאגת   08/02/11 | 04:46
מדהים
אם אתה באמת חושב ככה אתה חתיכת טיפש! ילדים שעושים מעשים מהסוג הזה צריכים להענש במלוא החומרה ולקחת אחריות על מעשיהם. ושיהיה ברור לילד שעושה מעשה שכזה כן יש בעיה!
* איתי   08/02/11 | 05:47
48. מאקו יופי שסופסוף שמתם סרטונים שאפשר לראות בGOOGLE CHROME
מאקו יופי שסופסוף שמתם סרטונים שאפשר לראות בGOOGLE CHROME
* ד   08/02/11 | 00:40
47. שני צדדים לכל מטבע
בעוד שהשפלה, רמיסה של כבוד האחר ואלימות פיזית ונפשית כפי שמוצגת בכתבה היא דבר נורא בפני עצמו - אני חושב שהמורים עצמם ומשרד החינוך בכלל צריכים לעשות חשבון נפש עמוק ולשאול את עצמם איך הגענו למצב הזה אין ספק שלא תמצאו סרטונים כאלה בבתי ספר דמוקרטיים, אנטרופוסופיים, מונטיסורים ואלטרנטיביים אחרים. בעיית החינוך בארץ מתחילה בעצם המערכת המבוזבזת הזאת - לוקחים ילדים בני 6 ומושיבים אותם בכיסה למשך חצי יום, במקום לתת להם לבטא את עצמם, לשחק וללמוד על עצמם ועל החיים וזה נמשך כך 12 שנים - הכעס מצטבר, התסכול והדוגמא האישית מהמורים - שהם עצמם פועלים במידה רבה בכוחנות , הרבה שלא באשמתם כמוציאים לפועל של תוכניות לימוד מיותרות ומגוחכות של משרד החינוך. כל שיטת הלימוד, התכנים, הכל צריך לעבור מהפך יסודי. יש ללמד ילדים על החיים, להכיר את עצמם, את העולם. ולא לשנן מידע חסר ערך במשך 12 שנים ולהיות כל היום תחת השוואה בין ביצועי האחד לשני ברמת הלוגיקה , הורבליות, הזיכרון וכו'
* אופיר   08/02/11 | 00:32
46. אני תלמידה בי"ב ופשוט מתביישת
בנוער שלנו ...
* אניה   08/02/11 | 00:27
45. תוצאה של החינוך הימני הישראלי הערסי!!!!!!!! יותר מנדטים לימין=יותר טמטום, בורות שנאה ובריונות!!!!!!!
* שמאל ציוני   08/02/11 | 00:17
44. החינוך החרדי מזמן ניצח אותנו
יש לנו הרבה מה ללמוד מהם בחינוך
1rot   08/02/11 | 00:11
43. הדור של היום טפשים אחד אחד!!
* אני   08/02/11 | 00:10
42. בטח התלמידים מעדות המזרח ומבית טוב
* יוסי   08/02/11 | 00:02
41. משרד החינוך
משרד החינוך אוסר על התקשרות של מורים עם תלמידים בפייסבוק. מנסיון אישי זה ממש עוזר לקשר עם התלמידים, אבל לצערי הגישה של משרד החינןך היא לא ראיתי לא שמעתי.
* מורה בישראל   07/02/11 | 23:57
40. זכויות התלמיד לאומת חובות
כאשר משרד החינוך מוציא חוזר רק על זכויות התלמיד אך לא מופיע ולו מילה אחת על חובות התלמיד אלא רק כמה שצריך להתחשב בתלמיד וכמה המורה חייב להבין ללא שום קווים אדומים הן להורים והן לתלמידים ואין שום גב מטעם ההנהלה ומערכת החינוך כלפי המורה. ובכדי להעיף תלמיד מבית ספר צריך אלף מפקחים ושימועים וגם אין יותר את המושג להישאר כיתה עם שלוש שליליים כמו שהיה פעם אז זו התוצאה , העתיד יהיה יותר שחור ומי ירצה להיות מורה במצב כזה ולהיכן נגיע כשהדור חושב שרק הכל מגיע לו וההורים מחנכים ומגבים ללא שום תנאי כולל אלימות פיזית.
* שמואל   07/02/11 | 23:56
39. חחחחחח איזה עונש השעיה XD
חח תכלס שמשעים אותנו זה ממש כיף יום חופש עם אישורים XDD
* תלמידה...   07/02/11 | 23:53
38. תעברו לחינוך תורני
* נורמלי   07/02/11 | 23:51
זאת בדיחה? במקיפים בתורניים המצב פחות קשה,אבל דומה.
* מורה בחינוך תורני   08/02/11 | 05:40
37. איך אתה לא מתבייש רואים שאתה לא עובד
עם נוער. הסיבה להתנהגות זה להביא את הסרטון הכי טוב לפחות אחת מהסיבות חבל שלא השכלת לקרוא לעומק את הכתבה. בתור מורה שיש לה תלמיד שהגיע כל השנה לבית הספר 4 פעמים אז אני יכולה להגיד בלב שלם וללא היסוס שלא פגעתי בו בשום צורה. משפיל ומעליב לחשוב שאנו מגיעים לבית הספר כדי לפגוע בתלמידים ואחר כך הם פשוט מגנים על עצמם ע"י פגיעה במורה. נו באמת
* ל32   07/02/11 | 23:50
36. פשוט בושה.
אני ממש מתביישת להיות תלמידת תיכון ולחשוב שככה רואים אותנו בארץ. פשוט מזעזע, ממש קשה לי להבין איך תלמידים שעשויים להיות חברים שלי מגיעים לרמה כזו של זלזול. זה פשוט עצוב ואני ממש מרחמת על המורים האלו שהם צריכים להתמודד עם תלמידים רדודים כל כך.
* תלמידה   07/02/11 | 23:33
35. למה לטשטש את פניהם ??
שייחיו עם הבושה ושכולם יידעו מי אלה !
* גכ   07/02/11 | 23:31
34. פשוט לא יאומן
זה אכזרי מה שהם עושים זה לא אנושי אני גם תלמיד תיכון ואני לא קולט את זה על מה הם חושבים יש להם ביכלל מוח? מה המורים עשו להם? אחרי הכל הם גם בני אדם
* איציק   07/02/11 | 23:23
33. חומר למחשבה
לפי הכתבה נראה שהדבר שהכי מכעיס זה שעלו לרשת ושלא פגעו במורים .ראיתי את הכתבה בערוץ ודברי המורה על מוסריות שהוא נתקל בהו בגלל זה הוא לא מגיש תלונה ראויה למילה טובה אבל עד שלא יתפסו את "השעיר לעזאזל" זה לא יספיק כי תלמיד אחד או שתיים שיפתח להם תיק פלילי והרחקה מבית הספר לצמיתות זה ירתיע
qwert   07/02/11 | 23:18
32. מעניין...
הרוב פה שואלים "איך הם לא מתביישים??" "החינוך של התלמידים מקולקל" וכו', אך האם חשבתם לעצמכם פעם מה עשו אותם המורים לתלמידים שפתחו את הקבוצות האלה בפייסבוק? אני בטוח שאם המורים האלה היו ישרים ומהווים דוגמא אישית, התלמידים לא היו חושבים על מעשים כאלה אפילו... הקבוצות האלה שניפתחו הם פשוט בומרנג שחזר לאותם המורים שהשפילו תלמידים. אני גאה באותם תלמידים שעשו זאת.
* איתן משה פור   07/02/11 | 23:15
מה אתה רוצה שהמורים יעשו?
שהמורים יעשנו איתם גראס ויצפו ביחד בפורנו? בימים שמורים חילקו כאפות והצליפו התלמידים לא היו כאלה קיצוניים כמו היום. מורה צריך להוות מרות לא סחבקיות. יש הבדל בין מעשי קונדס של לשים למורה תולעים בקפה לבין להוריד לה את המכנסיים מול כל הכיתה ולפרסם באינטרנט. מה מורה כבר יכולה לעשות לתלמיד שזה מה שמגיעה לה?
* ערן   07/02/11 | 23:36
31. ביזיון צריך להחזיר את הענישה הפרימיטיבית...
רק כאפות וסטירות
* ניר   07/02/11 | 23:14
30. חח
מי שלא גדל על ערכים זה התוצאה בושה וחרפה אין חינוך הכול בא מהביתתתתתתתתת
* חח   07/02/11 | 23:11
29. מתביישת
מתביישת להיות חלק מהנוער הישראלי,עושה לי רע
* קרן   07/02/11 | 22:59
28. חחחחחחחחחחחחחחחח
אם אלה יהיו חיילי צה"ל עוד שנתיים שלוש... אני במקום האויבים שלנו לא הייתי דואג כל כך... אם שלטון הליכוד לא ישנה מהר מאוד את המסלול שהמדינה הזאת צועדת בה, תוך עשור כולנו חוזרים להיות פליטים.... הפתרון הוא פשוט מאוד. ביטול האינטיגרציה. ולמורים הנה הנקמה שאתם יכולים לעשות. אם תלמיד הוריד למורה את המכנסיים שילך להגיש נגדו תלונה על הטרדה מינית שהתלמיד יסחוב איתו תיק על עבירת מין עד הקבר...
* תום   07/02/11 | 22:45
27. חושבים שהם גברים??
צריך להגביר את השמירה בבתי הספר ולטפל בתלמידים שחושבים שיש להם בצים ואם צריך לפעול כלפהם באלימות ככה יבינו אולי דרך הגוף
* אחד שמבין   07/02/11 | 22:44
26. בית ספר
בקיצר יהיה בסדר אתם מדברים על תלמידים מה עם הגדולים שצריכים להבות דוגמה אישית כולנו מתנהגים כמו חיות על שתיים גם הקטנים וגם הגדולים אין הבדל.ככה נראה החינוך שלנו.
* תלמיד לשעבר   07/02/11 | 22:44
25. בושההה
מתבייש שאני גר במדינה שאין בה טיפה של כבוד.. פני הדור כפני הכלב!! אם פעם היינו מלאי יראת כבוד למורים שלנו זה פשוט זוועה גועל נםש
* דניאל   07/02/11 | 22:40
24. פני הדור כפני הכלב!
* מזועזעת ומתביישת בתלמידים אלו!   07/02/11 | 22:34
23. כלא זה הפיתרון אפילו כסא חשמלי
* שמעתם על כלא   07/02/11 | 22:30