החדשות
תגובות (61 תגובות ב-43 דיונים)
43. לא חוכמה "להנחית" את החוק הזה מבלי ליידע מראש
מה החיפזון, אדון סער אבו ארבע??. מישהו רודף אחריך?? שהתוכנית תצא לפועל בשנת הלימודים הבאה, ככה כולם יוכלו להערך בהתאם. בעצם, לא פלא. מדובר בממשלה שצעדיה מבוצעים במחטפים גם בנושאים אחרים. ביזיון!
* שלום, נצרת עילית    02/06/11 | 17:42
42. רעיון מטומטם ביותר
* הדס   02/06/11 | 14:08
41. שר החינוך
החלטה פופוליסטית ומוטעית. ככה לא עובדים! קודם מודיעים על ההחלטה ואחר כך חושבים על ההשלכות? תעבדו בצורה מסודרת ותתייעצו עם כל הגורמים הרלונטיים, רק אחר כך תפרסמו את ההחלטה.
* חופש קטן   02/06/11 | 09:47
40. כבוד השר, כמה נקודות בעייתיות
ראשית, מדוע ההודעה על הקיצור של החופש נמסרה כעת? יש הורים ותלמידים שתכננו חופשות, וברור לי שהתלמידים לא יגיעו בפתיחת השנה, וכן, בעיניי הסיבה שלהם מוצדקת. יש חופשות בחו"ל שנסגרות מראש.לי לא יהיה נוח כמחנכת כיתה לפתוח את השנה עם כיתה שבה הנוכחות תהיה חלקית. שנית, ה-26.8 לאוגוסט יוצא ביום שישי... מה ההגיון לפתוח את השנה ביום שישי? אם כבר בוחרים תאריך אז עדיף ביום ראשון שיהיה רצף. שלישית, יש לי ילדים קטנים שנמצאים בפעוטונים פרטיים. אני רוצה שכל מע' החינוך כולל הגנים תתחיל באותו תאריך כדי שאוכל להתמקד בעבודה ולא לדאוג לסידור מאולתר. עצתי- ליישם את קיצור החופש החל משנת הלימודים 2013 ולתת מספיק זמן לכל הנוגעים בדבר להתארגן מראש. תודה.
* מורה בתיכון   02/06/11 | 09:30
39. אין למורים משום זכות שבעולם!!!
הם יושבים בבית ח-ו-ד-ש-י-י-ם ומקבלים על הזמן הזה משכורת מלאה!!אז מה אם יש להם קצת ימי הכנה פה ושם?!אין עוד שום עובד במשק שיש לי כ"כ הרבה חופש שהוא מקבל ועוד בשכר מלא!!
* א   02/06/11 | 09:18
38. כל הכבוד לשר! אבל זה לא מספיק.
צריך לקצר בחודש את החופש הגדול. ולאחד חופשות הורים עם ילדים. עבור ילדים קטנים צריך שתי קייטנות. עבור ילדי בי"ס - כולנו יודעים מה חוסר מעש ושיעמום גוררים אותם לעשות. שלא לדבר על העול הכלכלי עבור ההורים וימי החופש שאין לנו. אז תתעוררו ותפסיקו לקטר אלא לתמוך.
* אמא   02/06/11 | 08:57
דברי בשם עצמך
בתיכון בהחלט צריך את החופשה הזאת של חודשיים פלוס.
* אריאל   02/06/11 | 09:19
37. במורים וגננות לא מתחשבים
באנשי החינוך שזו עבודה שוחקת לא מתחשבים,בהורים שלהם שאין להם כבר עצבים שהילדים איתם בבית הם מעדיפים את החופש שלהם הפרטי ושילדים יהיו במסגרות החינוך..ממש חוצפה!!!!
* ר   02/06/11 | 08:30
36. "חודשיים לתלמידי היסודי ויותר מזה לתיכונים."?
תגיד לי איפה אתה חי? גם אחרי שמתחיל החופש הגדול לתלמידי התיכון עדיין יש בגרויות
* ...   02/06/11 | 08:29
35. גדעון אתה חי בלה ללנד...
כל הציבור נגד מהלך כזה בשליפה מהמותן.שנה מילא תתחילו עם זה שנה הבאה.אבל חודש לפני תחילת החופש???טיפשי והזוי
* אבי   02/06/11 | 08:28
34. מי שואל אתכן? יש חוק תיישמו אותו!!!
* כל אחד חושב שהוא יכול לעשות מה שהוא רוצה   02/06/11 | 08:22
33. קיצור החופש???????????..
שר החינוך, עלאק...מה הוא מבין מה הוא מקשקש , הכל פוליטיקה מנסה לעשות רושם על מי ??מה כבר ישנו כמה ימים? נו באמת . כולנו היינו תלמידים. לכל התלמידים והגננות והמורים..מה הבעיה? מתחילים ב-1 לספטמבר בהצלחה!!!!!!!!
* קוקי   02/06/11 | 08:20
32. אני אומר לבטל את הלימודים ותעשו חופש אחד גדול , בכלל המהלך הזה אידיוטי
* בר   02/06/11 | 06:52
31. המורים והגגנות צודקים זה חופש למלא מצברים לכל השנה למה לקלקל?
* לא צודק   02/06/11 | 06:25
30. זה חודש כל כך חם למה לא להיות עוד בים בבריכה
* כועס   02/06/11 | 06:24
29. לקצר את פגרת הכנסת!!!!!!!
תראה דוגמא אישית
* לך הביתה   02/06/11 | 06:22
28. חם מידי באוגוסט
בפועל לא ניתן ללמוד באוגוסט בגלל החום הרב.בהרבה כיתות מזגנים לא עובדים..
* ש   02/06/11 | 06:11
27. קיצור החופש הגדול
אני היום בת 65 אני כבר שומעת על קיצור החפש הגדול מאז שאני למדתי אנשים תכננו חופשות בגלל שבשבועיים האחרונים של החופש הגדול אין מה לעשות עם הילדים אני בעד קיצור החופש הגדול אבל מה החיפזון חיכינו 60 שנה נחכה עוד שנה בצדק הורים מתרעמים שרה
* ויסמן שרה   02/06/11 | 05:58
26. חופשה שפוייה
מגוכך לקצר את החופש בארבעה ימים מוטב לקצר את החופש כמו לתלמידים היהודים בחו"ל לחודש אחד, זה מספיק לילדים ולהורים בטוח עם כל חופשות החגים החזרה באוגוסט מגוחכת ומקשה על הסתגלות שנייה לפני החגים אין סיבה לחופש כל כך ארוך , אבל התארגנות מוקדמת זה גם צורך הגיוני... מצב התלמידים הישראלים יחסית לילדי ארצות המערב גרוע גם כך אז שנקצרו את החופש בצורה משמעותית ויתנו זמן ללימוד משמעותי
* T   01/06/11 | 23:34
אני בת 15 עולה לי'!
חמודה תלמדי את 300 ומשהו ימים בשביל בגרויות ואלחרי תסתפקי בחודש עלוב של חופש!! אם את לא לומדת יותר טוב שתיהיה בשקט כי אנחנו אלה שהולכים ללמוד כול יום!!
* אלינור   02/06/11 | 01:37
been there done that
מתוקה שלי, אולי את קצת שוכחת שלפני הביצה (את) הייתה תרנגולת, זאת שכביכול לא "לומדת" הייתה במצבך פעם את יודעת... ואם את לא מצליחה לעשות מתמטיקה כל כך פשוטה אז אולי כדאי בכל זאת שתקדימי את תחילת הלימודים ותלמדי קצת לוגיקה.... שבוע ממש לא ישנה לך את החייב- כנסו קצת לפרופורציה תלמידים יקרים, כולה שבוע של קיצור ההתפרעויות שלכם
* מורן    02/06/11 | 09:10
מה את מבלבלת.........
מה הוא לא היה תלמיד? גם אני הייתי תלמיד, תאמיני לי החופש זה דבר רע, ממלאים מצברים? חצי מהתלמידים ממשיכים את החופש עד חנוכה. אם כי אני הייתי ממליץ לעשות את החופשות במתכונת כמו בחו"ל, חופשת קיץ(יולי) וחופשת חורף(ינואר), בעיקרון זה מה שנקרא חופשת סמסטר, זה יכול להיות יעיל יותר מנוחה של יותר מחודש בפרק זמן מסויים היא מיותרת, מה שכן אם יחליטו על קיצור החופש הגדול אז בהחלט צריך לדאוג שכל הכיתות יהיו ממוזגות.
* יניב   02/06/11 | 09:14
לך קל להגיד
לך קל להגיד.לא ניראה לי שאתה תלמיד.לתלמידים,החופש זה זמן לעבוד,ולנוח.אתה יודע כמה קשה היהתה לי השנה הקודמת?יש לי מזל שנישארה לי עוד שנה אחת!!!!!אבל מה עם אלה שיש להם עוד הרבה לילמוד?חודשיים לנוח מלימודים,הרבה פעמים לא מספיק.השבוןע הזה שמקצרים,גם הוא מפריע,תאמין לי!!!!
* תלמיד   02/06/11 | 07:30
25. מדינת האוויר
הפוליטקאים כיום מונעים על בסיס יועצי תקשורת למען עצמם. גדעון סער היה מטאור פולטי ותפקיד שר החינוך הפכו לנפל. רצונו בכותרות.
* גדי   01/06/11 | 23:34
24. מה כל הרעש גם ככה עם השביתה של תחילת שנה יפתחו הלימודים בראשון לספטמבר....
מה כל הרעש גם ככה עם השביתה של תחילת שנה יפתחו הלימודים בראשון לספטמבר....ואולי בעצם זה הפיתרון לכך שהלימודים יתחילו בזמן!!!
* ש   01/06/11 | 23:02
23. כל הכבוד לשר החינוך
כל הכבוד לשר החינוך שלא רק מדבר אלא עושה מוזר מאוד שעד שמישהו עושה משהו ופועל בנושא באים ואומרים למה הוא עושה את זה אז מה עדיף שהוא לא יעשה כלום הרי תמיד בסוף חופש גדול באים כולם כולל התלמידים ואומרים משעמם לנו חופש גדול מדי רוצים לחזור הוא עשה דבר חכם ולגבי תכנונים לחופש אפשר לשנות מה קרה כולם פה נהיו נביאים ומנכ"ל חברות שיש להם לו"ז סגור לחודשיים מראש כל הכבוד לשר על הפעולה הברוכה ומעשה ודרך אגב לגבי 40 תלמידים בכיתה ובלי מזגן גם אני למדתי ככה ולא קרה כלום לא נעים אבל לא נורא. אני כן מאמין שנושא אלימות חייב טיפול כי זה יותר נורא מלשבת בכיתה עמוסה בלי מזגן דרך אגב באוניברסיטה יש יותר סטודנטים וגם כיסא פצפון עם לוח קטן לכתיבה ועוברים את זה אז גם כיתה עמוסה של תלמידים אפשר לעבור ולא צריך להתפנק.
* מארק   01/06/11 | 22:53
שמע!
מארק אתה בטח בן 80 ממורמר על החיים שלך (לי אין מוושג איך אתה יודעה להיות במחשב הרי בתקופה שלכם לא היה כלוום!) כנראה סיימתה את הבית הספר שלך לפני 60 שנה (בערך) ומאז לא היה אכפת לך כלום! אז תכזור לילדות שלך תיזכר מה זה להיות בלי מזגן בחום של יוני ואין לך מוושג מה זה חום של יולי אוגוסט בלי מזגן בבצפר! אז עם יוני הייתי יכולה להסתדר אבל החום של יוני אוגוסט??!! תנסה אתה ותיזהר לא להישרף מה השולחן כי כולו מתכת!! GOOD LUCK
* אתה נורא!   02/06/11 | 00:19
שמעתי והפנמתי.
כותב/כותבת תגובה היקר/ה לצערי חוץ מלהעיף סטיגמות באוויר לא הצלחת לשכנע אותי איפה אני טועה ודרך אגב יכול להיות שאני טועה אני בסך הכל בן אדם. אם לא היה אכפת לי דרך אגב לא הייתי כותב את התגובה שכתבתי. תתפלא/י אני למדתי בכיתות עמוסות בלי מזגן ובנייני אסביסטונים שלא תדע/י. יש מספר בעיות במערכת החינוך ומזגן זה לא אחת מהן אלא חוסר כבוד גם של תלמידים וגם של מורים שעייפים אלימות גואה גם מילולית וגם פיסית וזה שלא מכינים אנשים לחיים אלא כמו באונ' פתוחה יש חומר שופכים אותם כמו ששופכים דלק לרכב וסע וזה בעיה ולא ששר חינוך החליט על קיצור החופש דבר יחיד שבעיה זה אולי העיתוי אולי היה צריך להודיע שנה מראש אולי ולא כחודשיים מראש אבל גם זה לא נעים אבל גם לא נורא אפשר לחיות עם זה אבל לפחות הוא עושה מעשה טוב לא טוב עושה משהו ועל כך אני מברך את שר החינוך ואומר לו כל הכבוד זהו מגיב/ה אתה נורא שיהיו לך חיים נפלאים ושיהיה לך שבת שלום וחג שבועות שמח ומודה לך שהגבת זה מראה שגם לך אכפת והנושא מעניין גם אותך
* מארק   02/06/11 | 19:18
22. גדעון סער אתה מנותק מהעם , כך לא מנהלים מדינה...
* רמי   01/06/11 | 22:51
21. אנשים דוחים! אני כבר מרחם על בני
הבן שלי עכשיו בתקופה הזו חורש לבגוריות לא יוצא , לא מבלה רק מוריים פרטיים ואני רואה כמה שהוא שחוק מבחינה פיזית ונפשית יא' זה שנה מאוד מאוד קשה לתלמידים והחופש שמגיע אחרי זה הוא בהתאם הבן שלי מגיע לבית הספר ב1.9 ולא יום אחד לפני! לפני תוצאות והישגים , יש דבר שנקרא ילדות
* אבא מודאג    01/06/11 | 22:28
הלוואי על כולם הורים כמוך
אני בטוח שהבן שלך מצליח ויצליח
* דניאל תל אביבי   02/06/11 | 03:11
20. אני אחזור רק ב-1.9 ולא דקה לפני זה!!!!
* נילס   01/06/11 | 22:25
19. יותר מידי אנשים מחוקקים חוקים טיפשיים על מנת
יותר מידי אנשים מחוקקים חוקים טיפשיים על מנת להכנס לספרי ההיסטוריה בתור ''אלו ששינו לראשונה את ה..'' שעון הקיץ, יום שישי כיום חופש כמו שבת, שינוי תחילת מועד הלימודים ועוד... תתחילו להתחשב באזרחים כבר!
telefe   01/06/11 | 22:24
18. בתלמידים נתחשב, במורים לא
"בתלמידים נתחשב, במורים לא" (תקשיבו היטב למה שנאמר) איזה יחס אתה נותן למורים? להזיז תאריך טיסה לכרטיס אחד עולה 170 דולר!! ובנוסף צריך לשלם את ההפרש בין המחיר שבו רכשתי את הכרטיס (כשהיה מוזל יותר) למחיר עכשיו של כרטיס הטיסה (שהוא יקר יותר ב-300 דולר). מה שקרה כאן בהחלטה הזו שלו זה אירוע חד- פעמי עם התראה קצרה! ולכן צריכים להתחשב בכל הגורמים שקשורים בנושא ולא רק בחלק. כשיש לאדם כח הוא יכול גם להשתמש בו לטובה - העוד 5 ימים האילו עולים להרבה אנשים הרבה מאוד כסף. התחשבות, חמלה, אכפתיות....קצת...אני מצפה משר החינוך. ("ציפיות יש רק לכריות" ? אני מקווה שבמקרה כזה לא כך הדבר...או שאני תמימה...) תעשה מהלך כמו שצריך ושנה הבאה כבר תקצר בשבועיים\שלושה- כמה שצריך, אבל שיהיה לכולם זמן להערך בהתאם.
* מורה   01/06/11 | 22:22
מילים כדורבנות!
* אמא   02/06/11 | 09:31
17. האנשים שמתיימרים להיות מלומדים, כושלים בהתמחותם.
איך המהלך האסטרטגי הזה עוזר להם בדיוק? מהי הסיבה?
* ללא ספק   01/06/11 | 22:21
16. השינוי מקשה מאוד
ההחלטה פוגעת מאוד בהורים שיש להם ילד אחד במסגרת הפרטית היות והגנים הפרטיים הודיעו חד משמעית שלא יפתחו לפני ה 1 לספטמבר ואילו במסגרת הציבורית פותחים ב 26 לאוגוסט. ההורים בכל זאת יצטרכו למצוא סידור לילד שנמצא בגן הפרטי ובנוסף לזה ימי החופשה שהורדו מתווספים לחגי תשרי. מה ההגיון? אם היה שינוי משמעותי כמו קיצור החופשה בחודש או קיצור החופשה נטו ללא התחשבנות בחגי תשרי זה היה מצויין.
* אמא ל 2    01/06/11 | 22:19
15. השינוי מאוד מקשה
ההחלטה פוגעת מאוד בהורים שיש להם ילד אחד במסגרת הפרטית היות והגנים הפרטיים הודיעו חד משמעית שלא יפתחו לפני ה 1 לספטמבר ואילו במסגרת הציבורית פותחים ב 26 לאוגוסט. ההורים בכל זאת יצטרכו למצוא סידור לילד שנמצא בגן הפרטי ובנוסף לזה ימי החופשה שהורדו מתווספים לחגי תשרי. מה ההגיון? אם היה שינוי משמעותי כמו קיצור החופשה בחודש או קיצור החופשה נטו ללא התחשבנות בחגי תשרי זה היה מצויין.
* אמא ל 2    01/06/11 | 22:18
14. אני מסיימת לעבוד ב-15 לאוגוסט.
כדי להכין את הגן מחדש אצטרך לחזור לעבודה ב- 20 לאוגוסט. 5אני אוהבת את העבודה אבל 5 ימים בהחלט לא מספיקים כדי לנוח ולהתרענן!
* w   01/06/11 | 22:07
13. כמו שמישהו פה אמר , אלו שקבעו את זה זקנים
ואותם לא מעניין מהחופשה שאנחנו מחכים לה שנה שלמה, גדעון סהר, אני רוצה לראות איך היית מגיב כשהיית ילד לדבר כזה.
* איציק   01/06/11 | 22:04
12. אכשיו צריך שהמורים העל יסודים יפתחו את הפה...
* אייל   01/06/11 | 21:59
11. הם לא נורמליים
אני לא מבינה על מי הם חשבו בשינוי הזה בטח לא על ההורים ובטח לא על הילדים !!!!!! מה אני אמורה לעשות ם יש לי ילד שעולה לא ב 26/8 ואחר שנכנס למעון רק ב 1/9 האם זה נשמע לגדעון סהר רציני !!! אין התחשבות אפילו לא קטנה בהורים !!!!!! משרד החינוך לא חשב לעומק על המהלך הזה והם השאירו את ההורים עם עוד דאגה אחת גדולה בלב !!!!!!
* לא יאומן !!!   01/06/11 | 21:58
10. אולי צריך לשאול את ההורים
וכל גן יבחן את הדילמה לגופו של עניין בהלימה לצורכי האוכלוסיה בגנה
* רוחל'ה   01/06/11 | 21:49
9. גם למורות אין סידור לילדיהן שבמעונות ומה עם החינוך המיוחד
להם לא מגיע חופש? הם מסיימים לעבוד ב-15 לאוגוסט. כל השנה קורסות עם פחות חופשות מכולם. חוצפה!!!
* מורה   01/06/11 | 21:49
תתארגו ותפגינו, למענכן ולמען התלמידים שלכן :)
* תתאחדו.   01/06/11 | 22:19
8. :-)
במקום להתעסק עם הזזת ימים, קיצור פה, הוספה שם...היה עדיף שהיה דואג לכיתות קטנות בביהס, למיגור תופעות האלימות הקשות, למורות מיקצועיות בתחומם ולא מורות למוסיקה שנופל עליהם חינוך כיתה ולימוד שפה וחשבון שאין להם כל מושג בנושא.
* כנסו   01/06/11 | 21:47
:-)
נכון, אתה או את צודקים במאת האחוזים..שידאג לדברים יותר חשובים מיגור תופעת האלימות הקשה, חוגים קייטנות למיעוטי יכולת..בזה הוא צריך להתעסק ולא בחופשה הטפשית הזו...נו באמת.
* קוקי   02/06/11 | 08:23
7. איזה אפסים כל אלא עם התגובות חסרות חשיבה!
תראו, אני סטודנטית לחינוך, ברצוני להגיד כי מעבר לכך שאנחנו באים מתוך שליחות ומעניקים מזמננו מעבר לשעות פעילות הגן. וכידוע לכל אדם, ילדים הם עם לא קל. ולבסוף זה מה שמגיע לנו??????? בגלל אנשים כמו "שר החינוך, שמקסימום הייתי נותנת לו לנהל בסטה בשוק, כי ככה הוא מתנהל, הכל לפי הקפריזות שלו " או כאלו שכותבים תגובות המוכיחות למה צריך לקצר את החופש. שורה תחתונה... עם ישראל היקר, אנא, לתמוך בנו, אנשי החינוך ולא לכתוב תגובות של אנשים חסרי השכלה... זה פוגע בנו, אבל זה יכול להשפיע גם על הילדים שלכם. וראיתי גננות ממורמרות! אתם לא יודעים מה עובר על אותם ילדים בגן שלהם.
* נאוה סינוואני   01/06/11 | 21:41
6. יש מדינות כמו ארצות הברית ששם החופש הגדול שלושה חודשים !! ועדיין הם יותר גבוהים ומצליחים בחינוך מאיתנו!!1
משרד החינוך לא מבין שזה לא קשור לימי למידה,אלא לבתי הספר עצמם!!. בחול (כמו ארצות הברית) לומדים הרבה פחות ימים(לא לשכוח את החופש בשבת +ראשון !!! בכל שבוע) ובכל זאת הם פי מיליון יותר גבוה מאיתנו ברשימת המדינות בעלות החינוך הטוב ביותר בעולם. צריך קודם כל לטפל במזגנים בכיתות, לסדר את הכיתות שיהיה אסטטיות ונעימות,לדאוג לפחות תלמידים בכל כיתה ולשנות את מבני בתי הספר.אם יהיו בבתי הספר מקלחות כמו בארצות שונות בעולם ילדים יתאמלו יותר בספורט וכתוצאה מכך ישראל תעלה ברמת החינוך הגופני(ומכאן ירידה בכמות הילדים הסובלים מעודף משקל!!!),ואם המורות יעזרו יותר לתלמידים בלימודים ולא ירשמו שיעורים על הלוח ויילכו(כן כן ככה הם עושים !! לפחות בראשון לציון במקיף ח'!!!!! ) אז לפני שמקצרים חופשים תדאגו לתנאי למידה בסיסיים. ילדינו הם המחר! הם באים ללמוד ולהרחיב אופקים בבית הספר ולא לסבול. תתפלו במזגנים ,במורות ותתנו להם יותר חופשות ותאמינו לי אתם תיראו שיפור משמעותי בהשגיי התלמידים כבר מהשנה הבאה!.
* גאון ה-דור   01/06/11 | 21:40
5. אם
אם הם מתכננים להעביר חופשים שידאגו קודם כל למזגנים נורמליים בכיתות ולאווירה לימודית יעילה, נוחה והגיונית ושלא יהיו 40 תלמידים בכל כיתה. לפני שהם עושים את זה שלא יעזו בכלל לפנות בבקשה שנלמד ביולי. עד שכל הדברים האלה ייקרו באמת ייקח להם עוד שנתיים כי צעדים שפוגעים בתלמידים ובמורים הם יכולים לעשות ברגע אבל לדברים שפוגעים בכיס של מערכת החינוך לוקח שנים לקרות..
* י"א   01/06/11 | 21:12
מסכימה איתך לגמרי: שידאגו ל 25 תלמידים בכיתה, למזגנים
ולבתי ספר עם מבנה אדריכלי מתאים לטובת הילדים, אווירת הלימודים והסביבה החינוכית!
* נילס   01/06/11 | 22:29
4. מזה הטמטום הזה?
אם באמת נראה להם שאנחנו חוזרים ללמוד אז הם טועים כי אני לא מתכוון לחזור מוקדם,לא אני לא הבצפר שלי ולא כל הילדים שלומדים בעיר שלי! והדבר הזה באמת אבל באמת מזה לא מזיז כי אני יבוא מתי שבא לי גם אם זה יהיה אחרי פסח!
* 3   01/06/11 | 20:56
3. מה לא מזיז???
עם ישראל ערבים זה לזה אם אתה סיימת אני עוד לא קצת התחשבות גם בנוו באלה שלא סיימו !!!!!!!(:
* מישהי   01/06/11 | 20:45
2. כל הכבוד לגננות
* יוסי   01/06/11 | 20:36
1. דבר אחד יחידי שישי לי להגיד זה שזה ממש אבל ממש לא מזיז לי העניין של הקיצור החופש
אני גם ככה כבר די מזמן סיימתי ללמוד ככה שתעשו מה שאתם רוצים שם בחינוך חח
* 1   01/06/11 | 20:32
כן... עד שזה יגיע לילדים שלך....
* אילנית   01/06/11 | 20:50
כשיהיו לי ילדים
אני יעדיף שהם ילמדו מאשר שישבו חודשיים בבית וטחרי שבועיים לימודים יצאו לחופשות חגים שמצתברות לעוד חודש כי את צריכה להתחשב בזה שצריך לדאוג להם לחוגים ופעילויות שיביאו להם תועלת כלשהי בזמן שאת בעבודה ולא יכולה להשגיח עליהם, במקום כל זה הם יכולים להרוויח עוד ימי לימודים חשובים שכנראה יעזרו להם בעתיד להתקבל לתואר שהם רוצים מבלי לעשות מכינות קדם אקדמאיות שעולות המון כסף, מבזבזות להם עוד שנה והמון אנרגיות.. לדעתי אם החופש הגדול יועבר מאמצע אוגוסט לאמצע אוקטובר, התלמידים יהנו מחופש מלא של חודשיים ויוכלו להתרכז בלימודים רציפים בלי חגים
* ולד   01/06/11 | 22:23
נחמד רק שאתה טועה..
אומנם מוסיפים ימי לימודים בתחילת השנה אבל מקזזים אותם בימי חופשה שנוספו לחופשות שקיימות... מה שאומר.. שהילד לומד את אותה כמות של ימים... אז כל החפירה שלך על תארים ומכינות קדם אקדמאיות לא רלוונטית בכלל לויכוח.
* טעות   02/06/11 | 00:47
זה יזיז לך שיהיו לך ילדים....
* מיטל   01/06/11 | 20:50
אתה היית תלמיד לפני כמה זמן, תחשוב איך אנחנו מרגישים רם קיצור החופש הזה
כל חברי הוועדה הזאת שהציע את השינוי הם חבורה של זקנים חמוצים שלא אכפט להם בכלל מהילדים ומהחופש שהם זקוקים לו...
* חסוי   01/06/11 | 21:13
התגובה של חסוי
היא בדיוק הסיבה שהתלמידים צריכים יותר ימי לימוד בשנה איות זה משהו שיכולים למשל. ומספיק כבר להתלונן על כל דבר, את הילדים אני עוד יכול להבין אבל ההורים?? הגננות ?? כשאין חינוך זה לא טוב ועכשיו שכבר מנסים להוסיף ולתקן גם לא טוב??? כל הכבוד גננות יקרות פשוט מופת ודוגמה אבל בעצם מה אני מתפלא שבכל מוסד אקדמאי התנאי קבלה לחינוך הוא שווה ערך לתנאי הכניסה לחוף ים ציבורי מעיד על רמת החינוך הזולה ולא משנה גם אם יבטלו את החופש הגדול כולו...
* רפובליקת בננות   02/06/11 | 03:29