החדשות
תגובות (132 תגובות ב-74 דיונים)
74. שי פרון בלון הליום תזהר
מה אתה בעצם בא ואמר המורים שאותם אני מייצג הם ביביסיטר לאומי זול ונח. מה שעוד זה אומר שהפופוליזם לא מת. יגיעו מדריכים שישמרו על הילדים כעדר וכל זה כדי לרצות הורים שהיו מוכנים לאפסן את הילדים שלהם עד שמונה בערב וכולל שבת בביהס. ומה יקרה לזאטוטים שלנו מי ידאג שנפשם לא תפגע ? רעיון מטופש שנזרק לאוויר לפני שהבשיל ונסגר עד הפרט האחרון. תלחמו במחירי הקייטנות לא במורים. הוראה זה פרופסיה כמו רפואה הנדסה עריכת דיין וכו הוראה זה לא קייטנה ואבוי לנו עם המורים יתפסו ככאלה. ומשהו חשב איזה מבוגר אחראי ישמור עליהם ומה יקרה לילד משהו למי ההורה יפננה למנהלת שאיננה ?
* חכמה תקנה בינה   30/11/13 | 20:00
73. חוסר הבנת הילד וצרכיו
ילד צריך את אבא ואמא שלו!!! אנחנו עובדים בכדי שיהיה לנו כסף לשלם למוסדות של ילדינו, אנחנו במרוץ שלא מאפשר לנו לראות את ילדינו. וזה גורם לחוסר קשר שמוביל להרבה בעיות בעיקר ריגשיות. העיקר זה הקשר.!!! ההורה הוא המחנך של ילדו
* גננת שאוהבת את עבודתה   28/11/13 | 17:21
72. חחח כמה מצחיק שרוב תגובות הנגד הוא ממורים וגננות
כאשר הבעד הם מהורים..... גבירותיי ורבותיי המורות והגננות אם היו לנו ההורים ימי חופש כמו שלכן יש אנחנו ההורים היינו יכולים להיות עם הילדים שלנו במקום לממן קייטנות מטפלות בייביסיטר ועוד.....
* גלי   28/11/13 | 16:30
למה לעשות הכללות???
זה בכלל לא נכון. אני מורה וכשיצאה התכנית הקודמת, כבר אז אמרנו ששבוע זה בדיחה ושצריך להוריד לפחות חודש מהחופש. כמו כל אחד אחר עובד דואג לתנאי ההעסקה שלו, שלא יפגעו. אך בהחלט המהלך הזה מ-בו-רך!
* שני   29/11/13 | 00:28
71. כנראה שהורים אוהבים רק
להתלונן. מה שלא יעשו בשבילכם לא מספיק טוב. כשהחופש היה במתכונתו הרגילה -לא הפסקתם להתבכיין ולהתלונן.באו שר האוצר ושר החינוךלקראתכם בנסיון כנה לשנות את המצב-עדיין לא מספיק טוב בשבילכם. עם של קוטרים ופוליטית.
* נתלי   28/11/13 | 16:05
70. שיאפשרו להורים יותר ימי חופש במקום הצעות מעוותות
מה הרעיון המטופש הזה ? ילדים צריכים את החופש כדי לבלות בו עם הוריהם ומשפחותיהם. למה לקצר את החופש ? למה לא לאפשר להורים לבלות עם ילדיהם ע"י חוקים שיאפשרו להם לקבל יותר ימי חופשה בתשלום ? מי בוחר את בית ההנבחרים שלנו ? !!! חלם.
* שמעון   28/11/13 | 15:58
כל הכבוד
אני מסכימה
* גננת שאוהבת את עבודתה   28/11/13 | 17:22
69. למה??? גם לנו מגיע להנות בחופש!
* תלמיד בית ספר   28/11/13 | 14:52
68. מעניין שלכלל המורים יש זמן להגיב בכל האתרים במקום למסור שיעור לילדים..!!!!!
עדיף שהילדים יהיו בבית ולא עם מורים בטלנים !!! ולרוב בתי הספר אין היום חופש חנוכה !!!
* יוני    28/11/13 | 14:45
לאיזה בית ספר אין חופשה היום?????
* מורה   28/11/13 | 15:54
67. שנייה זה לא רלוונטי לתיכון
* שרון    28/11/13 | 14:27
66. אפשר לדעת כמה תהיה התוספת שכר?
אני כבר אמרתי למנהל שאעשה זאת. מתוך אידיאולוגיה שאנחנו שותפים בחברה אבל שלא יעיזו להציע הצעה מגוחכת למורים. הצהרתם על קייטנה- תשלמו בהתאם!
* מיכל המורה   28/11/13 | 14:23
65. הורים פינקו את הילדים שלהם בקיטנות
ועכשיו אני צריך לשלם על הטעות שלהם. הורה לא צריך לבדר ילד!
* איתמר   28/11/13 | 14:19
64. למה להביא ילדים לעולם אם לא רוצים להיות איתם?
 אם אתם טוענים שאתם רוצים להתאים את ימי החופשה בחינוך לימי העבודה במשק... אז פשוט תבטלו את ימי הלימודים בשישי... בשישי ההורים לא עובדים הם יכולים לבלות זמן עם ילדיהם ואת ימי העבודה האלו המורים יחזירו  בחופש הגדול ( זה יוצא בערך 32 ימיים). אבל מה פתאום שההורים יוותרו על היום חופש שלהם להיות עם הילדים?? אז למה שהמורות יוותרו???  ואל תתרצו שיום שישי הוא יום סידורים כי מניקור פדיקור מספרה ובתי קפה לא נקראים סידורים..... וזה לא שבשאר השבוע אתם מקדישים זמן לילדים שלכם מסתיים הגן או הבית ספר ואתם לוקחים את ילדיכם במקרה הטוב לגינה הציבורית או לחוג במקרה הרע משאירים אותם מול המחשב או הטלויזיה, אוכל מקלחת ולמיטה!  הורים יקרים! זה שאתם עובדים יותר שעות לא נותן לכם לגיטימציה להיות פחות הורים!
* גננת   28/11/13 | 14:15
צודקת בכל מילה
הכי צודקת בעולם.כל מילה זהב!!גם לנו יש ילדים ואנחנו שמחים להיות איתם בחופש שלנו.אז לא יקרה כלום אם בחופש שלכם תטפלו בילדים שלכם!!!
* גננת גם   28/11/13 | 14:26
תשמעי אני מקווה מאד שאת לא הגננת של הבנים שלי
אבל את מה זה חוצפנית רעה ומגעילה. לנו בניגוד אלייך אין כל כך הרבה ימי חופש . וזה שאנחנו לא רוצים שהם יזרקו סתם במקומות מסויימים לא אומר שאנחנו לא רוצים אותם או בהם או איך שלא תקראי לזה. בזמן שלכן הגננות והמורות יש איזה מאה ומשהו ימי חופש בשנה לנו יש רק 12 ימים בשנה. מי אמר שאנחנו לא מקדישים לילדנו זמן??? את מכירה את כל ההורים שאת קובעת את זה??????????? יש הרבה הורים כמוני שעובדים גם בימי שישי ולא מקבלים יום חופש כמוך ( סליחה שכחתי את גננת אז יש לך יומיים פעם בשבועיים). בתי קפה? אם אני הולכת לבית קפה זה רק בערב איתם . מניקור ופדיקור ומספרה - בניגוד אלייך לי אין זמן ללכת לשם אני מעדיפה לנצל את הזמן להיות עם ילדיי. לי אין זמן כמוך לטיפולים עצמיים. אני לא מסיימת כמוך בשתיים אלא בחמש אם אני לא אבוא לעבודה ינכו לי במשכורת בניגוד אלייך שאת מקבלת משכורת גם בלי לעבוד. כדי שלילדי יהיה אוכל אני צריכה לעבוד קשה. ועדיין המשכורת שלך גבוהה משלי. ילדיי לא מבלים בטלויזייה או במחשב כמו שקבעת גם מבלי להכיר אותי כלל. תבטלו את ימי הלימודים בשישי??? למה החופש שיש לך לא מספיק???? בואי נתחלף. מבטיחה לך שגם אני לא אקטר ממש כמוך. ב12 הימים שיש לנו שאת רובם כבר הוצאנו במשך השנה על כל מיני מסיבות שעשיתן באמצע הלימודיים או כשהילדים חלו נראה לך שאפשר לנצלן מול 62 יום של החופש הגדול??????????? קייטנות - המחירים לקייטנות לשני הילדים ביחד ל3 שבועות זה כמו משכורת אחת שלי, ואיפה האוכל ושכ"ד ותשלומי החובה שיש לשלם???? אפשר לחשוב שלא ישלמו לך על הימים האלו , אופס סליחה, כבר שנים משלמים לך אבל את לא נותנת בתמורה את בחופש....
* גלי   28/11/13 | 16:51
63. למה להביא ילדים לעולם אם לא רוצים להיות איתם?
 אם אתם טוענים שאתם רוצים להתאים את ימי החופשה בחינוך לימי העבודה במשק... אז פשוט תבטלו את ימי הלימודים בשישי... בשישי ההורים לא עובדים הם יכולים לבלות זמן עם ילדיהם ואת ימי העבודה האלו המורים יחזירו  בחופש הגדול ( זה יוצא בערך 32 ימיים). אבל מה פתאום שההורים יוותרו על היום חופש שלהם להיות עם הילדים?? אז למה שהמורות יוותרו???  ואל תתרצו שיום שישי הוא יום סידורים כי מניקור פדיקור מספרה ובתי קפה לא נקראים סידורים..... וזה לא שבשאר השבוע אתם מקדישים זמן לילדים שלכם מסתיים הגן או הבית ספר ואתם לוקחים את ילדיכם במקרה הטוב לגינה הציבורית או לחוג במקרה הרע משאירים אותם מול המחשב או הטלויזיה, אוכל מקלחת ולמיטה!  הורים יקרים! זה שאתם עובדים יותר שעות לא נותן לכם לגיטימציה להיות פחות הורים!
* גננת   28/11/13 | 14:14
62. למה הבאתם ילדים לעולם אם אתם לא רוצים להיות איתם?
אם אתם טוענים שאתם רוצים להתאים את ימי החופשה בחינוך לימי העבודה במשק... אז פשוט תבטלו את ימי הלימודים בשישי... בשישי ההורים לא עובדים הם יכולים לבלות זמן עם ילדיהם ואת ימי העבודה האלו המורים יחזירו בחופש הגדול ( זה יוצא בערך 32 ימיים). אבל מה פתאום שההורים יוותרו על היום חופש שלהם להיות עם הילדים?? אז למה שהמורות יוותרו??? ואל תתרצו שיום שישי הוא יום סידורים כי מניקור פדיקור מספרה ובתי קפה לא נקראים סידורים..... וזה לא שבשאר השבוע אתם מקדישים זמן לילדים שלכם מסתיים הגן או הבית ספר ואתם לוקחים את ילדיכם במקרה הטוב לגינה הציבורית או לחוג במקרה הרע משאירים אותם מול המחשב או הטלויזיה, אוכל מקלחת ולמיטה! הורים יקרים! זה שאתם עובדים יותר שעות לא נותן לכם לגיטימציה להיות פחות הורים!
* מחאת הגננת   28/11/13 | 14:02
61. טעות חמורה והסתכלות צרה
אני אמא אוהבת ועובדת שרוצה ומחכה לבלות עם הילדים שלי שצריכים קצת חופש מהלימודים. מתי לאחרונה התבוננתם והקשבתם לילדים באמת??? תפקידנו לחנך ולאהוב ולבלות זמו עם הילדים שלנו. ועל זה צריך להילחם ובטח שלא על עוד ריחוק מהילדים שלנו.
* אמא אוהבת   28/11/13 | 14:01
אולי לך יש אופציה לקחת חודשיים חופש מהעבודה אבל לרוב הגדול גם לא שבועיים!!!!!!!
* נועם   28/11/13 | 14:47
אולי לך יש אופציה לקחת חודשיים חופש מהעבודה אבל לרוב הגדול גם לא שבועיים!!!!!!!
* נועם   28/11/13 | 14:47
60. חופשה
תעמוד ארבעים דקות מול תלמידים ואחר כך תחלית ، עבודת מורה לא עבודה משרדית
* מורה ערבי   28/11/13 | 13:56
מורה ערבי
מורה לא רושם עם שגיאת כתיב. תחליט עם ט לא עם ת
* תלמידה   28/11/13 | 14:29
59. ותחשבו על איזה חום יש בקיץ הילדים יסבלו וישנאו את הבית ספר!!!
הכי טוב זה להאריך את החופשות לעובדים וזהו!!!!
* !!!!!!!   28/11/13 | 13:54
58. קיצור החופש
יש אנשים שמרוויחים הון אבל מוציאים לעצמם תלוש שכר מינימום(בכדי לא לשלם מס) איך ניתן לדעת זאת? הם אלו שישלמו פחות ויש הרבה כאלה. הממשלה צריכה לתת את הדעת על זה.
* טל   28/11/13 | 13:53
57. קיצור החופש
יש אנשים שמרוויחים הון אבל מוציאים לעצמם תלוש שכר מינימום(בכדי לא לשלם מס) איך ניתן לדעת זאת? הם אלו שישלמו פחות ויש הרבה כאלה. הממשלה צריכה לתת את הדעת על זה.
* טל   28/11/13 | 13:53
56. הוד השרון
למה לא מקצרים לכולם השנה !!! הורים עם ילדים בגן צריכים לשלם חודשים קייטנה!!!
* יפה   28/11/13 | 13:52
55. חופש גדול
חתיכת חרות!!!!. אם אתם תעשו משהו לחופש הגדול אני אלך לעירייה!!!
* ....   28/11/13 | 13:51
54. תוכנית להשקיט את הסערה אך האם נכונה...?!
לטעמי, התוכנית היא לסתום פיות המאבק ואינה נעה בכיוון הנכון. הכי קל לפנות למורים עם אצבע מאשימה. לא פעם שמעתי מהורים: אם היו נותנים לכל הורה יום אחד בכיתה כל תפיסת העולם שלו היתה משתנה! אז אולי לפני הכל, ננסה את זה?! אולי ככה ישמר מעמד וכבוד המורה?!?!
* אמא   28/11/13 | 13:50
53. לא נותן ורוצה רק לקבל
* אילנה   28/11/13 | 13:49
52. אתה שקרן ורמאי..
הכל ספינים מבית מלאכה של יחצנים בשקל...
* יאיר דנצחנגר   28/11/13 | 13:47
51. חופש גדול
איזה דבילי שדואגים לכיתות א ו ב במקום קודם כל בגנים הרי כל הגנים בחוק חינוך מסתיימים בסוף יוני וזו באמת בעיה מה לעשות איתם בבית עם תלמידים למרות שזה יקר יש קייטנות אבל לגלאי 4 למוצאו תעסוקה זה כבר יותר מורכב וקשה עם כבר להתחיל בגנים מה גם שזה לא פייר שמשלמים לפי איזור מגורים אני גרה באיזור טוב אבל אצל אמא שלי בבית זה לא משווה אותי באמת לרמת במחייה של הרוב שזה כבר נזק בשבילי ...
* סיון    28/11/13 | 13:44
50. אני חרדי כנסו בבקשה בבקשה
חברים יקרים! ברצוני לשתף אותכם בחוויה מתקנת שעברתי השבת..שהיתי בשבת שבע ברכות של גיסתי באולפנא של בני עקיבא . ואיך שנכנסתי בשערי הקמפוס הבנתי שקיבלתי תשובה לשאלה שמנקרת הרבה זמן בציבור הישראלי...הקמפוס הינו שטח מטורף של מדשאות ומגרשי ספורט כשבתווך כמה בניני פאר והדר החדרים ברמה של בית מלון חמש כוכבים והכל ברמת פאר הכי גדולה שיש בו בזמן שבחורי ישיבות יושנים על מיטות קומותיים ונדחסים בקרוונים ואז הבנתי שיש תשובה לשאלה הידועה......א י פ ה ה כ ס ף ?
* חרדי גאה שלא מתגייס   28/11/13 | 13:40
לא נותן ורוצה רק לקבל
* אילנה   28/11/13 | 13:49
באיזה כסף אתה רוצה שישדרגו את הבחורי ישיבות?
מה לעשות שלישיבות ולאולפנות בני עקיבא יש מימון ולישיבות החרדיות אין?
* אוריה   28/11/13 | 14:07
קודם תתגייס ואז תדבר!!האולפנות לא רואות שקל מהממשלה!!ההורים משלמים
דבר ראשון-ראיתי שכתבת את התגובה הזו כבר כמה פעמים ככה שהיא לא נראית לי ממש נכונה.. דבר שני-בנות האולפנות תורמות למדינה בכך שהן עושות שרות לאומי/צבא שלא כמו בנות מהמגזר שלך כך שמגיע להן!!כך גם לגבי הבנים במגזר הדתי שתורמים למדינה ועושים צבט..דבר שלישי-מה אתה חושב שלא משלמים בשביל זה?!ללמוד באולפנה עם פנימיה עולה 1400 ש"ח בחודש שזה פי 5 בערך ממה שאתם משלמים לישיבות אז ברור שגם התנאים יהיו בהתאם...
* תלמידה באולפנה   28/11/13 | 14:34
49. מהלך מבורך, שלב הבא להאריך את הזמן לחודש ולהקטין את חופשת פסח
* דוד   28/11/13 | 13:24
שלב הבא זה להחזיר את החופש ולהאריך את החופש של המבוגרים
* עיעי   28/11/13 | 13:44
48. מחירי הקייטנות הפרטיות יוזלו בגלל הפסד לקוחות-תחרות
* גלית   28/11/13 | 13:15
47. זו טעות ואתם לא פועלים נכון
הבעיה היא לא שהחופש של הילדים ארוך מדי אלא שכמות החופשות הניתנת לעובדים היא נמוכה מדי. הרעיון הנכון הוא לעודד זמן איכות של הילדים עם ההורים שלהם ולא איך להפריד בין הורה לילד עוד חודש בשנה. השינוי לא צריך להיות במשרד החינוך, השינוי צריך להיעשות ממשרד התעסוקה. המסר בארץ הוא לכו לעבוד אנחנו ננסה למצוא פתרונות לילדים והכי נכון למען הילדים ולמען העתיד הוא לשנות את המסר: לכו לעבוד אך אנו נפעל גם לכך שתוכלו ליהנות מהילדים שלכם מבלי לפגוע בעבודה.
* אמא מובטלת   28/11/13 | 13:12
כל הכבוד לך!!!
לא יכלתי גם לו רציתי, לנסח זאת יותר טוב ממך!!!
* אמא   28/11/13 | 13:32
מסכימה עם כל מילה!
* אמא שמתגעגעת לילדים בשוטף   28/11/13 | 13:45
מסכימה עם כל מילה!
* אמא שמתגעגעת לילדים בשוטף   28/11/13 | 13:45
נראה לך באמת שכל השוק הפרטי ישבות במשך חודשיים
הרי הכלכלה תתרסק...
* אחת   28/11/13 | 13:49
צודקת במאה אחוז
* חסויה   28/11/13 | 13:56
כמה יפה אמרת!
מסכימה לגמרי! לא יתכן שעובדים זכאים ל12ימי חופש בלבד
* מסכימה   28/11/13 | 15:53
46. מהלך טיפשי
הרי זה ברור שצריך למצוא פתרון לתיכוניסטים שהם הבעייתיים ולא לגילאי היסודי. אז מה עשיתם בזה?! בואו אני אגיד לכם. 1. מורות שחוקות שאין להם כוח להיות בייביסיטר 2. תלמידים עייפים ותוצאה של ציונים נמוכים 3. הורים שאינם שבעי רצון אף פעם וימשיכו לנסות לקצץ את זמן האיכות שלהם עם ילדיהם 4. חוסר בעובדי הוראה- כי אם היה בזה משהו ייחודי וטוב , עכשיו כבר אין! מאוד מקווה שזה לא יצא לפועל!!!!
* מורה   28/11/13 | 13:11
45. הבל הבלים
אדוני השר תגיד שזו קייטנה כמו כל קייטנה.. ודע לך שאף לא מורה אחד לא יסכים לעבוד בקיץ ללא שכר נאות. מספיק לפגוע בציבור המורים. תבואו לחיות יום אחד בתיכונים ותראו אם תחזיקו תלמידים כאלה גם בקיץ. הבל הבלים ועבודה בעיניים על ההורים .
* מורה תיכון   28/11/13 | 13:08
44. גנים קודם
אדיף לילדי גנים .ההורים משלמים לביביסתר יותר כסף.
* לילי   28/11/13 | 12:54
43. חוסר שביעות רצון תמידי
כל מהלך של הממשלה מתקבל לרוב בחוסר שביעות רצון מצד מספר אנשים. האם ההעדפה היא להשאיר את המצב כפי שהוא, משמע - חודשיים מלאים של לימודים? ודאי שלא. כל שינוי גדול מתחיל ברעיון, ואז ביישום קטן ואט אט הנושא הופך היקפי. אין זה משנה אם רק ילדים בטווחי גילאים מסויימים הם אלה שיזכו לתכנית זו. כל שינוי, ולו הקטן ביותר, מתקבל בברכה. תפסיקו להתלונן ותתחילו להינות מהשינויים שלא היו פה מעולם ואט אט צומחים בארצנו. מי יתן וירבו תכניות כאלה.
* אני   28/11/13 | 12:22
42. לא יותר הגיוני פשוט לקצר את שנת העבודה של המשק, קצת פחות רווח כלכלי והרבה רווח נפשי???
גם הורים צריכים קצת אוויר... וגם ילדים צריכים את ההורים שלהם לתקופה משמעותית יותר... מה עשינו? הרחקנו את הילדים מההורים שלהם לעוד חודש... זה לא בונה משפחה!
* גיא   28/11/13 | 12:18
עצבן
זה גם ל הורס אותה המדינה שלנו צריכה להתחזק ולהיות תמיד בעלינות צבאית וכלכלית אז אי אפשר שפחות זמן תעבוד איו מה לעשות תחשוב שאתה עובד בשביל המשפחה והמדינה ואם זה לא מתאים לך ,לך לדובאי הם שוחים במזומנים או כול מדינה ערבית זהו בקיצור לא מתאים יש מטוס לאן שתרצה
* ניר   28/11/13 | 12:40
אולי קיצור ימי עבודה במשק? ???
* טלי   28/11/13 | 13:59
41. לשר החינוך
אין שום התחשבות בהורים,אני לא מבין בשביל לפתוח קייטנה צריך מסיבת עיתונאים , ההורים עדיין לא מבינים הם ישלמו על הקייטנה הזו הרבה כסף , מר חושב שר החינוך שהוא המציא את הגלגל, זו מפלגה שנמצאת בפניקה ,ההורים שיש להם כסף לא ישלחו את הילדים לקייטנה הזו ומי שיסבול זה שוב אלה מהמעמד הנמוך ,
* נירו   28/11/13 | 12:18
40. מזל מזל שזה לא לכיתות ו וז
רק לכיתות הקטנות וואלה צודקים ההורים הולכים לעבודה בדאגה שלילדים שלהם יש מה לעשות מזל שזה לא לכיתות הגבוהות !!!
* הודיה    28/11/13 | 12:16
39. מורים עובדים קשה
ואתה סתם מדבר שטויות
* מורים עובדים קשה!   28/11/13 | 12:16
38. חופש גדול
דבר מבורך וצריך לטפל ולעזור למאבטחים שלא עובדים בחופשים של בתי הספר
* אבי   28/11/13 | 12:13
37. מסכנים בעלי הקייטנות. הלך הענף.
* חלוצי   28/11/13 | 12:13
36. בושה וחרפה-.משרד החינוך הוא בייביסיטר?
באמת.איני רוצה בייביסיטר לילדיי אלא מערכת חינוך של מורים/ות מקצועיים ולא שחוקים ממתן בייביסיטר. ניסיון לרצות הורים אך בעצם לפגוע ברמת החינוך. חבל מאוד שפעם אחת לא נשמעת צעקה להורים שהביאו את ילדיהם מרצונם: מערכת חינוך, מורים ואנשי חינוך- אינם בייביסיטר!!!
* רות   28/11/13 | 12:11
35. למה צריך עוד חופשה לילדים ולמורים בחנוכה? ההורים עובדים רגיןל
* דלית   28/11/13 | 12:09
34. מזמנה אתכם לשעה עם 40 ילדים
אין לי חודשיים חופש אנשים לא מבינים כמה הכנות וכמה עובדים מהבין בין שנה לשנה... אין לי זמן ללכת לרופא שיניים למרות שאני ממש חייבת, אבל אין זמן לטיפוח וטיפול אישי. הורים של התלמידים אומרים לי שאסור להזניח, אבל מעניין מה יגידו שלא אבוא יומיים לעבודה... כל חיי נותנת לילדים וזה מסתכם ב 5,568 לחודש.
* מורה   28/11/13 | 12:07
די נו תפסיקי לבכות
בסוף עוד נרחם עלייך אני עובדת לא פחות קשה ממך ובכל זאת לך יש יותר חופש ממני לגבי זה שאת מזמינה לשעה עם 40 ילדים? כל אחד בוחר את המקצוע אותו הוא רוצה לעבוד מקווה שאת לא המורה של הבנים שלי אם כך את מתייחסת לעבודתך...
* קרן   28/11/13 | 13:22
איזו חצופה
מקווה שהילדים שלך יצאו בסדר עם אמא שאינה יודעת להעריך כמה המקצוע הזה קשה!!! הרי את רוצה להפטר מהילדים שלך לחודש אז למה שאנחנו כמורות נרצה מהילדים שלך עוד חודש. ואני מקווה שהילדים שלך יפלו על מורות שחוקות כדי שתביני את ההבדל!
* גננת   28/11/13 | 14:22
איזו חצופה
מקווה שהילדים שלך יצאו בסדר עם אמא שאינה יודעת להעריך כמה המקצוע הזה קשה!!! הרי את רוצה להפטר מהילדים שלך לחודש אז למה שאנחנו כמורות נרצה מהילדים שלך עוד חודש. ואני מקווה שהילדים שלך יפלו על מורות שחוקות כדי שתביני את ההבדל!
* גננת   28/11/13 | 14:22
33. אסור לפחד לתקן טעויות
יש כאן יותר מהתחשבות בהורים, יש כאן שיעור חשוב לכל הפוליטיקאים- אף פעם לא מאוחר מדי לתקן טעויות קודמות! החופש הגדול תמיד היה עול על ההורים. לא צריך לפחד לעשות שינויים כאלה, ובכלל בחיים, לא?
* כרמל   28/11/13 | 12:06
32. בשביל מה צריך ילדים?יש לי פיתרון
* אדולף   28/11/13 | 12:06
31. ומה יהיה מהשעה 13??
* גלי   28/11/13 | 12:03
30. כל הכבוד לפיד! תוכיח שלא תאכזב אותנו גם בדיור
* מצביע שלך   28/11/13 | 12:02
29. תתחילו גם לעלות את המשכורות של המורים
מדברים על חינוך של הילדים אבל אף אחד לא מדבר על מי שמחנך אותם ונמצא איתם רוב שעות היום. אני מציעה שמשכורות המורים יושוו למשכורות חברי הכנסת ואפילו יוחלפו . זה ידרבן יותר אנשים להיות מורים ופחות נצלנים להיות בפוליטיקה.
* היא   28/11/13 | 12:02
28. למה באמת חופש בחנוכה כולם עובדים רגיל חוץ ממורות?????
* אמא   28/11/13 | 12:00
שקט, תהיי מורה אחכ נדבר. חוצפנית
* רינת   28/11/13 | 12:11
אז למה את לא מורה בדיוק?
כנראה שאת לא באמת חושב שזה כיף. שיהיה לך יום טוב. המורים עושים עבודת קודש במינימום תשלום
* מורה   28/11/13 | 12:14
תקראו את התגובה שלי
אם כול הכבוד המורות מחנכות את הילדים שלך ולפעמים אפילו מאבדות את הגרון והבריאות שלהן בשביל הילדים בשלך. וגם, המורות גם חושבות,מלמדות,ממש כמו התלמידים,אם כול הכבוד, האחרים לא עובדים עם ילדים ועם מבחנים ועם כול החרא הזה. האנשים האחרים עובדים בעבודות שלא בהכרך משפיעות על דור העתיד. מאת ילדה בכיתה ט׳ :)
* 💕   28/11/13 | 12:15
27. וילדי כתה ג' מה שונה ,שוב לשלם קיטנות ויחזרו ב1 בספטמבר
* אמא   28/11/13 | 11:59
26. גני ילדים
אני לא יודעת אם במשרד הרווחה ומשרד החינוך יודעים. אבל רוב הקושי זה עם הילדים עד הכיטה ג. אני בתור אמה של הילדה בכיתת גן לא הרבחתי מזה שום דבר. להיפף ״דפקו אותי״. כי שוב יפתחו שנת לימודים מ1 ל ספטמבר. בקיצו ממש מעצבן שעושים משהו בכאילו ועושים מזה רעש ומסיבות עיתונאים כאילו מה כבר המציאו. ....
* לאה   28/11/13 | 11:56
יהיה לך רווח בעתיד..
לאה,היום הילד שלך בגן ועוד שנה שנתיים בבית ספר.. ואז את תרוויחי ! אבל למה להסתכל על חצי הכוס המלאה כשממש ממש רוצים להרגיש שדופקים אותנו..
* טל   28/11/13 | 12:28
25. מהפיכה
על מי אתם עובדים מהפכה עם הכסף שלי זה לא מהפיכה ללפיד ופירון האפסים במקום לידאוג למעמד הביניים ויוקר המיחיה אתם עושים הפוך
* המצליף    28/11/13 | 11:55