בריאות
תגובות (77 תגובות ב-29 דיונים)
29. דת מילה פרסית לחוקים מונפצים
אופיום זה מאוד ממכר
* אריה   25/03/19 | 09:59
28. אם אני קיים משמע אין עוד אחד
אני לא כל יכול. ואני לא נתתי. ואיני לוקח. כל מה שמספרים עלי זה חרטא ברטא. סעו תהנו בשבת.
* אלוהים   22/03/19 | 22:46
27. אחד אלוהינו
לא היה ולא נברא.
* סבי גלע   21/03/19 | 18:10
היה ויהיה לעד, אתה לא...
* דודו   25/03/19 | 16:16
26. מאמנים בני מאמינים
* אורי    19/03/19 | 18:51
25. כולכם מאמינים וההוכחה...
אם היה נערך כאן דיון על נושא שלא קשור אליכם לא הייתם טורחים להגיב.סימן שהאמונה פועמת בכם ואתם לא יכולים להיות אדישים כלפיה.וגם המתנגדים מאמינים גדולים ולכן הם מגיבים ומסתקרנים כל פעם כשיש ידיעה בנושא. בדקו את עצמכם בצורה אמיתית.בהצלחה
* אבי   18/03/19 | 05:21
24. תומכים ביהדות = רוע אינסופי
99% מראשי הכת וכל הפושעים בכולם הם גברים.
* גברים הם שטן   16/03/19 | 08:18
23. דת
מי שחושב שהכול נוצר מעצמו הוא פשוט מטומטם אים תעודות יש בורא פשוט הוא נסתר מבני האדם זה כמו שתגידו. אין אוויר. כי לא רואים אותו. אז אולי אין אוויר ? הכול אחיזת עיניים אבל שהנשמה יוצאת מהגוף לאחר. שסייימה את תפקידה. אז רואים מציאות
* יניב   14/03/19 | 18:19
הסבר
מי שחושב שהכול נוצר בגלל ישות עליונה שאין לה הוכחות ואין לה בורא בעצמה הוא מטומטם. לאוויר יש הוכחות, לאלוהים אין. אין גם שום הוכחה לנשמה, לכן אני מניח שזה לא קיים. תעקבו אחרי ההיגיון שלכם אנשים, ולא אחר החינוך והמסורת שלכם
* אחד שיודע   17/03/19 | 07:00
תחשוב פשוט יותר. עצם היותך חי. אין מדע בעולם שיכול להסביר/להוכיח זאת
המדע יכול להסביר איך אבל לא למה. המדע מוכיח רק חוקים קיימים. אך שאלת פעם םמה בכלל יש חוקים. למה אני חי? מה הדבר שגורם לחיות - שוב לא איך, שזה מדע אלה מה ולמה תעמיק המציאות הרבה יותר רחבה ממה שאתה רואה ומכיר
* מאמין   21/03/19 | 22:44
22. מה שקורה ברגע שלא מאמינים באלוהים:
מה שקורה ברגע שלא מאמינים באלוהים: - מאמינים שגברים יכולים להיות נשים ונשים יכולות להיות גברים אם הם/ן רק אומרים שהם/ן מהמין השני. - לא מאמינים במוסד הנישואין, בוגדים בסתר או באיצטלה מתפלספת. - מאמינים שמוסלמים הם ידידים ויהודים הם אוייבים. - חושבים שנשים מעצם היותן נשים צריכות לנהל את העולם. - רוצים סוציאליזם ומהגרים לא חוקיים. - בעד רצח תינוקות בבטן אימן או לאחר מכן. - בעד עקרות בקיצור חזרה לסדום ועמורה, אם לא תוך דור אחד אז תוך 2, 3 דורות.
* תכלס   13/03/19 | 11:38
אם אתה דוגמא לגבר
אז בהחלט עדיף שנשים תנהלנה את העולם
* אישה   13/03/19 | 17:09
מה שקורה כשמאמינים באלוהים
כשמאמינים באלוהים אז חושבים שגברים הם נשים ונשים הן הנחותות (הגברים). מאמינים שגברים מעצם היותם גברים צריכים לנהלם את העולם, למרות שהדבר הזה נוסה באינסוף כתות ותמיד היה שם רק סבל, נכשלות, ריבוי ילודה, ריבוי תמותה, ריבוי מומים, ריבוי אלימות, חוסר מוסר, פדופיליה ושאר ערכים גבריים. רק נשים הביאו את המוסר לעולם. אתה יכול לראות מה קורה בכל הכתות ובכל החברות בהם גברים מושלין. וככל שהן מושלים יותר זה סדון ועמורה. ואגב, רוב הטראנסיות באות מהמגזר החרדי, העברי וכו'. אנשים שמאמינים באלוהים ותומכים בדת הן חסרי מוסר. לגברים מטבעם אין יכולת לחוש את צער האחר.הם םסיכופטים ואסור שישפיעו וימשלו.
* מאמינים   16/03/19 | 08:15
21. אלוהים
מדינה באסיה אוכלוסייתה אינה מאמינה באלוהים ומבחינתם אין אלוהים והדבר לא משתקף כפגיעה בהתנגותם היום יומית והתפתחותם כאנשים עלפני הגלובוס.
* יצק   13/03/19 | 10:31
20. מממממ
צבצגצג
* איציק   13/03/19 | 02:02
19. אני חוזר בשאלה.....
כל מה שרשום בכתבה הזאת נכון ! בתור אחד שהיה בדת לוקח זמן עד שמצליחים להיתגבר על כל השטיפות מוח והדימיונות שהדת מכניסה לאנשים תקחו טיפ למחשבה ! אם לא היה דת בעולם לא היה מלחמות אנשים רוצחים בגלל אמונה שלהם שהיא בכלל לא מציאותית האם יש אלוהים בלי שום קשר לדת ? כמו שזה לא אפשרי להוכיח שהוא קיים ! ככה זה לא אפשרי להוכיח שהוא לא קיים !
* ישראל   13/03/19 | 01:57
נו שיהיה לך בהצלחה עם החזרה בשאלה
לא בא לך מאמין סבבה לך, אבל ללכלך על אנשים ששומרים דת וערכים זה לא בסדר, אגב כל משוגע בבית משוגעים בטוח שהוא נורמלי ומי אמר שהוא לא צודק? אולי הוא נורמלי ואנחנו לא? התשובה היא - לפי רוב. אז יפה - רוב האוכלוסייה מאמינים!
* דודו   25/03/19 | 16:24
18. אמונה.
דת היא המקור לכל הרע בעולם, בגללה יש מלחמות, בגללה יש פיגועים, תחשבו על המיליארדים שהיו חיים היום אם לא הדת. מצד שני - אולי הטבע נתן לנו את הדת כמערכת סינון טבעית ככה שכל כמה שנים תהיה איזה מלחמה שתהרוג נתח גדול מהאוכלוסייה. אנשים דתיים חיים באשליה ויום יבוא והם יתעוררו ממנה ויבינו שלא הכל קורה בגלל שהם עשו עבירה אלה בגלל שהם אנשים ירא. אלוהים רחום וחנון אבל הדת שלו או לפחות מה שעשו מהדת שלו ישו (נוצרים) מוחמד (מוסלמים) והיום זה מוסד הרבנות המושחת זה מה שגורם לכל הבעיות לא זה שאתה אוכל צ'יז-בורגר
* סאם   12/03/19 | 23:49
הטענה שלך ברובה נכונה וכואבת אך המסקנה הסופית שלך שגויה
* מאמין   21/03/19 | 22:48
17. 95% מהיהודים מאמינים והנה ההוכחה
כחו 100 אנשים. שימו בידים תנך ותפילין. הורו להם להיכנס לחדר לבדם ושם להעלות באש את התנך והתפילין. אני טוען שרק במקסימום 5 חדרים זה יתבצע. אלה שלא עשו זאת כבר ימצאו כל מיני תרוצים למה לא. אבל האמת היא שהם עדיין מאמינים בכל עליון שעלול להכות בהם.
* פלד   12/03/19 | 20:59
אתה בדיחה
אני לא אשרוף ספר כי ספר זו דעה של מישהו. לא משנה אם זה תורה קוראן הברית החדשה או המיין קאמף(כן גם את הימן של היטלר). "במקום בו שורפים ספרים יישרפו גם בני אדם"
* ג'נג'י   13/03/19 | 01:16
לא קשור לדת
זה עניין בטיחותי לא מדלקים אש בחדר
* נושא הכלים   13/03/19 | 07:32
אני רחוק מלהאמין באלוהים, אבל הטיעון שלך לא נכון
אני, לדוגמה, לא הייתי שורף תפילין בדיוק כמו שלא הייתי שורף צלב או קוראן. כל זאת בזמן שבעיניי דת זה הדבר הכי בזוי ונחות בעולם!
* עילאי    13/03/19 | 07:49
תכנון הניסוי שלך לקוי
תוסיף עוד 100 חדרים בהם יורו לנבדקים להבעיר באש ספר פופולרי אחר ונעלי עור ישנות (חפץ שעשוי מעור כמו התפילין אך ללא שום משמעות רוחנית). אז תבחן את ההבדלים בין שתי הקבוצות, מעריך שההבדל לא יהיה כזה גדול.
* יוסי   13/03/19 | 09:04
16. שפו לרוב המגיבים. אחלה דיון. יפה לראות שאפשר גם אחרת
* שרון   12/03/19 | 20:42
15. אני מאמינה בבריאות וכסף בלבד.
* בעזרת השם   12/03/19 | 20:17
14. לפרופסורה
אמא שלכם זונה
* דוקטור   12/03/19 | 11:42
13. אין אלוהים
גדולי הממציאים היו אטאיסטים המדענים הגדולים היו אתאיסטים,האמונה הופכת אותך לטיפש שמאמין במשהו שלא ראית ובמקום למצוא את עצמך אתה מעביר חיים שלמים בסגידה למשהו שלא קיים לכו ללמוד תפסיקו לבזבז את הזמן שלכם בבית כנסת החיים קצרים לכו לגלות עולם ואת עצמיכם החיים האלה הם שלכם ולא של מי שאתם מאמינים בו המוסר המצפון והחוכמה היא בזכותכם ולא של שום דבר אחר
* שחר   12/03/19 | 11:10
יצאת חציל במיונז.
טעות בידך, ניוטון,קפלר,לייבניץ,גלילאו גליליי,גאוס,פסקל ועוד היו דתיים מאוד, ממליץ לעיין קצת בכתבים שלהם. כמו כן גם המתמטיקאים והפיזיקאים הקדמונים כדוגמת פיתגורס וכו' היו מאמינים אדוקים.
* סביחו חציליסט   12/03/19 | 12:34
לא ממש נכון
לא בא להתווכח איתך אם יש או אין, אבל העובדות שלך לא נכונות. המון ממציאים ופורצי דרך היו בהחלט אנשים מאמינים.
* דור   12/03/19 | 19:25
כ 95% מכתבי ניוטון- שנחשב מגודלי המדע- היו כתבי דת
ממליץ להרחיב ידיעות לפני שמגיבים
* מאמין   21/03/19 | 22:52
12. כתבה מדויקת
הלימודים באוניברסיטה הם אלו שהפריכו עבורי את כל מה שידעתי על אלוהים וסיפורי התנ''ך. וכן, האדם המציא את האלוהים וכשרואים איך החברה שלנו נראית ומתנהגת אפשר להבין גם למה הוא עשה זאת
* שני   12/03/19 | 07:47
11. איזה יופי של כתבה.
כל מילה נכונה! דת, אמונה, הכל זי*ניי שכל.
* B   12/03/19 | 05:16
10. אם יש אלוהים???
איפה הוא היה בשואה???
* שולם   12/03/19 | 03:45
חחח לא מצחיק כבר
* דודו   25/03/19 | 16:28
9. מה קורה למוח שמפסיקים להאמין באלוהים?
נכנס חמצן , וזה גורם לשינוי די גדול .
* מישהו   12/03/19 | 03:17
8. יש השם בעולם!!!
אין לי כוח להוכיח. אין הוכחות שאין בורא לעולם נקודה. אתם לוקחים סיכון על החיים בעולם הבא שלכם!
* חיים מ   12/03/19 | 00:59
חחחחחחח
חחחחחחחחחחחח
* חחחחחחח   12/03/19 | 14:06
לאף אחד אין כוח להוכיח, מה עשינו בזה?
אין הוכחות שאין בורא עולם, אבל גם אין הוכחות שיש. כל החיים הם סיכון, שכל אחד יחיה איך שהוא מאמין.
* לומי   12/03/19 | 15:07
אתה מסכן את החיים האמיתיים שלך היחידים, על שטויות והמצאות
* בעולם הזה ועכשיו   12/03/19 | 15:48
7. גיבובי שטויות. רואים שאתם לא מבינים כלום בדת. מוזמנים לשבת
תראו מה זה אווירת קידוש ולא אווירת ארוחה בבורגרראנץ.
* חחח   11/03/19 | 23:30
חחחחחחחח
כי אנשים שלא מאמינים לא עושים ארוחות ערב עם המשפחה באווירה סבבה ואוכלים רק בבורגראנץ
* חחחחחחח   12/03/19 | 14:08
6. הדת היא אמצעי שליטה במאמיניה, לא סתם היא מכונה 'אופיום להמונים'
הנה הסבר הגיוני לאיך נוצרו הדתות לראשונה:בני האדם ראו תופעות, למשל ברקים ורעמים בשמים, שהם לא הצליחו להבין או לפרש אז הם שאלו את המנהיגים שלהם, שנתפסו כחכמים. המנהיגים גם לא ידעו להסביר למה יש ברקים ורעמים, אבל אם הם יודו בפני ההמון שאין להם תשובות הם יאבדו את מעמדם הרם. אז הם המציאו סיפור על אל הרעם זאוס (ביוון) והוא זה שגורם לברקים ורעמים להופיע בשמים. בימינו יודעים להסביר מדעית על תהליכי היווצרות של ברקים ורעמים וגם יודעים איך נוצרים ענני גשם, האדם אפילו למד לייצר אותם בעצמו (זריעת עננים). מה שאני רוצה לומר זה שאפשר להסביר את כל מה שמופיע בתנ"ך, בברית החדשה, בקוראן ובכל המקורות של כל הדתות האחרות באמצעות המדע. אם אי אפשר זה לא אומר שאין הסבר, זה אומר רק שהאדם עדיין לא מצא אותו.
* לומי   11/03/19 | 21:57
בדיוק.
מעבר לזה הדת היא גם אמצעי שליטה מושלם בשיטת המקל והגזר- תציית - תקבל גמול, לא תציית - תקבל עונש, והכי יפה, אפילו לא צריך באמת לתת גמול, או באמת להראות שיש לך איך להעניש- מספיק שאומרים "הגמול/ העונש יהיה בעולם הבא" וזהו, לא צריך להוכיח כלום. גאוני.
* דניאל   12/03/19 | 11:13
5. מענין שכל המחקרים האלה נעשים על נוצרים
נצרות היא דת שלא קשה לכפור בה, היא מלאה סתירות ואמונות טפלות. למה לא חוקרים יהודים?
* ערן   11/03/19 | 19:38
דת היא דת, לא משנה איזו
המחקר הזה לא התייחס לאף דת באופן ספציפי אלא חקר אמונה בישות אלוהית והשפעתה על מוח האדם.
* לומי   11/03/19 | 21:58
4. דת זה מטריקס חד וחלק.
* עע   11/03/19 | 19:03
3. אלו שלא מאמינים בהשם הם הלא רציונליים
הרי ברור שהאדם נברא ״ יש מאין ״ ואם נבראנו יש מאין אין כל ספק שיש בורא ( אם האדם נברא זה אומר שיש לו בורא ) אפשר להתווכח על אם התורה היא אלוקית ובשביל זה היהדות היא דת שרוצה שנשאל שאלות להבדיל מדתות אחרות ביהדות על כל שאלה נקבל תשובה רציונלית אלו שמעדיפים להגיד שאין אלוקים פשוט חוטאים לעצמם כי הם אף פעם לא בדקו את זה לעומק יש בורא לעולם ולמה ....כי לא יכול להיות אחרת וכל השאר בולשיט !!
* אבי    11/03/19 | 17:10
דווקא ברור שהאדם לא נוצר יש מאין
באמצעות הדנ״א ניתן להתחקות אחר מסלול ההתפתחות האנושי, להבין מתי קרתה ההתפצלות שלנו ממיני חיים אחרים וכמה מינים אחרים קרובים אלינו גנטית (בין הם קופי אדם או תותים). בנוסף, כרגע אין ביכולתם של המדענים את היכולת להבין איך נוצרו החיים, אבל כבר לפני מספר שנים יכלו ליצור בתנאי מעבדה את 4 החומצות האמיניות שמהן מורכב הדנ״א ע״י ניסיון לדמות את הסביבה שמניחים שהייתה בכדור הארץ בתקופה שהן נוצרו. למדע יש עוד הרבה לאן להתפתח כדי להבין ולהסביר את מה שניסתה להסביר הדת. אבל יחסית לזמן הקצר שהוא קיים, הוא עושה עבודה נהדרת.
* אני   11/03/19 | 19:25
אבי מדבר על החיים(לפי מה שהוא מאמין בן אדם ולפי מה שאתה מאמין תותים ) שהם נוצרו יש מאין
באמצעות הדנא אי אפשר להתחקות אלא יש תאוריה שאפשר להתחקות אחר מסלול ההתפתחות האנושי ואני רוצה להזכיר לך שכלאו בן אדם שאמר שהעולם עגול ושינו תאוריות על גבי תאוריות מהמפץ ועל העולם המתרחב ועל עכברים שמגיעים מחיטה ובגד במיכל גם אם זה סגור וכל האמונה שלך שאתה קורא לה מדע יכול להתפוצץ לך בפנים אם המדע יגלה שהשלב הראשון בבניין לא נכון או שאין תשובה והשאלה הכי חשובה נשאר ללא מענה איך נוצרו החיים וגם אם ימצאו לזה תשובה אז נשאר שאלה מה גרם כי כשקורה משהו זה אומר שמשהו או מישהו התחיל את זה לדוגמה תאוריית המפץ מה גרם לו להתפוצץ או להתערבב או לגדול כי כשרימון מתפוצץ אחרי שלוש שניות זה אומר שמישהו הוציא ניצרה לפני שלוש שניות ושאלה שלי אליך היא מתי תגיד שיש אלוקים ??? הרי המדע אף פעם לא יגיד שיש כי מדע זה משהו שרואים וגם עוד 1000 שנה אתה תמשיך להגיד שלמדע יש עוד הרבה לאן להתפתח ובסוף הם יגלו אבל מה לעשות שגם אתה לא יכול לשלול את אלוקים ובמקרה שאתה טועה והוא קיים אז למדע לא יהיה לאן להתפתח אבל היא לא תדע את זה כי לחקור בלי להגיע לתוצאות אפשר תמיד
* דוד   11/03/19 | 23:58
אתה יודע מה זה 'רציונלי', או שסתם זרקת מילה שנשמעת מדעית?
אני לא מאמינה באף ישות אלוהית שבראה את העולם ואת כל מה שבתוכו, עד עכשיו לא מצאתי שום הוכחה לכך שתשכנע אותי. מדבריך נשמע שאתה מאמין מעבר לכל ספק שיש בורא עולם ועצם הטלת הספק בכך היא חטא כלפי אותו בורא. שאל את עצמך: האם אין שום סיכוי, ולו המזערי ביותר, שאתה טועה? אני בהחלט פתוחה לאפשרות שיכול להיות שאני טועה באמונתי, או ליתר דיוק בהיעדרה. כמה חקרת לעומק דתות אחרות לפני שחרצת שרק היהדות היא אמת?
* לומי   11/03/19 | 22:03
את בחורה חכמה את לא צריכה להעליב את השני כדי להעלות את עצמך
שהמדע יסביר איך הגרעין הראשון של העולם נברא עד שנוצר ההוכחה הכי גדולה שיש ישות שבראה את העולם שזה הגוף המופלא שלך אבי יבין שהוא טועה אבל עד אז הוא מסתכל על הגוף שלו ומבין שכזה דבר לא יכול להיות שנברא בטעות ובלי סיבה הוא מסתכל על התאוריה שלך ומבין שחייב להיות שמישהו הפעיל את הגרעין הראשון ונכון תמיד יש ספיקות לפעמים יותר לפעמים פחות ושיש ספק אז חוקרים ובודקים עד כמה שאפשר והוא לא יכול להינזק גם לפי שיטתך אבל מתי את תביני שאת טועה במקרה שאת טועה הרי המדע לא יכול להוכיח שאלוקים ברא את העולם הוא רק יכול להגיד אין לזה הסבר וכמו שכתבת למעלה את תגידי גם עוד 1000 שנה אם אין לזה הסבר זה לא אומר שאין הסבר אלא אין לאדם עדיין הסבר ובמקרה שאת טועה את מפסידה כי יש דין ויש דיין דרך אגב גם שאת לא טועה את מפסידה כי את מבזבזת 120 שנה על לעבוד בשביל לאכול לאכול בשביל לעבוד 10 אחוז הנאה שנעלמת וכל השאר מחלות ולרוץ אחרי פרנסה ואני לא צריך לספר לך עוד וגם אם זכית ויש לך 100 אחוז הנאה את מתה בסוף ולא נשאר כלום אם את שואלת אותי אני לא הייתי מביא ילד לעולם סתמי ובלי תכלית אם אחוז אחד שהוא ימות בכאב או יהיה חירש או עיוור וכו
* דוד   12/03/19 | 02:29
לא התכוונתי להעליב אף אחד ואם זה מה שקרה אז אני מתנצלת
מה שהתכוונתי לומר זה שאין הוכחה לכך שקיים בורא, אבל גם אין הוכחה חד משמעית שהוא לא קיים. אני לוקחת סיכון ומודעת לכך שיש סיכוי שאני טועה, אבל אני לא מוכנה לחיות בפחד מתמיד שמא אני טועה ולציית לישות שאיני בטוחה בעצם קיומה, כל זה בתמורה לגמול או עונש שיגיעו או לא יגיעו כשאמות. גם אני יכולה לטעון שאתה הוא זה שמפסיד כי אתה מעביר את כל חייך בציות לישות אלוהית כלשהי במקום להנות מהחיים כל עוד אתה חי, אבל אני לא עושה את זה. האמונה בבורא מעניקה לאנשים מסויימים משמעות כלשהי לחייהם והצדקה לעצם קיומם. לדעתי זה מיותר ולעולם לא אבין את זה, אבל אני מכבדת את זה ולא אטיף למאמינים שהדרך שלהם אינה נכונה. הכי חשוב זה לעשות בחירה מושכלת ולא ללכת בעיוורון אחרי אנשי דת למיניהם.
* לומי   12/03/19 | 15:20
חבל שאת לא טוענת לי את הטענות שלך ועוזרת לאנשים שאת חושבת שהם הולכים בעיוורון
כי אז היית או עוזרת להם ופוקחת להם את העיניים או מקשיבה להם ומבינה שהם לא הולכים בעיוורון אלא מבחירה מושכלת לדוגמה אני כשאני רואה את העולם את גוף האדם זה ההוכחה בשבילי שהוא קיים יש לפעמים מצבים שאדם עובר ויש לו ספיקות ושאלות אבל אם מדברים באחוזים זה לא 50 50 כמוך אלא 80 20. אז אני פועל בשכל ומציית לישות האלוקית שאני מאמין בה ולא כי אני מחפש משמעות בחיים אלא יש לי משמעות בחיים. ואני מכבד אותך לכן כתבתי את מה שכתבתי למעלה
* דוד   12/03/19 | 23:52
היהדות היא לא עול
אן באמת תסתכלי על היהדות תביני שהיא מקלה על החיים ולא גורמת לך "להפסיד" זמן, זה לא סוד שאנשים בשעת משבר אחוזים באמונה מסויימת והיא זו שמרימה ועוזרת להם. בחשיבה אמיתית עם עצמך תחשבי האם ייתכן שכל העולם הזה ומטרת החיים היא השגרה? זה לא נתפס
* שי   12/03/19 | 23:52
ללומי
היהדות לא אמת למעשה אף דת לא אמת הם העבודת אלילים של ימינו הם משתמשים בבסיס אמת ומעוותים אותו אבל קרוב כבוד האלהים להיגלות וכל הרבנים הכמרים וכל הרשעים באש ישרפו להבה אין גחלת
* אדיר   12/03/19 | 11:24
ברור שאתה נבראת "מאין"
* השלם   11/03/19 | 22:39
ומי אמר שהבורא הוא אלוהים?
אולי הוא מפלצת הספגטי?
* דניאל   12/03/19 | 11:13
מהדברים שלך נשמע שבטוח שיש בורא רק אתה לא יודע מי הוא
זה התקדמות
* דוד   12/03/19 | 23:59
מהדברים שלך נשמע שבטוח שיש בורא רק אתה לא יודע מי הוא
זה התקדמות
* דוד   12/03/19 | 23:59
א
אפילו בתנך האדם לא נותר יש מאין, האדם בספר בראשית נותר מהאפר כך שהטענה אפילו לפי התנך היא ללא כל ביסוס
* אלוקיטי   12/03/19 | 12:52
תאוריית האבולוציה היא מדע מוכח אמפירי
אין כאן הכוונה במילה תאוריה למשהו תאורתי שמשערים שהיה. אלא הכוונה לתורת מדע מדוייק שהוכח ע"י מחקרים אמפירים בלתי תלויים אם ע"י תיארוך פחמן וחומרים רדיואקטיבים וע"י חקר DNA ומאובנים בני אלפי ומיליוני שנה. מוזמן לקרוא את כל המידע והמחקרים שנעשו כדי להבין שזו המציאות של הכוכב הזה. ולא אל דימיוני שבני האדם המציאו (וכנראה גם האמינו בקיומו כי למדע אז עוד לא היו כלים לנתח את העולם) לפני כ5000 שנה כדי לגרום לנתינים שלהם ללכת בתלם ולהפוך לחברה תרבותית וצייתנית.
* אני   12/03/19 | 19:59
אנחנו בישראל תדבר עברית :):):)
תאוריה זה משהו שמשערים שהיה וגם תאוריית האבולוציה היא תאוריה כי המדע הכי מוכח שיש לאבולוציה זה שבמצב מסוים אפשר להוציא DNA מדומם ומפה זה תאוריה שמשערים שמDNAהזה נוצר גוף חי והוא השתכלל עם הדורות לקוף ואז לאדם ולפי זה אני מבין את הטענה שלך שעשו את הדת כדי להפוך לחברה תרבותית וצייתנית כי קוף זה לא הדבר הכי ידידותי אז לפני שאתה שולח את הקוראים למחקרים תקרא אתה או שתשלח אותם לחוקר שיצר גוף חי או חוקר שיודע איך ליצור גוף חי כזה שיכול להשתכלל עד אז זה תאוריה והכוונה זה משהו שמשערים שהיה
* דוד   18/03/19 | 21:42
תענה על זה - מי ברא את הבורא?
* צקצק   12/03/19 | 20:23
מי שברא את הבורא הוא
הבורא והבורא הראשון הוא לא בורא אלא נברא
* שמשון   12/03/19 | 23:56
כשתענה לי על זה
כדור הארץ נמצא... בחלל. החלל הוא אין סופי - כך לדעת כולם אבל רגע מזתומרת אין סופי? חייב להיות בסוף מישהוא שיושב ומסתכל לתוך קופסה רואה אותנו וצוחק, לא? אז זה העניין נשמה - אתם נכנסים למקומות שהמוח האנושי הקטן החלש והמסכן שלנו לא יכול להגיע אליהם, וזה הניסיון שלנו בחיים, להבין שיש מישהוא שמנהל את העולם ומצפה מאיתנו לטוב, לפני אמונה ברבנים וכל זה, הדבר הראשון להתנהג כמו שהיית מצפה שיתנהגו אליך וזה גם עיקר התורה... וכל שאר החשבונות מי ברא את מי איך וכמה, צריך להבין שתהיה גאון ככל שתהיה יש דברים שאנחנו פשוט לא יכולים להבין!
* דודו   25/03/19 | 16:41
2. 35% מהצעירים האמריקאים לא מאמינים בכלום ?
אז פשוט מאוד אין להם שכל , אין דבר כזה לא להאמין בכלום , כל בן אדם מאמין במשהו
* רון   11/03/19 | 15:52
הדיבור הוא על דת, 35% לא מאמינים בדת.
* שחף   11/03/19 | 17:18
1. הפסקתי להאמין, ועלה לי ה-IQ ב-30 נקודות
אנשים מאמינים הם או פגועים בראש, או סתומים פחד (או גם וגם). הם תמיד נשמעים המטומטמים הכי גדולים בעולם, והטיעונים שלהם חסרי כל רציונל.
* יה' על ה-ז'   11/03/19 | 15:23
התגובה שלך מוכיחה בדיוק את ההפך
אם אתה רוצה להוכיח שיש לך מח אתה יותר ממוזמן לספר לנו איך אתה סותר את הטענות של אנשים חכמים שקיבלו פרסי נובל של רופאים של מדענים והייטקיסטים מהנדסים ומנהיגים שמאמינים באלוהים (שבטח אתה יותר חכם מכולם.....חחח) ואפילו התחילו להאמין בו מאז שקלטו את הגאונות של הטבע מתוך העיסוק שלהם... או שפשוט תודה שאתה שייך לאחת הקטגוריות הבאות של האתאיסטים: 1. לא יודע אם קיים אבל מעדיף לא להאמין בו כי אני תאוותן והדוניסט ולא מעוניין בהגבלות גם אם יש להם היגיון. אדם כזה לא שונה ממי שאוכל ג'אנק פוד ולא עושה הרבה ספורט כי זה לא כיף ובגלל זה הוא יהיה לא בריא ולא מושך מה שישפיע על איכות החיים ועל תוחלת החיים שלו שלו על חיי האהבה שלו ואפילו על תפקודי המח שלו וכמובן על המראה שלו לו על הבטחון העצמי שלו ולפעמים גם על הקריירה שלו. אבל בעיקר שכיף לו והוא עשה מה שבא לו. 2. אני רוצה להיחשב חכם למרות שאני ערס צעצוע כיוון שאתאיסט מקושר לאדם רציונליסט ונאור וכך אני מקצר לעצמו הדרך ואנשים יניחו בטעות שאני אדם חושב במיוחד אם אקרא לאלוהים חבר דמיוני וכן שהייתי פעם מאמין והצלחתי לצאת מזה... 3. יש לי הרבה זעם על העולם וכל ההורים שלי שלא נתנו לי אההה ותשומת לב כמו שצריך וזו הדרך הכי טובה לבטא את הזעם והנשמה והתסכול שלי על העולם על ההורים שלי ובורא עולם שלא עשה לי כיף בחיים ולא מספיק נחמד לי וטוב לי כי אני אחליט איך צריכים להיראות החיים שלי ואלוהים לא יודע מה טוב לי בחיים רק אני! צא מהסרט... אם היית אדם חכם היית גם מסתייג יותר ומביא את ההיגיון בכך שיש איזה ישות תבונית שיצרה את הגאונות הזו שנקראת עולם שכבר שנים מנהלים נוסחאות פיזיקליות שמלמדים על היגיון עקביות וסדר... בקיצור...חפש ת' חברים
* תגובה תינוקית    11/03/19 | 16:20
אולי די כבר עם הפרס נובל
זה מצחיק שיהודים כל הזמן משתמשים בפרס נובל בשביל להוכיח שאמונה זה לא לטפשים, ושיהודים הם הגזע העליון. יאסר ערפאת זכה בפרס נובל, אחד מגדול רוצחי היהודים בהיסטוריה. היטלר(!) היה מועמד לפרס נובל. אז נראה לי כדאי שתמצאו הוכחה אחרת.
* תומר   11/03/19 | 16:56
יש הרבה סוגים של פרסי נובל חוץ מפרס נובל לשלום
כלכלה רפואה וכדו ובזה צריך שכל אז כדאי שתחפש הוכחה אחרת מהיטלר ומערפאת
* דוד   13/03/19 | 00:17
חחחח
או שהוא אתאיסט מהסוג הרביעי והמוכר מכולם: הבין שאין אלוהים וחי עם זה בשלום. אתם הדתיים יותר אגואיסטים מכל אתאיסט בעולם. אלוהים, שהוא לפי דעתכם הדבר הכי גדול חזק וחכם ביקום, יצר את *כל* היקום בשבילכם. ולא בשביל האנושות, אלא בשביל שבריר קטן מהאנושות, ולא לשבריר הזה, אלא רק לזרם הספציפי של היהדות בו אתם מאמינים. אם זה לא אגואיזם, אני לא יודע מה כן.
* שם   12/03/19 | 17:45
עוד 100 שנים ואולי פחות, כל מי שיהיה מאמין ייחשב כמוזר ואבסורד
* צק צק צק   12/03/19 | 20:13
חכמים ממך אמרו את זה
אני לא זוכר בדיוק איזה ראש ממשלה אמר שאת החרדים נראה במוזיאון עוד מעט איפה הוא ואיפה הם
* דוד   17/03/19 | 21:24
מתוך 195 חתני פרס נובל יהודיים 193 אתאיסטים
חוץ מפרופסור אומן לכלכלה והסופר שי עגנון כולם אתאיסטים
* זיזו   13/03/19 | 16:46
בטח עלה לך מ40 iq ל 70iq
חחחחחחחח הלוואי היה לי חיים במקום לקרוא תגובות של כתבות שלא יעזרו לי בשום דבר
* מני   21/03/19 | 10:43