החדשות
תגובות (84 תגובות ב-58 דיונים)
58. דוד
האמת היא שיש אפליה. אפליה בתקציבים, בגודל הכיתות, ועכשיו גם בתכנים. אומרים לחילונים ״אם אכפת לכם אז למה רק דתיים מתנדבים ללמד בכיתות?״ אבל מה לעשות שחילוניות בנות 18 חייבות להתגייס ודתיות בנות 18 יכולות לבחור? זו האפליה הכי גדולה. לגבי אלו שחסרים להם תכנים, הם מוזמנים להשלים אותם בעצמם, בדיוק כמו אלה שמלמדים מוסיקה או ספורט מעבר לשעות בית ספר כי זה חשוב להם. שתבינו פעם אחת ולתמיד שאנחנו לא מעוניינים במסורת ובדת שלכם ואם זה לא נראה לכם אז חבל, זו מדינה חופשית.
* מסתירה את האמת   15/07/17 | 22:35
57. אני מסכים...
אני בהחלט מסכים. כדאי שבתור יהודים נלמד בבית הספר על מושאים הקשורים לדת ולמסורת ישראל. במידה הראויה. כי ברור שההעדפה היא למה שקרוי לימודי ליבה... אחרת מדינת ההי טק תטבע בהדתה... . ומה שכתבתי לא היה בציניות. ויש עוד אבל-לא קטן. מן הראוי, שבחינוך הממלכתי הדתי ובחינוך החרדי על זרמיו, יקבל תיגבור מהצד השני. כלומר, תיגבור בנושאים כלליים כולל היסטוריה כללית. חוששני, שאת זה לא יקבלו בזרמים האלה. וכאן טמון המוקש הגדול שמביא ליחס החשדני של רבים מהחילוניים למה שקרוי הדתה: זה בא ממקום של התנשאות. זה בא ממקום של "אתם והעגלה הריקה". את זה קשה לקבל. לכן, המלצתי לסיוון רהב ודומיה בצד הזה של המפה החברתית, לפעול בו זמנית לפלורליזם בצד שלה. זה יעזור לשכנע. המסרים החינוכיים צריכים לזרום בשני הכיוונים.
* גיני   13/07/17 | 18:53
56. חחח סיון את רצינית? תארי לך שאני יבוא לבית ספר דתי וילמד אותם על חילוניות?
דו פרצופיות הדתיים בארץ. לא מקבלים כלום ורוצים שיקבלו אותם. לא עובדים ומקבלים מיליארדים. לא תורמים לחברה הישראלית ורק רוצים מימנה. דו פרצופיות אמיתית ושלא נדבר על זרמים שונים של הדת גם אותם אתם לא מקבלים. דו פרצופיות סיון פעם אחזקתי מימך.
* גולן   11/07/17 | 19:35
55. מעדיפה שהילד שלי יקבל את האחר והשונה מאשר יידע מהי פרשת השבוע
כשהקהילה שלכם קודם כל תסתכל עמוק לתוך עצמה לפני שהיא מטיפה מוסר על בורות! שקודם תקבל את האחר- הגוי, הלהט״ב, הבודהיסטי והחילוני. בורות בעיני זה לחשוב שרק לך יש ערכים, שהומו זו מחלה שצריך להבריא. בורות היא לא לדעת על האבולוציה ועל המפץ הגדול. בורות היא הליכה עיוורת אחרי הדת בלי להפעיל את השכל. ומי שלא יודע מה ההבדל בין קדיש לקידוש הוא כנראה מטומטם ושום תכנים במערכת חינוך לא יעזרו לו.
* טליה   11/07/17 | 11:16
54. קשקוש ההדתה
הרי כל הקשקוש הזה על ההדתה הוא המצאה שלכם התקשורת כדי לקעקע את המורשת היהודית אם היו לומדים על האיסלאם הייתם מברכים אתם אויבי העם והמדינה יודנראטים גרמנים
* אבינועם   10/07/17 | 15:52
איך דיון הופך בעיניך למשהו לא ראוי
מדוע לא לשמוע את כל הקולות בחברה הישראלית מדוע אם אין מסכימים איתך, אתה חייב לצאת ולהתפרץ נגד כל מיני גורמים מדוע לא לשקול מילים, לחשוב, להתחשב בדעות אחרות? ומדוע אתה לומד להתבטא משדרן רדיו במחלוקת - מה הקשר למושגים מהשואה. אגב, השימוש הנלוז הזה במונחים מתקופת השואה, על ידי כל אדם, תהא האידיאולוגיה הפוליטית או הדתית שלו, פוגע בציבורים שלמים. קח לתשומת לבך. יום טוב ומעשים טובים
* בן   11/07/17 | 11:11
53. יהדות ודת
איך תבדיל את עצמך מהאיסלם?,מהנצרות? מה מיחד אותנו כיהודים? מה רע ללמוד ,לדעת ולהבין את דתך? מלימוד היהדות והתורה יוצא חינוך וערכים. כדאי שתפנימו.אני חילונית אבל שמחה תמיד ללמודלדעת ולהכיר את הדת שמימנו הגעתי.
* שושי   09/07/17 | 17:38
אין בעיה ללמוד את הדת בתור פולקלור, לא מעבר
אדם חילוני, לא מאמין, לא מעוניין ולא צריך ללמוד תפילות ואת חשיבותו של האלוהים בחייו (רמז - חסר חשיבות לחלוטין). חינוך וערכים יש גם בחינוך החילוני
* טל   11/07/17 | 09:42
52. למי את קוראת בור?
מי את שתקבעי בכזאת קלות שהחילונים בורים? מי לא יודע מה זה קידוש? הדתיים שאינם מכירים את איינשטיין הם הבורים, לצערי הם מסיימים בית ספר מבלי שהם מכירים לא את אריק ולא את ההוא שגילה את חוקי הייחסות. שלא לומדים לעולם את האמת לגבי מי היה קהלת וכמה הוא צדק שטוב האדם מן הבהמה אין! כל השקר המתחסד שלכם הוא עיוותי פרשנויות וסילופי דברים לקידום כח פוליטי זול. הדתיים שלא לומדים דקה על ברל כצנלסון ולא על שרה גיבורת נילי! הבורים שמכחישים את קיומו של כח המשיכה ואת קיומה של האישה. מי את שתכתיבי לציבור שצריך ללמוד את שיעורי שטיפת המח של אלו שלקחו את הדת היפה ביותר והפכו אותה לאלימה והקיצונית ביותר. אין לך מושג מה היא יהדות ואיך לחיות אותה! בואי לארוחת שבת אצלנו ותראי מה היא יהדות חילונית אמיתית!
* אחד שאכפת לו   09/07/17 | 13:12
מילים כדורבנות. הלוואי וירבו כמותך.
* אכפת גם לי   11/07/17 | 04:04
51. סיוון רהב מאיר את בחורה חכמה מאוד אמיצה
* אני    07/07/17 | 15:14
50. אצל הדתיים ברור שאנחנו יעד לחינוך מחדש
אבל תדרוש מהם לימודי ליבה בבית הספר - אנגלית, וחשבון ומדעים - ותראה מה תקבל על הראש. בשביל הדתיים החילוניים זה עדר של בורים שצריך לאלף
* יוסי   07/07/17 | 15:13
49. שיהפכו הכל ממלכתי דתי וזהו
אני מרחמת על הילדים שלי שצריכים לשמוע כל כך הרבה שעות על ענייני אמונה ודת. כמה אפשר ללמוד על אלוהים הכל יכול ואנחנו האפסים הקטנים? הסידור הוא אוסף של תפילות לפי נושאים שבכולם זה בקשה לאלוהים וכו' וכו'. כל עוד זה לא בית ספר דתי ואין (עדיין) חובת תפילה כמה אפשר לטחון את הנושאים האלה? וזה בא בנוסף לשיעורי תנ"ך ושואה וחגים. כמה אפשר? וזה הולך מהגן ועד כיתה ט'. כמה אפשר? מסכנים הילדים. זה כמו בתי ספר של הכנסיה מהסרטים והסדרות טלוויזיה של פעם.
* נטע   06/07/17 | 22:48
48. כן, היהדות היא של כולנו
אבל לא מציגים את של כולנו. מציגים פן אחד ספציפי וגורמים לאחרים להרגיש ש"היהדות" שלהם תחת התקפה.
* קובי   06/07/17 | 12:30
47. אם הילד שלי לא ידע להבדיל בין קידוש לקדיש
זה כנראה שלא שמע אותם בבית ואני לא מצפה שידע.
* אמיר   06/07/17 | 12:28
אוקיי, אבל זו הגדרה של בורות
בורות ביהדות
* אילן    10/07/17 | 20:45
התבלבלת
"יהדות" כלשונך, היא היא בורות. מנהגים פגאנים, טקסים מיושנים ואמונות מסוכנות ("תתפללו לשלומם" כמו לבקש מחתול שיאפה לך עוגה). ולא הזכרנו את כל הדומה בין הדתות לאותם קיצונים שנואים (קיצוץ יד לגנב, סקילה לנואף, וכו' - מישהו אמר דאעש?) והגזענות לשמה ("העם הנבחר" היה גם ציטוט אהוב של... טוב, לא משנה). אבל תן לי לנחש - אתה תמשיך להתעלם מהמציאות, להאמין שהאלוהים שלך הוא הנכון (ולא כל שאר 2699 האלוהימים האחרים...) וכל השאר טועים (משהו שכל בני הדתות אומרים. מוזר). יישר כח, ובהצלחה לכולנו.
* יהוה   11/07/17 | 04:00
אילן, באותה מידה אפשר לטעון שאתה בור
בנצרות, בודהיזם, הינדואיזם וכו׳ וכו׳. לך חשובה יהדות כי במקרה זו הדת שנולדת אליה. לנו זה ממש לא חשוב ( או חשוב כמו כל דת אחרת) כי אנחנו פשוט לא מאמינים
* טל   11/07/17 | 09:44
46. כל הכבוד סיוון לך ולמערכת
* עופר   06/07/17 | 11:45
45. צודקת,זו היחודיות שלנו בעולם. סיון ישרה ואמיתית.
* עידית   06/07/17 | 11:22
44. כל מילה בסלע!
אלופה! כיף וזכות שיש אחת כמוך בטלויזיה!
* אשר   06/07/17 | 11:19
43. מצחיק שאנשים שמאמינים בדברים בלי הוכחות
מטיפים לנו על בורות איפה ההוכחות לדברים שאתם מאמינים בהם ? בבית הספר של ילדי אני רוצה שילמדו עובדות לא משאלות לב ופנטזיות במקום לנסות לחנך אותנו תדאגי שבחינוך החרדי ילמדו מקצועות ליבה שלא נביא עלינו עוד דור של פרזיטים
* דודי   06/07/17 | 11:01
דודי אתה זה הוכחה
* תבדוק מאיפה השם שלך   06/07/17 | 12:10
השם שלי דוד על שם אח של סבתא שלי שניפטר ליפני שנולדתי
אתה מודע לזה שקראו לאנשים בשמות לפני כתיבת התנך נכון ? זה שהשם שלי מופיע בספר הישן הזה לא אומר שזה מקורו התנך נכתב לפני מקסימום 3000 שנה שזה בערך 7000 שנה אחרי המהפכה החקלאית מה שאומר שאנשים חיו לפני זה וגם נתנו שמות לילדים שלהם
* דודי   06/07/17 | 13:50
42. את לא מתרגשת אבל אנחנו כן. כמו שחילונים לא יגיעו לתת הרצאות בבתי"ס חרדיים
נמאס כבר מחלקלקות הלשון הדתית הזו. מי שרוצה להתקרב לדת שיבושם לו. נמאס מהכפייה. צאו מבתיה"ס החילוניים ומכל שאר המוסדות החילוניים ותנו לאנשים לחיות לפי רצונם ואמונתם. לא נדחפים אליכם אל תדחפו אלינו. אני רוצה לראות חילוני מעביר שיעור על חילוניות במאה שערים. כולכם צבועים
* אל תבואו אלינו   06/07/17 | 11:01
אתה טועה ובגדול
אני למדתי בבתי ספר חילוניים ברעננה ומאז שאני זוכרת את עצמי כן עניין אותי הדת גם כשראיתי ילדים מבני עקיבא הולכים ברחוב. ולא קיבלתי את הידע הזה בבית הספר, חיפשתי ומצאתי אותו לבד, את הידיעה איך לפתוח סידור ולהתפלל למדתי בכוחות עצמי. הבורות צחזקה במיוחד גם אצלך. כשאתה ממש רוצה משהו ומפחד על עצמך או על הקרובים אלייך, למי אתה פונה בשק בשקט במיטה?! שנינו יודעים למי, ואני בטוחה שזה לא לבית ספר החילוני או למשרד החינוך אליו למעלה אתה פונה ולא משנה אם אתה מברך או פותח סידור. הוא עדיין מקשיב לך, אבל יש את הסידור שכל ברכה שלא תעלה על דעתך וכל בקשה שהלשון שלנו לא יודעת להגות אותה אפילו נמצאת שם. הפחד שלך כמו של סבא שלי שפשוט לא ידע לפתוח סידור ולהתפלל ובבית הכנסת כולם ידעו אז הרגי בצד ופשוט לא השתתף ולא לקח את הילדים שלו לבית הכנסת והבורות חילחלה, מתי הם נזכרו לשאול ולהתעניין כשהוא כבר לא היה והיו צריכים לקרוא קדיש. קח לצומת לבך שגם היום שלך יגיע כמו של כולנו, אז כדאיי שהילדים שלך יידעו לקרוא קדיש. רק למקרה שתעלה למעלה ותיווכח לראות שזה אמת.
* שלי   06/07/17 | 13:43
זאת בדיוק הנקודה
אף אחד לא מונע מאנשים ללמוד על הדת אבל זה צריך להיעשות במסגרת חופשית ולא מחייבת תעשו חוג ללימודי דת אחרי שעות הלימודים מי שירצה שישאר אבל אל תכניסו זאת לתוכנית הלימודים בבתי ספר חילוניים וחוץ מזה מה יעזרו התפילות שלך אם אחת מ200 הדתות האחרות צודקות ? ולא לא כולנו מתפללים לאלוהים כשאנחנו בצרה חלקנו פשוט מתמודד שנבין שאנחנו אחראים לגורל של עצמנו ולא איזה יצור דימיוני בשמיים המצב שלנו יהיה טוב יותר
* דודי   06/07/17 | 15:01
בובי
אני ממש אהבתי בייסבול ולא לימדו אותי בבית ספר. בושה! הייתי צריך ללמוד בעצמי ולקום באמצע הלילה לראות משחקים. עד שדוד אלי הביא לי כפפה לקחו איזה שלוש שנים, אבל בסוף הגיע גם המחבט. יש אלוהים!
* מעולה   15/07/17 | 22:42
41. הבורות
בורות = דת. תמיד היה כך ותמיד יהיה. היהדות כמורשת לעמנו חשובה אך בל נטעה. לא יקרה כלום עם ילדינו לא ידעו איך נראה דף גמרא. אבל אם הם לא ילמדו מדעים מדוייקים המדינה הזאת תראה כמו איראן עוד כמה שנים. האם ברור?
* אלמונימי   06/07/17 | 10:54
40. התקשורת מנפחת מאוד
סה"כ תלונות של כמה הורים חילונים שממילא היו מוצאים על מה להתלונן
* מורה   06/07/17 | 10:37
אל תזלזל
ממש לא. אפליה קשה. תסתכל במסמכי מרכז המידע של הכנסת על תקציבי ממלכתי מול ממלכתי דתי ואז תבין. רוצה כיתה עם 22 ילדים? תחזור בתשובה.
* ביאליק   15/07/17 | 22:44
39. יהדות
חבל שלא מלמדים בבתי הספר הרגילים יהדות ברמה גבוהה. בכל אופן ילדנו באים מבתים יהודים לכל דבר וחבל שחסר להם הרבה ממה שמלמדים בבתי הספר הדתיים בארץ.
* טובה   06/07/17 | 10:33
אף אחד לא מונע ממך לרשום את ילדיך לבתי ספר דתיים
וחוץ מזה אם רוצים ללמד על יהדות בבצפר חילוני שיעשו את זה שיעור רשות למי שמעוניין ניראה כמה מהילדים ירשמו
* דודי   06/07/17 | 13:53
מה ברשות ומה בחובה?
ספרות רשות או חובה? היסטוריה? איפה שמים את הקו?
* רעות   10/07/17 | 20:47
38. כן ירבו נשות חיל כמוך...מקרבת את הגאולה!
יישר כח ...
* פנינה   06/07/17 | 10:27
37. צודקת. ואני חילונית.
* מישי   06/07/17 | 10:26
36. סיוון אני יכולה להגיע לבי"ס של הילדים שלך ולהמליץ להם לנסוע בשבת לטייל ולבקר חברים?
אם כן - סבבה. מהיכרות עם המגזר שלך, התובנות לגבי החיים הן חד צדדיות. אין לכם שום כוונה כנה לנהל דיאלוג פתוח, שום כוונה למגר את הבורות שאתם שוקעים בה (לטעמי כמובן).עזבי את ילדי בשקט, עזבי אותי ואת משפחתי בשקט. מי שחסרים לו תכנים שילך למסגרות המתאימות. לא לבי"ס היכן שנמצאים ילדים!!
* התיפייפות   06/07/17 | 10:24
מה יש יותר, כיפות סרוגות שיניים חילונים או חילונים שיניים כיפות סרוגות?
מי פתוח יותר ופחות מפחד?
* רוני   06/07/17 | 11:02
35. אם ההורים רוצים שהילדים שלהם ילמדו את הדברים האלה זה נטו אחריות שלהם
אותי לא מעניין שהילדים שלי ילמדו את השטויות האלה ולכן אני לא מלמד אותם. רוצה שהילדים שלך ידעו את זה? נטו אחריות שלך ללמד אותם! אל תשתמשו בכספי מיסים כדי להכניס תכנים דתיים או "מסורתיים" לכיתות הלימוד.
* שם   06/07/17 | 10:23
34. הפייק ניוז האמיתי מגיע ממך
אל תתני לעובדות לבלבל אותך.
* י   06/07/17 | 10:22
33. בורות!?
מדהים עד כמה סיוון וחבריה מנותקים ומתנתקים מהעולם המודרני.עולם שמתפתח בקצב מסחרר ומנפץ בכל יום את דעת האתמול.אמונה דת ומסורת הם אישיים וכך צריכים להשאר. הגב ׳רהב מאיר משפחתה וקהילתה חיים את ימי האתמול עם הלכות שנכתבו בימי בית המקדש.בעוד אנשים בעולם המודרני מחפשים את המחר וחיים ע׳פ אמות מידה הומניות מוסריות ופתוחות מחשבה.אז איפה נמצאת הבורות? עצוב שהנך מקבלת במה להשמעת דעותייך החשוכות עצוב שכתות משיחיות ורבניות השתלטו על המדינה היפה שלנו
* א.מ   06/07/17 | 10:15
32. חייה ותן לחיות כל אחד יחנך את ילדיו כפי ראות עניו
* טל    06/07/17 | 10:10
31. הורים חילונים שרוצים שהילדים שלהם ילמדו לעומק על הדת
שישלחו את הילדים שלהם לבית ספר דתי, בלי עין הרע כאלה לא חסרים
* טל   06/07/17 | 10:09
30. דיבור מהיר לא מראה על נכונות
סיון את מבלבלת בין דברים. יש הבדל בין עמותות שנכנסות לגני ילדים חילוניים ומסבירות שמה שעושים בבית הוא לא טוב ויש "דרך אחרת" לבין למידת מסורת בצורה של ידע כן. בגילאי הגן מספיק שהגננת מלמדת את הילדים (במקרה שלנו זאת גננת דתיה בגן חילוני) ואין צורך להכניס עמותות לא מוכרות. אין כזה דבר להכניס תכנים של עמותות לא מוכרות בשושו. דבר בעייתי נוסף הוא חרדים שעומדים מסביב לגדרות בתי ספר חילוניים ומציעים לנוער להניח תפילין. אני רוצה לראות בחורים חילוניים שמציעים לנוער דתי לקרוא שירה ולהגיע לתנועת הנוער. פחד ממש שיעשו להם. ידע על הדת והמסורת הוא מובן ומקובל אבל יש את האיך. אל תתבלבלי. הדיבור המהיר שלך לא נותן לדבריך לגיטימציה.
* רתם   06/07/17 | 09:59
אתה צודק
אני דתי, אני חושב שזה חשוב שחילונים יכירו את המסורת והמקורות שעיצבו אותנו ואת אבותינו כיהודים. אבל זה לא חייב להיות אורתודוקסי. כך לדוגמא את הספר היפה של מאיר שלו על התנך או הספר של יוני ברנס, וגם הדתיים היו מרוצים שזוכה האחרון בחידון התנ"ך הוא חילוני. צריך לתת לבתי ספר לבחור את הדרך לעשות את זה. לצערי, כנראה היום קשה יותר להשיג חילונים שמכירים את המקורות.
* דן   06/07/17 | 10:35
ולנו החילונים יותר חשוב שנידע את ההיסטוריה שלנו כמדינה
ואינדיבידואלים בלי סיפורי אגדה ויצורים שאין שום הוכחה לקיום שלהם לא רוצים להיות אורטודקסים ולא כיפות סרוגות או כל השאר הבנת את הדת תשמרו לעצמכם ולמי שמעוניין בכך
* דודי   06/07/17 | 15:05
29. עיתונאית מיתממת ומתעלמת מכפיה דתית
* גבי   06/07/17 | 09:48
28. כמה שהיא צודקת. היום מביאים לתקשורת רק דברי אנטי
* אשר   06/07/17 | 09:43
27. כמה שאת צודקת
היום ישראלים "יהודים " דת זה מחלה בשבילם כמה עצוב
* יפה   06/07/17 | 09:42
מעניין למה
* אחאב   15/07/17 | 22:46
26. אשרייך כל הכבוד אך אל לך לשכוח שייש גופים
גדולים שהאינטרס שלהם להשכיח את התורה מישראל עולם היהדות הולך ומתרחק לצערי מהרבה יהודים.ואין לימוד תורה פרמיטיבי
* ממ   06/07/17 | 09:33
25. כמה תועלת את מביאה!!
אין אין על עלייך כרישה אמיתית..שהשם ייתן לך כוח והבנה להתמודד עם היצר הרע הזה..כל הכבוד סיון
* השם ישמור אותך!!   06/07/17 | 09:32
24. האמת, היא צודקת במאה אחוז. אני רוצה שהילדים שלי ידעו ולא ישארו בורים
* נתי   06/07/17 | 09:31
אז תלמד אותם בעצמך
ואל תכפה את הרצונות הפרטיים שלך על כל שאר תלמידי החינוך הממלכתי.
* י   06/07/17 | 10:24
שלח אותם לבית ספר דתי
בדיוק בשביל זה הקימו אותם
* ...   11/07/17 | 09:46
23. יפה מאוד . רק השיחות של הרבי מלובביץ מלך המשיח
יכולות להביא אותנו לאחדות אמיתית מכיוון שבשיחותיו הקדושות הוא מעביר את המסר הלימוד והלכה במעשה בפועל בגובה העיניים לכל אחד בנפרד במיוחד בשבילו . זה נקרא רועה נאמן שנותן לכל כבש את העשב שמתאים לו ☺ סיוון לצערנו הניתוק שכחה וכו רחמנא ליצלן מתחילים בעולם החרדי דתי. הסט ליקוטי שיחות של הרבי מתאים לבית ספר חילוני כמו ליהודי חרדי הגיע הזמן שנלחם למצוא את דרך המלך בזמן כזה גדול .הרבי מסביר בפסח את המושג חמושים עלו בני ישראל 1 מ50 הכוונה שאחד יוצא לגאולה פרטית אמיתית הוא מוציא איתו עוד חמישים וכך הלאה .
* תתני דוגמא ראשונה    06/07/17 | 09:26
22. צודקת
* eri   06/07/17 | 09:24
21. אחת הנשים החזקות בתקשורת
* אבי   06/07/17 | 09:18
20. אין עלייך סיון! כמה אמת והגינות בדברייך
* אחת   06/07/17 | 09:15
19. 4 בנים
הכי גרוע שנגיע לילד הרביעי בהגדה שאינו יודעלשאול
* אלי   06/07/17 | 08:58
18. סיון את מקסימה ואני מכבדת את בחירתך!
אבל אנא הניחי לנו לחנך את ילדנו ע״פ דרכנו שעליך לכבד כפי שאנו מכבדים את דרכך! גדלתי ממש באותו בית ספר שאת גדלת בו ! אני בטוחה שאינני סובלת מבורות ! למרות שלמדתי וניבחנתי בשיעורי תנך ! במסגרת חילונית ! אחיי כמותי בעלי השכלה רחבה ללא ״הדתה״.
* אן   06/07/17 | 08:56
אני שמח שאת מכירה
אבל לצערי יש הרבה בורות. לימוד מקורות היהודים והתלמוד לא חייב להיות לפי המסורת האורטודקסית כפי שהתנך בתיכונים החילונים לא נלמד על ידי דתיים. זה טוב שיש ביקורת, אבל הדיבור על הדתה הוא אינטרסנטי ופוגע, לפי דעתי, במטרה
* דן   06/07/17 | 10:39
17. כמה שסיוון צודקת וזה ממש עצוב כל הכבוד לך על השליחות הגדולה שלך
* הדתיה   06/07/17 | 08:47
16. ממש מפתיע לשמוע את זה מדתיה
את תלמדי את הילדים שלך את הקשרים שלכם. אנחנו לא
* שרון   06/07/17 | 08:47
15. מה פירוש המלה הדתה ? האם זה הדחתה ?
* רינה   06/07/17 | 08:47
לנסות להפוך מישהו אחר ל-דתי.
* מישי   06/07/17 | 10:27
14. האיום על ישראל זה היהודית לפני הדמקרטית
ביום שהדתיים יאפשרו לחילוניים להרצות בבתי ספר דתיים על חשיבות הדמוקרטיה על שיוויון זכויות גם לנשים ועל שירות צבאי (בבי"ס חרדים), דתיים יוכלו להכנס לבי"ס חילוניים. הכיוון הוא תמיד של הטפה מדתיים לחילוניים. מעניין מתי חילוניים יוכלו להרצות על חשיבות הדמוקרטיה בהתנחלויות.
* דנה   06/07/17 | 08:39
13. סיון את אלופה
אלופה,רהוטה ומדויקת..אהבתי כל מילה,חיזקי ואימצי והמשיכי בדרכך היפה המיוחדת,מחזקים אותך 🌹🌹🌹🌹🌹🌹
* Me   06/07/17 | 08:38
12. שסיון תדאג לילדים שלה ולא של אחרים
השאירו להורים לדאוג לחינוך הזהות של ילדיהם ואל תתפסו עלינו פטרונות מטעם גורמים פוליטים או כתות הקוראות לעצמן היהדות הנכונה. סיון רהב החליטה להיות חרדית למרות שגדלה כחילונית וזו בחירתה. בלי שיחנכו אותה מחדש לזהות יהודית. שתדאג לחינוך הילדים שלה ותתרחק-היא וכל גורם דתי-מהילדים של אחרים.
* גילה   06/07/17 | 08:36
Amen
* US   06/07/17 | 18:44
11. קשקשנית
הגברת רהב, לא רק מתנשאת מעלינו באיצטלה של יודעת דבר אלא גם חוטאת לאמת הסכנה גברת רהב, היא מיעוט מאוס ששולט במדינה בדרכים נלוזות . מכתיב את סדר היום, התכנים, המראה המדינית,. וכל זה לציבור שלא מעוניין. העניין הוא כאותו שופט שטען כי על מה מלינה הנאנסת, הרי גם היא נהנתה
* מיכאל    06/07/17 | 08:35
10. האיום הוא ללמד נשים שהן נחותות כמוך
סיון רהב מאיר הסבירה בתור שלה בידיעות שהפתרון להטרדות מיניות ואונס הוא שמירת נגיעה. כן כן, לפי דעתה הנאנסות אשמות באונס הן לא צנועות מספיק וזה מבלבל. היא נוטה לשכוח את כל הרבנים כמו ברלד שאנסו נשים, שאנסו ילדים בנים, שאנסו ילדות. אין בעיית פדופיליה לדעתה במגזר החרדי. שמירת נגיעה וצניעות מופלגת פותרת הכל. אישה צנועה שיודעת את מקומה. אני לא מוכנה שבת שירות תסביר לבנות שלי שלפי התלמוד אישה היא שק צואי ופיה מלא דם. סיון אולי מאמינה בכל ליבה שזה מה שהיא אבל אני מעדיפה ללמד את בנותי שהן שוות. הדת היהודית מפלה נשים בצורה בוטה, מיחסת להן היסטריה וטיפשות, מונעת מאישה להעיד במשפט, לשרת כחברת כנסת להיות שופטת.על פי היהדות מקומה של האישה בבית ועליה ללדת כמה שיותר יולדים.עליה להיות מוקטנת בהשואה לבעלה. שסיון תחנכך את בנותיה שהן שק צואי ושקולן ערווה, אבל שתעזוב את הבנות שלי בשקט
* נועה   06/07/17 | 08:31
9. מעדיף שהילד ילך למוזאון המדע
* את הילד שלך קחי לקברי צדיקים   06/07/17 | 08:09