החדשות
תגובות (416 תגובות ב-254 דיונים)
254. ההגנה על ילדינו - בסיסי
לצערי, הלכת צעד אחד רחוק מדי. אני בטוחה שמה שנעשה, נעשה בחוסר ברירה ובאין כתובת שתסייע לך ולבתך לעבור את התקופה הנוראית של ההצקות והחרם (ומי מאיתנו לא חווה...ומבין את הכאב...). אין הצדקה למעשה, אני בטוחה שבראיה לאחור זה ברור גם לך. משום מה אין לי מעט אמפתיה לבנות המחרימות ויש לי המון כעס למערכת שברור לי די מקרוב שלא עשתה הרבה, וכנראה התייחסה לתלונותייך כאל אמא מגוננת מדי. צר לי שהגעת לנקודה כזו שבמקום להיטיב עם הנושא ועם בתך הושגה תוצאה הפוכה, בשל התסכול העצום שחוותה משפחתך עקב ההצקות ...לו רק הייתה לי את היכולת להחזיר את הגלגל אחורה ולפגוש אותך לחמש דקות היינו חושבות על דרך יעילה יותר, למשל להוציא את הילדה מהמערכת הזאת. עצוב שזה נגמר כך ולו רק בגלל הנזק שנגרם לך ולבני משפחתך בנוסף לסבל שחוויתם קודם. לא מצדיקה אבל מחזקת ומחבקת. את לא יודעת מי אני, אבל אנחנו מכירות ואני יודעת שמדובר באדם מקסים אוהב וחם שמאוד רגיש לסביבתו, לבני ביתו ואפילו לבעלי חיים נטושים שאני זוכרת שהיית נוהגת לאסוף מהרחוב רק כדי למצוא להם בית טוב. אני יודעת שעשית מעשה מטורף, אך אי אפשר לשכוח לך את כל המעשים הטובים. את אדם מקסים שפעל מתוך אמוציות וללא שיקול דעת ולצערי התסכול העביר אותך על דעתך, אך את דעתי עלייך לא אשנה. מקווה שתעברו את הימים הקשים הללו.
* אמא   12/04/10 | 09:29
253. הלכה עם תפקיד האמא עד הסוף - כנסו
"כי אין בעולם אהבה...כמו אהבה של אמא"
* דורון   11/04/10 | 12:00
252. המקרה נתן לגטימציה
היום ביוקנעם ומחר בכל מקום אחרק בארץ. אין שום בטחון לכך.....
* אמא דואגת   10/04/10 | 23:11
251. אנחנו שפויים? אתם מבינים את חומרת המעשה?
לכל אותם שמצדיקים את מעשה האם.....אתם מבינים שאיימו על בנות עם אקדח טעון בכדורים????? רק בנס לא קרה אסון גדול יותר. ראין מילה אחרת. נס גדול קרה פה. אחת שהיתה שם וראתה הכל
* המומה , אחת שהיתה וראתה הכל   10/04/10 | 23:09
250. שלום
כולם טועים זה מעשה חמור אל תדברו על זה הכול שקרים אני מהבית ספר וזה הכול שקר אחד גדולללל
* חסוי   10/04/10 | 20:16
החינוך בקרב בני הנוער בימינו
לאור האלימות הגוברת בקרב בני הנוער אנו מבינים שהחינוך לקוי הן מצד ההורים והן מצד המחנכים הגיע העת רבותיי היקרים להכניס קצת דברי מוסר מהתורה הקדושה דברי מוסר ודרך ארץ שתקרב בין אחד לשני ושלא תביא שנאה -לגבי האמא התוקפת אני מגנה את מעשיה אבל אני מאמין שהורי הבנות ידעו על המתיחות הגוברת כולל המחנכים והמנהלת ולא נעשה דבר =אילו לא הייתה שנאה היו נפגשים ההורים והתלמידות השחצניות שמחפשות כבוד הרי אדם שמחפש כבוד האדמה מוקיאה אותו מן העולם וראינו זאת במקרה של דודו טופז לכן אנשים יקרים אוהבו אחד את השני תנמיכו קומה לכו לפי מוסר התורה שהיא היחידה שמקרבת בין היהודים שנאמר ''שמע בני מוסר אביך ואל תנטוש תורת אימך
* אשר   11/04/10 | 00:10
תגובה לחסוי
אני מבית הספר,ראיתי את זה וזה נורא!!! בנס נפלו הכדורים מהאקדח...
* חסויה-עדת ראייה   09/09/10 | 09:06
249. מנסיון מה שעוזר זה להגיע לבית של
מיותר לקחת את החוק ליידים, כי מי שיסבול בסוף זאת הילדה שצריכה להתמודד עם הצקות נוספות על אמא שיושבת בכלא. אני בעד לקיים שיחה עם המנהלת, היועצת והמורה וההורים של הילדות המציקות. אם צריך אז יש להגיע גם לבית של ההורים שלהן, זה מה שאמא שלי עשתה כשהייתי ילדה. היו כמה בנים שהציקו לי והם עוד היו ממשפחות שמפחיד להתעסק איתם. אחרי הלימודים אמא שלי הלכה לבית של ההורים יחד איתי ושוחחה איתם ובאמת זה עזר ואחרי השיחה ההצקות פסקו. אני כיום 25 שנה אחרי אבל זה מה שהייתי עושה.
* Lee   10/04/10 | 18:20
תגובה
אני מכירה את המקרה באופן אישי, מספיק עם כל הספיקולציות. העניין טופל מספר פעמים. נערכו שיחות עם הבנות ועם הוריהם. אך לצערי הדברים יצאו מפרופורציה. לא היתה כאן שום אלימות מסוג כל שהוא כלפי הילדה . האמא פשוט לקחה את החוק לידיים ללא הפעלת שיקול דעת וחבל.....
* אין שם   10/04/10 | 22:43
248. תגובה...
האמא טיפשה... עכשיו יציקו לבת שלה עוד יותר על זה שהיא הרביצה לילדות... אני מכירה את הילדה אישית והילדה לא אשמה זה האמא שמטורפת
* חסווווי    10/04/10 | 17:55
גם אני
אני גם מכירה את הילדה אישית וזה לא צודק לעשות מעשה כזה
* חסוי   10/04/10 | 20:06
מההההההההה
אתה מכיר את מיטל????????
* 123456   09/09/10 | 09:07
247. תגובה
אני פשוט לא מאמינה לתגובות שאני רואה . רוב התגובות מצדיקות את האמא ,אם למצב כזה הגענו אין לי מילים אחרות . אני מזועזעת
* חסוי   10/04/10 | 17:00
לא
לא עושים עניין תפסיקו להצדיק אף אחד לא צודק כולם טועים דייי כבררררר
* חסוי   10/04/10 | 20:07
246. אנשים תומכים במעשה המטופש והאלים של האמא יודעים למה ??
ברגע שבית הספר המנהלת והמורות לא מנהלים אותו תחת שליטה משמעת ופיקוח הדוק ומחמיר -הילדים המופרעים הופכים אותו לזירת המשחקים שלהם ואת החלשים לבובות הסמרטוט ושק החבטות שלהם . ברגע שמשטרה הפכה מגורם מרתיע לגוף שלא מסוגל להתמודד עם פשיעה ועברייניות ואלימות גוברת מיום יום., הורים לילדים חלשים נותרים ללא ברירה והם שותקים וילדיהם הופכים לשק חבטות והכל כדי לשמור על החוק שהוא בעצם לא מגן עליהם כראוי !!! במקרה הנ"ל האמא תשלם את מחיר אלימותה והיא ראויה לכך מכיוון שאין מקום לאלימות אבל !!!! מה שבטוח שעם הבת שלה אף אחד יותר לא יתעסק רק מהפחד מהאמא " והרי זה כל רצונה היה -- ולכן במחיר אישי כבד יצרה לביתה שקט ובטחון .
* מקומה בכלא    10/04/10 | 16:09
אולי יעזבו את ביתה בשקט ולא יציקו לה , אבל בטח שגם לא ירצו להתחבר אלייה.
* ללא שם   10/04/10 | 16:27
תגובה ל-246
הגזמת, אף אחד לא היה כאן שק חבטות, פשוט שתי בנות לא רוצות לדבר עם הצלע השלישית שבכיתתן. זה הכל אבל לקחת את החוק לידיים עם אקדח טעון???לאן הגענו?אז כל אחד יקח את החוק לידיים ויאללה קדימה. יורים, רוצחים, הכל מותר. אוי לי. האמא לא יצרה שום בטחון. יש לחץ ופחד בישוב. זה לישון עם האויב.... לצערי.
* לא חשוב   10/04/10 | 22:58
245. מזדעזעת מהצידוד באם!!!
קוראת תגובות כאן ופשוט לא מאמינה. נכון. זה לא בסדר להציק לילדה בבית ספר, אבל לקחת את החוק לידיים??? מורה מיקנועם אמרה כאן שזה יכל להיגמר ב 2 הלוויות של ילדים. אתם בכלל קולטים איזה אסון זה יכל להיות??? תפסיקו כבר לצדד באלימות, זה לא לוקח אותנו לשום מקום!!!
* תמר   10/04/10 | 15:03
כאילו המנהלת והנהלת הבצפ'ר צדיקים
ושום דבר לא נעשה? תגלגל לא ניתן להחזיר חזרה..מעכשיו שיקחו כל טיפול קצת יותר ברצינות ולא שמנהלת עסוקה או מורה אין לה זמן להקשיב כי יש לה דבר יותר חשוב..לא מצדיקים שהאם לקחה את זה רחוק מידיי אבל לטפל בילדות בעייתייות ייתכן שכן ניתן לטיפול אף אחד לא תלית ואל תגוננו רק על המנהלת וההנהלה המקרה חמור ומצריך טיפול שלהבא זה לא יקרה ותודה לאל שנגמר ללא נפגעים גרועים יותר תודה לאל שנשמע רק דברים טובים יותר על הבצפ'ר הזה הגיע הזמן..
* קראתי ואני בשוק   10/04/10 | 16:01
244. יש מצב שכולנו לא שפויים
הי שימו לב מי כאן הקורבן . זה הבנות ולא האמא .
* חסוי   10/04/10 | 14:49
243. לא להאמין
בסופו של דבר האמא היא הקורבן ולא הילדות שיסבלו מטראומה לכל החיים אתם מבינים מה זה שמכוונים אליך אקדח. איך האמא מסכנה ולא החברות
* תלמידה שהייתה   10/04/10 | 14:47
242. כבוד השופטת
תרחמי על האמא המסכנה. תבררי מאיזה משפחה באו הבנות האלה.תבררי כמה הם הציקו לילדה. תרחמי ותמצאי את הצדק.ההורים של הבנות איימו ורדפו את הילדה המסכנה.תבררי ותוציאי את הצדק לאור.אף אחד לא היה לעזר.אסור להשתמש באלימות אבל האמא יצאה מדעתה מרוב תסכול וצער.מנהלת תדהר-תתפטרי.
* אמא   10/04/10 | 13:41
אלו מילים כל הכבוד לך קצר ולעיניין
מנהל תדהר"הצדיקה" הילדים קורבן והמנהל"הצדיקה" בדק בית בבצפ'ר דחוף ממשרד החינוך חייב
* ישר כוח   10/04/10 | 13:56
241. אני יודעת את הסיפור
האמא בכלל לא משוגעת - אני מכירה אותה אישית היא בחיים לא תגיע למצב כזה תחשבו לכל דבר יש סיבה , הילדות האלו היו מאיימות מרביצות הסיטו את כל הכי\תה האם פנתה למחנכת , למנהלת , אפילו הגיעה עם זה לראש העיר . מה היא עוד יכולה לעשות ? היא הגיעה לסף חירפון וכבר לא ידעה מה לעשות בקשר לבת שלה לראות אותה בוכה וסובלת בבית , שנה שלמה בבית שמציקים אני לא מצדיקה את האקדח אך הוא היה בסך הכל כדי להפחיד את הילדות . לא יותר מיזה ! האם בכלל לא משוגעת !! ואני מכירה את המנהלת הזאת היא מנהלת גרועה היה לי מיקרה דומה שנה שעברה פנו עליה מס' פעמים והיא לא עשתה כלום1
* תלמידה לשעבר בביה"ס תדהר   10/04/10 | 12:11
מחזקת את הטענה ..
* תלמידה נוספת   10/04/10 | 16:18
לא לשפוט את האמא
אני לא מצדיקה את ההתנהגות של האם , אבל גם אני בתור אמא לילדים אם הייתי שומעת ומגלה שיש ילדים שמציקים לילדים שלי ומתעללים בהם והנהלת ביה"ס והמורים היקרים לא היו עושים כלום אז גם אני הייתי נוקטת בדרכים קצת קיצוניות , אנו שולחים את הילדים שלנו לבתי ספר ולגנים כדי שילמדו וקבלו ערכים והשכלה ולא שיעברו התעללות מצד כמה תלמידים אכזריים שאי אפשר לדעת מה הם עוברים בבית שלהם שהם מוציאים את זה על שאר הילדים , לכן אני חושבת שצריך להקל עם האמא ולא לשפוט אותה בחומרה כי אני מאמינה שאף אחד מאיתנו לא היה רוצה להיות במקומה !!!!!!!!!!!!!!!!!!
* אמא לילדים   10/04/10 | 17:09
את לא צודקת
אני תלמידה משם ואת לא צודקת זה קרה באותו היום שהציקו לה והילדה הלכה להתקשר לאמא את לא צודקת
* חסוי   10/04/10 | 20:12
240. לבדוק את בית הספר וכיצד טיפלו במקרה
* jj   10/04/10 | 11:38
239. ל מורה מיוקנעם
כל כך נכון בתי הספר סובלים מחוסר שקט מפרויקטים ותוכניות שמעשירות משרות חינם תנו למורים לנהל יום לימודים רגוע עקבי ושקט זה עושה לילדים רק טוב רוגע והישגים
* sbhtkv   10/04/10 | 11:35
238. האמא מסכנה הילדים רעים ובעיתיים אין להם אלוהים לצערנו האמא לא השתגע סתם
* לבנה   10/04/10 | 11:15
237. אני בשוווווווווק חיזקי שולמית
אני לא מאמינה שיש אנשים שמצדיקים את מעשה האם??????????? לאן הגענו. אלימות זו אלימות זו אלימות ואין שום הצדקה להתנהגות ברוטלית שכזו. תרדו מהמנהלת היא זו שנושאת בעול הכבד ביותר .גם אם היתה שם מנהלת סופר מן או סופר נני התנהגויות כאלה אינן קשורות למנהלת. יישר כוחך שלומית אני מבינה את מקומך כמנהלת.
* שיר   10/04/10 | 11:05
שלום
מאיפו את מכירה את השם של המנהלת השם לא רשום שם
* חסוי   10/04/10 | 20:13
236. אני המומה על התגובות הלא מוצדקות
כל הורה שהצדיק את האמא הוא בידיוק כמוהה ובגלל זה המדינה שלנו ניראת כמו שהיא אלימה וזה ילך ויחמיר אמא כזאת צריכה עונש חריף כי איום עם נשק על ילדים זה עונש חמור ושלא יבוא עוד עורך דין אחד להגיד שהיא לוקחת כדורי דיכאון כדי להוצא אותה מזה בקלות, זה נכון שהילדים זה עם רע כולנו היינו בבית ספר וכולנו עברנו מצבים כאלה אז מה קרה רק לילדה שלה אי אפשר להציק אז תבואי לבית ספר תדברי עם המורה והמנהלת וקחי את שתי הבנות שהציקו לילדה שלך ותסיימו נושא , אבל מה פתאום היא רצתה לסיים נושא עם אקדח
* רימי   10/04/10 | 10:24
כנראה שלא הבנת את הכל
רימי היקרה כמו שאומרים לך היא הלכה התלוננה אצל המורים המנהלת ואפילו הגיע לראש העיר, אני לא חושבת שאם היו עושים לילד שלך כזה דבר והיית פונה לכל כך הרבה גורמים ורואה שזה לא עוזר היית יושבת בשקט ומעבירה את זה ומשיכה לתת שיתעללו לך בילד , אם כן אז את האמא הלא שפוייה כאן וזה רקמראה כמה לא אכפת לך מהילד שלך !!!!!!!!! הרי את יודעת איזה עם אכזר זה הילדים אבל לכל דבר יש גבול , רוצים להתעלל שיתעללו באחים שיש להם בבית לא בילדים של אחרים .........
* אמא   10/04/10 | 17:13
235. חשוב לקרוא ולהפנים לשר החינוך וראש הממשלה
אני קוראת את התגובות ולא מאמינה. הורים שמצדיקים את המעשה. אתמול היה יכול להיגמר בלפחות 2 הלוויות את מבינים מה זה לאבד ילד. אז מה העניין בלחשוב שהאמא עשתה מעשה אמיץ מי? איך? למה? לצערי מי שצריך לקרוא את זה כל הדרג הבכיר שחושב שצריך להמשיך ולקצץ ולחסוך. כמו ביועצות לבתי הספר ופסיכולוגים שיעזרו אבל באמת. חשוב שצריך להמשיך לבטל את סמכיות המורים. בנוסף לצערי מהיכרותי עם האמא האלימה מדובר בטיפוס יהיר ומתנשא. אני לא בטוחה שכך היא גם חינכה את הבת שלה. אני יודעת שלא מעט פעמים היא עשתה את אותו הדבר רק הפוך. לצערי שוב מהיכרות צריך לשוב ולדבר על הצבת המורים בבית הספר לא יכול להיות שבבית ספר תדהר יהיו מספר מורות שיהיו רק רשומות ובפועל לא ממש ילדמו על פי השיבוץ. שווה לבדוק גם את הנקודה הזו. תחזירו לנו את הסמכיות תתעסקו בלמידה אמיתית ולא עוד תוכניות של מפתח הלב דמוקרטיה אלה חזרו ללמד על אמת . רק מסגרת יציבה בלי מליון פרויקטים ורעיונות מיותרים. זה לא ממש עוזר. חבל על השעות. פניה ישירה לראש העיר מר סימון אלפסי אני מאוד מעריכה את היכולות שלך אבל אני חושבת שלא ממש משתפים אותך בנושא האלימות בבתי הספר לפחות תדהר והחטיבה חשוב שתגלה יותר מעורבות כדי שגם תוכל לערוך את השינוי. אומנם יצא לי מעט ארוך אבל בתור אמא ומורה זה ממש מתוך הלב..
* מורה מיקנעם    10/04/10 | 06:57
למורה מיקנעם תעברי כמה פעמים על תגובתך מחדש
ותקראי בעצמך מה רשמת! מורה שמלמדת בבצפ'ר שבו קרה במחינתי מזל שלא גרוע יותר מ"האסון"אני לא יגיב לך איפה את טועה בתגובתך ואני לא ישפוט לעולם אף הורה.ולך כמורה שפה מפרסמת עוד מוסיפה אש למדורה לומר דבר חסוי על הורה שכל אחד קורא,מבחינתי תעשי בדק בית לעצמך קודם כל,ולגבי האם שפגעה בתלמידות ולא חלילה הרגה או רצחה אלה איבדה את שלבת נפשה שהתאסף בליבה על הבת שלה שממורמת חוזרת מבצפ'ר, לא מכירה תסיפור רק מפירסום לכן לא שופטת אלה דעתי בלבד ברור שלהגיע ואקדח להביא זה לא מצדיק והאם לא היתה שפויה ברגע של כעס על הפגיעה בבת שלה כולם יודעים בבצפר' במי מדובר במקום לטפל הכל מתחת לשטיח זה נשמע לך טיפול במסגרת בצפר'?תמיד יש לכם תירוץ להאשים תהורים.ילדים לומדים בבצפ'ר ראיתם בעיה ושתקתם עד המזל שלא קרה אסון גרוע ולא אם. אין פה תאם אלה עובדה האם התפרצה היה בלאגן בבצפ'ר דיי מפחיד לכל התלמידים תראומה ופחד לכולם אבל לומר לוויה?תודה לאל רחוק מזה למזל ונס לכולם,כל הורה מגונן על הילד שלו האם נסחפה ועל זה תקבל תטיפול שמגיע לה.בחיים לא צריך להוסיף ולפגוע ולספר זה אמור להיות חסוי. ואת כמחנכת באה פה בתגובה כזאת שגם את צרכה לעבור שימוע מבצפר' כי לא חשבת טוב לפני שהגבת אחרת לא היית מגיבה ככה. את המורה מיקנעם
* תושבת חוץ   10/04/10 | 11:17
שמעו..
האמא אולי לא הייתה צריכה ללכת כולכך רחוק אבל תבינו שהילדה המסכנה סבלה ! ואני יגיד לכם משו תנסו לראות את הילד שלכם סובל וחוזר בוכה כול יום הביתה! אולי האמא הגזימה אבל אתם לא יכולים לדעת עד כמה התעללו בילדה
* חסוויי   11/04/10 | 14:22
234. בית הספר
בתי הספר צריכים להיות עסוקים בלמידה עם חוקים מאוד ברורים היום זה קיטנות הכל בכאילו בית הספר הפך למגרש משחקים
* בית הספר   09/04/10 | 23:40
233. חבל
אל לנו לשפוט את האם המנהלת והילדות כל כך מהר בדרך כלל החיים בבית הספר מורכים יותר ןאין לנו את כל הפרטים מעניין עד כמה הצוות בבית הספר הכיר בבעיה ואיזה מענה ניסו לתת לא תמיד הכל מצליח בחינוך מורה לא יכול להחרים תלמידים שמחרימים ילד הרבה פעמים החרם סמוי והרסני חבל
* דניאלה   09/04/10 | 23:38
232. ילדים זה עם אכזר . לא האמא האשמה פה, היא הגנה על בתה אך לא היתה צריכה לתקוף
* אני   09/04/10 | 22:03
לאני מ232
מעניין אם זה היה קורה לילדים שלך!!!
* אמא מודאגת   10/04/10 | 15:44
231. לאן הגענו?
צריך ללמד יותר דרך ארץ ופחות תחרות, ציונים וציונים, משרד החינוך צריך לתת את הדעת גם בחינוך. הילד את רוב היום מעביר בבית הספר ועם חברים ולהם יש גם חלק חשוב באשיות הילד. חוץ מזה אני מאוד מגנה את התנהגותה של האם
* דנה   09/04/10 | 21:56
230. אולי תפסיק!!!! שנים אללק היא בכיתה ו'!!! הדבר החיוני
ביותר לפתור בעיות חברתיות קשות כגון המקרה הנ"ל הוא בראש ובראשונה להפעיל את הצוות החינוכי של בית הספר !!!!!!!!!!!!!!!!!! אסור להורים להתערב בכך מסיבה שאז נפרצים הרגשות ולאחר מכן מגיעה האלימות המילולית והפיזית ולאן זה יתגלגל לרובה לאקדח לסכין לכן אני חולקת על דעתך נכון הוא שהבנות נהגו ברשע אבל מכאן ולאיים באקדח סליחה אבל כאן זה לא שיקגו.
*  כנס דחוף227   09/04/10 | 21:52
229. זה מה שקורה כאיילה רשף, נעלין
לוי ומעיין חודבה הן הדוגמא לבנות היום.
* ישראליות בהמות. דווקא לא גיי-גר בחו"ל.   09/04/10 | 21:31
228. אסור שהאשמה תהיה רק על האמא
הבנות האלה תקפו והציקו לילדה שנים. גם הן לדין ומשפט גועל נפש של בנות
* כנסו מהר   09/04/10 | 21:05
ועכשיו יחרימו את הילדה ולא ידברו איתה
* זה פתרון? הילדה תסבול יותר עכשיו   09/04/10 | 22:01
227. גועל נפש!!! כנסו בבקשה מהרר!!!!!!!!!!!
אני למדתי בבית הספר הזה 6 שנים (גם אח שלי לומד שם) ועכשיו אני בכיתה ח' ובחיים סיפור או דבר דומה כזה לא קרה... זה ההורים והמנהלת אשמים בלבד! האמא שאשמה כי היא זו שעשתה את זה. והמנהלת כי מאז שהיא הגיע לבית הספר קוראים מקרים חמורים מאוד, ולפניה לא היה דברים כאלה מעולם. המנהלת אשמה גם כי היא יכלה להתערב בסיכסוך בין הילדות ואם היא לא היתה מתערבת זה לא היה קורה, היא חושבת ש"אז עוד מריבה קטנה בין ילדים" זה לא מריבה קטנה, היום כל מריבה הכי קטנה יכולה לגרום לדקירות ולאלימות מאוד חמורה. בושה לבית ספר הזה ולאמא המכה.
* נדב   09/04/10 | 20:42
226. דעתי! כנסו
באיזשהו מקום אני מבין את האמא, אני עוד לומד בבית ספר ולשמחתי אין אצלנו אלימות וגם אם כן זה מאוד נדיר...ותמיד מטפלים בזה כמו שצריך. אבל אני שומע סיפורים ורואה סרטונים על ילדים שמתעללים בהם וממש כואב לי בשבילם....ותאמת אם היה קורה דבר דומה לאחי הקטן הייתי מגיב גם באלימות כי זו הדרך היחידה שילדים מבינים....לצערי. כולם פה אומרים "אם היא הייתה רוצחת אותן"....אני שונא שמשתמשים ב""אם", היא לא! ואני בטוח ששני הבנות האלה ואפילו כל הבית ספר הזה ילמד לקח בעקבות הסיפור....לאף אחד אין זכות להשפיל ילד אחר וגרוע מכך להכות אותו!
* אופיר   09/04/10 | 20:06
225. עכשיו אף אחד לא יתעסק עם ילדתה
* כל הכבוד לאמא   09/04/10 | 19:20
224. אוסף של ברברים
רוצים חק וסוף לצרות? "ואהבת לרעך כמוך" מי שעובר על החק הזה יכנס לצינוק יומיים וחודש בכלא, עד שיפגוש עורך דין. מעגל סגור בכל בית ספר חובה!!! וגישה למתרחש באינטרנט. נשמע הזוי? זו הברירה היחידה והמיוחדת.
* אוסף של ברברים   09/04/10 | 19:13
223. קראו את 218 והגיבו!!!!!!!!!!
* אנא   09/04/10 | 18:58
222. לתגובה 216
אני בבית הספר הזה ואף פעם לא קרה מצב שהמורים והמנהלות לא תיפלו בזה.המקרה הזה ממש לא בגלל בית הספר אלא בגלל האמא האלימה הזאת תדהר הוא בית ספר טוב!!!!
* נויה   09/04/10 | 18:51
221. אתם רואים שליטל מעתוק היא לא דמות בידיונית
* גיל   09/04/10 | 18:46
צודקת
האמא המטורללת הזאת מושפעת יותר מדי מארץ נהדרתת חחחחח D:
* אלמונית   10/04/10 | 07:03
220. זאת דעתי
ילדים זה עם אכזרי אולי התגובה קצת קיצונית לפי דעתי קודם צריך לפנות להורים של הילדים ועם זה לא עוזר או ניהיה יותר חמור אז כן ללכת ולטפל אישית בילדות. איפה שהוא אני מבין אותה אני הייתי מתחרפן עם מישהו היה נוגע או עושה משהו לילדים שלי הייתי קודם עושה ואז יושב וחושב. אבל זה אני וככה זה במדינה שלנו.
* ישראלי   09/04/10 | 18:46
219. פרצופה של המדינה
כולם מזועזעים מהתמיכה באם.אולי כבר תבינו וגם אתה שר החינוך שצורה למערכת החינוך.אני מאשימה רק אותכם.נכשלתם.אני עוד אלך לתמוך ולהרגיע את האמא המסכנה שעולמה חרב ובעצם כל חטאה היה שנסתה להגן על בתה. בתי ספר הם גועל נפש ואין שם למעלה אף אחד שמבין מה באמת צריך לעשות:לחנך ילדים לחברות.קודם כל. ואתן בנות עלובות מרושעות אולי תסתמו את הפה שלכן מעתה ועד עולם.
* אין מה לעשות   09/04/10 | 18:37
218. במקום לקחת את הילדה לטיפול היא לקחה את
החוק לידיים. ואם היא הייתה הורגת מישהו אז היא וכל בני המשפחה כולל הילדה המסכנה היו סובלים כל החיים. לא כל ילד חייב להיות מקובל זה לא נורמה. יש ילדים שסובלים מעט ויש ילדים שסובלים המון ככה זה ילדים גם אני סבלתי בבית הספר כי הייתי ילדה שמנה וכולם צחקו עלי אז מה לעשות?? גם אני הייתי בסרט הזה!!! צריך להתמודד או לפחות למצוא דרכים להתמודד. אני התמודדתי בזה ששאפתי להיות תלמידה מצטיינת ותמיד היו כאלו שגנבו לי את המחברת כדי להעתיק שיעורי בית או להציץ למבחנים שלי ואני "נקמתי" ולא נתתי כמו כן הבלטתי את הדברים היפים שבי כגון שיער גולש במקום לעשות קוקו עשיתי פזור "שטיח" כך קראו לזה אז. את העיניים איפרתי עם פס שחור כדי להבליט את הירוק של העיניים תמיד זקפתי קומה כי כך אימא לימדה אותי לא להפנים להוציא החוצה בנועם, להיות מנומס גם שמציקים לך ולומר למציקנים בפרצוף "ואם היו עושים לך את זה"!!!!זו החוכמה והגדולה של האדם. היום אני עובדת בכירה באחד מבתי החולים בארץ אם לשלושה ילדים טובים וחברותיים תמיד הבית מלא בחברים שמצידי יהפכו את הבית העיקר שיהיה לכולם טוב אני מקווה מאוד בשביל הילדה שתצא מזה!
* כנסו יש לי מה לומר   09/04/10 | 18:35
את מאוד צודקת
מורידה בפנייך את הכובע, למרות שהתגובה לא כל כך קשורה.................. ואת מאוד צודקת! כל הכבוד, שיהיה לך שבת שלום מתוקה :-)
* אנה   09/04/10 | 19:18
הבעיה שהאמא הזיקה לבת שלה עוד יותר
אנשים חושבים שאם הם יבואו ויצעקו על ילדים הכל יגמר, עכשיו הבת שלה תסבול יותר כי ילדים לא ירצו להתקרב אליה כתוצאה מהמעשה של אמא שלה. זה לא יתכן שעל כל דבר הילדה מתקשרת לאמא שלה ואמא שלה רצה להתמודד במקומה במקום שתלמד את הילדה להתמודד מול הילדים שמציקים. בצורה כזו הילדה אף פעם לא תצליח להתמודד מול החברה והחברה תנצל את החולשה הזו. חבל!!!!
* ראיה לא נכונה של אמהות   09/04/10 | 22:00
תגובה לאנה 218
אנה את חולה בראש וניראה לי את צריכה אישפוז דחוף יחד עם האמא !!!! איך את יכולה להצדיק דבר כזה יחולה בראש ?????
* תגובה חשובה   09/04/10 | 22:04
217. חשווב שתקראוו !
אנשים איפה אתם חיים ?! אתם מאושרים שהיא הגיבה ככה ומכנים אותה אמא טובה - תתביישו לכם ! אני למדתי בבית הספר הזה כל היסודי ואחותי עדיין לומדת שם היא גם למדה בזמן האירוע... אם היא הייתה רוצחת אותם אז עדיין הייתם מגיבים כך ? אומנם אני מסכימה שהיא הייתה צריכה להתערב כדי להגן על הבת שלה וזה מעשה הגיוני וטבעי אבל לא ככה ובשום פנים ואופן לא בצורה הזוועתית הזו ! אני מאחלת לה הרבה שנים של ישיבה בכלא.. ותחשבו מה המעשה הזה עשה לילדה הזו - אף אחד לא יתקרב אליה ובטח ובטח שזה עשה טראומה נוראית לילדות שנתקפו.. ולכל ההורים שימו ♥ תחשבו טוב לפני שאתם מגיבים - מה אתם אתם הייתם עושים אם זה היה קורה לילד שלכם שהוא מותקף עם אקדח על ידי מבוגר...
* sr   09/04/10 | 18:33
216. אתם לא קולטים
בבית ספר תדהר המורים והמנהלת לא מתייחסים לתלמידים. ילד שסובל שמציקים לו הם אומרים לו להתעלם.אף פעם לא מענישים ילדים שמתעללים.למורות אין כוח לכלום.כל היום הם עושות פרצופים וצורחות על הילדים.ולמנהלת בכלל אסור להפריע כי אין לה זמן.וצריך לסבול בשקט. גם עכשיו בתיכון זה דומה.
* תלמידה לשעבר   09/04/10 | 18:30
תגובה
מסכימה לגמרי
* ****   09/04/10 | 20:35
215. תשובה ל-204
האם בכל אשמים המורים, החינוך העיקרי הוא בבית .הילדות המקניטות ,שהוריהן יחנכו אותן והאם התוקפת כדאי שתבין שכמוה תנהג גם הבת שלה בעתיד כי זה מה שהיא רואה בבית. 204 כנראה שגם אותך לא חינכו כראוי.
* לי   09/04/10 | 18:25
214. במקום לחנך לאהבה ועזרה-מחנכים לשנאה ותחרותיות
וזו התוצאה
* רפי   09/04/10 | 18:23
213. לא כל נכבוד
מה כל הכבוד לאמא אתם יודעים שזה חמור מאוד
* ספיר   09/04/10 | 18:23
212. בית ספר אשם !!!! אם היו מטפלים בדברים כאלה...
אז האמא לא היתה מתערבת. היא רק רוצה לראות את הילדה שלה שמחה ומאושרת. מה שהיא עשתה זה מייאוש.
* על מה המהומה   09/04/10 | 18:20
בית הספר לא אשם......אולי הגננת או המטפלת...
הסיפור המכוער הזה קיים עוד מכיתה א בין המשולש שאנו כל כך דנים בו...עןד לפני שהמנהלת הגיעה לבית הספר. אז אולי הגננת אשמה? לא.. אטלי המטפלת במעון? לא.. מה פתאום אולי ההורים אשמים? אין מצב נכון? ההורים תמיד צודקים.
* סתם אזרחית   09/04/10 | 18:38
צודקת
* נכון!   09/04/10 | 18:52
אנימבית הספר תדהר
עדיין יאווש לא יאוש היא לא הייתה צריכה לעשות את הדברים האלו היא יכלה לבוא ולדבר איתם יפה!!!!!!!!!!!!והביתספר ממש לא אשם אתם לא מבינים כלום!!!
* עדיאל חמו    10/04/10 | 13:52
211. הכתובת היתה על הקיר אנו בחברה מאוד אלימה מה
פתאום נהינו צדיקים . האלימות חוגגת
* טי   09/04/10 | 18:16
210. המוסריות הולכת ודועכת כמו שני הימים שלנו ים המלח והכינרת
* יקיר    09/04/10 | 18:14
209. כול הכבודדדדדדדדדדד
שומרתת על הבת עד הסוף ! אומנם היא הגזימה אבל אפשר להבין אותה
NATALILOSH   09/04/10 | 18:14
נכון
צודק 100%
* ****   09/04/10 | 20:35
208. תכלס..
לא נירא לי שיש מישהו שלא עברה לו המחשבה בראש "מגיע לבנות האלה, שילמדו לקח" .. גם לי עברה מחשבה כזאת בראש.. אבל תתחילו לנער את עצמכם ומהר.. אף אחד פה לא למד שאלימות גוררת אלימות? וגם ילדים בכיתה ו' יודעים את זה.. מה אתם חושבים, שעכשיו שתי הבנות האלה ילכו לבקש סליחה מהאמא ומהבת שלה? ממש לא. ולא רק בגלל מה שקרה, גם עם כל העיניין היה קורה בשושו כמו שאומרים, והאם הייתה רק מבקשת מהילדות שיבקשו סליחה מהבת שלה, זה לא היה נגמר פה. תאמינו לי, אני בת 15 וחצי, אני רואה מקרים של אלימות כל יום (אומנם לא ברמה כזאת, אבל יש מקרים מזעזעים). אז באמת כל מי שחושב שהאם צודקת, ומגיע לשתי הבנות האלה, תתנערו מזה.. באמת.. כי עם אתם חושבים ככה, סימן שאתם בני אדם אלימים.. ואני בטוחה שאף אחד לא רוצה להגיע לרף של בנאדם אלים. זה לא לכבוד של אף אחד.. זו סתם דעתי, כי רואים איך כל יום שעובר, המדינה שלנו מתדרדרת והופכת לאלימה יותר ויותר. שבת שלום
* לורה   09/04/10 | 18:13
חיזוק דעה
לורה יקירה, את צודקת 100% בהחלט אלימות לא פותרת שום דבר, ותגובתה של האמא הייתה מוגזמת ביותר. כאשר כל בני האדם יהיו אלימים, יהיו רק מלחמות ורצח, מצב לא רצוי בהחלט....... אני מחזקת את דעתך, שתהיה לך שבת ברוכה!
* לימור הדסי   09/04/10 | 19:22
חולקת על דעתך
מי את בכלל שתשפטי?!?!?! איך אין לך בושה לכתוב תגובה כזו בלי לדעת מה קרה שם באמת?!?! אני יכולה להגיד לך שבתה סבלה ממש,ושתי הבנות-ממש שטן! האמא והבת התייחסו אליהן כל כך יפה,הן לקחו אותן איתן לסרטים,לפרקים,לגני שעשועים...האמא עשתה הכל שהן ירגישו בנוח,הן היו כמו בנות משפחה,(לפחות השמנה),ופתאום לא מעניין אותן מכלוווווום!הן עושות עלייה חרם,פוגעות בה ומציקות לה,יורדות לה לחיים,ועוד אחרי כל מה שהן עשו בשבילם????..... אני מכירה את השתיים האלו,ואני יכולה לומר לך ששתיהן שטן לא קטן בכלל.... חוצמזה, בבית-מלאכיות,בבית הספר-ליטל מעתוק... המערכת לא עשתה כלום,אבל הן פגעו בילדה כלכך שהאמא לא יכלה לראות את ילדתה סובלת...
* ****   09/04/10 | 20:43
צודקת
את צודרת כלכך אני לא יודעת מה עובר לאנשים בראש שהם לא מצדיקים לפי דעתי הקטע של האקדח היה מיותר וסתם כדי להפחיד אבל הגיע לבנות האלה ככה לא מתנהגים לילדה שבסך הכל רוצה להתחבר הן עשו לה דברים שלא לעיינין ואין מה לעשות אמא לא יכולה לראות את ביתה כך סובלת !
* ...   10/04/10 | 11:57
207. לא חשוב מי אשם ומי צודק! השאלה החשובה היא של
מי האחריות? 1. בית הספר. 2. לא להציק לבחורה. 3. לא לבכות ישר לאמא. 4.לא לאיים עם אקדח. התוצאה= 4 גורמים אחראים לתוצאה.
* מור   09/04/10 | 18:09
206. ל179 מי שמחנך כך את הילדות שלו שלא יעז לבוא בתלונות לאף אחד אלא שקודם כל יבדוק טוב טוב את עצמו!!!!!!!!!!!
* מישהו   09/04/10 | 18:04
205. מה לעשות שיש המון בנות לא מחונכות וחסרות טקט שמתנכלות בילדים שלא עשו כלום כדי להרגיע ילדות כאלה צריך לפעול כך
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!מצדיקה את האם !!!!!!!!!!!!!
* אני   09/04/10 | 18:03