החדשות
תגובות (56 תגובות ב-25 דיונים)
25. תגובה
תתעוררו הגיע זמן לעקוב אחרי גננות הם חושבות שהילדים הם תפץ
* אילום שם   18/11/12 | 12:00
24. לאן הגענו
ידי ההורים כבולות לא יתכן שהורה יאלץ לשבת בבית ולהרגיע ילד קטן ותמים שלא עשה כלום בחייו . צריך לאסור אותה להרבה מאוד שנים
* ש   30/05/11 | 12:31
לשי צודק במאה אחוז
* ניצה   30/05/11 | 17:06
23. אנשים תתעוררו ב18 ליולי רעידה חזקה
בעקבות המעשים הרעים
* ט   30/05/11 | 04:14
22. נראה לי שהגננת מנסה לצדיק את עצמה
דרך חבורתה 19 ו17 ואני שואל איפה התגובות של א מהכתבה ושל נועה ועוד מספר הורים יש כאן התגוננות מאד חריפה מהצד של הגננת יש כאן יותר תגובות להגנת אלימות בילדים אני לא מבין איפה אנו חיים מה האמת בקיצור אני נגעל מחוסר צדק אפילו כאן בכתבה
* ט   29/05/11 | 18:36
21. העייריה
בתור אבא לילדה מגן מקבילגם בגן הקודם של הבת שלי (גם בחולון) הייתה התעללות בילידים והעיריה לא עשתה כלום גם הגננת וגם הסייעת עדיין "מחנכות " בגן אלא שרק העבירו אותם לגן אחר בחולון ואני פונה לראש העיר מוטי ששון שמתגאה בהייתו ראש עיר איך אתה יושן בלילה שאתה יודע שזה מה שקורה אצלך בעיר פשוט בושה!!!!
* יוסי   29/05/11 | 15:44
20. מה קורה כאן
השטן חוגג חצי מצדיקים גננת שבטוח שהיא מפלצת אחרת לא היו מתלוננים אנשים אני מבקש תתעוררו אדמה כועסת
* ט   28/05/11 | 21:36
19. חשוב מאוד
כאחת שמכירה את הסיפור אישית כל זה מצוץ מהאצבע ואינו אמיתי. וחבל שמספר הורים התאגדו במטרה אחת ברורה ללכלך את שמה של הגננת. תשאלו את עצמכם שאלה אחת פשוטה מדוע מדובר רק במס' הורים מצומצם מאוד ורוב הילדים מגיעים בצורה סדירה לגן, בנוסף מדובר בגננת מזה 30 שנה ללא תלונה אחת הרי פשוט מאוד מדובר בהורה אחד שלא אהב את הגננת/ הגן והחליט להילחם בכל הכוח בכדי שתעזוב ולכן פועלת בכל האמצעים אפילו שאינם כשרים ופוגעים באדם.
* XXX   28/05/11 | 09:05
מאמינה
איני מכירה אישית את הגננת אך מכירה היטב את ההורים והמקצוע ולדעתי כל גן אמור להיות עם מצלמות אבטחה שאינם מיועדות להורים אלא להגנה על הגננת במקרה וטופלים עליה אשמה שאינה נכונה תהייה לה היכולת להוכיח ולתבוע את ההורים על מעשיהם ועל הכפשת שמה
* גננת   28/05/11 | 18:06
לגננת.
גם הגנה על הילדים צריכה להיות!!! וכן מצלמה נסתרת עוזרת בהמון מקרים ופה היא הייתה עוזרת בעיקר לילדים!
* מ   28/05/11 | 18:41
ל- XXX את שקרנית ואת יודעת את זה!
1. את משקרת ואת יודעת את זה. 2. זה לא הורה אחד זה 20 הורים עם הוכחות. 3. גם הסייעת שונאת אותה?? הרי היא הודתה בכל מעשייה של הגננת הנתעבת. 4. הוגשה נגדה לפני כ3 שנים תלונה במשטרה, ו2 תלונות בעירייה לפני כשנה האם גם הם שונאים אותה??? בנוסף לידיעתך כבר מספר של ילדים עברו חקירה ע"י חוקרת ילדים והם הודו בכל מעשייה. האם גם הם שונאים אותה??? אז לפני שאת מבלבלת את המוח ומנסה לצודד בך או בגננת שקרובה אלייך לפחות תתעדכני בעובדות.
* מ   28/05/11 | 18:39
18. כל הכתבה הזאת מוגזמת 100% !!!!!!!!!!!!!!!!!!
* טטטט   28/05/11 | 04:12
17. אמצעי ענישה
איך אפשר למנוע מילד להרביץ לחברו באופן מיידי ילד שאחרי אינספור סיפורים הסברים ממשיך במעשיו והוא לא היחיד בגן אולי הורים גם לכם יש חלק בהתנהגות ילדיכם והגיבוי שאתם נותנים לו ?
* גננת שקולה    27/05/11 | 18:22
מה הקשר לכתבה??? הגננת אלימה לא הילדים!!
ילדים תמיד רבים ביניהם זה דבר טיבעי לאחר מכן הם משלימים. חשבת על זה???? אף אחד לא דיבר על ילדים אלימים למה שלא תקראי שוב את הכתבה... לגביי הגיבוי, אם מישהו יכה את הילד שלך נראה אותך עומדת בצד ומעודדת.
* מ   27/05/11 | 20:48
מה הסיבה
ראשית אינך יודעת מה עשו הילדים ? ושוב איני מקבלת ובטח לא מצדיקה אני רק שואלת מה לדעתכם עושים עם ילד שמסכן באלימותו את השאר לא כאלה שרבים ומשלימים כזה שדוחף את חברו מהמגלשה למטה מפיל על הריצפה חובט בראשו של חבר לא חסרים כאלה וגם לא את הילדים החלשים שלא יכולים להתמודד ומיותר לציין שלפעמים ילד מתנגד בעוצמת כוח פיסי גבוה יותר מאשר יש למבוגר אז בבקשה דיבורים לחוד אך פתרונות הביאו לנו
* גננת   28/05/11 | 18:09
לגננת
ראשית הסייעת גם התקוממה והודתה בכל מעשייה של הגננת!! 2. בכל בית, גן ובית ספר, יש ילדים חלשים יותר ויש חזקים יותר. גם את היית ילדה ואני בטוחה שאם התנהגת בצורה יותר אלימה הגננת לא סטרה לך. ניתן להגיע לפתרון, בשביל זה את גננת, בשביל זה למדת להתמודד עם בעיות כאלו ואחרות. ואם יש ילד חריג שממש אלים גם לזה יש פתרון. אבל פה לא מדובר בילדים כאלו וכן אני יודעת מקרוב!! אחרת לא הייתי כל כך בטוחה בעצמי.
* מ   28/05/11 | 18:58
טטטטט
צודקת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
* טטטטטטטטטט   28/05/11 | 03:55
סגרי את הגן אם את לא יודעת איך לחנך
* לגננת   29/05/11 | 16:50
16. הצעות חינוכיות
הורים יקרים אני מגנה כל אלימות וזה נורא בעיני אך אשמח לשמוע מהי ענישה סבירה בעיניכם לילד שממשיך במעשיו גם אחרי אינספור הסברים ובמחיר פגיעה בחבריו ואל תגידו לשלוח אותו הבייתה כי אחרי פעמיים אתם תתרעמו
* גננת   27/05/11 | 18:16
גננת יקרה, למה שלא תייעצי לנו מנסיונך האישי.!
את גננת לא?? תחשבי, האם לדעתך לנעול ילד בשירותים זוהי ענישה סבירה?? האם לסתור לילד נחשב ענישה סבירה?? בואי נחשוב... ילדים בני 4
* ח   27/05/11 | 20:51
חשבתי
אני חשבתי אבל חוץ מלגנות שזה גם אני עושה איני מוצאת שיש לך פיתרון סביר
* גננת    28/05/11 | 18:11
גננת את מגעילה
* ב ט   29/05/11 | 18:25
15. גננות כמוה אסור להחזיק
גננות כמוה אסור להחזיק ועוד בהגדרת "מנהלת גן " אנחנו כהורים מכניסים את ילדינו בתמימות גמורה לגן שנראה על פי עין יפה וכמובן גננת מחייכת לנו בקבלת בניננו לגן..ומה אנו מקבלים " טראומה גדולה לילדינו" האם זה נקרא " מנהלת גן" ועוד בחוצפה החוק לא נותן ולא אוכף בכלל מעצר על כך שמא גננות אחרות יראו ויפחדו לעשות כך... היכן חוק הצדק..? מי יכול לענות לי על כך????
* רחל   27/05/11 | 11:15
14. עוד סיבה מדינה חראית
הלאוי שאדמה תכלא את הגננת הזאת
* ט   27/05/11 | 06:04
13. אנשים כאלה צריך לפטר מיד ולטפל בהם במעצר בית או כלא כי זה טראומה לכל החיים בשביל הילד\ה!!!!
* שירן   27/05/11 | 04:55
12. למה הגננת עדיין נימצאת בגן כשהיא בחקירת
* לפטר אותה   27/05/11 | 02:56
נמצאת ועוד איך
עובדה שביא עדיין שם ובנוסף 30 ילדים תסיקו מסקנות שכנראה הכל חירטוט
* ייייי   28/06/11 | 10:16
11. יש להשהות את הגננת ולתת לילדים להגיע לגן
* לקחת לה את תעודת החינוך    27/05/11 | 02:53
10. עד לחקירה צריכים להשעות את הגננת עד גמר החקירה
* אסתר   27/05/11 | 01:03
9. למה הילדים לא הולכים לגן הגננת זאת שלא צריכה ללכת לגן
* דפנה   27/05/11 | 01:02
8. יש להשהות לאלתר את הגננת
ככל שקיימת תשתית ראייתית למעשי הגננת הנטענים יש להשהות את הגננת לאלתר ולדאוג לגננת מחליפה.
* ג.ב.   27/05/11 | 00:45
7. בושה !!! למשרד החיוך והעירייה
עיריית חולון צריכה להתבייש בתגובה שלה - " הגננת ותיקה..." חחחח אז מה? בגלל שהיא ותיקה מותר לה להתנהג ככה ולהתעלל בילדים קטנים וחסרי אונים במקום להשהות אותה עד סיום החקירה, משאירים אותה וההורים נאלצים להשאיר את הילדים בבית בגלל הפחד שלהם. לא מספיק הטראומה אז גם להשתגע בבית - זה פרצופה של מערכת החינוך בישראל.
* ליאת    26/05/11 | 22:50
צודקת בהחלט
ואני מוסיף הפרצופה של המדינה מכוער
* ט   27/05/11 | 05:56
6. אמא כואבת
אני פונה אליך גננת נכבדה ילד אינו יודע לשקר איפה מצפונך אניח נוטה להאמין לילדים אם באמת זה מה שעשית לנפשות הקטנות האלה מקומך בכלא
* מירי    26/05/11 | 22:04
אמא כואבת!!
אישה עם מצפון לא הייתה עושה כזה דבר!! הלוואי והיה לה 5% של מצפון.. רק אדם רע יכול להגיב כך למישהו חלש ממנו... או מישהו עם חוסר בטחון אישי ענק!!
* מלי   26/05/11 | 22:18
לידיעתף הכללית ילדים בגיל הזה נוטים להמציא דברים ולהפריז קצת
תקראי חומרים ומאמרים לפני שאת מגיבה
* XXXX   28/05/11 | 09:10
5. אני עם דמעות בעיניים
פשוט מזעזע יש לנקוט בעונש מרתיע יש לי צמרמורת ודמעות בעיניים אפשר לדעת באיזה גן זה?? אנחנו מחולון וצריך שיפרסמו באיזה גן מדובר שאנשים יידעו
* MORAN   26/05/11 | 21:39
4. על מצלמות נסתרות שמעתם?
* ל   26/05/11 | 21:11
תגובה ל-ל
גם אם לא הייתה מצלמה נסתרת עדיין לא מצדיק א ההתנהגות הבלתי הולמת הזאת.. אין להתנהג באלימות כלפיי ילדים!
* מעיין   26/05/11 | 21:19
3. חינוך בגן הילדים
לצערי זה דבר חמור בפני עצמו אך הייתי רוצה מאוד מכל ההורים המזועזעים מגילוי זה להביע את דעתם בנושא איך צריכה להגיב גננת שהילדים שבגן מאוד חצופים מדברים אל הגננת באלימות מילולית ואלימות פיזית. וזאת אני אומרת ממקום של איש חינוך אין למערכת החינוך כלים ולא אמצעי ענישה מקובלים תנו את דעתכת לקשיים אלה ותראו שגם ההורים משתמשים באמצעי ענישה דומחים מאוד בביתם לצורך חינוך העמדה בפני גבולות אך אף אחד לא מאשים אותם "בהתעללות בחסרי ישע" ולא וכרות להם את ידם תנו דעתכם לעניין וראו את המצב בפרופורציות הנכונות
* רותי   26/05/11 | 20:17
אני מאוד מקווה שאין לך ילדים.. אתה אומר הילדים חצופים? זו סיבה מבחינתך לכאלה עונשים? ועוד בשיא חוצפתך אתה רושם שאתה איש חינוך.. בושה למערכת החינוך שאתה אחד מהם
* רווי   26/05/11 | 21:58
ל-3,פרופורציות זה לקחת את הילד הצידה ולהסביר לו
שככה לא מתנהגים.אם זה לא עובד,מתקשרים להורים ומבקשים שיקחו את הילד הביתה ויסבירו לו גם.אלימות כתגובה,במיוחד עם ילדים כה קטנים זה לא מוצדק.לא מדובר בילדים בוגרים.הם לא מבינים עדיין מה זה טוב וה זה רע וזה תפקידם של ההורים ואנשי החינוך להסביר.מי שאין לו סבלנות לילדים,לא צריך לעבוד איתם!!!
* ל-3,תשובה לשאלתך   26/05/11 | 22:03
צודק\ת אני איתך!!
כל הכבוד!!
* מלי   26/05/11 | 22:13
תגובה לרותי
רותי, אני מבינה את עמדתך נכון שגם ילדים יכולים להיות חצופים ואלימים אבל הגננת אמורה לשמש דוגמא ולא להגיב באלימות לנעול אותם בחוץ, במחסן או בשירותים. לא לסתור להם או לעקם להם את היד. זאת לא גננת!!! זאת לא אשת חינוך!! ילדים יכולים להיות נודניקים אך את בתור אשת חינוך אמורה לשמש דוגמא. רותי האם את היית סוגרת את ילדייך בשירותים?? אני לא מכירה הורים שעושים זאת ואם ישנם כאלו שנוהגים בילדם באלימות לא מגיע להם להיות הורים!! בתור אשת חינוך הייתי מצפה ממך לדעת מה מותר ומה אסור ומה שהיא עשתה, זה אסור בהחלט!!!
* מלי   26/05/11 | 22:06
אלימות
שהמדינה הזאת תתבייש בה שהמשטרה ואף איש חינוך לא התייחס לעניין הזה . אני כאמא לילדים חושבת ובטוחה שהגננת הזאת שחבל לקרוא לה בשם גננת ואני מאחלת לה מכל הלב והנשמה שתירקב בכלא.
* ע   26/05/11 | 22:26
חינוך בגן הילדים
אני לא הצדקתי את התנהגותה של הגננת. שנית אני גם אמא לילדים חמישה שיהיו בריאים ומעולם לא השתמשתי בעונשים אלימים לא בבית ולא במוסד החינוכי בו אני עובדת. ולעניני אני הגבתי לבעיה מתוך כך שאין לאנשי החינוך כלים ויכולת להעניש בעונש מקובל . הייתי רוצה שתתיחשו ברצינות לבעיית אנשי החינוך בדורינו ואל תתעלמו מכך שסמכות ההורים נעלמת אך מאוד מתעוררת כשזה אדם אחר פוגע בילד חסר ישע ולענייך הגננת תנו למשטרה לעשות את עבודת והיא תקבל את העונש המגיע לה
* רותי   27/05/11 | 07:01
תגובה לרותי
רותי יקירתי, את באמת חושבת שאם נישב אחורה ונירגע כולנו המשטרה תעשה את עבודתה ?? הלו ישנם רוצחים ואנסים שלא נענשים!!!!! מה זה בשבילהם גננת אלימה.!!! תחשבי שוב בבקשה. בנוגע אלייך, אני מאמינה שאת לא באמת מצדיקה התנהגות אלימה אז בבקשה לפני שאת מעצבנת כאן כמה הורים שחוו את הטראומה הזאת שבי בשקט ותשקלי שוב את מילותייך. אם את חושבת שאין בידייך את הכלים לחנך ילדים מקומך לא בגן ילדים או כל מוסד חינוכי אחר ממליצה לך על הסווה מקצועית בהצלחה!!!
* מלי   27/05/11 | 09:29
צודקת מאוד
* גננת   26/05/11 | 22:37
מ"ז צודקת???
אני מאוד מקווה שככה את לא מתיחסת לילדים שלך בגן. ואם כן תאמרי לי איזה גן שאני לא ארשום את ילדיי אצלך!!! אלימות זה פשע האם את פושעת????
* צ   27/05/11 | 07:20
תפסיקי לבלבל את המוח אסור לה לסטור ולכלואה אותם במחסן חשוך
* אסתר   27/05/11 | 00:55
אויי ואווי למי שהיה עושה זאת לילדייך נכון?
גננת לא צריכה להגיב באלימות גם עם ילדים מתחצפים ואפילו עם הם אלימים את כאשת חינוך צריכה לדעת שיש דרכים תרבותיות לטפל בבעיות משמעת ועל איזה כלים את מדברת ,שוט מקל סרגל ואת טועה ההורים לא סוגרים את הילדים במחסנים חשוכים ולא שוטרים לילדים בפנים כדיי לעמיד גבולות רק שאנשים אלימים עושים זאת
* הילה   27/05/11 | 01:01
על איזה כלים את מתכוונת שוט מקל סרגל חגורה
ילדים בגיל הרך אלמים פיזת מקללים יש הורים ויש מספיק כלים חינוכים ללמד את הילדים אי אלימות ע"י סיפורים שיחות סרטים תאטרון בובות ועוד אבל במקום להתאמץ יותר קל לגננת לסטור ולאסור את הילד בשרותים ולהשפילו
* תשובה לרותי איש חינוך   27/05/11 | 02:50
אם יש לך ילדים הם מסכנים!!
אני מקווה שאין ילדים בקרבתך!! למי שאין סבלנות לילדים אסור להעסיק אותו בזה..!! שתילך תעבוד במשהו אחר ואם את אמא את אמורה להבין את זה!! גננות כאלה צריך לפטר מיידדד לפני שיקה נזק לילד!!!!!!!!!
* סתיו   27/05/11 | 04:54
לרותי
את לא בסדר אם את מצדיקה את מעשיה של הגננת את צריכה טיפול אולי עברת התעללות שהית קטנה
* ט   27/05/11 | 06:00
2. גן
לכלא!!!!!!!!!!!
* מאור פיקס   26/05/11 | 20:04
1. ישר לכלא!
* חולת נפש....   26/05/11 | 19:58