גאווה
תגובות (148 תגובות ב-68 דיונים)
68. הכל
לכל אלא שאומרים שילד שגדל בלי אהבת אם או דמות גברית בחיים הוא מסכן/לא נורמלי/יגדל להיות גיי אז אתם טועים! מה שהופך את הילד לאדם שהוא יגדל להיות זה החינוך,החום והאהבה במשפחה והחברה עצמה. זוג הורים סטרייטים יכולים להוליד/לאמץ ילד,לגדל ולחנך אבל הוא יהפוך לאדם רע. ואת מי יאשימו? את הילד ושככה הוא נולד. לעומת זאת כשזוג הורים להט"בים מגדלים ילד אנשים לא רוצים לקבל את העובדה הזו ופוגעים ומקללים ואומרים שההורים פוגעים בילד. צריך לקבל את האחר והשונה, אין שום סיבה לשנאת חינם. כל אחד יחיה את חייו איך שירצה *אבל* בלי לפגוע באף אחד ובלי לפגוע בסביבה. ולכל המאמינים, אם אלוהים יצר אנשים שהם לא סטרייטים סימן שאתם צריכים לקבל אותם! אני לא חושבת שאלוהים בכלל התכוון שישנאו להט"בים. בכלל אם יש כזאת ישות כזאת אלוהים אז הוא לא רצה שאנשים יבינו בצורה כזאת את הדת וישנאו אחד את השני אנשים פשוט לאני הבינו אותו נכון ואז כתבו ספר שמבחינתם צריך לפעול לפי הספר. בכלל בנושא לא קשור, שמתם לב שלבני האדם תמיד יש צורך להאמין במשהו ולהסביר דברים, ואם אי אפשר להסביר דברים מסוימים אז יש ישות מסוימת שהיא הסיבה לכך. בכלל גם בני אדם צריכים תמיד שמישהו ינהיג אותם ויגיד להם מה לעשות- בלי מנהיג הם לא יכולים להשתלט על עצמם ועושים מה שבא להם, ואם הם לא מסכימים אחד עם השני הם רבים ולעתים אפילו הורגים אחד את השני. בקיצור די לגזענות ! כולנו בני אדם נשים שוות לגברים להט"בים שווים לסטרייטים בעלי חיים שווים לבני אדם
* סתם אחת   24/07/17 | 15:19
67. בואו חושך נגרש!!!
הומופובים יקרים צאו מהארון בהמוניכם ולא להבהל מעצמכם האהבה באוויר!
* שני   18/07/17 | 20:16
66. לא מבינה למה זה אמור להפוך לשיח תקשורתי
אני מבינה שיש אנשים שונים עם העדפות שונות ויש לי חברים שנשואים לגברים וחברות שנשואות לנשים, אני לא מבקרת אותם ולא מנסה לשנות. יחד עם זאת לא ברור לי למה צריך לעשות כל כך הרבה רעש בעניין. אני לא חושבת שזוג כזה נורמטיבי ולא נראה לי שזה אמור להיות ככה. הוכח מדעית מספר פעמים בשנים אחרונות שלא מדובר במחלה אלא בהעדפה.
* די   18/07/17 | 15:02
65. ואני אומר לכולם... תפסיקו להביא ילדים לעולם המעפן הזה..
כולכם(סטרייטים\הומואים) אגואיסטים שמחפשים להמשיך את הגנים של עצמם.
* שראל בוטבול   18/07/17 | 00:31
64. לא הכל מושלם
הכתבה יפה מעניינית מבהירה את כוונת המשורר.יחד עם זאת יש משקעים עמוקים לילדים שגדלים כך אין מושלם. אני לא בעד להביא ילדים כך אך אין ספק שרובם אנשים רגילים הומו/לסבית לא נוצר מבחירה הם פשוט נולדו כך ואין מה לעשות רק להתפלל לבורא עולם שיעזור לעם ישראל ויגאלנו במהרה.
* יש בעיה   17/07/17 | 21:37
בורא עולם ברא אותם ככה, אז תכבדי אותו ואותם
* לא מושלמת   18/07/17 | 09:25
63. מנסה לחשוב מה עדיף..
ילד שגודל במדפחה נורמטיבית שבה אמא ואבא שונאים אחד את השני, רבים, מקללים, מתים לברוח אבל נשארים בגלל הילדים, או במשפחה להטבית בה אמנם יש אמא ואמא או אבא ואבא אבל שם יש אהבה, ערבחם וכבוד.. אין ספק שהאפשרות השניה עדיפה. ולכל המלעיזים? בטוחה אני שאתם סובלים בזוגיות שלכם ולט מאושרים. יא אנשים חשוכים ופרחמיטבים. אגב, אני סטרייטית לגמרי נשואה באושר ואמא ל 3
* טלי   17/07/17 | 15:40
אם כך, בקרוב תתגרשי...
* דן   17/07/17 | 23:18
62. רואי אתה מקסים
* קובי   01/12/15 | 12:06
61. לילד יש כבר 2 אבות 2 אמהות . וכשאבא ואבא יפרדו יהיו לו 8 הורים מכל המינים
* למה לעצור   23/02/15 | 13:17
וילד שההורים הסטרייטים שלו נפרדים?
* מה ההבדל?   23/02/15 | 22:39
60. הומו זה לא בחירה אנשים!
זה החיים אתה נמשך לגברים וזהו לא מתאים לכם? אתם לא מקבלים את זה? אז תתפוצצו ותתמודדו עם זה נשמות .. למה איתכם ובלעדיכם המדינה הזאת תיהיה דמוקרטית ומקבלת הכל! הלוואי ולכל בן אדם שהגיב פה מגעיל שיהיה לו בן הומו שיבין שאהבה זה אהבה!
* מייקל   22/02/15 | 00:44
בן הומו? אין מספיק מזה? שלך יהיה סרטן!
וכועס על מי שלוקח חום מילדים. גועל נפש. תתחתנו ותביאו ילד ולא ככה-עם אשה בצד! הלוואי העולם המכוער הזה יגמר כי אסר שיהיו חיים בלי אהבת אם! אסור להתפלל שהעולם יגמר אבל זו קטסטרופה!
* בן אדם שכל חייו חי בלי חום   23/02/15 | 12:56
59. די כבר עם הבכי הזה!!! נמאסתם הכל אצלכם חייב
להיות מוחצן וצעקני הבנו מי אתם תנו כבר לחיות בשקט אתם והדתיים כל אחד מנסה לכפות את הרצונות וההעדפות שלו על שאר העם יאללה מספיק שמענו הבנו די!!! ככה לעולם תרגישו שדופקים אתכם כמו הקיפוח העדתי תפסיקו לרחם על עצמכם יופי אז יש לבחור ההוא שתי אמהות שלא יציג את עצמו כחריג לא יתייחסו אליו כאל שונה
* נטע   22/02/15 | 00:24
זאת לא התבכינות זאת גבורה
הם מציגים את עצמם כמו שהם וללא שום בכי או התבכינות. לקהילה הגאה יש על מה "לבכות" (להיאבק) כול עוד הם מצתיירים או נתפסים כלא שווים בפני המערכת שרק לפני יומיים למשל החליטה שלא תאפשר להם לאמץ ילדים כי הם להטבי"ם. הילדים בכץבה הזאת לא בוכים הם גאים בדיוק כמו ההורים הגיבורים שלהם. את צריכה להיות גאה שיש במדינה קהילה חזקה ויוצאת דופן שכול יום וכול פעם מחדש נלחמץ על הזכויות שלה. תלמדי קצת לפעם הבאה שאולי כם את תצטרכי להיאבק על הזכויות שלך.
* גלוריה    17/07/17 | 14:24
א. איפה הכפיה פה? ב. כמה את מנותקת ולא שמעת על החוק החדש?
* נמבה   17/07/17 | 14:46
58. גועל נפש
זה תועבה וזה לא טבעי
* מ   21/02/15 | 21:47
57. אני עם בנט ובעד ברית הזוגיות
הבית היהודי זו המפלגה הדתית היחידה שתומכת בזכויות להט"בים חוץ מנושא נישואים חד מיניים, עם זאת בזכות השריונים של בנט והתמודדים בפריימריז מספר חברים במפלגה הצהירו לא פעם שצריך להגיע להסכם סטטוס-קוו בעניין וביניהם רונן שובל וינון מגל (שנמצא במקום ריאלי) ועוד. ההתקפות על הבית היהודי רק מקצינות את עמדת המפלגה נגד המפלגה ופוגעת בראש ובראשונה במוניטין של הקהילה הגאה ובסיכויים שלה לקדם את הזכויות שלהם דרך המפלגה.
* גולן   21/02/15 | 20:55
56. ניצול שואה
לאיזה מדינה הגענו אני מתבייש. בנוער הזה אין כאן שום גאווה.
* חיים   21/02/15 | 20:51
אתה אמיתי?!
אני אתן ניחוש ואגיד שאתה לא ניצול שואה, ושאתה אדם נוראי אם אתה אכן מתחזה לניצול שואה כדי להגיב דבר כזה. אל תשכח שהומואים, כמו יהודים, חיו במחנות ריכוז והושמדו! אם אתה אכן ניצול שואה, אז התגובה שלך הייתה יותר אמפתית מהתגובה המגעילה הזו.
* דולב   21/02/15 | 22:39
נכדה לניצולת שואה
אתה צריך להיות הראשון שמבין את הבעיה בשנאה כלפי אנשים (בגלל שנאה נגרמה השואה). ותתבייש בעצמך ובתגובה שלך יא מגעיל! כל הכבוד להם, אמן שכולם היו יכולים להיות מקבלים ותומכים כמוהם.
* שולי   23/12/15 | 21:21
55. ילדים מסכנים ממש! תמונות מזעזעות... עצוב.
* תום   21/02/15 | 20:23
אני לא יודעת אם שמת לב...
אבל הילדים האלה מאוד שמחים במקום שבו הם נמצאים הם אוהבים את ההורים שלהם והם אפילו נלחמים בשביל הזכויות שלהם! הם לא נראים לי מבכנים בכלל!
* מאיה   21/02/15 | 23:07
בחחחח... אין להם ברירה. לא שאלו אותם.
* חבי   22/02/15 | 01:57
סתום דביל
* נועה   02/12/17 | 09:33
54. סדום ועמורה!
הגיהנום מתרחבת בלי סוף יש מקום לכולם
* חיים   21/02/15 | 20:19
53. עצוב
* מזל   21/02/15 | 20:18
52. כמה הומואים יש כאן בקצב הזה הערבים יהיו הרוב
* אבי    21/02/15 | 20:18
51. אני לא מתנצלת
אני לא חושבת שחיים כאלה הם ראויים. לא חושבת שזה "תקין ונורמאלי". אם אתם רוצים שנקבל אתכם קבלו גם את הצד שלא!חושב כמוכם. אחרת כמו כפיה דתית זו כפיה הומואית!! זכותי לחשוב אחרת ואני לא מתנצלת!
* מ   21/02/15 | 20:09
50. יש לי 3 אבות ואני לא מתנצל!
אברהם, יצחק ויעקב!!
* ישראל   21/02/15 | 20:08
מה עם ארבעת האמהות שלך?!
* ?   21/02/15 | 22:29
49. מסכנים ילדים שבאים להורים גאים מה הולך בבית..
מי יודע מה הולך בתוך הבית
* מאיר   21/02/15 | 19:56
מפחדת לחשוב מה הולך אצלך בבית
* נמבה   17/07/17 | 14:47
48. כמה גועל, מדינת ישראל. כמה זימה. מבחיל!
* בן   21/02/15 | 19:44
אתה גם מאוד מבחיל
קח את התגובות שלך למקום אחר בבקשה
* מאיה   21/02/15 | 23:07
47. מקסים ומרגש!
כל הכבוד! תודה על כתבה מעוררת תקווה
* יניב   21/02/15 | 19:37
46. תרבות של ההומואים זה באמת סקס וסקס
זה ידוע לכן משפחה נורמטיבית כמעט ואין אצלם
* דניאל    21/02/15 | 19:33
גם הם בני אדם
עוד מעט תאסרו עליהם גם לשתות שוקו, לשחק בדמקה או לישון עם כריות. מה הם לא בני אדם?!!
* אבי   21/02/15 | 20:05
והילדים האומללים שבטווח לא בני אדם? אין להם זכויות?
זכות לינוק. זכות לאהבת אם ואב... [ כן שניהם לא אחד מהם ועוד אחד ] תודה ויום מצוין!
* מוטי   21/02/15 | 21:09
תודה שנתתם לי להגיב.
תודה ויום מצוין!
* מוטי   22/02/15 | 09:54
האומלל היחיד פה הוא אתה
* נועה   02/12/17 | 09:34
45. אני לא נגד. כל אחד יעשה כרצונו
אך עד הקטע של נישואים. אחרת איפה עובר הגבול. כל אחד יתחתן כרצונו? ואם אח ירצה להתחתן עם אחותו? ואם יום אחד יקום אחד שירצה להתחתן עם חיה? זה סטיה מהנורמה. עשו מה שתירצו. איש כטוב בעיניו יעשה . נטיה מינית אינה בחירה. יש הנמשכים לילדים וזה פדופיליה. לכן הגבול לטעמי בנישואין. אני אגב לא מצביע ביבי ואני חילונית. חבר טוב שלי הומו
* הילה   21/02/15 | 19:32
44. ילדים טובים מסכנים מה הם אשמים
* לי   21/02/15 | 19:14
43. למגיב היקר חן!
העובדה שהשקעת כל כך הרבה זמן בלפזר את ההומופוביה שלך בחצי מהתגובות כאן, מספרת לנו דבר או שניים עליך. מאחלת לך יציאה קלה מהארון.
* דנה   21/02/15 | 18:56
42. ילדים מדהימים ואמיצים
כל הכבוד לכם. יש לכם משפחות מדהימות, אתם מקסימים, תמשיכו עם המאבק שלכם, בסוף תנצחו את הבורות והחושך
* ליז   21/02/15 | 18:26
41. זה לא יהודי האם נקבל נישואי בין אח לאחות
רק היהדות שומרת ומשמרת אותנו
* בשם החופש    21/02/15 | 18:12
40. ילדים מדהימים כאלה נהיים כאלה כשגדלים באהבה!
* גאווה   21/02/15 | 18:10
נכון! :-)
* רייצל   21/02/15 | 19:44
39. ואני מוחא נגד הלהטבים
אני יהודי מסורתי ולא מתנצל על הדת שלי!
* נוגד   21/02/15 | 18:05
שכל אחד יעשה מה שבא לו
* אתה לא מעניין   21/02/15 | 19:02
נטחני צמרת
* דון    21/02/15 | 19:25
אל תתנצל על הדת שלך אבל תן לחיות בשקט
תכבד את אלה שחיים אורח חיים שונה משלך. הם לא מבקשים ממך להמיר את הדת שלך. הם מבקשים ממך להפסיק לגנות אותם על זה שהם בוחרים לא לחיות בשקר בינם לבין עצמם. עובדה שהאורח חיים הזה לא פוגע באף אחד. ילדיהם גדלים מאושרים ומלאי ערכים.
* רייצל   21/02/15 | 19:43
38. יכל להיות כתבה יפה אם לא הייתה מגמתית נגד הבית היהודי.
ברגע שהזכרתם שם של מפלגה ספציפית הרסתם את הכתבה!!! מכתבה מעוררת הזדהות היא הפכה למגמתית פוליטית!! ולא אני לא מצביע לבנט...
* משה   21/02/15 | 17:20
37. לכל הבורים שמגיבים כאן
אתם חיים בשנת 2015 הגיע הזמן שתבינו שלהיות הומו או לסבית זה דבר טבעי תתפתחו קצת. אצלכם הכל טוב ויפה מתחתנים ומביאים ילדים הכל כשורה אז מה אכפת לכם לרדת על ההומאים והלסביות? שהדבר היחיד שהם רוצים זה להקים משפחה בדיוק כמו שלכם יש . תתביישו לכם לא מספיק העולם לא מקבל את המדינה שלנו אז אנחנו לא מקבלים אחד את השני. גועל נפש. מתביישת!
* אנה   21/02/15 | 16:36
ליבי עם כולם אבל..
יש דבר אחד חשוב, ומה לעשות ברגע שדת נכנבת לתמונה ומחשבה וחיים ליברליים נטולי דת מולה קיימת בעייה, מבחינה הלכתית, דתית, לאדם דתי אין יכולת בינתית, שכלית, הבנתית לקבל הומו או לסבית, בשל איסור ברור של משכב זכר בתורה עצמה, ולא כפרשנות, אלא שחור על גבי לבן. זו לא בורות, פשוט אמונה, ולא ניתן ךהתווכח עם זה, בדיוק כמו,שלא ניתן להתווכח עם פלסטיני על העובדה מבחינתו שידראל היא שלו ולא שלנו, אבל הוא שוכח שלפי התורה, שוב, אנחנו "ירשנו" את הארץ, לרשת זה לקבל ממישהו, על אף שלא נוח לו עם זה... אבל בלי לגלוש.. זו עובדה מבחינתו, כמו האיסור מבחינת האדם הדתי. אבל בשביל להיפגש באמצע, בשנת 2015 צריך לתת להם זכויות כבני אדם רגילים, לקניית דירה, משכנתא, הלוואות למיניהן ועוד כל מה שיש לי ולכל סטרייט אחר.. מעבר לזה, מבחינה הלכתית, במדינה יהודית שמזוהה עם ההיסטוריה שלה, ומתוקף הספר ההיסטורי, התנך, קיבלה את האישור באום לעצם קיומה- לא ניתן להעניק יותר, לצערם או לצערנו..
* חילונית אבל מה לעשות שמבינה   21/02/15 | 19:20
36. פשוט ילדים חכמים אמיצים ומלאים אהבה. מרגש מאוד
* מעיין   21/02/15 | 14:43
עצוב ומזעזע!
* חן   21/02/15 | 15:17
35. איך הילד גדל ? הרי אצל גייז החיים זה סקס ומועדון
זה הרי ברור שתמיד יוצאים למועדונים והחיים שם יותר חופשיים אז איך הילדים גדלים ככה ? תמיד צריך אמא שתחנך ותבין ותדאג
* דני   21/02/15 | 12:52
מסכים אין אצל הגייז תרבות רק מועדון וסקס
זוגיות ומשפחה אצל סטרייטים שונה מהגייז. אצל סטרייטים תמיד יש גבולות . אצל גייז כמעט ואין
* אלי   21/02/15 | 15:47
הורים מצוייניפ0ם
פשוט בורות ..... נו באמת הם הורים מקסימים יש לי בן שנשוי לבן זוגו ויש להם שלישיה אתם צריכים ליראות את האחריות והטיפול הנהדר שהילדים מקבלים מי שמדבר כמוך הוא סוג של טמבל....
* רוחי   21/02/15 | 18:13
אבל לשכל שלך יש גבול
חתיכת קוף מטומטם
* סטרייט   21/02/15 | 18:47
אוי הבורות....הבורות
איזו בורות! האם הסטרייטים כולם אותו דבר?! יש ישרים יש שקרנים, יש בוגדים יש נאמנים, יש חכמים ויש...שלא. ואצל ההומואים אותו הדבר!
* סטרייטית לחלוטין   21/02/15 | 19:02
רוב החיים שאני מכירה הם אנשים משכילים
בבית של 2 אבות מרוויחים יותר כסף
* מתכנתים עו"ד מהנדסים   21/02/15 | 19:03
מה הקשר שהם מהנדסים ובזוגיות פתוחה?
אפשר לעבוד בתחום מסוים ולהיות משהו אחר
* מה הקשר?    21/02/15 | 19:32
34. אני לא דתי ואני נגד למסד את זה זה נוגד את היהדות והמשכיות העם היהודי
* שירן   21/02/15 | 11:02
ממסד
זה נוגד את הגיון הבריא לא רק דת
* יובל   21/02/15 | 18:06
33. לקבל את כולם בלי הבדל דת, צבע או העדפה מינית !
* יולה   21/02/15 | 10:58
לא רק הם מקבלים
בודאי שאנחנו מקבלים אותם. הם אחינו. מכאן ועד להתחתן? להקים משפחה? פשוט לא נורמלי. הילדים שלהם לא צריכים להתנצל אלא ה"הורים".. שיעשו מה שמתחשק להם. אבל בביתם. לא ללכת ולעודד את התופעה הזאת
* בודאי   21/02/15 | 19:22
32. מה שמסוכן פה זה תגובות חשוכות של אנשים בורים
הילדים האלה גדלים יותר טוב מילדי סטרייטים... תתעוררו!
* תלמדו לקבל את כולם   21/02/15 | 10:58
31. תתנצלו
לאף אחד לא אכפת מה אתם עושים במיטה בבית שלכם. מצעדי תאמצו קוף. אבל למה? למה? למה לאכול לנו ת'ראש? אני בא ומנפנף בסטרייטיות שלי בגן החשמל (או איפה שזה לא קורה) אתם בדרך להיות כמו הטבעונים. מרוב שהם מעצבנים אף אחד כבר לא שם לב על מה הם נלחמים.
* חן   21/02/15 | 10:23
הם נלחמים על זכויות יסוד
הם לא מנפנים בהומוסקסואליות שלהם, ובטח שלא מספרים מה הם עושים במיטה. הם נלחמים על זכויןת שלהם אין ולך יש. הם אןכלים תראש כי בזמן שאתה מארגן חתןנה באולם באשדןד או מגדל את הילד שלך, הם נלחמים לקבל את הזכות להתחתן ולהקיפ משפחה, כי להם אין את זה וזה לא מובן מאליו. תקרא את הכתבה במקום להתעצבן
* ליאור   21/02/15 | 13:17
צודק
* חן   21/02/15 | 13:30
לך תלמד עברית לפני שאתה מגיב
* נטלי   21/02/15 | 13:55
30. רואי אני בטוחה שריגשת הרבה נערים... כך הכבוד לך
* גילי   21/02/15 | 09:23
29. כל הכבוד
גם אני נשואה לאישה ויש לנו 2 ילדים נסיכם והבן שלי בן4 יודע כבר הכול והוא אומר בגן יש לי שני אמהות והוא ילד חכם ומבין אני חושבת שצריך כבר בגיל קטן לומר לילדים
* שלי   21/02/15 | 07:59
28. אני חילוני ונמאס לי שמשקרים לאנשים בנושא הזה
אין דבר כזה "נולדה לשתי אמהות לסביות" כפי שכתוב בכתבה כי ילד נוצר מאבא ואמא. זה שמרחיקים ילד כזה מאביו הביולוגי או מאמו הביולוגית כדי להגשים רצונות אנוכיים זה לא דבר טוב, לא יכול להיות טוב ולא יהיה טוב. וזה עם כל הכבוד כלפי הילדים שמתוארים בכתבה הזו שלא אשמים בכלום.
* ילד צריך אבא ואמא   21/02/15 | 06:17
אני מאומצת. נולדתי לזכר ונקבה. אבל האמא שלי היא
האמא שאימצה אותי ונתנה לי בית מגיל שבעה ימים ועד היום כשאני כבר בת 23 . הביולוגיה כאן לא חשובה בכלל. אני יודעת מאיפה באתי וזה בכלל לא משנה כי רק אשה אחת גידלה אותי ונתנה לי חיים אמיתיים! כל מי שמביא ילד לעולם הוא אגואיסט. להיות ילד לזוג הורים חד מיניים זה לא יותר אגואיסטי מלהיות ילד של אדם עני/של זוג גרוש.
* מאי   21/02/15 | 13:04
זה שהלך טוב לא מ שליך על הכלל.
* חן   21/02/15 | 15:19
הילדים האלה הם בדיוק ההוכחה שאתה טועה!
תקרא. הנה. עובדה. יצאו סבבה..אין להם קרניים, טוב להם, הם שמחים במשפחה שלהם. עם כל הכבוד לאבחנה המאוד (לא) מקצועית שלך- יש קונצנזוס בקרב פסיכולוגים ואנשי מקצוע, שאין שום בעיה לגדל ילד במשפחה להטבית. ואם תקבל שכל ותחנך גם את הילדים שלך לזה שאין בעיה עם זה, וכולם יעשו את אותו הדבר, אז תוך כמה שנים העולם הזה יהיה מקום טוב יותר וסובלני יותר. אם תמשיך לחנך אותם לשנוא ולפחד כמוך...לא נגיע לשום מקום.
* *&*&   21/02/15 | 18:44
מרחיקים? ההורים הביולוגיים הם שעזבו
זה לא שהמאמצים "סידרו" שזה יקרה. קיצר, אתה אידיוט
* ילד צריך הורים אוהבים   03/03/15 | 19:40
27. הילדים לא צריכים בכלל להיות מעורבים בחיי המין של ההורים
* דולב   21/02/15 | 03:34
26. מקסימים וחכמים. במיוחד רואי😍
* עדי   21/02/15 | 02:21
25. מרגש
* דבי   20/02/15 | 21:13
24. כמעט כל הגייז בזוגיות פתוחה אז זה חינוך ?
איך הילדים חיים במצב כזה שהאבות בזוגיות פתוחה
* דדאא   20/02/15 | 20:29
כל אחד הוא שונה אל תכליל
* א   20/02/15 | 22:30
הוא צודק גייז וזוגיות רגילה לא הולכים ביחד
תמיד היחסים הם פתוחים ומצרפים אחרים
* צודק    21/02/15 | 08:59
מאיפה הגעת למסקנה הזו?
לדעתי היא שגויה.
* עדי   21/02/15 | 02:16
ממש לא נכון
* לא   21/02/15 | 10:58
23. תרבות זרה לא שלנו די לתסבך את העם
* שיר   20/02/15 | 16:43
מאוד שלנו!!!
* ט   20/02/15 | 22:28
22. אני לא מצליח להבין למה המלחמה דווקא נגד בנט
הבית היהודי מציגה את עצמה כמפלגה שהולכת בדרך התורה ומה לעשות שהתורה נגד הומואים, זה מה יש. אם זה כול כך חשוב (לדעתי הסוגייה כיום היא כלי לתעמולת בחירות ולא יותר) למה לא נלחמים על זה אם הליכוד שלא מתעניינים בזה או במרצ והמחנה הציוני שכנראה שכחו את זה ונזכרו רק לפני הבחירות... התורה נגד להטבים ואי אפשר לצפות מאדם מאמין שיסכים לכזה דבר
* someone   20/02/15 | 16:20
כמה בורות בתגובה אחת...!!!
מרתיח אותי אנשים שמסלפים את המציאות כדי שירגישו טוב עם עצמם.. אני כבר מתייאש מהעם הזה:/
* נאור   21/02/15 | 06:21
התורה גם מצווה על סקילה באבנים לאישה שבוגדת
התורה גם מצווה על סקילה באבנים לאישה שבוגדת בבעלה ועוד דברים ״נהדרים״ כאלה שלא מתקיימים היום, נכון? סימן שכשרוצים אפשר להתאים את התורה לימינו, וזה מה שנדרש גם בנושא החד מיני. לא צריך אישור רב לנישואים חד מיניים אלא פשוט הפרדת דת ממדינה שתאפשר נישואים אזרחיים למי שמעוניין בכך וזה הכל! וספציפית לגבי הבית היהודי- שיציגו את עצמם כמו שהם- קיצוניים וחשוכים כמו שס. כל זמן שהם מנסים להיות מגניבים ולפנות לקהל שמתלבט בינם לבין יש עתיד למשל, ימשיכו לדרוש מהם נאורות...
* דווקא לא לסבית   21/02/15 | 09:17
21. התגובות פה פשוט נוראיות
מה רע בקצת אהבת אדם? פרגון? בושה להיות חלק מהעם הזה אם ככה נראה פרצופו האמיתי. מכוער, הומופוב, מלא בשנאת חינם ודעות קדומות. נראה ששכחתם שדרך ארץ קדמה לתורה...
* נטלי   20/02/15 | 14:29
התגלגלתי בבתי זרים כילד וכבוגר. התגובה שלך מובנת...בושה!
* יוחאי   21/02/15 | 01:10
20. על הכבוד לכם
ילדים יקרים, אתם נקודת אור, של קבלה, סובלנות ופתיחות. תודה לכם על הנכונות לפתוח את הסיפור האישי שלכם בפני כל החברה. אמנם גם כאן בתגובות יש קולות חשוכים ומצאתי שנאה אבל בטוח שמי שלבו ישר וטוב, לא יוכל שלא להתרשם מכם.
* אילן    20/02/15 | 14:19
19. ביולוגיה הם לומדים בבה"ס?
* למשל: ילד=אבא+אמא   20/02/15 | 14:05
אז מה חשבת? שהחסידה הביאה אותם?
* רועי   20/02/15 | 15:50
ההורים שלך הם אלו שמגדלים אותך
משקיעים בך ואוהבים אותך. אם אישה מביאה ילד לעולם ושניה לאחר מכן נעלמת לו מהחיים אז לא מגיע לה להיקרא אמא. האנשים האלו הם שגידלו את אותם הילדים, נתנו להם כל מה שלא קיבלו מהוריהם הביולוגים ואהבו אותם ולכן מגיע להם להיחשב להורים שלהם. בין אם מדובר ב2 גברים או 2 נשים. ומי החליט שמשפחה מורכבת רק מאבא אמא וילדים?! מי?? אז לשטתך משפחה חד הורית איננה משפחה??
* אני   20/02/15 | 19:11
כן, משפחה חד הורית אינה משפחה-אשה לא יכולה לשמר
את נשיותה ללא בעל!
* חן   21/02/15 | 01:11
חן התגובה שלך טיפשית יותר מכל התגובות שקראתי כאן.
* הישג עצום   21/02/15 | 13:00
אבל זו המציאות!
* חן   21/02/15 | 15:16