גאווה
תגובות (78 תגובות ב-37 דיונים)
37. הומופוביה
תגובה הומופובית
*  ה   14/09/19 | 20:01
36. זה מצחיק ש"עצת נפש" מלינים בתגובתם שהכתבה חד-צדדית
ושלא מציגים את הצד השני של "קולותיהם של אלפי מתמודדים...", אבל בכל כתבה שמזכירה את "עצת נפש" ומחפשים מרואיין אחד (אחד!) של סיפור הצלחה - תמיד אין. למה? כי הם פשוט לא קיימים! תפנימו את זה כבר ותמגרו את השרלטנים הללו.
* עוז   06/12/13 | 03:39
35. "סטיה מינית"
אם סטיה מינית היא דבר נורמלי שלא חייבים לשנות, למה יש מצעד להיות גאים בזה שזה דבר כביכול רגיל? אני גאה בזה שאני סטרייט? אם סטיה מינית זה רגיל, למה אתם קוראים לזה סטיה מינית? פשוט תגידו בן שאוהב בנים... די לצביעות ותפסיקו לחפש ירידות על הציבור הדתי.
* מוטי   03/06/13 | 21:30
לא עושים מצעד לסטרייטים מכיוון שהם שווי זכויות.
אתה סטרייט? יופי. אתה יכול להתחתן, להקים משפחה לאמץ ילדים ולהיות ככל האדם. הומואים ולסביות וכל מה שבאמצע לא יכולים. לכן עושים מצעד.
* חן   14/07/19 | 13:54
34. מי שבעד חופש
מי שבעד חופש צריך להבין שיש לאדם זכות לנסות לשנות את הנטייה המינית שלו, אם זה רצונו, לא משנה מה הסיבה. אם יש לאדם זכות לעשות ניתוח לשינוי מין, למה שלא יהיה לו את הזכות לשנות נטיה מינית. מה שכן, לא תמיד אפשר לשנות אותה ולא כל שיטה עובדת. להשתמש בשיטות מזיקות ומסוכנות בטוח אסור, אבל זכותו של אדם ללכת לאיזה טיפול שהוא רוצה כדי לשנות את נטייתו.
* גרטה   06/07/12 | 12:37
33. אבסורד, אנשים טיפשים . בושה !!
בושה לדת שלנו,דת פרמטיבית ורבנים חולי נפש, צריך לפתוח להם קבוצה בסגנון, וכאן יש מטרה באמת מבורכת .... איש איש בדרכו יחייה, להיות הומו זו לא מחלה ...ומי שפונה לשם אלו רק אנשים חלשים חסרי אופי ועמוד שידרה, בושה לכל הרבנים ה"קדושים" שחיים בסרט, הם צריכים להיות שהם חולים. בושה !
* אני   13/03/12 | 15:07
32. מי שהולך לפסיכולוג צריך פסיכולוג
* ברק   11/03/12 | 21:47
31. צר לי, אבל אין כזה דבר "נטיה מינית" יש "סטיה מינית"
וכל הקשקושציות על זה שזה נטיה בלתי נשלטת זה שטויות בלבן. זו סטיה נפשית. סוג של מחלת נפש קלה ובוודאי שצריך לטפל בזה. איכססססס
* אחת שנשואה לגבר מדהים   11/03/12 | 09:10
דחוף טיפול חולת נפש
* לידור   12/03/12 | 00:09
ומי את שתחליטי אם זה מחלת נפש או משהו מולד?
עברת את זה שאת יודעת? חקרת? אני הייתי צריך לעבור תהליך ארוך ומייגע כדי להבין שזה מי שאני, ואני לא מתכוון לשנות את עצמי, בטח לא בשביל אנשים כמוך!
* ...   15/03/12 | 14:13
ממש לא
זה לא מחלת נפש מה נהייתה פסיכיאטר, מחלת נפש היא חוסר איזון כימי במוח שגורם לרגשות קיצוניים והזיות תלוי בסוג המחלה, הומוסקסואליות היא שגיאה עיצובית גנטית שעם הטכנולוגיה הנוכחית אי אפשר לשנות, זה לא מחלת נפש נקודה סוף פסוק ואין ויכוח, ואם חמישה פסיכולוגים שונים ושני פסיכיאטרים אמרו לי שהומוסקסואליות זה לא מחלת נפש אז זה לא פאקינג מחלת נפש
* לא    23/08/16 | 23:45
30. זוועה! וכן, נכון, נטיה מינית זה המון תלוי חינוך ועבר פסיכולוגי אבל...
כך גם הטייפ של הבחורה שאתה אוהב, למשל יש לי ידיד שאוהב מאד בחורות ג'ינג'יות ועלינו ביחד על זה שזה בגלל שכשהוא היה בגן הוא התאהב במישהי ג'ינג'ית ומאז הוא מחפש בנות שדומות לה :) זה אומר שהוא לא בסדר? לא! וכך גם הומואים שגיבשו את נטייתם עקב חוויות עבר. תעשו מה שטוב לכם, כי ה' לא מתעסק בדברים שוליים כאלה, ה' מתעסק בדברים החשובים באמת: ואהבת לרעך כמוך, כבוד להורים, כבוד לאדמה ולמקום... ה' רואה את מי שאנחנו באמת. ולא, לא נראה לי שזה משנה מבחינתו אם אנחנו אוהבים בנים או בנות ואם אנחנו מדליקים מנורה בשבת.
* איש איש באמונתו יחיה   10/03/12 | 15:45
29. לא ההנתי, השכינה של מי הוא בועט ולמה היא לא מתלוננת בעצמה?
* המעלית    10/03/12 | 15:03
28. כתבה מקסימה וחשובה
הכתבה כתובה בטוב טעם, לא מתלהמת מידי ויחד עם זאת מצליחה לזעזע. רננה, כל הכבוד!
* נועה   10/03/12 | 09:40
27. אטימות ובורות
צריך להיות טיפש ובור בכדי להאמין שקישקוש כזה יעזור להומו או לסבית להיגמל מנטיותם המיניות. כשהרבנים יפנימו ויודו שעוד בימי התנ"כ אבהת דוד וייהונתן הייתה אהבת גברים אמיתית אולי אז הם גם יבינו שאי אפשר לעבור שופ טיפול גמילה נגד נטיה מינית. ליבי עם אותם דתיים שתקועים בתוך הבורות הזו תמוסכלים ולא יכולים למצוא דרך לצאת מהסבך הזה שהם כלואים בתוכו
* יוני   10/03/12 | 09:35
26. עצוב...
אלוהים ברא אתכם כמו שאתם.... אין יכולת לשנות או להשפיע על זה. תלמדו לקבל את עצמכם. רק כך תוכלו להיות שלמים עם עצכם ולחיות בשלום עם נטייתכם ועם הסביבה עצוב נורא שהסביבה הדתית מערימה כל כך הרבה קשיים בהתמודדות הקשה ממילא הזו.
* עינת   09/03/12 | 21:11
25. אם ה' החליט שהומוסקסואליות אסורה, למה הוא יצר אותה?!
נכון שזה לא הגיוני מבחינה ביולוגית, כי כדי להתרבות צריך גבר ואשה. אבל, ליצור תחושה בבן אדם שהוא לא בסדר, זה דבר נוראי ומשפיל. אני בטוח, שה' לא אסר על זה, אלא בני האדם שלא יכלו לקבל את זה.
* ---   09/03/12 | 18:32
גם להשתמש באמצעי מניעה זה לא הגיוני ביולוגית!!!!! דההה!!
* אלכס   10/03/12 | 23:51
גם לרצוח אסור ובכל אופן ישנה אפשרות כזו
* **_______   11/03/12 | 09:08
דווקא מותר באישור הסנהדרין: ישנם 4 סוגי מיתה בתורה:
סקילה, שריפה, הרג וחנק.
* עוז   06/12/13 | 03:35
24. מזעזע!
כמה אפשר להיות אטומים? תכירו - יש דבר כזה הומואים. וזה מסתדר דווקא יופי עם כיפה!!!
* עילי   09/03/12 | 17:55
23. עלק "לא מכירים מישהו שהצליח" ... איפה אתם חיים?
אפחד לא כפה עליהם את זה! מי שהלך הלך מרצונו! וכן... יש הרבה מאוד ואני מדברת על המוון אנשים שהצליחו לעבור את התהליך הזה... מכירה אישית! יש לכם מושג כמה חרדים/דתיים נשואים באושר ובעושר לנשים?? תפסיקו להשמיץ את הדתיים סתם! זאת שכתבה את זה פשוט גרמה לשנאת אחים סתם! רק בגלל היא גזענית בעצמה... ואיזה אירוני זה שגזענית כמוה כותבת על הפליה אחרת??!!
* וואי כמה עיוותים בכתבה אחת!   09/03/12 | 14:57
זה שהוא התחתן לא אומר שהוא לא גיי....ומה הקשר גזעני? חרדי זה לא גזע...
* טמבל!   09/03/12 | 15:47
לך תדע עד כמה הם באמת מאושרים היום
אני לא מאמין שהנטייה המינית שלי יכולה להשתנות. ואני בטוח שגם אתה מרגיש ככה. כמה חודשים של טיפול פסיכולוגי יידרשו כדי לגרום לך לאהוב גברים, לדעתך? מה כל כך קשה פשוט לתת לאנשים להיות מאושרים כמו שהם?
* אחד שגאה!   09/03/12 | 15:51
נו אז למה הארגון לא מפנה לכל ההומואים לשעבר האלה??
* שתהיי בריאה מה הקשר לגזענות?   09/03/12 | 16:44
חח זאת נאיביות לשמה להגיד שהומואים
הפכו לסטרייטים ושההוכחה לכך שהם נשואים לנשים!! אני מרחמת על הומואים שבגלל צרות העין של החברה בה הם חיים הם נאלצים להתחתן עם מישהו/מישהי שהם לא אוהבים רק כדי לרצות את הסביבה.
* ל-23.   09/03/12 | 22:42
את ההוכחה לבורות ולרגשי נחיתות
הגזענות מתחילה ונגמרת באנשים טיפשים כמוך. מעבר לזה שאת בורה ויטפשה או סתם תמימה את אפילו לא מנסה לראות טיפה מעבר למה שהחדירו לראשוך. יפה ענה לך הבחור לפני זה שהוא התחתן לא מונע ממנו להיות גיי נהפוכהו זו הדרך הטובה ביותר להסתיר את זהותו המינית האמיתית כיוון שאצלכם זה בלתי אפשרי לחיות ולהיות הומו ודתי,וכאחד שמאמין הוא פשוט עושה את הדבר הכון ביותר להינשא מצד אחד ולהיות הומו בסתר כי לא נגמלים מנטיות מיניות. האם את יכולה כתוצאה מהטיפול הזה לאהוב נשים? האם אפשר להפוך אותך ללסבית? אם לא אז אותו אי אפשר להפוך לסטרייט יקירתי!!!
* יוני   10/03/12 | 09:43
שקר!!!!!
יכול להיות שיש אנשים שחיים "באושר ובעושר" אבל זה שקר אחד גדול!!! הומו תמיד יהיה הומו. אני יכול גם למוצא לי עכשיו אישה ולחיות איתה חיים "רגילים",אבל אני לא יעשה את זה כי אני בעצם משקר לעצמי. כל מי שחיי לו עם אישה הוא בעצם מקשר לעצמו ומדחיק את אהבה שלו לגבר. הדת צריכה לקבל את זה שיש הומואים,לסביות טרנס וזהו!!!! טיפול ההמרה הוא בולשיט אחד גדול!!!
* עודד   10/03/12 | 13:53
22. לשלול את הרישיון ל"פסיכולוגים" האלה
* אני   09/03/12 | 13:46
21. למה לא לשדר את הכתבה הזאת בטלוויזיה!!!
מדובר על מוסד שעושה כסף על מצוקה של אחרים!!, והורג אותם בשקט,לא מספיק מה שעובר עליהם! בושה וחרפה. להעביר את התחקיר בעובדה, או כל תוכנית שקר כל שהוא..
* עמית   09/03/12 | 13:34
טלוויזיונית..
צודק לגמרי!
* שווה התייחסות   09/03/12 | 18:37
הייתה כתבה על "עצת נפש" בעובדה בשנת 2010 כבר.
אייטם עשוי בצורה טובה משנת 2010 שמשקף באופן מאוד טוב את חוסר השקיפות של הארגון. לא בהקשר למטופלים כי זה ברור שאין לחשוף לקוחות. אלא ברמת הצוות המקצועי, אף אחד לא הסכים לקחת אחריות על הארגון ואף אחד מהצוות המקצועי לא היה איש מקצוע. כמובן שגם הציעו לאחד "מבוגרי" התהליך לקחת חלק בהעברת הטיפול.
* אייל   10/03/12 | 11:05
20. לך תסביר להם מה זה בצלם אלוהים..
* בן של אלוהים..   09/03/12 | 13:05
19. צריך להוציא את המרכז הזה מחוץ לחוק!
שמישהו יעשה את הקשר בין הטיפולים האלה למקרים של פגיעה בנפש והתאבדויות- ויוציא את המשוגעים האלה מחוץ לחוק! אנחנו לא יכולים להמשיך לאפשר את הדבר הזה כחברה מודרנית. במילים שלהם, זה פיקוח נפש. ופצצה מתקתקת.
* שמואל   09/03/12 | 12:28
18. הרסו להם את החיים
פשוט עושים להם נזק נורא שפוגע בהם נפשית לכל החיים. בושה וחרפה. מישהו צריך לעצור את זה. כואב לי הלב שאנשים עם ראש על הכתפיים נופלים ברשת האפלה של "עצת נפש". שלמה אבינר, (ואני מרשה לעצמי לוותר על השימוש במילה "רב"), אתה צריך להתבייש בכך שהרסת ואתה ממשיך להרוס לכל כך הרבה אנשים את החיים.
* טל   09/03/12 | 12:23
17. אין אפשרות לשנות את זה. הומוסקסואליות היא דבר מולד
ומי שמתנגד לזה בעצם מתנגד לאלוהים משום שהוא ברא אותם כך ובאופן הזה.
* תוהה   09/03/12 | 11:11
16. סוג המיסיונריות היהודית מגעילה
אותי. רבנים כמו שאני רב. דעות פרימיטיביות מלאות בפחדים. גמילה דחופה מדת.צאו להם מהתחתונים!
* דורון   09/03/12 | 11:02
15. שלא נדע מטומאה
* המדליק   09/03/12 | 10:40
14. גועל נפש המוסד הזה
* איתי   09/03/12 | 10:38
13. איזה טירוף
* שי   09/03/12 | 10:38
12. שאלה כנה...
אין לי בעיה עם שום אדם/השקפה/נטיה מינת או כל רצון ודרך חיים של אדם כלשהו איפשהו... איש הישר בעיניו... אבל רק דבר אחד אשמח להבין! דתי-על פי הבנתי זהו אדם שקובע אורח חייו עפ חוקים וכו' ה-"לאונן במקלחת+הזמתי זונה"-ע"כ ציטוט. לא כ"כ מסתדר לי עם המונח לעיל?!?!
* אבי   09/03/12 | 10:37
11. המטפלים זקוקים לטיפול.מי הסמיכם להיות מטפלים,ומאין רכשו תעודת הסמכה.
המטופלים שנשמעים על פניו אנשים חכמים,נאורים ונורמליים,יכולים לתת כמה שיעורים ל"מטפלים" הנמצאים בבעיה חמורה,ומקובעים בדעות מסוכנות.הרי נטיה "אי אפשר לשנות".חיה ותן לחיות.איש איש באמונתו,דעותיו ואמונותיו יחיה.
* גיל   09/03/12 | 09:29
למטפלים יש בעייה אחרת
קוראים לה "מגלומניה" והיא מאפיינת כמעט כל מנהיג רוחני שגורם לנזקים רבים אצל תלמידיו. מנהיג שלא סובל ממנה לא ייצור נזק מהסוג שצויין בכתבה.
* ש   09/03/12 | 20:42
10. באמת מסכנים הם חולים
עצוב
* יווני   09/03/12 | 09:23
9. שטויות!
פשוט מסכנים,הם פגיעים ולא יודעים למי לפנות ואז באים ומנסים לשטוף להם את המוח. מה הם בחרו בהומוסקסואליות?! זה גנטי והגיע הזמן שכל מיני אנשים דתיים יפסיקו להמירם! איזו שטות! הם רק פוגעים בהם וגורמים לסבל נוראי... אלוהים ברא הומוסקסואליות,תתחילו להפנים את זה!
* לולי   09/03/12 | 09:21
8. אני גם גיי דתי - עדיף לספר רק למשפחה וזהו .
* שמוליק   09/03/12 | 08:21
המשפחה
צודק המשפחה ובעיקר ההורים מאוד נפגעים מפרסום ברבים. כמו בכתבה זו. מה כל כך חשוב לפרסם היכן גדלת? המשפחה קיבלה אותך איך שאתה ,למה הסוציומטיות??
* אחות של הומוסקסואל   12/03/12 | 11:27
7. כואב הלב.באמת.אבל השם קבע שאסור-אז אסור.
שהשם יעזור לכם...באמת לא פשוט.
* זאת מלחמה יומיומית ביצרים.   09/03/12 | 07:43
זה לא "יצר" כי אם זהות, שהשם עצמו יצר
איך יכול היה לאסור על מה שהוא עצמו יצר ולמה?
* איציק הימן   09/03/12 | 18:36
ה׳שם׳ יצר אותם ככה והאיסור נכתב על ידי מישהו שנקרא לויטיקוס ולא על ידי אלוהים הגדול שלך
תלמדי קצת
* זה לא יצר   23/08/16 | 23:49
6. טיפולי המרה
כתבה מאלפת!!!! הנושא חשוב מאין כמוהו....יש להמשיך ולדון בפתיחות ובאומץ.כדאי גם לחשוב על דרכי פרסום נוספות.
* נחל איתיאל   09/03/12 | 05:54
5. תגיד תודה הפסיכולוג מנסה לעזור לך
כי אתה נמצא בסטיה מהנורמל!!!
* תחזור לדרך הנורמל   09/03/12 | 05:12
דוגרי צודק זה מחלה שיכולה לעבור
* הצדקן   09/03/12 | 11:31
אתם לא יודעים על מה אתם מדברים
* קשקשנים   09/03/12 | 11:50
מחלה מי שעשה אותך..
עלאק מחלה... - הומו גאה -
* דור   09/03/12 | 13:23
חחחח ענק!
* :)   09/03/12 | 15:50
בבב
על מה בדיוק אתה גאה ........
* m   09/03/12 | 16:21
יש לו הרבה על מה...
* גאה    12/03/12 | 00:09
יש לו הרבה,
שהוא לא נכנע לציפיות החברה! אני גאה בו!
* גאה   15/03/12 | 21:23
איך זה מחלה
זה לא מחלה
* לא   23/08/16 | 23:50
ומי אמר שיש בעיה בלסטות מהנורמל?? ואם לא ממש הבנת רובם לא ממש פסיכולוגים
* תודה?   09/03/12 | 12:07
הפסיכולוגים האלו לא באמת רוצים לעזור, רק לקבל כסף! והרבה כסף
* כסף   09/03/12 | 13:25
לישון על האף, טיפש!
* ואתה תחזור    09/03/12 | 18:39
גם גאונות זאת סטיה מהנורמל
* אלדד   09/03/12 | 21:01
בעייתי לומר זאת:
הרי ארגון הרפואה האמריקאי, אגודת הפסיכיאטרים האמריקאית, אגודת הפסיכולוגים האמריקאית, אגודת הפסיכואנאליטיים האמריקאית, הארגון הבינלאומי של העובדים הסוציאליים וכמובן הסתדרות הפסיכולוגיים בישראל אומרים שאין שטיפולי המרה נמצאו שלא יעילים, וע"פ הקוד האתי של המטפלים בעולם אסור למטפל לומר למטופל שטיפולי המרה הם טיפולים יעילים ושנטייה מינית היא ניתנת לשינוי. באותה מידה יכולים לשלוח אותך לטיפול פסיכולוגי בשביל דלקת ריאות. בנוגע לסטייה מהנורמל, בישראל גם אם שלא רוצה ילדים נחשבת סטייה מהנורמל, יש לטפל גם בה? סטייה מהנורמל לא אומרת שיש משהו שצורך תיקון.
* אייל   10/03/12 | 11:15
תיקון קטן
"אישה שלא רוצה ילדים". "אם שלא רוצה ילדים", זו כבר באמת בעיה שטעונה טיפול פסיכולוגי או התערבות של שירותי הרווחה.
* עוז   06/12/13 | 03:30
4. להתנזר ממין? הם דתיים הם אמורים כבר להיות "מנוזרים" ממין
* אני   09/03/12 | 02:29
3. אם בורא עולם ברא אותי הומו אז אני יהיה הומו
זה החלטה שלו.כול הטיפול הזה כבר נראה לי יותר חטא מלהשאר הומו.לאונן,ללכת לזונות... פשוט תעשו מעשים טובים ותחפו על החטא הספציפי הזה.כול רב נורמלי שלא מופיע בתקשורת אומר שעדיף להיות צדיק ולא לקיים את המצוות מאשר להיות בן אדם רק שמקיים מצוות. שלא יהיה אי הבנה אני לא הומו.ואני אתאיסט אבל אני עדין יכול ללמד את הרבנים האלה כמה דברים על דת.
aviv1620   09/03/12 | 01:35
בדיוק - גם את הנטיות שלי לא תשנו
* בני סלע   11/03/12 | 13:46
2. תגובה בקשר לכתבה שמעל
אני באופן אישי יודעת שאפשר לעבור שינוי מציאות אבל באמת אין קסמים . בדרך בה אדם רוצה ללכת מוליכים אותו - אבל צריך אומץ ורצון מאוד חזק כזה שגורם לך להתפלל מעומקי הנפש . וכשעוברים שינוי ומתמודדים איתו עד הסוף אפשר להגיע לשלמות עם עצמך והכרה עצמית וסביבתית שנובעת מתובנות חדשות שמקבלים מהתהליך וכמובן שמחה אמיתית
* עדי    09/03/12 | 01:10
עדי הכותרת שלך כבר מעידה על הרמה השכלית הנמוכה שלך
מותק אם לא הבחנת הטוקבקים הם אכן לכתבה שעל.. זה ברור לכולם ולא צריך לכתוב את זה.. ודבר נוסף נראה לך שבחורים דתיים לא ירצו מעומק הנפש לעבור שינוי אם רק יכלו?? עצם זה שאחרי התהליך הארוך הזה הם הגיעו לשלמות עם עצמם ונשארו דתיים מראה שהתהליך מוטעה ושלא ניתן לשנות את הנטייה שלהם
* ללי   09/03/12 | 11:59
עדי, אם אתפלל מספיק חזק אצליח גם לשנות את גוון עורי?
די לשטויות.
* miz   09/03/12 | 18:06
לכל דבר מתרגלים..
את יכולה לבחור להתרגל לכל מצב בחיים, בדיוק כמו היכולת להתנזר ממין. אבל מפה ועד לשנות את היצרים המיניים שלנו יש אלפי שנות אור!!! - את יכולה לבחור, זה לא אומר שלא תימשכי יותר לאותו מין שאליו את נמשכת.. זה רק אומר שאת לא מרשה לעצמך לחיות בשלום עם המהווים הפנימים שלך.. אז מספיק לעודד את השטות הזאת! תנו לפתגם "איש איש באמונתו יחיה" כבוד ראוי בכל תחומי החיים! תודה!! בשם אלה שנמאס להם להגן על עצמם..
* בדבר אחד בלבד את צודקת   09/03/12 | 18:48
איש איש באמונתו יחיה?
אין פתגם כזה. המשפט מהתורה הינו: צדיק באמונתו. יחיה. אנשים עיוותו את המשפט הזה לתועלתם וכך יצא המשפט המגוחך: איש איש באמונתו יחיה. אנשים משתמשים במשפטים מהתורה הקדושה. מעוותים אותם ובטוחים כמו תרנגולים נפוחים וגאוותנים שהם המציאו את משפט השנה. בדיחה.
* מישהי   13/11/12 | 23:56
צודקת לגמרי גם אני מכירה גברים שהיו להם נטיות ו..
ולאחר טיפולים+המון כוח נפשי הצליחו להשתחרר מהנטיה הזו. לסיכום, הכל תלוי בך ובעצמך, איש לא יעשה את העבודה במקומך.
* ש   24/02/16 | 23:26
אי אפשר זה שקר והם בהדחקה
* לא   23/08/16 | 23:52
1. מסכנים.
* ישראל   09/03/12 | 00:52
לא, כי להיות סטרייט עם 4 ילדים ואישה שאתה כבר לא אוהב אחרי 15 שנה זה לא מסכנות
וככה הרי נראים החיים של 90% מהאוכלוסיה הסטרייטית. אתם המסכנים
* אלדד   10/03/12 | 01:54