גאווה
תגובות (80 תגובות ב-41 דיונים)
41. אין מיצרים לצביעות ולחוצפה מאנוכיותם
בריאה מחדש של חוקי-העולם כופים עלינו, אוכלוסיית הלה"טובים ואוהדיהם
* שלומית   05/06/18 | 14:15
40. מפלגת העבודה ומר"צ, נתחשבן אתכם בקלפי.
* זכר   06/05/18 | 14:06
39. אם הומואים יקימו מפלגה, יקבלו 10 מנדטים.לא ברור איך זה לא קרה עד עכשיו.
* גיא   05/05/18 | 01:25
38. פונדקאות היא ניצול
גם לסטרייטים וגם להומוסקסואלים אז, די להיות תמימים ולנצל נשים מסכנות. ברור לי למה אתם לא רוצים להכניס צלע נוספת למשפחה שלכם אבל, מה עם ניצול נשים? על זה אתם לא חושבים? או רק מה שייעשה לכם טוב ובכל מחיר כולל לקנות רחם של אשה עניה. לכל אחד מגיע להיות הורה אבל, תחשבו מה אתם עושים.
* וזה לא נגד הומאים אלא ניצול נשים   04/05/18 | 19:43
אז עדיף שנשים יחיו בעוני מחפיר? רק שלא יסייעו לגברים חלילה?
הפונדקאית שלנו הצליחה בזכות התהליך לקנות דירה בעיר מגוריה. את מעדיפה שהיא תהיה הומלסית? כן, זה לא פייר שיש אנשים שיש להם ואחרים שאין להם. אבל זה לא מונע מכולכם להעסיק מטפלות פיליפיניות להוריכם הזקנים (המסכנות צריכות לעזוב את ילדיהן בפיליפינים למשך שנים כדי שאתן תחסכו כמה שקלים). ומי עובד במפעלים בסין שמייצרים לכם את מוצרי הצריכה? ילדים! אז אתם מנצלות ילדים כדי לקנות בגדים זולים. אז תפסיקו להיות צבועות ומתחסדות, ותשתקו.
* את מציעה להן אלטרנטיבה?   05/05/18 | 11:10
שטויות אין ניצול למישהי שנכנסת מרוצה לחוזה משפטי
שבהן מעוגנת כל זכויותיה. את לא תחליטי בשביל אישה אחרת שנכנסת מרצונה לחוזה משפטי מה ניצול ומה לא.
* אורי   05/05/18 | 11:48
לגמרי
* אייל   05/05/18 | 15:25
37. פונדקאות זה ניצול נשים לטובת ההומואים
שדרוגים רק לעצמם ומיד אחרי הילד נעלמים מחייהן של הנשים המסכנות שצריכות להישאר על הטראומה הזאת לכל החיים
* זה ניצול של נשים מסכנות   04/05/18 | 15:39
קשקשנית. הפונדקאות נעשית אצל סטרייטים בלי הגבלה.
* על שוויון שמעת? סתומה.   05/05/18 | 11:11
36. איזו תשובה לא אינטילגנטית שמראה על חוסר ידע בנושא.
באותה מידה ניתן לומר שפועל הבניין שבנה לך את הבית זה ניצול.. ולא זוכר שדיברת כשפועלי בניין מתו כאן בתקופה האחרונה כשנפלו מפיגומים. לא חייבים להגיב על כל דבר, יכולים גם לא, אם לא מבינים בנושא. תבדקי ותבואי שוב.
* באמת??   04/05/18 | 14:20
35. גל כרגיל כותבת את האמת,גל את העיתונאית הכי אהובה עלי.
מחכה כל שבוע לפניני החוכמה שאת פולטת.
* קוקי   04/05/18 | 13:13
34. יש עתיד לאנשים בלי עתיד
כמו תהליך השלום שהביא מלחמה. כמו קרבנות השלום שרבין נצטרף אליהם. כמו איש העתיד ישימון פה.רס שהבטיח פריח ה...וקבלנו פריח ת צרעת בכל הארץ. ואלו אותם אנשים...
* שרון אבן   04/05/18 | 13:02
33. דעה
אם אתם רוצים להביא ילדים. תביאו בדרך הטבע ילדים זה לא מוצר במכולת.
* גל עגלגל   04/05/18 | 12:55
דעה טפשית
* רן הגנן   04/05/18 | 14:46
32. למה אתה לא יכול להיכנס להריון לבד?
למה? כי זה לא דרך הטבע !!! הטבע אומר אמא ואבא שווה ילד !!!!!!!!
* ורד   04/05/18 | 11:56
פונדקאות כבר קיימת לסטרייטים. והיא לא כדרך הטבע
* שאול   04/05/18 | 14:46
31. הפתרון בחינם: הומואים תביאו ילדים עם לסבית
לא יעלה לכם שקל וגם יהיה אמא לילד
* ע   04/05/18 | 10:18
30. אתה צבוע גדול ומתחסד
אבל הכי נורא זה שאתה כותב גרוע ממש
* לגל ההומוסקסואל הנגזל   04/05/18 | 08:58
29. ב
כל זמן שישראל יהודית היא גם תהיה קיצונית.יהדות זה כת ובכת יש משחק של קבלת השונה אבל בפועל יש דחיית השונה.
* פרימן   04/05/18 | 08:35
28. ממש סחיטה באיומים
אוחובסקי מאיים על ח"כיות מהשמאל שישנו את עמדתן העקרונית שפונדקאות מנצלת את הנשים החלשות בחברה. אבל אוחובסקי רואה רק את עצמו. הוא בכלל לא אוהב נשים אז מה אכפת לו מאותן אומללות? יש להן רחם, להומוסקסואלים אין,אז הן חייבות לתת לו להשתמש בגופן. אני מחזקת את ידיהן של מיכאלי וזנדברג אבל ספק אם הן יעמדו בלחץ
* רעות   04/05/18 | 07:59
קשקשנית. השאלה היא לא אם תהיה פונדקאות אלא האם תותר לגייז
* ניצול נשים? מה הקשר?   04/05/18 | 11:41
27. שקד תזכר כשרת המשפטים הזוועתית ביותר שהיו פה.... חשוכה פרימיטיבית ושרלטנית!
* דן   04/05/18 | 07:36
26. כל הכבוד לאיילת שקד!
* פונדקאות זה פתח למסחר בחיי אדם   04/05/18 | 07:18
איזו תשובה לא אינטילגנטית שמראה על חוסר ידע בנושא.
באותה מידה ניתן לומר שפועל הבניין שבנה לך את הבית זה ניצול.. ולא זוכר שדיברת כשפועלי בניין מתו כאן בתקופה האחרונה כשנפלו מפיגומים. לא חייבים להגיב על כל דבר, יכולים גם לא, אם לא מבינים בנושא. תבדקי ותבואי שוב.
* באמת??   04/05/18 | 14:20
25. חושך...חושך...חושך...
* אור   04/05/18 | 06:47
24. רוע טהור
עלה לה השתן לראש
* שקד מלאך חבלה   04/05/18 | 06:37
23. מעולה באמת יש טרור פמיניסטי
טרור הרסני שמשתמש בכולן בכדי לקדם את הצרכים שלו. האמת נמאס מהן.
* ערן    04/05/18 | 06:01
22. ילד צריך אמא ואבא! כך קבע הטבע ולא הכנסת
* חלאס עם ההתיפיפות   04/05/18 | 05:52
ספר את זה להורים הסטרייטים שהאמא הטביעה את הבן בג'קוזי
* דרך הטבע? גם לטרוף ולחרבן בחוץ   04/05/18 | 11:43
21. האמת הפשוטה
היא שמה לעשות- תירצו או לא תירצו- ילד צריך גם אבא וגם אמא. זה שיש אמהות משוגעות\ דפוקות\ רעות זה מאוד מאוד עצוב, באותה מידה שיש אבות רעים\ משוגעים\ דפוקים. ילד צריך אבא ואמא טובים ודואגים. זה שבני אדם הצליחו בעזרת המדע להנדס ילדים בדרכים שונות ומשונות, לא אומר שצריך לנצל את זה, כמו שהאנושות לא מנצלת הרבה מאוד יכולות מדעיות נוספות. זה שאנשים חושבים ככה לא אומר שהם בעד\ נגד להט"בים. תתחילו להבין שאתם לא מרכז היקום. יש לי הרבה ידידים להט"בים, ואין לי שום דבר נגדם. אבל ילד זה דבר מאוד מורכב, ומה לעשות שלנשים יותר קל להביא ילד כי יש להן רחם. זו דרך הטבע. כמו שאנשים לא יכולים לעוף, גברים לא יכולים להביא לבד ילד. תתמודדו ותפסיקו לבכות. לא לכל אדם יש זכות להנדס לו ילד. זו לא זכות אנוש בסיסית. סורי
* שירלי   04/05/18 | 05:18
ילד צריך הורים טובים
הורה טוב לא נמדד במה שיש לו בין הרגליים אלא במה שהוא נותן לילד שלו - חום, אהבה, חינוך, ביטחון...
* שלומי   05/05/18 | 12:12
20. להיות הורים
למה תמיד מנסים לייעל.. ולשדרג את התופעה של הומו... בחרת להיות כזה.. סבבה המחיר הוא הורות... אין מה לעשות נגד הטבע. כבר ראינו בעיתון מפורסם בתמונה מזעזעת את ה"גבר" שבהריון...
* לורי   04/05/18 | 03:38
19. אחלה שרת משפטים מדהימה!!!
* שי   04/05/18 | 03:22
18. איך הצלחת להגיע מסמוטריץ' לזנדברג?
כמובן שפונדקאות בארץ תהיה הרבה יותר זולה ואני מסכימה לגמרי שמגיע לזוג הומואים להקים משפחה, אבל בוא לא ניתמם - אנחנו יודעים יפה מאוד שפונדקאות יכולה להוביל למקומות חשוכים. זוכר מה קרה פה בעלייה מרוסיה? כמה נשים נוצלו למטרות מין וכו? בכלל, ההתייחסות לעובדים זרים במדינה היא מזוויעה (מתקן חולות מישהו?). זאת הנקודה של זנדברג וכו' (אם אכן הן לא תומכות בכך). סמוטריץ לא רוצה שלהומואים יהיו ילדים כי הוא פרימטיב משוקץ. לסיכום כפרה, אי אפשר להאשים את הפמיניסטיות בכל דבר. אני יודעת שזה תחביב של הקהילה, אבל תשחרר. אתה לא יכול לבקש מאנשים חשוכים פתאום לפתוח את הראש ולהבין את הצרכים שלך כשאתה בעצמך עושה הכללה כמו "ככה הנשים חושבות בשמאל כי הן פמיניסטיות".
* בלבול   04/05/18 | 02:40
בארה״ב פונדקאית צריכה להיות ממעמד הביניים ומעלה ולהוכיח את זה, הן לא עושות את זה כי הן רעבות ללחם בניגוד למדינות עולם שלישי. ישראל יכולה להתקדם לשם ולעגן את הכל בחוק כמו בכל חברה מערבית מתקדמת.
* קצת השכלה   05/05/18 | 21:12
17. העלית נושא שחשוב מאד לדון עליו במיוחד במדינת ישראל
העלית נושא שחשוב מאד לדון עליו במיוחד במדינת ישראל ואם הלהט"ב יפסיקו לסתום פיות למי שחושב שונה ולהוציאו מהקונצנזוס, אולי תדע מה המניעים של נבחרי הציבור שמודעים למחקרים בתחום ותוכל לנסות להתמודד איתם כי מה לעשות טובת הילדים חשובה יותר מזכויות הלהט"ב ואולי רק אולי, ה'חשוכים' צודקים ויש חשיבות לאמא...ואולי, רק אולי יש פה ניצול וסחר ברחם ובעצם וגרסא מודרנית למכירה של גוף האשה? ואם דעתם לא תיוחצן כ'לא לגיטימית' הם לא יחששו להביע אותה ולהפסיד קולות כי הציבור לא יהיה מוסת... זה כוחו של שוק חופשי של דעות בדמוקרטיה אמיתית שיש שעדיין זוכרים שהיא בראש ובראשונה יהודית............. ניתן להשתלט על המרחב הציבורי בעזרת קשרים בתקשורת ושירותי יחסי ציבור אבל לא על תפיסתו האמיתית של רוב העם ששותק כי חושש להפוך לחשוך ופרימיטיבי בכתבה הבאה שלך. נבחרי הציבור יודעים כנראה שרוב הציבור שמרן... אחרת הם היו מזיזים ברובם הצידה את השקפת עולמם על מנת לא לפגוע בכיסאם ובדמוקרטיה הפורמלית כמו כל מיני סותמי פיות... נתניהו כבר עשה את זה עם המסתננים ... קראתם לזה זגזוז - אני קוראת לזה דמוקרטיה.
* לא לסתימת פיות כן לדמוקרטיה דיוניות!    04/05/18 | 01:43
16. העלית נושא שחשוב מאד לדון עליו במיוחד במדינת ישראל
העלית נושא שחשוב מאד לדון עליו במיוחד במדינת ישראל ואם הלהט"ב יפסיקו לסתום פיות למי שחושב שונה ולהוציאו מהקונצנזוס, אולי תדע מה המניעים של נבחרי הציבור שמודעים למחקרים בתחום ותוכל לנסות להתמודד איתם כי מה לעשות טובת הילדים חשובה יותר מזכויות הלהט"ב ואולי רק אולי, ה'חשוכים' צודקים ויש חשיבות לאמא...ואולי, רק אולי יש פה ניצול וסחר ברחם ובעצם וגרסא מודרנית למכירה של גוף האשה? ואם דעתם לא תיוחצן כ'לא לגיטימית' הם לא יחששו להביע אותה להפסיד קולות הציבור לא יהיה מוסת... זה כוחו של שוק חופשי של דעות בדמוקרטיה אמיתית שיש שעדיין זוכרים שהיא בראש ובראשונה יהודית ניתן להשתלט על המרחב הציבורי בעזרת קשרים בתקשורת ושירותי ויחסי ציבור אבל לא על תפיסתו האמיתית של רוב העם ששותק כי חושש להפוך לחשוך ופרימיטיבי בכתבה הבאה שלך. נבחרי הציבור יודעים כנראה שרוב הציבור שמרן... אחרת הם היו מזיזים ברובם הצידה את השקפת עולמם על מנת לא לפגוע בכיסאם ובדמוקרטיה הפורמלית כמו כל מיני סותמי פיות... נתניהו כבר עשה את זה עם המסתננים ... קראתם לזה זגזוז - אני קוראת לזה דמוקרטיה.
* לא לסתימת פיות כן לדמוקרטיה דיוניות!    04/05/18 | 01:29
15. כמה מפלגות הוזכרו כאן שהומואים לא יצביעו
להן, או חילוניים ? הליכוד, העם היהודי - או מה שזה לא נקרא אצל שקד, מרצ, המחנה הציוני ואולי שכחתי כמה בדרך. אז למי יצביעו ההומואים ? קצת בעייתי הטיעון הזה, גל. הרי נהוג ליחס לנו את מרצ. לא יודע עד כמה זה אבל אם אני מקרה מייצג, הרי שדיעותי המדיניות הן דווקא בימין-מרכז ואני מצביע מרצ רק לזכרה של האימא הגדולה שולמית אלוני ומתוך תקווה שממשיכיה זוכרים זאת. קיצר, את מי נזכור לטובה ביום הבוחר ?
* דוד   03/05/18 | 23:45
נשאר להצביע ללפיד
* שי   04/05/18 | 06:30
ברור - מפלגת יש עתיד. גרמן
* אריאל   04/05/18 | 06:47
14. צריך להחליט אם מותר לכולם או אסור לכולם
* וקשה לי עם הכתיבה המזלזלת שלך, תמיד האמת רק אצלך?    03/05/18 | 23:32
צודק
* עמרי   04/05/18 | 01:43
13. פעם ראשונה בערך
פעם ראשונה שאני מסכים איתך. זה בושה שלא נותנים לאנשים להביא ילדים בסך הכל הם גם רוצים להקים משפחה. זה גם דבר טוב בסך הכל כי אותם ילדים נרשמים כיהודים. בכל מקרה משקד בנט או ביבי לא תבוא הישועה אני חושב שזה הכל בגלל מניעים פוליטיים המצביעים של שקד כידוע נגד הקהילה וגם של ביבי ברובם. הפתרון הוא אולי לפיד או להקים פעם ראשונה מפלגה שתדאג לזכויות הקהילה.
* דביר   03/05/18 | 23:16
תקימו את מפלגתחת.
ובראשה -תעמידו- את גל אוחצ'ובסקי. ד שיגמור ויפול...
* דביר, דבור עלא ראסק.   04/05/18 | 10:00
12. עמדות ישנות סתמיות חסרות בסיס
כלפי תהליך שנותן חיים לכל המעורבים מייצג בדיוק את הח"כיות הללו ותנועתן לא מחדשות, לא מעמיקות, לא דינמיות, לא מחכימות. תקועות הגיעה שלפני 25 שנים הדליפה לא מבוססת, נגעלת.
* חגית   03/05/18 | 23:12
11. במבט של איילת שקד אין טיפת חמלה או אנושיות.
מימי לא ראיתי ״בן אדם״ כזה. כאילו שאבו ממנה את כל האנושיות וכל שנשאר הוא מעטפת חלולה שלא מסוגלת לחוות אמפתיה. מכונה משומנת היטב שכל מה שמעניין אותה הוא כח אישי. והיא מהאנשים המשפיעים במדינה שלנו.
* זה מפחיד   03/05/18 | 22:55
אישיות של מנהיגה
מהממת יפה וחכמה
* ליאור ל..   03/05/18 | 23:52
ומה זה שווה אם היא מנצלת את הכשרון לעשות רע לאנשים?
לפגוע באנשים רק כי הם נולדו שונים? זה מהמם בעינייך? בעיניי זה שייך למשטרים חשוכים.
* ???   04/05/18 | 11:48
אלופה איילת שקד
* שוקי   04/05/18 | 03:22
10. פונדקאות זה מסחר בבני אדם וזה לא מוסרי!
* רואיט   03/05/18 | 22:37
אז למה לסטרייטים זה מותר?
* את עושה ספין שקרי   04/05/18 | 11:43
9. אז תביאו ילדים בלידת עכוז
* היא הנותנת   03/05/18 | 22:22
8. אי אפשר לתמוך בפונדקאות ולהיות נגד זנות
אוחובסקי מי שמתנגד לתשלום לאישה לסקס של כמה דקות שלא יתלונן שלא נותנים לו לשלם לה על תשע חודשים של סבל וויתור ילד שגדל בתוכה, יותר נשים היו מוכנות לעשות סקס בשביף כסף מאשר ילד.
* פרדוקס   03/05/18 | 22:18
7. כל הילדים שלי שווים בעיניי אלוהים, אין הבדל ביניהם לסטרייטים
לפיכך יש לקדם עניינם בכל התחומים , שיוויון זכויות בכל דבר, פנדקאות, משכנתא , רישום במשרד הפנים וכד' .. אנחנו במדינה נאורה, הכריזו עליה ככזו על ידי מהלך זה. אשרי הגברת גרמן, אלוהים יברך אותך מפי עליון.
* שירה    03/05/18 | 22:07
לשיר רע, למה אלוהים? הוא לא מרשה..
גל הוא האלוהים של הסוטים. אז שגל יברך את הגברת גרמן מפי הטבעת... כמקובל במגזר.
* שרון אבן   04/05/18 | 09:57
6. סחר נשים
פונדקאות זה סחר בנשים אומללות,זאת האמת,תתביישו
* יוסי    03/05/18 | 22:06
אידיוט. זאת לא השאלה בכלל. פונדקאות מותרת. אבל רק לסטרייטים
* למה לסטרייטים מותר לסחור בנשים אומללות?   04/05/18 | 11:44
5. העלית נושא שחשוב מאד לדון עליו במיוחד במדינת ישראל
העלית נושא שחשוב מאד לדון עליו במיוחד במדינת ישראל ואם הלהט"ב יפסיקו לסתום פיות למי שחושב שונה ולהוציאו מהקונצנזוס, אולי תדע מה המניעים של נבחרי הציבור שמודעים למחקרים בתחום ותוכל לנסות להתמודד איתם כי מה לעשות טובת הילדים חשובה יותר מזכויות הלהט"ב ואולי רק אולי, ה'חשוכים' צודקים ויש חשיבות לאמא... ואם דעתם לא תיוחצן כ'לא לגיטימית' הם לא יחששו להביע אותה להפסיד קולות הציבור לא יהיה מוסת... זה כוחו של שוק חופשי של דעות בדמוקרטיה אמיתית שיש שעדיין זוכרים שהיא בראש ובראשונה יהודית ניתן להשתלט על המרחב הציבורי בעזרת קשרים בתקשורת ושירותי ויחסי ציבור אבל לא על תפיסתו האמיתית של רוב העם ששותק כי חושש להפוך לחשוך ופרימיטיבי בכתבה הבאה שלך. נבחרי הציבור יודעים כנראה שרוב הציבור שמרן... אחרת הם היו מזיזים ברובם הצידה את השקפת עולמם על מנת לא לפגוע בכיסאם ובדמוקרטיה הפורמלית כמו כל מיני סותמי פיות... נתניהו כבר עשה את זה עם המסתננים ... קראתם לזה זגזוז - אני קוראת לזה דמוקרטיה.
* דמוקרטיה דיונית   03/05/18 | 21:54
4. גל - אז מה נשאר?
למי להצביע?? למי?? לא עבודה ובטח שלא ליכוד וימינה מה נשאר? כנראה לא להצביע... וצריך לצאת להפגין ולעשות קצת רעש
* רועי   03/05/18 | 21:30
גל הוא המנהיג הרוחני של ההומואין?
אז כנראה לא תגיעו רחוק..
* צבי   04/05/18 | 09:55
3. רחם הוא לא מוצר צריכה
וכמה חשוך אתה יכול להיות שאתה מאמץ מושגים דוחים כמו "טרור פמיניסטי"?
* י   03/05/18 | 20:20
מה הקשר??? את בכלל קראת בנושא? בדקת?
את יוצאת כאדם שסתם מגיב בלי לקרוא ולהביו. את מבינה בכלל מה התועלת שיכולה להיות במקרה שפונדקאות תאושר בארץ? בגלל נשים כמוך המגיבות מהר מבלי לדעת אנשים עלולים לחשוב שרוב הנשים / נשים פמניסטיות הן קלות על המקלדת ומוציאות בליל מילים ששמעו איפה שהוא בסלון בבוגרשוב. ובנוסף את נשמעת כמו אנשים שאת בטח לא רוצה להדמות להם. שבת שלום ויםם טוב לך
* הנה זאתי באה   04/05/18 | 14:26
2. הפעם מסכימה עם כל מילה שלך גל!
בתור פימינסטית אני גם חושבת שזו חוצפה לקבוע לאישה אם היא תוכל לשמש כפונדקאית או לא. הבאת ילד לעולם עבור מי שרוצים ושיגדלו אותו, בפיקוח רפואי, פסיכולוגי וסוציאלי הוא מעשה אלטרואיסטי גם עם כסף בצידו. נשים פונדקאיות נדרשות לעמוד בכל סטנרדט מחמיר (שלא תמיד נשים בהריון "רגילות" עומדות בו) ועל כן סביר שאישה שאינה יכולה להתחייב לסטנדרטים כאלה לא תכנס ממילא לתהליך כזה ולא חשוב עבור כמה כסף. פונדקאות יבשראל צריכה להיות פתוחה לכל מי שאינו יכול להביא ילד לעולם באופן טבעי וברור לחלוטין שאיסור המוטל על אזרחים על בסיס נטיה מינית הוא אפליה לכל דבר ועניין. בקיצור, בהחלט כדאי שהגברות הנכבדות יתנו כתף חמה מאוד למאבק הצודק הזה ולא יפנו לא כתף (במחדל) בארופן כל כך בזוי ומביש. בהצלחההה!!!
* שירה   03/05/18 | 19:43
אף אחד לא מונע מהומואים להביא ילדים מלבד המוח המעוות שלהם
הטבע מונע מתחת להביא ילד. אז תתבעו את הטבע ותעשו הפגנה מול רשות הטבע.
* ברל כצנלסון   04/05/18 | 09:53
1. יש פיתרון, תמצא ידידה\חברה שרוצה ילדים
זה לא יעלה לכם הרבה, לילד יהיו גם אבא וגם אמא ואת שארית הכסף תחסכו לדירה וגידול בילד. אל תתנו לנשים אומללות ולסוכנויות שמנצלות אותם את בכסף הזה. מי מסכימה לפונדקאות? נשים בתחתית החברה, האם אתה, אדם מוסרי מוכן לתת לזה יד? זה בידיים שלכם, זה אולי לא פיתרון אידאלי אבל, הוא ההגיוני והמוסרי יותר. אל תבכו שבגלל שאתם הומואים אין לכם ילדים. בדרך הטבע אין אפשרות, אז נשלם למישהי אנאלפאבתית עניה בקזחסטן שתסחוב את הילד תשעה חודשים ועוד אחת שתתרום ביציות והעיקר שיהיו לכם ילדים. בארץ כמעט ואין עוני לכן לא תמצאו בקלות נשים שתתמסר אליכם, גם לא עבור מיליונים
* ותעשו יחד   03/05/18 | 18:06
הייתי מסמן את ה"פתרון" שלך כתגובה לא הולמת
אני עם בן זוגי כבר קרוב ל-15 שנה, אני צריך עכשיו להכניס עוד משהו למערכת היחסים שלנו?? לעשות ילד זה לא משהו שמתחיל ונגמר בהריון, יש אחר כל חיים שלמים.. להכיר עוד משהו למטרה כזו זה להיכנס למערתת יחסים נוספת, מחוברת וזה ל א - ב א - ב ח ש ב ו ן !
* זיו   03/05/18 | 21:29
מה לעשות שכך רצה הטבע אמא ואבא!
* לך תתבע את אלוהים לא כנסת   04/05/18 | 06:05
ואם זה לא נוח אז שהמדינה תסדר שיהיה נוח, כי התחת שלך זה עסק לאומי....
ואם זה לא נוח אז שהמדינה תסדר שיהיה נוח, כי התחת שלך זה עסק לאומי....מראה לך???!!! אז קקה..ככה. לא צריך לעניין אף אחד התמיהות, התהיות, ההתלבטויות ויחסי החברה והמין של אף אחד, הומוסקסואל, ביסקסואל, לסבית או טרנסקסואל. ומאותה סיבה, המדינה לא אמורה לאפשר התפתחות מוטציות משפחתיות לא טבעיות. היום באופנה זה לחבק את הלהט"בים, זו אופנה עוברת, כמי שבזמן האימפריה היוונית האופנה הזאת היתה מקובלת במקביל להחזקת ילדים למטרות שעשוע-פדופילייה, גם היום- הומו שנראה ילד(במקרה החוקי או ילד הומו במקרה הבלתי חוקי) הוא סחורה נדרשת וחמה במועדוני ההומואים. ככה גם נפלה האימפריה הזאת כמו זאת. אם החברה הכללית תקבל באופן ממוסד את המוטציה הזאת-בעוד 20 שנה השיעמום באופן טבעי יגבר, ונשמע על משפחות של גבר וכלבה או אשה וחמור או סוס שרוצים לאמץ ילד או חתול ודרישה מהמדינה לקבל אחריות ודמי ביטוח לאומי לאמא הכלבה וחופשת לידה וביטוח לאומי למה שהזוג המאושר יאמץ.
* מוטי   04/05/18 | 09:47
למה זו תגובה לא הולמת?
אם זה "לא-בא- בחשבון!" אז אתם יכולים לוותר על ילדים. אף אחד לא מכריח אתכם. לכל אחד יש זכות בסיסית לאהוב את מי שהוא בוחר, אבל מי אמר שזה כולל גם זכות להביא ילדים? אם כבר מה שלא הולם או לפחות מאוד מאוד בעייתי זה לקנות ביציות של אישה אחת ולשכור את רחמה של אישה שניה.
* גיי   04/05/18 | 09:55
תגובה נבונה
מסכימה
* אחת העם   03/05/18 | 22:55
ווא כמה שטויות
למה שזוג הומואים שרוצים להביא ילד לעולם צריכים לצרף צלע שלישית שתגדל או שתהיה חלק מגידול הילד. ומה זה השטויות האלה ילד צריך אמא???! כי מה זה אמא בעצם??! כולן אותו דבר. כל אמא היא מושלמת?! זה כולל את האימהות מטיסת השוקולד שמגדלות את ילדיהן לתפארת ישראל?! זה כולל את השרה הכי רעה בהיסטוריה של ישראל איילת שקד שגם היא אמא?! אם אמא כזו אני מעדיף אלף אבא ורק לא היא. אז על איזו אמא אנחנו מדברים? על זו שהטביעה את התינוק שלה בג׳קוזי לפני חודש ימים?! מתי תבינו שהמושג אמא הוא לא מוחלט. אבא שלי למשל סטרייט לחלוטין גידל אותי לבד והיה בשבילי כמו עשרים אימהות בזמן שאימי נטשה אותי ואת אחי לטובת נישואין חדשים עם גבר אחר. מדינה של בורים וחשוכים ולתפארת מדינת ישראל.
* פמיניסטית הומופובית   03/05/18 | 23:12
מצדיע לך על התגובה
אני גם אב חד הורי הלוואי שרב ההורים היו נותנים שמינית ממה שאני נותן לילדים שלי הילדים שלי המאושרים בעולם וכולם מוזמנים לבוא לבדוק
* בני   04/05/18 | 02:09
עושים צחוק מאנשים.
את פשוט אומללה...לרחם עלייך.
* יונית   04/05/18 | 09:32
אז אתה בן של ז.ו.נ.ה?
אז תטפל בבעיה הזאת. תתמודד. לא אנחנו יצרנו ולא המדינה תפטור לך את ההעדפות של אימך המופקרת.
* יענקלה אויערבך   04/05/18 | 09:49
תגובה יפה!
* אהבתי   03/05/18 | 23:30
יש לי הצעה מצויינת בישבילך
במידה ולא תוכלי להביא ילדים עם בעלך פשוט תמצאו עוד אישה ותביאו איתה ילד נשמע לך הגיוני? למה זוג גייז צריכים להכניס צלע נוספת לסוגיות 'להם? לדעתי צריך לבטל את כל עניין ההפריות. של נשים ובמידה שהן לא מצליחות להביא ילד שפשוט ימצאו אישה נוספת
* אחד שמבין   03/05/18 | 23:38
איזה תגובה מלאת בורות לנשים יש פתרונות שאין לגייז וזהו
* אין מה לעשות    04/05/18 | 06:08
סתום
חחח איזה קטע שלאישה יש רחם והיא עושה הפריה עם בעלה .... לך אין תתמודד ואל תנצלו נשים !
* לאחד שמבין   04/05/18 | 08:06
זו גם אפשרות שההלכה היהודית נותנת.
ההבדל הוא שהומואים בהגדרתם לא מביאים ילדים, אפילו שהם מנסים מאוד חזק ונותנים את התחת בשביל זזזזז...זה.
* יענקלה אויערבך   04/05/18 | 09:51
תגובה מדויקת!!!
* העולם לא אשם שכך רצה הטבע   04/05/18 | 06:06