החדשות
תגובות (273 תגובות ב-160 דיונים)
160. אריאל והשטחים הכבושים הם החטא שאנו משלמים עליו בחיינו
סער סקלי הוא תמצית ארץ ישראל היפה והשפויה
* אמי   30/03/12 | 08:04
159. דעתי כמו "אנונימה" תאמינו לי אח גדול.. אני מאוד מחבבת את התכנית, אמת סער וערן הם הסיבה היחידה שבגללה אני צופה בתכנית, ולא נשכח את המנחים אני מתה עליהם
* לינה מחיפה..   15/03/12 | 04:12
158. סער הוא הסיבה היחידה שנותרה לצפות בבית
* אנונימה   07/03/12 | 14:25
157. מטרת העל של שמאלנים כאלה-לראות את ישראל מושמדת
הוא יודע שזה יביא להדחתו ע"י הקהל, שאינו בשמאל האנטי-ציוני, אבל זה מחיר ששמאלנים מוכנים לשלם למען מטרת העל, היוקדת וממלאת את יומם 24X7.
* גל   13/02/12 | 18:45
156. בנוגע לסער
זכותו להביע את דעתו.זכותכם לא לקבלה.זה עדיין לא הופך אותו לעוכר ישראל.הלו,אנחנו עדיין דמוקרטיה!
* סיסי   13/02/12 | 04:29
155. כנסו.. בנוגע לסער
עזבו את הדעות שלו.. הוא העלה את רמת הדיון בצורה מפחידה! על מה התגובות בדרך כלל בטוקבקים של האח הגדול ? זה מרכל על זה.. זה מתחנף לזה.. זה לא אמיתי.. ובלה בלה בלה.. סער העלה נושא מאוד חשוב.. ועזבו שיש הרבה תגובות שאני לא מסכים איתן אבל הוא גרם להן לצאת.. סוף סוף רמה באח הגדול.. זה היה כל כך חסר !
* מושיקו   11/02/12 | 13:49
154. סער
חופש ביטוי-דמוקרטיה
* אולה   10/02/12 | 20:56
153. שמאלנות איננה תבוסתנות
שמאלנות היא בחירה בחיים ולא במוות. היא העדפת חייהם של בני אדם על פני פיסת אדמה. כן, אני מוכנה לוותר גם על יפו וגם ירושלים אם זה יבטיח ששום חייל לא ימות יותר, כי חיי אדם חשובים יותר.
* נעמה   10/02/12 | 20:26
שמאלנות = תבוסתנות
נעמה שלום, האם את חושבת כי כאשר תפני את "פיסות האדמה" הללו יפסקו המלחמות? לא ברור לך שהערבים דורשים את כל הארץ אבל את כולה?! במילים אחרות את אומרת שאת מוכנה להיות אזרחית של מדינה פלסטינית ובלבד שלא ימותו אנשים במלחמה אלא ימותו כצאן לטבח. אני מקווה שכל 23,000 חיילי צהל שנהרגו בדמי ימהם מסתכלים עליך על סער ועל שכמותכם ולא מזילים דמעה כי מתו לחינם, אלא מבינים כי במותם ציוו לנו את החיים.
* יוני   05/03/12 | 16:05
אוסף של קלישאות
הערבים רוצים רק את מה שמגיע להם. הימין רק רוצה להמשיך בכיבוש וכל עוד הכיבוש ימשיך ימשיכו למות אנשים משני הצדדים בשם קלישאות כמו "טוב למות בעד ארצנו" ו"במותם ציוו לנו את החיים". לא יותר פשוט להחזיר שטחים ולעשות שלום כדי למנוע מוות מיותר?
* אבי   07/03/12 | 21:00
איזו תגובה הזויה
קודם כל, קצת כבוד לשמאל שהקים את המדינה ולשמאלנים שנלחמו עליה בקרבות ואחר כך נלחמו עליה בכנסת. ואם אתה מאמין שבכל מקרה אתה ומשפחתך תצטרכו להקריב את חייכם לא משנה מה נעשה, למה אתה לא עוזב את הארץ? אני מאמין שאידיאולוגיית הימין ("כל הערבים רוצים להרוג אותנו לא משנה מה אז בואו פשוט נמשיך להרוג ולמות") תהרוס את כולנו וכדי למנוע שעוד חיילים ימותו צריך להגיע בהקדם להסדר עם הפלסטינים. סליחה באמת שאכפת לי ממני ומעתיד ילדיי. אז מסתבר מתגובתך שהימנים הם התבוסתנים, לא השמאלנים.
* דוד   09/03/12 | 01:32
כדי שלא ייצא שהם מתו לחינם
אנחנו חייבים לשמור על המדינה שהם מתו למענה. והדרך היחידה לעשות את זה היא בהסדר עם הפלסטינים.
* נופר   11/03/12 | 21:00
שמאלנות זהו שינאה עצמית עיוורת ואנטישמיות
לבחור בחיים זה לא לבחור בדרך ה"קלה" ולתת את המדינה על מגש של כסף. אם את מוכנה לוותר גם על יפו וגם על ירושלים אז דעי לך ש"בזכות" אנשים כמוך רק נרצחים יותר אנשים והתוצאה של המעשים שלכם מובילה להרס המדינה וטרור. השמאלנות סובל מבורות שנובעת מהתרחקות מהמקורות של העם היהודי ומלווה בשינאה עצמית עיוורת. גם אם תוותרי על כל המדינה ותתני להם את הכל, לא יופסקו הרציחות נגד היהודים כפי שהם לא הופסקו ב 2000 השנים בהם לא הייתה לנו מדינה. נהפוך הוא, עקב העובדה שלא הייתה מדינה שתגן הל היהודים הרציחות והפוגרומים לא ידעה גבולות. הפלסטינאים הנחמדים שלך, קיבלו מדינה ב 1946 (ירדן) האם זה סיפק אותם? לא יודע אם את מודעת לכך, אבל ירדן היא חלק בילתי מבוטל מישראל השלמה כפי שהובטחה לנו על ידי האנגלים (כמעט 90%) וזאת לא סיפק אותם, אז למה שירושלים ויפו יספקו אותם? האם ב 1926 הפלסטינאים לא ביצעו טווח בחברון כנגד היהודים שחיו שם במשך דורות? מדינת ישראל הרי לא הייתה קיימת אז, אז מה התרוץ היה?
* יוסי   08/04/12 | 11:26
ממש לא
ההתנחלויות לא מגינות על אנשים ממוות, עובדה שהמתנחלים משלמים בחייהם על הבחירה שלהם להתיישב שם. כל ההסתכלות שלך היא שגויה, אתה מחלק את העולם ליהודים וללא- יהודים וטוען שכל מי שלא יהודי רק רוצה להרוג את כל היהודים. זו כבר גזענות, עיוורון ובורות. השמאל מאמין שאם נגיע להסדר הוגן עם הפלסטינים זה יפסיק את השנאה בשני הצדדים וגם את המוות המיותר. הימין מאמין שלא משנה מה נעשה, עדיין יהרגו אותנו, אז עדיף שתהיה לנו מדינה משלנו. אז נראה לי שיותר מתאים להגיד על הימין שהוא מונע משנאה עצמית עיוורת ואנטישמיות. אני מעדיפה את השמאל, אתה מוזמן להמשיך לחיות בשקר.
* יעל   12/04/12 | 17:45
152. מצד אחד אריאל בוכים כשמחרימים אותם
וטוענים שזה מנוגד לחופש הביטוי. מצד שני הם בעצמם קוראים להשתקת דעות שלא נראות להם. אריאל- אתם צבועים! חופש הביטוי הוא לא רק לדעות שנראות לכם. יש אנשים שמתנגדים להתנחלויות וזכותם להגיד את דעתם גם אם קשה לכם לשמוע את זה. תגיבו עניינית או שלא תגיבו בכלל, קריאה להשתקה היא לא מקובלת.
* טלי   10/02/12 | 19:04
151. זכותו להתנגד להתנחלויות
הוא מייצג דעות של הרבה מאוד אנשים שחושבים כמוהו ואם תשתיקו אותם הם לא יחשבו אחרת. זו מדינה דמוקרטית, בה לכל אחד יש זכות להביע את דעתו. תושבי אריאל- בחרתם לגור במקום שנוי במחלוקת- אז קחו בחשבון שהרבה אנשים לא יאהבו את זה ויביעו את דעתם בנושא.
* אורן   10/02/12 | 03:14
150. על דעות של סער
זה מעולה שיש לו דעה משלו , חבל רק שהיא קיצונית מאוד, כל מדינת ישראל יושבת על שטח שלא שייך לה, אז מה , גם ת״א יפויושבת על שטח כבוש. אז בואו כולנו נמצא מקום אחר לחיות בו , סער צא מהסרט שאתה חי בו או שתעזוב את המדינה, כי זו המציאות ולא תוכל לשנות אותה. אנחנו כבשנו וזה שלנו . ואם נוכל לכבוש עוד שטחים , נעשה זאת, לא שמעתי ערבים ישראלים מתלוננים על התנאים שהם מקבלים, אם כבר אז להפך
* מרינה מאריאל   10/02/12 | 00:45
ההתנחלויות הן שנויות במחלוקת
בניגוד לערים שבתוך גבולות הקו הירוק. ואם תפתחי את האוזניים תשמעי על הקיפוח של ערביי ישראל. אבל את מעדיפה לשמוע ולראות מה שנוח לך. את בעצם מצדיקה את כל מה שסער אומר שלמתנחלים לא אכפת משלום או מביטחון, אלא רק לכבוש עוד ועוד אדמות שלא שייכות לנו.
* ליאת   11/02/12 | 17:07
149. וואו אילו "תובנות חכמות" יש לך, לרוב השתיקה יפה...
לא יאומן כמה בורות באדם אחד. מה אתה בכלל יודע על אריאל ממרומי השחצנות שלך?
* יוגב   10/02/12 | 00:23
148. אוהב ישראל
סער שונא ישראל ,מקומו בעזה, בגללו אני לא צופה בתוכנית!
* בן   09/02/12 | 23:00
147. הרצל לא ציוני, רק רון נחמן
הרצל דיבר על אוגנדה. הוא הבין שצריכים להיות ריאליים. רון נחמן מאמין באבדון? האבדון הוא ההפך מציונות. צאי ולמדי גב' חן קדם מקטובי.
* תדי   09/02/12 | 21:22
146. שימוש סלקטיבי במידע
למרות העידון והנימוס סער אינו בקי בעובדות או/ו מעדיף להשמיט או/ו להתעלם מחלק מהן. האדון דבר על בעיית רצף טריטוריאלי שנשלל מהמדינה הפלסטינית כביכול. כדאי לזכור כי בגבולות החלוקה גם למדינה היהודית היו בעיות מבחינת רצף טריטוריאלי. גם לזה לא הסכימו הערבים ומבחינתם רק רצו לזרוק אותנו לים. באשר לחוסר שנאת ישראל כדברי האיש, הוא כנראה שכח פגישה היסטורית בין היטלר לבין חאג' אמין אל חוסייני.
* רות ווילר   09/02/12 | 17:40
145. יאללה אריאל
* אריאל בנשמה    09/02/12 | 16:44
144. לסער .
אני גם רוצה שתקום מדינה פלסטינאית. אבל קודם כל שתכיר בזכות של מדינת ישראל להיות מדינה. כרגע , אריאל וכל השטחים שמעבר לקו הירוק הם בשליטתנו , אז זכותינו לגור שם .אם לסער זה מפריע ,שיילך לגור בעזה עם טלי פחימה. אולי יהיה להם כיף ביחד..
* אני   09/02/12 | 15:26
מדינת ישראל מעולם לא סיפחה רשמית את אריאל
* חלי   10/02/12 | 21:31
143. דרך פשוטה להוציא את סער מבית האח הגדול
פשוט צריך להגיש תלונה למשטרת ישראל על הגרפיטי שסער סקלי ריסס ברחובות. הכל מתועד בערוץ 2. יבואו השוטרים ויעצרו אותו על ונדליזם. המשפט שלו יערך 10 דקות בקושי, אם לא יסכים להסדר טיעון. אני מקווה שהמשטרה תעשה את עבודתה נאמנה ותיקח אותו מייד בפני שופט כדי לתת את הדין על מעשיו. לא לחכות להדחה כדי לרצות את המנהלים של "קשת". עונש חינוכי בשבילו, לדעתי, הוא מאסר על תנאי ו 200 שעות שירות בהסרת גרפיטי. מי בעד?
* אופיר   09/02/12 | 15:24
בעד
אני
* אלינור   09/02/12 | 16:34
חחחחחחחחח אתה רציני?
זה לא היה גרפיטי אמיתי, ההפקה אמרה לו לעשות את זה לצורך תעודת הזהות שלו.
* ליהי   10/02/12 | 21:30
142. ההפקה היא שמאלנית לכן מביאים אנשים כמו סער וכן הומאים למיניהם וצוחקים על הימין
* אלי   09/02/12 | 14:54
אתה צודק! צריכים להכניס רק את הגזע העליון! ישר כוח יהודי יקר!
* אילי   09/02/12 | 21:45
141. סער סקלי
ההפקה צריכה להעיף אותו מיד. יש גבול לדמוקרטיה אי אפשר להחזיק עלוב נפש כזה בתוכנית שאנו משלמים עבורה כדי לצפות בה. אם ההפקה לא תעיף אותו, נצא במחאה נגד התוכנית ושכולם יבטלו את הרכישה. כמה הוא עלוב עם הדיעות המטמטמות שלו.
* רחל -בית שמש   09/02/12 | 13:14
140. סער אם לא טוב לך בארץ אתה מוזמן לעבור לגדה השניה של הירדן.
* צברית   09/02/12 | 11:44
139. אני הייתי שולחת אותו בחזרה לחור שממנו יצא
* אני   09/02/12 | 11:43
138. למה נותנים לעולב הזה במה בפריים טיים, להדיח אותו!
* בושה וחרפה לערוץ 2   09/02/12 | 11:39
137. מהרסייך ומחריביך ממך יצאו
* זו הנבואה לצערנו.   09/02/12 | 11:04
הכוונה לגוים שבסופו של דבר הם ירצו לבנות את בית המקדש
* רון   09/02/12 | 18:08
136. סער צריך להישאר - לאריאל אין מה לחשוש נהפוך הוא
אני לא מהשמאל - אבל מכבד דעה של כל אדם באשר הוא אדם - כל עוד השיח לא גובל באלימות כל שהיא - אין לאף אדם זכות לבטל דעה של אדם אחר - סער מביע את דעותיו , אדם חכם ורהוט ולו היה עומד מולו אדם שיכול היה להביע דעות מנוגדות בצורה חכמה ורהוטה כמוהו - היינו לפחות מקבלים שיח מעניין על נושא שחלוק במחלוקת ואולי כך ניתן היה להגיע לאן שהוא.. כל הטוקבקים המתהלמים, גסי הרוח , האלימים מילולית ויכולים להפוך לאלימות פיזית - מגיעים מאנשים חסרי תרבות דיבור ולא יובילו לשום מקום. סער לא הביתה - להיפך תשמיע דעותיך ואולי מישהוא יוכל להפריחם באותה נימה של סבר תרבות הדיבור כמו שאתה נוהג
* אריאל   09/02/12 | 10:26
135. למה הם אמרו "מחזיר", מה הם חשבו שלקחנו??
* שי   09/02/12 | 10:23
134. כל התגובות פה בושה, זכותו להביע דעה- תקשיבו!!!
* כל ההתלהמות   09/02/12 | 09:59
שי...
זכותו המלאה להביע את דעתו. אני כועסת על כך שהוא כל כך סובל, קשה לו, חוסר צדק מובהק, למה הוא לא עושה משהו בנדון? למשל לרדת לעזה ולהושיט יד למסכנים? הוא יושב בתל אביב, נהנה מאס אם אס שגרם לו להישאר בתוכנית שהוא דואג להצהיר שהיא לא טובה. אז צא מהתוכנית. צא לנו מהמסך. צא לנו מכל החורים. לא עושה לי טוב לשמוע אותו הוא צריך להיות איש של מעשים... לא דיבורים.
cali   09/02/12 | 18:16
בכך שהוא אומר את דעתו בטלוויזיה
הוא גורם ליותר אנשים להיות מודעים למצב ובכך הוא באמת עוזר.
* שרון   24/02/12 | 16:36
133. מדהים איך שאנשים פה קונים "עובדות״
כיוון שנאמרו בטוב טעם ובאלגנטיות ולא בודקים את אמיתותם. או עובדות שונות...
* פקחו עניים.    09/02/12 | 09:55
132. יש להשתמש בעקרון הדמוקרטיה המתגוננת כנסו!!!
על פי עקרון הדמוקרטיה המתגוננת כל אדם שמשתמש בחופש הביטוי בכדי לפגוע במדינה יש לענישו (ראה ערך הנצים ,ששם לא עצורו את היטלר מלהביע את דעתו וזה הסתיים במליוני הרוגים וחלק מהם הם אבות אבותינו)
* סתם בחור ל122 תלמד אזרחות   09/02/12 | 09:53
131. צבוע! אין לו כבוד לבני אדם בפרט ולבני עמו בכלל
bebert   09/02/12 | 09:52
מי שמדבר,. אתה מצדיק התנחלויות ומכבד בני אדם?
רב האנשים רואים מה שנוח להם..
* רוני    09/02/12 | 11:00
130. ההפקה צריכה להעיף אותו יש גבול לקבלת רייטניג
* יעל   09/02/12 | 09:52
129. כל הכבוד על התגובה!!
כל מילה בסלע!
* אחת   09/02/12 | 09:50
128. לסער ודומיו: צבועים! הפלסטינים רוצים אותכם בים אוהב
* אדם כמוך צריך לפנות להם תבית. ומה עם נרצחים יהודים   09/02/12 | 09:38
127. סער צודק ,רק חבל שאין צדק במדינה הזאת.
* S123   09/02/12 | 09:25
מה לעשות זו המדינה שלנו ובזכותה אתה קיים.
cali   09/02/12 | 18:17
ממש לא, אנחנו קיימים בזכות אנשים כמו סער
שבאמת דואגים למדינה ולא מדקלמים סיסמאות ריקות מתוכן.
* אייל   11/02/12 | 16:30
אני לא יודע אם אתה חושב ככה אתה יכול לעבור לגדה השנייה אתה לא רצוי כאן
במקרה של סער הוא מוזמן התאסלם ולבטל את האזרחות שלו ! גועל נפש ואתה יכול לעשות את זה יחד איתו
* כבודו   30/03/12 | 23:15
יופי, עוד סיסמה ריקה מתוכן
הנה, עכשיו הדגמת למה אייל צודק לגמרי- אנחנו קיימים בזכות אנשים כמו סער שבאמת דואגים לגורל המדינה ונלחמים נגד הכיבוש ולא מדקלמים סיסמאות ריקות מתוכן כמוך. אנשים שבאמת רוצים שלום ולא סתם מדברים על זה ושולחים אנשים שאכפת להם לעזה.
* ענת   15/04/12 | 17:17
126. כל הכבוד לתושבי אריאל! עם ישראל לא יכנע לטרור!
* אבי   09/02/12 | 09:05
125. שמעתי את הדברים לצערי הוא קצת קצת קצת צודק
ההתיישבות צריכה לעבור לנגב ולגליל באמת שלמרות כל הצער יש משהו במה שהוא אומר
* אבירם   09/02/12 | 09:00
אז קח את הדברים שלך ולך איתו לאוגנדה
* ממש   09/02/12 | 09:36
שכחת שיש מחסור בקרקעות במדינה
למה לעבור אפשר גם להתיישב באריאל וגם שם...
* ש   09/02/12 | 09:48
נכון מאוד..
* רוני   09/02/12 | 11:00
אתה מוזמן לעבור לנגב
תשמע טוב שאם אתה חושב שתושבי אריאל שגרים איפה שהם גרים מחזיקים את המדינה במידות סבירות אם אתה רוצה להישאר עם ערי המרכז זה מה שיקרה בסופו של דבר.... , אתה גם מוזמן להתחתן עם האידיוט הזה מהאח הגדול ותלכו לגדל ילדים באוגנדה !
* כבודו   30/03/12 | 23:17
מחזיקים את המדינה?
אין שום קשר בין ההתיישבות באריאל לנושא הביטחון והם בעצמם מודים בזה. אריאל הוקמה במטרה למנוע מהפלסטינים להקים מדינה פלסטינית.
* שאול   13/04/12 | 21:40
124. מעדיף ערבי ולא את השמאלני הזה!
* ריאלי   09/02/12 | 09:00
טוב שלא שואלים אותך
* יאיר   09/02/12 | 10:27
זכותו של אדם ליהיות שמאלני, זה קורה לטובים ביותר
שלא מושפעים ולא הושפעו מפוליטיקאים חשוכים שדואגים להון ולשלטון. והיו אחראים לרצח פוליטי, בדרך הסתה של אנשים חלשים ופחדנים.. תפתח את העיניים..
* רוני   09/02/12 | 11:03
נכון ולא לרעים כמוהו.
cali   09/02/12 | 18:18
סער
לכל אדם יש דעות משלו וזכותו להביע אותן.. סכר אדם טוב ,חכם מאוד יש הרבה מעבר לדעותיו..
* בבי   21/02/12 | 07:52
123. להסביר לכם מה זה דמוקרטיה !?
נכון , אני מסכימה עם זה שסער אמר דברים קשים ואני לא מסכימה איתם ומתנגדת להם בכל תוקף אבל ישראל היא מדינה ד-מ-ו-ק-ר-ט-י-ת לאלה ששכחו במקרה ! זכותו להביע דעה ועמדה לגביי מה שבא לו גם אם זה לא מוצא חן בעיניכם ! מצחיק שאני בדיוק לומדת לבגרות באזרחות ויש עיקרון שנקרא עיקרון הפלורליזם, שמעתם עליו ? לפיו כל אחד צריך לקבל את דעתו של האחר בסובלנות.... בקיצור, זכותו המלאה להביע מה שבא לו !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
* liorush141   09/02/12 | 08:45
חמודה, את כל כך תמימה...
בדמוקרטיה הזו הפלורליזם קיים רק כשזה נוגע לדיעות בעלות אופי שמאלני
* מלכישוע   09/02/12 | 14:08
היא לא תמימה היא בעיצומם של לימודים עוד תלמד
cali   09/02/12 | 18:23
להסביר לך משהו אם את כבר בלימודים שלך גב. ליאורוש
תקשיבי חמודה , אני אסביר לך משהו יש דבר כזה שקוראים לו "חוקי יסוד" והכרזת העצמאות במקומו של סער שהוא נמצא כרגע הוא מוזמן להתאסלם לאבד את האזרחות שלו כי מה שהוא עושה זה לפעול נגד מדינתו ודתו .ולעבור לגור בגדה השנייה . דבר שני לא יהיו ערבים ולא רק שלא יהיו גם לא ימכרו להם שטחים בגלל חוק יסוד מקרקעי ישראל . אז אחרי שלמדת שיעור באזרחות טוסי עם סער לאוגנדה.ילדה
* כבודו   30/03/12 | 23:20
122. ל-85
בגלל אנשים כמוך המדינה הזאת נחרבת טיפשה אחת לכי תלמדי קצת הסטוריה יהודית טיפשה"ליברלית" ואם אפשר לבקש ממך בזמנך הפנוי אל תלכי לזרוק אבנים על חיילנו האמיצים "דמוקרטיה"את חיה בלללנד בגלל דמוקרטיה מוגזמת המדינה נהרסת מתי תקלטו את זה כבר
* אחד   09/02/12 | 08:35
לא
בגלל אנשים סותמי פיות ואוהבי מלחמות כמוך הארץ נחרבת. השמאלנים הם אלה שהקימו את המדינה ואלה שבאמת דואגים לשלומה.
* חיים   10/02/12 | 16:43
121. ברי סימון חסרה בוויכוח הייתה מרסקת אותו.
אוי לאותה בושה שנותנים במה לעוכר ישראל .אף אחד מהדיירים לא יודע באמת לענות לחולה הזה . זה נראה כמו לקוח מסרט של תעמולת בחירות של מדינות ערב.היחידות שענו לו זיוה וברי שהגנו בחרוף נפש על המדינה ,ברי הייתה גדולה בויכוח יצא ענקית לא נתנה לו להשחיל מילה זו אהבת ישראל אמיתית בלי פחד ובלי חישובים אסטרטגיים זו האמת עד הפנים . כולם שם פוחדים על מקומם אין להם אידיאולוגיה בגרוש תפנימו ברי הייתה היחידה שיכלה עליו חבל שיצאה..............
* לילוש    09/02/12 | 08:34
ממש לא
לברי סימון אין שום מושג באמת על הסכסוך הישראלי פלסטיני. היא בורה, שטופת מוח וגזענית ומדברת בסיסמאות.
* אורנה   11/02/12 | 01:04
120. הפקה השאירה אותו .
הפקה מגעילה
* יהודי   09/02/12 | 08:31
119. הוא מזמן היה צריך לעוף תדיחווווו אותוווווווווו
* דן   09/02/12 | 08:30
118. להעיף את סער מההההר !
* אמיר   09/02/12 | 08:30
117. סער\ סעיד
אתה יותר גרוע מערבי , אתה הסרטן של המדינה . יותר מביש היה לראות את האנשים באח הגדול , מקשיבים בייחוד את ערן "עלק פטריוט " (אידיוט ) , כמו סיסי ישבת שם ולא הגבת . סער בכיף הייתי מכניס אותך לכלא עם מרוואן ברגוטי שישחק איתך "אבא ואימא.
db1967   09/02/12 | 08:28
116. חבל שסער מדבר כך הבן אדם חכם לשמוע את קותי זה יותר גרוע
* חני   09/02/12 | 08:22
115. סער הוא הדבר הכי טוב שקרה לאח הגדול
גם אם לא מסכימים איתו הוא מראה עוד צד במדינה ובחשיבה שעד עכשיו אפ אחד לא הראה. הוא מראה לילדים כמוני שיש עוד דרך מחשבה ולא רק מה שמלמדים בבית ספר, יש אפשרות להיות עם דעות אחרות של השאר .
* בת 14   09/02/12 | 08:12
114. good for you Saar.
SOmeone had to say the truth as it is!!!! you are awsome and brave!!!
* jj   09/02/12 | 08:01
113. הרי יש לו דעות כמו כל הברנזה מולי,שפרה ו-ד לוסטיג ושות'
* חן   09/02/12 | 07:58
נו באמת???!!!!! את הוזה???!!!
cali   09/02/12 | 18:25
112. ציטוט! כנסו ונפתח בדיון אמיתי פה
"העיר אריאל היא התנחלות השוכנת בלב השומרון. היא הוקמה בשנת 1978, ובשנת 1998 הוכרזה כעיר. לאחר מלחמת ששת הימים יצא שר הביטחון משה דיין בקריאה ליישוּב הארץ ובעקבותיה החלה קבוצה של ארבעה חברים - כולם עובדי התעשייה הצבאית - לגבש רעיון להקמת יישוב בשומרון" "מעמדה של העיר בהסכם עתידי עם הפלסטינים שנוי במחלוקת - העיר נכללה בשטחים שיסופחו לישראל על פי ההצעה הפלסטינית שהוצגה בשיחות טאבה בינואר 2001, וגם ב"הסכם המדף" שהציג ראש הממשלה אהוד אולמרט בפני אבו מאזן בספטמבר 2008 נכללת הדרישה להשארת גוש אריאל בריבונות ישראלית, בכפוף לחילופי שטחים‏. גורמים פלסטינים רשמיים מציגים, מאידך, עמדות שלפיהן הם רואים את שטח העיר כשטח פלסטיני".
* הדר   09/02/12 | 07:30
111. עם אנשים כמו סער,, מתחילים לראות עוד צדדים בחיינו ראבאק יש עוד אנשים על הכדור..
* נירית    09/02/12 | 07:00