נשים
תגובות (109 תגובות ב-56 דיונים)
56. אני הייתי מדבר על שיתוף פעולה במקום
על מלחמה. המלחמות אנחנו הרבה יותר טובים מכן. אל תאלצו אותנו,הגברים הנורמטיביים, להלחם מלחמה שאנחנו לא רוצים בה כי אם כן אתן תפסידו בה.
* נורמטיבי   20/11/17 | 21:28
55. שטויות במיץ
את לא מפחידה אף אחד
* גבר   15/11/17 | 14:41
54. פסיכית לגמרי
* גבר   15/11/17 | 13:28
53. אף אחד לא תפס בפוסי, כי אין מה לתפוס שם
זה חור שחור, בוש, מה יש לתפוס? אפילו טראמפ שדבר על זה סתם התלוצץ, הוא לא תפס לאף אחת בכוס. תפסיקי להשלות את עצמך שיש מה לתפוס, אין שם כלום! מתלבשות כמו סלאטס ומתלוננות, מה אני אוביקט מיני? אלא מה!
* עמי   14/11/17 | 04:02
52. אחרי שקראתי את התגובה שלך, משה- יש מצב האיי קיו שלך מאוד נמוך
1.אתה מציג את זה כתנאי שאתם תשמרו על הידיים/זי ן/פה שלכם, אנחנו נצטרך לאסוף/לשלם ועוד דברים שניחשבים גבריים. קודם כל , אין בעיה, דבר שני, אם תסתכל על זה טוב טוב, אם באמת תכבד מישהי ותכבד אותה כמו שאתה מכבד את אמא שלך, אתה לא תציב לה תנאים כאלה, יהיה לך חשק לשלם עלייה, לאסוף אותה ולעשות בשבילה דברים גם אם אתה יודע שאסור לך להטרידה ועלייך לשמור על הידיים/הזי ן/הפה. 2.אתה יוצא מנקודת הנחה שאנחנו ניצטער על זה ולא נוכל לחיות ככה , ולא נחזיק מעמד , תן לנו קצת קרדיט, אתה לא יודע על מה אתה מדבר, קלולס לגמרי . "בלי התשומת לב של גברים אתן לא יכולות לחיות" - זה אתה טוען , שאתה מכיר לעומק כל אישה ואישה על פני כדור הארץ ויודע איך היא פועלת , חושבת ומגיבה. 3. למה אתה מניח שחיבוק זה בקטגורייה של הטרדה מינית ?
* גדכד   13/11/17 | 11:48
51. תמי צודקת.. חבל שאתה לא מבין ש..
עם הכוח הפיזי של הגברים והמוח החכם של האישה העולם יכול להגיע לדבר ניפלא , במקום זה , העולם נשלט במשך מאות שנים ע"י הגברים והוא עולם גרוע בגלל מי שהוא מנוהל על ידיו ..
* תמי צודקת   13/11/17 | 11:03
50. לגע בי גזית יש אגו גדול ופה מסריח, נקודה.
* אדל   13/11/17 | 07:51
49. בזמן שאתן ישבתן בבית אנחנו מתנו במיליונים לשמור עליכן...
הנשים שכחו שלאורך כל ההיסטוריה הגנו עליכן בגופנו ומסרנו נפשנו בשביל כן... יום יבוא ותתעוררו בבהלה כשתבינו שאת המלחמות שלכן תאלצו להילחם לבד
* שחכתן   12/11/17 | 19:03
מי יושבת?
בזמן שאתם יושבים עם הבירה והגרעינים מול משחק כדורגל, אנחנו תמיד מטפלות בבית ובילדים (בנוסף למקומות העבודה שלנו). וכשילד חולה או צריך ללכת לרופא, זה בד"כ נופל על האמא. אתם מגדלים כרס של בירה. אנחנו סוחבות את הילדים שלכם ועוברות לידה כואבת שאף גבר לא היה עומד בה. ציר אחד ואתם קופצים ממגדל מרוב כאבים. אתם נחים אחרי העבודה. אנחנו מנקות, עושות כביסה, מטפלות בילדים, מכינות אוכל, מקלחות ילדים ומשכיבות אותם. רובכם חושבים שמגיע לכם פרס נובל אם אתם מקריאים סיפור לילד במיטה. יש כמה צדיקים בודדים ונדירים. ואת רוב המלחמות יזמו גברים מלכתחילה. אנחנו יכולות להסתדר בלעדיהן. ולא מדובר כאן במלחמה אלא במאבק נגד חוסר צדק וגברים עם ידיים ארוכות מדי. תתנהגו כמו שצריך אז לא תהיה סיבה להיאבק.
* שכחת   12/11/17 | 20:58
אתם אסרתם עלינו להילחם ....אידיוט
1. גברים גורמים למלחמות 2. אתם פאקינג מנעתם מאיתנו להילחם !
* המב   13/11/17 | 10:54
48. אמת
פוסט מרגש ונכון
* bella   12/11/17 | 12:21
47. יש נשים הזויות
עושה חשק להגיד לחיילים להפסיק לשמור על הגבולות כדי שתביני מלחמה מה היא
* אחד   12/11/17 | 08:17
במשך שנים מנעתם מנשים להילחם ביחד איתכם,
אם הייתי יותר חכם היית יודע שנשים הישתוקקו לשיוון אך גברים במהלך ההיסטוריה מנעו ואסרו על נשים להילחם ! מנעו מנשים לעשות הרבה דברים , אפילו הדברים הכי פשוטים ... אפילו לצייר - היה מחוץ לחוק בשביל נשים !!!!!!! אז דחוף את זה לתחת
* המנ   13/11/17 | 10:57
גברים גורמים למלחמות במלא
בלי הגברים לא היו מלחמות
* אישה   26/11/17 | 13:44
46. מלחמת המינים - למאמינים
תקשורת ועיתונות חופשית, מדיה חברתית, רכילות פולשנית. המהפכה הפמיניסטית הינה מהתשובות בהיסטוריה האנושית. אך הגל השוטף ומתנפץ בסלעי הבושה הביזיון וכלימה, הינו גל שיחלוף כלא היה, שכן צדק נעשה בשלום ולאו מלחמה. החברה המודרנית מערבית ליברלית יצרה יצור כלאיים, אישה אלימה,מסוכנת,ובריונית. האישה החדשה מנצלת את היותה אישה לקידום צרכיה ומהוויה, וכשזה לא מסתדר, תוקפת באכזריות ועורפת ראשים. ואז, קמה לה התנועה הלהטבית לחיזוק המורל. ומה המניע-כסף ומעמד. כסף. יש נשים מדוכאות במשטרים אפלים שיש להגן על זכויותיהן ביד רמה, אך מה שקורה כיום זו בדיחה. כל אישה החווה את שחוותה מן העניין לדווח בצינורות המקובלים. תפקידה של עיתונות לסקר אירועים כפי שהם במהימנות, תוך שמירה על הקוד האתי. אין מתפקיד עיתונאים ואנשי תקשורת לחקור, לשפוט,להחליט ולהוציא להורג. זהו הוא תפקידו של בית משפט דמוקרטי. יש להגן על זכויות נשים בכל תוקף, אך זו לא הדרך. אישה תמיד אישה.
* Josephblackjana   12/11/17 | 07:14
45. לא הפסקת להכפיש את הנשיא קצב
כל כלב בא יומו
* שלומי   12/11/17 | 00:11
44. רותם, יודעים שהיה לך קטע עם זק
* מישהו שיודע   11/11/17 | 11:16
אכן נראתה מאוהבת ומעריצה אותו.
* אאוצ'..   11/11/17 | 18:18
43. כדאי לשאול, לא?
מה שיקבע מה מותר או אסור בחיזור הוא פשוט: תשאל אם אתה יכול לנשק, לחבק, ואל תחליט על דעת עצמך מה טוב לה ומה רע. אל תצא מתוך הנחה שלא יכול להיות שלא אוהבים את נשיקותיך (שלא לדבר על הריח...) , את חיבוקיך.. את בדיחותיך ( הלא כל כך מצחיקות, למען האמת..)
* מלי   11/11/17 | 10:41
אתה צודק
לכתוב את הבקשות בצורה מסודרת. להתיעץ עם עו"ד לפני מסירת הבקשות.
* אילן   12/11/17 | 02:36
42. איך נותנים בכלל לכתבת הזאת לכתוב בנושא הזה
* המבין מבין למה   11/11/17 | 10:19
41. לגבי גזית יש פה מסריח בכל המובנים איכססססססססססססססססס
* שרה   11/11/17 | 08:21
40. אנו נמצאים בתקופה בה הכל נחשף כולל השקרים
* דן ה   11/11/17 | 06:22
39. מי יכול לבוא ולקבוע היכן ניגמר המותר ומתחיל האסור
* יצאק   10/11/17 | 22:35
אני אסביר לך ולשאר האנשים שלא מבינים:
קוראים לזה "גבולות": כמו שאתה יודע שאסור לגנוב, להרביץ ולרצוח, ככה אסור לנשק ולגעת באישה בלי רשות. מבין? מי שאונס חושב שהכל מותר לו והכל מגיע לו. כנראה שהוריו לא חינכו אותו כמו שצריך ולא לימדו אותו על גבולות. כמו שלא תיקח משהו שלא שייך לך בלי רשות (כלומר לא תגנוב), ככה אל תאנוס או תיגע באישה בלי רשות (ובטח שלא בכוח). זה עד כדי כך פשוט.
* תמי   11/11/17 | 12:01
חחח זה פשוט אבל אם אמרת לאישה שהתספורת החדשה יפה לה
לפי תפיסתן זו גם הטרדה, מה עוד שנשים מרשות לעצמן לעשות זאת ויותר ולגברים אין זכות להתלונן
* אחד   12/11/17 | 08:19
איזה שטויות.
אתה יודע יפה מאד שלתת למישהי מחמאה על תספורת זאת לא הטרדה. אל תבלבל את המוח.
* תמי   12/11/17 | 16:00
לא מכיר אותך אבל את מפחידהאותי
יש סגנון אחד ופתרון אחד בלבד ישנם גברים שמחזרים באגרסיביות ישנן נשים שמחזרות אחרי גבר רק שבשפתן של הנשים זה ניקרא פיתוי נשים כמוך מפחידות אותי כי לעניות דעתי גם אתלא סימנת גבולות בצורה ברורה מכאן אני קורא לכל אותן נשים שלא מקבלותאת הטרנד החדש בצורה עיוורת להשמיע קולן
* יצאק   15/11/17 | 12:13
38. נשים יקרות פרופורציה
איני בא לטעון כנגד הגל החדש של נשים אשר החליטו לקום לאחר שנים לא מעטות ולספר את מה שקרה להם אבל (ואני לא מקל ראש בכך )אבל ברצוני להסב את תשומת לבכן נשים יקרות כן דברים כאלו קרו קורים ויקרו ואיני מסכים להם כלל כל אחת ואחת מנקודת מבטה והרגשתה האישית תתייחס לעניין ותיקח אותו לאן שהיא רוצה אבל תחשבו לרגע עלינו הגברים שנולדנו לחזר (אלא והגיע המשיח ונשים יחזרו אחרינו)וזה ברוב המקרים חלק ממשחק המינים האם בעצם הפרסום האגרסבי וההתעסקות הכמעט אובסיסיבית בעניין תהפוך חלק מאיתנו לאנמים ולא נירצה לקחת חלק במשחק רק מעצם העובדה שייתכן שמחר נימצא עצמנו אחרי סוגר ובריח או עם כותרת בעיתון שתשנה בין לילה את חיינו אז מי הוא או היא שיכול לבוא ולהסביר היכן עובר הגבול הדק בין חיזור לכפייה
* יצאק   10/11/17 | 22:16
רוצה לדעת מה הגבולות? לא חינכו אותך מבטן ולידה? אז בבקשה-
על אף שאני בטוחה שאתה יודע בעצמך איפה עובר הגבול בין חיזור להטרדה, הינה כללים ברורים לכל אלה שעדיין תוהים- 1. כשאתה הבוס או בעל השפעה על עתידי המקצועי- אתה לא משתמש בגסויות או "מחמאות" על שום חלק בגופי. אתה לא שולח תמונות או סרטונים שיש בהם רמיזות מיניות ואתה שומר על סביבת עבודה מקצועית נטולת מתח מיני. 2. בשום מקום פומבי, קרי- אוטובוס, ים, בריכה, קולנוע, או בכל מקום אחר בו יש לך הזדמנות כי חשוך או אתה מוסתר או אתה מאחוריי- אתה לא שולח ידיים לשום חלק בגופי. 3. אם יש לך השפעה כלשהי על עתידי המקצועי- אתה לא מחזר אחריי. אלא אם מישהו מאיתנו התפטר קודם. 4. כשאני אומרת לא או די או תפסיק או כל נגזרת של הפעולות האלה- זה אומר שאתה חרגת מגבולות הטעם הטוב ואני לא מסכימה שתמשיך בקו הזה ואתה חייב להפסיק. לא לנסות שוב ושוב - להפסיק! 5. כשאני הולכת ברחוב במיני קצרצר, מחשוף עד הפופיק, מענטזת בחיוך ענק כלפיך- זה לא אומר שאני מזמינה אונס, תשומת לב כן, חיוך כן, תחייך חזרה, תסתכל חופשי, אבל את המילים המלוכלכות תשאיר לחדר המיטות עם בת זוגך! נכון ידעת הכל בעצמך?!?
* מיקי   11/11/17 | 08:47
מיקי שאפו על התגובה.
אני רק מקווה שהתגובה המעולה שלך לא נופלת על אוזניים ערלות. למרבה הצער, רוב המגיבים במאקו מעדיפים להאשים קרבנות ולתקוף (מילולית) נשים מאשר להפנים שפשוט צריך להתנהג כמו בני אדם ולשמור על הידיים ועל הפה. להפתעתי, חלק מהמגיבים הן נשים (או גברים שמתחזים לנשים). הכי קל להגיד על כל הנשים שהן שקרניות או "שק של נחשים" (נתקלת הרבה בתגובה העלובה הזאת) במקום פשוט להתנהג כמו בן אדם.
* תמי   11/11/17 | 12:08
בהמשך לסעיף 3,
ואתה גם לא מתנה את קבלתי לעבודה/המשך העסקתי/קידומי בזה שאשכב איתך, ברור?. לאדם מוכשר ובמקרה זה אישה, מגיע להתקדם ולמצות את היכולות שלה מבלי שתכניס שיקולים לא מקצועיים למערכת השיקולים. היית רוצה עובדת לא מקצועית שקיבלה את תפקידה רק כי הסכימה לעשות משהו שמישהי אחרת לא רצתה?
* אני   12/11/17 | 03:46
צר לי אבל את ובגדול טועה
בואי ואומר לך כך בנשא התעסוקה עוד לא שמעתי לא שופטת בית משפט לא עורכת דין לא מהנדסת מדופלמת לא מנכ"לית חברה לא אשת עסקים לא מורה בבית ספר ועוד כהנה וכהנה שמתלוננת על הטרדה שאירעה בעבר ובהתאם לאוירה אז לא העזה להתלונן אלא רק עכשיו אם את כל כך נבונה והחלטית תעשי לי טובה קטנה ותנסי לבנות איזו שהוא חתך מאפיין של המתלוננות למינהן ומהיא השכלתן ותחום עיסוקן(תשובה זו אינה באה להתיר או לתמוך בהטרדה כלשהיא של נשים אלה תשובה לפוסט ציני חד צדדי)
* יצאק   15/11/17 | 12:49
לא על זה מדובר תפתחי אןזנים ותביני על מה הוא מלין
* אחד   12/11/17 | 08:20
אתה כניראה ילד קטן , מיקי ענתה לעניין על השאלות שלו ...
* עכ   13/11/17 | 10:59
חינוך מבטן ומלידה
אני חייב להשיב לך ומקווה שתקראי את זה היטב אימי עליה השלום( אשה אלמנה שגידלה בכוחות עצמה 5 ילדים לתפארת)היתה יכולה לו יכלה להיות סמל ומופת לחינוך מצויין בכל תחומי החיים שאיפה למצויינות כיבוד הזולת וחתירה לאמת גם בנושא המיני ידעה להעביר את המסר הנכון וההתנהגות הראויה רק דוגמא אחת מני רבות בעודנו ילדים קטנים כשפורסמה תמונה של אשה חשופת חזה ואנחנו היינו נבוכים היא לא אסרה עלינו להסתכל אלא הסבירה שחזה של אשה הינו חלק הגוף שלה ואין בכך דבר מוזר וכך היה לאורך כל הדרך שניתקלנו בנושאים שבינו לבינה וכך עד היום איננו רואים באישה אובייקט מיני אלא אשה לכל דבר זה לגבי החינוך כדאי שתפנימי לגבי החלק האחרון בתשובתך כן הייתי מעסיק נשים במסגרת תפקידי ותסבירי לי בבקשה למה כשאחת הפקידות מופיעה לעבודה בלבוש חושפני ולא משאירה הרבה לדמיון וכשאני מנהל עימה שיחה ומביט לשמיים (מבושה) למה? (במקרה הנ"ל שלחתי אותה הבייתה וציינתי בפניה כי עליה להופיע בלבוש הולם היום זה ניקרא הטרדה)
* יצאק   15/11/17 | 12:33
תשובתך
צינית חד צדדית ואנה מייחסת למכתב כלל אלא מייחסת לכלל את ההתנהגותשל קומץ גברים עלובים נצלנים מלאי אגו אשר מנצלים את מעמדם או תפקידם לניצול כל דבר ולא רק בתחום הנשי
* יצאק    15/11/17 | 13:03
37. שמרנות וקדמה
היום, בני ציפר כתב הארץ הדגול טען שהרצון שלנו הנשים שיכבדו אותנו הנו אקט שמרני ומיושן. ז"א שליברליות היא הטרדה, אלימות מינית והעלבה. פתטי...
* מירי   10/11/17 | 14:23
36. נשים נמאסתם, חבורת קרציות חובבות תשומת לב.
בסופו של דבר, "המהפכה שלכן" תגרום לכם נזק! גברים היו יישארו המין החזק, זו היא דרך האבולוציה!
* יפתח    10/11/17 | 12:54
גברים הם המין החזק
ונשים הן המין החכם. עדיף מוח על פני כוח.
* תמר   10/11/17 | 18:23
תמשיכו להחמיא אחת לשניה שאתן חכמות
* מה הבדיחה הזאת?   14/11/17 | 04:06
35. ל-17
ממש דני בטח היית דני עכשיו דניאלה
* אסף   10/11/17 | 12:39
34. צריך כמו ארצות סקנדינביה
רוב הילדים נולדים מתרומות זרע לחד הוריות. כמעט כל השדרה הציבורית המצוינת נשית.. מאחות עד ראש ממשלה. כמעט כל השוק החופשי מאוד והרווחי מאוד הוא גברי. סקס עבור גברים הוא פשוט לצאת מהבית בערב לפאב והאמזונות עפות עליך. שום סיבה לקשר וכל מחויבות פרושה אחריות וזה למד הגבר הסקנדינבי מצוין זה הדבר האחרון שמועיל לאיכות חייו. זכויות הנשים מוטרפות 3 שנים חופשת לידה וילדים שמטופלים מרגע שנולדו על ידי המדינה. כל שיחה בכל נושא הנשים שם יטענו שהשיח הוא שוביניסטי. הגברים שותקים וחיים את חייהם הטובים מאוד. בידקו את רמת האושר שם אצל נשים וגברים ו ב ה צ ל ח ה ללסביות אתן בדרך לקחת את כולנו לשם.
* גול עצמי    10/11/17 | 12:02
כזאת הצלחה שאחוז ההתאבדויות שם הוא הגבוה בעולם
* מישהו   11/11/17 | 18:21
וזה עוד לפני שבדקת עד כמה הסקנדינבית
הן לוקחות את כולנו לשם ומצבה של האישה לא ישתפר אלה זה של הגבר. רבק הן עושות צבא מפרנסות וחרמניות תמידית (כן הנישואין מדכאים את החשק המיני שעכשיו יפרח שוב כי לנשים אין פרטנר קבוע להתעמר בו) אנחנו בדרך לגן עדן גברי
* מאושרת   12/11/17 | 03:58
אין שום דבר רע בלהיות חרמנית תמיד
* עכשיו בא לי לעבור לסקנדינביה   13/11/17 | 11:05
33. מיזאנדריה קוראים לזה...שנאת גברים.
* דניאל   10/11/17 | 11:58
32. הלוואי ויכולתי להסביר עד כמה בא למות מהטרדה מינית:(
על פניו לא נשמע נורא. אז אמרו או נגעו ושום דבר בעצם לא קרה. אין לכם מושג עד כמה הושפלתי ולא אמרתי מילה. חשבתי שזה בסדר. והרצון לשתוק ולא לעשות רעש סביבי היה פרי חינוך. וכן, אולי זו תחילת מהפכה. וזה טוב. אפילו טוב מאוד:)
* אחת   10/11/17 | 11:58
הוטרדתי מס פעמים ע״י נשים לא לקחתי קשה ולא היה נורא
לפעמים אפילו מחמיא
* אחד   12/11/17 | 08:23
כשיבוא אלייך
גבר דוחה ומגעיל ויחמיא לך עם הקול המגעיל שלו והמבט המכוער והמטריד שלו כולו מבסוט , אתה תבין את הגועל ותרוץ לבכות במקלחת , בטח אם אישה באה והחמיאה לך הרגשת מוחמא , גם נשים ירגישו טוב אם תחמיא להן אישה חחחע
* כגגכ   13/11/17 | 11:08
31. ההטרדות הן תולדה של ההפקרות המינית של הדור האחרון החל מסוף שנות הששים
* הצנע לכת   10/11/17 | 11:50
30. תחשפו את כולם את כל העאלק נאורים .. תרבותיים !! בפועל מסתבר שמאלנים מטרידנים אנסים בזויים .. קדימה לחשוף את כולם....
* אור   10/11/17 | 11:46
29. דמעתי.. סוף סוף קולנו נשמע
עוד כתבות כאלה בעמוד הראשי. דווקא עבור אלה שמפחדות לדבר, מפחדות להשתחרר מתפיסות ישנות, מפחדות ממה שיגידו. דווקא עבור הגברים הטובים, צריך להשמיע קולנו. צריך לנקז את הביוב, בשביל כולנו
* תודה למאקו   10/11/17 | 11:41
28. להכניס את כל הגברים לכלא מיד!
* דני   10/11/17 | 11:37
27. גע-בי גזית...
* דוד   10/11/17 | 11:36
26. למה הדיבור האלים "לערוף ראשים" מה זה??? אתן הופכות למפלצות
* רוי   10/11/17 | 11:30
25. אף אחד לא תופס בפוסי. רק בראש.
* מתי תלמדי אחיזה נכונה?   10/11/17 | 11:27
אמן ידחפו לך גזר לתחת יא מגעיל
* עכי   13/11/17 | 11:09
24. לא מלחמה אלא "מהפכה".
שינוי מהותי. רעידת אדמה. אבל אין צורך לקרוא לזה מלחמה, כי מלחמה נגמרת בכך שצד אחד מובס. וכאן אין צדדים מובסים. כאן שתי צורות אנוש צריכות ללמוד לחיות זו עם זו בצורה שונה מזו שהורגלו לה אלפי שנים (ומאות אלפי שנים). וכולנו מגששים את הדרך גם הגברים וגם הנשים. ולא צריך להידרש לשם כך למילה הלועזית "פוסי". זה מתחיל בכך שנתחיל (אנחנו הנשים) להקשיב לקול הפנימי שלנו ולכבד אותו. אפילו באתרי היכרויות. אפילו במילים הכי פשוטות. עד שנמצא את הדיאלוג הנכון לנו. בהצלחה לכולנו.
* מישי   10/11/17 | 11:27
23. במלחמה הזו רק אתן תפסידו. כי זה הזוי.
זה נהיה פאטתי...חסר טעם....ורק מוריד אתכן. כי ממש הגזמתן.
* בן   10/11/17 | 11:27
חשבת אולי לרגע שאם זה הפך לתופעה עולמית אנחנו לא מגזימות?
* חיכעיטכ   13/11/17 | 11:11
22. אלו המכשפות של העולם החדש. נרי ליבנה נראית ממש מכשפה!
* סתם הערה   10/11/17 | 11:22
אם אתה מחליט לקרוא לאנשים מכשפות/מכשפים על פי מראה
זה הופך 80% מהגברים למכשפים כי אוי בוי, אתם מין מאוד מכוער ...
* דגכדג   13/11/17 | 11:12
21. גברים אל תעשו צבא!
תנו לפמיניסטיות לעשות.
* הצודק   10/11/17 | 11:20
נשים לא משרתות בצבא? כולל לוחמות?
כולם צריכים להיות בצבא, כל אחד לפי יכולתו. (גם ערבים, דתיים וכל השאר. כל עוד זה צבא חובה.)
* מישי   10/11/17 | 11:35
הצבא יכול להסתדר מצויין ללא נשים
* אחד   12/11/17 | 08:24
אולי יום אחד ימציאו רחם כדי שתוכלו למחוק את הנשים מהעולם
וככה הוא יהרס במהרה
* כעגי   13/11/17 | 11:13
20. דברי חכמים בנחת נשמעים.
פמיניזם הוא לא מלחמת מינים, פמיניזם הוא לא העצמת האישה אלה שיוונה לגבר והגבר אליה. לא מדובר במלחמה( לא פלא שאנשים נגד פמיניזם בדרך הזו) אלה בשלום,שווין.
* רוקי   10/11/17 | 11:10
19. עוד מעט גברים יהיו כמו מומיות, לא ידברו עם נשים מהפחד, לא יחמיאו
לנשים, ואז נשים ירגישו מה זה לא להיות מחוזרות.
* נשית ביותר   10/11/17 | 10:44
אני לא רוצה להיות "מחוזרת".
אני רוצה תקשורת בין אנשים. אני אדבר איתו והוא ידבר איתי. ושנינו "נחזר" אחד אחרי השני.
* מישי   10/11/17 | 11:35
את לא מלא נשים נורמאליות כן
* אחד   12/11/17 | 08:25
אתה כניראה ילדונצ'יק, אם לא הבנת את מה שמישי כתבה
* גיגי   13/11/17 | 11:15
18. אוי מספיק עם הטרנד הזה! כולם הוטרדו מינית הבנו! על כל אחד לעשות
עליהום בתקשורת? ולרמוס אותו? די
* אשה אשה   10/11/17 | 10:42
מתי תבין שזה פצע עמוק לאישה שעברה זאת ? כניראה שמגיע שירמסו
* עיכ   13/11/17 | 11:16
17. יש לחשוף את המנוולים אחד אחד. עד האחרון שבהם.
בלי הנחות ובלי רחמים. ואם פה ושם יהיו גם כאלה שמעשיהם היו מינוריים מאד, אז חבל עליהם וזה מחיר שהחברה יכולה לשלם כדי לנקות את האורוות. חובה להכות בברזל בעודו חם. אח"כ נתעורר לעולם יפה וצודק יותר.
* דני   10/11/17 | 10:42
16. בשם הפמיניזם
הרסו את מוסד הנישואים ואת התא המשפחתי ועכשיו שישרף העולם
* כל הכבוד   10/11/17 | 10:39
לא הרסו כלום, אלא דברים משתנים. ככה זה.
זה כמו שתגיד שהסלולרי הרס את הטלפון הנייח. כן, הוא "הרס" אותו, אבל האם זה רע? (ממש לא.)
* מישי   10/11/17 | 11:36
האמת היא שנכון שלא כל דבר חדש שמחליף את הישן הוא רע
אבל להריסת התא המשפחתי יש היו ויהיו השלכות שרובן לא הכי טובות את רק צריכה לקרוא מה זה עושה לילדים כשחסרה להם דמות הורית אחת (בדרך כלל גבר) ההשלכות הפיננסיות לחצאי המשפחות הללו וכולי וכולי הריסת התא המשפחתי הייתה טעות שאנחנו עוד נראה את ההשלכות שלה לעוד הרבה זמן (אני אישית חושב שאפילו עוד לא התחלנו לראות את ההשלכות החמורות ביותר שזה יביא עלינו
* Mghhvv   28/11/17 | 02:52
15. נשים בסוף יחזרו למטבח כי הן לא רוצות לעבוד.
רק לבלות בבתי קפה
* rossbud   10/11/17 | 10:23
תחזור למערה שלך.
בעצם מעולם לא יצאת משם.
* דניאלה   10/11/17 | 17:52
אני חושבת שאין לך מושג בנשים או בחיים עצמם בכלל
* כעגע   13/11/17 | 11:17
14. פוסט מושלם! זה מה שגברים עדיין לא מבינים שגם על חטאי אבות משלמים!!!
* אמיתית   10/11/17 | 10:22
אז מה עם אבא שלך?
איך הגבר המדכא הזה ישלם על מעשיו? או על מעשי אביו או סבו? אגב גם את בתו למה רק אלו עם כרומוזום y צריכים לשלם או להיחשב אנסים אם גם גברים נאנסים ונפגעים וכן זה יכול לקרות גם מידי הנשים העדינות.
* בחור    10/11/17 | 10:54
אני בעד שכל הגברים יאנסו קשה בתחת
לפי התגובות פה ניראה שרק ככה תבינו
* כדעגכ   13/11/17 | 11:18
למה את מאחלת לנו סטיה מינית?
* זה חולני   14/11/17 | 04:10
כדי שתבין איך זה מרגיש אידיוט
צריך לאנוס אותך פעמיים בתחת.
* אתה חולני   03/12/17 | 12:14
13. תודה!
פוסט מהמם
* בוכה מהתרגשות   10/11/17 | 10:07
12. כמה שטויות בכתבה אחת. גם שופטות משחררות אנסים או מקלות בעונשם
* מריחת שטויות   10/11/17 | 10:01
11. זעם הנשי גורר זעם גברי.שיקח אותנו לימי הביניים
* ירדן   10/11/17 | 09:54
10. אמ לק - כל הגברים מטרידים ואנסים
ולנו הפמיניסטיות אין בעיה להרוס קריירות של אנשים רק בשביל כמה לייקים בפייסבוק גם אם הם לא עשו כלום
* יוסי   10/11/17 | 09:52
90 % מהתלונות קרו באמת . אתם פשוט כ"כ אוהבים להיתמקד ב10% שלא
כי קשה לכם להודות שאתם שייכים למין אלים ואכזר
* עיכי   13/11/17 | 11:20
9. מחאה של משועממות
פתאום כולם נזכרות שלפני 50 שנה מישהו התחיל איתם. במקום לנסות להתפרסם עם ״זכרונות״ עבר פשוט תדפקו סטירה למי שמנסה לעשות זאת ותאמינו לי הסיפוק יהיה הרבה יותר טוב...
* אלירן   10/11/17 | 09:37
המוח שלך עוד לא הגיע לבגרות ובשלות
אם היית קצת יותר חכם או לפחות משתדל לאמץ את המוח , היית מנסה להבין מאיזה מקום הנשים באות . מקום של כאב , של פחד , של טראומה . אולי אתה צריך לעבור אונס/הטרדה מינית ממישהו דוחה , ממישהו מפחיד או בעל כוח (בוס לדוגמא) , אני רוצה לראת אם אתה תראה את זה בתור " זכרון עבר" או נותן לו סטירה וממשיך הלאה . קל לדבר דיבורים
* גכדג   13/11/17 | 11:23
8. היום זה ההיפך
היום נשים מדכאות גברים
* איציק    10/11/17 | 09:26
אז אולי כדאי שתשתוק ותתמודד אם זה כמו שאנחנו אולצנו לעשות שנים
* גדכדג   13/11/17 | 11:24
7. שמאלן כמובן
* מה לא תעשו כדאי להצדיק    10/11/17 | 09:21
"כדי" לא "כדאי".
ומה הקשר לפוליטיקה עכשיו?
* המורה לעברית   10/11/17 | 17:47