סלבס
תגובות (215 תגובות ב-116 דיונים)
116. גם האבא וגם האמא פרפרים נחמדים
* גדי   02/12/19 | 12:44
115. עדי
מעניין אני יודעת עליך אולי מאז שנולדתי אז׳ איפה הסוד ?אולי תשאלי את אימך מה הסיפור האמיתי ולמה לא דיברת וחספת את עצמך כאשר ספי אביך היה בחיים והיה יכול לענות ולדבר מעניין למה עכשיו כאשר הוא איננו ובאמצע השבעה
* חוה   14/12/13 | 12:08
114. גם אם היה חי לא יכול להגיב כי לא יכול לדבר
* א   09/12/13 | 08:45
113. הלו...
זאת לא חוכמה גדולה לדבר על ניפטר שאולי היה עונה . עכשיו שאיננו פיתאום פונים לתיקשורת. למה לא פנתה לתיקשורת כשהיה חי? לאן הכוונות שלהן רצות? יש רק תשובה אחת !!!! ומי שפיכח דיו יבין. אין לכם זכות ללכלך על הניפלא הזה!
* a   08/12/13 | 17:12
112. מסכנה
* לפי ההלכה היא צריכה לשבת שבעה על אביה   08/12/13 | 15:42
111. יש לו בת חוקית שגדולה מעדי ב-שנה וחצי בלבד!!!
בגד באשתו כשהיא בהריון, חלאה
* "איש משפחה"   08/12/13 | 15:00
תעשה חשבון
אם הבת החוקית גדולה מעדי בשנה וחצי מדובר בהפרש של 18 חודשים. הריון בבני אדם לוקח 9 חודשים בלבד. אתה צריך שיעורי עזר במתמטיקה.
* מממ   11/12/13 | 16:14
110. בעיני הוא לא היה בדרן,ומתברר שהוא גם לא היה
* אדם....   08/12/13 | 13:07
109. איכססס ..גועל נפש איך אפשר להתעלם מבשר מבשרך
* אעלק איש משפחה למופת   08/12/13 | 13:06
108. יש המון ילדים כאלה לחד הוריות וגם לנשואות
תבדקו ברווחה את הנתון של ילדים לנשים נשואות שאינם שייכים לבעל והוא לא מודע לכך.הנתון יזעזע אתכם.
* בתיה   08/12/13 | 11:40
107. ביבי כדאי שתחשוב
זו לא קלטת לוהטת, זו בת אמיתית שתדבר כשאתה כבר תשתוק. איזו משפחה ואילו חיים יש לבן אדם אם אינו יכול לאהוב
* איפכה   08/12/13 | 09:01
106. סיפור הרומן והבת המשותפת היה
ידוע וזוהי לא הפתעה בודאי שלא למשפחתו של ספי. הפרטים אינם ידועים לנו ובכל אופן אסור לנו לשפוט ולהאשים לא את עדי וודאי שלא את ספי שאינו יכול להגיב כעת.
* נעמה   08/12/13 | 08:28
105. סיפור הרומן והבת המשותפת היה
ידוע וזוהי לא הפתעה בודאי שלא למשפחתו של ספי. הפרטים אינם ידועים לנו ובכל אופן אסור לנו לשפוט ולהאשים לא את עדי וודאי שלא את ספי שאינו יכול להגיב כעת.
* נעמה   08/12/13 | 08:28
104. מי אתם בכלל שתשפטו ילדה שאבא שלה לא הכיר בה?!
לגדול עם אבא שלא מכיר בך , ושכולם מכירים אותו! מותר לה לצעוקקקק והיא צודקת! ולא משנה מה היא הבת שלו!!!! והוא לא הכיר בה!!! פשוט מסכנה ואתם לא בנעליים שלה! מגיע לה הכרה מגיע לה להוציא את כל התיסכול וכן מגיעה לה ירושה! מה אתם רוצים ממנה???!!!
* רויטל   08/12/13 | 05:20
103. מה קרה? ערבים עושים ילדים מכמה נשים
* וכולם אחים. ואבא אחד לכולם.    07/12/13 | 23:26
חחחחחחחח סיפרתה בדיחה ושוב חחחחחח עכשיו תהיה רציני
* מוסטפה   08/12/13 | 01:35
102. משמח לראות שרוב התגובות פה ( מלבד אלה שמכירים את עדי )
רוב התגובות פה מגנות את הפגיעה באדם שנפטר ובמשפחתו שיושבת שבעה. לא מצדיקה את התנהגותו ובטח לא את הרומן שלו ושל אפי.. אבל מקווה שעדי הבינה שלא היה ראוי לצאת עם זה לציבור.. בטח לא בשבעה. ואגב לכל אלה שמתפללים לירושה אם לא הכיר בה בחייו ( ותכלס אנחנו לא יודעים למה וזה לא ענייננו) אני בספק מטורף שיכיר בה מותו ואם יש צוואה אין מה לעשות. ספי ריבלין עשית הרבה טוב לאנשים רבים בחייך המקצועיים מה שהיה בחייך האישיים שייך לך ולמשפחתך. יהי זכרך ברוך.
* מסופקת   07/12/13 | 22:56
אויש תפסיקי עם הקשקשת ברשת צדיקה בסדום את לא. אז חלאס להטיף לאחרים זו הבמה לכל אדם להביע את אשר על ליבו לטוב ולרע.... אז ששששששששששש
* @@   08/12/13 | 01:40
הי רוצה להגיע לקבר ואפילו לא יכולה הבנת עכשיו?
* יעל   08/12/13 | 12:29
101. אתם שופטים בנאדם שנפטר ולא יכול להגיב.. זה לא קל לגבר לאבד משפחה לטובת רומן זמני גם אם כתוצאה מכך נולד ילד..כנראה שאמא שלה לימדה אותה להיות בדיוק כמוה!!
* gossip girl xoxo   07/12/13 | 22:32
100. כעת הוא לא יכול להסביר ולהתגונן. מה שעדי עשתה בעייתי.
* דן   07/12/13 | 16:43
לא רק בעייתי' ניבזי'איכסס
* ש   08/12/13 | 17:37
מה זה משנה .....
עם כל הכבוד לא פרסמה את זה כל השנים כדי לא לפגוע בו , עכשיו אחרי שנים של שתיקה היא מדברת סוף סוף , אתה מבין כמה קשה להיות ילדה דחויה ????????????? אין רוע ואכזריות יותר לילד כשיש לו הורה שלא אוהב אותו זו נכות לכל החיים תמיד תהיה בך כמיהה לאבא , אתה מבין כמה דמעות שפכה הילדה על זה כל השנים אני חושבת שסוף סוף יצאה לחופשי .
* אישה   15/12/13 | 14:55
99. עדי
עדי -רציתי תדעי שספי חלה בסרטן הגרון לא סתם! זה כנראה קשור לחוסר יכולתו מסיבות שונות ,להביע ולומר את האמת!
* סופי   07/12/13 | 16:00
98. סוף סוף הוא נגמר
עכשיו עדי, קומי על הרגליים. ותמשיכי לחיות. נגמרה הסאגה קורעת הלב
* גם   07/12/13 | 15:30
97. אלוהים החזיר לו על שנטש את בתו
לקח לו את הקול- מה שגרם לו להפסיק לעשות את מה שהוא הכי אהב, להופיע- לא נראה לי שזה במקרה ועכשיו הוא מת.
* מזועזעת   07/12/13 | 15:29
96. רק רוצה הכרה..? מחפשת להתפרסם על גבו
גועל נפש. בשביל כבוד (ופרסום) צריך לעבוד חמודה
* אחת   07/12/13 | 13:22
95. ספי ריבלין מי אתה באמת?
קראתי חלק מהתגובות כאן ופשוט חשכו עיני.... אני גדלתי על ספי ריבלין היה חלק בלתי נפרד מילדותי. ולצערי הכרתי אותי כשהייתי עם אימי בהקרנות בתל השומר וראיתי אותו יום יום ודיברתי עימו לא אחת.... אני לא יודעת מה הסיפור אך אומר בפה מלא לא נוטשים בת!!!! אני לא נכנסת לסיפור שהיה לספי ריבלין מחוץ לנישואיו אף אחד מאיתנו לא טלית שכולה תכלת... אבל אם נולדה לך בת אל תתכחש לה בהפגנתיות במשך 27 שנים מה גם שיש לו 2 נכדות קטנות ממנה.... לא היה איתה ברגעיה השמחים העצובים הכואבים כלום התעלם ממנה בהפגנתיות מוחלטת במשך 27 שנים!!! ילדתו לא אשמה בכלום ולא ילדיה הקטנים שהם נכדיו.... מה זה אומר עליו כבן אדם? לפחות אני מקווה שהוא היה הגון ומבחינה כלכלית דאג לה לאחר מותו..... וגם אם זה לא אז בכלל אין על מה לדבר.... עדי, ליבי ליבי איתך, תגדלי את ילדיך בצורה חמה ואוהבת...... עם זאת התנהגות של "אב" לא נראה לי שהפסדת משהו....
* לימור   07/12/13 | 11:12
94. הבת הסודית שנחשפה
אלוהים אדירים, גם על הילדה המודחת מצד אביה יש לכם ביקורת זדונית, אני בשוק מהאנשים שחיים ומביעים את דעתם במדינה הזאת, במקום לפרגן לה קחו את עצמכם במקומה אנשים רעים.
* ענת   07/12/13 | 09:44
93. ל 91 היא הגיבה בצורה הזו משום ש :
לא נתנו לה להגיע להלוויה שלו, לא נתנו לה להיות איתו גם ברגעיו האחרונים( זה מה שראיתי בתקשורת " מדברים על זה") יש פה הרבה דברים מעבר אז למה לישפוט? לא הכל שחור ולבן. יש שני צדדים למטבע, קל לישפוט אותה ולהטיח בה האשמות ולכן עדיף להימנע מזה ביחוד שאין לנו מושג מה הם פני הדברים
* אדם   07/12/13 | 02:41
92. כולם הכירו את הסיפור
שום סוד לא נחשף כאן..צה שתמוה הוא מועד הבחירה של אפי ועדי לחשוף בעצמן את הסיפור כעת, כשספי איננו .למי זה יעזור עכשיו?
* ויקי   07/12/13 | 00:44
בשביל הירושה. נו מה .
* אחד שיודע   07/12/13 | 09:02
אם כבר, אז מגיע לה יותר מכולם. אם לא היה לה אבא, אז שיהיה לה כסף.
* אלמונית   09/12/13 | 10:39
לא תמוה
לא תמוה.....כיבדה את רצונו בחייו. מאוד אצילי לצידה.
* בניה   07/12/13 | 09:16
מאד אצילי מצידה?? באיזה סרט אתה חי??
* נו באמת    07/12/13 | 10:40
עדי
לא הכרתי כמו רבים את הסיפור בעיניי כאמא וכסבתא שגדלה מגיל קטן לא עם ההורים ליבי לגמרי איתה ולא שופטת לא את העיתוי ולא את הכעס יש כאן עובדה מצערת שעדי לא בחרה
* לינדה    07/12/13 | 09:55
91. למה את משתמשת בבמה?
* קרן   06/12/13 | 23:50
90. אפי בן ישראל
אני בזמנו שאפי היתה בהריון יצא לי לדבר עם גברת שהכירה אותה ואת משפחתה .דיברנו על ההריון שלה והגברת אמרה לי שהיא לא מוכנה להגיד לאף אחד מאביה של התינוק שלה. אז כנראה שהיא לא רצתה ממנו כלום חוץ מהתינוקת שהיא גידלה.חבל שעכשיו פותחים את העינין שהוא איננו ואין תגובה מצידו.לא עושים דבר כזה .
* מרים   06/12/13 | 23:40
צודקת !
* אדם הגיוני    07/12/13 | 08:57
למה ואם הוא לא היה ריבלין אז זה היה בסדר?
תראו איך ההערצה אליו מסנוורת , ממש אייל גולן שכולם מנסים ליפות את העניין !!! חשבת על הילדה שכל חייה ידעה מי זה אבא שלה ולא יכלה לקבל ממנו הכרה !!! רק שנבין שכל המידה מציירת לנו אנשים מושלמים ם וטוב לדעת שהם לא כאלה , ילד דחוי זה ילד דחוי ועם כל הכבוד על טעויות משלמים ! ברגע שיש הריון איבדתה שליטה על הזרע שלך וזכותה ללדת אותו היא היתה מספיק פריית לא לבקש הכרה אבל הילדה כבר בת 27 תיצור איתה קשר תכיר בה נו באמת !!! הוא התחבא עד הסוף ,החוטא בסתר השם פורע בגלויי!!!
* אישה    15/12/13 | 15:04
89. לבחור זרע או לבחור אבא או פשוט לבנות משפחה רגילה
עצוב על אותה עדי אבל היא חיה בחיים שאמא שלה בחרה עבורה אני מדברת ממקום של היותי אשה שיכולה להבין את הרצון הגנטי מובנה אצלנו לילד אבל תמיד צריך לחשוב על המחיר שיש לשלם בהבאת ילד לעולם הזה - אחת התשלומים הוא האם האמת אני יכלוה לתת לילד הזה כל מה מגיע לו ? האם יהיה לילד שלי מערכת תמיכה אנושית מהלב ומוסרים , האם תהיה לו מערכת תמיכה כלכלית טובה כלכלית, האם אוכל לשמור על בריאותו? למשל אם ידוע לי שיש לי או במשפחה הבן שזוג שלי מחלה הגנטית קשה שתעבור לילד שלנו האם בכל זאת נבחר לעשות ילדים חולים? ...כך גם אותה אישה שמחליטה מרצון אישי ואנוכי שלה לעשות ילד ודווקא מגבר שהיא יודעת בבירור שלא פנוי רגשית או כלכלית או הכי חשוב מוכן להכיר בילד הזה כבשלו ? האם אישה יכולה לקחת על עצמה להביא ילד דחוי ו"סודי" ילד שלעולם יידע שהזרע שעה אותו בייחד עם אמא שלו לא חשב עליו כעל הילד שלו אלא "רומן קצר וחולף ואתה תוצאה בלבד? איזה ילד רוצה להיחשב רוצה (ולא רצויה ואף מוסתרת) כבר עדיך להיות ילד שבא מאמא שבחרה בזרע אנונימי לה ולא להיות תוצאה של "תאונה" לא רצוייה עדי..כבר בגרת, אין לך מה להלין נגד "אביך" ז"ל שכלל לא היה אביך אלא רק הזרע שנדבק לביתית של אמך שבחרה באופן עצמאי להיא אותך לעולם ולגדל אותך - אותו בעל זרע לא היה פנוי להיות שם בשבילך- וזו זכותו וזה ההפסד שלו
* שירה   06/12/13 | 23:39
שירה את אישה חכמה
* יפית   07/12/13 | 07:36
88. עדי ליבי איתך...חבל באמת פיספוס ...יהי זכרו ברוך
* איריס פה   06/12/13 | 21:57
87. הבת הסודית החיים יפים
לא דנים אף אחד עם הוא לא יעמוד במקומו תפסיקו ללכלך ולך יקרתי תמשכי בחיים יש לך בנות לגדל בנחת ובשמחה כירק את יודעת מה טוב לך
* קלרה   06/12/13 | 21:28
86. לא לקח אחריות על ביתו- חבל
* סוזן סוזן   06/12/13 | 21:02
85. גם לירון לונדון יש יותר נכון היה.... נחשף לא מזמן... לא מופתעת
* אחת שיודעת   06/12/13 | 20:53
84. דבר אחד לזכותה של עדי יש לה הרבה חברים שמגיבים פה לטובתה
אתם כולם שוכחים.. נכון שהיא קורבן אבל זה אשמת הוריה. אשתו וילדיו לא אשמים בכך. היה ראוי לפחות לחכות לתום השבעה. ולו בגלל הצאנס שהמשפחה לא יודעת. היה צריך לכבד ולחכות. ובכנות - מה זה עניין הציבור? בעייני ספי היה בדרן מעולה מעבר לזה זה עניינו האישי ..
* נגעלת   06/12/13 | 20:48
גם אני נגעל ממך . את זן של בהמות יאור .
כלבה
* ג׳ינו    06/12/13 | 23:26
למה ? כי דעתי שונה משלך? קצת כבוד בשיח לא היה מזיק לך
וכן .. אני נגעלת מאנשים שלא מבינים את ההשלכות של מעשיהם. לספי ריבלין כמו לכל אדם יש משפחה ומעל הכל ילדים שלא אשמים במה שקרה! אני לא טוענת שהיא אשמה אבל לא היה צריך להכאיב יותר במהלך שבעה. היה ראוי לפנות אל המשפחה באופן אישי ולא באמצעות גיא פינס. אני לא ארד לרמת השיח שלך כי בניגוד לעדי ולחבריה יש לי כבוד בסיסי לבני אדם באשר הם. וסתם לידיעה מעל הכל תגובתך הוכיחה שאני צודקת..אז בכייף :)
* נגעלת   07/12/13 | 08:55
שאין מה להגיב יורדים נמוך בתגובה
אני לא ארד לרמה הזאת כי בניגוד לעדי ולחבריה יש לי כבוד בסיסי לבני אדם. פה זה מתחיל ופה זה נגמר.
* עדיין נגעלת   07/12/13 | 09:34
83. היה לו כבוד עכשיו אם היה מתקן בזמן
* כבוד המת? איפה הכבוד לחיים?   06/12/13 | 18:15
ובאמת איפה הכבוד למשפחה שלו?? לאשתו ולילדיו המתאבלים. איפה??
* תוהה   07/12/13 | 12:50
82. את כל הטענות היא צריכה להפנות רק לאמה..............
את כל הטענות היא צריכה להפנות רק לאמה......היא זאת שעשתה אותה - ומתוך בחירה!!!!!!!!!! מה ספי אשם? עוד לו יבשה האדמה על הקבר ועוד לא קמו מהשבעה וכבר היא מצאה זמן להפגין את היותה ביתו של ספי.....מה קרה לך ילדה ??? לכי לאימך עם כל הטענות שלך...מה היא ציפתה שיעזוב משפחה מפוארת לטובתה???? ממש מקומם - ממש מקומם !!!!!!!!
* טענות רק לאמה...........   06/12/13 | 18:02
בדיוק!!!! אמא שלה, ורק אמא שלה יכלה למנוע הכל!!!
* זהבה   09/12/13 | 10:12
למה אביה פחות אשם מאמה?
הוא בגד באשתו וכתוצאה מזה נולדה ילדה. הוא היה צריך לקחת אחריות על מעשיו ולהכיר בילדה שלא חטאה.
* tvv   09/12/13 | 14:36
81. למה היתה איתו אם ידעה שהוא נשוי?!
וגם הוא לא בסדר.. לא נעים לדבר ככה על אדם שנפטר אבל אני מופתעת מהסיפור הזה.. חבל לקרוא דבר כזה..
* גועל נפש..   06/12/13 | 17:25
למה הוא היה איתה אם ידע שהוא נשוי ?
* ???????????????????   06/12/13 | 20:20
80. עדי וספי
זה שהוא היה בדרן לא הופך אותו לגדול הדור ולצדיק הדור. הוא בגד באשתו, זה היה רומן די ארוך ולא סטוץ וזה שמחזיקים ממנו איש שכולו רק טוב, ואיש משפחה חם - לא הופך אותו באמת לכזה. הוא היה אמן בתעתועים והעמדת פנים. חוץ מזה בדיוק על זה נאמר "אבות אכלו בוסר ושיני בנים תקהנה". אימה רצתה ילד, ספי עשה לה ומי שסובלת באמת זו הבת עדי. הוא בעצם היה מלא רגשי אשם כלפי אישתו וארבעת ילדיו ולא היה מספיק אציל או אמיץ כדי לתת קצת מעצמו גם לסתו החמישית.
* בת 65   06/12/13 | 14:18
79. עכשיו אני מבינה למה אף פעם לא האמנתי לחיוך המזוייף הזה
אבא שמתכחש לילדים שלו, מה בכלל יש לו לתת לקהל הרחב, אף פעם הוא לא הצחיק אותי, ועכשיו אני מבינה למה
* חבל   06/12/13 | 14:00
מזדהה איתך מאוד תמיד ראיתי אותו כזיוף!
* סוניה   08/12/13 | 21:42
78. הכל שיקרי
חברה לא היו דברים מעולם אין לא שום ילדה. ... סתם שמועה שאין לה שחר בדוק
* ירון    06/12/13 | 13:54
בדוק!
* בדוק   06/12/13 | 15:21
לא נכון
תבדוק את מה שאתה אומר לפני שאתה כותב שטויות..
* חבר   06/12/13 | 15:32
77. ספינקה - תתבייש. איפה התבונה? ידעת שימיך קצרים מדוע הוא
התבייש לספר? מה הוא חשב - שהסיפור הזה לא יתגלה? מדוע המשפחה לא איפשרה לה לבקרו?
* שלומית ד   06/12/13 | 13:44
76. חבל
שלא היתה בינהם מערכת של אבא ובת,צריך היה לקחת אחריות.עצוב
* אהובה   06/12/13 | 12:06
75. עצוב בשבילה
* גל   06/12/13 | 11:35
74. אבות אכלו בוסר .........ועשו תיקון
לא חסרות זונות חסרי לב ובושה שיעשו ילד מגבר נשוי!! ולא חסר גברים שיעמדו בפיתוי של אישה. הרבה כבוד לספי שבחר לעשות תיקון ולשמור על משפחתו ועל ילדיו שבחר בהם!! עצוב לשמוע שאחת שאהבתי בילדות בחרה לעשות ילד מגבר נשוי ושתישא בתוצאות של הגבר שלא מעוניין בקשר עם הילד הממזר!! גם אם לפי ההלכה הוא לא ממזר- מוסרית הוא ממזר!! מה עם כאב הילדים "האמיתיים" מה עם כאב האישה ..........עצוב שקרה אבל יש תוצאות למעשים!! הילדה הזאת יכולה לבוא בטענות רק לאמא שלה המוסרית !!! אבות אכלו בוסר ושיני בנים תכהנה! עצוב לספי ומשפחתו ליבי איתכם!! המשיכו את חייכם
* גלית    06/12/13 | 10:49
איך את יכולה לדבר ככה העיקר את מברברת על אלוהים ומטיחה ביקורת והכפשות באנשים שאת לא מכירה ולא יודעת מה הלך ביניהם.
תעשי בדק בית ומהר. תתביישי לך!
* היא   06/12/13 | 12:23
גלית
כמה שטויות את כותבת, כאילו שאת מכירה שם מישהו באופן אישי. אכן זה כאב גדול למשפחה אבל גם לבת שלא הכירה את אביה. אנחנו לא יודעים באמת מה קרה שם.
* אסי   06/12/13 | 13:48
את מסירה לחלוטין אחריות מהגבר הנשוי
שהוא זה שבגד במשפחתו.
* נורית   06/12/13 | 14:17
המומה
ספי לא היה טלית ולא צדיק בדורו, אדם עם כל החסרונות ואולי גם יתרונות.
* אבות זיינו מהצד   06/12/13 | 15:07
יש ילד שהוא לא אמיתי???מי זה האלוהים שלך??
אם הילדה הזו יצאה ממנו והגיע למאהבת, אז היא ילדה לא אמיתי?? בושה לפרימיטיביות שלך, וכמובן בושה גדולה לספי שלא הכיר בה
* עמית   06/12/13 | 16:04
תגובה הזויה
להזכירך, אפי בן ישראל אף פעם לא עמדה במעמד מכובד והצהירה את כוונותיה להתחייב לאישתו של ריבלין ולילדיה, ספי הוא זה שנשבע לה אמונים, הוא זה שחייב לשמור על נישואיו ולא אפי. ברור שזאת גם אחריותה המוסרית של אפי, אבל אצל ספי זאת חובה גם מוסרית, גם דתית וגם חוקתית!!
* אני   06/12/13 | 19:13
אכן צדיק ותמים, רק הנשים אשמות בכל
* מתמר לגלית הסתומה   06/12/13 | 23:41
אף אחד לא
יודע מה היה בין ספי לבין אפי. יש 1001 תרחישים אפשריים. אולי המנוח הבטיח לאפי שיעזוב את הבית בשבילה ויתחתן איתה. כשגבר נכנס עם אישה למיטה והוא לא רוצה שמהמפגש הזה יהיה ילד, מוטלת גם עליו האחריות לדאוג לזה ולא לסמוך על אף אישה גם אם היא מספרת לו שהיא עקרה/ משתמשת בגלולות או בכל אמצעי אחר. לפי מה שסופר, היה ביניהם רומן ולא סטוץ של לילה. מן הסתם הוא אהב אותה וזה לא היה "דחף רגעי". נכון, יש נשים שמתוך עקרון לא ילכו עם גבר נשוי, אבל מן הצד השני ניצב אותו גבר שבחר בראש צלול לנהל את הקשר הזה שמשמעותו בגידה במשפחה שלו. נרמז שוויתר על הקשר איתה כדי לשקם את הקשר עם המשפחה שלו וזאת לבקשת אישתו. אינני יודעת אם זה נכון או לא (ואני מקווה שלא), אבל כאן אפשר לומר שבשביל לבגוד הוא לא ביקש את רשותה של אישתו. הוא יכול היה להיות בקשר ולא לדחות את בתו, שהיא בתו בדיוק כמו ילדיו האחרים.
* אני   08/12/13 | 00:08
אם ה` מקבל אותה, אז מי אנחנו שלא נקבל אותה?
מקבלים אותך עם הרבה אהבה. את האהבה שהוא החסיר ממך, תקבלי מהעם.
* אלמונית   09/12/13 | 10:48
73. ההתעלמות שלו בסוף העלימה אותו
* רשע   06/12/13 | 10:35
72. זאת זכותה המלאה וחובתה לעצמה
מי אתם שתגידו לאדם כלשהי מתי לדבר על אבא שלו... זה לא נוח למישהו ? זאת הבעיה שלו. גם אם היא פרי רומן אסור - היא זכאית, כמו כולם, לאב. הוא בחר להתעלם מקיומה מסיבותיו הוא, והיא בחרה להיחשף ולחשוף בדיוק בעת הזאת (ולא במקרה ) וזאת זכותה המלאה - מה בדיוק רציתם? שהיא תמתין עם הנושא עד שיגיע היום בו אף אחד לא יזכור מיהו ספי ריבלין. ובקיצור - הייתי נוהגת בדיוק כמו עדי לו הייתי בנעליה.
* יוספה הכנענית    06/12/13 | 10:03
צודקת לגמרי...תומכת בדברייך....
צודקת לגמרי....תומכת בדברייך...ההתנהגות של משפחתו "החוקית" בימיו האחרונים של ספי...מבישה...עדי הבת הנוספת של ספי...היא עובדה קיימת ואי אפשר להעלים אותה...עצוב...
* שרונית   06/12/13 | 12:02
צודקות! היא ילדה בדיוק כמו ילדיו האחרים! ילדה עם חור בנשמה! לפחות בשנותיו האחרונות יכול היה ל״כפר״ על מעשיו ולהכיר בה. היה קובע עובדה מוגמרת למשפחתו. אני בטוחה שהיו מקבלים או
* דליה   06/12/13 | 17:39
גם אני תומכת בדברייך! ספי החליט לא לשאת כלל באחריות למעשיו. עצוב
* נ'   07/12/13 | 09:58
71. מדוע החליטה עכשיו לצאת לתקשורת כאב לה שאוהבים אותו
איפה הייתה כל השנים עלוב ולא דומה לו בכלום לכולם יש עבר זה או אחר לא מדברים על זה או זמה רוצה ירושה
* זיו   06/12/13 | 10:03
מדוע?
אתה כולך רוע אחד גדול
* אורנה   06/12/13 | 15:59
גם בעייני זה מאוד מוזר.
* דן   07/12/13 | 05:06
מתוך הכרות איתה-כל חייה ניסתה ליצור קשר לשווא
* שירה   07/12/13 | 14:24
70. גם ספי בסדר, וגם עדי בסדר! כנסו...
שימו לב כמה חשוב לדון כל אדם לכף זכות! לספי ואפי היה רומן כשהיו צעירים, אפי נכנסה להריון לא רצוי, (מה שקורה מידי יום במדינתינו הקטנה). אפי התעקשה להמשיך את ההריון הלא מתוכנן, וספי החליט להמשיך בדרכו שלו, זכותו, משהו פה לא היה מתוכנן. א"א לאנוס בן אדם להתחתן עם האישה שהיה לו רומן איתה. ספי הקים משפחה לתפארת, וידע בודאות שבמידה והסיפור יוודע, זה יכול לפרק לו את המשפחה!!! מה אתם הייתם עושים? מכירים בילדה שאמה התעקשה להביא ולגדל לבד?!?! או מפרקים משפחה ופוגעים בחמישה נפשות? (דוגמא קיצונית, לאדם שרואה את משפחתו טובעת ויש לו אפשרות להציל או ילד אחד, או ארבעה ביחד, נו, מה נראה לכם שיעשה? תשפטו אותו שלא הציל את האחד? אז חברה, ספי נפטר ומי אנחנו שנשפטו אדם שכבר לא יכול לתקן? ולבי עדי, את לא אשמה, משפחה לא בוחרים. אני ממש מבין לליבך פשוט בור בתוך הלב. ואלי פשוט הגעת לתקשורת עם הסיפור מתוך כאב ותסכול, במיוחד כשאבא כבר לא פה? בואו נדון את כולם לכף זכות, משמע, להיות סניגורים טובים לכל אדם ופשוט ללמד זכות. אולי הוא במצב כך וכך? יש דברים נסתרים לא נבין לא נדע. ?
* דניאל   06/12/13 | 09:33
יפה אמרת דניאל
* כל הכבוד-אהבתי   06/12/13 | 10:27
רומן
לספי היה רומן כשהיה נשוי לאשה אחרת ואב לילדים!!! תוצאת הרומן היא עדי. למה לא רצה להכיר בה? עכשיו תנסח שוב את התגובה שלך.
* רומנייה   06/12/13 | 14:41
ילדה מחוץ לנישואין היא לא קורבן.
ספי היה צריך להכיר בילדה בשנותיו האחרונות! היא לא אשמה ברומן האסור. היה קובע למשפחתו עובדה. בטוחה שהיו מתרצים ומקבלים אותה אל חיקם. איש מאכזב. איפה היתה ציפי שביט??המעריצה הדגולה שלו????
* דליה   06/12/13 | 17:47
69. אני לא יודע אם ספי ריבלין היה הכי מצחיק במדינה כמו שאומרים
מניסיון של צפייה של 40 שנה בטלוויזיה
* לדעתי טוביה צפריר הכי שהיה פעם מחוץ הגשש החיוור   06/12/13 | 09:32
כל אחד ורמת הומור שלו
תמשיך לצפות בו.
* אהרון   06/12/13 | 10:42
אז אתה לא מכיר את מוטי גלעדי
ספי לא היה כזה מוכשר. יהיה זכרו ברוך
* יורם   06/12/13 | 10:42
68. גם אני הבת של ספי
איזה שטויות. עכשיו היא נזכרה לעורר שערורייה. אם כבר מישהו מנסה לתפוס את התרנגולת בעלת תטילי הזהב זאת היא לא במובן של כסף אלא במובן של במה ותהילה. אם כבר חוסר כבוד זאת היא שמכפישה את שמו של המת כאשר הוא לא יכול להתגונן.אם שמרת את זה כל השנים מה העניין לספר את זה עכשיו
* דניאל   06/12/13 | 09:31
הישמרי במילותיך
הבחירה היתה לא להרוס לו את משפחתו אז תרגיעי אשה קטנה
* יודעת כל   06/12/13 | 12:46
היא באמת הבת של ספי....אפילו הדיון הזה באשמתו...
* אני   06/12/13 | 16:44
67. אם כל הכבוד פו למנוח..אני חושבת שהאמא שהביאה לעולם את עדי בדרך כזאת מחוץ לנישואים זה בעיה שלה זה לא דרך נכונה וזאת בעיה שלה בלבד ובהחלט מסכנה עדי שאמא שלה הביאה כך את ביתה לעולם
* שרי   06/12/13 | 09:24
צריך לקחת אחריות
* היא לא עשתה אותה לבד!   06/12/13 | 10:17
אתה לא שמעת את הצד שלו ולא יודע מה הוסכם בינו לבין האמא.
* דן   07/12/13 | 05:06