גאווה
תגובות (102 תגובות ב-45 דיונים)
45. סוף סוף
* דני   02/07/15 | 22:24
44. פרמיטיבים
פרמיטיבים
* פרמיטיבים   30/06/15 | 16:00
43. "מדינה יהודית" -
כל מי שישר חשב וכתב מדינה יהודית מדינה יהודית, נכון צודקים. אבל זה שאני אזרח ישראלי, יהודי והומו - אומר שאני לא אנושי אסור לי לקבל מה שמגיע לכם? שתבינו את זה אולי תקלטו תמצב קצת. תגדילו ראש ותצאו מהבועה הדתית והסגורה שלכם יש פה גם "חריגים" תראו קצת אנושיות וקבלה.. ואם כבר מדינה יהודית - "ואהבת לרעך כמוך" ...
* .   30/06/15 | 15:34
חתונה
סע לקפריסין ותתחתן עם כול כך בא לך
* קרין   30/06/15 | 15:45
42. בגץ הוא לא המחוקק במדינה...
אני בעד נישואים אזרחיים. וצריך לבדוק איך אפשר לשלב נישואים חד מינים. זה לא נורא אם המדינה לא תעשה דפקה למר"צ אלא יחוקקו חוק ביחד
* ררר   30/06/15 | 15:27
41. תנו לי רק להגיד לכם משהו
נכון בדרך כלל הומואים הם לא אנשים מאמינים..נכון יש גם כאלה שכן...עכשיו אולי תצחקו אבל אני רוצה בכל זאת להגיד...בזמן התנך..בגלל דברים כאלה בא המבול..היום כבר מבול לא יהיה.יש מלחמות..יש דאעש יש טרור .אין לי בעיה שתצחקו על מה שאמרתי...רק תתאפקו קצת..כי בכל זאת צוחק מי שצוחק אחרון.חשוב לי רק שתזכרו שאמרתי
* דני   30/06/15 | 15:27
תועהה
צודק.תתבישו לכם החוצפה עוברת כל גבול .גם בפרסהיה ?
* מאיר   30/06/15 | 16:46
אוקיי
אבל אתה מאמין באלוהים ובדברין שאנשים כץבו לפני 5000 שנה ואנחנו מאמינים בלהיות בני אדם טובים וישרים ולא לשנוא את האחר על בסיס משהו שכתוב.
* זיו   30/06/15 | 21:28
בוא נצא מנקודה שיש אמת בחלק מדבריך
לפני הכל שיהיה ברור אני בן אדם מאמין אבל אני גם תומך בקהילה ובזכויות הבסיסיות שמגיעות לבני אדם. אנשים שנמשכים לבני מינם מרגישים את זה. בשביל הדת הם צריכים לסבול? הם צריכים להסתיר את זה ולחיות בשקר ובדיכאון? מי שעושה משהו נגד התורה בעיה שלו אף אחד לא צריך להתאמץ להתערב בחיים של אחרים. כל אחד עושה מה שמרגיש לו טוב ומה שעושה לו טוב בחיים.
* צחי   01/07/15 | 00:52
40. מתי הקנאביס יעשה עלייה מארה"ב
לא מבין למה צריך לחכות שהדברים יקרו בארצות הברית קודם. אנחנו לא מסוגלים להגיש עתירה דומה לפניהם ושבית המשפט הישראלי והנאור, שאנחנו כל כך גאים בו, יבטל את החוקים האוויליים של הרבנות? אני התחתנתי ברבנות ואני אצטער על זה עד סוף ימי חיי.. גם ככה אני לא צריך את ה"הטבות" לזוגות צעירים שהמדינה מציעה.
* קנאביס-מן   30/06/15 | 14:59
39. אין שום פגיעה בעקרון השיוויון !
כל אחד יכול להתחתן, אבל חתונה זה גבר ואישה. שני גברים לא יכולים להתחתן, זה מגוחך. אם אתם רוצים דמוקרטיה- תדעו שזה דו-צדדי. לא ניתן בדמוקרטיה לדבר רק בעד התועבה הזו שנקראת "נישואין" בין בני אותו מין אך ברגע שמישהו מתנגד להשתיק אותו ולעשות לו סתימת פיות. "נישואין" כאלה אינם קונצנזוס! מותר גם להתנגד! זה כמו שנושא השטחים אינו קונצנזוס במדינה! יש שיגידו "שטחים כבושים" ויש שיגידו "שטחים משוחררים". אם ישתיקו את אחד מהקולות האלה לא תהיה דמוקרטיה. אותו דבר עם נושא "הנישואין" הללו. זה לא דמוקרטי להשתיק את המתנגדים. אתם לא יכולים להיות צבועים, ולתמוך בשיווין שמבטיחה הדמוקרטיה ולהשתמש בנימוקים כביכול דמוקרטים אך להשתיק את המתנגדים, לכנות אותם "חשוכים" ו"פרימיטיביים" ולפגוע להם בחופש הביטוי! אי הסכמה אינה שנאה! חובה עלינו בישראל כחברה מוסרית ויהודית לשמור על כך שנשאר נקיים וטהורים ושטרנדים כאלה מחו"ל לא ישפיעו עלינו! לכל ילד מגיע אמא ואבא! זו הזכות הבסיסית ביותר! אין לגזול אותה באכזריות מחסר ישע, כמו פעוט! זה הרי ברור לכולם שמגיל מסוים הילד יחפש את אימו, זה בגנים של כל בני האדם על פני כדור הארץ לדעת מי אמא ואבא שלהם. אסור לגזול לילד את אמא שלו! רחמים! כל אדם מוסרי יתנגד לביזיון הזה. קדימה, חזרו לדרך הישר, ונקבל אתכם חזרה.
* דואג   30/06/15 | 14:52
!!!!!
* טיפש מטופש חשוך שכמותך   30/06/15 | 15:51
פוטין שלום לך!
* מוגלי   01/07/15 | 12:05
38. נגד
אני נגד התופעה הבזויה הזאת
* גדי   30/06/15 | 14:40
37. מעולה
לא צריך את הממשלה החשוכה הזו כדי לקבל זכויות. לפחות בית המשפט עוד יחסית דמוקרטי. לכל האלה שמשתמשים בטיעון ״לא טבעי״ אז תחשבו על זה עוד קצת. גם ללבוש בגדים זה לא בדיוק טבעי, גם לעשן סיגריות לא, גם לנסוע ברכב וגם לכתוב טוקבקים. לעומת זאת, מה יותר טבעי מאהבה ומשיכה מינית? אני מבין שקהילת הלהטב היא אחוז קטן מהאוכלוסיה אבל די! זה טבעי וזה בסדר. בנוסף, תפסיקו לדאוג מה זה עושה לילדים ותלכו לראות בעצמכם, כבר יש הרבה ילדים לזוגות גאים והם בסדר גמור! הם אפילו קצת יותר טובים מרוב האנשים כי הם חונכו לסובלנות וקבלת השונה יותר מאיתנו.
* הומו   30/06/15 | 14:00
36. אני תומכת בקהילה בגלל שזה חובה לא שאני בעד
כל החברות שלי תומכות בקהילה כל העולם תומך בקהילה כמו שחייבים לדעת אנגלית למרות שאני מתחברת יותר לספרדית אז גם בנושא ההומואים והלסביות חייבים לתמוך אין ברירה אחרת אמריקה אומרת את המילה האחרונה בעולם ומה שמותר באמריקה חל על כל העולם
* עדן   30/06/15 | 13:44
אף אחד לא מכריח אותך לתמוך את יודעת לכל אדם יש דעה חופשית
ואיזה סיבה יש לך לא לתמוך? איזה נזק נישואים גאים יכולים לעשות לך?
* I   30/06/15 | 14:45
35. רק צריכים שביבי יעוף מהכסא והכל ישתנה
קללת ביבי צריכה לחלוף!! שנים של בצורת של כלום !!!!! ביבי נמאסת נחנקנו למוות ממך!
* למה   30/06/15 | 13:05
34. 1)לא!2)איזרחי כן.3)שבגצץ יהיה מחוץ לחוק!!
* צדק נתניה   30/06/15 | 13:01
33. אולי תתעוררו כבר חבורה של חשוכים
אני לא מבין איך זה הגיוני שבשנת 2015 אני עדיין צריך לחיות לפי רצונם של חבורת אנשי מערות שתקועים בעידן החושך וחיים לפי מרותם של אנשים פנאטים וקיצוניים שלקחו את הדת שלנו והפכו אותה לדבר כל כך מכוער.אמר רבי עקיבא "ואהבת לרעך כמוך" אמרו אנשים גדולים ממכם ומימני שדרך ארץ קדמה לתורה.יש רבנים מושחתים גנבים אנסים יש קהילות חרדיות שלמות שמבזות ומתעללות בנשים יש ישיבות שהרבנים שלהן הם פדופילים והכל מטויח למה לעזעזל אני בתור הומו יכול לתרום למדינה שלי שלוש שנים מהחיים ואפילו יותר למה אני יכול לעבוד ולפרנס את עצמי אבל את הדבר הבסיסי ביותר את הזכויות שמגיעות לי בתור אדם אני לא יכול לקבל בגלל חבורת פרימיטיבים שמזבלים לי בשכל על הנטיה המינית שלי. אנשים תעשו לי טובה תתחילו לטפל בקהילות שלכם ותתחילו לדאוג לחיים שלכם ולהפסיק לחיות על חשבוננו ההומואים שאתם כל כך שונאים כי בינתיים אלוהים עוד לא בא ואמר לי שאני לא בסדר ולכל הסטרייטים שחיים בסרט בגללנו יקירים שלי אני הומו ואני לא חיה שלא שולטת בדחפים שלה אז תעשו טובה תמשיכו בשלכם ואני אמשיך בשלי מבטיח לכם שהדבר היחידי שאני אדביק אתכם בו זה נתינה לזולת ואהבת חינם ואולי איזה צחוק בשביל להאיר את היום. די כבר רק רוצה לחיות בכבוד ובשקט מבלי לפחד או לדאוג לעתידי
* אחד שנמאס לו   30/06/15 | 12:11
חבל שאי אפשר לעשות פה לייק על התגובה
* אלי   30/06/15 | 13:05
מדהים
* **   30/06/15 | 13:21
מדהים
מדהים
* חנה   30/06/15 | 15:22
32. תמיד עדיף בית משפט על פוליטיקה
למיעוט עדיף שהחוק יגיע מבית משפט ולא ממחוקקים צרי אופקים
* גולן   30/06/15 | 11:55
31. אסור לנו להביע דעה נגד
לצערי, מי שמביע דעה נגד נחשב "חשוך" ובעל דעות קדומות. אסור לנו לשאול איזה השלכות נוראיות יכולים להיות לדבר כזה על כולנו, ויותר חשוב על הילדים שלנו, או יותר חשוב על ילדים לכאורה של הומואים. תעשו מה שאתם רוצים בדלתים סגורות, אבל אל תכפו על כולנו לקבל את הסטייה שלכם כחלק מהחיים שלנו. אלוקים כבר יטפל בכם. ושאלה קטנה לסיום: מדוע גבר צריך אשה בשביל להביא ילדים לעולם- אל תלכו לאמהות פונדקאיות- תכניסומאת חבר שלכם להריון! אי אפשר נכון?! אז כנראה שזה לא טבעי ולא בריא! יום טוב.
* שגיא   30/06/15 | 11:36
אתה לא בריא! אין מה לעשות גם אם תתנגד או לא
נישואים חד מיניים יעברו גם בישראל! גם אם זה לא טבעי, גם אם זה מנוגד לתורה, גם אם לא בא לך, זה מה שיקרה וממש בקרוב. ולך בבהצלחה.
* צחי   30/06/15 | 13:00
נכון זה לא טבעי..
אבל גם לנהוג ברכב זה לא טבעי(אבל למה שאני אלך שעה וחצי ברגל לעבודה במקום 10 דקות ברכב?).. גם לטוס במטוס זה לא טבעי(אבל ממש רציתי טיול אחרי צבא).. אנחנו עושים הרבה דברים שהם לא טבעיים.. מי אתה שתקבע מה מקובל ומה לא??
* עדי   30/06/15 | 13:44
גם ללבוש שחור בקיץ זה לא טבעי, גם לחיות על חשבון אחרים שמממנים אתכם לא טבעי
* אמיר   01/07/15 | 16:15
30. זה יעבור בסוף על אפכם וחמתכם
כל המתנגדים למיניהם הופכים להיות מיעוט משנה לשנה מי שטורח להיכנס ממש לכתבה ולהגיב נגד הוא פשוט הומופוב מוצהר ואין הרבה כאלו אז לא הייתי לוקח אותם בחשבון וכל אלו ששאלו בשביל מה מצעד הגאווה? אז הנה- בשביל קבלת זכויות שוות כמו לכולם.
* שי   30/06/15 | 11:26
29. למה קשה לכם להבין?!
המדינה הזו מבוססת על שני עקרונות: דמוקרטיה ויהדות. כן זה לא נעים לכם לשמוע את היהדות אבל זה עקרון בסיסי להקמת המדינה הזו. זה מה שמכרנו לכל העולם כשרצינו עצמאות אבל עכשיו אנחנו משנים פנים. מנסים להיות כמו אמריקה שזו מדינה שונה לגמרי כי אצלה ערך הדמוקרטיה עולה על הערכים האחרים. במילים אחרות אתם צריכים להבין שיש כן כמה כללים שמאפיינים את מדינת ישראל מאחר והיא מדינה יהודית וכמדינה כזו היא לא יכולה לאפשר לאסורי חיתון - להט"בים, נוצרים וכד' -להינשא. נישואין הם הגדרה יהודית, ישראל זה שם יהודי וכללי הנישואין גם הם צריכים להישמר על פי היהדות. הפליה זה עניין אחר ולא מתקבל על הדעת. רק בגלל שמישהו נמשך לבני מינו או שאיננו יהודי זה לא אומר שצריך לזרוק אותו לכלבים וכן צריך למצוא פתרונות כדי לחזק את מעמדם בחברה, אבל לא על חשבון שינויים במערכת הכרת הנישואין. צריך להבין שלא כל זוג יכול לקבל הכרה כזאת מהמדינה. מה אם אחים ירצו להינשא? במסגרת "נישואין לכל" כולם יכולים להתחתן עם כולם ואז מה... אין חוקים? אין מסגרות? אנארכיה?? אני חושבת שהחברה הישראלית דווקא כן מקבלת לזרועותיה את הקהילה הלהט"בית אך גם קהילה זו צריכה לקבל את החוקים והמסגרות בהם אנו חיים במידינה הזו. אין בעיה שתהיו בזוגיות אבל אל תכריחו את הרבנות לקבל את זה אם זה נוגד את היהדות הרי שביהדות נישואים כאלו לא מתקבלים ולכן אני חוזרת על דברי בתחילת התגובה שלי- מדובר במדינה יהודית ודמוקרטית. רוצים להתחתן? תמשיכו לסוע למדינות שנשענות על ערכים אחרים ואולי הן "פתוחות" יותר מישראל או אפילו אתם מוזמנים - בלי טיפת ציניות - לעבור לגור בחו"ל.
* נמאסתם   30/06/15 | 11:12
כל מילה בסלע
* חנה   30/06/15 | 12:40
אין שום סתירה, כנס ותבין
יהדות זה לא רק דת אלא עם שיש לו היסטוריה משותפת ומנהגים משותפים בין היתר. שני גברים בהחלט יכולים להקים בית יהודי בישראל גם אם נישאו נישואים אזרחיים. הם יגדלו את הילדים שלהם כיהודים, יחגגו את חגי היהדות, ישימו מזוזה בפתח הדלת וכו. יש גם המון זוגות סטרייטים שבוחרים שלא להינשא בחתונה דתית ומתחתנים בחו"ל, יש גם סטרייטים שהם אתאיסטים.. אתה לא חייב להיות דתי כדי להיות חלק מהעם הזה, יהדות זה הרבה מעבר לדת.
* סטרייטית   30/06/15 | 15:46
28. לחלוטין - אבל פשוט לחלוטין נמאס לשמוע מהם
המדינה והאיזור נתונים לעומסים אדירים - העולם משתנה - וכל הזמן שומעים על הקהילה ועוד על הקהילה...הדבר הכי חשוב בעולם - הוא זכויות הגאים ההגאות ........ ראבק - נמאס ממכם !!!!!!!!!!!!!
* אמיר    30/06/15 | 11:02
27. לע יעזור כלום זה לא יקרה החרדים בקואליציה
* אין מצב שזה יקרה   30/06/15 | 10:56
26. זה לא יקרה בגלל החרדים והדתיים שמתנגדים
למרות שאני בעד, לכל אחד יש זכות לחיות את חייו כמו שהוא רוצה
* סטרייטית   30/06/15 | 10:55
25. למה כדאי שיאושרו נישואים חד מיניים.
קודם כל, לשיוויון - מה אכפת לנו שהם יוכלו לעשות מה שהוא מובן מאליו להרבה זוגות בארץ? אפילו אם אתם לא תומכים בלהיות גיי. דבר ראשון צריך להתייחס לכולם כמו בן אדם, נכון? דבר שני, להשתיק את הקהילה הגאה - אם הם יקבלו את מה שהם נלחמים בשבילו לא תהיה להם סיבה להפגין ולעשות רעש. ולבסוף, למה לא - "זה נגד הטבע", "זה חטא" - אבל אנשים עושים כ"כ הרבה דברים שהם נגד הטבע היום, אפילו אם להיות גיי היה נגד הטבע. הרבה מהדברים האלו שאומרים לגביהם לא נכונים בכלל. כל האמרות האלה הן סתם תירוצים. עם ישראל צריך להפסיק לפחד מהשונה. הגיע הזמן שיהיה שיוויון במדינה הזו, במיוחד אם אנחנו רוצים להיות "מודרנים".
* tbh   30/06/15 | 10:54
י מי.
החמור שמאחורי זה
* דנה   01/07/15 | 04:33
24. יפה מאד! הגיע הזמן 2015
כבר פה, למי שלא שם/ה לב...
* אייל   30/06/15 | 10:43
23. גזלני זכויות לכו תחפשו
על אפכם וחמתכם נשיג זכויות מובנות מאליהם. גנבים !
* למגיבים    30/06/15 | 10:41
22. ולי לא נותנים להתחתן בארץ גם עם בחורה
* אנדריי   30/06/15 | 10:39
21. מה זה משנה? נישואין זה קשקוש מוחלט
טקס מטופש ויקר, חסר משמעות שלא משנה את החיים של האנשים
* טובה   30/06/15 | 10:33
20. אני איתכם! וגם נישואים אזרחים צריך!
מספיק עם המאפיה של הרבנות. שיסגרו להם את העסק.
* כץ   30/06/15 | 10:28
שיסגרו לך את הפרנסה אמן
* .   30/06/15 | 12:56
19. מה הלחץ שלכם להינשא ? מה רע בזוגיות ?
יש כל כך הרבה הגדרות משפטיות אחרות שתופסות בדיוק כמו נישואים. מנסים לקדם פה נושאים שבמדינות נאורות לא רצים לקדם. תחיו איך שאתם רוצים תעשו מה שבא לכם לעשות רק צאו לנו מהוריד.. כל היום מתעסקים רק בכם כאילו אין עוד שום דבר אחר בעולם.. אני לגמרי לא הומופוב אבל ההתעסקות בכם כל היום פשוט מתישה. ולא, זו לא דרך הטבע.. דרך הטבע היא זכר ונקבה
* עידו   30/06/15 | 10:21
עידו כל מילה בסלע... אנשים ממסכנים את עצמם ודורשים צומי
* שירה   30/06/15 | 10:49
וואוו תגובה מצויינת
מזדהה איתך
* ל19   30/06/15 | 10:55
אתה גם שונא אלימות אבל מכה את אשתך?
* "אני לא הומופוב אבל זו לא דרך הטבע"...   30/06/15 | 10:58
זה לא דרך הטבע?
ישנם עוד כ1500 בעלי חיים נוספים מלבדנו אשר תועד בהם מערכות יחסים הומוסקסואליות. אז מה תגיד עכשיו? שיש בעיה בטבע?
* סבא שמשון   30/06/15 | 12:01
ראיתי קופים עם היגיון יותר מפותח
א. גם בתוך אותם 1500 מינים זה אחוז זניח ב. מתוך מליוני מיני בעלי החיים שיש בעולם, 1500 מינים זה פחות מאלפית האחוז! איך שאתה לא מסתכל על זה זו סטייה שקיימת אצל הרבה פחות מעשירית האחוז. אצל בני אדם האחוז הזה מאד מורגש כי למרות האחוז הקטן שלהם הם עושים הרבה מאד רעש.
* קצת היגיון   30/06/15 | 16:23
כל מילה בסלע
* צחי   30/06/15 | 13:50
18. צביעות לשמה!
למה אף אחד לא רץ ועושה אולטימטום למדינה שיאשרו גם נישואים אזרחיים בישראל?? למה המדינה צריכה להערים קשיים על כל מי שרוצה לבטא את האהבה שלו והמחוייבות שלו לקשר עם בן/בת זוג בלי שום קשר לדת????
* מייק   30/06/15 | 10:10
17. חיים בסרט !
אין מצב שדבר כזה יקרה במדינת ישראל תפסיקו לחיות בסרט אנחנו יהודים!! מספיק עם המניפולציות מספיק עם הכותרות כאילו למדינה הזאת אין במה להתעסק רק בשטויות שלכם!
* מיכל   30/06/15 | 09:31
מיכל את זו שחיה בסרט מימי הביניים
כמו כל שינוי חברתי לטובה גם זה יקרה ויפה שעה אחת קודם
* מיכל   30/06/15 | 09:50
זה שינוי לרעה טיפשה.
* YANIV   30/06/15 | 10:45
מה הקשר ימי הביניים??
למה בימי הביניים לא היו הומואים ולסביות? בימי הביניים לא הייתה רבנות ולא מדינה אז התגובה שלך פשוט לא קשורה לכלום. מה שמיכל אמרה הוא נכון וחבל שאנשים כמוך מתעקשים לצאת נגד זה כל הזמן. זה לא אומר שלא מכבדים אדם באשר הוא ויש הרבה הגדרות חוקיות לזוגיות מכל מיני סוגים אבל לא נישואים. ובנוגע לדת היהודית - רק בגלל שמשהו קרה מזמן זה לא אומר שצריך לזלזל בו או לבטל אותו. מדובר בדת שמנחה לחיים וכוללת את העתיד. לא משנה אם אתה דתי או חילוני אתה צריך להבין ולקבל את זה אם את חיי במדינה יהודית. למזלך יש רק מדינה אחת כזאת וגם אותה רוצה למחוק.
* למגיב ה"מגניב"   30/06/15 | 11:18
מ הקשר למחוק? כאן כולם שווים בני שווים!
מהיכן האמירות הלא מבוססות? מספר תורה? זו מדינת ישראל, היא מדינה של יהודים, ערבים וכל אזרח שבעל תעודת אזרחות כחולה. כולם צריכים להיות שווים!!! לצאת מהבועה של הכיפה והספר תורה לפני התגובה הבאה.
* לולו   01/07/15 | 12:02
16. לא מספיק כבר אתם 2 אחוז...די נמאס גאים...על מה....
* רן   30/06/15 | 09:27
אולי 20, מות׳קקק
* הומואית   30/06/15 | 11:35
2% דוקטור?..............
* ג   30/06/15 | 11:52
15. לאן הגענו?!
כל מה שהיה מוסתר מעיני אחרים מתוך צניעות היום מנופנף בדגל לעיניי כולם.המזל שלנו שעוד המדינה שלנוו "דתית" אחרת גם אצלינו היו מנפנפים בדיגלי בושות.
* אביטל   30/06/15 | 09:25
זה עצוב שצריך "להסתיר" דברים
למה צריך להסתיר אהבה? כי זה כתוב באיזה ספר דת? כי חינכו אותך וגידלו אותך שזה לא נוח ולא נעים? תפתחי קצת את הראש. המגמתיות כרגע בעולם היא לאפשר חופש ביטוי עצמי, שוויון זכויות ומלחמה נגד הגזענות- אם את נגד כל זה, סימן שאת הבעייתית. בא לך שכל העולם יישאר צנוע, עם חוקים ברורים ונוקשים מאוד מה מותר ומה אסור. מה נחשב טוב יותר ומה נחשב פחות. המון אוכלוסיות נפגעות מהדברים הללו בלי שום סיבה מוצדקת נראית לעין, ולך לא אכפת כי את לא אחת מהאוכלוסיות האלו. אין שום סיבה שגיי לא ייקבל את האפשרות להתחתן ולהקים משפחה כמו שלך קיימת הזכות הזו. אין הבדל בניכם, חוץ מזה שהוא אוהב בנים (בדיוק כמוך אגב). את לא אוהבת את זה? את לא נמשכת לזה? את לא ראית את זה עד היום ביום-יום שלך ואת לא רגילה? הומוסקסואליות קיימת כבר מליוני שנים, בחיות, בבני אדם. זו תופעה טבעית והגיונית שהטבע יצר, לא כל זוג בעולם מטרתו לפעול למען רבייה (למרות שגם זוגות הומוסקסואלים מביאים בימינו כבר ילדים בדרכים שונות ומקימים תאים משפחתיים, אגב- לא פחות טובים משל הסטרייטים) והעולם מתחיל להכיר בזה עכשיו, להיות נאור ולאפשר. נראה לי שבאיזה שהוא מקום את כבר מקרה אבוד ולא תביני את זה. מקווה שהילדים שלך או הנכבדים שלך כן ייקלטו את זה.
* אויש ערימת שטויות   30/06/15 | 11:34
נא לפנות ל"שער האשפתות" - בהצלחה!
* לולו   01/07/15 | 12:00
14. אנחנו לא אמריקה
לכל אנשים המוזרים עם נטיות של החיות אני מציע לעבור לחיות באמריקה והזכות להיות אדם נורמלי היא זכות אנושית אז בבקשה רק אמריקה אתם יכולים לחיות !!!
* ניסו   30/06/15 | 09:07
לך תחיה באירן
ואתה צריך לחיות באירן. מתאים לך.
* טל מודיעין   30/06/15 | 13:00
13. עם כמה שבא לי שיהיו נישואים גאים בתור אח לאח ואחות מהקהילה
למפלגות השמאל אין מה להציע חוץ מהנושא הזה ומשיטת שלטון מטומטמת להחריד שלא מתאימה לי אין לי ברירה אלא להצביע לממשלות הימין שלצערי לא תומכות בנושא הנישואים הגאים
* אחד   30/06/15 | 09:06
12. לא חייבים לחקות את האם הריקה בכל
לא יעזור כלום, זה לא יהיה חוקי.
* י   30/06/15 | 09:00
11. ו התגובות ההומופוביות פה מוכיחות
עד כמה מצעד הגאווה הכרחי- אתם נגד נישואים גאים? אל תתחתנו עם בן מינכם!!! אבל תעזבו את מי שרוצה לעשות את זה- כל עוד מדובר בשני אנשים בוגרים שעושים את זה מרצון (עזבו הסכמה- רצון!!!) זה מזכיר לי את המם הגאווני מהפייסבוק- אם אני לא יכול להתחתן עם בן זוגי בגלל שאתה מתנגד לנישואים חד מיניים, אתה לא יכול לאכול עוגייה כי אני בדיאטה!
* ניסו   30/06/15 | 08:57
התגובה הילדותית שלך מוכיחה
שכל דעה שהיא לא לטובת הקהילה הגאה היא הומופובית וכמובן שלא כך הדבר. אין לי בעיה אם אדם שהחליט להיות הומו ואני כן אכבד אותו ואדאג שיש סעיפים בחוק שמחזקים את מעמדו בחברה אבל אני לא הומופוב אם אני מתנגד לנישואים חד מיניים. אני פשוט אדם הגיוני.
* ל12   30/06/15 | 11:24
ומה ההיגיון
* ממ   30/06/15 | 18:25
10. כל הכבוד שיהיה בהצלחה !!
קצת קשה עם כל הפרימיטיבים מסביבנו בסהכ אנחנו במזרח התיכון ולא באמריקה יש פה הרבה אנשים רעים שרוצים להכתיב לכולם לחיות בדיוק כמוהם ושהשונה הוא פסול הם יעדיפו לחלל שבת אבל ש״חס וחלילה שגייז יתחתנו זה אסור״ שמח שאני לא אחד מהם. שיהיה בהצלחה!
* איציק   30/06/15 | 08:52
9. עכשיו יש הזדמנות לכל התאים העלק גאים
הזדמנות להוכיח את עצמם קדימה בזכויות אדם אין ימין או שמאל.
* .   30/06/15 | 08:50
8. זה בחיים לא יקרה כי אנחנו עדיין מדינת דת
אנחנו מדינת הדת היהודית ועד שלא יפרידו בין הדת למדינה זה נישואים חד מינים לעולם לא יתאפשרו
* לידל   30/06/15 | 08:44
אז כנראה לעולם לא יהיה לך נישואים כי ארץ ישראל היא
אז כנראה לעולם לא יהיה לך נישואים כי ארץ ישראל היא מדינת העם היהודי
* רון   30/06/15 | 10:23
7. הגיע הזמן שנתקדם ונפסיק לחיות כאילו המאה ה-18
* רוצה להיות גאה במדינה שלי!!   30/06/15 | 08:43
יהודי יקר ... אנחנו התקדמנו כבר
מדענים פרופסורים אנשי רוח כולנו התקדמנו ועדיין מאמינים בתורה הקדושה וזה שאנחנו לא מז**** אחד את השני וכל דבר שזז לא אומר שאנחנו לא התקדמנו. תתקדם אתה. סוטה!
* אריאל   30/06/15 | 09:24
אריאל, יום אחד תצא מהארון
והכל יהיה מעט טוב יותר
* זיו   30/06/15 | 10:44
זיו, אולי עדיף שתחזור לארון
כמה שיותר מהר
* אס   30/06/15 | 12:25
התקדמנו!!! לזה אתם קורים התקדמות??? תרגיעו ותהיו בשקט
* שירה   30/06/15 | 11:01
6. במדינת ישראל הכנסת היא הריבון לא בית המשפט..
* ליאור   30/06/15 | 08:37
העם הוא הריבון!!!
* דמוקרטיה   30/06/15 | 09:06
כנראה הייתה לך מורה גרועה לאזרחות
אף פעם לא מאוחר להשלים בגרות...
* ביש גדא   30/06/15 | 09:17
5. חשוב מאוד!
אני מבקש מכל עם ישראל בבקשה לא להסכים לזה כי נגד הטבע אז בבקשה ממכם לא להסכים לנישואין בדרך הזאת, זאת ארץ הקודש זה לא יעבור על סדר היום! ה׳ יעניש אותנו למה אתם לא מבינים?!?!?!?!
* דוריאן    30/06/15 | 08:35
טוב אחי
* באבא סאלי   30/06/15 | 09:14
אין טעם לנסות להבין פנאטיים דתיים
* מאור   30/06/15 | 09:17
זה אולי נגד הדת, אבל ממש לא נגד הטבע, להפך
זה בדיוק דרך הטבע, זה פשוט מתנגש לך עם רעיונות שהגו המנהיגים הרוחניים שלך, שלא מסוגלים להתעדכן בנעשה מחות לחלון ביתם.
* עלה   30/06/15 | 09:22
זה כן נגד הטבע
עובדה שזוגות חד מיניים לא יכולים להביא ילדים לעולם לעומת זוגות רגילים. חוק טבע בסיסי הוא חוק ההישרדות וההתרבות אז אם אתה לא יכול להתרבות עם בן הזוג שלך.. כנראה שיש פה משהו לא טבעי בעליל. ושום מילה על דת חמוד.
* חילוני   30/06/15 | 11:30
אני לא הומופוב אבל זאת דרך הטבע?
דרך הטבע היא לשרוד ולהתרבות בכדי להמשיך את המין האנושי אז כשאתה לא יכול להמשיך את המין האנושי זאת דרך הטבע? ואני לא הומופוב לדעתי זכותו של כל אדם לעשות מה שבא לו ועם מי שבא לו אבל להגיד שהומוסקסואליות זאת דרך הטבע זה מטומטם. ולהביא דוגמאות של הומוסקסואליות אצל חיות אחרות זאת לא הוכחה.
* ...    30/06/15 | 14:39
לך תעמוד בפינה
מעניין אותי איזה עונש יהיה לנו ? מלחמות ? בצורת? גשם ביולי ?? מלחמת אחים ? אם יוצא לך לדבר איתו בבקשה תחזיר לי תשובה שאני אתכונן , הוא פשוט מסנן אותי כבר כמה ימים ..
* name   30/06/15 | 09:32
גשם ביולי נשמע מעולה!
* יחי החורף   30/06/15 | 10:47
למה אתה לא מבין?!?!?!
שה׳ זו המצאה של האדם שחי בפחד ולא מתמודד עם החיים?!?!?
* לא גאה (באנשים חשוכים כמוך)   30/06/15 | 09:42
ברור... אידיוט
נכון כי בגלל שאני לא אתאיסטית ואני מאמינה בבורא עולם אז אני חיה בפחד ולא מתמודדת עם החיים... חחח בדיחה טובה אבל פאתטית באותה נשימה
* ללא גאה   30/06/15 | 11:27
כן, אמונה בבורא עולם היא סוג של סטייה
לדבר עם חבר דימיוני, לנשק מלבן ולסגוד לקיר נחשבים למחלת נפש בספרי הפסיכולוגיה, ובסוף קוראים להומואים סוטים
* מור   01/07/15 | 00:21
הומוסקסואליות קיימת בטבע בקרב 500 מינים
הומופוביה קיימת רק אצל מין אחד....
* אלמוג   30/06/15 | 10:45
כמה בורות השם יעזור לי
לא מאמין שיש עוד אנשים כאלה במדינה.
* אני   30/06/15 | 11:36
75% מהג'ירפות הם הומוסקסואלים
לא דרך הטבע, הא? טיפש... "אלוהים יעניש אותנו" פחחחח
* -   30/06/15 | 11:37
4. לאן הגענו
שטיות במיץ יש לנו את היהדות נישואין כדת משה בישראל מי מגאה שיטוס ויתחתן במקום אחר
* **   30/06/15 | 08:28
או שמי שנשאר תקוע יטוס לאיראן. גם פיתרון.
* טל   30/06/15 | 09:32
לא, אם אתה רוצה תמשיך להתחתן ברבנות שלך
שתהיה אופצייה נוספת לאנשים אחרים להתחתן בדרכים שונות. אין סיבה שרק לך תהיה האופצייה. אתה לא מרומם עם. חוצפן.
* חוצפן.   30/06/15 | 11:37
זה כמו לומר שמי שעני שיטוס למקום אחר
המדינה אמורה לטפל בזה... טיפש
* ד   30/06/15 | 11:38
3. זהלא יקרה וטוב שכך
* שקדי   30/06/15 | 08:20
2. העולם הזה מתדרדר מרגע לרגע
* סיוון   30/06/15 | 08:19
1. די כבר דיייי זה לא יקרה!!
* אריה   30/06/15 | 08:18