תגובות (57 תגובות ב-37 דיונים)
37. מה אכפת לכם? למה להכריח חברות לתמוך בכם?
אם מישהו רוצה שיתמוך אבל למה להתנהג כמו פאשיסט ודבר כאילו הם חייבים לכם משהו, אתם חוצפנים רצח.
אם אתם הומאים זה יפה וטוב ולכל אדם זכאי לעשות זאת בחייו אבל לחופש הזה יש 2 צדדים לא חייבים לתמוך או להגיד שהוא בעדכם, אז חלאס עם השטויות ותנו לחיות שבשקט.
10/10/14 | 20:29
36. פרסום
לא צריך לבצע עבורם פנייה מיוחדת כמו שלא עושים פנייה מיוחדת לסטרייטים או לכל כהילה מינית אחרת. תתחילו להבין שאתם סקטור מכמה עשרות סקטורים ולא מגיע לכם שום פרבילגיה מיוחדת.
10/10/14 | 12:06
מסכים לחלוטין לא צריך להכריח
15/10/14 | 10:45
35. "הגבינה עם הבית רק שיש אבא ואמא"
נכון. כי זה המצב הנורמלי והאידיאלי. אם לקדם סטיות מיניות אז בואו נקדם גם זואופיליה, פדופיליה, נקרופיליה וכו'.
09/10/14 | 13:33
מצטער, לא בא לי לראות בטלויזיה גבר ואישה מתנשקים- מגעיל אותי.
09/10/14 | 15:14
34. למה
אני לא מבין למה הדבר המעוות והחולני הזה צריך תמיכה ופרסום? רוצים להיות הומואים ? תהיו בשקט.
09/10/14 | 13:28
33. בושה לחברות הפרימיטיביות בארץ
09/10/14 | 13:14
32. איילת רוזן ויונתן למזה לא מבינים כלום בפרסום
שני כתבים יותר חסרי הבנה מאלו לא ראיתי בחיי. הם פתחו את הפה שלהם על תחום שבו אין להם שום הבנה. אני ממליץ לשניהם לקחת קורס בשיווק ופרסום, להבין מה זה אסטרטגיות פרסום, להבין מה הם פלחי שוק רלוונטיים, ולבסוף להבין למה החברות לא מפרסמות ספציפית להומואים או מביעות בהם תמיכה בהצהרה לקונית. רמז: הן גם לא מביעות תמיכה בתנועות ימים או משאל, באנשים נמוכים, ביוצאי אוסטרליה ובצמחונים. כי אין קשר למוצרי החברה! אופס, גיליתי את התשובה...
09/10/14 | 13:14
31. גם מקו גאים!די לעתיקות ולאפלה
09/10/14 | 13:08
30. למ
09/10/14 | 13:06
29. התגובות פה מבחילות. התמיכה בקהילה חשובה.
לפני שנים, שנוא אנשים רק עצם היותם כהה עור, היום זה נשמע אבסורד לחשוב על זה.
היום, יש אנשים ששונאים אנשים רק בגלל הנטייה המינית שלהם(כנראה שגם האינלטגנציה שלהם נמוכה) לכן החשיבות במצעדים , פרסומות ויחצון לטובת הקהילה הגאה חשובה והכרחית.
המשכו בכתבות האלה!
09/10/14 | 12:49
28. לכל המתלהמים כנסו ודחוף!
יודעים למה אנחנו "נדחפים" לכל מקום?
כי לנו אין זכויות! למה לנו לא מגיע להתחתן? או להיות הורים? כל הזכויות הבסיסיות שיש לכם-לנו אין!
במקומנו הייתם נלחמים גם בכל דרך אפשרית (אני לא בעד מצעד הגאווה האמת כי זה לא משרת את מה שאני מאמין בו ביחס לקהילה) אבל כן אנחנו אזרחים שמשרתים בצבא משלמים מיסים ועובדים- גם לנו מגיע שוויון|!
שוב- אל תשכחו אילו המצב היה הפוך-לא היתם נלחמים כדי להתחתן או להיות הורים??
09/10/14 | 12:43
27. דווקא החברה שהכי הרבה מעסיקה גיי
דווקא עליה אתם מתלוננים תתביישו לכם ......
מגעילים
09/10/14 | 12:12
יש הבדל בין להעסיק ללתמוך בקהילה בגלוי.
אני בטוח שבכל חברה יש כמה מועסקים להטבי"ם אבל זה לא אומר כלום, אם הן רוצות להיות באמת תומכות הן צריכות לצאת בגלוי.
10/10/14 | 15:48
26. למה לתמוך בהם הם לא מסכנים
09/10/14 | 12:08
25. כל הזמן צריך לשמוע על גייז...
אין לי בעיה עם הומואים בכלל אבל הפרסום המסיבי הופך לכפייה מינית. תמיד צריך לתמוך בהם, לעשות מצעדי גאווה וכו'.. צאו לנו מהחיים, מי שרוצה להיות הומו מוזמן.
זו עבודה בסגנון התעמולה הנאצית. מי שלא תומך בגייז הוא גזען ומכוער ואילו מי שכן הוא איש שלום.
מצטער על ההשוואה .
09/10/14 | 11:57
24. מהיום רק אל על!
09/10/14 | 11:26
23. כל אחד זכותו כן או לא לפרסם. בהחלט.
09/10/14 | 11:17
22. אוי לא! חברות גדולות מעיזות לא לתמוך במחלה שלכם
יאלה תחרימו
זוג הומואים לא מוציא על מוצרים יותר מאשר זוג סטרייטים מכיוון שזוג הומואים צריך להוציא מאות אלפי שקלים על פונדקאות לילד אחד בעוד אצל זוג סטרייטים זה חינם, טבעי, נורמלי ותקין
09/10/14 | 11:09
אבי, אני בטוח שאתה לא מרויח יותר מ50-60000 בשנה כי אתה לא ממש אינטיליגנט, זה בקושי עשירית ממה שאני וחבריי מרויחים בשנה.אני מקווה שתדע לחשב )-:
09/10/14 | 11:34
נורמלי? גאונות זה לא נורמלי, יהדות זה לא נורמלי (רק 0.02% מהעולם)
כל מה שמובחר לא נורמלי
09/10/14 | 11:37
21. מה יש לאל על נגד הונגרים?
אל על מעולם לא עשתה קמפיין פירסומי שעולה מיליונים ומעודד את יוצאי הונגריה לטוס.
אל על שונאת הונגרים ואשכנזים ומפחדת מחרם צרכני של הדתיים.
מי בעד תביעה יצוגית?
ומי חושב שדמגוגיה זה דבר מסוכן?
09/10/14 | 10:46
20. גאים נמאסתם!!!!!! אתם פשוט גורמים לנו לשנוא אתכם... אף אחד לא חייב להביע תמיכה
בכם וזה שאתם כופים את זה פשוט גורם לנו לסלוד מכם..יש עוד הרבה קבוצות בחברה אבל הם לא כופים את דעתם עלינו...
09/10/14 | 10:16
שים לב למשהו
אתה נמצא באתר שהלוגו שלו בצבעי הגאווה, למדור שאתה נמצא בו קוראים גאווה, ברור שיש פה הרבה כתבות בנושא "גאווה", לא?
אם נראה לך שכופים עליך משהו אתה פשוט לא באתר הנכון...
09/10/14 | 12:44
כן כופים זה היה בעמוד הראשי!
09/10/14 | 21:22
תכלס זה היה בעמוד הראשי
15/10/14 | 10:48
19. הקהילה הגאה הזאת באמת נימאס כבר לשמוע עליהם
כל מקום הם מנסים לעשות בלאגן או למשוך צומת לב
09/10/14 | 09:32
18. לא נמאס לכם לשמוע את עצמכם מתבכיינים?
פשוט מאוד. כמה ילדים גייס מביאים? אחד שניים לפעמים כלום. ההכנסה שאתם מבטיחים לחברות הללו בטלה בשישים לעומת החרדים. אז דיי עם האכלו לי שתו לי
09/10/14 | 09:25
17. א. דיי לעורר רחמים. ב. עם כל הכבוד ההכנסה שאתם מבטיחים להם בטלה בשישים לעומת החרדים
09/10/14 | 09:21
16. ככלל תגובת בנק לאומי פלצנית
בנק אופ אמריקה גדול ב 300 מלאומי ועדיין נותן חסויות. יאללה להתעורר!
09/10/14 | 09:15
15. די. פשוט די. נמאסתם
09/10/14 | 08:39
14. ברור כשמש למה לא תומכים, יפסידו פלח שוק
ולמה הקהילה צריכה כל הזמן ליטופים. תחיו את חייכם, וזהו, כל הזמן דורשים תשומת לב. לכו תקימו לעצמכם מדינה איפה שהוא...
09/10/14 | 08:39
13. לא הגזמתם???
יש הבדל בין להיות נגד לבין פשוט לרצות להיות מוצר בלי קשר לפה או לפה זה כמו להגיד שהחברה לא תומכת בציונות כי הם לא פועלים בנושא צריך להיות גבול לא להכניס הכל לכל מקום תנו להם לייצר שוקולד וכו בשקט
09/10/14 | 08:33
12. למה כולם צריכים לתמוך בכם?? לכו חפשו תשומת לב במקום אחר... נמאסתם
09/10/14 | 08:29
11. האלימות של הגייז עוברת כל גבול
09/10/14 | 08:28
10. למה החברות הישראליות לא תומכות בקהילה הסטרייטית ?
צודק בנק לאומי שאינו רואה בהעדפה מינית בסיס על פיו יש לפלח את לקוחותיו. כל עוד אירגון אינו מפלה לרעה על בסיס העדפה מינית הרי שזו חוצפה לבוא אליו בדרישות
09/10/14 | 08:27
9. מה זה הטרור הזה?
מה אתם מתקשרים לחברה: שלום, אם לא תצהירו בפומבי שאתם ומכים בקהילה ההומולסבית אז נעשה עליכם כתבה מכוערת ?!?!
השתגעתם לגמרי!
08/10/14 | 23:09
8. זכויות, זה שם המשחק
אני מבין למה זה מאוס עליכם אבל אתם צריכים להבין שכל עוד אין לנו זכויות שוות בחברה הישראלית, אסור לנו להפסיק לנסות
08/10/14 | 18:02
איזה זכויות אין לך בדיוק?
09/10/14 | 21:23
7. פשוט עצוב
אין הסבר מדוייק למה מדינת ישראל לא מאשרת נישואין חד מיניים.השמרות והפחד של מה יחשוב או מה יהיה כנראה הורגת.. מקווה שמתי שהוא זה ישתנה
08/10/14 | 10:44
וטוב שהיא לא מאשרת
09/10/14 | 08:30
יש הסבר - רבנות
09/10/14 | 09:35
6. הקהילה הגאה כל הזמן מצרה על הפרדתה משאר החברה
מצד שני,הם רוצים תמיכה מיוחדת ויחס מיוחד ..לדעתי הם מביאים על עצמם את ההפרדה הזו
08/10/14 | 09:52
הם לא שווים בעיניי החוק, והם עדיין חייבים לקבל
תמיכה מיוחדת ויחס מיוחד כדי להיות שווים.
קאפיש ???
09/10/14 | 09:14
5. אף חברה לא חייבת להביע תמיכה
08/10/14 | 09:32
4. קהילה
לא פלא שיותר ויותר אנשים שונאים הומואים מבלי להכיר אותם בכלל אני בתור סטרייט שתמיד כיבד את דעת השונה רוצה לומר שאתם מאוסים ונמאסתם לגמרי נמאס כבר לשמוע תלונות ועוד מהקהילה הכי מיוחסת בעולם כל פיפס שזז אתם רוצים לשלוט עליו תנוחו כבר ותנו לקבל אתכם בכיף ובפינה שלכם כי נמאסתם לגמריי
08/10/14 | 09:31
מסכימה עם כל מילה!
נסו לדמות בנפשותיכם מה היה קורה אם הכתבה היתה עוסקת בהפליית מזרחיים - רמז : בכיינים כרוניים,שתו לי אכלו לי,נמאסתם וכו'.
08/10/14 | 11:30
צודק לגמרי
ברגע שעושים יותר מדי נמאס כהר לאנשים
08/10/14 | 11:37
לייק
09/10/14 | 08:29
עובדה שבעולם כבר יש חקיקה גאה, תאהב או לא תאהב זה בזכות
ה"מאוסים"
09/10/14 | 09:10
מספר 4 צודק לחלוטין - נמאסתם - BIG TIME - אתם תקבלו
בשלב מסוים מהפכה נגדית שתחזיר אותכם לפרופורציות שלכם. אם לא היו כל כך הרבה מהקהילה בעולם התקשורת - לא היינו שומעים עליכם ...תעשו מה שאתם רוצים ותניחו לנו במרחב הציבורי - שלא צריך להיות עמוס כל הזמן ביחסי הוא והוא או היא והיא - נמאסתם !!!
09/10/14 | 09:19
ממממ אולי בגלל שיש על מה להתלונן?!
09/10/14 | 10:01
3. לא צריכים תמיכה הם נמצאים בכל עמדות המפתח
שיפסיקו לבלבל את המוח. הכל בסדר
08/10/14 | 09:19
2. למה מה הם חייבים לכם?
לא כולם צריכים לתמוך בכם ולא כולם צריכים לפחד לא לתמוך בכם. אתם לא מרכז העולם.
08/10/14 | 09:15
דווקא כן, המצאתי את המחשב. דומני שהעולם די מושתת על ההמצאה
שלי
09/10/14 | 09:11
צודק כבר נמאס מהם
09/10/14 | 09:33
1. כן ירבו עוד חברות!!!
אל תיראו ואל תחתו...
08/10/14 | 08:58