החדשות
תגובות (110 תגובות ב-42 דיונים)
42. חולה אסייייייייייייייייייייייייי
אסי חולה עלייך חיים שלי
* נועה אמה חסון   30/12/13 | 21:33
41. תומכת בהצעת החוק
אנחנו חיים במדינה דמוקרטית שבה לכל אחד ואחת יש זכויות שוות. איך זה יתכן שתהיה הפלייה בין בני אדם רק בגלל העדפותיהם המיניות. הרי לכל אדם יש זכות לשוויון ללא קשר לנטייתו המינית וחובה שחוקי המדינה יקבעו תחת שמירה על כך, בנוסף לכל אחד יש זכות לחיות את חייו כרצונו כל עוד הוא לא פוגע באחר ולכן איני חושבת שצריכה כלל להיות התנגדות להצעת החוק, כי כל התנגדות לנתינת הטבות המס לזוגות חד מיניים פוגעת בצורה ברורה בערכי הדמוקרטיה הדוגלת בשוויון וזכויות האדם לכל אחד כאינדיבידואל. בנוסף, לדעתי אסור לשפוט זוגות אלה מפני שבדיוק כמו כל אדם הם בחרו עם מי הם רוצים להמשיך יחד את חייהם ולהקים משפחה. אני תומכת באסי עזר על לקיחת היוזמה והרצון לגרום לשינוי בצורה ישירה, על פנייתו לחבר כנסת שמתנגד להצעת החוק וניסיונו להסביר לו את הדברים בצורה שונה, מדרך ראייה שונה, על כך מגיע לו כל הכבוד.
* ספיר מקווה    27/12/13 | 20:24
40. במסעדת ליליות למי שתהה:)
* הילה   26/12/13 | 22:03
39. גם לעוף במטוס נוגד תטבע !גם לצלול ולנשום מתחת למים נוגד תטבע !
וגם לחיות עם לב מלכותי נוגד תטבע ואני עוד יכולב למנוצ לך מליון דברים שנוגדים תטבע !! זה פשוט פחד מהשונהההה לא יותר מזה !!
* מישהי   26/12/13 | 21:33
38. יש היום פוליטיקה אחרת פחות מתנשה
נכון להיום זה השינוי המשמעותי. שרים בממשלה יותר מסתכלים בגובה העניים
* קרן   26/12/13 | 17:32
37. בדוקwest side.
המסעדה הכשרה היחידה שנורמלית ואיכותית
* יוני   26/12/13 | 15:59
36. בסוף אסי עזר
יילך לפוליטיקה
* סמי   26/12/13 | 15:37
35. תחשבו!!
אני קורא חלק מהתגובות פה ואני פשוט מתבייש! אנשים בוגרים מפלים אנשים על פי נטייתם המינית. זה ממש נורא בעייני שאנשים אומרים "איכס" על אנשים רק כי הם שונים. התגובה פה:"אין לחוקק חוקים נגד הטבע" היא פשוט תגובה מטומטמת. הנטייה המינית של אדם זה הדבר הכי טבעי שיש!! תחשבו שהעולם היה הפוך: רוב האנשים בעולם היו "גייז" ואנשים "סטרייטים" היו "מיוחדים". איך הייתם מרגישים אם אנשים היו מפלים אותכם כי אתם אוהבים בנות, או כי אתן אוהבות בנים. אז תחשבו קצת פעם הבאה לפני שאתם קוראים לאנשים מקרה נגד הטבע!
* מעיין   26/12/13 | 15:09
למה שיקבלו נקודת זיכוי?? גם אני רוצה עוד חצי נק' זיכוי כמו לאשה!!
גם אותי מפלים. אני מקבל 2.25 נק' זיכוי ונשים מקבלות 2.75 נק' זיכוי. מה זה האפליה הזאת?? מה אני אשם שנולדתי גבר?? שאני סטרייט? אם הייתי אוהב גברים הייתי מקבל עד חצי נק' כמו לאשה? ואם אני בארון? אז מה???
* אף אחד לא מפלה על אהבה כזו או אחרת   26/12/13 | 22:14
אז לך תפגין...
* דולב   28/12/13 | 01:19
34. מישהו יודע באיזו מסעדה הם נפגשו?
* מסעדן   26/12/13 | 15:04
אפשר לראות בפייסבוק של אסי
* מסעדת ליליות   26/12/13 | 18:14
33. נמאס
מהתגובות המטומטמות וחסרות הידע האלה אל תדברו על דברים שאתם לא מבינים בהם למה לנו אסור להתחתן למה לנו אסור לגדל ילדים במה בדיוק אנחנו שונים בזה שאנכנו לא נמשכים לנשים זה שבישבילכם זה נירא לא טבעי זה לא שבחרנו את זה......
* תומך   26/12/13 | 14:35
מותר לך!
אבל יום אחד כשסטיות אחרות יתחילו לדרוש זכויות - כמו פדופילים למשל... (גם הם לא בחרו הרי להיות סוטים) אז נאשר לבת שלך בת ה-4 לקיים יחסי מין עם סוטה בן 60..
* רומן   26/12/13 | 14:59
רומן ברכותי זכית בתגובה הכי מטופשת של היום!
א. הומוסקסואליות היא אינה סטייה ב. 2 אנשים בגירים נורמטיביים ואחראיים שנכנסים למערכת זוגית בידיעה ובהסכמה לא דומה בשום צורה לגבר בן 60 שנכנס למיטה עם ילדה בת 4 (או זמר מזרחי בן 40+ שנכנס למיטה עם ילדה בת 15)
* רון   26/12/13 | 16:09
32. פשוט לא יאמן לראות
כמה שנאת חינם יש פה למי ששונה ממך והנפנוף המטופש באלוהים שאמר או קבע או החליט. אנשים תפקחו עיניים. אלוהים שלכם לא קיים. הוא המצאה. הוא בדיה. כל עם המציא לעצמו איזה דמות דמיונית - אחד קורא לו בודהה, השני זאוס והשלישי יהווה. מי שכתב את ספר החוקים שלו היה בן אדם כמו כל אחד מאיתנו אבל העולם שבו חי כבר לא קיים. אלפי שנים עברו מאז והמציאות משתנה ומתקדמת. אי אפשר להמשיך ולהתלות באגדות ישנות אבל כן צריך לאפשר שוויון בין כולנו כי אין אחד שטוב או נכון או שווה יותר מהאחר. יש לי זוג חברים הומואים שמגדלים שני ילדים מדהימים והמשפחה שלהם אוהבת, מקסימה ונעימה ולעומתם כמות לא מבוטלת של משפחות סטרייטיות בהם ההורים מתגרשים על ימין ועל שמאל. בדרך כלל גייז יבקשו להביא ילד אחרי שהם בטוחים לחלוטין בקשר שלהם ולא בגלל פנצ'ר שמכריח את ההורים להשאר יחד.
* אני   26/12/13 | 14:30
כמה שאת
טיפשה לא פלא שאף אחד לא רצה אותך.... לא הלך לך..
* טל   26/12/13 | 15:13
אסי לא מספיק החפירות בפייס גם בתגובות תניח לאנשים כבר. באמא שלך
* אוייש   26/12/13 | 15:29
31. עם כל הכבוד לאסי ולחבריו העדפה מינית היא לא נכות או משהו בסגנון על מה ולמה הטבה במס לזוגות חד מינים???? הם עובדים כמו כולם ומתפרנסים כמו כולם זה לא שבגלל העדפותם המינית הם נפגעו נפשית. אז לא להיסחף.
* אני   26/12/13 | 13:26
30. גננת
* אסור לאשר להם לגדל ילדים   26/12/13 | 13:09
29. אסי היקר! באמת שאתה מקסים ומיוחד אבל מתי תבין
אתה והחברים שלך שלהיות הומו / לסבית זה לא טבעי?! כדי להמשיך את קיום האנושות בעולם צריך גבר ואישה ולא גבר וגבר. ותפסיקו להגיד שנולדתם ככה.... זה שטויות... זה פשוט לא הגיוני ולא טבעי!!!!!!!!!!!
* מעריצה שרופה!!!!!!!   26/12/13 | 12:48
את נשמעת אישה של היגיון...
* דולב   26/12/13 | 13:00
בשביל להמשיך לקיים את האנושות צריך להיות אנושיים
ולהבין שאנשים בסך הכל רוצים להנות ולאהוב. אם זו לא משמעות החיים אז לחיים אין הרבה משמעות. יש אנשים שמעדיפים לא להביא ילדים ואלוהים אוהב גם אותם. לכל הדתיים- אלוהים לא שייך לכם רק בגלל שאתם אומרים שהוא שלכם.
* יעל   26/12/13 | 13:13
ליעל
השם הוא של כולם גם של חרדים וגם של חילונים והוא אוהב את כולם אנחנו לא החלטנו שהוא שלנו אנחנו פשוט עושים את רצון השם ושומרים שבת לא צריך להגזים מדי אבל לשמור שבת ולהיות אם המשפחה בלי טלפונים תנסי וזה ממש כיף
* חרדית   26/12/13 | 18:54
28. היית חייב לאכול לכולם את הראש אסי עזר?!
איזה חפירה הביא בפייסבוק ועוד הביא תמונה שלו מתלטף עם החבר כאילו למישהו בא לראות את זה וכשאמרתי משהו על זה חסמו אותי מהפייסבוק וכל זה על מה??? על דאבל דייט עם נפתלי בנט?! אוי ואבוי אם יהיה לו ילד בטח ישים לו עקבים...
* מישהו   26/12/13 | 12:36
27. פששש, כולם פה נהיו לי פרופסורים למדעי הטבע
* אלון   26/12/13 | 12:12
26. תרגיעו הגזמתם,וגם כאן אתם שולטים אז אל תסננו
1%-2% מהעם{שמפמפם את עצמו עלנו כאילו הוא 10%-15% בשקר} שהישתלט על השלטר בתיקשורת בכלל ובבידור בפרט,ולקח את כל הסלב כבני ערובה{שאם יתיישרו לפי ו ישרדו ואם לא אז יעלמו}ודרכם ודרך השפעתם על עם שלם ששבוי בידו! אני מציע לדיקטטורים החדשים תרגיעו הגזמתם נימאסתם חאלאססססס כי בסוף זה יתפוצץ לכם כבומרנג.וכל מישחק הקוזאק הניגזל כביאכול שלכם שבעצם אתם הקוזאקים הגוזלים שמשחקים את המיסכנים הנירדפים אבל אתם ששולטים בשלטר וקובעים מי לחיים ומי למוות התיקשורתי ובעצם אתם משליטים פה דיקטטורה וורודה ורועשת ,וכל הסלבים הם עבדכם האנוסים וכורעים ברך בפניכם כי חייהם הכלכליים הפרסומיים נתונים לחסדיכם כשודדי השלטר התיקשורתי!
* ציקי   26/12/13 | 12:10
25. בנט הוא בהחלט אח! קשה לפעמים להבין דברים שהם לא נורמה
אבל היי, אנחנו הגדרנו את הנורמה. אז למה שלא נרחיב אותה?? מקווה שכל אחד יוכל לחיות את הבחירות שלו וההעדפות המיניות שלו! :-)
* סטרייטית   26/12/13 | 12:03
24. זכות בסיסית להקים משפחה ולעשות ילדים- למה אלוקים לא נתן לכם את הזכות הזאת?
זה מה שאתם צריכים לשאול. למה גבר וגבר לא יכולים להביא ילד משותף? זאת ממש אפליה של אלוקים.
* תמי   26/12/13 | 11:44
החבר הדימיוני שלך דימיוני.
גם אישה וגבר עקרים לא יכולים להביא ילדים לעולם ובכל זאת לא תמנעי מהם להינשא, נכון?
* הודיה   27/12/13 | 15:45
23. אני רגוע כשאני קורא את התגובות
כשאני קורא שכל המקטרגים כותבים בשגיאים אני יודע שמצבי כהומו טוב משחשבתי. לפחות על הזכות להיות אינטיליגנט אינני צריך להילחם.
* הומו שלא מתבייש   26/12/13 | 11:14
Like like like!!!!
* סטרייט שלא מתבייש   26/12/13 | 11:38
יהודים צבועים
אני יהודי ואני שומר מסורת אבל אין קשר בין זה שההומואים יעקו מה שבא להם שיהיה להם בהצלחה וכל מי שמרים את קלף האלוהים שישב בשקט כי אף אחד בארץ הזאת לא צדיק כל אחד עושה מה שנוח לו.. מקווה שיהיה לכם יותר קל הומואים יקרים שהצביעות היהודית לא תנצח
* סטרייט שומר מסורת   26/12/13 | 12:21
22. עם כל הכבוד לגייז
מבחינתי זה שאתם חברים ואוהבים זה לא מעניין אותי, גם אם תביאו ילד מפונדקאית , תרומות וכו' אין לו שום קשר לאחד מה"אבות", אין דבר כזה 2 אבות, למה שאני וחברתי השותפות לדירה לא נקבל גם הטבות במס? כי אנחנו לא לסביות? מה הקשר להטבות? ומה הקשר לילד? ילד זקוק לאבא ואמא נקודה! אין דבר כזה 2 אבות! לא יהיו 2 אבות! יש אבא אחד, אמא אחת ואולי יש חבר של אבא
* הדס   26/12/13 | 11:11
ויש כבוד!
ומה עם אימוץ? עזבי אימוץ ע"י הורים גאים, אני מדבר על הורים סטרייטים, האם הם לא משפחה כי אין לאף אחד מהם קשר לילד? את הטבות המס מקבלים הורים! בין אם הם הורים גאים ובין אם הם הורים הטרוסקסואלים. (בקיצור; שוויון...)
* דולב   26/12/13 | 12:33
תגובה להדס
שבי בשקט חשוכה
* ישראל   26/12/13 | 15:14
21. שיוויון זכויות עלקק!!
אתם הגייז לא נותנים לילד זכות בחירה אם ליהיות ילד נורמלי או לא כי מה לעשות ילד צריך לגדול ליד נקבה וזכר זה נגד הטבע שני זכרים ישלזה השלכות שליליות כמו לדוגמה הילד במסיבת גן רואה כולם יש אמהות רק הוא עם גבר זה ווחחד כאפפה לילד אז כן אתם הגייז לא נותנים לילד שיוויון זכויות !!
* מישו   26/12/13 | 11:11
לאיזה ילד יש בחירה?
לילד שמגיע לאם חד הורית אחרי תרומת זרע יש בחירה? האם זה בסדר מבחינתך שאין לו אבא? אוקיי בוא נגיד ואין לו אבא, האם זה באמת מה שצריך למנוע ממנו להיות מאושר? אני מכיר אם חד הורית נפלאה, והילד שלה נהדר אף יותר. הוא שמח, הוא ממש חכם לגילו, הוא מבין ושואל. היא כמובן עונה לו, בהתייעצות עם מומחים. את הקשיים בדרך ניתן לפתור. ממתי אנשים מוותרים על משהו כי יש העיה?
* דולב   26/12/13 | 12:38
זה מה שמזעזע אותך?
זוג גברים שמגדלים ילד יחד? או זוג נשים? רוצה לשמוע מה זה השלכות שליליות על ילד? שילד גדל להורים אלימים,שתיינים,מסוממים,חסרי אחריות,חסרי זוגיות טובה,שמקללים,שמחנכים לחושך ובורות. מסיבה בגן עם שני אבות? זה באמת מה שמטריד אותך? תחשוב פעמיים...
* מיכל   26/12/13 | 13:22
20. שיוויון זכויות עלקק!!
אתם הגייז לא נותנים לילד זכות בחירה אם ליהיות ילד נורמלי או לא כי מה לעשות ילד צריך לגדול ליד נקבה וזכר זה נגד הטבע שני זכרים ישלזה השלכות שליליות כמו לדוגמה הילד במסיבת גן רואה כולם יש אמהות רק הוא עם גבר זה ווחחד כאפפה לילד אז כן אתם הגייז לא נותנים לילד שיוויון זכויות !!
* מישו   26/12/13 | 11:11
אתה צריך להשכיל קצת
מי אתה שתקבע את חוקי הטבע?? חוקי הטבע משתנים- אשמח להעשיר את הידע שלך ואספר לך שהאדם לא נולד טורף ולכן אינו נועד לאכול בשר. אז גם אנשים שאוכלים בשר הם נגד חוקי בטבע בעינך?!
* מיכאל   26/12/13 | 11:34
מיכאל עכשיו אתה מדבר שטויות
מי שלא נולד לאכול בשר לא נולד עם ניבים שהתפקיד שלהם לקרוע את הבשר מהעצם
* ממ   26/12/13 | 12:54
אתה מחדד את הנקודה שלי
ולכן בני אדם לא נולדו עם ניבים- לא נועדנו להיות אוכלי בשר. אבל בכל זאת אנחנו עושים זאת. הטבע משתנה ויעודו להשתנות
* מיכאל   26/12/13 | 13:40
לא לכולם יש ניבים
הניבים הם כחלק מתהליך אבולוציוני. ברגע שבני אדם התחילו לאכול בשר, אלפיי, ואולי עשרות אלפי, שנים אחרי זה נוצרו לנו הניבים. אני מכיר כמה אנשים בלי ניבים בכלל (אחת מהם היא צמחונית...)
* דולב   26/12/13 | 15:11
19. על סף התמוטטות
ממתי האבולוציה נוטה ליצר חד מיני ... אין דבר כזה .. פסיכולווגי ומרוב שצופים בסרטים סוטים .. ה׳ קבע שלהתרבות זה גבר ואישה .. נקודה.. ולמה שמגיע לכם הטבות במס למה ???? כולנו צריכים על איזה סמך אתם!!! וזו הדעה שלי ואין לאף אחד הזכות להתערב בה .....
* רנא   26/12/13 | 11:09
האלוהים שלך
מאיפה יודעים שהוא קיים? פגשת אותו? הוא/היא דיברו איתך? אמרו לך שהם קובעים שהורים זה זכר ונקבה. לא! האמת שיהודי זקן (כנראה) כתב את זה בשמו לפני הרבה מאוד שנים. זה דבר אחד אמונה וזה דבר שני בורות
* אנר   26/12/13 | 11:56
מה יש לך ???
האמונה לא רוכשים היא טמונה במוח ובלב .. תאמין ה׳ קיים ( חלילה להתייחס אליו בכינוי הוא/היא))) ואין להתווכח.. איך גדלתה??חייך היו קשים? העולם אינו ספונטני ולא נוצר מחד תא .. ואין זה תאוריית דארווין הכל חרטה ברטה של המדע.. למדתי הרבה ולעומק אבל ממש לא הזיז לי את האמונה ...  וכמובן אין זה חד מיני !!!! בענף החולייתנים
* רנא   26/12/13 | 13:11
למדת לעומק?
קודם שאלה: ממתי אבולוציה ואלוהות הולכים ביחד? לפי מה שאני יודע הם תמיד היו אויבים. שנית, הטבות מס מגיעות להורים, בין אם הם הטרוסקסואלים או הומואים. בנוסף המדע נתנה לנו הרבה. הרבה דברים הם בגדר התיאוריה, אבל זה לא קסם! אתה מאמין כאן בקסמים ונפלאות!
* דולב   26/12/13 | 15:19
ומה אתה חושב שאתה?
אבולוציה ותורה, ובכלל תורה או מדע, לא סותרים אחד את השני בשום צורה. ומי שחושב אחרת לא מכיר את אחד הצדדים מספיק לעומק.
* רתם   26/12/13 | 18:26
אבולוציה ואלוהות
אבולוציה ואלוהות יכולים ללכת ביחד,זה תלוי לאיך אתה מתייחס ל-ה' -אם אתה הולך לפי הפשט והתפיסה המקובלת אז באמת יש סתירה, אבל רבנים גדולים כבר יישבו בין הסתירה הזאת ( הרב קוק,בעל הסולם ועוד...)
* ליעד   26/12/13 | 23:07
18. אסי עזר עשוי להגיע לקליפת כדור הארץ אם הוא ימשיך לחפור
* בוב הבנאי   26/12/13 | 11:01
17. נפתלי גאון . יש לו גאונות שלא היתה לאף מנהיג ,
ולמה זה ? כי לאף אחד לא היתה קידמה טכנולוגית כמו שלו . בתנאים כאלה.
* רונן   26/12/13 | 10:53
16. אין לחוקק חוקים נגד הטבע!!!
אסי היקר אי אפשר להביא ילד משתי אבות ולא משני אמהות זאת דרכו של הטבע!!!!!! נהיה טריינד ללכת נגד הטבע נגד דרכו של העולם אם זה עושה לכם טוב אני לא זה שישפוט אותכם אבל יש דברים פי מיליוןןן יותר חשובים במדינה הזאת ורק ביגלל ש50 אחוז מאנשי התיקשורת הם גייז אתם מעלים נושאים כאלה לדיון זאת צביעןת!!!
* בושה   26/12/13 | 10:46
גם לגלוש באינטרנט זה נגד חוקי הטבע, סע לשלום המפתחות בפנים
* רועי   26/12/13 | 13:22
גם לעוף במטוס נוגד תטבע !גם לצלול ולנשום מתחת למים נוגד תטבע !
וגם לחיות עם לב מלכותי נוגד תטבע ואני עוד יכולב למנוצ לך מליון דברים שנוגדים תטבע !! זה פשוט פחד מהשונהההה לא יותר מזה !!
* מישהי   26/12/13 | 21:33
15. אסי כל הכבוד לך, אתה מלך!!!
* רן   26/12/13 | 10:24
14. לא יאומן , השתייה של היום היא נורמה של מחר!!
המדינה נדפקה לגמריי !! זכות בסיסית ?!!! להביא ילדים!! .א. להביא ילדים אפשר רק אם גבר ואישה !!! ב. אתם רוצים לאמץ ילדים רגילים נורמלים!!! ולהכניס אותך למה שאתם חיים בו גגבר אם גבר אישה אם אישה ובכך לכפות את הכפייה החולה האת על הילדים!!! איפהה העולם מדרדר!! רוצים כאן חוקיי סדום!! פשוט בושה בושה למדינה שלנו שזורמת אם ההפרעה הזאת !! חולים בראש
* אני   26/12/13 | 10:22
תגובה
כנראה שאם היו חוקי סדום גם את/ה לא היית שורד במדינה. החשיבה שלך פרימיטיבית ומעוותת. את/ה אומר בושה למדינה שלנו אבל בנושא הזה המדינה שלנו בפיגור גדול! אז אם את/ה כלכך נגד האנשים שסובלים מ״ההפרעה הזאת״ כדאי שבינתיים תישאר פה. כנראה שלא נכנס לפתח ביתך מישהו כזה שגם הוא היה רוצה לממש את זכותו לאהבה. כדי לרפא אותך מחשיכותך אני מאחל לך להכיר או לגלות אדם קרוב לליבך שהוא סובל מההפרעה שאתה הגדרת. רק בריאות
* אסף   26/12/13 | 11:06
האמט עני דווכא מסקימ עיתך אכי
ואתה עוד שואל וכותב (סליחה,קוטב) לאן העולם מתדרדר... אתה אכן בושה בושה למדינה.
* הומו   26/12/13 | 11:09
אכן לא ייאמן
דבר ראשון, מנסה ללמוד לכתוב ולהתנסח. כל דיון ניתן להעביר במספר רמות, ונראה שאתה בחרת בנחותה ביותר. עכשיו אני אגיב לפניני החכמה שלך. כן, זו זכות בסיסית של כל אדם ואדם להביא ילדים. להביא ילדים יכולים גם זוגות שביולוגית לא מסוגלים לכך בעזרת טיפולים רפואיים ואימוץ. אתה מנסה לתפוס ולהגדיר מה טבעי ונכון, אך סלח לי אבל עם כל הכבוד מי אתה שתקבע עובדות כאלה. האדם התערב בלי סוף בתהליכי הטבע ה"טבעיים", ובכלל כל הצורה בה אנחנו חיים "נוגדת" את הטבע. שים לב היכן נמצאות כל הקבוצות שמקדמות את הדעות שלך, ומה היה פועלם לאורך ההיסטוריה. אתה מנסה לשלול זכויות בסיסיות מאנשים שלא עשו לך כל רע רק כי אתה לא סולד מהם . בדיוק באותה מידה אתה יכול לסלוד מרוסים, אתיופים, מרוקאים או לבקנים לצורך העניין. מה שאתה מבצע כאן זו גזענות בהגדרתה ובצורה המגעילה ביותר שלה. תתבייש במה שאתה רושם ואני מקווה (למרות שאני בספק) שזו תהיה הפעם האחרונה שתעיר הערות כאלה.
* אדם שפוי   26/12/13 | 11:27
תגובה לכל הזועמים כאן
קודם כל אף אחד לא גזען כאן ואין לי שום בעיה אם האוכלוסיה הומו לסבית, מה שכן מפריעה לי ואני וכל העם שפויי ונורמלי מתנגד לזה בכל התוקף זה ההחצנה וכפייה הומו לסבית על כלל האוכלוסיה.מחר יוחלט שפאדופליה זה נורמל ויחוקקו את זה בחוק אם אנשים שירצו לחיות אם חיות אז גם הם ירצו זכויות , וכאן יש בעיה! ולכם אין מה להתכחש מנגד הטבע, מה שאתם עושים זה לא טבעי. ואף אחד לא אמר ששוללים מכם זכות לאהוב ולהקים משפחה , כי זה ממש לא זה !! דבר שני לגבי ההיסטוריה שהוזכרה כאן וקבוצות אוכלוסיה וחושך ונאורות. אתם מדברים על כל זה אתם?! מה אתם חושבים שאתם משו חדש שקורה , עוד בימי אלכסנדר מוקדון הומואים היו קיימים ותורה עוד לפני 3200 שנה הזהירה מזה , אתם לא גיליתם לנו את אמריקה , זה קיים!! אבל זה לא תקין , כי אם כל העולם היה הומו לסבי אז הוא היה פשוט נכחד!! אז אתם מדברים על מודרניות ונאורות ! מנסים להחזיר את העולם לימי סדום על מה אתם מדברים בכלל!! מה שאתם מנסים לעשות כאן זה לא אור ולא חידוש. זה חושך בורות וסוציומטיות. כי אתם חושבים רק על היצרים שלכם ועל ידי סיסמאות של חום אהבה אימוץ משפחה ילדים מנסים לקדם ולהכניס לחוק את הסטיות, המיניות שלכם!! הרי כולנו יודעים שאם מחר הזוג איי או לסבי נפרדים מה קורה אם הילד מי הוא הולך ?? הוא לא שייך לאף אחד מהבני זוג!! דבר נוסף ילד צריך אהבה של אמא ואבא ולא רק אבא או רק אמא,מה תעשו בעניין זה אין גבר יכול להחליף אמא לב איזה איך???!! זה לא טבעי זה לא מוסרי זה לא נורמלי!! אז אתם בחרתם במה שאתם למה לכפות על הילדים את המציאות המרה הזאת!! זה פשוט הרס מוחלט של הדור!! אז תעשו לי טובה כל היפי נפש למינהם לא האהבה ומשפחה וזכות להיות הורים מעניין אותכם אלה חשקים והתנסות של משו חדש וסיפוק עצמי זה מה שמעניין אותכם. ואז אל תנסו להתכסות בסיסמאות ממיסות לב כי את האמת אנחנו יודעים. רפואה שלמה
* אני   26/12/13 | 14:15
תגובה למגיב לזועמים
אני מודה לך מאוד על הדאגה למצב הבריאותי שלי, אבל אני מבטיח לך כי היא מיותרת. הכל בסדר מהבחינה הזו. אתה צריך להבין שלא בחרתי להיות הומו, לא ביקשתי את זה, ולא ביצעתי כל פעולה שתגרום לזה או להפך, בדיוק כשם שאתה לא בחרת את צבע השיער או העיניים שלך, וזו עובדה שלא ניתן להתווכח איתה, אני מבטיח לך ממקור ראשון. לאחר שהבהרנו את זה, מגיעה השאלה המתבקשת, שהיא כאמור מה עלי לעשות עכשיו, ומה יהיו ההשלכות למה שאעשה.אני יכול לבחור להתאבד ( ותודות לאנשים כמוך, לא מעט גם בוחרים בכך) , או שאני יכול להשלים עם זה, לסיים תואר בהנדסה בטכניון, להפוך לקצין בצה"ל ולתרום כמה שיותר למדינה בה גדלתי (לדוגמא). כעת, אני קצין שמשרת בצבא, לא פגעתי באיש, וכמו כל אדם אני רוצה זוגיות. אבל זוגיות כבר אסור שתהיה לי, כי זה לא בא לאנשים טוב בעין...אם אלך עם החבר שלי ברחוב, אזכה לתגובות מגעילות מאותה סביבה עליה עבדתי, ועודני עובד כה קשה להגן. ומה לגבי ילדים? אני מבטיח לך שאם יהיה לי ילד יהיה לו הרבה יותר ממה שיהיה להרבה ילדים ממשפחות "רגילות" הן מבחינה כלכלית והן מבחינה רגשית. בטח ובטח שיהיה לו יותר מילד במשפחה בת 15 ילדים כשבבית חיים על כיכר לחם ליום לכולם (וכולנו יודעים על מה מתבססת דרך החיים של המשפחות האלה). אז בוא תגיד לי שוב מי כופה מה על הילדים, כי כמו שאתה אמרת, את האמת כולנו יודעים, ובכך אין ספק. תזכור שלהיסטוריה יש זיכרון ארוך וסבלנות קצרה. תחשוב טוב מה באמת כל כך פוגע בך, האם אלו הלהטבים, או שמא משהו אחר. רפואה שלמה
* אדם שפוי   26/12/13 | 22:26
אכן לא ייאמן
דבר ראשון, מנסה ללמוד לכתוב ולהתנסח. כל דיון ניתן להעביר במספר רמות, ונראה שאתה בחרת בנחותה ביותר. עכשיו אני אגיב לפניני החכמה שלך. כן, זו זכות בסיסית של כל אדם ואדם להביא ילדים. להביא ילדים יכולים גם זוגות שביולוגית לא מסוגלים לכך בעזרת טיפולים רפואיים ואימוץ. אתה מנסה לתפוס ולהגדיר מה טבעי ונכון, אך סלח לי אבל עם כל הכבוד מי אתה שתקבע עובדות כאלה. האדם התערב בלי סוף בתהליכי הטבע ה"טבעיים", ובכלל כל הצורה בה אנחנו חיים "נוגדת" את הטבע. שים לב היכן נמצאות כל הקבוצות שמקדמות את הדעות שלך, ומה היה פועלם לאורך ההיסטוריה. אתה מנסה לשלול זכויות בסיסיות מאנשים שלא עשו לך כל רע רק כי אתה לא סולד מהם . בדיוק באותה מידה אתה יכול לסלוד מרוסים, אתיופים, מרוקאים או לבקנים לצורך העניין. מה שאתה מבצע כאן זו גזענות בהגדרתה ובצורה המגעילה ביותר שלה. תתבייש במה שאתה רושם ואני מקווה (למרות שאני בספק) שזו תהיה הפעם האחרונה שתעיר הערות כאלה.
* אדם שפוי   26/12/13 | 11:27
אף אחד
לא שולל ממך לך לתאילנד ותישאר שם
* שגית   26/12/13 | 12:12
אין בעיה
רוצה גם לארגן רכבות שיקחו אותי לשם, או שעוד לא הגעת לפרק הזה בספר ההיסטוריה?
* אדם שפוי   26/12/13 | 13:20
אין בעיה
רוצה גם לארגן רכבות שיקחו אותי לשם, או שעוד לא הגעת לפרק הזה בספר ההיסטוריה?
* אדם שפוי   26/12/13 | 13:20
ללא שפוי
קרון סגור...
* שגית   26/12/13 | 15:16
לשגית
יפה יפה...תיזכרי בתגובה הזו ביום השואה הקרוב. לאנשים כמוך אין לי מה להוסיף...
* לא שפוי   26/12/13 | 16:13
כמה שגיאות כתיב בטוקבק אחד
* תמי   26/12/13 | 11:45
השתייה של היום היא ההאנגאובר של מחר..
ברצינות, כאילו אנשים מפגרים מטיפים לאנשים אינטליגנטיים על הידרדרות? שיגידו תודה על מה שיש להם, שאנשים אינטליגנטיים נתנו להם.
* רועי   26/12/13 | 13:21
13. נהדר - כל הכבוד לשר בנט שהרים את הכפפה
וכל הכבוד לאסי עזר שמצליח להעלות את המודעות לקהילה. זה ממש לא הגיוני שמפלים לרעה אנשים רק בגלל שנולדו עם העדפה מינית אחרת. עוד 100 שנה זה יראה מוזר בכלל המאבק הזה...
* הילה   26/12/13 | 10:18
בקצב הזה,אם הומואים יהפכו לנורמה,המבול מגיע!
* רוני   26/12/13 | 13:09
בוא אני אסביר לך בהיגיון תנכ"י
אלוהים הבטיח כי לא יהי עוד מבול והוא דאג שהקשת בענן תהיה הסמל להבטחה זאת. דגל הגאווה מורכב מצבעי הקשת, ולכן מכך נובע שא יהיה מבול בגלל הומואים. (מבוא לתורת החרטה 101)
* דולב   27/12/13 | 01:18
12. ל-4 יהיו לו שני אימהות!!
וזה ממש לא רישעות לתת זכויות שוות לקהילת הלהט"ב במדינה דמוקרטית כמו ישראל
* קריספל    26/12/13 | 10:03
אני מסכים ש
יש לא אבא אחת, אמא אחד, ואחת אלוהינו אלוהינו אלוהינו שבשמים ובאארץ !!! עברית קשה שפה....
* אחת העם   26/12/13 | 12:09
11. עם כל הכבוד לגייז
יש בארץ עוד בעייות רציניות כמו: ניצולי שואה רעבים בלי חימום. הורים חד הוריים שלא סוגרים את החודש. 14 אלף מפוטרים חדקים בחודש שעבר. זוגות צעירים שלא מצליחים לקנות חצי דירה בלי עזרה מההורים. חולים שהטרופה להצלתם לא כלולה בסל הבריאות. אני לא אומר שצריך להתעלם ואני ממש בעד שיוויון זכויוצ עם כולם כולל הקהילה אבל יש עוד דברים שצריך להתעסק איתם.
* אוהב את כולם   26/12/13 | 10:02
ועם כל הכבוד אליך...
רק בגלל יש עוד בעיות רבות במדינה לא אומר שצריך להתעלם מבעיית זכויות האדם של הגייז. אף אחד לא ביקש שיתעלמו משאר הבעיות כדי לעזור לפתור את הבעיות של הגייז. אבל גם לגייז מותר להילחם למען עצמם כדי לשפר את מצבם. אין שום קשר בין הבעיות האחרות של ישראל לבעיית זכויות הגייז. אם בעיית הגייז תיפטר אז זה לא אומר שלא ניתן לפטור את שאר הבעיות...
* אחד אחר    26/12/13 | 10:54
אתה כנראה נשוי באושר
מבין את טענתך. אבל אם גם אתה היית חלק מאותם 10 אחוז (!!!) מהאוכלוסייה שלא יכולים לממש את זכותם הבסיסית לאהוב אני בטוח שהיית דורש לתקן קודם את חוקי היסוד של המדינה ולתת לזה עדיפות על פני דברים אחרים שהם מאבק יומיומי בכל מקרה כמו... הכלכלה שציינת
* אסף   26/12/13 | 11:11
ומה אתה עושה למען קידום פתרון לבעיות האלה?
אני שמח שאתה אוהב את כולם, דבר ראשון. אבל אתה לא מצפה מאנשים לפתור בעיות של אחרים כשהם נאבקים לפתור את שלהם. אם זה כל כך חשוב לך, אולי כדאי לך לקחת חלק בקידום המודעות לבעיות שציינת. תתנדב/תתרום, מה שעולה לך לראש :)
* דולב   26/12/13 | 12:16
10. אסי אני מעריץ אותך אך
אני מקווה שיום אחד תבין שאתה עושה טעות ומן הטבע נהוג שיש זכר ונקבה כדי לקבל תוצאה.. ההשלכות לגבי הילד יהיו אחזריות הן בתקופת ההתפחות שלו כשיגדל ויגיע לבית ספר ויבין את מעמדן הילד יזדקק להרבה טיפולים התוצאה ממש לא תיהי. טובה וזה מוכח!
* דן   26/12/13 | 10:00
מוכח שזו טעות...
דווקא הוכח שילדים להורים גאים מאושרים אפילו יותר, מילדים "רגילים".
* דולב   26/12/13 | 12:18
לדולב
איפה הוכח.. פשע כזה עוד דוקטור.. סימת פקולטה לביציים אתה ניראה לי חולה סופני
* דנה   26/12/13 | 13:10
לדולב
אני במשרד הרווחה מה אתה מדבר שטויות. הילדים גדלים בבלבול בדיוק כמוך
* מרים   26/12/13 | 13:39
9. אסי כל הכבוד
ותודה
* עדי   26/12/13 | 09:54
8. עזר תתקדם זה המאה ה21 אנשים מזמן הבינו
שמשיכה מינית היא לא אהבה. לא רק שוויתרתם לעצמכם על הזכות לאיחוד פורה, אלא מעודדים ביסקסואליים שיכולים להקים משפחות להכריז על עצמם כהומוסקסואליים, ומאמללים ילדים שחסרים דמות אב/אם מבחירה (כבר בתאונה מינקות זה קשה מאוד) ונאלצים להתמודד עם 2 הורים מאותו מגדר. ועכשיו גם מניסים שהמדינה תכיר בזה עד לפני כמה שנים זה היה מוגדר כמחלה פסיכיאטרית והביטול של זה שנוי במחלוקת בין אנשי המקצוע (יש לא מעט שוענים שזה הפפוליסטיות שלכם שגרמה). אז יאללה תתקדמו תתמכו בעצמכם כי זה באמת לא פשוט ואני מצדיע להרבה מחברי שעשו את זה, יצאו מזה, והקימו משפחות נפלאות. אם זה היה תלוי בכם היו חיים עם אחד מאותו מגדר ומגדלים ילדים שצריכים להתמודד עם ההכנעות של הוריהם לחולשותיהם
* ביולוג   26/12/13 | 09:53
אתה צריך להתקדם למאה ה-21
גיבובי שטויות כאלה יוצאות לך מהפה. תן לי דוגמא אחת של בנאדם ש"יצא" מהומוסקסואליות. כי זה שקר וזה לא קיים, ואם יש אנשים כאלה אז מדובר בהדחקה והכחשה בלבד, או שמדובר שאנשים בעלי נטייה דו-מינית. מה לעשות, בני אדם הם לא שחור לבן ואם אתה באמת "ביולוג" אני מניחה שהיית יודע שלא סיימו לחקור אפילו רבע מהמוח האנושי. ובנוגע לילדים ה"מסכנים" שוב אני מניחה שאין לך שום היכרות עם ילדים כאלה באמת והכול זה ספקולציות. אני שמעתי על זוגות להט"בים מקסימים שהקימו משפחה והעניקו אהבה אדירה לילדיהם. ובמיוחד בימים אלה כשיש בחדשות דיון נרחב על חינוך ותוצאותיו, אני יכולה להגיד בבטחה שמה שחשוב בגידול הילד הוא לא מין ההורים אלא הערכים והמוסריות שהם מעבירים לילדיהם. זוגות הטרוסקסואלים ממש לא יותר טובים בגידול ילדיהם לצערנו.
* לאדון הביולוג   26/12/13 | 10:44
וואו, כמה קשקושים בתגובה אחת... שיחקת אותה
* טמבל   26/12/13 | 10:57
עוד כמה שנים
עוד כמה שנים יבואו אנשים ויבקשו שייתנו להם את היכולת להנשא לפרה ואחרי זה יילחמו על שיוויון זכויות ויכעסו שלא נותנים להם להביא ילדים ביחד. זה אבסורד ! היום זה נשמע לנו דוחה ולא אפשרי, אבל לכו תדעו, הסטיות של היום הן הנורמות של המחר .. אני לא טוענת שהגייז הם לא בני אדם, ואני בהחלט מכבדת אותם - בתור בני אדם - אבל הם בני אדם עם סטייה. ובמקום לנסות לטפל בה הם מבקשים שייתנו להם זכויות עליה. אבסורד.
* אחת   26/12/13 | 11:48
ביום שפרה תהיה אינטיליגנטית וכשירה משפטית כדי להכריז על אהבתה לגבר
זכותם המלאה היא להינשא.. השאלה אם את רואה את זה קורה בשנים הקרובות.. ואם ייקראו לדבר הזה "פרה"..
* רועי   26/12/13 | 13:18
7. מה עם התגובה
מה עם תגובתו של בנט? ככה לא עושים חדשות חד צדדי
* עודאחד   26/12/13 | 09:47
באמת, איפה התגובה של בנט?
* לירון   26/12/13 | 10:55
6. אוחובסקי, תלמד.
* דניאל   26/12/13 | 09:45
5. חבל
חבל חבל אסי כזה בחור הלוואי והוא היה בס'דר
* מירב    26/12/13 | 09:42
הוא הרבה יותר מבסדר!
* גל   26/12/13 | 09:56
4. איך אפשר להביא ילד לעולם ולא תהיה לו אמא??
* רישעות!!   26/12/13 | 09:38
יהיו לילד שני אבות,שזה לא פחות ונהדר !
* רייצ'ל   26/12/13 | 10:44
3. שיחקתם אחרי האוכל
* בועז    26/12/13 | 09:36
2. הזכות להקים משפחה
הזכות להקים משפחה ולהביא ילדים היא זכות בסיסית. עם זאת הטבע חקק שבשביל להקים משפחה ולהביא ילדים יש צורך בגבר ואישה. כל מי שלא מבין את זה מוזמן לפנות לרופא הקרוב לביתו להסבר.
* שלמה   26/12/13 | 09:28
נכון!
הסבר הכי טוב והכי משוט שראיתי! כל הכבוד!
* ר   26/12/13 | 11:03
אתה יודע מה עוד הטבע עשה?
הוא גרם לזוג ברבורים הומוסקסואלים לקחת ברבורה (יש כזאת מילה בכלל?! :\ ) להפרות איתה בייצים, ואז להבריח את הנקבה (כן קצת אכזרי...) ולגדל את הגוזלים. הטבע מוצא לדרכים "לתקן" את עצמו, אתה פשוט לא מנסה.
* דולב   26/12/13 | 12:26
אהם
יש צורך פיזי בגבר ואישה כדי ליצור חיים חדשים, נכון. אבל שום דבר בטבע לא מגדיר באופן אבסולוטי שגבר ואישה צריכים לגדל את הילד. זוהי נורמה חברתית. יש תרבויות שבהן הסבתות והסבים מגדלים את הצאצאים. אם שני ההורים שפויים ומסוגלים לתפקד כהורים, זה לא משנה אם שניהם גברים, נשים או חצי חצי.
* מייקל   26/12/13 | 13:03
1. זו זכות בסיסית של ילד שהיה לו אבא ואמא
למה לאמלל ילדים אתם חולים סוטים זה החיים שלכם תעשו מה שאתם רוצים. אבל אין לכם שום זכות לגדל ילדים נגד הטבע ילד צריך לגדולמעם אבא ואמא. איפה אירגוני הילדים בסיפור למה לא שומעים אותם.
* שי   26/12/13 | 09:25
הילדים שיהיו אומללים זה הילדים שלך!
אני מבינה שגדלת להורים מכים, שלא נתנו לך לפתח קצת את הראש לדברים שהם חדשים ושונים ממך, אני ממליצה לך ללכת לטיפול, תדבר עם פסיכולוגית היא תדע איך לטפל באנשים מפגרים כמוך.
* דניאל   26/12/13 | 09:42
לדניאל
תגובה לא הולמת תתביישי לך !!! דרך הטבע זה שלילד יש אבא ממין זכר ואמא ממין נקבה! א
* הגיונית   26/12/13 | 10:31
לדניאל
תגובה לא הולמת תתביישי לך !!! דרך הטבע זה שלילד יש אבא ממין זכר ואמא ממין נקבה! א
* הגיונית   26/12/13 | 10:31
בורית- תראי קצת תכניות מדע- ילדים שגודלים במשפחות
חד מיניות גדלים יותר בנחת ואהבה (מכיוון שהמשפחות האלה רוצות ומוכנות לזה יותר מזוג סטרייטי) הילד גודל בחום ואהבה לאפחות ממשפחה סטרייטית ואפילו יותר! וזאת הוחכה מדעית ! לא משהו שהמצאתי. תראי קצת תכניות מדעיות ותפתחי את הראש. ואני אבא פלוס אשה ו4 ילדים!
* עוז   26/12/13 | 11:53
ניראה
שלא הלך לך עם גברים.. גאון כמוך בחרה להיות לסבית.. או שזה לא מבחירה פשוט אף אחד לא מעוניין בך.
* תמי   26/12/13 | 12:20
לפי מה שאתה אומר גם למשפחות חד הוריות אין זכות להתקיים
* רון   26/12/13 | 10:07
ברוררר
* שירה   26/12/13 | 13:14
גם מסכימה איתך
אין כאן מקום לאבא ואבא... שיבינו כבר את זה
* טלי   26/12/13 | 15:20