דיבור ישיר
תגובות (62 תגובות ב-29 דיונים)
29. ואו.כמה טימטום
בנתיים לא מצאת חטוף אחד. מפיצה עלילת דם פרמיטיבית ומרושעת
* אלה   04/09/17 | 22:33
28. יפסיקו לפקפק כשתביאו עשרה, 9, ...5 מקרים של ילדים תימנים מאומצים. על דנ״א שמעתם? למה אתם לא מראים את תוצאות הבדיקות?
* איבון   30/08/17 | 11:58
27. היתה רק שואה אחת!
לא היתה שואה של ילדי תימן ואין שואה של פרות או תרנגולות.
* די כבר!   29/08/17 | 22:51
26. מה הקשר לניצולי השואה?
אני קובע שאת משוגעת וזקוקה לאשפוז.
* איזו דפוקה!   29/08/17 | 22:47
25. יותר כואב שאתם מדחיקים .....
תאמינו לי שגם אם לכם היה מקרה כזה של ילד נעדר בשנות ה 50 ...הייתם מתקוממים על כך !! וכן צריך להשוות לשואה בשואה היו כשש מיליון יהודים שניספו וזה קרה בגולה . אנחנו מדברים על ילדים שהמיתו על ילדים שנחטפו ונגנבו על ילדים שהעבירו אותם מהארץ כדי לקבל כסף בשביל לקדם את המדינה.. אם זו לא שואה של מדינת ישראל בישראל אז אין מה לומר ..גם להוריי אמרו אתם משוגעים באמת שלא הייתם רוצים להיות במקום הזה .תכירו בעובדות כבר גם אנחנו יכולים להגיד הכל דמיון ואין שום שואה כמו שאתם מנסים להדחיק את חטיפות הילדים בשנות החמישים
* מירי   27/08/17 | 15:37
...
כל מה שעברו ילדים תימנים כאן (בהנחה שהכל נכון במאת האחוזים) - עברו גם יהודים בתקופת השואה - ניסויים (אם כי ניסויים אכזריים פי כמה וכמה). חוץ מכמה דברים שלא זכור לי שהיו במדינת ישראל - תאי גזים, צעדות מוות, בורות הריגה, קברי אחים ומשרפות ענק. את משווה את שני הדברים? לכי לאלף עזאזלים.
* ...   01/11/17 | 21:53
24. תימנים - תמימים היו ונשארו
זה פשוט מאוד נעמה, התקשורת כמו גם המימסד רובו ככולו הינו של השבט הלבן שגם קיבע את ההיסטוריה לפי מה המתאים כואב ונכון לו. אז הם שגדלו על הורים וסבים שבהם היה ברור שמנצלים את התימנים שהם צנועים..תמימים ..מסתפקים המועט ו..ניתנים לניצול... הכיצד נצפה מהם להכיר בשואה שנוצרה על ידי מדינת היהודים ושליחיה? אבוי..מחר התימנים יקבלו שכל רחמנא ליצלן ויבקשו פיצויים כמו ניצולי השואה (שמספרם רק גדל כל הזמן בהתאם לוועדות והקריטוריונים הנקבעים ומשתנים על ידי אנשי שלומם. בקיצור תימנים,, שאו שתרעידו את האדמה או שתמשיכו להיות תמימים מנוצלים ושבו בשקט
* לא נשכח ולא נסלח   27/08/17 | 13:06
23. נעמה את מדהימה וכל מילה שלך אמת צרופה
* מיכל   25/08/17 | 18:22
22. מי שמתכחש לפרשת ילדי תימן בור ועם הארץ
לפני שכל גיבורי המקלדת כותבים פה, טוב היו עושים אם יהיו קוראים קצת, צופים באלפי העדויות ונוברים במסמכים שכבר התגלו. זו הפרשה הכי נוראית שקרתה בישראל והכי גרוע שזו שואה שבוצעה על ידי יהודים ליהודים (תבדקו גם את ההגדרה של המושג הזה על הדרך). מי שמתבטא לפני שלמד את הנושא, פשוט לא יודע.אגב גם לחוסר הידע יש סיבה היסטורית הטמונה בראשי המדינה באותן שנים ובמערך ההסתרה+ שריפות ארכיונים וועדות שהוקמו כדי לטאטא את הנושא מתחת לשטיח. אמן ונזכה לראות עוד ועוד איחודי משפחות.
* שרון   25/08/17 | 16:50
אף אחד לא מטאטא
לא האשכנזים אשמים ופרס לא מכר תימנים לארהב . טוב שיש כאלו שנזכרו אחרי 60 שנה( כן כן הבנתי שרפו הסתירו) ה״ניסויים״ שנעשו הם על אחדות תינוקות נכון בלי הסכמה!!! אבל זה לא בכדי להרוג זה בשביל לנסות להוציא מהתת תזונה שזה היה מצבם של התינוקות משמע היום מתים גם אילולא הניסוי ונכון מתו מזה היו חטיפות היו מכירות וכמובן שאין שום הצדקה הויכוח מי אשם האשמה לדעתי!!! על ההורים שלא יחזרו היום בהיסטוריה ויאשימו אחרים בחוסר הרצון שלהם לדעת!!!! לא מעניין גם אם אלה היו בתי חולים ניידים(שדה)
* עצבני   25/08/17 | 23:29
21. כבר יש עדויות והוכחות. מה עוד צריך כדי שתתעוררו?
* בושה למדינת ישראל   25/08/17 | 13:10
20. חחחחחח מי יחטוף תימני?
* Wtf   25/08/17 | 09:34
אתה אידיוט.
* בשתי מילים   25/08/17 | 13:09
19. תתביישי על ההשוואה אין קשר בכלל, אם נחטפו תינוקות זה נורא ואיום אבל ההשוואה הבורה הזו לא מאירה אותך באור חיובי
* דור ההתבכיינות    25/08/17 | 09:30
השוואה נכונה מאוד
השוואת החטיפות לשואה נכונה כי זו שואה, זה פשע נגד האנושות, זה רצח עם
* יניב   27/08/17 | 08:48
500 תינוקות זה רצח עם
זה לא בסדר, אבל לא רצח עם .6 מיל זה רצח עם
* פפפפפפ   27/08/17 | 15:02
18. רואה צינור
מי אתה מפגר שקרן רואה צינור
* דוד כהן‬‎   25/08/17 | 09:28
17. הטיעון שלך על ניצולי השואה מבחיל. יש הבדל גדול מאוד.
* מזרחי   25/08/17 | 08:47
16. חטיפת ילדי תימן
את צודקת גם במששפחה שלי יוצאי אלגיר זה קרה. ילדה נחטפה בגיל יומיים ונעלמה. אבל אין להשוות זאת לניצולי שואה. חטיפת הילדים היא נוראית ויש להודות שזה קרה. הגיע הזמן.
* רנה   25/08/17 | 08:26
15. ניצולי השואה
ניצולי השואה סבלו מאד והם חלק מהעם היהודי. מסתבר שהם רצו שאחיהם יקחו חלק עימם. שנאמר:"כל ישראל ערבים. היו ניצולי שואה שלא יכלו להביא ילדים אחרי השוא, לכן באו לישראל וקנו ילדים מהמדינה. מי שעזר להם לקבל את הילדים העולים- חסרי הישע, אלו האשכנזים. המדינה מנוהלת ע"י האשכנזים הטייקונים אשר לא יתנו חד לחשיפת פרשת ילדי תימן והבלקן .
* ראלית   25/08/17 | 08:14
ניצולי השואה הם רובם אשכנזים בעצמם
את מדברת כאילו ניצולי השואה הם קבוצה נפרדת מהאשכנזים וזה רחוק מאוד מהאמת
* אשכנזי   25/08/17 | 11:27
את לא ראלית את שקרנית אף ניצול שואה לא לקח תמני או אחר
עד היום הם נלחמים בזבעות שעברו... אתם הבכיינים סוג של אנשים מבחילים אין לכם מקום בעולם כי אתם אלה שהרסתם אותו לכל השאר
* עצבני   25/08/17 | 12:51
14. למה הילדים החטופים במשך 60 שנים לא ניסו ליצור קשר ולחפש את ההורים האמיתים.
ניצולי השואה הגיעו לארץ באפס אמצעי קיום חולים פגועים נפשית וללא שפה הם הגיעו למחנות קליטה כמו העדה התימנית אז קשה להאמין שדבר ראשון שעשו זה לאמץ ילד.
* למה להכפיש ?   25/08/17 | 05:17
13. חוצפה להשתמש בזכר השואה כדי להסביר או לתרץ דבר אחר
אני מוחה בתוקף על כל השוואה, נסיון לתקוף, נסיון להפחית בערך השואה או ניצולי השואה, לתרץ דבר בדבר אחר שקשור בשואה, לרמוז ולו ברמז דק על התרחשותה..ואל תגידו שזו לא הכוונה של הכותבת....יכול להיות, אבל עצם זה שהיא מזכירה זאת אומר שמשהו חורה לה לגבי אשכנזים(האמת שבאירופה השואה היתה נרחבת יותר מבמדינות ערב!!!!!!) ברור, שהיא רוצה לומר שאשכנזים חטפו לתימנים את הילדים... אז בחרתי לענות באותה מטבע גזענים- מי בכלל רוצה את ילדיכם...פחחחחחחח לכו חפשו... בכל מקרה, אדגיש ואציין שאני נגד פגיעה או חס וחלילה חטיפת ילדים וזה כמובן לא מקובל לחלוטין!!!!! אבל, תרגעי, שבי בצד, תלמדי הסטוריה...לכי חפשי הוכחות להאשמות האומללות שלך... תפסיקו להאשים אחרים, בעיקר אשכנזים, בבעיות שלכם! זה לא מזכיר קצת את הערבים בעזה???!!!
* ישראלית   25/08/17 | 04:18
ניסויים וחטיפות זה כמעט שואה סליחה. לא היו גזים
* מפגר תקרא את אלפי העדויות בארכיון לפני שאתה מגיב   25/08/17 | 16:43
אלפי תינוקות חטופים זה ממש לא כמעט ששה מליון נרצחים
* לא   25/08/17 | 21:46
12. השוואה מטופשת של תימנייה מתבכיינת,תשיגי הוכחות
* דיויד   25/08/17 | 00:32
יש הוכחות יא גזען עלוב
כנס לפ]רוטוקולים
* נמאס מגזענים   25/08/17 | 16:29
11. איך את לא מתביישת לדבר על ניצולי שואה. מה הקשר ?
מה ההשוואה הזאת ? איך את לא מתביישת. אכולת שנאה !
* ע   24/08/17 | 22:44
10. למה נותנים במה לגזענית?
ככה איבחנה את ניצולי השואה. אולי את המשוגעת שמתעקשת להמציא עלילות דם?
* לא קראתי ולא אקרא   24/08/17 | 21:22
9. סבא וסבתא שלך זוג נוכלים
חרטו לעצמם מספרים על היד וסיפרו שהם הניצולים... עכשיו חפש מי שינענע אותך ואותם
* לעצבני מעצבנית   24/08/17 | 15:52
הוא צודק 70 ועדות חקירה ואין כלום חוץ מבכיינים שבסוף רוצים כסף
* חצצצ   24/08/17 | 21:16
9 אני מקווה שאינך מחנכת שום ילד במדינה עם תשובה כמו שלך
* 9 את בושה לעם היהודי    25/08/17 | 09:31
פשוט תלכי לכל הרוחות
* ...   01/11/17 | 21:48
8. למה? כי לשואה יש ראיות ותיעוד במסמכים.
ולהיעלמות ילדי תימן אין תיעוד (ומובן שזה לא בסדר), ויתרה מזאת - יש הטוענים שהם באמת פשוט נפטרו ונקברו (ובמקרים מסוימים התברר שזה אכן נכון). לכן סימן השאלה ממשיך לרחף.
* מישי   24/08/17 | 15:49
7. לעצבני
לעצבני וסבתא שלך אתה אדם חולה מאוד האיתי מקעקע לך את האף בקצה בכדי שלא תדבר שטויות יא חמור
* מדמון    24/08/17 | 15:39
6. רק דבר אחד
איפה הילדים החטופים לאן לקחו אותם מי הם? מדוע לא נשמע קולם?
* לא מתכחשת   24/08/17 | 15:24
שומע ילד שלי, האימוץ שלך לא היה חוקי
חטפתי אותך מאיזה משפחה תימנית תמימה. השיחה הזאת נשמעת לך הגיונית? בכל זאת אלו ההורים שגידלו אותם
* ברצינות?   25/08/17 | 09:51
5. למס 2
יש צדק ונכון בחלק מדבריך. את רק לא שמה לב לדבר כול כך חשוב ושונה בים שני "העדות" אם אפשר לקרא לזה כך. התימנים הם עם כנוע (אלה שעלו בזמנו מתימן) עם תמים שהיןו ם ילד קטן פחות תמימם ממנו. כול המנטליות שלהם שונה לגמרי.
* מוש   24/08/17 | 15:21
גם הייק'ס שנשחטו ונרצחו בשואה היו כנועים במחנות ההשמדה.
האשכנזים הגיבורים הגדולים נטבחו בכמויות של מליונים, ונסעו יפה ובנימוס אירופאי ברכבות לשחיטה עם כל המשפחה...
* צבי   25/08/17 | 18:24
4. מיתעלמים ומסתירים כדי לא להראות את האמת על העם היהודי
שעושה דברים כאלה לאחים "הנחותים" שלו
* מוש   24/08/17 | 15:13
סיפרה
שהיא ברחה עם התינוק שלה. חשה ברמאות
* גם אמא שלי   24/08/17 | 15:21
3. פשוט בושה
פשוט לא יאומן מה שהמדינה עשתה
* יעכמ   24/08/17 | 15:02
2. קטיעעעעעעעעי בואי אסביר לך משהו על ניצולי שואה
לסבא שלי היה מספר על היד גם לסבתא שלי עמוק עמוק!!!!! בתוך העור זו התעודה שלו חוץ מהסרטים שהוצאו מהארכיון הנאצי... מה לכם יש חוץ מסיפורים???? תפסיקו כל הזמן להסתכל על האחר כל הזמן אתם משווים את עצמכם למישהו אחר במטרה לצאת מהצרה שלכם שמדובר בפוליטיקה אתם משווים מנהיגים מהעבר שמדובר בעדה אתם מזכירים את האשכנזים כל הזמן אכלו לי שתו לי והתבכיינות!!!! איפה אותם הורים שנחטפו להם הילדים היו עד עכשיו??? בת חולים שהיה לוקח לי את הילד בלי סיבה ברורה והוכחה היה הופך לבית שלי ושל כל משפחתי!!! אמא שלך או המכרים שלהם נחטף ילד לא רוצים להודות בטעותם שפשוט ויתרו על הילדים!!!! שלא יספרו סיפורים 90 אחוז מהסיפורים שלכם לא נכונים אתם נתתם תילדים מכרתם אותם תמורה לכסף ואף אחד לא אשם חוץ מאותם הורים!!!!
* עצבני   24/08/17 | 14:56
צודק
* לא עצבנית   24/08/17 | 15:19
אולי סבתך לקחה חלק בחטיפה הילדים,ויש לה יד בשואת התימנים.
תגובתך קיצונית,ולא הגיונית.כנראה שהינך מחפה על סבתך וחבריך,שלא רק שידעו,חיפו,פשעו, וסחרו בילדים,ובאיברי אדם.עקירת איברים ללא הרדמה.הניסויים היו אכזריים ונעשו ע״י ד״ר מנדלה(מוות) המקבילה לד״ר מנגלה. ידם של חרוטי הזרוע,בטרגדיה הנוראית,דהיינו בשואת התימנים ואל לך להתערב,להכחיש ולבחוש בשואת התימנים,כי השואה שלנו היא,ולא שלך תתעסקי בעניינך
* ניצולת שואת התימנים⚫️   24/08/17 | 15:40
לא קראת מה שכתבתי ניצולת שואת התמנים
יש לכם אסמכתא כלשהי חוץ מבכי??? לא!!! ואני ויודע מסתבר קצת יותר משאת יודעת על השואה שלכם!!! 10 אחוז מהסיפורים שלכם נכונים ...בקושי!!! אשכנזים לא אשמים ניצולי שואה לא אשמים..ההורים שמכרו את הילדים לרבנים או העדיפו להיפטר מהילדים בתירוץ זה מה שהיה והיום המצפון התעורר 90 אחוז מהמקרים!!!אל תשנאי אותי כי אבא שלי אשנזי אמא שלי דווקא תמניה...את מבינה...לימדו אותי לא לבכות לקחת שליטה על חיי אז שכל הבכיינים יקחו שליטה על חייהם!!! בדיוק כמו האשכנזים!!!!
* עצבני   24/08/17 | 16:03
לעצבני
מעניין שסבתא שלי ע"ה גם אחרי שלושה ועדות שהעידה עם הוכחות אחרי שאמרו לה שהילד נפטר קיבלה צו גיוס על שם הילד לאחר שמונה עשרה שנה והכי מעניין לאחר ששמעון פרס נפטר כל הפרשה צפה כל עוד שהוא היה בחיים הכל הושתק ואנשים שבאו עם הוכחות לוועדות סגרו את הוועדות כאילו לא נעשה ולעומת זאת במשפט אייכמן ידעה המדינה להוציא את האור לעולם אבל צדיק אחד אמר משפט חכם עוד ארץ ישראל תקבור את מדינת ישראל והמבין יבין
* ניר   24/08/17 | 22:25
כן שמעתי שמאשימים את פרס שמכר לניסויים באמריקה
תביאו הוכחות כמו שאמרתי גם לי צד תמני ואני לא מאמין לשטויות!!!
* עצבני   25/08/17 | 08:34
טוב שלא לקחת את פוליטיקת הזהויות
הבזויה שלך רחוק רחוק. עכשיו ניצולי השואה הם בעצם נאצים. יאללה, עכשיו ניצחת את האשכנזים. עלובת נפש.
* לניצולת שואת התימנים   24/08/17 | 20:52
אתה מדבר ממש כמו נאצי
* אסף   24/08/17 | 15:48
ההתחלה שלך נכונה, אבל ההמשך והמסקנה - ממש לא!
לגבי השואה - אתה צודק. אבל לגבי יהודי תימן - הם בכל מקרה לא אשמים בשום דבר. הם לא היו בפוזיציה של לבוא לדפוק על השולחן. והם בשום אופן לא ויתרו על הילדים. זאת האשמה איומה ושגויה.
* מישי   24/08/17 | 15:51
אם הייתי נכנס למקום ויוצא בלי הילד!!! לא הייתי יוצא מאותו מקום
הייתי מאוד ברור בתגובתי הראשונה ולכל אלה שחושבים שאני איזה אשכנזי נאצי...הם שוב טועים אני מעורב פשוט נמאס לי לישמוע את כל השקרים מסביב כל פעם מאותו סוג של אנשים...מזרחים/ספרדים זה פשוט מבייש בכח מוציאים את השד העדתי על כלום ושם דבר!
* עצבני   24/08/17 | 16:06
כל מילה שלך נכונה איך יתכן שאין שום ממצא או ילד שיוכיח שהיו חטיפות
* חצצ   24/08/17 | 21:14
יש הוכחות
אולי תעשה גוגל ותקרא קצת על הנושא לפני שאתה מחליט שאין שום ממצא או ילד. על הילדים שנמצאו אחרי הרבה שנים ועל אלה שאחרי שהשתוללו מצער קיבלו חזרה את הילד דקה אחרי שאמרו להם שהוא מת (וקיבלו אותו לפעמים עם מס ת.ז. אחר) ועל אחיות שהתוודו ועדויות של רבנים שפגשו משפחות שאימצו באמריקה. הכי קל לא לדעת. זה מה שהרוב עושים....אבל לפחות אל תפיץ שקרים.
* המומהמהתגובות   28/08/17 | 18:45
צודק לגמרי
שלוש ועדות חקירה הקימו. עם נציגים מכל העדות . להוכח מעל לכל ספק שלא היתה חטיפה ממוסדת. רוב התינוקות שאת העלומתם חקרו, נמצאו מתים.
* אבי   24/08/17 | 16:00
ועדות חקירה שכיסו על הפשע... צחוק מעבודה
* אחד העם   24/08/17 | 23:41
גם הנאצים ניסו לכסות את פשעם בסוף הכל נחשף
10 אחוז נכון מכל סיפור החטיפות האשכנזים לא אשמים ההורים כן אשמים שלא עשו כלום והמצפון צף עכשיו רוב ההורים ידעו בדיוק לאיפה הילדים נעלמו ואני לא רוצה להדליק פה אנשים עם האמת הם רוצים לחיות בשקר שיחיו בשקר רק שלא יאשימו את הלא אשמים זה הכל
* עצבני   25/08/17 | 08:37
תגיד את האמת אנחנו רוצים לדעת
* מישהו   25/08/17 | 11:24
חוטפים
רובם לא נמצאו מתים.אין קברים
* ראלית   25/08/17 | 08:16
1. נעמה, נשמע שסבתא שלך חטפה תינוק
תעשו בדיקות די.אנ. אי מי יודע מה תגלו
* אני   24/08/17 | 14:55
תגובה אמיתית? הזוי...
כמה בורות וחוסר אנושיות. תעשה בדיקת די אן אי, תבדוק אם אתה בן אדם
* חני   26/08/17 | 09:59