החדשות
תגובות (102 תגובות ב-53 דיונים)
53. אתה יכול לחתן כלבים וחתולים
לא אנשים. מי נותן לך אישור לחתן אנשים בכלל.
* חיפאי   28/10/17 | 23:29
52. היה רב חרדי שכתב גטין
ויצר כל כך הרבה בעיות. הוא התחרט על זה, פרסם שמי שערך אצלו גט יפנה לרבנות ועד היום לא יודעים אם כולם פנו. לרבנות יש נוהל. נוהל שמוודא שהכל יהיה כמו שצריך. פותר בעיות מראש. אנשי מקצוע. מה שאתה עושה אסור אותה יודע את זה. גם על רופא תגיד איזה נהלים אלה. המדינה צריכה לתת לי רפואה והרופאים השתלטו על השוק?
* למה צריך רופאים?   28/10/17 | 23:08
51. הרבנות הנוראית לישראל
תודה לצדיקים אמיתיים שמצילים עשרות אזרחים בישראל מציפורניה הדורסניים של הרבנות. חתונה שווה לכל! נשים לא קנין אלא שותפות מלאות בחוזה ובברית האהבה עליו הן חותמות ולא האבא שלהן.
* אוריה החיתי   28/10/17 | 22:05
50. יש להתחתן על פי ההלכה וכדת משה וישראל
* שי   28/10/17 | 20:10
49. נל חי
אם לא הייתה רבנות היה פה סדום ועמורה במעשיך הבזויים אתה נותן פתח לפירוק הדת
* טיפש מטופש   28/10/17 | 20:09
48. הוא רומס את מעט המסורת שנשארה תמורת כמה שקלים!
כואב.
* אלה   28/10/17 | 19:39
47. טיפשות של בודדים ומחפשי כותרות
* פולו   28/10/17 | 19:24
46. יש אחד כמוך בדיוק. בחיפה.
אתם כאילו לא מאמינים בכלום. וחבל. ישרפו אתכם בגיהינום נבלות מסריחות
* חיפאי   28/10/17 | 13:55
45. יש הרבה כאלה. הם עושים כסף אוב מחתונה כזו
חייבים להיתחתן. ברבנות. זה הדרך הכי טובה. אבל יש כאלה שבוחרים אחרת ויש בחיפה קהילת מוריה. שהרב. שלהם מחתן הכל. הוא מגייר אותם. ומחתן אותם ועושה להם גם ברית מילה הכל הוא עושה וגם מתפלל עים בחורות גועל נפש להקיא
* חיפאי   28/10/17 | 12:48
44. צודק 100%
הרבנות מוסד מושחת ודיקטטורי
* שיר   28/10/17 | 07:57
43. מי אתה בכלל
ייאלה מספיק כבר להיות נגד הדת בואו ניראה מה יישאר מאיתנו בסוף
* חלאס   28/10/17 | 01:30
ומושחת. בן זוג
* בגלל אנשים סתומים כמוך הרבנות היא גוף כזה חזק    28/10/17 | 14:31
42. לכל הסניגורים של הרבנות - יש חצרות חרדיות
שלא נישאים בהן ברבנות - גם על נישואים כאלה תאמרו שאינם כשרים (דוגמא אחת שעולה לי בראש זה הברסלבים של יבניאל המדיאים קטינים שלא במסגרת הרבנות הראדית ואם אינני טועה גם סאטמרים לא מכירים ברבנות הראשית)??
* mamusi   27/10/17 | 18:57
41. אל תציג מצג שווא
הנקודה היא לא כי הרבנות נצרכת לעצם הריטואל, אלא מכייון שנישוטין הם פקטור לענייני יחוס וכשרות משפחה, ממילא הפקידו את ההשגחה על כל עניינים אלו תחת גוף שהנושא יקר לליבו, אם כל כלומניק יחליט שהוא מחתן, ולפעמים זה יהא תקף ולפעמים לא, דתיים וחילונים כבר לא יוכלו להתחתן, כי על הדתיים יהיה לחשוש מאין סוף בעיות יוחסין שיכולות להיווצר.
* יהודי פשוט   27/10/17 | 15:34
40. אשמת הקשת
מי שאדם כאן זה הקשת שהביאו את הפורמט הזה לישראל ובידיעה גמורה מחטיאים את כל המשתתפים בתוכנית הזאת
* ת.   27/10/17 | 15:18
39. הכי טוב להתחתן ברבנות אם לא יכול להיות
שבן או בת הזוג ממזרים או שאחד מהם לא בטוח יהודי או שהתחתנת עם מישהו שנולד מתרומת זרע ואתם בני אותו אב ואתם אחים..ברבנות יש רישום מסודר והאפיקורס בכתבה פשוט עף על עצמו בלי סיבה.
* רבנות בלבד   27/10/17 | 13:59
יש פתרון לזה
זוג שמעוניין להתחתן,יביא אישור מהרבנות שהוא יכול להתחתן,ואת החתונה עצמה יערכו ללא רב,אלא בפני עדים ואדם שישיאם.
* שמעון   27/10/17 | 15:25
אם תרומת הזרע ניתנה ממי שלא יהודי הרבנות תתיר.
* mamusi   27/10/17 | 18:58
38. קומץ שמאלנים קיצוניים מכחידי מורשת ומסורת
אבל כשהקומץ שולט בתקשורת, כולנו צריכים לסבול אותו...
* אלה   27/10/17 | 13:47
קומץ? 20% מהאוכלוסיה הלא ערבית מתחתנת מחוץ לרבנות
תנסו למחוק אותנו עד מחר אבל אנחנו לא הולכים לשומקום
* לולי   27/10/17 | 15:36
מי אמר שאתם לא ערבים?
זה שאתם מנסים ליצור כאן עם נוסף בתוך העם שלנו זה בסדר. אצל היהודים תמיד היו עבדים ושפחות שהיו מתרבים על ידי בעלי הנכסים פשוט המעמד שלהם היה מעמד מופחת. כך היה תמיד וכך גם יישאר
* בני   28/10/17 | 07:07
תגיד, אמא התעברה מאחיה התאום, אה?
* למה אמא שלך עשתה סקס עם אח שלה?    28/10/17 | 13:59
37. הכי טוב להתחתן בארגון של משפחה חדשה
מי היום מתחתן ברבנות ??
* חני   27/10/17 | 12:49
רוב האנשים הנורמלים.
* תשובה.   27/10/17 | 14:00
36. הכותב שקרן או טיפש?
מה הקשר לרבנות? ,כבר לפני כ 1600 שנה פסקה הגמרא במסכת קידושין "כל שאינו יודע בטיב גיטין וקידושין, לא יהא לו עסק עמהם" זה כלל בהלכה הקובע שאין סידור גיטין או קידושין או הוראה בדבר סידור גיטין וקידושין דבר המסור לכל אלא למומחים בדבר. והשלחן ערוך ]אה"ע סי' מט סעיף ג] הסביר "כל מי שאינו בקי בטיב גיטין וקידושין לא יהא לו עסק עמהם להורות בהם שבקל יכול לטעות ויתיר את הערוה וגורם להרבות ממזרים בישראל" ואתה,בור ועם הארץ שכמותך, החלטת שכל אחד יכול לסדר קידושין ???
* בור ועם הארץ   27/10/17 | 11:39
וחקיין של אלביס כן בקיא בגיטין וקידושין?
* סמי   27/10/17 | 14:15
35. תתפלא אבל גם לא צריך אותך בשביל להתחתן - ויש סיכוי שאתה מסתכן בפלילי.
* מנדל   27/10/17 | 11:06
34. צודק מי צריך רבנות . כמה זוגות חיים ביחד ללא נישואין זה אותו דבר .
* צדיק   27/10/17 | 10:36
בלי מחוייבות זה לא אותו דבר. תפסיק לעבוד על
עצמך.
* לצדיק חחח   27/10/17 | 14:01
20 שנה, 2 ילדים ובלי נישואים
אז אתה אל תשלה את עצמך
* לוליק   27/10/17 | 15:37
7 שנים , 2 ילדים, ללא נישואין, קבללל!!!
* נעם   28/10/17 | 13:31
33. אורתורוכסית לעד ! כל השאר יעלמו עם הזמן.
* איתי    27/10/17 | 00:52
32. באהבה
אם היית ירא שמים כמו סבא שלך גם בחתונה שלך לא היה צריך רב במידה ואתה באמת יהודי וזה תפקיד הרבנות לבדוק וכן שלא תהיה ממזרות ובכל זאת יש משהו בדברייך לא בעניין התוכן אלא באןפן הלו רבנות תתעררו על עצמכם ותהיו קצת מסבירי פנים ולא over dozse
* שמואל כהן סקלי   26/10/17 | 23:28
31. לא צריך כלום
לא בלנית במקווה , לא רבנים ולא רבנות , שום כלום אחר כך אומרים שחרדים מחמירים בכל דבר....לקחת את היהדות למקום אחר ושלא קיים...המצאת יהדות משלך....את הרבנות צריך גם צריך....אבל אותך לאאאאאא!!!!
* לפיך    26/10/17 | 22:32
30. למדת אזרחות ?
הרבנות הוקמה בדיוק בשביל זה להקל ולא להקשות. היום יודעים שמי שקיבל את איזור הרבנות הוא ואשתו יהודיים 100% כי הבדיקות הכואבות והמטלטלות שלהם הוכיחו את עצמם. לצערנו ביהדות צריך לעשות שחור או לבן ואחרת אין לדבר סוף ובסוף יצא שעם כל הקמת המדינה יצא רק רע לעם היהודי שמתבולל בארצו. אני לא מסכים עם התנהגות הרבנות וחושב שכדאי לנסות למצוא דרך יותר רכרה לעשות זאת אבל מה שברור שבשורה התחתונה זו חובה. ואתה, אנשים כמוך שחושבים שהם יוצר חכמים מהרב הרצוג שכתב את ספר החוקים של הרבנות רק בשביל היום שיקומו אנשיפ כמוך שחובשים שהכל מותר ביהדות
* חי   26/10/17 | 21:16
הנה שיעור אזרחות: מרשם האוכלוסין רושם נישואין אזרחיים מחו"ל.
אזרחות ויהדות הם נושאים שונים הפועלים לפי מערכות כללים שונות. במרשם האוכלוסין רשום שאני נשוי, אבל בעלי אינו מרקע יהודי והגברת שהשיאה אותנו אינה רב אלא רשם אוכלוסין בחו"ל. מבחינת היהדות האורתודוקסית ישנן 3 עובדות שלא מתאימות לצורת הנישואין שלה אך מבחינה אזרחית ומבחינת המשפט הישראלי ונהלי משרד הפנים הישראלי עובדה שנישואין אלו מתבטאים בציון המצב האישי - נשוי - בתעודת הזהות.
* Ccyclist   27/10/17 | 14:16
חברים תהיו נאורים
דרך אגב גזע לאום מצב אישי ושם בן הזוג בתעודת זהות הם מידע שהוא לכאורה כלומר למרות הרישום, החוק קובע שזה מידע שאסור להתייחס אליו ללא בדיקה... זה נכון שאולי הרבנות מחמירה אבל צריך להבין שאת הזעקה זועקים אלו שיש להם בעיה. והרבנות אמונה על כך שזה לא ייכנס לתוך עם ישראל. תפקיד הרבנות הוא לוודא שמי שנישא הוא כשר להינשא לפי ההלכה והמסורת. אם הוא כהן או היא גרושה או שמדובר בעריות אסורות או ממזרות או בן דת שונה וכו... קראתי כאן תגובות דגובלות בבורות על כל מיני כאלו שחיים יחד ללא נישואים ויש להם ילדים וכו מה קורה אם בן/בת זוג שכזו עוזב/ת והולכת ללאס וגאס ומתחתנת שם באזרחי והנה לכם בעיה שאין עליה שליטה. ומה קורה אם אישה נשואה וזה לא רשום כי היא התחתנה בטקס פרטי, לפתע מחליטה להתחתן עם אחר? מאחר ואין רישום הנה לכם ממזרות ומה קורה אם... בקיצור לפני שמנסים להוליך אותנו לאבדון צריך להבין שכדאי וחשוב לשמור על המסורת ולא להיתפתות וליפול לבורות כזב שכאלו... עם ישראל יקר אנחנו כאן כי אנחנו יהודים אחרת יכולנו לחיות בעולם עם התבוללות ולהיכחד בואו, ולמרות הקשיים, לא נוותר לעצמנו. אולי צריך שברבנות יהיה קולות שונים ואוליי דרוש קצת שינוי והקלה ופחות חומרות ועדיין התיקשורת הרבה הרבה יותר מסוכנת כי היא ממסה למחוק את הזהות שלנו וזה מה שהיא מטפטפת כל היום וחותרת תחתינו כעם.
* בני   28/10/17 | 06:37
29. עוד דמגוג אומלל ועלוב.
* גיא    26/10/17 | 20:59
28. מה קשור רבנות
מה אנחנו ב1940? פחחחחח תתקדמו ישראלים
* הצועד בערדליו   26/10/17 | 19:45
27. למה להתחתן? אני חי בזוגיות מאושרת
כבר 14 שנים עם אשתי כן אני קורא לה אשתי והיא קוראת לי בעלי. הרבנות זה מוסד חשוך ופרימיטיבי שטוב מאוד שאנשים מתחילים להבין את הנושא הזה. כבר שנים שזוגות מתחתנים בנישואים אזרחיים אבל אפשר גם בלי חתונה בכלל. ברוכים הבאים לשנות האלפיים
* אלעד   26/10/17 | 19:36
נכון מאוד !!!
* מאור .   26/10/17 | 20:40
צודק !
* יואב ג.   27/10/17 | 12:47
לא מאמינה לך.
* לאלעד   27/10/17 | 14:03
מסכנה אישתך
אם יום אחד תקום ותלך אף לא אגורה שחוקה היא תקבל למזונות..
* .   27/10/17 | 15:03
את כותבת שטויות
ידועים בציבור כנשואים בפני החוק
* אני   27/10/17 | 20:13
משעשע לראות איך את מנופפת בבורותך
חייתי עם בן זוג 10 שנים, הבאנו לעולם שני ילדים ונפרדנו לפני ארבע שנים. עשינו הסכם בבית הדין למשפחה, וההסכם נראה בדיוק כמו הסכם גירושין, עם כל הסעיפים על מזונות ועל הסדרי ראייה. ההבדל היחיד הוא שבראש הדף כתוב "הסכם פירוד" ולא "הסכם גירושין". הוא שילם מזונות באופן חלקי ביותר ולידיעתך, תבעתי אותו בהוצאה לפועל על אי תשלום מזונות ומתנהל תהליך בדיוק כמו זה שמנהלת גרושה שבעלה לשעבר לא משלם מזונות. בדיוק אותו הדבר! אז מכיוון שאני יודעת את האמת על החוקים של ידועים בציבור וכמה הם דומים לחוקי הנשואים, אי אפשר להפחיד אותי בבורות הזאת. אם יהיה לי בן זוג אחר אני לא מרגישה שום צורך להתחתן גם איתו. הזכויות שלי כאמא, תודה לאל, נשמרות, כי מדינת ישראל היא לא לגמרי מדינת הלכה (אלא רק מדינה שבה הדת והמדינה מופרדות חלקית ולא מאה אחוז).
* ע.   30/10/17 | 13:47
26. פגעת בול בנקודה
תודה יותם , ישר כח המשך לעשות מצווה זו של חתונות ליהודים לפי העידן החדש של שנות ה2000 והחופש להיות מי שאנחנו באמת מבלי הגדרות שדבקו בנו. לגבי התגובות המלומדות המסבירות למה הרבנות במקרה זה כן חשובה , תבינו זו בדיוק הבעיה, רק לכם זה חשוב , למאות אלפים שמתחתנים זה לא חשוב , להם חשובה האהבה .
* פז   26/10/17 | 19:28
אכן כן מסכימים בהחלט !!!
* מאור .   26/10/17 | 20:40
אין שום בעיה
אין לי שום בעיה על מה שאתה חושב על הרבנות ותקרא לאשתך איך שתרצה כל עוד אתה בחו"ל, פה זו ארץ ישראל של עם ישראל שהוא העם היהודי ולכן אדם חשוך כמוך שמוחה על יהדותו יכול בשמחה לקחת את משפחתו ולעבור לגור בחו"ל אצל הגוים שמה אף אחד לא יאמר לך איך לחיות.
* אלי   26/10/17 | 22:36
מי בדיוק החשוך פה?
אנחנו לא בדיוק מסכימים... הייתי טוען שהרבנים הם החשוכים. דעה מנוגדת לשלך עוד לא הופכת את האדם ללא יהודי. אני אומר שמדינת ישראל זו מדינה יהודית ודמוקרטית ועל כן אין בה מקום למשרד רבנות מושחט ופרימיטיבי שמלא ברבנים סוטים ושטופי זימה.
* פרסיפל   29/10/17 | 04:10
25. חקיין האלביס מוסמך להשיא מטעם מדינת נוודאה.
בימינו נישואין הם הסכם חוקי מול הרשויות שניתן להוכיח איתו את הנישואין מול הרשויות במקומות רבים בעולם. אם זוג נישא בטקס המקובל על מדינת נוואדה בארה"ב הרי שזה תקף גם בארה"ב וגם במשרד הפנים הישראלי, ואפילו באירופה או כל מקום אחר שהזוג יגיע אליו. חקיין האלביס הוא אדם המוסמך להשיא ונישואיו חוקיים ותקפים גם אם הטקס לא מוצא חן בעיני חקיין הנישואין שבכתבה שנישואיו אינם בעלי תוקף חוקי כלשהו.
* Ccyclist   26/10/17 | 18:37
24. ולא צריך מוהל ,להתפלל,לשמור שבת , בוא נהיה גויים
* צדיק   26/10/17 | 18:00
הם כבר מזמן גויים, צדיק, לא סתם פרוטסטנטים.
* גיא   27/10/17 | 00:14
או פשוט חילונים...? למה אנחנו מחוייבים להאמין שחבר שלכם קיים בעננים?!
* אני   28/10/17 | 12:04
באמת לא צריך
העיקר תהיה בן אדם!
* פרסיפל   29/10/17 | 04:05
23. זה שקר גמור!
איך הוא יכול לדעת אם אחד מהם נשוי או לא? איך הוא יכול לדעת אם הם יהודים או לא? הבנאדם מתכון להרס טוטאלי. אני מקווה שרשויות החוק יפעלו נגדו בהקדם.
* טלקו   26/10/17 | 17:55
22. גם כשלא היתה רבנות
בכל מקום ומקום היה רישום של הנישואים בקהילה למניעת בעיותמשל ממזרות. הרבנות אולי לא מושלמת ויש מה לתקן, אבל לא צריך לשפוך את התינוק עם המים.
* ר   26/10/17 | 16:51
מה במשל שלך הוא הרבנות?
אם הרבנות היא המים במשל, אז אלה מים לא ראויים לשתייה.אם הרבנות היא התינוק, אז יש לגדל ולחנך אותה עד שיצא ממנה בן אדם בוגר ואחראי. ובכל מקרה אין שום סיבה להשתעבד לחבורה של רבנים סוטים
* פרסיפל   29/10/17 | 04:05
21. מוסד הרבנות התקלקל . הגיע הזמן לתקן את זה
אתה כל כך צודק ! אין שום קשר בין מה שהולך היום ברבנות לבין המסורת היהודית... הממסד הזה רק מפלג ומרחיק ועושה שירות רע לדת ולתורה. אני היום מתחרטת על כך שהתחתנתי דרכם , אם יכלתי הייתי עושה הכל בלעדיהם . רק כי הם הפכו להיות מונופול .. עסק .. ועוד אחד כזה מושחת . ובחסות המדינה ועלק בשם אלוהים והתורה. חבל מאוד והלוואי שישתנה. צריכים עוד אנשים נאורים כמוך
* יהודיה מאמינה .   26/10/17 | 16:11
רגע
ומתי בדיוק מוסד הרבנות עבד כמו שצריך? הרי מתקופת המצור על ירושלים הפכו הרבנים את הדת לכלי שליטה בציבור. אסרו לימודי מתמטיקה ופילוסיפיה והכניסו את העם למצב כולל של בורות שנמשך מאות שנים! אולי עוד נזכה לראות בחיינו את מוסד הרבנות נעלם לתמיד.
* פרסיפל   29/10/17 | 04:02
20. רב בחתונה זה לא דבר חדש
ולא התחיל מאז קום המדינה, הרבנות היא רק מסגרת למיהו רב חוקית.
* הכריש   26/10/17 | 16:05
19. מאקו בשבוע הסתה נגד חתונה ברבנות! כבר כתבה רביעית!
מאקו היקרים! תפסיקו להסיט נגד כל דבר שכשור לדת! אתם שקופים! במדור גייז יש דברים בעד גייז, במדור נשים יש דברים שמחזקים ומוקדמים נשיםווכו מדור יהדות זה המדור היחיד אצלכם שעושים הפוך ומסיתים נגד אותו נושא! מקטבים! מחטיאים! משדלים הכל חוץ למחזר את הצד היפה של היהדות שלנו! אתם שקופים מידי! אבל בטח תורידו תגובה זו! אל דאגה הכל מתועד!
* יוני כר   26/10/17 | 15:52
הרבנות זה לא הצד היפה של היהדות
ואם יש צדדים יפים ביהדות הרי הם הופכים למכוערים כאשר מנסים לכפות אותם.
* יאיר   26/10/17 | 20:38
יוני כר היקר
זה לא מדור יהדות בברכה, סמי הכבאי
* סמי   27/10/17 | 14:21
זה די ברור, לא?
פשוט קשה למצוא אפילו דבר חיובי בדת בכלל וביהדות בפרט. כבר שלושת אלפים שנה שוטפים לך את המוח, ואתה קם ומגן על הצוררים שלך. מתי תהפוך מעבד לאדם חופשי?
* פרסיפל   29/10/17 | 03:56
18. אתה פשוט דפוק
* א.   26/10/17 | 15:50
עריכת חופות
דפוק מי שעשה אותך.
* א   26/10/17 | 20:41
17. ככה זה שאין רב. גדולים ממך בלי ערך הסכימו לרבנות אז מי אתה ?
* השם שלך אומר הכל .יותם בלי רב    26/10/17 | 15:43
16. חתונה אלאק
חמוד שלי חובש כיסוי ראש שכמוך איך תידע שאתה לא מקדש אח ואחות ואיך תידע שאתה מחתן יהודיה שהשם יעזור צריך להחתפלל עליך אתה עושה עוון גדול מאוד.
* מירו   26/10/17 | 15:17
ורב כן ידע
מה הקשר
* אני   27/10/17 | 13:51
מה קורה מירו?
הסיכוי שיחתן אח ואחות הוא כזה קלוש שאין אפילו מה לדבר על כך. עם הידע בגנטיקה כיום יש יותר סיכוי שהרב הראשי לישראל יאכל חזיר מאשר שאח ואחות יתחתנו בטעות. ובסופו של דבר שיעשו מה שבראש שלהם. מה זה מפריע לך? שב בבית ותקרא תהילים!
* פרסיפל   29/10/17 | 03:50
15. בתכלס הוא צודק צריך רק שלושה עדים בשביל להתחתן ולהגיד את המשפט הרי את מקודשת לי ... במלואו לתת טבעת או אפילו סוכריה והם גבר נשואים ואפילו צריך גירושים בשביל זה ...
* בטטה   26/10/17 | 15:13
14. מה שאתה עושה זו אנרכיה
גם אם הרבנות מוסד דתי, היא עדיין מוסד על פי חוק. בדמוקרטיה אתם מאמין? אפשר לנסות לצמצם בירוקרטיה ולעשות את הרבנות מוסד יותר ידידותי למשתמש, כמו שעושים צוהר. אפשר להילחם על הפרדת דת ומדינה. אבל אי אפשר לעשות בלגן ולהחליט על עצמך, כגוף שיכול להחליף גוף ממשלתי, רק כי אתה לא מסכים עם מה שהוא עושה. בכלל, אם אתה דתי ושימור היהדות חשוב לך, זה צריך להיות באינטרס שלך שאם כבר אנשים נישאים כדת משה, זה יהיה מסודר ובהתאם לכללים. כדי לא לגרום לזילות של ההלכה ושל היהדות. אחרת, לדעתי, אין לזה שום משמעות.
* שרון   26/10/17 | 15:13
בסדר, אבל למה בכלל להתחתן?
אפשר לחיות בזוגיות בלי החותמת של רב או של פקיד.
* יאיר   26/10/17 | 20:40
13. צודק לגמרי אבל...
הרבנות פשוט עושה סדר בכל העניין. ואם אתה מאמין בהלכה אז אתה חייב לרצות שיהיה גוף שישמור ויחזיק מאגר נתונים של מי יכול להתחתן ועם מי... מה שאתה כבן אדם בודד לא יכול לעשות. בקיצור הרבנות זה מוסד חשוב לאנשים כמוך וחייב לשמור על המוסד הזה
* חיים   26/10/17 | 15:09
12. צודק לגמרי אבל...
* חיים   26/10/17 | 15:04
11. שהשם יסלח לו
עאלק רב אנשים כמוהו גורמים להתבוללות רואים שאין לו מושג בהלכה חבל שאימא שלו הביאה אותו לעולם
* שיר   26/10/17 | 15:01
איפה כתוב שהוא רב?
ממה שאני זוכרת, הוא צודק.... ולא הבנתי איך הוא גורם להתבוללות אם הוא מחתן יהודים בחתונה יהודית? ולמה הדיבור המעליב הזה? ״חבל שאימא שלו הביאה אותו לעולם״?? איך התדרדרנו לזה ?
* לא רב   26/10/17 | 15:20
סתומה
* סב   26/10/17 | 15:54
השם גאה בו - כי הוא בן אדם טוב
ומתבייש באנשים כמוך שחושבים שמטרת היהדות היא להיות מנוע של גזענות עיוורת וחסרת חמלה אנושית
* רועי   26/10/17 | 18:41
חתונה של אח ואחות זה גזענות לכי תקנה שכל
ולהתחתן עם גוי זה אסור לא גזענות אני יסביר לך משהו רועי ..השם קובע את הכללים בעולם לא אתה.
* לרועי   27/10/17 | 14:07
היהדות מתירה נישואין של אח ואחות
אם שניהם נולדו לא יהודים ואחד מהם התגייר, היהדות התירה להם להינשא. מהרגע שאדם התגייר היהדות מוחקת את זה שהוא ואחותו נושאים את אותם הגנים והוא הופך דף חלק (בעיה שיכולה לקרות אצל ילדים מאומצים או במקרה של תרומת זרע)
* mamusi   27/10/17 | 18:21
להתחתן עם גוי זה מצווה
אלא אם אתה שטוף מוח ומוגבל רגשית ושכלית. השם לא קבע שום כלום. חוקי היהדות נרקמו במשך כשלושת אלפים שנה בידי מאות אנשים שונים שחלקם היו כולירות לא קטנות. לא כל חוק הוא ראוי, וודאי שלא החוקים הגזעניים שהיהדות מלאה בהם.
* פרסיפל   29/10/17 | 03:46
תגובה מנומסת
תגובה כזאת מראה צד מכוער ואלים של היהדות.
* מגיב   26/10/17 | 20:41
10. אני לא מנתח אבל יכול לנתח.לא רק מי שלמד יכול לנתח. כמובן שהנישואים האלה לא כשרים
* ממ   26/10/17 | 14:49
ממש אותו הדבר... הגזמת לגמרי
* חחח   26/10/17 | 15:55
9. רבנות
לא צריך ממסד כזה דוחה ומגעיל.הם הביאו את זה על עצמם שלא מאמינים בהם
* רבנות    26/10/17 | 14:46
8. אבל לפי ההלכה אסור לאדם לשאת אשה אם הוא לא ראה אותה קודם.
אז איך זה מסתדר לך עם מה שאתה עושה שם בתכנית?
* דדד   26/10/17 | 14:45
פתרון
אם להוריד את ההלכה לאסלה של ההיסטוריה אז לא תהיה איתה בעיה!
* פרסיפל   29/10/17 | 03:41
7. צודק!
* רבנות בשקל   26/10/17 | 14:38
6. אתה לא יודע למה צריך את הרבנות?!?!?אז בוא אני יגיד.....
טוב מאוד שיש את הרבנות. כי ברבנות יש את את כל הרישומים שאנשים התחתנו. שאני לא אצטרך ליפול על איזה נוכל שהוא כבר נשוי למישהי אחרת. נכון אתה צודק שלא צריך רב. אבל אנשים לא יודעים שגבר רק אומר לאישה את המשפט "הרי את מקודשת לי בטבעת זו כדת משה וישראל". מול 3 עדים. ומביא לה מסטיק היא נשואה לו כדת משה וישראל . ואם זה לא רשום באף מקום והיא התחתנה פעם שניה עם בחור אחר ברבנות. (בלי לידע את הרבנות) אז יצאו להם ילדים. ממזרים. אני מאוד שמחה שיש את הגוף הזה הרבנות. מקווה שזה כך יהיה כי אני לא רוצה שילדים שלי יתחתנו עם ממזרים ובטח שלא כאישה שניה שהיא לא מודעת לה. נ.ב אם הרבנות לא מכירה אותם אז זה אומר שהם לא יהודים זה שאבא שלהם יהודי זה לא אומר שהם יהודים. אם אנשים היו יודעים מה המשמעות של חתונה יהודית. מה המשמעות של המשפט "הרי את מקודשת לי בטבעת זו כדת משה וישראל". והיו מבינים את הטקס הם לא היו מדברים ככה.
* ליאת   26/10/17 | 14:27
קראתי רק משפט אחד והבנתי שאת טועה
המדינה יכולה לאפשר את ההכרה של חתונה אזרחית ואז יהיה תיעוד של כל הנשואים. ממש ממש לא צריך את הרבנות בשביל זה. מוסד שרלטני שרק מקשה על חיי אנשים רבים כל כך. זו כפייה דתית לכל דבר, בדיוק כמו חיוב סגירת מקומות בשבת או חוסר בתחבורה ציבורית. אני לא מאמינה, ורוצה להתחייב לבן זוגי מול היקרים לליבי, ורוצה לקבל את אותן זכויות מהמדינה כמו שאר הנשואים, אבל אני לא יכולה. למה? כי הרבנות. אתם רוצים להתחתן ברבנות? בכיף, תהנו מהפטריארכיה. אבל אל תחייבו אותי לזה. אל תתנו לי הרגשה שאני לא ראויה כי אני לא מאמינה בדרך שלכם. די עם הכפייה, די לחיות במאה ב11. תתקדמו קצת
* נעמה   26/10/17 | 15:47
עצוב
את אישה מגעילה. תסתכלי רגע מה את אומרת, הדת לא רק שטפה לך את המוח היא גנבה ממך את האנושיות.
* וואו   26/10/17 | 16:24
אז צריך את הרבנות כדי לנהל רישומים?
איזה שטויות. כל גוף יכול לנהל רישומים של נשואים. גם בית המשפט או הרשויות המקומיות יכולים. אז אפשר לותר על טכסים דתיים למי שלא דתי ולא מאמין.
* מרשם   26/10/17 | 20:45
5. אתה לא יודע למה צריך את הרבנות?!?!?אז בוא אני יגיד.....
טוב מאוד שיש את הרבנות. כי ברבנות יש את את כל הרישומים שאנשים התחתנו. שאני לא אצטרך ליפול על איזה נוכל שהוא כבר נשוי למישהי אחרת. נכון אתה צודק שלא צריך רב. אבל אנשים לא יודעים שגבר רק אומר לאישה את המשפט "הרי את מקודשת לי בטבעת זו כדת משה וישראל". מול 3 עדים. ומביא לה מסטיק היא נשואה לו כדת משה וישראל . ואם זה לא רשום באף מקום והיא התחתנה פעם שניה עם בחור אחר ברבנות. (בלי לידע את הרבנות) אז יצאו להם ילדים. ממזרים. אני מאוד שמחה שיש את הגוף הזה הרבנות. מקווה שזה כך יהיה כי אני לא רוצה שילדים שלי יתחתנו עם ממזרים ובטח שלא כאישה שניה שהיא לא מודעת לה. נ.ב אם הרבנות לא מכירה אותם אז זה אומר שהם לא יהודים זה שאבא שלהם יהודי זה לא אומר שהם יהודים. אם אנשים היו יודעים מה המשמעות של חתונה יהודית. מה המשמעות של המשפט "הרי את מקודשת לי בטבעת זו כדת משה וישראל". והיו מבינים את הטקס הם לא היו מדברים ככה.
* ליאת   26/10/17 | 14:27
אתה טועה ובגדול...
רישום הנישואין ברבנות הוא חלקי ביותר. כיום אלפי ואולי עשרות אלפי זוגות נשואים בנישואין שלא דרך הרבנות ולכן לא רשומים במשרד הפנים כנשואים! אז לא עדיף לרשום גם נישואין קונסרבטיבים למשל במשרד הפנים כך שגם מידע על נישואין כאלה יהיו בידי הרשויות?
* עופר   27/10/17 | 18:11
מה זה ''ממזר''?
אזרח סוג ב'? מחלה שהדת המציאה? זה סתם עוד תועבה של היהדות. לא משנה כמה ילדים אשה תוליד בין אם היא נשואה או לא, הם יהיו בני אדם ושום דבר שהוא פחות מזה!
* פרסיפל   29/10/17 | 03:39
4. גם בשביל לנהוג צריך רק שיכירו בך
* יהודי   26/10/17 | 14:25