דיבור ישיר
תגובות (69 תגובות ב-45 דיונים)
45. כפיה בשם הליברליזם אין לה בעיה להדיר אוכלוסיה שלמה מהמרחב הציבורי
כמה שינאה יש למאמיני דת הpc ו"הליברליזם" אלה אותם אנשים שנאבקים נגד שירת התיקווה "כי זה פוגע בריגשות המיעוט המוסלמי שנאבקים נגד הצגת דגל ישראל כי זה מכעיס את המוסלמים שמניפים בגאווה את דגל אשף בשם הליברליות וקבלת האחר שנאבקים על חובתם של היהודים להקשיב לשירי דרוויש " וכשאהיה רעב בשר הכובש יהיה לי למאכל" בשם הנאורות וכמובן נלחמים נגד כל דבר המזכיר ניכוח יהודי וכל שכן דתיים כאן כבר אין ליברליות אין נארות ולא קבלת האחר אלה רק כפיה של דת הpc והליברליזם. שמאלנות אינה השקפת עולם שמאלנות זו מחלה הבעיה שהמחלה הזו כמו הטימטום אינה פוגעת בחולה עצמו אלה בסביבתו
* anti pc   09/09/17 | 13:14
44. סתם דמגוגית יש כיתות רק לנשים והמרחב הציבורי מלא במקומות שהכניסה לגברים אסורה בהם
אבל זה לא מפריע לה
* אחד   09/09/17 | 11:06
איזה?
גברים לא מודרים משום מקום חוץ משירותי נשים ופינות החתלה
* מימי   09/09/17 | 18:19
43. מאפשרים לנשים חרדיות ללמוד בלי גברים, ולגברים חרדים ללמוד בלי נשים..
הנשים החילוניות לא נפגעות, והנשים החרדיות מרוויחות את מחיר העקשנות הטיפשית למנוע מהם ללמוד בנפרד, כולנו עלולים לשלם בהשלכות הכלכליות של מניעה ממגזר גדול להשתלב בעבודות שמקדמות את המשק.
* מישהו   08/09/17 | 10:19
גבר יכול ללמד נשים אבל לאישה אסור ללמד גברים
זה יוצר מצב שבו על מנת להתקדם מבחינה אקדמאית- עדיף להיות גבר. וזוהי ה-אפליה.
* שני   08/09/17 | 17:29
יש סיכוי מזערי לנשים בודדות להפגע מהמסלולים, וסיכוי עצום לנשים רבות להיפגע מסגירתם
בפועל המסלולים האלה מוסיפים משרות מרצים, לנשים ולגברים. ובעיקר פותחות בפני הרבה נשים וגברים חרדים את הדרך ללימודים שיאפשרו להם לפרנס בכבוד את משפחתם. נכון, נשים לא יכולות להרצות במסלולי הגברים, אבל גם אם לא יהיו מסלולים כאלה הם לא יוכלו להרצות בהם.. [ורוב החרדים לא ילכו למסלולים מעורבים]. ואם בכל זאת רוצים להתעקש על זה. אפשר לדרוש סימטריה, שבמסלולי הנשים לא ירצו גברים. [לדעתי זה יפגע בעיקר בנשים, אבל לפחות זה עדיף מסגירה מוחלטת של המסלולים, שנזקה לעתידה הכלכלי של מדינת ישראל עלול להיות עצום]
* מישהו   09/09/17 | 23:57
42. לכל טקס ללא נשים נערכו המוני טקסים ללא גברים
הרבנית ימימה מיזרחי מופיעה רק לפני נשים הדרת גברים מי היה מאמין שנראה דבר כזה ומה עם גברים שחפצים לשמוע ולהנות משיעוריה היפים.הדרת נשים באה יחד עם הדרת גברים חבל שהכותבת לא ציינה את זה משונה שהיא הדירה את הגברים מהכתב. שלה
* שושו   08/09/17 | 07:29
41. בואי לבקר
לכי לבקר את סבתא שלך בבש יותר חשוב קודם כל תיהיהי בן אדם אחר כך תכתבי סיפורים
* פורטונה   08/09/17 | 05:14
תגובה לא במקום
* דנה   09/09/17 | 07:50
40. אלוהים לקח 6 מליון בגלל הקצנה דתית.
אלוהים לא מכבד קיצונים שכתבו ספר קיצוני ומטיפים לאחרים לחיות בקיצוניות (רק משום שאותם קיצוניים קינאו בתרבות מצריים המשגשגת וכתבו "דת" שתכליתה הוא ההפך מתרבות מצרים, מתוך קנאה עזה לגויים והישגיהם). לכן ה"גויים" מונים 99.98% מהעולם, והעם היהודי נכחד משנה לשנה (באחוזים ביחס לעולם). אלוהים לא מכבד עם שמשתמש בתואר "אלוהים" כדי להצדיק כל פעולה שמבזה את האינטיליגנציה, כל פעולה שמזכירה כת אפגאנית.
* היסטוריון   08/09/17 | 02:46
בקיצור אלוהים מתייעץ איתך לפני כל פעולה.
וכל מה שאמרת הוא בסך הכל הפצת שנאה.
* מ1.   08/09/17 | 16:07
39. עו''ד דויטש. את אגוצנטרית.
רק את צודקת.רק התפיסה שלך נכונה.החרדים הם חשוכים ואת חייבת להראות להם את האור ולכפות את הערכים שלך עליהם בלי שום התחשבות תרבותית. פעם מתלוננים על כך שחרדים לא משתלבים באקדמיה ואז מתלוננים כשהם מצליחים להשתלב,מריח כמו אנטישמיות,גם יהודים יכולים לסבול משנאה עצמית.
* מישהי   07/09/17 | 22:57
חרדים צריכים להתחשב בערכי הנאורות
ברומא התנהג כרומאי, אף אחד לא מתלונן שאין חרדים באקדמיה. גם אין להם פסיכומטרי לזה ממילא
* אדם   08/09/17 | 01:13
כנראה שנאורות זו מילה ריקה מתוכן עבורך
* אחד   09/09/17 | 11:07
נו באמת
לא מתחשבים בהם מספיק? לא עוצרים עבודות בשבת? לא משלמים לפרזיטים בריאים כסף חינם במקום לעזור לנכים? אז למה להתחשב בהם גם על חשבון מגדר אחר? בארה"ב הם מסתדרים מעולה, "בלי כל ההתחשבות והרגישות". לא רוצה להתחשב בהם יותר.
* פיפ   09/09/17 | 07:27
38. תגידי שאת שונאת חרדים וזהו
* חני רזון    07/09/17 | 22:42
החרדים הרוויחו את השנאה הזו בכבוד
ועתידים לשלם תג מחיר על התנהלותם הסזויה.
* R   08/09/17 | 00:46
שאבת את כל השנאה מכתבות שכאלה
והם לא הולכים לשלם שום דבר, כי אתה תיתקל במיליוני יהודים כמוני ,שיש להם כבוד לתורה וללומדיה.
* אזרח   08/09/17 | 02:15
תגידי שחרדים מקנאים בנשים וזהו.
* תגידי   08/09/17 | 02:43
37. אשה מושפלת מאד מהחילוניות
קודם כל האמת נעדרת מהכתבה הזו. אין אשה מכובדת יותר מבעלה מערכי התורה. כמה הדיינים לוחמים למען נשים. אך תמיד ניתן לסלף עובדות.אפרופו אשה חילונית משועובדת יותר מאי פעם לגברים. יש הרבה דוגמאות.למשל אוראלי לא מספק.הגבר דורש שהנזלת תשפך לתוך הפה. אחרי כן מצפים מהאשה האומללה לבלוע את הנזלת הזו. אחרת הגבר לא מסופק דיו.אם נפרוט לפרטים נגלה שככל שהמיתרניות עלתה מעמד האשה נרמס. אין כבוד לאשה יותר מאשר הערכים של היהדות הצרופה מאד קשה השיחה הזו. אך חייבים פעם לגלות את האמת הנעדרת. אנשים כושלים מוצאים דיבה על היהדות הטהורה.אנשים שכשלו בחיי משפחה מוצאים פורקן לתיסכולים שלהם בדרכים נילוזות.
* ח.ו.   07/09/17 | 21:04
איפה אתה חי? בטוח לא במדינה שלי
* יובל   08/09/17 | 00:41
אישה חילונית יכולה להיות א-מינית
אישה חילונית בוחרת מה לעשות ומה לא לעשות. אישה חילונית לא חייבת לספק אף גבר, ומה שהיא כן בוחרת לעשות, זה מרצונה החופשי. אין שום רע במתירנות מינית ואין שום רע בא-מיניות, התרבות החילונים המכבדת מתירה את שתיהן. בדת אין כבוד הדדי לאחר, וכל הדוסים מכורים לפורנו בווטסאפ (זה ידוע - כל נהג מונים שמסיע אותם אומר את זה).
* חדשות מפתיעות   08/09/17 | 02:48
חה חה חה
* ללל   09/09/17 | 08:51
36. מסכימה עם כל מילה
לא יאומן לאן הגענו בשם גברים שלא יכולים לכבוש את יצרם צריך לכסות אותנו, להרחיק אותנו, להשתיק את קולנו. לא עדיף שהם פשוט יעברו סירוס אם כל כך קשה להם ?
* הילה    07/09/17 | 20:41
הפוך גוטה הפוך
את רוצה לכפות עלינו את אורח חייך. רק קופים כופים.
* מיכאל   08/09/17 | 00:19
צודקת תגידי לעני רעב לא לגנוב פת לחם פשוט בורות
* יהודי   08/09/17 | 09:01
35. מאקו אני אמשיך להעלות את התגובה עד שתפרסמו אותה!
* אש   07/09/17 | 19:39
34. הפצת שנאה כמיטב המסורת של המדור
להזכירכן, כבר כ 10-15 שנים שיש מסגרות רבות לנשים חרדיות באקדמיה ובהכשרות מקצועיות רבות. אם הייתן צועקות אז, נגד הדרת גברים, היה טעם לשמוע אתכן. ואם נמשיך את הקשקושים מהכתבה, אז המסגרות הללו היו בכספם של הגברים... נשים, אתם לא יכולות לקרוא לעצמכן מחויבות לשוויון של נשים אם אתן משתפות פעולה עם הסדרים שפוגעים בשוויון הזה. מעבר לכך, הכתבה עוסקת בעיקר בהפרחת אימרות כלליות ומעורפלות, וממעטת להתעסק בעובדות. כמה כיתות לימוד כאלו קיימות היום ? כמה מתוכננות ? מה הניצול של הכיתות הקיימות ? מהי העלות ? האם זה באמת בא על חשבון כיתות קיימות או שבונים כיתות חדשות לצורך כך (מה שאומר לא "מסלקים/מדירים" אף אישה).
* מ1.   07/09/17 | 19:33
33. הפצת שנאה כמיטב המסורת של המדור
להזכירכן, כבר כ 10-15 שנים שיש מסגרות רבות לנשים חרדיות באקדמיה ובהכשרות מקצועיות רבות. אם הייתן צועקות אז, נגד הדרת גברים, היה טעם לשמוע אתכן. ואם נמשיך את הקשקושים מהכתבה, אז המסגרות הללו היו בכספם של הגברים... נשים, אתם לא יכולות לקרוא לעצמכן מחויבות לשוויון של נשים אם אתן משתפות פעולה עם הסדרים שפוגעים בשוויון הזה. מעבר לכך, הכתבה עוסקת בעיקר בהפרחת אימרות כלליות ומעורפלות, וממעטת להתעסק בעובדות. כמה כיתות לימוד כאלו קיימות היום ? כמה מתוכננות ? מה הניצול של הכיתות הקיימות ? מהי העלות ? האם זה באמת בא על חשבון כיתות קיימות או שבונים כיתות חדשות לצורך כך (מה שאומר לא "מסלקים/מדירים" אף אישה).
* מ1.   07/09/17 | 19:33
32. הפצת שנאה כמיטב המסורת של המדור
להזכירכן, כבר כ 10-15 שנים שיש מסגרות רבות לנשים חרדיות באקדמיה ובהכשרות מקצועיות רבות. אם הייתן צועקות אז, נגד הדרת גברים, היה טעם לשמוע אתכן. ואם נמשיך את הקשקושים מהכתבה, אז המסגרות הללו היו בכספם של הגברים... נשים, אתם לא יכולות לקרוא לעצמכן מחויבות לשוויון של נשים אם אתן משתפות פעולה עם הסדרים שפוגעים בשוויון הזה. מעבר לכך, הכתבה עוסקת בעיקר בהפרחת אימרות כלליות ומעורפלות, וממעטת להתעסק בעובדות. כמה כיתות לימוד כאלו קיימות היום ? כמה מתוכננות ? מה הניצול של הכיתות הקיימות ? מהי העלות ? האם זה באמת בא על חשבון כיתות קיימות או שבונים כיתות חדשות לצורך כך (מה שאומר לא "מסלקים/מדירים" אף אישה).
* מ1.   07/09/17 | 19:33
31. תת-הכותרת מטעה ושקרית
דויטש לא אמרה בשום שלב להפסיק לתמוך בערכים היהודיים, אלא טענה שהדרת נשים אינה חלק מהיהדות ושרוב הציבור הדתי מתנגד לה. תפסיקו לעוות את המציאות בשביל רייטינג!
* ספיר   07/09/17 | 19:14
30. תת כותרת לא קשורה לכתבה
* ספיר   07/09/17 | 19:10
29. היוש, אם ערכי האיסלם זה לכבד מחבלים רוצחים גזענים,- הגיע הזמן שתפסיקי לכבד אותם
* אלינה    07/09/17 | 19:03
28. בדיוק!
* .   07/09/17 | 18:56
27. וואו כמה דמגוגיה בסרטון אחד
ראשית הנשים אינן מודרות, הן לומדות בנפרד. כמו שיש כיתות לגברים בלבד יש גם לנשים בלבד ושם יש מרצות ולא מרצים, כך שכל עניין ההדרה מגוחך מיסודו. שנית אם רוצים לשלב את החרדים בחברה הישראלית זה צריך להיות בהתאם לצרכים שלהם ולא על פי האמות מוסר שלך. שלישית, הדוגמאות שנתת גם הן דמגוגיות, יש שעות שנשים לא יכולות ללכת בטיילת בדיוק כמו שיש שעות שגברים לא יכולים משום שזהו זמן רחצה מופרד. יש הרבה יותר מקרים שבהם גברים מודרים באופן מובהק וגלוי כמו המירוץ הנשי שעומד להתרחש ואני לא שומע כל מיני צדקניות שמוחות כנגד זה (אני בעד שיהיה מירוץ רק לנשים כי ישנם עוד ערכים מלבד ערכי השוויון) האקדמיה אמורה להיות נאורה ומתקדמת, לצערי היא מעולם לא הייתה כזאת ונשים כמוך רק מוודאות שגם לעולם לא תהיה כזאת.
* אש   07/09/17 | 18:47
הנשים אינן מודרות הן רק מושמות במדור אחר....
* מים   08/09/17 | 13:18
26. וואו כמה דמגוגיה בסרטון אחד
ראשית הנשים אינן מודרות, הן לומדות בנפרד. כמו שיש כיתות לגברים בלבד יש גם לנשים בלבד ושם יש מרצות ולא מרצים, כך שכל עניין ההדרה מגוחך מיסודו. שנית אם רוצים לשלב את החרדים בחברה הישראלית זה צריך להיות בהתאם לצרכים שלהם ולא על פי האמות מוסר שלך. שלישית, הדוגמאות שנתת גם הן דמגוגיות, יש שעות שנשים לא יכולות ללכת בטיילת בדיוק כמו שיש שעות שגברים לא יכולים משום שזהו זמן רחצה מופרד. יש הרבה יותר מקרים שבהם גברים מודרים באופן מובהק וגלוי כמו המירוץ הנשי שעומד להתרחש ואני לא שומע כל מיני צדקניות שמוחות כנגד זה (אני בעד שיהיה מירוץ רק לנשים כי ישנם עוד ערכים מלבד ערכי השוויון) האקדמיה אמורה להיות נאורה ומתקדמת, לצערי היא מעולם לא הייתה כזאת ונשים כמוך רק מוודאות שגם לעולם לא תהיה כזאת.
* אש   07/09/17 | 18:47
25. תרשי לי לגחך, גברת מודרת
יש לי תחושה שעלית על עץ גבוה במיוחד. הרי אין מדובר בקורס שאני ואת נלמד בו, אלא בקורסים יעודיים לבני ובנות המגזר החרדי. מה בדיוק החשש שלך? על מה את כ"כ נרגשת ונפחדת? מתי נפסיק לחנך את החרדים לחיות על פי תפיסת עולמנו? "חיה ותן לחיות" זה הרי מה שאת מבקשת.. אני במקומך, מברכת על התופעה ומיחלת שתתגבר ותפרח. שנה טובה לך ולמשפחתך
* רונית   07/09/17 | 18:40
כפי שחילוני מכבד את החרדים בבתי כנסת
כך ראוי שחרדים יכבדו את אורח החיים החילוני במוסדות חינוך חילונים, שכן אפילו התורה שלהם גורסת שדרך ארץ קדמה לתורה.
* R   08/09/17 | 00:48
24. תרשי לי לגחך, גברת מודרת
יש לי תחושה שעלית על עץ גבוה במיוחד. הרי אין מדובר בקורס שאני ואת נלמד בו, אלא בקורסים יעודיים לבני ובנות המגזר החרדי. מה בדיוק החשש שלך? על מה את כ"כ נרגשת ונפחדת? מתי נפסיק לחנך את החרדים לחיות על פי תפיסת עולמנו? "חיה ותן לחיות" זה הרי מה שאת מבקשת.. אני במקומך, מברכת על התופעה ומיחלת שתתגבר ותפרח. שנה טובה לך ולמשפחתך
* רונית   07/09/17 | 18:40
23. מה שיעשו החרדים תמיד יהיה לכם טענות,
כשהחרדים לא באו ללמוד באקדמיה טענתם למה הם לא לומדים, למה הם לא מתקדמים למה הם חיים על חשבוננו, סוף סוף החרדים באים בהמוניהם ללמוד תארים ומקצועות. גם כך יש לכם טענות, אני סיימתי עכשיו תואר שני , מה אומר לכם כיתות מלאות, עכשיו מתחילים מחזורים חדשים, כל המכללות מלאות בחרדים, ברכה! אגב, המתחם שלמדלתי בו שהקצו אותו לחרדים היה אתר קראוונים ברמה מאד ירודה לעומת הבניינים המפוארים של שאר הסטודנטים, ובכל זאת אתם רק מקטרים! בושה.
* יוסי   07/09/17 | 18:36
22. אף שאני מסכים עם רוב הדברים. הטענה הספציפית שגויה
לא מדובר בשינוי מסגרות קיימות באקדמיה, אלא הוספה של מסגרת מעט שונה. היא לא מדירה אף אחת כי היא לא הייתה קיימת אילולי החרדים.
* קשקוש   07/09/17 | 18:28
21. גם אם במרומז. "ההשתלטות החרדית"
זה כבר לא פייק ניוז, זה טוויסטד ניוז
* כותרת מסיתה   07/09/17 | 18:25
20. כל כך נכון ומדוייק!!
* מזדהה   07/09/17 | 18:22
19. וואו כמה דמגוגיה בסרטון אחד
ראשית הנשים אינן מודרות, הן לומדות בנפרד. כמו שיש כיתות לגברים בלבד יש גם לנשים בלבד ושם יש מרצות ולא מרצים, כך שכל עניין ההדרה מגוחך מיסודו. שנית אם רוצים לשלב את החרדים בחברה הישראלית זה צריך להיות בהתאם לצרכים שלהם ולא על פי האמות מוסר שלך. שלישית, הדוגמאות שנתת גם הן דמגוגיות, יש שעות שנשים לא יכולות ללכת בטיילת בדיוק כמו שיש שעות שגברים לא יכולים משום שזהו זמן רחצה מופרד. יש הרבה יותר מקרים שבהם גברים מודרים באופן מובהק וגלוי כמו המירוץ הנשי שעומד להתרחש ואני לא שומע כל מיני צדקניות שמוחות כנגד זה (אני בעד שיהיה מירוץ רק לנשים כי ישנם עוד ערכים מלבד ערכי השוויון) האקדמיה אמורה להיות נאורה ומתקדמת, לצערי היא מעולם לא הייתה כזאת ונשים כמוך רק מוודאות שגם לעולם לא תהיה כזאת.
* אש   07/09/17 | 18:22
18. מעניין למה לא הגעתם למסקנה של....
לא לכבד את מי שלא מכבד אותנו לגבי ערבים שדוקרים(אוי איזה הכללה מעצבנת אבל מתי שזה מגיע לחרדים מותר להכליל)אוי הגזענות והשנאה של הנאורים האל פשוט כואבת וכל הכבוד למאקו על שיתוף הפעולה כדי ליצר שנאת אחים
* יוסי   07/09/17 | 18:09
17. היא לא יכולה להיות יותר צודקת, תתעוררו
* איתי   07/09/17 | 18:00
16. אויש כתבה מיותרת. הבורות נוטפת מכל מילה...
לפני שכותבים משהו כדאי לברר לעומק בהצלחה
* דורין   07/09/17 | 17:51
15. הגזמה
עו"ד לינור זוהי דרך חייהם, כשם שהם לא מכריחים אותך לשמור שבת ולאכול כשר מדוע את מכריחה אותם ללכת בדרכך? מעבר לזה, זוהי אינה הדרת נשים מאחר ולנשים יש קורסים משלהן בהם הן לא מוכנות שיהיה גברים, האם זוהי "הדרת גברים"? מדוע אינך קמה וזועקת את זעקתם?. זוהי דרך פטית להתפרסם הרי בסופו של דבר גם אותם החרדים עליהם את טוענת שגונבים את כספך- את זו שגונבת את כספם מה עם כל האירועים החברתיים וההופעות שאינם יכולים לצפות בהם ובכל זאת משלמים בשתיקה מיסים. תנסי לעשות משהו שבאמת יחולל שינוי לטובה. כגון לדאוג לצער בעלי חיים, משפחות יתומות וכ'ו. תעשי משהו שהוא באמת חשוב ומועיל. אל תנסי להתפרסם, אותן נשים ילמדו ויחכימו יש להן קורסים משלהן בזמנים ובעלות נוחה.
* ג'סמין   07/09/17 | 17:39
הם מכריחים אותך לא לנסוע בתחבורה ציבורית בשבת ומונעים ממכולות להיפתח בשבת!
* יובל   08/09/17 | 00:43
14. פאמנאציות
* שובניסט גאה   07/09/17 | 17:32
13. הצילו!!!
מה יהיה?
* מללה   07/09/17 | 17:28
12. וואו כמה דמגוגיה בסרטון אחד
ראשית הנשים אינן מודרות, הן לומדות בנפרד. כמו שיש כיתות לגברים בלבד יש גם לנשים בלבד ושם יש מרצות ולא מרצים, כך שכל עניין ההדרה מגוחך מיסודו. שנית אם רוצים לשלב את החרדים בחברה הישראלית זה צריך להיות בהתאם לצרכים שלהם ולא על פי האמות מוסר שלך. שלישית, הדוגמאות שנתת גם הן דמגוגיות, יש שעות שנשים לא יכולות ללכת בטיילת בדיוק כמו שיש שעות שגברים לא יכולים משום שזהו זמן רחצה מופרד. יש הרבה יותר מקרים שבהם גברים מודרים באופן מובהק וגלוי כמו המירוץ הנשי שעומד להתרחש ואני לא שומע כל מיני צדקניות שמוחות כנגד זה (אני בעד שיהיה מירוץ רק לנשים כי ישנם עוד ערכים מלבד ערכי השוויון) האקדמיה אמורה להיות נאורה ומתקדמת, לצערי היא מעולם לא הייתה כזאת ונשים כמוך רק מוודאות שגם לעולם לא תהיה כזאת.
* אש   07/09/17 | 17:26
11. מי שמכחיש הדרת מזרחיים צורח על הדרת נשים, בואו נדבר על האקדמיה ומזרחיים:
כמה מרצים מזרחיים?תבדקו בגוגל.. כמה מרצות מזרחיות?[זעום ביותר] כמה סטודנטים אשכנזים לעומת מזרחיים?....כן התירוצים מוכנים...מי שמתאמץ משיג ..זו נחלת העבר.. יותר מידיי מחקרים וכתבות לצד סיפורים אישיים יספרו על השיטה שרוצה להשאיר את האקדמיה לבנה חילונית ושמאלנית...ליברליזם בשקל
* הדיסוננס הבזוי   07/09/17 | 17:13
צודק מפלים את כל ארצות ערב ממרוקו ועד פקיסטן
אכלו לי שתו לי
* א זעים   08/09/17 | 13:21
10. עתרתן לבגץ
נראה מה דעתו בנושא. טמטום
* רוני   07/09/17 | 17:11
9. הדרת נשים
תבררי את העינין ואחכ תפתחי תפה א
* סיגי   07/09/17 | 17:08
8. מתי שהחרדים לא למדו התלוננתם. מתי שלומדים...
גם מתלוננים... אתם תעשו הכל על מנת שיהיה עוד כתבה על חרדים... פשוט נמאסתם עם השנאה!
* יובל   07/09/17 | 17:05
7. אנחנו יהודים וביהדות אין לנשים מקום במרחב הציבורי-תתמודדו
בשביל לשמור על הציוויון היהודי של המדינה צריך לעשות וויתורים ואם זה עומר להדיר נשים באופן גורף מכל מרחב ציבורי באשר הוא אנחנו מוכנים לקבל את זה על עצמינו ולסלק את הנשים
* אני   07/09/17 | 17:00
יהודי לא מגרש יהודיה
הציוויון היהודי שלך הוא דע"שי
* R   08/09/17 | 00:49
הטא כבוד לך לחילופי זוגות גולם
* יהודי   08/09/17 | 11:38
6. דמגוגיה בגרוש
זה לא הדרה בכלל, רק עושים כיתות נפרדות כמו שיש תיכונים נפרדים לבנים ולבנות.אף אחד לא "מגרש" השים מהכיתות. אבל כשיש כזו שינאה, אפשר להפוך כל דבר למהנשאתה רוצה להציג.
* דני   07/09/17 | 16:55
5. רגע, בואי נעשה סדר:
אסור ללכת בטיילת בשעות מסוימות? על מה מדובר? אשמח לשמוע. אבל לגבי כיתות לגברים בלבד - עם זה אין לי בעיה, כל עוד ייפתח קורס מקביל גם לנשים בלבד, וגם לקהל מעורב. אם לאוניברסיטה משתלם לפתוח שלושה קורסים מקבילים - בבקשה. אם לא משתלם - אז מובן שלא ייתכנו קורסים נפרדים. כלומר, כל עוד זה לא על חשבון מישהו אחר - שיעשו מה שהם רוצים.
* מישי   07/09/17 | 16:42
4. אהבתי את הסוף
בסוף נצטרך גבר שילחם עבורנו. אז את אומרת ברור שאתם לא שוות מול גברים בקיצור יש גברים שנותנים לכם הרגשה שאתם שוות כמו גברים אבל בפועל אתן מתעסקות בדברים שלא שייך לכן. והם קוצרים את הרווח ויש גברים שאומרים לכן את האמת אנחנו לא שווים יש הרבה הבדלים בין המינים אבל אנחנו נעבוד ביחד של אחד יוכל להיות הוא עצמו הוכחת את זה במשפט היפה שאמרת בסוף
* הרואה   07/09/17 | 16:41
3. סילוף המציאות
כמה מטופש לקרוא לזה הדרת נשים, הלוא בשביל שנשים חרדיות יכנסו לאקדמיה מדירים גברים מהכיתות, מדירים מרצים. למה אף פעם אני לא רואה כתבה על הדרת גברים??? למה תמיד הנשים עם רגשי נחיתות שמדירים אותן???הפרדה זה לא הדרה. זאת הפרדה!!!
* אשה תוהה   07/09/17 | 16:31
כי גברים כן מלמדים נשים ורק לנשים אסור ללמד גברים
כי גברים כן מלמדים נשים, ורק לנשים אסור ללמד גברים. ולכן זה לא שיוויוני. צא ולמד, ידידי.
* פשוט מאוד   08/09/17 | 01:11
2. לינור דויטש
* יוסי   07/09/17 | 16:30
1. יומנה של שפחה - זה כאן .. עוד כמה שנים
* חני   07/09/17 | 16:26
Utygfgg hgjj
Urtdd lkkj wett
* Lkjj   08/09/17 | 08:10