נשים
תגובות (108 תגובות ב-76 דיונים)
76. יהדות היא גזענות
כל אחד שרוצה להצטרף לדרך חיים שהוא מאמין בה כמו לדוגמה טבעונות, איש לא ישאל אותו אם אמא שלו טבעונית. מי שמאמין באורח חיים הבודהיסטי, לא ישאלו אותו מה עם אמא שלו. ולחילופין, מי שלא מאמין בדרך חיים מסויימת יכול לפרוש ממנה גם אם אמא שלו טבעונית או בודהיסטית. רק ביהדות מקבלים כביכול בירושה את היהדות מהאמא. לו היה יהודי מוגדר לפי אורח חייו אז החילוניים לא היו מוגדרים כיהודים, ומאידך כל מי שהיה רוצה היה מוזמן להצטרף ליהדות.
* חוזר בשאלה   26/11/17 | 09:20
יהדות - דת לאומית
היהדות היא דת לאומית. גיור הוא בעצם אזרוח לתוך האומה. כמו שכל אומה בוחנת את מי שמצטרף אליה ומגבל אזרחות, כך גם האומה היהודית. ההבדל הוא, כמובן, שבימינו האזרוח בכל העונות אינו קשור לחוקי דת ולאמונה באלוהים ואצלנו כן. זה נובע מכך שעבדנו את עצמאותנו לפני זמן רב ומאז במקום גבולות המדינה היתה לנו רק דת עם מערכת אמונה וחוקים. כיום מצבנו השתנה ואנחנו עדיין משתמשים במנגנון הישן. לא ברור אם יש לנו את הרצון ואת הכלים לשנות אותו. חלק מזה נובע מחוסר בטחון במצבנו הנוכחי והיכולת שלו להתקיים זמן רב. חלק נובע מהרצון להשאר מחוברים ליהדות הגולה. בעיקר, זה נובע מחוסר היכולת והרצון של הדת להתגמש.
* א   27/11/17 | 13:37
75. אבגייל.. את עוד לא מתארת מה עשו לי המיותרים ככהן
אשמח ליצור איתך קשר אם ניתן. יש לך נשמה יהודית, השאר בטל בשישים
* אורי   25/11/17 | 17:28
74. כל הרבני שקר האלה הרסו את התורה ואת היהדות
כל רב ממציא חוק
* שימי   24/11/17 | 19:30
73. קודם שנקרב את היהודים ליהדות
אח"כ נחשוב על שאר העמים...
* רפי   24/11/17 | 12:13
72. נשמה , אנחנו לא מסיונרים! היהדות מחפשת את היהודים האובדים ולא מצטרפים חדשים
* לאה   24/11/17 | 10:18
71. כל כך הרבה בורות במקום אחד. ולא אני לא דתי
כל אחד מעיף תגובה ותשובה מהרגש ללא ידיעת התכלית. אולי ואולי הגברת לא הגיע למקום הנכון. האם היא באמת יכולה לקבל את עול המצוות על עצמה ?? מבקש מעל המטומטמים שעונים עמו פסיכים תלמדו מהו עול מצוות. ולכל הספקנים שהייתה להם הזכות להיות יהודי..... ורוצים להחזיר גם את היהדות !!! אל תדאגו לא תזכו הרבה לראות בזכותכם את המדינה עומדת על טילה. המדינה קמה להזכירכם בגין היהדות ולא בכין משקה טוב
* איציק   24/11/17 | 10:09
70. היא יפה וגם מדברת חבל עלהזמן
* י   24/11/17 | 09:59
69. מאמי אם את רוצה את יכולה לקבל את היהדות שלי
אני כבר לא משתמש בה אין שום דבר מיוחד בלהיות יהודי תיהי מי שאת ואל תתיחסי לתגיות
* דודי   24/11/17 | 08:39
68. וכל החרדים ממזרח ארופה..
יהודים? לא הסממנים החיצונים ואימוץ מנהגי יהדות הופכים משהו ליהודי, מה השורשים של חלק מהחרדים ממזרח ארופה? לא בטוח יהודים למרות הקיצוניות הדתית שעטו על עצמם.
* שאלה חשובה   24/11/17 | 08:39
67. את כל האנרגיה השלילית תתעלו למלחמה
בזה שבני אדם, כמוני כמוכם, לא אלוהים או משהו... החליטו שאם אני לא יודעת מה זה אצטלה או גזוזטרה אז אני לא יכולה להיות רופאה .... או אם אני לא יודעת לפתור במהירות שיא תרגילים שנועדו למחשבון בשנת 2017... מה קרה? פתאום זה לא קטנוני אינפנטילי ופרימיטיבי? הכל זה עניין של כמה משקל וחשיבות אתם מייחסים לכל סוגיה ... יהדות ... השכלה ... בריאות... וליברליות גלובליות ואהבה לבלונדיניות חמודות שבאו מרוסיה... לצערי הסבירות שהיא 'גילתה את האור' שואפת לאפס... אם הייתה גרה ברוסיה היא לא הייתה מנסה להתגייר אפילו בצחוק... חבל שזה ה'יהודים' בהם אתם מעוניינים ואין לכם טיפה הסתכלות לטווח ארוך על איך יראה העם שלנו אם נלך בדרך שאתם מנסים להוביל פה ... או שאולי זה מה שאתן רוצים... אם כן... פתחו את הפה בריש גלי ואל תסתיר את זה שאתם מנסים להפוך אותנו לעם ככל העמים.. מתי תקלטו שהייחודיות היא מה שמצדיק ה מדינה משלנו על חשבון התושבים שהיו פה כשכבשנו חזרה את ארצנו ... גם אם הם לא עם.. לא סתם קיבלנו הסכמה ולא סתם מגילת העצמאות מציינת יהדות ולא דמוקרטיה כמה שמגדיר את המדינה ...
* לכל הבכיינים והמזלזלים ביהדות   24/11/17 | 08:21
66. דת מחורבנת, רבנות מושחתת
* ברבנות אוהבים שוחדדדדדדד   24/11/17 | 07:56
65. את יותר מידי טובה בישביל היהודים
עזבי אותך מהדת הגיזענית הזאת שרק מפרקת משפחות תהי מי שאת את לא צריכה חותמת מי שלא טוב לו בעיה שלו .. גם בעוד 100 שנה לא יקבלו אותך הפסד שלהם !! גם ככה אם בודקים באמת 80 % מהישראלים לא יהודים מגזע .
* בת לאמא גיורת    24/11/17 | 07:48
64. זו ההלכה שלנו וצריך לכבד אותה.
* קרין   24/11/17 | 07:06
63. ככה מרחיקים מהדת. וזה בידיוק הכוונה של המבחנים
ביהדות אין עניין לקרב גויים ליהדות. ההיפך, המטרה היא לגרום לכל מי שלא באמת רוצה לוותר. בגלל זה התהליך כל כך ארול ומסובך... אז... המשימה הושלמה...
* נועם   24/11/17 | 06:23
62. מי רוצה להיות יהודי ולהירדף על כך כל חייו ? שתגיד תודה שהיא לא יהודייה
* מייקל   24/11/17 | 03:02
61. יפה.
לא אכפת לי מה חושבים/מחליטים/אומרים ה"רב"-נים.
* אלון   24/11/17 | 02:52
60. להגיד "הייתי יהודייה יותר מרוב האנשים (להגיד אפילו יותר מבנאדם אחד)" זה הכי לא יהוד
* נתנאל    24/11/17 | 02:14
59. מדינה דפוקה
כל מוסד הרבנות ומשרד הדתות מנוהל על ידי נוכלים (ברובם), רודפי שלמונים, שברובו לא עושה צבא ותורם למדינה. חלק גדול מש"ס יהדות התורה, אשר מנהלים את מוסד הגיור, הם נטל על מעמד הביניים. חבל שעברת את מה שעברת. גם אשתי עברה גיור ואכלו לה את הראש (בסוף עברה). פשוט מדינה מטומטמת וגם מחצית מהמגיבים פה שמשווים קורס טיס לגיור. את בחורה מדהימה, יפה ואינטליגנטית. אין לך מה לעשות בארץ.
* הרבנים מוצצים כסף   24/11/17 | 02:09
58. יהודיה או לא היא סקסית אשששש
* הפילגש בגבעה   24/11/17 | 02:08
57. באמת שלא נעים
אבל זה לא תוכנית כבקשתך.. אנו לא דת מיסיונרית.. להיות יהודי זה לא פשוט.. תעברי את הגיור תהיי חזקה
* אבי   24/11/17 | 02:01
56. ח
אם במת גדלת בבית דתי שומר שבת. אני לא מבין למה את לא מבינה את עניין הגיור. יהדות זה לא עניין של מה בכך. ואם את חושבת שאת יותר מכמה יהודים רשמיים. אז תעשי את הטסט ותהי גם יהודייה. בתור דתי-ככה הקב"ה רוצה
* טל   24/11/17 | 01:44
55. מבעס אבל חשוב, דת זה לא קבוצת כדורגל
אי אפשר להצטרף כי בא לך, אלא יש עניין שההצטרפות לעם היהודי תהיה מתוך כוונות נכונות ולא רק בשביל סל קליטה לדוג'. מה שכן יש מקום לנסות לפשט את התהליך ולהקל במידת האפשר אבל עדיין לפי האורתודקסיה ולא הערב הרב שמנסה לשנות את היהדות
* קמי   24/11/17 | 00:38
54. בישראל רוצים להיות יהודים כדי להיות כמו "כולם"
אז אם "כולם" יהודים- אז טבעי שאנשים שלא נקראים "יהודים" לפי ההלכה ירצו גם כן להיות יהודים. לרצות להיות יהודי בגלל שכל החברים שלי יהודים או כל המשפחה שלי, או ככה גדלתי, זה לא מספיק, זה מקסים אבל לא מספיק. אני מאמינה שאכן יש רבנים שמקשים (ע"פ ההלכה), ושנותנים הרגשה של זלזול (אם כן, אז חבל מאד) אבל זה בדיוק העניין. לפי היהדות כל יהודי צריך לשמור את כל התורה, ויש שכר ויש עונש. וגם אם רוב היהודים לא שומרים את התורה- לפי היהדות הם עושים את בחירתם וזכותם לעבור עברות ולשאת בתוצאות. אבל אדם שאינו יהודי אין לא "עברות" (חוץ מ7 מצוות בני נח) אז למה להיכנס בכלל ליהדות אם יש לך "פריבילגיה" להמשיך לאכול בשר וחלב (למשל) בלי שזה יחשב "עברה"? בגלל שכל החברים שלך יהודים אז גם את רוצה? ביהדות יש הרבה דברים יפים אבל גם הרבה דברים קשים ופרימיטיביים ומחובתם של הרבנים לידע אותך על כך. ואין צורך לומר כמו חלק מהמגיבים "אנחנו הדת העליונה- מועדון סגור" כי זה סתם מעליב וגזעני, (בטח כשבאמת קשה להתגייר מהסיבות שכתבתי קודם) או כמו אחרים שכותבים "דרך ארץ קדמה לתורה" כאילו שנמחקה התורה כי היא נעלבה, או מצרפים אותה מטוב לבם ליהדות כי הם בעצמם חושבים שיהדות זה רק להיות עם "דרך ארץ". אני שמחה בשבילך שעברת את המבחנים ואת עכשיו יהודיה לפי ההלכה, ואני מאחלת לך שתצליחי לשמור את כל המצוות בשמחה תמיד. נ.ב השקעתי בתגובה ארוכה, בבקשה פרסמו :)
* נעמי   23/11/17 | 22:45
53. בישראל רוצים להיות כמו "כולם"
אז אם "כולם" יהודים- אז טבעי שאנשים שלא נקראים "יהודים" לפי ההלכה ירצו גם כן להיות יהודים. לרצות להיות יהודי בגלל שכל החברים שלי יהודים או כל המשפחה שלי, או ככה גדלתי, זה לא מספיק, זה מקסים אבל לא מספיק. אני מאמינה שאכן יש רבנים שמקשים (ע"פ ההלכה), ושנותנים הרגשה של זלזול (אם כן, אז חבל מאד) אבל זה בדיוק העניין. לפי היהדות כל יהודי צריך לשמור את כל התורה, ויש שכר ויש עונש. וגם אם רוב היהודים לא שומרים את התורה- לפי היהדות הם עושים את בחירתם וזכותם לעבור עברות ולשאת בתוצאות. אבל אדם שאינו יהודי אין לא "עברות" (חוץ מ7 מצוות בני נח) אז למה להיכנס בכלל ליהדות אם יש לך "פריבילגיה" להמשיך לאכול בשר וחלב (למשל) בלי שזה יחשב "עברה"? בגלל שכל החברים שלך יהודים אז גם את רוצה? ביהדות יש הרבה דברים יפים אבל גם הרבה דברים קשים ופרימיטיביים ומחובתם של הרבנים לידע אותך על כך. ואין צורך לומר כמו חלק מהמגיבים "אנחנו הדת העליונה- מועדון סגור" כי זה סתם מעליב וגזעני, (בטח כשבאמת קשה להתגייר מהסיבות שכתבתי קודם) או כמו אחרים שכותבים "דרך ארץ קדמה לתורה" כאילו שנמחקה התורה כי היא נעלבה, או מצרפים אותה מטוב לבם ליהדות כי הם בעצמם חושבים שיהדות זה רק להיות עם "דרך ארץ". אני שמחה בשבילך שעברת את המבחנים ואת עכשיו יהודיה לפי ההלכה, ואני מאחלת לך שתצליחי לשמור את כל המצוות בשמחה תמיד. נ.ב השקעתי בתגובה ארוכה, בבקשה פרסמו :)
* נעמי   23/11/17 | 22:37
52. האמת שטלטלת עם הטור המצולם אבל עדיין יש לי משהו לומר לך
אני לא מכיר אותך, ורק מהכותרת שבחר העורך בחרתי להכנס ולראות את הטור שלך. בסופו, חשבתי להגיב כאן באמצעות הפייסבוק, אולי לפנות אלייך בהודעה אישית בפייסבוק ולכתוב את אשר על ליבי, אבל בחרתי בסופו של דבר בכל זאת להסתתר עם זהותי. אני חרדי, ליברל מאוד, אך בכל מה שקשור לחוקות התורה אני די קנאי. אני חושב שאין פשרות, שאין אמצע. התורה היא שחור ולבן. או שכן או שלא. אני לא רוצה להשתמש בדימויים שנכתבו כאן על הקושי שיש גם בקרוס טיס וכו', אני חושב שזה פשוט לא מן המניין. אני לא יודע מה עבר לדייני בית הדין כשהחליטו שלא לגייר אותך. אם זה רק סיפור היותך תלמידת תיכון חילוני, אז זו בושה וחרפה, ובושה שאלו מוגדרים כדייני גיור. אני רוצה להאמין שלא זו הייתה הסיבה שלהם, ושבין הסיבה שהייתה ונפתרה הם גם החליטו לבסוף שכן לגייר אותך. אני מניח שאחותך למדה באותו מוסד לימודים שלך, ובכל זאת אותה כן גיירו בתחילה ולא עברה את הדרך שאת נאלצת לעבור. שוב, אינני יודע את הנסיבות שעמדו לנגד עיניהם, ואינני מכיר את הסיפור כולו. כך או כך, מה שכתבת בהחלט היה מטלטל, מרגש וכואב. ולצד כל זאת, הטענה שנשמעת אין ספור פעמים על יהדות מקרבת וכו', אלו יותר סיסמאות פלורליסטיות שבינן לבין הליך הגיור שמים וארץ. ההלכה היהודית היא זו שקובעת להקשות את הדרך לגרים בדרכם ליהדות. אלו שבכל זאת עקביים ועומדים ברצונם, הם אלו הזכאים להכנס לעם היהודי. דרישה לא מבוטלת והכרחית בכדי להפוך ליהודי/ה היא דרישת קבלת עול תורה ומצוות. וכן, זהו עול, לעיתים אפילו עול כבד, אבל זה בדיוק מה שמבדיל אותנו מיתר אומות העולם. אם מאן דהוא סבור שגיור זה סוג של הוקוס פוקוס, או בדומה לאיסלם והנצרות שבא הכומר או השייח' ואומר מעכשיו אתה נוצרי/ מוסלמי, טעות בידיו. הסיפור שלך נוגע ללב, כי הוא חוצה משפחות, כי הוא משהו שקשה לקבל מבחינה שכלית, והרגש כאן עובד שעות נוספות. העובדה שכל חייך חיית כמו יהודיה, זה בהחלט יתרון עבורך בדרכך לגיור, אבל בוודאי לא משנה בפסיק את מה שדורשת התורה במהלך הגיור עצמו, וזה קבלת עול תורה ומצוות. ושוב, זה קל לכתוב טוקבק כזה, להביע דעה ואולי אפילו לתקוף, אבל ברור שהמציאות קשה יותר, עגומה יותר וכאובה יותר. היה נכון אם היינו יודעים מי הם הדיינים שעליהם דיברת, שיעמדו ויתנו מענה האם באמת רק בגלל לימודים בתיכון חילוני לא רצו לקבל אותך לעולם היהודי, או שמא היו דברים אחרים שעמדו לנגד עיניהם.
* יהודי   23/11/17 | 21:58
51. בתורה הגיור היה הגיוני בארץ לא
להזכירכם הגיבורים בתנ"ך היו מהירים והגיטרה נולד המלך המשיח לפי הגיור של היום דוד המלך נחשב לגוי כל ההחמרות האלה גורמות ליהדות להיכחד מסכים שהרפורמים סטו מהילדות אבל גם הרבנות מגזימה עם הגיור והגיע הזמן להרגיש את הגיור למי שמעוניין
* ישראל   23/11/17 | 21:31
אתה טועה לגבי דוד ואני יכול להוכיח את זה יהדות זה לפי אמא לא אבא
* דניאל    24/11/17 | 07:28
50. מה לעשות? אלו חוקי הפורמט...
כדי להיכנס למועדון של היהודים צריך לעבור סלקציה. מי שנמצא בעמדה הזו בישראל הם הרבנות. מי שכבר נמצא במועדון לא צריך את האישור של הסלקטור. לפחות פה את יודעת מהם תנאי הכניסה
* אש   23/11/17 | 20:41
49. זו לא נצרות
אביגיל היקרה הרבה אנשים לא מבינים את היהדות. לעומת הנצרות שמטרתה לקרב אנשים לנצרות . מטרת היהדות היא שרק היהודים יהיו יהודים ,וישמרו תורה ומצוות , ולא כל העולם . לכן מי שהוא לא יהודי חייב להוכיח רצינות גם בקיום היהדות ולא רק לעבור מבחנים , ולהפגין ידע . הוא צריך להראות שהוא במשך תקופה ארוכה שומר על יהדותו בפועל . לכן אם מלכתחילה לא התכוונת לשמור תורה ומצוות בזמן הגיור האורתודוקסי , אז נשארת גויה למרות התעודה שקיבלת מהרבנות .
* היהדות    23/11/17 | 20:37
צודק מאוד כך זה
היא לא מעוניינת ביהדות רק שתירשם יהודיה ותמשיך כמו נוצרייה בלי זיכה ליהדות
* יוסף   23/11/17 | 21:06
ועל זה נאמר
חז״ל אמרו: ״קשים גרים לישראל כספחת״ והם ידעו גם בדיוק למה .
* ג   23/11/17 | 21:24
הכל
הכל רק אינטרס.
* ממ   25/11/17 | 21:06
48. אין מה לעשות גם טיס עובר מבחנים מאוד קשים להתקבל
גם אם הוא הטיס מטוס לצורך העניין
* מגבניק   23/11/17 | 20:27
47. נמאס מדת ה"מרגיש לי ומתחבר לי". ואם היית מרגישה חייזר?!
* ירושלמית   23/11/17 | 19:42
46. אי אפשר לשנות את התורה
כך קבעה התורה כך קבע בורא עולם שהולכים אחרי האימא, ולכן את לא יהודיה, ולא משנה כמה אבא היה יהודי, ולכן את צריכה גיור למהדרין, וכבר אמרו חז"ל קשים גרים לישראל כספחת, ולכן מערימים קשיים, קחי את זה בהבנה, אחרי הכל ההלכה אומרת שאם את לא מתכוונת לשמור מצוות כהלכתה הגרות לא תופסת ואת עדיין נחשבת כלא יהודיה, אז מה לך את הצרה הזו, כרגע את לא חייבת לשמור כלום.
* ברוך   23/11/17 | 19:11
שוטה כך קבעו הרבנים! ששינו בעצמם 100 פעמים את כתבי התורה!
* צא ולמד !   24/11/17 | 02:08
במקור יהדות נקבעה לפי האב. הרבנים שינו זאת ללפי האם
והסיבה היתה להגן על יהודיות שנחטפו או נאנסו כדי שיוכלו להמשיך להשתייך לקהילה היהודית או לחזור אליה - עם ילדיהן. כיום אנו עומדים מול מצב של 300,000 אזרחי ישראל ללא דת אך מאב או סב יהודי והפתרון הפשוט ביותר הוא לפסוק שכפי שבעבר היהדות נקבעה לפי האב כך כיום היא יכולה להקבע לפי האב או האם במידה ואחד מהם יהודי/ה.
* Ccyclist   24/11/17 | 13:30
45. כל גיורת צריכה לשמור כל חייה על תורה ומצוות. את לא שומרת על חוקי הצניעןת, את בטוחה שתצליחי לשמור על החוקים הללו כל חייך? או שאת רוצה להיות יהודיה בתנאים שלך
* בוודאות   23/11/17 | 19:10
44. זאת זכות להיות יהודי, ואף אחד לא צריך להיות יהודי בכח, את רוצה להיות יהודיה. תתאמצי
* מעולה   23/11/17 | 19:09
43. ישראל
רואים פה כמה שאת לא יודעת האמת בלי שום ציניות איך אפשר בכלל להתחיל להסביר לך למה את לא יהודייה לא כל מי שגדל בבית דתי הוא נהיה יהודי אוטומטי זה פשוט לא עובד ככה אם אמא שלך היתה יהודייה היית יהודייה נקודה וזה שהיה לכם שעון שבת בבית לא הופך אותך ליהודייה
* ישראל   23/11/17 | 18:43
משוב
נכון
* חסוי   23/11/17 | 19:38
42. אין ליהדות רצון שכל העולם יהיה יהודים
אנחנו הדת היחידה שאיפלו לא רוצה שיתגירו!!
* היהדות לא מסיונרית!!   23/11/17 | 18:06
41. אביגיל את מקסימה!
* א   23/11/17 | 17:50
40. הכל כלכלי:
על כל מתגייר או מתגיירת הישיבות מקבלות סבסוד מהמדינה, כנראה היה להם תרוץ טוב בשביל לקבל עלייך סבסוד לעוד שנה. לוקחים כספים מהמדינה בחסות החוק.
* מ   23/11/17 | 17:47
אם היית בודק ולא זורק האשמות של מטומטם היית מבין
שפשוט זו ההחכה היהודית חהקשות בכוונה על התגייר.. לראות שהוא באמת רוצה
* בר   23/11/17 | 21:23
39. בבאר שבע הייתה קהילה מדרום אמריקה תקראו ותבינו
בבאר שבע הייתה קהילה מפרו שכביכול באו לבית כנסת וקיבלו תמיכה והקלות לגיור אחר שהשיגו אזרחות וחותמת שהם יהודים רובם חזרו להיות חילוניים ללא שום זיקה לדת היהודית פשוט רמאים כך שאפשר להבין למה מערימים קשיים אולי יש מקרים שזה עוול אבל יש מי שגרמו לחשדנות הזו
* מיכל   23/11/17 | 17:43
38. מנסיון חיי למדתי שהרבנות מוסד השקר!
* אודל   23/11/17 | 17:20
37. לא פשוט להיות יהודי!
* בעלת תשובה   23/11/17 | 17:17
36. הדת היהודית
אינה תוכנית כבקשתך. דת=חוק. צריך לעמוד בקריטריונים אחידים כדי להחשב יהודי. אי אפשר להחשב גר, אם אין מחויבות לקיום המצוות. לימודים בתיכון חילוני בהחלט גורמים לחשש שאין מחויבות לקיום מצוות.
* ר   23/11/17 | 17:16
35. מעניין שגדלת פה ועוד לא הבנת מה קורה פה.
חלק נכבד ביהדות, זה תמיד להרגיש מיוחד, אנחנו עם סגולה, ולא מעוניינים ככ מהר לצרף אף אחד גם אם הוא מאוד רוצה. אני כבר הרבה זמן רב לא ככ אוהב את מה שהיהדות נותנת אז פרשתי.
* יוני   23/11/17 | 17:05
34. (כמעט) כל מילה בסלע
מסכימה עם כל מילה שהיהדות לא נותנת לאנשים להכנס אליה, רק משפט אחד הציק לי. אין דבר כזה יהודי יותר ויהודי פחות. כל אחד מאמין ביהדות בדרך קצת שונה, זה לא אומר שהוא יהודי פחות, אם נאמין שיש יהודי יותר ויהודי פחותיפתח קרע ונפתח שנאה.
* שוקולית   23/11/17 | 17:03
33. תהיי רגועה היחיד שיקבע את הזהות שלך זו את בלבד
* אבי   23/11/17 | 17:01
ואני אומר זאת כחתול
* אבי החתול   24/11/17 | 08:03
אבא שלך חתול? אתה נחשב חתול לצורך חוק השבות?
* מיאו   25/11/17 | 16:59
32. כל החילונים לא שומרי מצוות ועדיין יהודים.
* העיקר הכוונה! ואהבת אדם! חסר לנו אנשים טובים כמוך   23/11/17 | 16:54
אתה מדבר בחוסר הבנה
* ברוך   23/11/17 | 19:12
31. אני מעדיף אותך על מיליון יהודים פה בארץ !
* בשבילי את הכי יהודייה שיש   23/11/17 | 16:47
30. הבילבול של ישראל הביא לארץ הרבה לא יהודים
באמת
* ד   23/11/17 | 16:33
29. צריך להבין את היהדות
לפי היהדות , הילדים מתייחסים לאם, כך שברור לך מדוע היית צריכה גיור, שנית צריך לבדוק את רצון המתגייר ביהדות ולא עיניינים אחרים , מאחר ונושא הגיור ניתן בידי הרבנות הם נוהגים כפי שהם רואים לנכון למרות שאין קשר בין אם את לומדת בבי"ס חילוני או דתי או ידיעתך ביהדות , משום שידיעה ניתן לרכוש בכל זמן . באשר לכך שאימך חייתה עם דתי , קשה להאמין שהוא אכן דתי מאחר ואסור ליהודי להיות עם מי שאינה יהודייה והמבין יבין.
* צדיק   23/11/17 | 16:28
28. העם היהודי לא קורא לאף אחד להיתגייר.השכר של היהודי לעתיד לבוא הוא אין סופי.מי שמגיע מבחוץ צריך לקבל עליו עול מצוות ולא היתגיירותו לא כשרה. ואינו יהודי
* ממ   23/11/17 | 16:26
27. צריך להבין את היהדות
לפי היהדות , הילדים הולכים אחר האם, כך שברור לך מדוע היית צריכה גיור, מכאן העניינים מסובכים יותר , הגיור ניתן בידי הרבנות הראשית מטעם המדינה , ולכן הם אמורים לבדוק את הרצון של המתגייר להיות יהודי ואם אין גורם אחר המעניין אותו. ידיעתך בחוקי היהד
* צדיק   23/11/17 | 16:21