HIX
תגובות (119 תגובות ב-43 דיונים)
43. למה הטקסים האלה למעבר לבגרות מלווים בכאב
לא עדיף לעשות אירוע עם מוזיקה ואוכל???? השבטים האלה הזויים וגם המדינות האלה מה ז הדבר הזה.? לחתוך פנים, לצרוב עור, לחתוך עור, צלקות, ללכת על אש, חישוקים בצוואר מה זה שיהיו נורמלים
* סיגל   25/05/14 | 16:07
42. נמאס ! למה לזייף דברים?
הכל מזוייף.. לא רואים? פוטושופ שילדים בגיל 6 עושים.
* גחי   17/03/14 | 20:30
41. איפה גחי????????
* אני   16/03/14 | 15:29
40. זה לא שאנחנו יותר טובים
רק מזכירה לכל מי שחושב שזה כל כך מזעזע שליהודים יש ברית מילה, שזה המנהג המזעזע שלנו, כל אחד והתרבות שלו...
* הילה   10/03/14 | 18:28
39. נעשה פה חטא נוראי
חבורה של גויים מזה הדבר הזה הגוף הוא דבר קדוש ואם הם היו דואגים לעצמם קצת לא היו פוגעים בהם כך
* ***   27/02/14 | 14:21
38. מזל שאנחנו לא גויים.. זוועות עולם מה שהולך שם
* נכדנצר   25/02/14 | 15:31
37. בתמונה שהנשים שמות בה צלחות בשפתיים
גם האוזניים שלהן גדולות
* שימו ♥   25/02/14 | 10:49
36. איך הנשים עם הפקקים באף נושמות?
זה לא טוב לנשום מהפה כל הזמן, זה אפילו מסוכן! תקנו אותי אם אני טועה.
* איכססס   25/02/14 | 10:46
חחח הפקקים לא בתוך הנחיריים יא ...
הם יוצאים חורים על האף ומכניסים שם
* נילי   11/03/14 | 20:25
35. ואני חושב שתרבוניות שונות שאמצו מנהגים שונים
יש התייחסות מכבדת מסוימת שצריכה להיות עד התשג"י!
* ברגו   24/02/14 | 20:21
34. בית מילה
ל-32 כדאי שתביני שלא את אבר מינו חותכים אלא את העור הבולט
* ילדה   23/02/14 | 14:51
ויש לה תפקיד
שלא לדבר שהעור זה האיבר הגדול בגוף האדם. לעור הבולט הזה יש שלל יעודים להגן על פתח השופכה לשמור על העטרה לחה (כן כן נועדה להיות איבר פנימי) ליצר חומר סיכה ליצור מנגנון תנועתי בעת אוננות וקיום יחסי מין ועוד
* העורלה היא חלק מאיבר המין   17/07/15 | 14:48
העורלה הוא חלק מזוהם שצריך להסיר! אין לו שום תפקיד! זה צמר גפן לסרטן ולכלוך. צא ולמד, אווילי שכמוך.
* אחת   16/03/20 | 20:58
33. לכל הגויים פה ברית מילה זה לא עיוות מפחיד כמו פה מה אתם משווים זה סימן לאסטטיקה
* טל   23/02/14 | 12:35
32. דמיינו שאתם לא יהודים לרגע, ואתם רואים בתמונות תינוק בין ימים ספורים שחותכים לו חלק מאיבר המין
בנינו זה יותר גרוע מכל התמונות יחד ( כולל זאת עם המברגים) תינוק שרק נולד שהרבה יותר רגיש מאיתנו לכאב, וחותכים לו חלק מאיבר המין ( למרות טיפת התירוש שאמורה להכניס אותו להיי חח) מזעזע!!!! למרות שאני חושבת שזה מזעזע ולפחות היו עושים את זה בגיל מבוגר כשלילד יש זכות בחירה אני יעשה את זה בגלל הבעל וכבוד למשפחה. והלוואי שתהיה לי בת!!!
* מזל שלא עשני גבר!   23/02/14 | 11:36
לא נכון
הגיל שבו עושים את הברית היא הגיל שבו מרגישים הכי פחות כאב[8 ימים] כי זה הזמן שבו מערכת העצבים עדיין לא פותחה לגמרי וקרישת הדם מספיק טובה.זה לא תירוש זה יין אמיתי באמריקה רוב הגברים עושים את מסיבות רפואיות ככה שזה גם מועיל לתינוק
* לא נכון   27/02/14 | 18:34
יש 50% בלבד של תינוקות שעושים את זה להם
והסיבות הרפואיות האלה הן כדי למנוע אוננות (ככה זה התחיל. תעשו גוגל על קלוג שהביא את זה לשם) לפגוע באיבר. ולא שום סיבה בריאותית. ומרגישים כאב מרגע הלידה. (וגם אם המערכת לא פותחה לגמרי. היא עדיין קיימת! יש לך ספק שזה כואב לערוך ניתוח בתנאי שדה?!) ולמה יש מאות תינוקות (בעולם) שמדממים אחרי הניתוח הזה (כולל עד מוות) אם רמת הקרישה כל כך "מספיק טובה"??! באף תיעוד רפואי (כולל ארגום הדם האמריקאי) לא מוזכר גיל 8 הימים כי לאף אחד זה לא רלוונטי חוץ מליהודים שהמציאו את זה לעצמם http://4.bp.blogspot.com/_vW6J9cPG350/S_NgF3ZLa_I/AAAAAAAAHmU/iV8L4xTd8y4/s1600/bloody+diaper.jpg
* רוב הגברים לא עושים את זה   17/07/15 | 14:47
מילה צריכה להוצא מהחוק!
* מילה   28/02/14 | 14:55
31. לכולם,לא יזיק לכם להכנס לתגובתי ל מגיב הנכבד מספר 20.ול28
לא הכול אפשר לשאול את הילד. למשל? להיוולד. נכון, יש מקומות בעולם שמצלצלים לוולד טרם לידתו ומבקשים ממנו רשות [איזה רשות, אם היית יודע איך הוא נלחם לצאת...ואגב, הוא מעצם היווצרותו מהדור החדש - כך שבכל מקרה להורים הפרימיטיביים אף פעם לא יהיה את טלפון ברמה שהוא מביא אתו....ואם לדבר על נוסטלגיה. אני עדיין מחזיק טלפון חוגה...וגם אם יש לי את כל הציוד המודרני אני פשוט מתבלבל וצריך לעזרת הצעירים בתפעול....,היה לי אגב מחשבה שאם אני פרימיטיבי אז למה לא עד הסוף ולחזור למערות?...תגיד - חברת גנדי ושות' בעם [איפה הוא שט?] תסכים לבנות מספיק מערות לזוגות צעירים?] אתה מבין? לא הכול אפשר לשאול אבל זה לטובת הוולד! לזכות לחיי נצח אינו עניין של מה בכך כי הנשמה כמו החומר חל עלי'ה חוק שימור החומר ומה תעשה בנצח אם לא תתכונן? לפום צערא אגרא!
* ברגו   23/02/14 | 11:26
30. מה רבו מעשיך ה
למה לא כתבו את זה הפעם ,הם גם נבראו על ידי ה
* רון האתאיסט    23/02/14 | 11:14
29. לא יאומן
זה פשוט טמטום וגועל נפש ביחד!!! ברוך שעשני יהודי.
* יהודה   23/02/14 | 10:42
28. ברית מילה יכול להיכלל במנהגים הללו
נכון, ברית מילה מפחית את הסיכוי להידבק במחלת מין(למרות שזה לא הוכח) אבל אם אדם יקפיד על היגיינה הוא לא יקבל מחלת מין בכל מקרה אם היא נובעת מהימצאות עורלה. בנוסף, צריך לקיים את המנהג הזה בגיל מאוחר יותר כך שהנער תהיה אפשרות לבחור אם לעשות זאת או לא. אני לא בא לפה להעליב, להכפיש להקניט או לזלזל, איש איש באמונתו יחיה, אני רק אמרתי את מה שאני חושב באופן ניטרלי.
* אתאיסט   23/02/14 | 00:15
ברית מילה
דבר כה מיותר, ההגנה הניתנת ממחלות מין ע"י חיתוך חלק מהפין )ברית מילה( יכולה להיות מוחלפת בטיפול שווה ערך בייעילותו ועכזרי הרבה פחות קוראים לזה להתקלח 3 פעמים בשבוע זה ען הוכח מדעית, מספיק 3 פעמים בשבוע להתקלח כהגיינה בסיסית ובעיותך נפתרו וכן, זה חולנו באותה מידה כמו שאר הסיפורים מלמעלה כל הכבוד לעורך של הכתבה שהשתמש במילים הנכונות וציין שאלו טקסי התבגרות ובכך הרחיק את היהדות מהנושא שלא ליצור התנגדות לכתבה מפני דתיים שאם היה כתוב טקסי דת פגניים הדורשים שינוי פיזיולוגי הכתבה בטח הייתה מותקפת אם לא מוסרת מהאתר!
* אלי ש   23/02/14 | 11:25
מהצד לחתוך לתינוק איבר בלי סיבה
יראה מיותר, פוגעני, מטריד בדיוק כמו אלה.
* צודק   17/07/15 | 14:04
27. מסכים עם 23
נכנסתי כדי לקרוא את הכתבה לאחר מכן ירדתי לתגובות וראיתי כל מיני ויכוחים בסופו של דבר הויכוח בין אם יש אלוהים או אם אין אלוהים תמיד ישאר ויש עוד המון ויכוחים שישארו. אני מאמין בדרך של איש איש באמונתו יחיה.
* יהודי דתי   23/02/14 | 00:13
26. חולי נפש
עולם שלם של משוגעים
* תמיר   22/02/14 | 23:45
25. ברוך אתה ה' אשר בחרת בנו מכל העמים ונתת לנו תורתך ...
* ניר   22/02/14 | 23:29
24. וברית מילה זאת לא עיוות גוף האדם?
* בולבולוני   22/02/14 | 22:28
כנראה שאצלך עשו ברית לשכל המעט שהיה ...
* ניר   22/02/14 | 23:30
יש צלקות ומתיחה ושיעור יתר
וכל כך הרבה פגמים שנוצרים. וכפרה על העטרה שבכלל לא אמורה להיות יבשה וחיצונית.
* אכן כן   17/07/15 | 14:13
23. אני רואה כמה שנאה זורמת פה וזה מזעזע! נכנסתי לקרוא כתבה על תרבויות אחרות
להרחיב אופקים, להתעניין- ומה אני רואה בתגובות?! : "אתה מטומטם חסר השכלה, לא את טיפשה ובורה. אתה אתאיסט מסריח אני יהודי גאה, אני נימול אתה לא, שלי יותר יפה שלי יותר גדול..." חבר'ה למה כל השנאה הזאת? למישהו מתאים לחיות בצורה מסויימת- אז ככה הוא יחיה. ואם אתם לא מסכימים איתו אתם לא חייבים לקלל או להקניט אותו. אפשר לחיות עם המון דעות שנות, ככה אנחנו בני אדם בבסיסנו- שונים! אז די עם כל השנאה.. כי אני מסתכלת מהצד- וואלה זה מבאס!
* מישהי   22/02/14 | 21:06
כל מילה בסלע
אני מסכים עם כל מילה שלך, לפי דעתי כל הירידות וההעלבות האלו מיותרות וכל הויכוח הזה שווה לקליפת הבצל
* אחד שחי בשלווה   22/02/14 | 21:59
זה העם היפה שלנו..שונאים את השונה..וחבל
מצדדת בך בכל מילה..וכבר נמאס עם הגזענות הזו וחוסר תרבות במדינה שלנו שעל כל דבר שונה ואורח חיים שונה מגיבים בצורה פרימיטיבית .הרי מדובר פה על תרבויות שמושתתות על מסורות של אלפי שנים..אז לא צריך להגיב כמו בורים אלא ללמוד דברים חדשים ולהרחיב אופקים על דברים שקורים מעבר לארץ ישראל..כי יש המון מעניין בעולם..רק להיפתח לזה
* אופטימית   23/02/14 | 00:20
22. ברוך שלא עשני גוי
* ****   22/02/14 | 19:14
גוי לא בן אדם????
איזה בן אדם קטן שמדבר כמו תוכי .מה הקשר..והמילה הזו גוי ..שהיהודים המציאו..מי ישמע כולנו ממש צדיקים ויהודים למופת..למה יהודים יותר טובים מכל השאר??יש המון אנשים מדהימים בעולם שפי אלף יותר מתורבתים ומשכילים ונורמליים מאיזה יהודי במדינתנו. ובכלל מדובר פה על תרבויות שונות..אז קצת ידע כללי לא יזיק לך
* אופטימית   23/02/14 | 00:26
תגובה
ממש כמו ב״מיין קאמפף״ רק שכאן אתה מקדש את הגזע היהודי ולא הארי
* חסוי   24/02/14 | 00:44
גם אני כמוכם לא אוהב את זה אבל לצורך העניין
הרכבת התחילה בבריאת העולם ופתוחה באופן מסוים לעליית נוסעים נוספים לא לגמרי פשוט וכדאי לעלות על הרכבת הזאת שלא לפי ההלכה ואלו שכבר בקרנות לא בהכרח מושלמים אך יש את עניין היחסיות בתחומים קמו קונטים וכדו'. וזה מבהיר את התמונה!
* ברגו   24/02/14 | 20:20
21. אימלההה !
איכס זה ממש דוחה !
* אנונימוס   22/02/14 | 18:30
20. ל18 19
מה אתם אומרים שזה בריא לעשות ברית מילה אז זהו שלא אני בחיים לא הייתי רוצה לעשות ולא יעשה דבר ראשון מאיפה הזכות לפגוע בבולבול של התינוק בן השמונה ימים דבר שני הוא בכלל מאמין בשטויות שלכם יהדות אאאא מי בכלל המציאי את זה זה סתם משהו שאנשים המציאו כדי שיהיה להם במה להאמין ברגעי חולשה
* בולבול עם עורלה   22/02/14 | 08:47
ואתה אידיוט מסריח
חתיכת חסר השכלה עלוב
* לין   22/02/14 | 16:48
אתאיסט זה לא דת
חסר השכלה מי שמדבר , למה עדיף להאמין באל שאף אחד לא ראה ולא שמע חחח הטיפשות של בני האדם להאמין בדברים שלא קיימים עוברת גבולות יאללה בוא נאמין בזאוס או טור האא נכון אלה לא אלים סתם שטויות למה אלוהים שלנו אמיתי - אתאיסט
* חחחח מהה?? האירוניה    22/02/14 | 18:21
ואת בחורה טיפשה וחשוכה
שלא מסוגלת להשלים עם העובדה שיש כמות מאוד מכובדת של אנשים שחושבים שיהדות ודת בכללי זו שטות
* אלעד   22/02/14 | 18:22
סבתא שלך טיפשה חתיכת אידיוט
* לין   22/02/14 | 23:32
פחחחח
הוא חסר השכלה?? יש לו מספיק שכל לפקפק ולחשוב פעמיים על מה שאומרים לו, וזה מראה על ההפך מבורות. לעומתך, שאת כנראה אוכלת בכפית כל מה שהרבנים אמרו לך.
* עידו   22/02/14 | 18:32
לא כל מי שמאמין אוכל בכפית מה שמאכילים אותו
אני יודעת שקשה להאמין, אבל יש אנשים שאשכרה מאמינים מתוך בחירה ובירור- והרבה כאלה, וזה שאתה לא מאמין לא נותן לך את הזכות לבטל את הבחירה שלהם וזלזל בה. דווקא האמירות האלו הן הן החשוכות והמשניאות.
* הודיה :)   22/02/14 | 19:54
למגיב 20
אתה אדם קטן וחסר אמונה! חבל שאתה לא חוקר קצת יותר להבין שאין כמו האמונה של היהודים, זאת האמונה הכי נכונה שיש!! רוב הדברים וההלכות שנקבעו לנו לבסוף נמצאו על ידי המדע כנכונים וטובים בשבילנו.. תחקור קצת בנושא תאמין לי שזה יעשה לך רק טוב..
* אנונימית   22/02/14 | 18:47
ליהודים
אם אלוהים הוא כל יכול האם הוא יכול ליצר סלע כול כך כבד שלא יוכל להרים אותו?
* אני   22/02/14 | 19:59
תתבגר עם השאלה המטומטמת הזאת
מי אמר לך שהוא לא יכול להרים אותו אדיוט....שאלה כזאת מטומטמת
* מה???   22/02/14 | 22:03
ידע כללי
רק שתדע שהאפריקאים מורידים עורלה כדי להלחם באיידס ומחלות מין. לא מתוך אמונה דתית. והם לקחו את זה מאיתנו. מחקרים מראים שלהוריד עורלה מוריד 30 אחוז בהידבקות במחלות מין ואיידס!! אז סתם אמונה או דרך להגן על הגבר?
* אמיתי   22/02/14 | 20:09
מה קשור מחלות מין בתינוק בן 8 ימים?
מוריד 30 אחוז בהידבקות אז תמליץ לבן הנימול שלך לעשות יחסים לא מוגנים? או שתשאיר אותו עם עורלה ותמליץ לו להשתמש בקונדום שמונע 100 אחוז? גבר שרוצה להגן על עצמו בדרך זו (שיהיה לו בהצלחה) זכותו. זו לא סיבה לכרות לתינוק את העורלה (שיש לה תפקידים אחרים שנגזלים לעומת ה"תועלת" שציינת)
* אין פה מקום להשוואה בכלל   17/07/15 | 14:07
זו לא המצאה אנושית-במחילה מכבודך לפחות אל תערבב.
זה משהו הרבה יותר נשגב מהמושגים שלנו. אגב, "מאיפה הזכות" מאיפה הזכות שלנו לנשום את האוויר ולעמוד על האדמה-זהו מלקוח שא"א לברוח ממנו מלקוח שהופך את כולנו בין אם נחפוץ ובין אם לא ל"מקבלים" כל רגע אנחנו מקבלים מא-לוקים ומי שנתן את החיים ואת הגוף מבקש מאתנו פיסת עור קטנה מי אנחנו שנגיד לו לא? וזה לפני שנגעתי בתחום הבריאותי!
* ברגו   22/02/14 | 21:52
אלוהים לא קיים. מי שמאמין הינו כצאן לטבח.
* יהוה   23/02/14 | 13:03
בתגובות שלך אתה מוכיח שהוא קיים,, תנסה לחשוב למה.
* ברגו   23/02/14 | 17:57
19. 16 נשמע ממורמר מה-7 ס"מ שקיבל-חחחח חתכו לו יותר מידי :)
* שמבלולו   22/02/14 | 00:23
חזקקק
ענקק חחחח!
* חחחחחחח   22/02/14 | 10:07
חחחח
* טוב אתה!   22/02/14 | 10:41
אחת מ"תופעות הלוואי" של הברית
למה כמה הורידו לך? אתה יודע מה האורך של העורלה בבגרות? גם לך חתכו יותר מדי
* והוא לא היחיד   17/07/15 | 14:07
18. מס 16 היקר כנס!
אתה פשוט אדם קטן וחסר שכל!
* עוז   21/02/14 | 23:05
16 צודק בכל מילה. ברית מילה- טקס פגאני מחריד
* שכולם פה מתגאים בו   22/02/14 | 04:51
זה שאתה רוצה להיות גוי משוקץ הבנתי..אבל לא יעזור לך כלום יהודי נולדת ויהודי תמות ...טיפש שכמותך כופר אנטישמי
* ניר   22/02/14 | 23:32
העורלה איננה תנאי ליהדות
והם מרוויחים כפליים.
* יש יהודים עם עורלה   17/07/15 | 14:08
מס 18 היקר כנס!
אתה פשוט אדם קטן וחסר שכל!
* אלעד   22/02/14 | 18:21
17. אומייגד כמעט הקאתי
* תמר   21/02/14 | 22:35
16. לכל היהודים הגאים והצדיקים שפה..
בואו תראו מה הייתי רושם על הברית מילה בעיתון זר לו יכלתי: ביהדות לוקחים תינוק ביומו השמיני לחייו עורכים לו ארוע מפואר, אליו מזמינים את כל המשפחה והחברים וגם את כל מי שרק סובלים בשביל הצ'קים. בנוסף לכל אלה מביאים רב כמה שיותר יקר בשביל הקדושה. כל האנשים האלה באו "ושילמו כניסה" כדי לראות את הרב הזקן חותך לילד את הבולבול ושם אותו בפיו על מנת לעצור את הדימום. ועכשיו לקצת עובדות על ברית מילה לכל הבורים: א.זה לא באמת בריא-נהוג לחשוב ככה כי אנשים לא הגיינים מקבלים שם מחלות בגלל שהיה קשה להם להוציא את הכיפה מהעורלה ולשטוף כראוי. בכל מקרה אנשים אלו הולכים לרופא שאומר להם במילה עדינה "אם אתה טינופת עצלנית, תחתוך ויעלמו לך הבעיות" ב.הברית מילה פוגעת באיכות המין של הגבר-תחשבו שאתם עובדים בבניה והחליטו בשבילכם שמעכשיו אתם עובדים בלי כפפות... מה שקורה לאזור הרגיש בראש הבולבול זה בדיוק מה שיקרה לידיים שלכם אחרי 4-5 שנים של יבודה בלי כפפות*לפי פרופורציות,כן? ג.זה בא יותר טוב בעין-יש עבודה של בודק בולבולים ממשלתי שאת/ה עובדים בו שהדבר המכוער והלא מעול הזה תקוע לו מול הפנים כל היום? ד.מבחינת אחוזים-הברית מילה גורמת ליותר סיבוכים רק מהעובדה שרוק סטרילי בערך כמו שירותים בעבודה ממוצעת. לא משרדי יוקרה! מאשר שלא לעשות. זה נראה לכם בסדר רק כי אתם עשיתם או מישהו במשפחה שלך עשה(לאישה), כמו כן אם את/ה מהפאנטים השחורים אז לכם זה נראה חובה כשבעצם יש לילד שלכם יותר סיכוי שהרב יוריד לו את הזין בטעות מאשר שלא יעשה ברית מילה ויהפוך להיות לא יהודי ויענש על ידי יהוה צבאות/יקבל זיהום קשה וימות מזה/יקבל בכלל משהו חוץ ממין טוב יותר אם תלמדו אותו להיות ילד נקי, אוהב ומתחשב ולא מה שאתם מלמדים אותו כיום.
* אדון יהודי כן ויהודי לא   21/02/14 | 22:08
16
מה אתה מבלבל תמוח! זה לא פוגע בפוריות! והדתיים מוכיחים זאת על ידי כך שמביאים עשרות ילדים. אתה סתם מקשקש, קודם כל זה בריא. כן, תקרא בגוגל על נוצרים שעושים ברית מילה. למה, כי זה בריא. ועוד משהו, אני לא רואה בזה משהו פרימיטיבי אני רואה בזה כמשהו יותר יפה ממה שיש לאחרים שלא עושים. ראית פעם איך זה נראה אצלם שהם ילדים?! גועל נפש!
* כמה שטויות   22/02/14 | 10:40
לא קראתי את רוב התגובה, אבל
נעשה מחקר, שיצא ממש בחודשים האחרונים על ההבדלים בין גברים נימולים ללא נימולים (בין היתר עם גברים שעשו מילה מאוחרת), והתוצאות הראו שאין הבדל בהנאה המינית שלהם. אז זה לא מדוייק. וכמובן שלא חייב לעשות את זה עם רב ואפשר עם אנשים שהוסמכו רפואית. גילוי נאות- כל קשר ביני לבין דת מקרי בהחלט, לא בטוחה שאני אשמר את המנהג...
* אינפורמציה    22/02/14 | 12:02
חפרת אתה לא חושב ??
* לין   22/02/14 | 16:47
שטויות
אתה מלא בבורות וחסר לך ידע בסיסי. אתה על כך אנטי שאתה תאמין בדברים שהם רחוקים מהאמת. א. ברית מילה כן בריאה ומונעת 30 אחוז הידבקות במחלות מין. ולא רק בגלל שקשה לנקות עורלה. סתם שתדע באפריקה עושים ניתוחים להורדת עורלה כדי למנוע הידבקות במחלות כולל איידס. 2. זה לא פוגע בסקס וזה נבדק בהרבה מחקרים!!! ואם יש לך בעיות זה לא מזה תפנה לסקסולוגית להמשך טיפול. אכן יש היום לא מעט בעיות אם מוהלים שלא הוכשרו כהלכה בגלל קומבינות כאלה ואחרות אז ניתן לעשות את ההליך הזה אצל רופא בבית חולים. בכל מקרה אתה ממורמר מדיי וכדי שתדבר על זה עם משהוא. שיהיה לך בהצלחה.
* אמיתי    22/02/14 | 20:22
חחח לייק
* חחחחחח   22/02/14 | 21:24
תגובה
מי שכתב את תגובה מס׳ 16 דווקא צודק ברוב הדברים שאמר דרך אגב גם אם לחתוך את העורלה מוריד את הסיכון להידבק במחלות מין זאת לא סיבה לחתוך אותה יש המצאה מצויינת שנקראת קונדום ;)
* חסוי   24/02/14 | 00:51
15. עוד מעט תיכנס השבת וכל הפרימיטיביים לא יוכלו להגיב
9 אתה מלך
* שטינקר   21/02/14 | 16:47
צריכים להכחד אנשים כאלה!!!!!!!
זה מלך השטן
* אמנון   22/02/14 | 02:25
להכחיד??
להכחיד אנישם כאלה בגלל המינהגים שלהם זה בדיוק מה שרצו לעשות האנצים!
* 123   22/02/14 | 19:39
14. איכסה פוי ממש להקיא ...
* ברוך שלא עשני גוי   21/02/14 | 16:05
13. פשוט בא לי להקיא!!!
* רעות   21/02/14 | 15:49
12. שכחתם להוסיף בכתבה גם ברית מילה.
* דנית   21/02/14 | 15:46
תגובה
זה בדיוק מה שעמדתי לכתוב
* חסוי   24/02/14 | 00:52
11. ל 9
חחחח ענקקק וצודקקק
* פינוקיו   21/02/14 | 15:23
10. ברוך השם אני יהודי
ברוך שלא עשני כגויי הארצות הללו.
* שי   21/02/14 | 14:01
כאילו שלחתוך חלק מהאיבר מין זה יותר טוב
* אתאיסיטית   21/02/14 | 16:00
מה שיהיה נימול? זה דקירה קטנה וזהו !
מטומטת באמא שלי
* סיגל   25/05/14 | 16:07
ל10
* אל חמד לילה אני ערבי   21/02/14 | 18:43
9. אני שמעתי על עוד מנהג מוזר
שמעתי שיש תרבויות שבהן נהוג שאחד מזקני השבט מקצץ את איבר המין של כל תינוק זכר שנולד כשהוא בן מספר ימים בלבד!!!11
* אור   21/02/14 | 13:07
עובדה שבעלי והאקס שלי גוים!!! וחתוכים
בהמלצת הרופא כי זה מונע מחלות. ושוב אני מדגישה הם נוצרים מכרמיה אז די לחרטט
* אויש תשתוק זה בריאותי   21/02/14 | 14:02
ברווך ה׳ שאני יהודייה וגאה בזה
ואת גאהה!!! עוד שהם גויים אמאלה גועל נפשששש
* אתי   21/02/14 | 16:41
אוייש תשתקי, את גועל נפש. שיפוטיות הכי מגעיל שיש
* גאה בהיותי בן אדם   22/02/14 | 12:04
מזל שהם לא הלכו לרופא הזה
בריא זה לא. מונע אוננות (מקור המנהג הזה) זה לא. אז די לחרטט.
* אז למה 2/3 מאוכלסיית כדור הארץ ערלים?   17/07/15 | 14:11
נשבעת
התגובה הכי מפגרת שראתי בחיי
* איזה דפוק אתה   21/02/14 | 14:15
אמת צודק, אבל עדיין לא נוותר על זה
* דרומי   21/02/14 | 15:20
לאדון אור
אם אתה רוצה למנוע מהילדים שלך מחלות תחתוך להם תאמין לי גם אני חילוני וזה לא קשור לדת זה בריאות נטו תכלס כל מה שבתורה זה בריאות גם חלב בשר תקרא תבין לא צריך ישר לדבר
* אני   21/02/14 | 15:45
בעבר....כשהיו מתקלחים פעם בכמה חודשים..אולי. אבל כיום....
לך תספר את זה למיליונים האחרים בעולם...סליחה ..למיליארדים !!! שאינם נימולים. נראה לי שהם חיים טוב טוב, רובם בעלי בריאות בלי עין הרע. אז די עם הקשקוש הזה כבר. נכון שהיהדות שמרה על בריאות ע"י נטילת ידיים, טהרה, מקווה וכו' ..זה בעבר כשעוד באמת יכולנו בכלל להיות אור לגויים. היום ....היום הגויים יכולים ללמד אותנו כיצד להתנהג בהרבה מקרים. מה חבל שהדת לא השכילה אף היא להתקדם ולהסביר באמת ממה נבעו המנהגים ההם. בלי שטיפות מח של הרבנים באשר הם וסיפורי מעשיות למיניהם.
* אההה...מניעת מחלות...בטח ..   06/03/14 | 13:15
אין "מגפת הערלת"
אפילו אברם חי בשלום עם עורלתו 99! (איך החזיק מעמד כל כך הרבה שנים??!) עד שמל את עצמו. אז אכן כל מה שבתורה זה בריאות.
* יש מספיק ערלים בעולם והם בריאים   17/07/15 | 14:12
אני איתך!
פרימיטיבי,וולגרי ומציב אותנו כעדר חשוך ונטול כל חשיבה..בא לכם לעשות את זה מסיבות בריאותיות תהנו אבל תפסיקו עם התפיסה המעוותת הזאת שמי שלא עושה הוא לא יהודי ואדם פחות טוב מכם.
* איש איש באמונתו יחיה   21/02/14 | 16:34
ברית מילה
אמ.. זה מונע מחלות אבל זה על אותו עיקרון שאם לא יהיה לנשים שד אז לא יהיה להם סרטן השד . עדיין זה מסורת וזה יהיה מוזר אם מישהו לא יעשה ...
* גגדג   21/02/14 | 18:01
מזל שיש מספיק כאלה שהופכים את זה ללא מוזר
פשוט לא עושים ואז המעגל נשבר
* לא מוזר   17/07/15 | 14:12
8. ביהדות אסור להשחית את הגוף וקעקוע זה גם השחתה
* קבוקית   21/02/14 | 12:58
סייג לחכמה שתיקה
וברית מילה זאת לא השחתה?
* כה   21/02/14 | 16:36
7. ברוך שלא עשני גוי
* *   21/02/14 | 12:11
תניד יהיה המעצבן שיכתוב את זה
עדיף שתסתום גזען.
* דנה   21/02/14 | 13:30
דנה שקטטטטט!!!!
ברוך שלא עשני גוייה ברוך השםםםםם!!!!
* אלינוי   21/02/14 | 16:39
לא!
* שמשון   21/02/14 | 18:14
ומה יצא לך מהיהדות??
בואי נדבר רגע באמת, מה הביאה לך הדת שלך? רצח עם, מלחמות מתמשכות, שנאה משחר ההיסטוריה? מצוות וחוקים שוביניסטים? אסופה של גברים שמחוקקים חוקים בשם השם (כאילו יש להם דיבור ישיר איתו), שלרוב שוב שוביניסטים, או תקועים לפחות מאה אחורה? מה??? מה הנפלאות שהביאה לך היהדות??? או השאלה השנייה, מה כלכך נורא בלהיות נוצרי? אתאיסט? בודהיסט? הם סובלים יותר? יש להם חוקים נוקשים יותר? מוכח שהם קרובים פחות לאלוהים? יש איזה מחקר שאחרי המוות הם ״נדפקים״ ויהודים מקבלים את העסקה הכי טובה?? כי אם נסתכל על זה היסטורית לא נראה שאנחנו בדיוק חביבי ההשגיה העליונה...
* דנית   22/02/14 | 12:09
דנית כל מילה בסלע !
* עכואי   22/02/14 | 18:51
שטוית
כאילו שחסר מלחמות על שטחים, צבע עור , כסף ושליטה
* משה   22/02/14 | 23:21
דנית אפשר רק לרחם עלייך שלא השכלת להבין שהיהודים זה העם הנבחר...נכון שהיית רוצה מאוד להיוולד גויה אבל מה לעשות נולדת יהודייה לצערי...
* ניר   22/02/14 | 23:34
טיפשה מטופשת .. בושה ליהדות
בואי נשמע מי רצח את היהודים .. מי הבהמות ששחטו ילדים בני יום .. מי החיות שמתפרעים היום בעולם .. מי כל אלההה מייי ??? הנוצריםםםם ..!! אז הנה לך דוגמא מה קורה לאדם בלי חוקים .. הוא מאבד את עצמו לדעת .. תהני מחיי הפקר שלך .. כל עוד את חייה ..
* קנאי יהודי    25/02/14 | 15:29
!!
!!
* כןן   21/02/14 | 14:27
עשו לך ניתוח בתנאי שדה מזעזעים
וחתכו לך איבר מתפקד.
* יהודי יותר טוב?   17/07/15 | 14:13
6. כתבה מעניינת מאד....תודה
* התמני   21/02/14 | 12:02
בבקשה
* התמניה   24/02/14 | 19:30
5. איייייייי
זה פשט כואב לראות את זה איייייייה
* Bety   21/02/14 | 11:16
4. לאן אנשים יכולים להגיע,,,הם כנראה נהנים מזה
* גועל נפש   21/02/14 | 11:02
3. ה׳ יעזורץ
* ל   21/02/14 | 10:32
2. WTF
* במילה אחת,,,   21/02/14 | 05:48
לתגובה 2
מותק זה ראשי תיבות. זה שלוש מילים . WHAT THE FU*K תודה ויום נעים
* בשלוש   21/02/14 | 15:36
Lol.....!!!!!
* שבת שלום   21/02/14 | 17:44
לא נכון.
זה מילה אחת קוראים אותה: watafak.
* הייתי חייב   21/02/14 | 20:46
1. איככככ אפילו ה' לא צפה את זה
* תודה לאל שאני יהודיה   21/02/14 | 02:02
.
את חיה?! ה' מצפה לכל דבר
* .   22/02/14 | 10:24