HIX
תגובות (83 תגובות ב-29 דיונים)
29. ברור שיש עבמ...
עבמ זה עצם בלתי מזוהה, הוא קיים כל פעם שאתה לא מבין מה אתה רואה...מכאן ועד שמה שראית זה שליח מתרבות על מגלקסיה אחרת....המרחק גדול גדול!!! יותר מדי שעות של צפייה בסרטים....
* א   29/08/18 | 01:37
28. קיומם של חוצנים? אינו מוטל בספק
כל החוקרים בתחום זה תמימי דעים לחלוטין שקיומם של חוצנים וכאלו שמקדימים אותנו כתרבות וציביליזציה אינו מוטל בספק. הרי לא יתכן שיקום המכיל (אומדן זהיר) מאות מליוני גלקסיות ואף יותר כשכל גלקסיה מכילה בממוצע כ- 500 מיליון כוכבים אז הרי ברור שישנם עוד חיים במקומות אחרים ואפילו מתקדמים מאיתנו. הויכוח הנטוש הוא בעניים מפגשים על חוצנים על כדור הארץ כלומר, ביקורים של חוצנים בכוכב שלנו. בנושא זה אני ממליץ לקרוא את המאמר של חיים מזר "שיטות מחקר בחקר עב"מים" שהתפרסם ב"ידען" בינואר 2002. חשוב לדעתי, לבדוק ולבחון את הדברים באופן יסודי שהרי מדובר בנושא שהוא קריטי מבחינת הגזע האנושי וקיומו כאן.
* יורה   28/08/18 | 14:52
27. אין חיזרים. זה אנחנו מהעתיד הרחוק מבקרים את העבר
בצלחת מעופפת
* אין חיזרים   13/08/18 | 23:52
כבר עדיף את הסיפור ההזוי של הסיינטולוגיה
* גג   28/08/18 | 13:47
26. החייזרים האכזריים מצויים במאדים בירח וגם בעולמנו
החייזרים הגבוהים והבנוניים האפורים והנמוכים שלשת סוגי חייזרים אלו נבראו על פני המאדים לפני כמיליארד וחצי שנים ואז עקב שינוי דרמטי באקלימו של מאדים החייזרים הגבוהים עברו לשכון במנהרות תת קרקעיות ואולמות תת קרקעיים אדירים בגודל 133000 מטר רבוע גודלו של האולם המרכזי אשר לו עוד נספחים אולמות קטנים יותר אך משמעותיים בגודלם ואילו החייזרים הבינוניים והנמוכים נטשו את המאדים וטסו בצלחותיהם המעופפות אל הירח שבו קבעו את משכנם החדש עד עצם היום הזה וחלק מהם המונה כשבעים אלף חייזרים חי על שש צלחות מעופפות אדירות ממדים אשר מוסתרות בקליפה הראשונה של כדור הארץ אשר הכניסה לקליפה זו מצויה ברוטב הצפוני. בקליפה הראשונה הזה מתקיימים בתוך מעין אגמים מפלצות מים אדירות ומפחידות שעין אדם עדיין לא ראתה מלבד מספר אנשים מועט שבעבר הרחוק נכנסו פנימה צפו במתרחש ויצאו משם נפעמים ואז פירסמו את ביקורם אך בזה נסתיים העניין. כל המעצמות יודעות היטב על המתרחש בתוך קליפת כדור הארץ זו ומצלמות מכוונות באופן תמידי אל כניסה זו בקוטב הצפוני אך המעצמות חוששות להיכנס פנימה על מנת לא לגרום לעילת תקיפת האנושות מצד החייזרים השוכנים שם כבר למעלה מעשרת אלפי שנים.
* חקי חיון   13/08/18 | 01:09
מרתק, המצאת את זה לבד?
* מרתק   13/08/18 | 23:51
תקרא לענבל אור
נראה לי היא מיטה לידך
* אבי   17/08/18 | 11:33
25. 1
חוצונים לא חייזרים
* 1   12/08/18 | 19:41
24. ברור שב1905 ראו המון כלי טיס משונים בשמיים
מדובר בתחילת הטכנולוגיה של המטוס... רוב האנשים בעולם לא ראו כלל מטוס עדיין... מין הסתם פיתוחי תעופה מוקדמים ייראו כמו משהו מעולם אחר...
* מתן    09/08/18 | 00:35
23. לשאלתכם האם 105K דיווחים על חייזרים יכולים להתברר כשיקריים
השוואה קטנה: שכיחות הסכיזופרניה באוכלוסיה היא בין 1-1.5%, משמע כ-70 מליון איש סובלים מהזיות קשות ועיוות המציאות ברגע הנתון הזה. עכשיו תשאלו את עצמיכם שוב האם במשך 100 השנים האחרונות בערך מאז שקונספט החייזרים הומצא ועולם התעופה התחיל להתפתח הייתה אופציה לכך שאנשים חוו אשליה / חוסר הבנה במה הם מתבוננים או סתם המציאו סיפור כדי למשוך תשומת לב. - לשאלה האם חיים קיימים מחוץ לכדור הארץ? סבירות גבוהה שכן! - האם הם הגיעו לכדור הארץ והם נראים כמו שמתוארים בסרטים, סבירות גבוהה שלא. - האם בני אדם הם מקור אמין לחוות עדות על חייזרים, ממש ממש לא. החושים שלנו לא מאפשרים לנו להבין מה קורה כל רגע נתון ברדיוס של 10 מטרים מאיתנו, הסבירות שנבין מה אנחנו רואים בשמיים היא נמוכה מאוד.
* גיל   06/08/18 | 14:01
22. בואו למאה שערים בירושלים, תראו מושבה שלמה של חוצנים
* אבי   06/08/18 | 08:23
21. שניית אור
299,000,000 מטר לשניה. תעשו חישוב כמה זה שנת אור.... הכוכבים שכנראה יכולים להיות בהם חיים נמצאים כמה שנות אור מאתנו... וזאת התשובה חברה
* יואב   05/08/18 | 18:28
20. הטקסט
בכתבה כתוב חייזרים שזה לא ממש נכון לכתוב כי חייזר זה מורכב משני מילים חיי זר מה שאומר שזה יכל להיות מישהו ממקסיקו שאתה לא מכיר אבל הוא חיי אז לפי דעתי היה אמור להיות כתוב חוצן
* חביבי   05/08/18 | 15:48
שתי מילים ולא שני
* שחר מאיו   05/08/18 | 17:41
19. הפצת האמת בארץ הקודש מצווה
תמשיכו כך
* חייזר   05/08/18 | 06:48
18. אני מכיר אישית אנשים שהם באמת חייזרים
ומאקו תפסיקו עם הכתבות האלה מה זה "מקומון אברבנאל "
* זיו   05/08/18 | 02:41
מה אתה אומר שהם מתחפשים אלינו
* מוזר   13/01/21 | 03:18
17. 105 אלף איש חולי נפש.
* 55   04/08/18 | 21:37
16. מאקו, אתם בעצמכם הבאתם עדויות לאנשים שנפגשו עם חייזרים
יש עדויות למפגשים עם חייזרים. גם המקרה באחיהוד בשנות ה90.
* דוד   04/08/18 | 20:19
15. מי אמר שהם נראים כמו שאנחנו מתארים?
אולי הם נראים בדיוק כמונו? זה כמו שבסרטים מצויירים כל הזמן מראים לנו קוף אוכל בננה, אבל בטבע קוף לא אוכל בננות. אולי גם פההשתילו לנו במח מגיל קטן שחייזרים נראים ככה אבל בעצם הם לא, ואולי יש כמה שחיים איתנו? או שאולי לא חיים איתנו, אבל בטוח חיים באיזשהו כוכב וכמו שאנחנו מנסים להגיע אליהם,ולחקור עליהם ולדעת עליהם, ככה גם הם מנסים להגיע אלינו ולחקור ולדעת עלינו. לא הגיוני שממיליארד כוכבים שיש בגלקסיה רק בכדור הארץ נמצאים חיים.
* לבלבלהפגץג   04/08/18 | 13:43
הם נראים אחרת בגלל...
שיש עדויות של אנשים שנפגשו עם חוצנים ותיארו את אותו הדבר, ובנוסף, בתוכנית חייזרים מן העבר, מצאו שאם בני האדם יחיו במאדים במשך תקופה ארוכה, הגוף שלו ישתנה לאיך שאנחנו מתארים אותם - רזים מאוד, עם חלק ראש עליון נפוח ועיניים גדולות.
* דוד   04/08/18 | 20:18
מה יש לך אחי ?
תתאפס על עצמך
* זיו   05/08/18 | 02:42
1
תכלס
* 1   12/08/18 | 19:43
14. או שהם מסתכלים עלינו כמו שמדען מסתכל על צלחת פטרי של חיידקים
* ולחיידקים אין מושג שהם משתתפים בניסוי...   04/08/18 | 11:21
וסביר להניח
שהם תופסים את הראש ביאוש ואומרים: "אוי ווי". אלוהים (כלומר החייזרים שיצרו את האנושות) בטח רוצה לעשות לנו עוד מבול או אסון טבע אחר כדי לעשות RESTART לאנושות. בצדק. רוב האנשים הם רעים, אגואיסטים, רדודים ושטחיים ומרוכזים בעצמם.
* יכול להיות   04/08/18 | 12:14
13. יש תיעודים מהתנ"ך
לשלמה המלך היה "שטיח מעופף" אולי זו היתה חללית?@#$%
* חייזרית   04/08/18 | 10:12
הרבה תיעודים מהתנ"ך.
גם אליהו הנביא עלה השמימה ברכב אש.
* יש   04/08/18 | 12:15
אז פתאום אתם מאמינים לתנך?
כשזה נוח לכם אתם מאמינים בספר אבל שאומרים שאלוהים עשה את האנושות פתאום זה לא נכון שקר
* היי   06/08/18 | 14:27
כל פעם שיש תגלית כלשהי, אתם ישר קופצים עליה ואומרים שיש לזה עדות בתנ״ך
אולי תנבאו תגליות מדעיות לפי התנ״ך מתישהו, אז יקחו אתכם ברצינות
* סמי   06/08/18 | 10:07
12. כתבה מעניינת וכתובה היטב לשם שינוי. שאפו
* M   04/08/18 | 02:08
11. אולי ב mako עובדים חייזרים
* צמ   03/08/18 | 22:50
10. ציטוט מהכתבה:
" קשה מאוד להאמין במשהו שאתה לא יכול לראות". אבל זה לא מפריע למיליוני אנשים בכל העולם להאמין באלוהים, למרות שמעולם לא ראו אותו. ולאינטליגנטים בינינו ברור שאלוהים היה חייזר. פשוט אבותינו הפרימיטיביים פירשו את הטכנולוגיה המתקדמת שלו ושל "המלאכים" (חייזרים נוספים) שלו כנסים ונפלאות.
* מצחיק   03/08/18 | 20:09
קלטת בול
יש אינספור ציורים מפעם שבשמיים רואים מעיין צלחות מעופפות ואנשים יושבים בפנים
* אמת   03/08/18 | 21:38
אני בקיאה בנושא.
זה נושא מרתק. אבל רוב האנשים כאן (במאקו בפרט ובארץ בכלל) אטומים מדי. טומנים את הראש בחול ואומרים: "שטויות, אין דבר כזה". רק אנשים חכמים עם ראש פתוח מסוגלים להבין את הנושא הזה. חוץ מזה שזאת פשוט יהירות לחשוב שאנחנו לבד כאן ביקום כזה ענק.
* אני יודעת   04/08/18 | 11:21
אנשים חכמים והגיוניים לא יכולים להאמין למה שהם לא רואים.
* י   05/08/18 | 13:04
כל מי שמאמין באלוהים
הוא לא חכם והגיוני כי הם לא רואים אותו ...
* כלומר   05/08/18 | 18:18
אתה הגאון?! טוב אחי חחח
* היי   06/08/18 | 14:24
אתה בכיוון, אבל זקוק לעידכון
יהוה הוא האלוהים של היהודים. זהו שמם של גזע החוצנים שאבותינו פגשו בעבר הרחוק. פרט להם יש עוד הרבה גזעים של חוצנים שהגיעו ואף גרים איתנו בגלובוס הקטן שלנו. הם קדמו לנו על כדור הארץ. ספק רב אם האלוהים של המוסלמים הינו האלוהים שלנו. לדעתי מדובר על אל (גזע חוצנים) אחר. יש מאבקים בינהם, גם עלינו.
* יואל   03/08/18 | 22:45
את כל הדברים האלה
ולא זקוקה לשום עדכון. תעדכן את האנשים הפחות OPEN MINDED לנושא. לא צריך לשכנע את המשוכנעים. אני לומדת את הנושא (ספרים וסדרות) מאז שהייתי בתיכון. וגם אם יש כמה טעויות בחלק מהתאוריות (למשל, אריך פון דניקן אמר שיש לו כמה טעויות בספר "מרכבות האלים"), הבסיס הוא נכון. רק צריך לפתוח את העיניים.
* אני יודעת   04/08/18 | 11:25
שניכם טועים
השאלה האם יש או היו חיים חוצניים על פני כדור הארץ היא בכלל לא שאלה למי שבאמת בדק(פירמידות,מאצ'ו פיצ'ו ועוד ועוד), השאלה האמיתית היא מה הם עשו פה ומה הם רצו..התשובה נמצאת באופן מפתיע בכל אחת ואחת הדתות והמיתולוגיות שהיו קיימות משחר האנושות: המאיה, המיצרים, היוונים ההודים הסינים ועוד- וכן, גם במיתולגיה היהודית או בשמה "התנ"ך".. סיפור הנפילים שמופיע בספר בראשית שלעולם לא נלמד לעומק בבתי ספר (ואני למדתי בבי"ס דתי!) מסביר את כל הסיפור החייזרי...תחקרו מספיק לעומק ותגיעו לאמת
* 15 שנה חוקרת עצמאית   04/08/18 | 22:29
סיפור הנפילים ידוע ומוכר לי.
וגם כל שאר הדברים שכתבת על הדתות והמיתולוגיות. לא חידשת לי כלום. על הסינים, המאיה, ההודים ועוד. לא טעיתי בכלום כי הכל ידוע מזמן.
* גם    05/08/18 | 02:38
לא רק כזה, גם...
גם כל בהרבה דתות יש שבע אלים, לכאורה, שהם תקשרו איתם. בתוכנית חייזרים מן העבר, אומרים שאלו "מועצת השבעה" שבעצם מנהלת את כדור הארץ. ודי ברור שהנפילים שכתובים בתנ"ך הם חייזרים.
* דוד   04/08/18 | 20:20
בתוכנית הנ"ל
אומרים הרבה דברים מעניינים. את הדברים הכי מעניינים אומר שם רב שמביא עדויות מהתנך. ומוטיב חוזר בתוכנית זה הטיעון שהממשלות (בעיקר בארה"ב) בעולם יודעות יותר ממה שמספרים לנו.
* נכון   05/08/18 | 02:41
הדוגמה של משה אינה רלוונטית
להגיד שמשה עלה השמימה ל40 יום ו40 לילה במעמד הר סיני, לא מוכיח שום דבר ביחס לחייזרים. מעבר לזה, שכל עוד אין שום הוכחה למעמד הר סיני עצמו, לא ניתן להשתמש ב"הוכחות" ממנו. מהתקופה של דוד המלך והלאה יש כל מיני שרידים והוכחות מדעיות, אולם החלק של התורה בתנ"ך, לא רק מנוגד ברובו לחלוטין למדע, אלא שהוא גם חסר כל הוכחה אחרת. אין שרידים למעמד הר סיני, אין אפילו קביעה איפה ההר בדיוק במדבר, אז איך אפשר להשתמש ב"הוכחה" ממשהו שלעצם קיומו אין הוכחה?
* שי   06/08/18 | 19:21
ז ה יותר מסובך מזה
* תמח   13/01/21 | 03:21
9. כתבה נכונה
מה חדש אולי תעשו כתבה על בסיס ד'ולצה בניו מקסיקו או שדה התעופה בדוונר המוזר בעולם כדאי להבין שאנחנו לא לבד
* דניאל   03/08/18 | 20:08
8. מגדל הקלפים נופל ברגע שנזכרים
שיש מעל 3 מילארד מצלמות ניידות בידדי אדם ועוד מיליוניי מצלמות הבטחה ועוד מיליוניי מצלמות על מכוניות ועל מטוסים ....... והרשימה עוד ארוכה, ואין אפילו צילום אחד -=-=0= אפילו אחד מהימן. מסקנה חבריי המלומדים שהכל קישקוש של קישקשתה.
* ההוא   03/08/18 | 19:40
תודה
צודק במיליארד אחוז. מילה במילה הסברת את מה שברור לי. כנ"ל רוחות רפאים, ביג פוט וכל קשקוש אחר. כל מאות אלפי העאלק עדויות משנים עברו שוות כקליפת השום. איפה תיעודים עכשויים? נאדה.
* סקפטי   03/08/18 | 21:39
תנסה קצת לפתוח את הראש.
ביגפוט בורח מבני אדם ובצדק רב. סביר להניח שהוא רואה איך הם צדים חיות ביער והורגים אותם והוא מספיק חכם בשביל להבין שצריך להתרחק מהם כי הם מסוכנים. ותראה מה עשו בני אדם לגורילות, למשל. צדו אותם עד שכמעט נכחדו ולקחו אותם לגני חיות לבלות את שארית חייהם בכלובים. ולגבי רוחות רפאים: זה שאין הוכחה מדעית או צילום (יש הטוענים שיש להם צילומים והקלטות), לא אומר שהם לא קיימים. איפה תיעוד עכשווי של אלוהים? נאדה.
* לסקפטי   04/08/18 | 11:38
כמה שאתה טועה
תגיד, מי בדיוק אמור להביא לך צילום של חוצנים? המדיה? אולי אסור למדיה להראות לך צילומים שצולמו ע''י אנשים ? כנס ליוטיוב, זה מפוצץ בצילומים, ראיונות עם מביני עיניין, הנשיא קרטר מספר שהוא בעצמו ראה צלחת מעופפת. יש דיווחים ברשתות פרטיות בחו''ל אבל לא מפוקחות כמו אצלנו. תתעורר יא מפונק שכמותך. אתה רוצה שיגישו לך על מגש של כסף מידע שהממשלות רוצות לשמור בסוד. תשאל למה זה סודי. את זה תבין רק דרך רשתות המדיה באינטרנט. צא לעבודה בחור.
* יואל   03/08/18 | 22:39
אתה לא יוצא הרבה מהבית , נכון ?
* אתה לא יוצא הרבה מהבית, נכון ?   04/08/18 | 07:03
תגובה למספר 8
התגובה שלך בעצמך היא קשקוש מוחלט ! רק אידיוט וצר אופקים כמוך יכול להאמין שאנחנו הכוכב היחידי בכל היקום עם יצורים תבונתיים עליו. תהייה בטוח שיש עוד כוכבים דומים לכדור הארץ שעליהם יש חיים.
* יעל   04/08/18 | 03:15
הבעיה
שרוב האנשים בארץ הם צרי אופקים. זאת גם יהירות לחשוב שאנחנו לבד כאן ביקום.
* בדיוק !!!   04/08/18 | 12:18
אבל
גם אין תמונה של אלוהים. זה לא ממש מפריע למיליוני אנשים מדתות שונות להאמין בו בצורה כזאת או אחרת. חוץ מזה שהממשלות מסתירות אינפורמציה מהציבור כדי שלא ליצור פניקה. בעיקר אחרי הפניקה שנוצרה בארה"ב בעקבות התסכית של אורסון וולס, "מלחמת העולמות". ולפי התאוריה העקומה שלך, אם אתה לא מצולם אתה לא קיים. כאילו כל מה שהיה לפני עידן המצלמה לא היה באמת. זאת גישה מטופשת. אף אחד לא צילם את שלמה המלך, למשל, אבל כולם יודעים שהוא באמת היה קיים.
* ההיא   04/08/18 | 11:32
התאוריה שלי פשוטה מאוד
תמיד היו דיווחים על עבמים ועוד בזמן שהאוכלוסייה היתה הרבה יותר קטנה, ואז כשהאוכלוסיה גדלה והומצאה המצלמה הישנה תמיד הצילומים היו מטושטשים ומגוחחים,וכיום לכל אחד מצלמה כמעט 10 מגה פיקסל ו.......0 מה שאני אומר שמשך 4000 שנה של היסטורייה מתועדת הם ביקרו אותנו אבל בקצה של השנים האלו פתאום בום הם נעלמו? מה גם זה נראה שבזמן הקצר של ה100 שנים האחרונות העבמים החליפו אופנה של צלחות לדוגמא, בשנות ה40 הצילומים של העבם היה עם אנטנה, ולאחר מכן כיום הם בלי כי היום אנחנו לא משתמשים באנטנה כמעט. האדם אוהב להאמין לשקרים של עצמו, גם אני ההיתי פעם קונה את כל המידע הזה יום יום ואני מכיר טוב טוב את החישובים פשוט לפעמים שוכחים את הבסיס שרוצים לחקור.
* ההוא   04/08/18 | 13:47
יש ציורים מלפני מאות שנים.
שמופיעים בהם עב"מים. צריך רק לדעת לפתוח קצת את הראש ואת העיניים.
* לגבי תיעוד   04/08/18 | 17:21
פעם יש היום אין בכלל תעודים
* היי   06/08/18 | 14:20
זה הטיעון שלך? זה? אתה עושה צחוק או מה?
מצד אחד אתה לא פוסל עקרונית את האפשרות של קיום חייזרים באופן כללי, אלא רק כי "לא צילמו אותם"? נתחיל בזה שגם היום יש מספיק מקומות כלכך מרוחקים וכלכך נטושים שאתה יכול להנחית בהם חללית שלמה בלי שידעו שהגעת, שלא לדבר על לא יצלמו אותך. איים באוקיינוס השקט, מדבריות באסיה ואפריקה וכו'. נמשיך בזה שאם חייזרים אכן הגיעו לכאן ממרחק של מאות אלפים ואולי מיליונים של שנות אור, אז חשבת אולי על העובדה שהם כלכך מתוחכמים טכנולוגית שהם יכולים למנוע ממצלמות לעבוד(פעימה אלקטרו מגנטית למשל שתפסיק פעילות של כל מכשיר חשמלי ברדיוס מסויים) או לסנוור/לפגוע באיכות הצילום שלהם בדרך אחרת? חוץ מזה שיש הרבה מאד ציורים וחריטות ותיאורים ממאות אחרות, הרבה לפני הופעת הצילום, וכמו שאנחנו פחדנו כל המלחמה הקרה שאולי המין האנושי ישמיד את עצמו, כך אכן קרה בסופו של דבר לציביליזציה שכן ביקרה פה? או שהם פשוט באו, ראו באיזו רמה טכנולוגית נחותה אנחנו ביחס אליהם והלכו לחפש במקום אחר? המממ?
* שי   06/08/18 | 19:43
7. כבר בתורה מוזכרים החייזרים.
אף פעם לא חשבתם שהענן שבני ישראל עקבו אחריו במידבר, אולי היה איזה חללית....?
* duch   03/08/18 | 17:57
ברור שהענן היה חללית
* יעל   04/08/18 | 03:12
אליהו הנביא
עלה ברכב אש השמיימה. כלומר טס בחללית.
* גם   04/08/18 | 04:40
מוזכר בתנך גם עמוד אור בוער במדבר בלילות שבני ישראל עקבו אחריו ועל ידי העמוד אור הבוער בני ישראל הגיעו לישראל
אז אולי זה קרן אור שיצא בתחתית העב"ם של החייזרים, מוזכר גם שאלוהים התגלה למשה כשנא בוער שזה אולי בעצם אנרגיה כל שהיא שנראית לעין מחייזר או מעב"ם.
* תוכי אכול מניוקי   09/08/18 | 12:47
עב"מ יותר נכון
תיקון*
* תוכי אכול מניוקי   09/08/18 | 12:50
6. חייזרים זה שטות שהמציאו ממשלות
בשביל להצדיק תקציבים לפיתוח טכנולוגיות חלל. עד שלא התחלנו לחקור את החלל אך אחד לא התעניין בכלל אם יש חיים מחוץ לכדור הארץ. כל המאמר הזה הוא גיבוב של שטויות לא מבוססות וחסרות טיעון לוגי ואמפירי.
* רציונלי   03/08/18 | 14:18
רציונלי לא מלומד ואולי גם לא חכם
1. הממשלות לא המציאו , הן טוענות בכל תוקף שלא קיימים עב״מ למרות שהעובדות( עשרות אלפי אנשים טוענים שראו,שרי ממשלה (שפרשו) טייסים מדענים וכו ויש גם תמונות סרטונים וזיהו של מערכת מכ״ם . ועדויות של אנשים מהשורה ראשונה ) מראות שיש . 2 נושא העבמים התחיל עוד בתחילת 1900 לפני חקר החלל .כאשר מאות אנשים ראו עב״מ ומבחינה הגיונית אם הממשלות ואנשי מחקר היו מודים שיש , אז פחות היה צורך תקציב לפיתוח טכנולוגיות אלא להתבסס בחלל 3 המאמר מתבסס על כתבות שהתפרסמו בעיתונאים ובחדשות ברחבי העולם (cnn,Fox וכו ) ולגבי טיעון לוגי ואימפרי , נראה מלומד המלים האלה , יש דבר שנקרא סטטיסטיקה אין סוף כוכבי לכת בעולם , ורק בכדור הארץ יש . כל דבר שנרשם בכתבה אפשר למצוא מידע באינטרנט ללא סוף שבת שלום לכולם
* נתי    03/08/18 | 16:37
ה"גיבוב של שטויות" הוא שלך
יש כלכך הרבה עדויות ארכיאולוגיות לתרבויות שלמות, בכמעט כל היבשות, במרחק של אלפי קילומטרים אלו מאלו, שגם אם לא פגשו חייזרים בפועל, לכל הפחות התעניינו מאד באפשרות הקיום שלהם. עמודים חרוטים שלמים, ציורים במערות, מונומנטים של סלעים מסותתים ובנויים בדיוק של מחשב, מאות ואלפי שנים לאחור. חוץ מזה שחייזרים הם הסיוט הגדול ביותר והפחד הגדול ביותר של ממשלות. כי אם תבוא מלחמה אטומית למשל, אז כולנו נמות בחלקיקי שניה, וזהו. אבל אם מחר בערב ינחתו חייזרים בטיימססקוור/הככר האדומה/פיקדיליסירקוס או אפילו ככר ציון, האנדרלמוסיה האנושית שתתפתח תהיה בלתי ניתנת לשליטה ועצירה. ברגע שינחת כאן חייזר חי, זה סותר כל את הבסיסים הכי עמוקים של הדתות, העיקריות בעולם, זה מכניס כלכך הרבה בלאגן במדיניות החוץ והביטחון של כל הממשלות, זה סיוט שלטוני שאין שני לו. בקיצור, הבלגן חוגג.
* שי   06/08/18 | 19:36
כמה שאתה צודק
זה למה בדיוק הממשלות מסתירות את המידע הזה מהעולם.
* תוכי אכול מניוקי   09/08/18 | 12:54
5. יש חיזרים והם מוזקרים כבני אלוהים ולא בני האדם.
בספר בראשית מיסביב לנוח. הם נישלחו להוכיח את האנושות ובימקום זהות היתפתאו ובאו במגה עים הנשים היפות ומיהם נולדו גבוהי קומה.
* משה   03/08/18 | 13:48
ילד דוס לך הביתה
ותלמד לכתוב
* Schuchmacher   03/08/18 | 20:23
תיקונים קטנים לתגובה
*חייזרים *מוזכרים *מסביב *נשלחו *במקום *זאת *התפתו *מגע *עם *מהם
* דדד   03/08/18 | 21:45
איפה הם עכשיו אצלך בבית
* תצה   03/08/18 | 22:51
4. חייזרים
יש ויש חזיונות אינני דתי אבל יש עולמות ויש אופקים על אופקים יש ראשית וויש אחרית ויש מבט או היבט מעמיק הדמיון האדם במוחו הגדול מפיג למרחקי זמן וצופה אז מקבל תמונה זוכר אני בהיותי ילד ואפילו בצבא השתקפו תמונות מולי שאמרו לי דברים שהתרחשו כעבור שנים . אבי ז"ל לפני מותו בהיותו ברמבם קרא לאמי אמר לה בזו הלשוןאל תתני להם לקת אותי . היא שאלה מי רק אני והילדים כאן . הוא ענה תראי משני צדי המיטה ישנם שלושה שלושה עם בגדים לבנים כולנו אמרנו אבא אין חוץ מאיתנו אף לא אחד כעבור כמה דקות נפטר בגיל שבעים ואחד וחצי ז"ל
* יגאל אלפריח   03/08/18 | 13:04
3. בני אדם הם לא חייזרים כאן , גנטית אנחנו קשורים לכדוהא
* אושרי   03/08/18 | 12:37
2. ואלוהים מה יהיה עליו ??
* שומר מצוות   03/08/18 | 12:00
אם אלוהים עוד בחיים אז....
אני חושב שהוא חייב לנו התנצלות ענקית. הוא העביר את האנושות כל כך הרבה מדורי גיהנום.... הוא יצטרך לעמוד למשפט, וכל השותפים שלו לדרך גם כן. ואם זה לא ברור לך, אלוהים הוא בסך הכל חייזר עם טכנולוגיה מתקדמת שנראתה לאבות אבותינו כמו קסם/נס... כן כן, אבות אבותינו היו פרמיטיבים אפילו יותר ממך...
* עוד אחד   03/08/18 | 13:19
משום תודעה מצומצמת
בתוך מרחב וזמן , ואין לך עדין קשר לרוחניות , תודעה גשמית תמיד מעלה חסרון , בעוד שאתה נמצא במרחב אין סופי אתה תמיד מחפש אשמים , במה? צא מזה ,צא מזה ,צא מזה , אתה לא באמת פה , תתעורר חבר זו המשימה שלך..."ובחרת בחיים" עד אז אתה בסך הכל מת , תגלה את זה כל פעם (גלגול) מחדש
* זה כתבת   03/08/18 | 17:27
אליהו
הטיפש זה מי שמבזבז את חייו בלנסות להבין את האבדל בין רוחניות לגשמיות.....האדם צריך לחיות את שנייהם באותו המידה ולא להקצין עם אחת מהם....ואל תדבר בשמו של אלוהים כי 1 אתה לא ו2 עוד לא חזר מישהו מהמתים לספר לך על גילגול נשמות....מי שמבזבז את חיו בלא נודע הוא הטיפש...ומי שחי את החיים כפי שהם מרוויח ..מוות...אבל לא משעמם
* אלי   05/08/18 | 15:49
אם הגשמיות היא חיפוש אשמים אזי הרוחניות היא בריחה מאחריות
אם אתה נכנס עם האוטו בעץ, זה לא כי נהגת שיכור במכונית לא תקינה מכנית שבכלל גנבת, אלא כי "מישהו החליט" שזה מה שיקרה לך, שזה "הגורל" שלך. שהכל מכתוב. לפי הגישה הזאת, האדם אף פעם לא אחראי למעשיו והכל "קורה" לו. זה רציני?
* שי   06/08/18 | 19:28
פספסת בגדול
ריבונו של עולם נתן לנו זכות בחירה. זה לא סותר את העובדה שהוא כבר יודע מה יהיה ומה נחליט לעשות. בכל אופן כל התשובות נמצאות אצלינו בדת בתורה לא יעזור לכם כלום.ע"ע 7 העולמות. מי שמאמין לא יזדקק להוכחות אלו, מי שלא(ז"א משחק אותה שלא), שום דבר לא ישכנע אותו.
* טול   12/08/18 | 22:16
חלק מהמדענים אומרים "שאלוהים" זה רבים ולא יחיד, שצורת חיים היו מעורבים ביצירת האדם.
* רון   03/08/18 | 19:53
''והוא אחד ואין שני
להמשיל לו להחבירא''(מתוך 'אדון עולם'). ואין חייזרים תצאו מזה, זה הכל חי-מוכר נמצא כאן בכדור הארץ מאז ומתמיד, צורות קיום אחרות שטרם התודאנו אליהן. תלמדו קצת קבלה חבר'ה.
* מישהי   05/08/18 | 00:35
למישהי, כוונותייך רצויות ומקובלות
לגבי שגיאות הכתיב שלך. לא בבית ספרנו.
* אילנית   19/08/18 | 22:31
1. חלקה השני של הכתבה פשוט
סותר לחלוטין את חלקה הראשון.. לדעתי יש קשר עם חייזירים באופן בלתי פורמאלי, הממשלות שקשורות לכך בחרו ואולי בצדק לא לפרסם זאת. בני אדם כיחידים יכולים להיות חכמים, כקבוצה אנחנו טיפשים (תודה מיוחדת לדתות).. וגם אם יאמרו לנו שיש חייזרים, לא, זה לא יעשה כאוס ולא ימוטט את כל הדתות.. גם ביהדות וגם בנצרות מתייחסים לחייזרים.
* K10tj   03/08/18 | 10:22