גאווה
תגובות (59 תגובות ב-27 דיונים)
27. הבת שלי יצאה לפני שנתים מהארון
וזה פשוט סיוט...אני לא יכולה לקבל את זה ומבחינתה אני חייבת לקבל את זה או שהיחסים בינינו יפגעו. טוב הם כבר נפגעו. אני סובלת מאד ומרגישה נורא... מחכה שהיא תגדל ותעזוב את הבית ואני לא אצטרך לראות אותה ולחשוב עליה כל הזמן.
* דורית   05/03/13 | 07:23
26. תגובה
לעולם לא הייתי מדבר נגד התופעה הלא הגיונית של ההומאים והלסביות אם הם לא היו מבליטים את עצמם בכל מקום להלן מצעד הגאווה גאווה במה בדיוק לא מבין וההמצאות שלהם בכל תוכנית טלוויזיה וההבלטה של נטיתם המינית זאת פגייה בילדיי שלא חייבים להחשף לכל תופעה לא הגיונית ולא ארצה לתת דוגמאות פשוט היו צנועים יותר ואל תתבלטו יותר מידי ועשו מה שאתם רוצים אבל בחדרי חדרים.
* שמעון   02/07/10 | 09:48
25. משהו השתבש! כאמא - מזמינה לקרוא
כנראה שמשהו במערכת הערכים והמוסר במדינה השתבש. הורים מתייצבים לצד בניהם שהרגו חפים מפשע תוך כדי נהיגה תחת סמים ואלכוהול. הם מתייצבים ומגנים על ילדיהם שביצעו פשע חמור ביותר וגרמו למות בני אדם - ומגוננים עליהם. אנשים מתייצבים לצד ילדיהם שנתפסו אונסים ילדות, ומגוננים עליהם. אבל - שומו שמים - כשמסתבר שהילד הומו או הבת לסבית - זו בושה... מייחלת ומאחלת לימים בהם יפסיקו להתבייש בדברים בהם אנשים לא אשמים, ויתחילו להתבייש בדברים הראויים לאות קלון. כולם ירוויחו מזה. הגיע הזמן להפסיק את שנאת החינם שלא בונה, ולא מייטיבה עם אף אחד - לא עם השונא ולא עם הקרבן. ל - 14: אני לא יודעת אם זה אמיתי מה שכתבת, אבל מי שדואג להכחדת המין האנושי - אפשר להירגע - אף אחד לא נהנה להיות הומו בשביל הכייף. מדובר בגנטיקה שונה והיא קיימת באחוזים מסויימים באוכלוסיה... אנשי הקהילה הם אנשים נורמלים לכל דבר, שלא ביצעו שום פשע, ולא פגעו באף אדם. נהפוך הוא, בדרך כלל מדובר באנשים רגישים,מוכשרים ומועילים לחברה. אפשר לראות שיש אלפי הומואים ולסביות בתפקידים בכירים, בתפקידים התנדבותיים, ו"אפילו" בקצונה הצהלית. כמו כולם יש בהם אנשים יודעי ספר, אנשים יוצרים, חכמים , טובים מאד וטובים פחות. לא בחרתי שהבן שלי יהיה הומו, אבל בכלל אין לי ספק שהוא בני האהוב, מבחינתי זה לא השתנה.
* שירלי   01/07/10 | 23:31
כל הכבוד!
ריגשת...
* .   02/07/10 | 00:36
כל הכבוד
כל האנשים קראו והפנימו !
* לסבית בת 15   02/07/10 | 13:47
את מקסימה
* =)   02/07/10 | 01:13
גברתי ביום שישי הזה שהבן שלך ישב בשולחן השבת
עם בן זוגו ףתחשבי פעמיים עם זה טבעי או שהיית מעדיפה שיישב אם הנכדה שלך ואישתו.
* דיי לצביעות   02/07/10 | 09:00
כמה מילים לגבי צביעות
די לצביעות יקר/ה הריני מבטיחה לך שאני לא צבועה. ברור שהייתי מעדיפה שהבן שלי ישב עם אשתו וילדיהם. כפי שכתבתי לא בחרתי את זה, כמו שגם הוא לא בחר. אבל בשום אופן לא אהיה מוכנה שהוא יצטרך לממש את אהבתו בסתר, בבידוד ובדידות, תוך פחד ואימה, ותוך התנתקות מהוריו ואחיו. הבית שלו. איך להסביר לך את זה? אולי אני קצת מוזרה אבל ממש חשוב לי שהבן שלי יהיה מאושר... אחרי שהבנתי ש'זה מה יש' אני כאמא איתו ובשבילו. להיות הומו זה לא רק ענין של בן זוג, זה מכלול שלם. זה דברים התנהגותיים שמופיעים בגיל ינקות כשלילד עוד אין שליטה עליהם, ולכן לא רלוונטי לדבר פה על בחירה. ובקשר לצביעות היא קיימת לצערי בחברה ובגדול, אולי תקרא/י שוב את דבריי למעלה - כתוב שם מאד ברור איפה אפשר למצוא אותה...
* שירלי   03/07/10 | 22:35
כל הכבוד לך!
הלוואי על כולנו אמא כמוך את מקסימה
* ארוניסטית    13/04/12 | 19:22
24. זה כ"כ קשה לעיכול - גם אחרי שנה זה נורא
לא מצליחה לקבל את זה,עם לסביות אחרות אין לי בעיה, אבל היא? מי היה מאמין?! היא השתנתה, היא לא נשארה אותו דבר. מדאיג אותי, מפחיד, מעצבן שלא הייתי שם למנוע את זה. אני פחות מתביישת ויותר רוצה שזה ישתנה. היא לא סגורה על עצמה, אבל גרה עם מישהי כבר שנה, לא היה לה ניסיון עם גברים או בכלל - פתאום בגילה המופלג החליטה להתאהב - בבחורה. קשה לי קשה לי קשה לי - זה לא אותו דבר, לא אותה המשפחה, לא אותו הרגש, לא אותה הקירבה. קשה, קשה מנשוא - לא יודעת אם אצליח להתגבר על זה אי פעם..
* אחות   01/07/10 | 23:01
קשה מאוד
מזדהה עם כל מילה
* אמא   02/07/10 | 09:15
23. לכל החכמים...חכו חכו שזה יגיע אליכם הביתה. ואז נדבר.
* קרן   01/07/10 | 21:59
22. להיות הומו זה =כרומוזום דפוק במוח שנולדו עם זה
מתי תבינו שלהיות הומו זה דבר שצריך טיפול פסיכיאטרי ופסיכולוגי כי בדרך הטבע אם כולם יהיו הומואים ולסביות אין קיום לעולם וכך יחרב העולם
* סיון   01/07/10 | 20:53
אגב יש טיפול לזה ,רק התקשורת מסתירה את זה
להיות הומו זה לא כמו להיות יהודי או שחור זה דמגוגיה זולה של הומואים . מכיוון שאני לא מאמין לדרך החיים של הומו ולסבית ולא לעצם היוולדם בצבע מסויים או שיכותם לקבוצה דתית שאין לה משמעות כי כל אחד בוחר לו לקיים את הדת בדרך שונה ואני לא חייב להסכים איתו אז גם הומו בכלל אני לא מסכים שזה טבעי ויש להרפא מזה .
* האמת   02/07/10 | 08:59
אני בשוק
אני פשוט בשוק שבימינו את חושבת שלהיות הומו או לסבית זה משהו דפוק במוח. את צריכה להתבייש ואסור להרשות פרסום של תגובה כזאת
* יעל   08/12/11 | 18:00
21. תומך ב14 !!
* ישראלי   01/07/10 | 20:26
20. אמאלה..
אם יהיה לי בן הומו(אבל לא הייתי רוצה שהבן שלי יהיה הומו)אז אני בחיים לא יגיד לו הייתי מעדיפה שימות..הייתי לוקחת את זה קשה אבל לא ככה..
* טליה   01/07/10 | 17:31
19. תגובה ל14
קודם כל תירגע כי אף אחד לא מונע ממך להביע את דעתך החשוכה. הדעה שלך לא לגיטימית כי אתה מראש לא מכבד את השונה ממך. אתה מזלזל ושולל את הנטיות המיניות של אנשים שלא חיים כמוך ומפיץ תורה שלמה של שטויות חסרות ביסוס אז למה שמישהו יכבד אותך ויקשיב לזלזול שלך בהומוסקסואלים?! הלוואי והייתי נולד עוד 50 שנה כשאנשים כמוך כבר ייחשבו לבורים גזעניים ומנודים מהחברה.
* דמוקרטי   01/07/10 | 15:19
התגובה שלך לא דמוקרטית בעליל
יש לי הצעה, בואו כולנו נהפוך להומואים ולסביות וככה אולי המין האנושי ייכחד! מה אתה אומר? ואפרורפו דמוקרטיה, מציעה לך לקרוא את תגובתך שוב אז תאמר לעצמך, האם אני באמת דמוקרט?
* ס   01/07/10 | 16:42
והתגובה שלך ילדותית ולא רצינית
אף אחד לא טוען שכולם צריכים להיות הומוסקסואלים וזה גם לא המצב וגם לא יהיה אבל מי שכן הומוסקסואל שיהיה לו לבריאות ושיזכה לאותן זכויות שמקבלים אנשים חשוכים ופרימיטיבים כמוך וכמו מר "אין כזה דבר הומוסקסואל". זה שאני לא מוכן לקבל ולהקשיב לגזענות וחוסר הסובלנות שלך רק הופך אותי לבנאדם שפוי, אין בזה שום סתירה עם דמוקרטיות.
* דמנוקרטי   01/07/10 | 17:45
אדם ששונא אנשים כי הם שונים
אני לא האדם שקרא את התגובה, אך קראתי אותה, ואמרה לעצמי, האם אני באמת דמוקרט? והתשובה היא, אני הדמוקרט שבדמוקרטים. המהות של הדמוקרטיה היא זכות המיעוט לחיות את חייו, חופש, חירות ושוויון זכויות לכולם, גם לשונים. ואין שום דבר לא דמוקרטי בלסלוד ולחשוב שהדעה שלך לא לגיטמית. אני חשוב שאנטישמים לא לגיטמי, אז אני לא דמוקרטי כי אני לא מקבל את האנטישמים? להפך, הם הלא דמוקרטים, ואני לא מקבל אותם כי הם הלא דמוקרטים, מה שהופך אותי לדמוקרט שבדמוקרטים. כנ"ל כאן.
* הוא האחרון שיכול להטיף על הדמוקרטיה   01/07/10 | 18:46
בדמוקרטיה
זכותו להביא את דעתו. גם אם היא נוגדת לשלך. הוא לא אמר שהוא יצלוב כל הומו/לסבית. בסך הכל אמר שאינו מאמין שיש דבר כזה ולדעתו זה משהו שיכול להיפתר ע"י פסיכיאטר או פסיכולוג. זכותו לומר זאת, ואל לך לשפוטו על כך שזאת דעתו. חשוב לי לציין: אני חושבת שהוא מאוד טועה, ולכל אדם יש את הזכות לפרוח ולאהוב מי שיחפץ בו (פרט לאהבת ילדים: פדופיליה). אם גבר אוהב גבר: שיהנה, ואישה אוהבת אישה שתהנה. כמו שאני לא מקיימת יחסי מין ברחוב או מתחרמנת ברחוב אני מצפה לאותו כבוד כלפיי (לא מעניין אותי לראות לא זוג הומו, לסבית או גבר ואישה מתגופפים, בשביל זה יש חדר פרטי, וזה ממש לא ענייני מה קורה שם, בטח ובטח שזה לא מעניין אותי). אך עדיין: זכותו להביא את דעתו: במיוחד כאשר רק ציין שאינו מסכים עם הכתבה ודעותיה. זכותו.
* זכותו   02/07/10 | 02:43
18. איזה ערס קופיף הקובי חדד הזה
ממש יצור! הוא המחלה הכי נוראית של המדינה הזאת.
* נגעל   01/07/10 | 15:08
17. לכל ההורים
כמו כל דבר בחיים,שלא עושים עניין אז אין עניין.הילדים מושלמים בכל צורה.
* דורית   01/07/10 | 15:01
16. העם שלנו שעבר את השואה והגזענות ממשיך מאותה נקודה.
יש פה דעות קיצוניות של אנשים שאומרים שצריך להרוג את ההומואים והלסביות וזה פשוט נוראי. ככה היטלר התחיל! מה זאת אומרת להרוג בן אדם על פי אהבתו? איפה ואהבת לרעך כמוך נכנס כאן? זה פשוט דוחה אותי! במיוחד שהעם שלנו עבר שנאה כזאת. כל מי שאומר את הדברים הקיצוניים האלה בחיים לא יבין את ההרגשה של ההומואים והלסביות בתחילת הדרך - את הקושי ואת הפחד! העולם נהרס מהאנשים שלא נותנים לחיות בשלום ואהבה.!!!!!!!!!!!!!!
* ...   01/07/10 | 14:55
כל הכבוד
כל הכבוד
* כל הכבוד   09/05/11 | 18:55
15. לאיריס המקסימה
אני מכיר אותך רגישה ואוהבת. שמחתי והתרגשתי לקרוא את הכתבה שלך גאווה שאת "משלנו"
* אוריאל אהרונוב   01/07/10 | 14:03
14. ================== כולכם צועקים בעד חופש הביטוי ===================
אבל שרוצים להביע דעה נגדית אתם הופכים לאנשים הכי חשוכים ופרמיטיבים,זאת זכות לומר שהומואים זה לא לגיטימי ולא חלק אינטגרלי מהחיים . אנחנו יודעים את האמת 95% מהמשפחות לא רוצות את זה הם עוברות מסע צלב ושכנוע שגובל בשטיפת מוח. זאת דמוקרטיה להביע דעה נגדית בחברה נאורה ,אני לא מאמין ביחסים חד מיניים ,זאת זכותי להביע דעה . אוי ואבוי אם ישתקו אותי ,אני לא מסית ,סה"כ מביע דעה לגיטימית אתם צריכים להתמודד איתה לטוב ולרע ולא להשמיץ ,להגיד זאת זכותו לא להאמין לתופעה ,שיהיה לו לבריאות ,ככה נכבד אחד את השני . יום טוב לכולם
* האמת   01/07/10 | 13:40
רגע, אתה גם נגד בני אדם כי הם שונים? גם מלא שנאה ובורות
נגד הזכות שלהם לחיות את חייהם כמו שהם, וגם מטיף על דמוקרטיה וכבוד? מה הלאה? אנטישמי שיטיף על כך? גזען? הזכות שלך להביע דעה חשוכה לא לגיטמית והיא בערך כמו שזכות מישהו להביע דעה אנטישמית ונגד יהודים מבלי להחשב חשוך ופרמיטבי. אין מה לעשות. אתה נגד יהודים - אתה אנטישמי חשוך ופרמיטיבי. אתה נגד שחורים - אתה גזען, חשוך ועלוב. אתה נגד הומואים - אתה בור, חשוך ושונא אדם. אי אפשר לאכול את העוגה ולהשאירה שלמה. להביע דעה נגד הומואים לגיטמית ברמה של להביע דעה נגד יהודים. לצאת נגד בני אדם שלא פוגעים באף אחד, זה לא לגיטמי, זה שנאה, וזה גזענות, וזה הומופוביה, וזה אנטישמיות. אתה לא חלק אנטגרלי מהחיים. דמוקרטיה הזכות לכל אחד לחיות את חייו. אם אתה מתנגד לכך ולהומואים שיחיו את חייהם כמו שהם וטוען שהם לא חלק אנטגרלי מהחיים - הרי שאתה לא דמוקרט. ואם אתה לא דמוקרט אתה האחרון שיטיף על חופש ביטוי. מה יש להאמין ביחסיים חד מיניים? מה זה דת? זה לא אמונה, זוהי עובדה. יש הומואים, יש יחסים חד מיניים, יש זוגות כאלה, זה לא בחירה, זה לא ניתן לשינוי, זה לא פוגע באף אחד, זה בסדר גמור, וזה תמיד היה ותמיד יהיה, בין אם אתה אוהב את זה או לא. הדעה שלך שווה כקליפת השום. ולהגיד שהומואים ה ם לא חלק אנטגרלי מהחיים זוהי הסתה ברורה. ואם אתה מביע דעה שמלאת שנאה אל תתפלא שיעמדו מולך, ויענו לך איתם וברור, שתבין שאתה מוקצה, שאתה לא לגיטמי, דעה חשוכה, גזענית, לא דמוקרטית, פרמיטיבית, ואם גם צריך ישתיקו אותך וישמיצו אותך, כמו שאתה מנסה להשתיק חיים של אחרים רק כי הם שונים, ומשמיץ אותם בגלל המיניות שלהם ממש כאילו יש שמשמצים יהודים רק בגלל היהדות שלהם, וישתיק אותך כמו שמשתיקים גזענים ואנטישמים. הומואים זה לא תופעה. תופעה זה משהו חולף. אלא בני אדם שאוהבים בנים. כמו שלהיות שחור או יהודי זה לא תופעה, גם הומואים זה לא תופעה. אין מה להאמין, יש מה לדעת. מה שכן אני אגיד שזכותך להיות נגד הומואים ברמה המחשבתית אישית, שיהיה לך לבריאות, אתה יודע למה? כי אתה כלום. אפס. חסר חשיבות וחסר משמעות. הדעה שלך חשובה כקליפת השום. אתה לא משפיע על הומואים בשום צורה. הם ימשיכו להיות מי שהם ולחיות את חייהם בין אם אתה בעד או נגד, אז חבל על האנרגיות שלך ועל השנאה שלך, כי אתה לא יכול לעשות דבר בנושא. אז תפנים - הומואים פה ולא הולכים לשום מקום, ואם יש לך בעיה , אז יש לך בעיה, אתה מוזמן ללכת לקיר הקרוב ולדפוק את ראשך בו, כי אתה לא יכול לעשות דבר נגד. ואירוני שאתה. שונא אנשים רק כי הם הומואים, מטיף על כבוד האחר. תלמד לכבד אדם לא משנה מה המיניות שלו, ולא להיות נגד אדם רק בגלל זה, ואז תטיף על כבוד. יום טוב גם לך. בדיוק היום נגמר חג הגאווה שהיה בחודש יוני, אז אאחל שנה טוב לכולם ועד יוני הבא:)
* הומו גאה   01/07/10 | 18:43
אני לא אתחיל להסביר לך שזאת לא תופעה או זרם או אמונה
כי זה לא ישנה לך כלום אני רק אשמיע לך איך זה נשמע. אז נכון בכלל שאנחנו בדמוקרטיה זה חוקי להיות נגד קיום של קבוצה מסוימת באוכלוסיה. נכון גם היטלר חשב שיש קבוצות שלא מגיע להן לחיות-דעה, אז אולי אנחנו לא נגד השואה אחרי הכל
* יום טוב   01/07/10 | 22:23
תביע, אבל אתה קובע קביעות ואקסיומות
"זאת זכותי לומר שהומואים זה לא לגיטימי ולא חלק אינטגרלי מהחיים": לא לגיטימי אצלך בבית, בבקשה. לא חלק אינטגרלי מהחיים? מהחיים שלך זה לא, אבל מהחיים שלי זה כן, למעשה זה היבט מאוד משמעותי בכלל הזהויות שלי, שצירופן הופף אותי למי שאני. אז למה אתה אומר שזה לא חלק אינטגרלי מהחיים? "אני לא מאמין ביחסים חד מיניים": יחסים חד מיניים זו אמונה? זו דת? זו רוחניות? במה יש פה להאמין? לא הבנתי את המשפט הזה. שאל את עצמך את אותן שאלות. לסיכומו של דבר, שים לב שבצורת ההתבטאות שלך אתה כמו שואף להגיע לאיזושהי דעה אחידה, הסכמה כללית על משהו שהוא נחלת הפרט, שהוא תחושה אינדיווידואלית. זה משהו שאני מייעץ לך לחשוב עליו. אכן זכותך לומר את דבריך, בצורה נעימה ולא פוגעת. חג שמח!
* אבל רגע .. לא הבנתי   09/05/11 | 19:02
13. לא מובן לי מצעד הגאווה שלהם
ממש אין להם במה להתגאות.הם חריגים וחייהם יהיו בודדים מאד במיוחד לעת זיקנה.מסכנים!
* מה זה משנה   01/07/10 | 13:39
החחים שלך יהיו בודדים יא עילג!@#@#
* ...   01/07/10 | 15:00
תגובה
בו נשים את מצעד הגאווה שניה בצד ... אבל במה להתגאות ?המממ אוקיי אז לי יש במה להתגאות ,קודם כל שמרתי על התחת שלך שתוכלו לישון בשקט בצבא(כן ,עשיתי שירות קרבי )כן ואוו גם הומואים ולסביות עושים שירות קרבי ...אהה כן ועכשיו אני לומדת וטרינריה .אז לא נראה לי שאני בידיוק אומללה ,ולא נראה לי שאני מסכנה ,די טוב לי ,אפילו מאוד ! אידיוט!
* חיכ   01/07/10 | 15:37
12. מחר ב21:30 רבע גמר במונדיאל --איזה כייף !!!
* שלא יגמר המונדיאל   01/07/10 | 13:25
רגע, יש הומואים בין השחקנים?
זה ממש חשוב לי לדעת!! אבל ממש! זה עושה לי את זה
* מישהו   01/07/10 | 14:29
אין שחקנים הומואים !!!!
* מרצילו ליפי אמר את זה   01/07/10 | 16:35
11. הומואים ולסביות
אי אפשר בשום פנים ואופן לקבל את הילד כמו יום אחד קודם שיפסיקו כל יפה הנפש
* אמא   01/07/10 | 13:20
צער לי עליך"אמא"אך את אינך אמא כלל....אין בך רגש כלל
* אמא לתינוק קטן   01/07/10 | 15:41
הומואים ולסביות
לא אמא לתינוק קטן תחליט אם אני אמא או לא חכי חכי עד שילדייך יגדלו ואז תדברי אז נראה אותך אמא במלוא מובן המילה בינתיים אני מגדלת גם בן עם פיגור שכלי קשה מאוד לא את תשפטי מי אמא ומי לא
* אמא    02/07/10 | 09:20
10. ל - 8
אתה אידיוט. לך תשיג עזרה נפשית בעצמך.
* מישו   01/07/10 | 13:12
9. לאמא שייחלה לבן שלה למות....
אני אם לילד עם פגיעה מוחית.אם צרותייך מסתכמים בכך שיש לך ילד עם העדפה מינית שונה משלך...החיים שלך דבש!!!!!!!!!!!!!!!! לכל האמהות הדפוקות האלו....אלוהים נתן לכם אגוזים..ואין לכם שיניים....ילד הומו זו בעיה? זו בעיה?תנו לי לחדש לכם....הבעיה היחידה פה היא של הילד שנולד להורים כמוכם!!! אני מביטה בילד שלי יום יום ואומרת לאלוהים תודה שהוא נתן לי אותו...ואפילו כמו שהוא...הוא הילד אני האמא.. ואני אוהב אותו לא משנה מי הוא יהיה ,זה כל מה שהמילה הורה אומרת...אהבה ללא תנאים.
* חיים שכאלה   01/07/10 | 13:04
ריגשת אותי
* רוית   01/07/10 | 14:25
ריגשת אותי עד דמעות...חבל שאין עוד אנשים כמוך
כי אז העולם היה אחרת טוב יותר
* קנדה   01/07/10 | 15:46
ריגשת מאוד.
* את אמא אמיתית. שאוהב את הילד שלה לא משנה מה   01/07/10 | 18:28
8. =================== יום עצוב למשפחה ================
תדעו לכם שאין כזה דבר הומו סקסואל,זה מצב נפשי של אנשים חלשים ,כמו כל סוג של דיכאון אחר ,בד"כ ממשפחות הרוסות ללא קשר כלכלי . הכל בידיים שלכם הורים יקרים ,לרגע שלא יעלה בדעתכם לתת לזה לגיטמציה ,דברו עם הילדים על חתונה,תסבירו להם שהשכן שעובד בטלוויזיה לא באמת הומו ,הוא פשוט רוצה לקבל תוכנית , תסבירו להם שהומו\לסבית זה משחק מזויף שלא היה עד היום ,שלא רק ההורים סובלים אלא גם האדם עצמו, יש סדנאות לעזרה נפשית ,אלא שהתקשורת מעלימה עין בשם חופש הביטוי .
* הבנתם   01/07/10 | 12:43
המשפחה שלי כל הזמן מפנקת אותי
אני עדיין הומו,ומאז שאני זוכר את עצמי התעניינתי יותר בבנים,זה שאת/ה לא נמשך/נמשכת לאותו המין שלך,לא אומר שזה לא קיים.
* בן למשפחה בינונית   01/07/10 | 13:01
תגובה
ואוו...באמת שחשבתי איך להגיב על התגובה ה"מדהימה "שלך...אין דבר כזה הומוסקסואל?זה מצב נפשי?ומאיפה זה בא מספרי רפואה?אפשר לרפא ?....בורות לשמה ... בפעם האחרונה שבדקתי לא באתי ממשפחה הרוסה ,ולא כל שאר חברי ...האמת היא שבאתי ממשפחה מאוד עמידה ,ותתפלא או תתפלאי המשפחה שלי ממש לא סובלת ,ונהפוכו,תמכו בי לאורך כל הדרך ואפילו עכשיו . לדבר איתנו על חתונה ?להסביר לנו שזה בסדר?...אל תדאג גם אנחנו יכולים יכולות להתחתן,ובמקרה שלנו זה יהייה עם בני אותו מין. לפי מה שאני מכירה יש לא מעט משפחות הרוסות בלי שהם יהיו הומוסקסואלים !,ואתה טען שזה דבר שלא היה עד היום?מעניין שהיטלר שלח לא מעט למחנות ריכוז . אני רק אסיים בכך שאני בן אדם מאוד מאושר בזהות המנית שלי ,המשפחה שלי מדהימה וכנ"ל כל החברים שלי מהקהילה .ברגע שאנשים כמוך יוציאו את הראש שלהם מהתחת (ותסלחו לי על השפה ,פשוט לא יכלתי כבר יותר )...זה יראה אחרת .
* rita   01/07/10 | 15:31
כמה שאתה בור ...בושה לך הבנת
* קנדה   01/07/10 | 15:44
אתה אדם אמיתי ? לא האמנתי למה שאני קוראת
הצעתי לך: תפקח את עיניך ותנער את עצמך היטב, כי אנשים כמוך נוטים להיות עוורים להרבה נושאים בחיים שקשה להם לקבל.... מקווה בשבילך שעדיין אין לך ילדים שצריכים להתמודד עם אב כה חשוך ופרימיטיבי שעמוס בשטויות. חד מיניות היא תכונה מולדת וחוץ מהאפיון הזה מדובר באנשים רגילים, אנושיים, חלקם מקסימים חלקם פחות כמו סטרייטים.
* שרון   01/07/10 | 17:17
7. אין אמא שמייחלת שהילד שלה ימות ובלבד שלא יהיה הומו. אלוהים אדירים!!! שיחיה ויהיה בריא ומאושר איך שהוא
* א   01/07/10 | 12:41
6. תצאו מהארון כבר ולא לפחד ולא כמו עזר בגיל 30! אלא בגיל 16\17 בלי פחחחד!
* גיא ת"א   01/07/10 | 12:34
5. מדינה פרמיטיבית משווווו!!!
דייי מספיק כבר תנו להם לחיות !!!
* יפעת    01/07/10 | 12:23
4. סיפור מהחיים
כשחבר ילדות סיפר להורים שלו -אכן קרה מה שכתוב ההורים במיוחד האמא התמוטטה ולא הפסיקה לבכות במהלך אותו זמן הידיד שלי היה שבור נפשית ממה שקרה לאימו. לאחר מס' ימים שוחחתי עם אמא שלו הכנסתי אותה לפרופורציות הסברתי לה שהבן שלה לא רצח ולא אנס אף אחד - לדעתי הרבה יותר מביש להיות הורה לאנשים כאלו מאשר להיות הורה להומו (אם כי גם כאן אני מבינה את הכאב) עזרתי לה להכנס לפרופורציות ולהבין ששום דבר לא השתנה הוא נשאר אותו בן אדם.. היום עד כמה שאני יודעת (אנחנו כבר לא בקשר) היחסים בניהם נפלאים קחו הכל בפרופורציה ..
* אחת    01/07/10 | 12:22
באמת צריך קצת פרופורציה בחיים
אז מה הילד הומו או הילדה לסבית זה לא סוף העולם ...זה לא מחלה והילד/ה לא פושע/ת . ממליצה להורים לקרוא יותר חומר בנושא ולנסות להבין מה זה באמת הומו ומזה באמת לסבית ...וכן גם להשתתף בקבוצות תמיכה כאלה ..בסופו של דבר תגלו שהשד לא נורא כמו שחשבתם...
* 1    01/07/10 | 13:04
3. מסכנים
זאת חויה לא פשוטה לשני הצדדים...אבל תמיד עדיף להוציא את האמת החוצה...תחשבו כמה כואב זה לדעת שהילד שלך שיקר לך כל החיים ובעצם לא הכרת אותו באמת...תמיד עדיף אמת
* מיקי   01/07/10 | 11:36
אפשר לחשוב איזה שקר זה
זה לא שהילד נגיד רצח מישהו ושיקר לך ופתאום גילית הוא בסה"כ אוהב בנים, מה הביג דיל, הילד נשאר אותו ילד עם אותה ההתנהגות וצריכים לקבל אותו כמו שהוא.
* אני   01/07/10 | 12:43
2. בתאכלס לקבל או לא
הילד לא השתנה אז זה לא משנה אם אה מקבל או לא.
* אבי   01/07/10 | 11:03
1. כל הכבוד על היוזמה לכתוב כתבה בנושא!
הנושא חשוב, ומעסיק רבים מאיתנו! כל הכבוד על הבמה והלגיטימציה לדבר על זה!! כן ירבו אתרים שכמותכם!
* שרון אילון   01/07/10 | 10:50