החדשות
תגובות (91 תגובות ב-58 דיונים)
58. משכורות אנשי הקבע
Avivit Almakias Monis · Ashquelon, Hadarom, Israel תתחילו להתעורר המשכורות והתנאים שלאנשי הקבע הם בכלל לא משהו בגלל זה אנשים נושרים מהצבא ולא מוכנים להישאר בקבע מי שעובד בחוץ מקבל שעות נוספות מקבל תווים בחגים ועוד המון הטבות שאין אותם בצבא ואם תבדקו טוב אז תראו שהמשכורות של אנשי המשטרה על כל גווניה הרבה יותר טובים משל הצבא תצאו מהבועה שאנשי הקבע מרויחים טב זה כבר מזמןלא כך וגם כשיוצאים לפנסיה זה כבר לא מה שהיה פעם אתה שייל לצבא 24/7 אתה לא מגדל את הילדים לא נמצא בזוגיות חצי מהזמן אז אנשים אחרים שיגידו שהם מוכנים לחיות ככה עם משכורות כאלה Reply · Like · Unfollow Post · 2 seconds ago Facebook social plugin
* אביבית   10/01/14 | 15:58
57. הצבא
מתייחס לאנשי קבע בשתי קטגוריות .. 1 : קצינים. 2 : נגדים! מה שקורה הוא ככה... קצין מגיע לדרגת רב סרן.. מקבל ליסינג הגיל הוא 30 נגד מגיע לדרגת רב נגד .. מקבל ליסינג הגיל הוא 42 סרן שלא לוחם ברמת פעילות א+ מקבל נטו של בין 10-12 אלף הגיל הוא 25-30 רס"ר שלא לוחם ברמת פעילות א+ מקבל נטו של בין 7-8 (במידה והוא לא למד זה קצת פחות) לאן אני חותר.... כשאומרים אנשי הקבע... שיתיחסו לנגדים ולא לקצינים.. הקצינים חיים נורא נורא טוב... ידיים נקיות... לא מזיעים... ואפילו לא יודעים למה הצבא מחזיק אותם כי הרי את העבודה שלו הוא לא יודע לבצע! אבל לעומת זאת עולם הנגדים זה עולם "מקולקל" שמנהל עבודה בן 40 מסביר לילד בן 25 שככה לא מסובבים בורג ... הילד בן ה 25 (קצין) טוען שככה כן מסובבים בורג... אחרי שיחות.. מריבות... והרבה בלאגן.. אותו מנהל עבודה.. מתייאש.. ומחליט לסובב את הבורג כמו שהילד רוצה.. וכאשר מתחילים לצוף הבעיות.. אותו הילד מאשים.. ומציע על המנהל עבודה כהאשם העיקרי! ואותו מנהל עבודה שכבר מותש ומיואש.. אומר לעצמו "אם לא הייתה לי משכנתא לא הייתי נשאר פה חצי שנייה מיותרת, הצבא הולך לקרוס" אני כאיש קבע כ 7 שנים לשעבר. ויתרתי על "מובהק" כדי לא לסבול את הדברים האלה! כדי לדעת שכשהילדים שלי יגדלו אני לא יפספס כלום! לא את הצעד הראשון ולא את המילה הראשונה! העזיבה ההמונית של הנגדים מהשירות היא מראה כמה הצבא הוא צבא של של קצינים וכמה אותם קצינים שיושבים למעלה רוצים אך ורק לשמור על המקום שלהם ולא אכפת להם מכלום! אז את התנאים שלכם... תדחפו.... אני מעדיף לעבוד כשליח פיצה בלי תנאים אבל עם חיוך ושיער שחור על הראש!!!
* יוסי   09/01/14 | 21:02
תגובה ל 57
כפי שניתן להבין, אמנם אתה בשירות אבל לא מחובר למציאות ולנתונים. בנוגע לרכב - רס"ן בארגון בדר"כ מנהל ארגון בסדר גודל שהרבה מנהליפ באזרחות לא מגיעים הן בכמות כ"א והן באחריות (כ 150 איש). בנוגע לשכר - הלוואי.. אתה שוב מדבר מהתחושות ולא מידע (בדיוק כמו כל הכתבים והעיתונאים שלא מכירים את הפרטים). אתה פשוט נשמע כמו אדם מתוסכל ממפקדו. אנשי הקבע כמקשה אחת לטוב ולרע.
* רס"ן בשירות סדיר   10/01/14 | 10:02
56. 54 אני מסכימה עם כל מילה
במדינה שלנו יש אנשים צרי עין נראה אותם מתחלפים שבוע עם איש קבע ועם התורנויות, שבתות, מבצעים, מלחמות, כל דבר קטן עוצר יציאות. ובל נשכח שמדובר באנשים עם 4 ילדים ומעלה. פשוט לא מגיע לאנשים במדינה הזאת צבא כזה.
* עידית   30/10/13 | 18:15
55. מי שלא בצבא לא יבין את גודל הבעיה
* ניר   29/10/13 | 14:52
54. אנשי הקבע לאן?
רשמו לפניכם בעוד 20 שנה לא נמצא אנשים שמוכנים לשרת בצבא קבע , כאב לילדים בשירות קבע השכר שלהם נמוך והם עובדים בממוצע 85 שעות שבועיות כולל תורנויות שעליהם אין כלל תשלום , שלא לדבר על גודל האחריות המוטלת על כתפיהם בני הצעיר ביקש להמשיך לשרת את המדינה כאיש קבע לבקשת מפקדיו ,אולם כשנערכה לו הדמיית תלוש הוא גילה כי השכר ביחס להשקעה והשעות וגודל האחריות שתרבוץ על כתפיולא מתאים ולכן ויתר ובחר להשתחרר אולי יתחיל יאיר לפיד לגייס סודנים לצבא הקבע או כפי שאמרתי בתחילת דברי עוד 20 שנה נחפש סינים שישרתו בקבע בושה למדינה בשבע השנים הראשונות לשירות ישתכר רק 4200 ש"ח נטו , בושה וחרפה , ארץ אוכלת יושביה ,כולם מתרגשים כשמראים מטוסים שתוקפים יעדים או לוחמים שמסכנים חיים,או חלילה נפגעים אבל מבקשים לאכול את ראשם בכל הקשור לשכרם זוהי התחלתו של סוף !!!! וחבל שכך שלא לדבר על חיילי הסדיר המשתכרים 400 ש"ח ,בושה למדינה שמתקיימת על נדבנים מהעולם , ואחר כך לפיד מתפלא למה הנוער בוחר לגור בברלין ולא כאן.
* מאיר אביטבול   29/10/13 | 13:57
הלכת רחוק מידי....
זה כבר קורה.חברים...מעטים רוצים להישאר בשביל משכורות נמוכות...תורנויות וכוננויות בלי סוף.... הקפצות בכל רגע שרק צריך... פעם לא היה צריך לשכנע צעירים ...היום המצב רע כי אין אפק ואין יכולת להבטיח כלום...צקי העין על אוכלסיית הקבע- הצלחתם!!! ולמען האמת הייתי שמח איתכם אבל מדובר במדינתנו הקטנה שיכולה להיעלם ברגע מהאזור..... כאשר בארגון כצהל אין דור המשך עם ידע וניסיון מצטבר...זה אסון!!! אז שימשיכו לקצץ ולהתייחס אל אנשי הקבע כאחרוני האנשים.... ניפגש במלחמה הבאה....או בוועדת החקירה הדנה בכישלון צהל ...עקב חוסר בתקציב...חוסר באימונים וציוד חדש ומתאים...
* טומי   11/01/14 | 00:48
53. אוי מסכנים..ולמה צריך עיני,אם יש פנסיה מטורפת מגיל 40?
* ????????   29/10/13 | 11:45
״אוי מסכנים״ 53
אין שכל אין דאגות.
* אזרח שאכפת לו   20/12/13 | 00:04
52. טוקבקיסטים טיפשים
לכל המטיפים למינהם תבוא פעם אחת לאימון גדוד ותראו אם אנחנו אוכלי חינם ,תאמינו לי לא הייתם רוצים להישאר בעד שום משכורת שבעולם ,תהיו באימון תתפלשו בבוץ ובקור ואחר כך תגידו אם מגיע לנו או לא
* יגאל   29/10/13 | 11:33
51. עד מתי האנאלפבתיות תחגוג בבהד 1?
* דודו   29/10/13 | 07:11
50. זה גם מה שרצו לעשות עם הכבאים,
* ***   29/10/13 | 07:11
49. מעצבנת אתם אוכלי חינם עשקתם את המדינה
* אלי   29/10/13 | 06:10
48. לצערי אני נאלץ להשלים הכנסה
אני 10 שנים בצבא הייתי ביחידות קרביות וכיום אני נותן את הנשמה לאור פציעה אני מביא הביתה 7000 שח מוקפץ כל שני וחמישי מתחיל ב7 ומסיים בב8-9 קבוע כל יום. אני כבר רב סרן וממש חושב לעזוב מעדיף להיות שומר בקניון. ככה אי אפשר לפרנס משפחה. ועוד מסביב בטוחים שאנחנו מליונרים - תתחברו בצבא השתנה לגמרי
* משרת קבע   28/10/13 | 22:41
ממש נבהלנו . לך תהיה שומר בקניון עם 3000 ש״ח
בזמן שאתה בגיל 44 תקבל פנסיה תקציבית לכל החיים . איפה אתה חי ?
* רמי    30/10/13 | 12:06
רמי ...
אתה חושב שהפנסיה... שהתנאים... שכל המירמור שאוכלים בצבא שווה את זה? אנשים בני 44 יוצאים מהצבא בלי שינים 70% גרושים... נראים כמו בני 90 על מה אתה מדבר?! ואני לא מדבר על החמודים שיושבים בקיריה ומלטפים את הכרס שלהם כל היום...
* יוסי   09/01/14 | 21:05
47. שיקחו את וסרמן או את ארז המורים ישמחו להפטר מהם!
וסרמן וארז שני ראשי הסתדרות וארגון המורים יגעו יפה יפה לדאוג חמורים שלהם , כדברי השיר ; שמור אותי מאוהבי משונאי אשמר מעצמי! אירי שדפקו את מגזר המורים אולי אנשי הקבע ירצו ייצוג?
* מורה באופק החדש   28/10/13 | 17:53
46. תחזרו למציאות
לכל המתלהמים: זה בסדר, אנחנו מדינה של אידיוטים , בואו נפגע גם בצבא ששומר עלינו, בואו נמשיך כמו עדר סתומים לדבר על פנסיה בגיל 45, רק השבוע קיבל פיקוד מח"ט גולני ,במקרה הוא בגיל 41 , אין ולא יהיה אחד ב"אזרחות" שום מישרה עם אחריות לעשרות אלפי אנשים בצבא, ומיליוני בית ישראל שעליהם ובעדם הוא וחייליו ילחמו. ומה תרצו שהוא ישרת אתכם ולא יהיה בביתו עד גיל 70 ????? כמה סתומים ומתלהמים תהיו???
* שמוליק   28/10/13 | 17:34
45. ברביבאי
חמודה.המלחמות נגמרו.מצרים בבעיות.ירדן אין לה כסף.וסוריה מתפרקת.לקץץ בצבא השמן הזה.צבא קטן .מקצועי.שמבוסס על אנשי קבעץאת חייה את מלחמת יום הכיפורים ..נגמר אין.יש מחשבים.טלפונים חכמים.אפלקציות.וטילים חכמים.אז יאללה תשתחררי
* פועל בניין עברי   28/10/13 | 17:10
44. אוכלי חינם
א.יש ביגוד חינם לאנשי מקבע.וכולל אוכל חינם.שזה גם כסף גברתי היקרה.תפסקי לילל.
* מנדבושקס   28/10/13 | 17:06
תפסיק
מה אתה מבלבל תמוח בקול מקום יש בגדי עבודה א
* יוסי   28/10/13 | 22:21
תבדוק טוב יותר!!!!
יקירי אתה פשוט חי בסרט אין לך מושג מה זה לשרת בצבא... בכלל מקומות העבודה ניתנות הטבות אז בוא נדבר על הנקודות המסריחות של אנשי הקבע.... פשוט תתביישו אתם ישנים בשקט ומגדלים תילדים שלכם בשקט כי יש אנשי קבע שרואים את הילדים שלהם פעם בשבועיים או שהם משרתים בבסיס פתוח ונכנסים הביתה ב12 בלילה. אתה יותר ממוזמן להחליף אותי למשך שבוע ואז נראה אם יהיה לך משהו להעיר על הצבא. כל אחד ואחד ממשרתי הקבע הם משרתים ולא עובדים עושים זאת באהבה ומכל הלב ואין לאף אחד באמת מושג אילו וויתורים הם עושים. אולי כדאי שתשאל אנשי קבע מתי הם היו באסיפת הורים או כמה םעמים בשבוע הם רואים תילדים לפני שהם נרדמים או באיזה יום בשבוע יש להם זמן לנקות את הבית וכו
* אשת קבע    29/10/13 | 07:45
וכמה כאלה ממש אנשי שטח יש בצה״ל ? ומה עם כל הקריה
לכל הפקידים , והטכנאים , שהם פי עשר מהלוחמים שהולכים כל יום הביתה בארבע ורואים אותם מפוצצים את המסעדות בצהריים . הרי גם הם פורשים בגיל ארבעים וארבע והם כל יום בבית . מפיק עם הדמגוגיה .
* רמי    30/10/13 | 12:10
43. תספורת
פן חמודה.את צריכה תספורת קרה ופן.
* ציפי הספרית   28/10/13 | 17:05
42. אין עופר עיני אבל יש פנסיה תקציבית מגיל 45
עובדים 25 שנה ויוצאים לפנסיה למשך 45 שנה בשכר שאנשים עובדים היו רק חולמים עליו ובטח שאין מה להשוות לפנסיונרים אחרים. אנשי קבע הם גם לא אנשים מוצלחים כל כך
* אבי   28/10/13 | 12:05
פרישה בגיל 45
אם זה כזה כיף לפרוש בגיל 45 ולקבל פנסיה שווה בשונה לאזרחים אחרים? כאלו מה אתה יותר מוצלח? אז בכלל אין לך מה להתלונן, אתה הרווחת אנשי קבע מפסידים, רוצה לחזור לצבא? בגיל 40, לא לראות את המשפחה ולטפל בכל הילדים האלו המפונקים ודיסלקטיים ואנלפבטיים שמגדלים עד גיל 18 ושולחים אותם לצבא? במקום כמו כל אזרח אחר להתעסק רק בילדים שלו, אבל למה, למה , איש קבע יכול להיות מוקפץ באמצע לילה ללכת להביא את החייל שלו מתחנת משטרה כי הוא איים על אימא הצהובה שלו וכמעט התאבד, וזה לא קשור לכמה אנשי צבא מקבלים, והתופעה עוד יותר נחמדה במדינה זו, כשערבים לא מציקים אז כולם אוכלי חינם, כשמתחילים לעוף טילים מעל הראשיהם של אזרחים אז מייד מתחילים לדאוג לביטחון ותקציבים, איש יקר למה לא תלך להפעיל כיפת ברזל? סתם להרגיש איך זה ללכת לשירותים כימיים שלוש שנים?
* נועה   28/10/13 | 12:54
פרישה בגיל 45
אם זה כזה כיף לפרוש בגיל 45 ולקבל פנסיה שווה בשונה לאזרחים אחרים? כאלו מה אתה יותר מוצלח? אז בכלל אין לך מה להתלונן, אתה הרווחת אנשי קבע מפסידים, רוצה לחזור לצבא? בגיל 40, לא לראות את המשפחה ולטפל בכל הילדים האלו המפונקים ודיסלקטיים ואנלפבטיים שמגדלים עד גיל 18 ושולחים אותם לצבא? במקום כמו כל אזרח אחר להתעסק רק בילדים שלו, אבל למה, למה , איש קבע יכול להיות מוקפץ באמצע לילה ללכת להביא את החייל שלו מתחנת משטרה כי הוא איים על אימא הצהובה שלו וכמעט התאבד, וזה לא קשור לכמה אנשי צבא מקבלים, והתופעה עוד יותר נחמדה במדינה זו, כשערבים לא מציקים אז כולם אוכלי חינם, כשמתחילים לעוף טילים מעל הראשיהם של אזרחים אז מייד מתחילים לדאוג לביטחון ותקציבים, איש יקר למה לא תלך להפעיל כיפת ברזל? סתם להרגיש איך זה ללכת לשירותים כימיים שלוש שנים?
* נועה   28/10/13 | 12:54
אם היית מוצלח כל כך בעצמך
אז כנראה לא היית טוקבקיסט עלוב שמשמיץ אוכלוסיה שלמה.
* אני   28/10/13 | 14:11
כי טיפש שכמוך מבין שהעשירים צריכים לאכול טוב
ואתה חלמאי צריך להזון משאריות של אוכל או בכלל אתה משחק בבורסה שהינה בית המורים חוקי ביותר לכן לך לקבינמט
* שמעון הצדיק   29/10/13 | 12:41
41. לכל אלו שמזלזלים ופותחים את הפה
אנשי קבע וקצינים עושים עבודה קשה מאוד שאם תנסו הפוך לשעות תראו שממש לא מתגמלת בהתאם. ולכל אלו שפותחים עיניים או מזלזלים שאנחנו לא עושים מספיק אני מזמין אתכם להתחלף איתנו.. הרי הכע קל לדבר! אבל לעשות את אותו השירות?! אף אחד לא יעשה. וכן הקושי פיזי ונפשי והקרבה גדולה ולכן פורשים לפני שאר האזרחים.  אז נא לחשוב פעמיים לפני שמגיבים שטויות. בתודה האנשים שעושים את העבודה השחורה בשבילכם
* קצין בקבע   28/10/13 | 11:38
40. מזל שאין לכם את עיני
מזל שאין לכם את עיני כי אז הייתם משלמים דמי חבר כל חודש וןלא מקבלים בתמורה שום דבר - כי מי שמעביר לו את הכסף הוא הבוס שלכם ולכן את מי הוא ייצג נגד הבוס שמאכיל אותו בכסף של העובדים העבדים אם לא הבוס - זה ניגוד אינטרסים מובהק , לכן הוא לא מייצג אותכם נגד הבוס וברוב המקרים הוא גם נעשה חבר של הבוס שמעביר לו בוכטה כל חודש , אז עדיף בלי עיני
* דליה   28/10/13 | 11:33
39. לפי חישוב שלי יוצא לי לקבל 10 שקל לשעה
אנשים לא מבינים שאנחנו עובדים ביום ובלילה גם אם סיימתי את הלוז תמיד יש איזה ישיבה שנגמרת מאוחר או איזה הקפצה באמצע הלילה.. שלא נדבר על השבתות והחגים שלא משנים את המשכורת שבכל עבודה אחרת זה תוספת למשכורת! אז אנחנו לא מתלוננים ועושים הפגנות אבל לפחות שלא יקראו לנו אוכלי חינם בגלל איזה הטבה מסכנה מחבר שמקבלים פעם בשנה שגם אותה הלוחמים לא יכולים לנצל!
* קצין לוחם   28/10/13 | 11:33
38. לפי חישוב שלי יוצא לי לקבל 10 שקל לשעה
אנשים לא מבינים שאנחנו עובדים ביום ובלילה גם אם סיימתי את הלוז תמיד יש איזה ישיבה שנגמרת מאוחר או איזה הקפצה באמצע הלילה.. שלא נדבר על השבתות והחגים שלא משנים את המשכורת שבכל עבודה אחרת זה תוספת למשכורת! אז אנחנו לא מתלוננים ועושים הפגנות אבל לפחות שלא יקראו לנו אוכלי חינם בגלל איזה הטבה מסכנה מחבר שמקבלים פעם בשנה שגם אותה הלוחמים לא יכולים לנצל!
* קצין לוחם   28/10/13 | 11:33
37. קצין צעיר
אני קצין בדרגת סגן בן-21, קיום כל חברי משוחררים ומקבלים משכורות שנעות בין-5000₪ לעצלנים מבינייהם ומגיעות עד ל-10000₪ לחרוצים, בעבודות מזדמנות ממלצרות ועד סוכני ביטוח, ומוכרים בחנויות בגדים. המשכורת שלי כולל הוצאות החזרי נסיעה מגיעה ל-4,600 ובתור ילד שחושב על לימודים, נסיעה לחו״ל ואפילו השכרת דירה עם שותפים, דברים שכל חבריי כבר חושבים עלייהם אני יכול להגיד שאין סיכוי שאצליח לעשות משהו מהדברים הללו לפחות לא עד בשחרור הקרב ובא. לסיכום: קיום לקצין צעיר שרוצה לתרום, גודל השכר והתנאים אותם אנו מקבלים הוא כקליפת השום לעומת ההקרבה והוויתורים אותם אנו צריכים לעשות בשביל צה״ל, והדרישות אינן פרופורציאונליות.
* עידן   28/10/13 | 11:26
36. קצין צעיר
אני קצין בדרגת סגן בן-21, קיום כל חברי משוחררים ומקבלים משכורות שנעות בין-5000₪ לעצלנים מבינייהם ומגיעות עד ל-10000₪ לחרוצים, בעבודות מזדמנות ממלצרות ועד סוכני ביטוח, ומוכרים בחנויות בגדים. המשכורת שלי כולל הוצאות החזרי נסיעה מגיעה ל-4,600 ובתור ילד שחושב על לימודים, נסיעה לחו״ל ואפילו השכרת דירה עם שותפים, דברים שכל חבריי כבר חושבים עלייהם אני יכול להגיד שאין סיכוי שאצליח לעשות משהו מהדברים הללו לפחות לא עד בשחרור הקרב ובא. לסיכום: קיום לקצין צעיר שרוצה לתרום, גודל השכר והתנאים אותם אנו מקבלים הוא כקליפת השום לעומת ההקרבה והוויתורים אותם אנו צריכים לעשות בשביל צה״ל, והדרישות אינן פרופורציאונליות.
* עידן   28/10/13 | 11:26
35. שכר הקבע
אין אפשרות לפרנס משפחה בקבע עם 4נפשות בשכר של 3.900שח לשלם משכנתא וגנים.ולגבועעעעע ברעבבבבב.בושה לצהל
* מ.פ   28/10/13 | 11:14
34. זה כבר מזמן אותם משכורות
* אורן   28/10/13 | 11:09
33. בושה וחרפה למדינה...
אני נשואה לאיש קבע + 5 ילדים אף אחד מאנשי הקבע לא מקבל תוספת על שעות נוספות ולילות ושבתות שאנשי הקבע עושים והקפצות לבסיס בשעות ללא שעות ואנחנו נשות הקבע ששותקות ולא זועקות כי לנו באמת את את עופר עיני כי אם זה היה קורה במגזר אחר מזמן היו שובתים... אז די לחוצפה להסתכל כל הזמן למשכורת של איש הקבע ובמקום זאת צריך לצ'יפר אותו ולא לגזול ממנו!!!!!!
* יעל   28/10/13 | 11:01
32. בעלי במשך 10 שנים נתן את הנשמה הגיע לדרגת רב סרן
התקדם בתפקידים עשה הכל על הצד ביותר ואז בגיל 30 החליטו שהוא עשה מספיק והעיפו אותו .... מערכת בזוייה שלא מעריכה ולא שמה קצוץ על אף אחד מהנמצאים בה !!!!!
* יעל   28/10/13 | 10:48
31. בעלי במשך 10 שנים נתן את הנשמה הגיע לדרגת רב סרן
התקדם בתפקידים עשה הכל על הצד ביותר ואז בגיל 30 החליטו שהוא עשה מספיק והעיפו אותו .... מערכת בזוייה שלא מעריכה ולא שמה קצוץ על אף אחד מהנמצאים בה !!!!!
* יעל   28/10/13 | 10:48
צודקת
מערכת בזוייה זה בלשון המעטה! ממשלה וארץ אוכלת יושביה. אזרחי ישראל יתעוררו מהקינאה העיוורת כשיהיו נתונים בהגנתם לחסדי אריתראים וסודנים- שבלית ברירה תאפשר להם ממשלת ישראל מסלול קצר לאזרחות דרך השירות הצבאי!
* גימלאית צה"ל   20/12/13 | 06:09
30. שכר איש קבע שאינו תפקיד שדה
שכר איש קבע מתחיל ראשוני עומד על 4300 נטו זה נראה לכם תקין נמצאים בכוננות 24 שעות בלי משמרות
* יואב   28/10/13 | 10:43
29. שכר איש קבע שאינו תפקיד שדה
שכר איש קבע מתחיל ראשוני עומד על 4300 נטו זה נראה לכם תקין נמצאים בכוננות 24 שעות בלי משמרות
* יואב   28/10/13 | 10:43
זה היה בעבר 3800
* אורן   28/10/13 | 11:11
28. תפסיקו לחפש את הטפל
לכו למקומות המעניינים חברת חשמל נמלים ועוד מלא מקומות שמקבלים שכר מטורף ועזבו את מי ששומר על ביטחוננו בשקט מי שחושב שעושים בצבא מיליונים שיתגייס ולא יבלבל תמח
* צדק   28/10/13 | 10:26
27. אלופה?
אין דבר כזה אלופה, ישדרף כזה אלוף היא האלוף ברביבאי. מתייחסים לדרגה.
* אלעד   28/10/13 | 10:26
26. בואו נראה את כל הגיבורים שלא מתגייסים
פשוט בושה שיקחו תלושי שכר ויציגו אותם בכנסת. משכורות רעב לעומת המגזר הציבורי
* ירון   28/10/13 | 10:02
עם כל ההטובות שהם מקבלים???
באיזה מקום זה משכורת רעב? היחידים עושים משהו כל השאר יושבים בבסיס לא עושים כלום , 40 דקות עבודה ביום? למה אני צריך לממן את זה???
* כ   28/10/13 | 10:59
25. בגלל המשכורות כבר לא רוצים להתגייס לקבע
* יוני   28/10/13 | 10:00
24. בושה וחרפה מתדלק מרוויח יותר
אחי משר. בקבע כבר שש עשרה שנה ה שכורת שלו היא 6700 ש"ח. הוא כל יום מגיע בשמונה בערב הביתה עושה תורנויות ושבתות.
* שלומי   28/10/13 | 09:57
23. הבעיה זה שכר אנשי קבע ותיקים, קבע ראשון זה שכר נמוך מאד
* מכיר את הנושא   28/10/13 | 09:57
איפה בעיה???
אנשים שאין שני להם מבחינת ידע מקצועי אז זה בעיה שהם מתוגמלים כראוי??
* אורן   28/10/13 | 11:09
22. לאן נעלמה התמורה לתרומה???
הגיע הזמן להציף נושא כאוב! אני אשת מפקד לוחם ביחידה מובחרת, איני מבינה כיצד מדינת ישראל חושבת שמשפחה יכולה לקיים עצמה במצב בו ראש המשפחה אינו נמצא בבית.לאישה קשה לצאת לעבוד מאחר והיא ללא עזרה מבן זוגה שעסוק בהגנה על המדינה ובמסגרת זו מסכן את חייו. השכר אינו מגלם בתוכו את הסיכון, השעות ואת מגבלות אשת איש ביציאתה לעבודה. הגיע הזמן שמישהו יתעורר! לא ישארו עוד אנשים שמטעמי אידיאולוגיה בלבד יסכימו להגן על מדינתנו!
* אשת קבע   28/10/13 | 09:50
21. עובדי חברת חשמל
* יותר טוב שתדונו על שכר   28/10/13 | 09:38
נכון מאד
* חברת חשמל מגזימים עם המשכורות   28/10/13 | 11:02
20. כדי לשמור עליכם
ומה לגבי שמירות? תורנויות לילה? שבתות? חגים? בלי תוספת שכר. בלי אופציות בלי תוספת שעות. אנשי הקבע משרתים מתוך אהבת המולדת ומתוך ערכי ציונות. בסופו של דבר. מחויבות כלפי המערכת. קושי בניהול חיי משפחה תקינים בגלל נוקשות מערכת. עמידה במשמעת גבוהה מול חוקים נוקשים יותר מחוקי המדינה. בקנסות משטרה. ביציאה לחול וכו. תפסיקו כבר לזלזל במשרתי הקבע. אנחנו כאן כדי לשמור עליכם.
* השומר   28/10/13 | 09:33
19. לכל אותם יפיי נפש...
אני נשואה לנגד יש לנו 2 ילדים, בעלי מרוויח 6500 ₪... כן זו המציאות, הוא משרת את המדינה כבר 18 שנה תורידו 3 סדיר והא לכם 15 שנים בגאווה. והוא עובד כל יום כמעט עד שמונה בערב יש ימים אפילו עד 22:00 ואפילו עד 00:00 בלי הבלת"מים, ושבתות, וקצין תורן אחת לחודש ובלי האפטש"ים... אז יש לי שאלה, לו אחד מכל אלה שהעזו להתרעם היה עובד את אותן שעות שהוא עובד, מעניין אז כמה היה מרוויח פי 2 אם לא יותר. וכל אלה שאומרים הופעות ודירות וכו'.. היום כמעט לכל אחד יש הנחה בין אם הוא מנוי בויזה או בישרכארט לא חייב להיות משוייך ל"חבר", נתקלתי לא פעם במחירים זולים בהרבה יותר מ"חבר". יודעים מה, יתרה מזאת כבר שנה שנייה בה אני לא רוכשת כרטיסים דרך "חבר", אלא דרך ישרכארט (ולא יהלום לכל המתחכמים) כי זה פשוט זול יותר. אז באמת למען ההגינות אני אומרת המשכורת זוועה העניין הוא שבעלי בעל מוסר מאוד גבוה והיה מוכן להישאר בצבא גם בשביל פחות כי הוא אוהב את המדינה שלו ורוצה לשרת אותה עד אחרי גיל הפרישה, מבחינתו הוא לא מאלה שסופרים את השנים לפרישה. שיהי לכם יום נעים... אגב, לגביי? אני מנהלת חשבונות יש חודשים בהם אני מרוויחה יותר ממנו...:)
* דידי   28/10/13 | 09:27
כמה נכון שלא נדבר על קצינים צעירים
מתחילים עם משכורת מינימום נשארים בבסיס כל שיש שבת שניה או שלישית, גם כשהם בחופשה או בנופש הטלפונים לא מפסיקים לצלצל, פשוט אין חיים אבל להרבה זו אהבה לצבא.
* אמא   28/10/13 | 12:51
כמה שאת צודקת
כאשתו של איש קבע, מסכימה איתך בכל. כואב על עינייפ הצרות. האם אחרים היו מוכנים לגדל לבד? לישון לבד בלילות?לעשות שבתות וחגים לבד? אז נכון, לפחות בגיל 52 ולא 45, נישן סוף סוף ביחד. כל כך כואב להם?
* לאה   30/10/13 | 22:40
18. התפקידים שוחקים ואינטנסיביים מאוד! בוא נראה אותך עושה איד מהם בלי להתלונן
* אנונימי   28/10/13 | 09:25
17. למה שיפרשו בגיל 45 זו חזירות לשמה !
* שווצי טרקשי   28/10/13 | 09:13
כי רובם עובדים נמצאים בעבודה כל השבוע ולא מסיימים ב 5 כמוך
* תומר    28/10/13 | 09:50
כי רובם עובדים נמצאים בעבודה כל השבוע ולא מסיימים ב 5 כמוך
* תומר    28/10/13 | 09:50
16. חלאס לבכות
תפסיקו לבכות גם ככה אתם עובדים או לא ומקבלים אותה משכורת אז תעשו טובה
* דני   28/10/13 | 09:05
15. יאללה ..יש לכם חבר
צחוק צחוק אבל כמה דירות מוזלות יש לאנשי קבע הופעות,סופשים ,לימודים -- תאמינו לי זה משלים טוב טוב את ההכנסה שיש פחות הוצאות
* צעירה   28/10/13 | 08:51
ומי משלם על שעות נוספות
שאנשי הקבע עושים.. ושבתות... את/ה ... חוצפה אם אתם היתם עושים שעות נוספות בלילות או שבתות האתם רוצים להשאר אם אותו משכורת ללא תוספת.
* יעל   28/10/13 | 11:07
14. בקבע ראשוני מרווחים רק 4200!!
איך אני צריכה לחיות מזה?! לשלם לימודים? חייב שינוי.. הרי לא התעשרתי מ-356 שקיבלתי בחובה...
* קבע   28/10/13 | 08:39
13. שכר אנשי הקבע
אני שרצתי בשרות הקבע במהלך במשך 28 שנים ונהנתי להיות במערכת. עקב השרות ולא על מנת לקבל שכר ממוני פרשתי בגיל 45 עים כל התנאים הראויים לכך בראש מעייני היתה המערכת לא השתייכתי ותו לא מורעל הייתי על הצבא היום אני שומע על הרעת התנאים וזה מעביר בגופי צמרמורת הרבה אנשי קבע בורחים מהמערכת הן.בגלל שאין ביטחון להמשך השרות עד בוא הפרישה והן על השכר הזעום שניתן על שעות מרובות אנא הי חשבו באנשים שנותנים ימים כללות למען ביטחון העם והמדינה
* בני   28/10/13 | 08:35
לימודים עח"ן הצבא
חייל ששירת 3 שנים בקבע מקבל לימודים אקדמאים ללא תמורה - ושכר במהלך הלימודים. הגיוני ?
* רונית   28/10/13 | 09:22
מאיפה הבאת את זה?
אני קצינה ותיקה בקבע ואת שני התארים שלי שילמתי מכספי!!! והלימודים היו ע״י שעות הפנאי שלי אז מספיק לבלבל את המוח! 60% מהקצונה היום מקבלת השלמה לשכר מינימום, וזה לא שהיתר בהכרח מקבלים הרבה יותר. שנתיים שילמתי על משכנתא עם משכורת של 4500 שקל, על עבודה מסביב לשעון!
* יעל   28/10/13 | 10:58
12. ביטוח סעודי אחרי אירוע מוחי קל לפני 3 שנים
מה זה בירבבבריבריברבי.איזה שמות
* אבו בטיחה    28/10/13 | 08:32
11. אבל מה עם שכר החיילים הסדירים.???
מה עם אותם חיילים שנמצאים במערכת הזאת מתוך חובה. ושרוב הנטל נופל עליהם. למה לשכר החוצפתי שלהם(שנע בין 300- 750 ש"ח בחודש!) אף אחד לא מתייחס! חוצפה עד כמה שמגיע הזלזול בחיילים הסדירים!
* אורי   28/10/13 | 08:26
10. צהל
ממש בזיון של משכורות לטובי בנינו
* מושיקו   28/10/13 | 08:24
9. לא מתאים לכם...? תפרשו...!!
כל היום מדברים על אנשי הקבע והם רק מתלוננים ומתלוננים, פנסיה בגיל 45 בעוד שבמשק אנשים יוצאים לפרישה רק בגיל 67, וזאת פשוט חרפה אני דורש כמו הרוב השפוי במדינה שלנו שאנשי הקבע יפרשו בגיל 67 רוצים השוואת תנאים...? אין בעיה נתחיל בגיל פרישה ואז תהיה לכם פנסיה ראויה, וחוץ מזה תפנו את מבטכם לעבר אחיכם האברכים אותם אנשים שהם עושים את עבודתם נאמנה כמלאכים ששומרים על מדינתנו מתפללים לישועת השם:"אואואו מה רבו מעשיך ה' שככה אנשים מתלוננים ושאחינו האברכים מקבלים שכר זעום תמורת סכום סמלי"
* תומך בחרדים   28/10/13 | 07:52