החדשות
תגובות (45 תגובות ב-31 דיונים)
31. שמחת תורה
אל תכנסו ללחץ סך הבל חג פגני!!
* קלמן   24/10/11 | 13:00
30. אני פשוט מתקשה להאמין למגפה שמתפשטת בצה"ל!
* צאו לנו מהצבא!!!! לא רוצים דת בצה"ל!   24/10/11 | 00:21
29. כאילו שזה חדש שצריך הפרדה..
על זה עושה עיתון הארץ כתבה? בשביל מה? כדי למצוא עוד דרך להוציא את הדתיים באורח רע?, והפרדה בלי מחיצה אינה נחשבת מחיצה. וזה לא קשור לחומרות זה קשור לשיטות פסיקה שונות... חבל שאנשים סתם כותבים ואין להם מושג על מה הם מדברים..
* נדב   23/10/11 | 22:55
28. זה טקס דתי-רוקדים עם התורה
זה טקס דתי-שמחים בתורה ורוקדים איתה -ורוצים לרקוד ולדלג על הוראות הצניעות הצניעות שכתובות בה? ?
* תמי   23/10/11 | 21:43
27. זה כבר לא אותו עם, זה כבר לא צבא העם,
מי אלה שהחליטו שזה רצון האל, מי אלה שהחליטו שהאשה נחותה ולא ראויה, מי אלה שהחליטו שאסור לגבר להיות בקרבת אישה או לראות אותה בכלל, היו נביאות בישראל, היו מנהיגות ומה קרה לנו לפתע ? למי התגלתה השכינה להוציא אותן מהכלל ? המבייש הוא שהיו קצינים גבוהים בטקס ולאף אחד לא היה איכפת מה שמעוללים לחיילות. אנשים וגם החרדים לא מבינים מה יהיה כאן אם ערכי הטליבאן יהפכו כאן לנורמה. האם ישאר כאן שפוי אחד ? האם ימשיכו בנות ובנים להתגייס לצבא הטליבאני? מי יפרנס ומי יגן על המדינה אם מיעוט הזוי יקבע כאן מי בן אדם ומי לא ?
* שלמה   23/10/11 | 17:47
26. די כבר,תיכנסו, אולי תבינו משהו מהחיים שלכם
הצבא אף פעם לא הייה חלק מהדת וחבל שזה לא חלק מהדת, שמעתם כמה דברים אתם[הטוקבקיסטים] כותבים שהם דברים רקים מתוכן אתם לא מפסיקים להגיד שהדת היא שובניסטית אתם טועים הדת היא הכי פמניסטית שימו לב חצי מהפרקים בתורה הם באים לשבח את האישה כמו השירים :אשת חיל,שיר השירים . הקדוש ברוך הוא נתן לאישה את כל היופי מפני שהאישה היא יראת אלוקים הינה עוד דבר שבטח לא ידעתם בכי של אישה נשמע יותר מבכי של גבר, אלוקים מעריך את האישה יותר מהגבר ובגלל זה האישה נשמרת יותר מהגבר . לפי התורה האישה יותר אינטילגנטית מהגבר לגבר הוא נתן את הכוח הפיזי לאישה את כוח הסבל ואת היופי, הגבר בתורה צריך להיות העבד של האישה הוא זה שהולך לעבוד ,הוא זה שקונה הכל, הוא זה שאחרי לדאוג לאישה שלא יחסר לה כלום שתהיה מלכה בביתה אז אל תגידו שובניזם ההפרדה בין גברים לנשים היא כדי לישמור על האישה ועכשיו כל החילונים יגידו שאני לא מבינה בתורה ויצטטו לי את הפסוק של חז"ל:"נשים דעתן קלה" אבל אתם לא יודעים מהו הפסוק השלם אז הפסוק השלם מתחיל ככה ואני מצטטת:"את חכמה ,אך דעתכן קלה" והפרוש אומר שהאישה חכמה אבל היא לא מספיק עקשנית אז אל תדברו בכלל על הדת לפני שבדקתם את העניין . אל תבינו אותי לא נכון אני כן בעד לעשות צבא כל המשפחה שלי הם קרביים אצלנו במשפחה גם בנות עושות צבא ואני באה מבית מסורתי ואפילו בתפקידים קרביים בנות משרתות אצלנו במשפחה. אתם אפילו לא ניסתם להבין מה שקראתם כתוב שאישה דתייה ביקשה מהם לצאת לא כתוב שרבנים וקצינים אמרו להם לצאת ,אל תוצאו דברים מהקשרם . עם ישראל לנצח חיי-הציונות לנצח-נלחמים למען הדגל נלחמים למען המולדם ושימותו כל מי שבדרך.
* מור   23/10/11 | 16:18
פיה פתחה בחכמה
* כל הכבוד!   23/10/11 | 17:20
אהבתי! אבל..
לא הכל זהב כשחווה אכלה מן מפרי עץ הדעת ה' העניש אותה לנצח"" ואל אישך תשוקתך והוא ימשול בך".. למרות שבכללי את צודקת 100% קחו למשל את חנה שמבכה על בניה.. יעל הגיבורה דבורה הנביאה.. לא חסר! אני גם דתי לאומי מת כבר לשרת בקרבי! יאללה צהל!!
* ישו   23/10/11 | 19:54
25. כנסו תראו כמה הכתבה הזאת היא שטות אחת גמורה
"בקהילות רבות בארץ, הפרדה בין המעגלים מספקת את הציבור הדתי ואין צורך ביצירת מתחם נפרד" -,זה שיש כמה חפיפניקים זה אומר שזה מותר???....אין הלכה שמתירה לגברים לראות בנות רוקדות (בלי קשר לאירוע הנ"ל שזה דיון בפני עצמו
* ניר סימן טוב   23/10/11 | 15:49
24. אוי לבושה
ביום שמחתה של תורה ראוי לעשות גדרים יותר מבשמחה אחרת לאן הגענו איך מאפשרים לחיילות לרקוד מול החיילים כשאין הפרדה מלאה כבוד התורה הוא שמקיימים את מה שכתוב בה ולא עושים כנגד הרבנים לא היו צרכים לשתוק הם היו צריכים להביע בפה מלא את דעת התורה שאין לרקוד מעורב אלא בהפרדה מלאה כשאין רואים אחד את חברתו
* אליהו   23/10/11 | 15:41
23. ברוכים הבאים למדינת איראן!!!!!!!!!!!
* בנות - גאה בכן שעזבתן ולא נשארתן למעשה הנבלה הזה!!   23/10/11 | 15:14
22. קיבלתם צבא של דוסים! יפה!
* רציתם שהדוסים יתגיסו??   23/10/11 | 14:19
21. לרקוד עם ספרי תורה זו שמחה יהודית ולה יש כללים
לא ייתכן לבוא לשמחה דתית ולהפוך אותה לחילונית. לצערי בשביל זה יש מקומות אחרים.
* רחמים   23/10/11 | 14:17
20. הדתיים והחרדים חיבים להתגיס זה התוצאה!
* אין מה לעשות   23/10/11 | 14:16
לך תיראה את כמה דתיים יש היום בצבא-עלוב שכמוך!
* יאיר   23/10/11 | 14:37
19. ההקפות..עיינו:
ההקפות הן ארוע דתי נטו.צריכה להיות הפרדה,אך היה ניתן לעשות זאת בצורה לא מבישה.לדוגמא :מחיצה בתוך מתחם הארוע.
* ייאי   23/10/11 | 14:16
18. לרבנים שלום: במקום לעסוק בהפרדות תפלות תעסקו בחשוב: בעניים בעשוקים ובמסכנים!
הרבנים מסוכנים לעם ישראל ולמדינת ישראל. ואני לא שונאת את הדת אלא את הרבנות! אין לרבנים זכות להכתיב לאיש, למעט לצאן מרעיתם, דבר וחצי דבר. ועל כך נאמר: מי שטיפש שיאכל קש.
* שמאלנית יפת נפש   23/10/11 | 14:07
17. מה קרה לכל התגובות פה?
השתגעתם לגמרי. מדובר פה על התייחסות לאדם כטמא וכחפץ רק בגלל שיש לו איברים שונים! אתם לא תכניסו למכלאה אדם שהוציאו לו את השקדים, נכון? קצת פרופורציה, פרימיטיביים מסריחים..
* מה יהיה איתכם מאקו?   23/10/11 | 13:11
16. צוערי בה"ד 1 הודחו בגלל נטישת אירוע שכלל שירת בנות
הצדק נותן שהבנות שעזבו את האירוע יודחו, כמו שהצוערים הדתיים מבה"ד 1 כשהרגישו חוסר נוחות במציאות שסותרת את הדעה ההלכתית שבה בחרו עזבו בלי לעשות רעש, הם הודחו? גם הבנות יודחו! די לקיפוח הדתיים מטעמי "נאורות" ו"קידמה" תכבדו והתכבדו...
* מושי   23/10/11 | 12:51
אזרחות
נכון, כל זמן שאותם צוערים לא נזרקו מהצבא, לבנות אסור לפתוח את הפה. הגיע הזמן להפריד את הדת מהמדינה. לקבוע שזו מדינה יהודית, אך לדת אין שום זכות קיום בדמוקרטיה. כך גם ניפתר מש"ס, האגודה ועוד כמה מגלגלי עיניים.
* אלי   23/10/11 | 14:16
15. כשסיימנו מסלול וכל הפלוגה אירגנה ערב דיסקוטק
בת"א וגם המש"קית ת"ש הלכה, אני נשארתי בבסיס כי אני דתי. ולא זעמתי ולא הלכתי לעיתונות. בדיסקודק כמו בדיסקוטק, בשמחת תורה כמו בשמחת תורה. החיילים לא אולצו להשתתף! אני מאמין שיש מי שמסית את החיילות.
* דורון   23/10/11 | 11:41
14. די לחרחר ריבים!! כנסו..-->
אני הייתי שמה,והן לא "נטשו בזעם"! הן הבינו,והלכו למקום של הבנות.. היה מאוד נחמד! ולאלו שמדברים "הפכנו לאירן",אולי במקום לזרוק מילים של אנשים נטולי השכלה,תנסו להבין מה עומד מאחורי זה..! כמו למשל,ערך האשה! האשה זה לא איזה חפץ,זה לא נועד לשעשע את עיני הגברים,{כמו שמקובל אצל חלק מהמגזרים בישראל...} תנסו להבין מה זה צניעות!!! משום מה,שאומרים את המילה הזאת,אנשים רואים שחור בעיניים.. אבל לא נורא,זה נגזר מאותה חשיבה ילדותית. שבוע טוב.
* נוי   23/10/11 | 11:32
טפילים
כל האנשים החשוכים כמוך נמצאים פה בזכות אלה שהקימו את המדינה בדמם. אם הם היו יודעים שקרציות כמוכם עומדיםלהשתלט על המדינה החילונית והפלורליסטית אני בטוח שהיו מוותרים ואז יכולתם להמשיך עם המנהגים הגלותיים בגלות.....מי שמך להחליט מהי יהדות ופרשנות ההלכה היא באמת "אירן".
* אילן   23/10/11 | 14:13
מצב המדינה כיום--
חח רואה? צדקתי! יש לך חשיבה ילדותית! "טפילים"? "קרציות"??..מי אתה בכלל?! תיראה מה הולך היום בצבא-"כיפות סרוגות",מוכר? משרתים ביחידות הכי טובות! חוד החנית של צה"ל,אלו החבר'ה בעלי הכיפות! סוף קורס בה"ד 1 האחרון, 60% ממסימי הקורס-ד-ת-י-י-ם!!! אני אחזור שוב--לך תלמד,תקרא לפני שאתה זורק מילים ריקות מתוכן! הטפיל היחידי פה,זה חבר'ה כמוך! חבר'ה שדואגים רק לאינטרסים שלהם!! "צדק חברתי" עלקק! מכבסת מילים רצינית לתנו לי להיות אדם פרטי,לא שייך למדינה,רוצה לקחת,ולא רוצה לתת! מעניין שרוב רובה המוחלט,היו אנשי שמאל,וחילוניים! אנחנו יהודים! ליהודים יש תורה{כן,כן,תתפלא} התורה זה החיים שלנו! אנחנו ננהל את החיים שלנו ע"פ התורה שהיא הטבע היותר אמיתי שלנו! אין מה לעשות אנחנו לא עם ככל העמים!!! לך תלמד על העם שלך! תיראה איזה עוצמות יש בם ישראל! חבל להיות בצד השני...! רוצה הוכחות? ת-ב-ר-ר! בתור חוזרת בתשובה-להכל יש תשובות! מבטיחה!
* נוי   23/10/11 | 14:35
גאה בך
כל הכבוד נוי חסרים כמוך אצלנו
* גולן   23/10/11 | 17:43
תלמד היסטוריה
מבשרי הציונות הראשונים היו דתיים. העליות הראשונות היו בעיקר דתיים. בן גוריון הכיר את תנ"ך יותר טוב מרוב החרדים היום. אם תקרא מה אמר יצחק רבין על הפלסטינים תראה שהוא יותר ימני מביבי של היום. בקיצור יש הידרדרות לאורך הדורות ואתה מר אילן תוצאה של ההידרדרות הזאת. חסר השכלה.
* עץ   23/10/11 | 15:48
בורות..
אני לא דתי.אך אני מסכים אתך.דווקא נשים צריכות להתעודד מכך שהיהדות רואה באשה בראש ובראשונה אדם ולא כלי לשעשוע.אך לעיתים 'שנאת עצמך '(ותרבותך) ובמיוחד הבורות מדברים ממקלדתם של אנשים.צריכה להיות הפרדה,אך היה ניתן לעשות זאת בצורה לא מביישת.לדוגמא :מחיצה בתוך מתחם הארוע.
* ייאי   23/10/11 | 15:15
13. יהודיםםם!
דיי כבר!! אין מה לעשות אנחנו יהודים ! בצבא של היהודים! ואנחנו ננהג לפי ההלכה של היהודים ולא של הגויים, ובהלכה של היהודים צריך לרקוד בהפרדה מוחלטת!!!! אין מה לעשות, ובמיוחד בשמחת תורה! את מי את באה לשמח ? התורה תעדיף כבר שלא!
* יהודיה גאה!   23/10/11 | 11:13
תקראי טוב טוב מה נכתב בידיעה!!!
הן רקדו בנפרד והיה ביניהן לבין החיילים שולחן הפרדה ארוך. במהלך הערב ביקשו להעבירן למ-ב-נ-ה אחר לגמרי. הבנת הנקרא כבר אמרנו?!?!?
* ירון   23/10/11 | 11:37
היא קראה והבינה
היא צודקת ואתה לא טועה, אתה פשוט לא יודע. הכוונה כשזורקים את המושג "הפרדה", היא שיש גם הפרדה בראייה. לחיילות עצמן צריך להיות חשוב שגם לא יראו אותן כשהן רוקדות (ולא רק שלא ירקדו ביחד עם החיילים). אפשר להתווכח על הסיבות, אבל מי שלא חווה פעם אחת שמחה אמיתית עם הפרדה כמו שצריך לא יודע מה זאת שמחה בלב..
* עמית   24/10/11 | 13:33
12. בושה וחרפה - ממש אפגניסטן 2
* מאיר   23/10/11 | 11:05
11. האמנם צבא העם ואהבת חינם?
אוי לבושה! האם זהו צבא העם והאירוע תחת הכותרת אהבת חינם, איפה היו המארגנים? ממתי מועצה אזורית אשכול הפכה לקנאית דתית? חשבתי שהחגים הם של כולנו, חבל שלא מרחיקים את הגברים החרמנים והעגבניים מהנשים החסודות ויכניסו אותם למתחם מיוחד. אני מקווה שצה"ל ילמד לקח ויפסיק את הקנאות הפונדומנטליסטית הזו מייד.
* ציונה   23/10/11 | 11:04
10. חומייניזם בצה"ל. אנחנו כמו הצבא האירני.
* רמי   23/10/11 | 11:00
9. להדיח את החיילות על נטישה
* אבי   23/10/11 | 10:37
כוח אדם
להדיח אותן ומה לעשות אחרי זה?! לגייס עובדות זרות או מסתננים במקומן?
* א   25/10/11 | 11:08
8. קריאה להחרמת האירועים הדתיים בצבא
בנות, החרימו את כל האירועים הדתיים בצבא , רק כך הם (הגברים, המנהלים את הצבא) יבינו שאתם לא חיות ולא מוקצות!!!!!!!! אוי לצבא שלנו שכך נוהגים בבנות!!!!
* חפשיה   23/10/11 | 10:35
זה איום?
* .....   23/10/11 | 19:58
7. כל הכבוד לחיילות שלא נתנו לזה לעבור בשתיקה..
* רום   23/10/11 | 10:34
6. גועל נפש,מי שמפריע לו שילך הוא לרקוד בפינה מגודרת
* דתיה חושבת   23/10/11 | 10:33
מצטער אך את לא חכמה במיוחד
* שי   23/10/11 | 17:44
5. דיי חוצפה שכך זה בצה"ל
* ניר   23/10/11 | 10:32
4. זה חג מהתורה!
וכשמישהו מחליט לחגוג משהו מהתורה- שיתנהל גם ע"פ החוקים שלה! תפסיקו להתמסכן. צומי!
* אורית   23/10/11 | 10:24
3. כמה צומי בנות רוצות! כמההה!!
* מיטל   23/10/11 | 10:23
2. צה"ל לא מחמיר יותר מן המחמירים אל תיתממו אסור מבחינה דתית לרקוד ולהיות במקום שבנות רוקדות
ואם אני חייל שמשרת שירות חובה במדינת דת והלכה, נראה לי הגיוני מאד שיהיה הפרדה כדי שאני יוכל לקיים את מצוותי ובמקרה ויותר גרוע שלא אעבור עבירות . תפיסקו להדליק מדורות סתם.
* יהודי מאמין    23/10/11 | 10:23
1. חילונים-מיחקו את סעיף הדת במשרד הפנים!!!!
* בוז להפליה הנשית בדת   23/10/11 | 10:20