אין תמונה
הבריא הד"ר. הקספרים בהופעה

להקת "מופע הארנבות של ד"ר קספר" חוזרת להופעות ותוציא בקרוב את אלבום הקאמבק המצופה שלה, "סוף לא טוב". הלהקה שבה לעניינים ארבעה חודשים אחרי שהודיעה על עצירת פעילות, עקב המחלה הקשה - תסמונת "גיליאן ברה" - בה לקה אורן ברזילי, הגיטריסט, הסולן ואחד משני המייסדים של ההרכב, יחד עם שי להב.

בתחילת חודש אוגוסט השנה דיווחו "הקספרים" על מחלתו של ברזילי, שהיה מאושפז החל מחודש יולי בבית החולים איכילוב בתל-אביב. המחלה בה לקה גורמת למערכת החיסונית לתקוף את מערכת העצבים ומובילה לחולשה ולאיבוד שליטה על השרירים. ריתוקו של ברזילי למיטה בבית החולים הוביל לביטול הופעות הלהקה ולעצירת אלבום הקאמבק שלה, ממנו יצא לפני כן השיר "היא כל הסיפור", שהושמע יפה ברדיו.

בחודשים שעברו מאז ההודעה הדרמטית עבר ברזילי שיקום ארוך ומתיש, שלמרבה ההפתעה נמשך רק כמה חודשים ולא שנה שלמה, כפי שקורה בדרך כלל ללוקים בתסמונת. בסופו של השיקום ברזילי מחלים, מתאושש ויכול להתחיל לחזור לפעילות במסגרת ההרכב. הערב מודיעה הלהקה כי למרות השם שבחרה לאלבומה החדש בסופו של דבר הסוף הוא כנראה כן טוב, וכי נקבעה לה הופעה במועדון ה"רדינג 3" שבנמל תל-אביב ב 19 בדצמבר.

ההופעה היא ראשונה בסדרת הופעות מצומצמת שיקיימו "הקספרים" לפני המשך הוצאת שירים מהאלבום החדש, הרביעי שלהם (לא כולל אלבום ההופעה החיה), שייצא במהלך החודשים הקרובים. שי להב ואורן ברזילי אומרים כי הם כבר לא יכולים לחכות עד החזרה לבמה והמפגש עם הקהל.