גבע אלון חולצה לבנה (יח``צ: יפתח בלסקי)
האמת? התגעגעתי לנינט | יח``צ: יפתח בלסקי

גבע אלון נחת בארץ באמצע באוקטובר לסיבוב הופעות אינטימי רק עם גיטרה אקוסטית, אחרי כשנה בה הופיע ברחבי ארצות הברית. בראיון איתו, שהתקיים כשבוע לפני כן, סיפר כי הוא מתכוון להשמיע לקהל בארץ שירים חדשים שכתב באמריקה ושאמורים להיכלל באלבומו הבא, לצד הלהיטים הותיקים משני אלבומיו הקודמים.

אלא שהסיבוב האינטימי והאקוסטי של אלון מתברר כסיפור החם של ההופעות בסתיו הנוכחי. הוא עולה עם גיטרה בלבד מול מועדונים מלאים בתל-אביב (500 איש בבארבי, פעמיים סולד-אאוט בביאליק פלוס מאה איש שהלכו הביתה מאוכזבים), כשבחיפה הוסיפו בערב בו הופיע הופעה נוספת, כדי לענות לביקוש הקהל ובירושלים נדחקו אנשים על המדרגות. בפסטיבל "אינדינגב" שנערך לאחרונה נסחםפו אחריו 2500 איש, ובסביבתו של אלון מעריכים כי בשלושת השבועות האחרונים הופיע ניל יאנג הישראלי מול אלפי אנשים.

כל המנדראז' הזה אמור להתנקז בשישי הקרוב למועדון ה"ברזילי", שם יאחד אלון את להקתו הותיקה "פליינג בייבי", שמנגנת רוקנ'רול רועש ואף קשוח, בהשוואה לחומרים שהוא מנגן כסולן. יחד עם גדי אלטמן ואיסר טננבאום צפויה ה"בייבי" להמריא מחדש.

מי שתיעדר מהאיחוד המשמח היא המעריצה מס' 1 של אלון וה"בייבי" בארץ, הלא היא נינט טייב, שבעבר אף התארחה בהופעות של אלון. נינט טסה השבוע לג'מייקה, לגדל את הראסטות, ולכן תחמיץ את האיחוד המרגש.