לאונרד כהן (צילום: Vince Bucci, GettyImages IL)
יקיר שעשוע, לטיפולך. לאונרד כהן | צילום: Vince Bucci, GettyImages IL

מפיקי המופע של פול מקרטני בארץ חידשו את המגעים להבאתו של לאונרד כהן להופעה בישראל. כזכור, משא ומתן מתקדם להבאתו של כהן לארץ במסגרת סיבוב ההופעות הנוכחי שלו (שהגיע בשבת האחרונה לפראג, צ'כיה) לא צלח, בעקבות בעיית גיוס חסויות. דודו זרז'בסקי ושותפיו, מפיקי המופע של מקרטני, עדיין מקווים לסגור חוזה עם מנהליו של כהן בסבב מגעים נוסף.

"המופע של מקרטני בפארק הירקון זכה לכיסוי תקשורתי עולמי חסר תקדים בסוף השבוע החולף", אומר זרז'בסקי. "זה הוביל למספר פניות מיידיות אלינו ממפיקים מובילים באירופה בנוגע לכמה אמנים בולטים, הנמצאים כרגע בעיצומו של סיבוב הופעות או לקראתו. לא אחשוף שמות עד שאדע שיש חוזים חתומים, אבל כמה אמנים כבר עלו על הפרק לקיץ 2009, בנוסף לשניים המיועדים כבר לחורף הקרוב. אני גם לא מסתיר את העובדה שלאונרד כהן הוא אמן שאני חולם להביא לארץ. היינו קרובים מאד לסגירת חוזה איתו בקיץ החולף ואנו ממתינים להמשך המגעים בנדון".

על פי נתונים רשמיים של משטרת תל אביב, כמות שיא של 52 אלף איש נכחה באתר פארק הירקון במהלך הופעתו של פול מקרטני בארץ ביום חמישי האחרון. הישג כלכלי המבטיח כיסוי ההשקעה בסך 30 מיליון שקלים בפרויקט, וככל הנראה גם רווחים נאים למשקיעים, בהם איש העסקים הישראלי המתגורר בלונדון, יקיר שעשוע, שגייס כמחצית הסכום. כזכור, אישר שעשוע לאחרונה כי הצלחת המופע של פול מקרטני תעודד אותו להיות מעורב בהבאת אמנים בינלאומיים נוספים לארץ.

"רק בעוד כמה שבועות נדע בדיוק כמה כסף נכנס מול כמה כסף הושקע ונוכל לדווח רשמית על רווחים", אומר זרז'בסקי, "בינתיים אנחנו נהנים מכמות שלא תאמן של טלפונים מפרגנים מהצופים שראו את המופע ומבקשים להודות לנו על החוויה. אני מודה שהסיפוק האישי הוא מעל ומעבר למה שחשבתי שנרגיש".

-הזדמן לכם לשוחח עם פול מקרטני עצמו בסיום ההופעה, ולשמוע מה חשב על הקהל הישראלי?
"דיברנו איתו רק לפני העלייה לבמה, והוא היה נרגש ושופע מחמאות לישראל, לאנשים שפגש כאן ולחוויות מהביקור. אחרי המופע דברנו רק עם מנהליו, והם ספרו שהוא היה באופוריה כשירד מהבמה".