סלבריטי מאוהבים- כריסטינה אגילרה (צילום: רויטרס)
אלקטרו אגילרה? | צילום: רויטרס

כריסטינה אגילרה – Keep Getting Better
היתרון הגדול בלהיות כוכבת פופ ב-2008, הוא האפשרות לשנות סגנון מוזיקלי וסטייל כאילו אין מחר, מבלי שזה ירגיש מוזר מדי למעריצים שלך. גוון סטפאני ונלי פורטדו אומנם היו שם לפניה, אבל עכשיו גם האמא הטרייה כריסטינה אגילרה מרשה לעצמה להשתעשע במחוזות שכף רגלה לא דרכה בהם קודם. כלומר באייטיז. 

אחרי דיסק הסול-סווינג-בלוז הכפול שלה מלפני שנתיים, מסתמן הדיסק הבא של הדיווה כאלבום בעל השפעות אלקטרו-אייטיזי מעדות הקיילי מינו, כולל הלוק העתידני שהציגה לתפארת בטקס פרסי אם.טי.וי האחרון, שמשום מה נראה כמו שיירים מקולקציית ניינטיז עלומה.

כדי להקל על המעריצים את המעבר החד, תפנק אגילרה לפני האלבום באוסף, שיסכם עשור של נוכחות בעולם הפופ. האוסף יכלול את מיטב להיטיה, חלקם בגרסאות עדכניות, וגם שני שירים חדשים, שיותר ממרמזים על הכיוון החדש. Keep Getting Better הוא הסינגל הראשון והדי מבאס מתוך האוסף הזה, שנשמע כמו אלף שירים אחרים שכיכבו במצעדים באירופה בשנתיים האחרונות. למזלה, באמריקה עדיין תקועים בהיפ הופ, ככה שאולי שם התלהבו.

טימבלנד וטי-פיין - Talk
לא ברור איך בדיוק מצא טימבלנד את הזמן להתחתן, אבל מסתבר שהמאורע המשמח קרה ממש לפני חודשיים בטקס אזרחי בעיר הולדתו בוירג'יניה, כשלצדו חברתו הותיקה מוניק איידלט. 

מה שכן, לא בטוח שהיה לו זמן לצאת לירח דבש, לנוכח הספק העבודה היותר ממרשים שלו בשנה האחרונה. את האלבום של מדונה כבר שמעתם, אבל מסתבר שחוץ מהאלבומים הקרבים של מיסי אליוט וכריס קורנל (!!??), לצד שלל הפקות בודדות לכל המי ומי של תעשיית המוזיקה האמריקנית, הספיק המפיק הפורה לסיים גם את העבודה על אלבומו השלישי Shock Value 2.

כמו קודמו המצליח, גם הדיסק החדש יכלול שיתופי פעולה עם השמות הכי גדולים בעולם הפופ היום, כשלצד החשודים המיידיים כמו אייקון, ג'יי זי, ג'סטין והמדונה אפשר למצוא גם שמות כמו דיידו, ליניקין פארק וכריסטינה אגילרה ואפילו את שלישיית האחים הלוהטת והמעצבנת: הג'ונאס בראדרס. התאריך המיועד הוא פברואר 2009, אבל כבר עכשיו מסתובב ברשת השיר המשותף והמאכזב משהו עם הראפר T-Pain, שצפוי להיות כנראה הסינגל הראשון ובתקווה, לא דוגמא מייצגת לסלט הלהיטים החדש שטימבה זומם להפיל עלינו בקרוב.

אין תמונה
אופס נעלמה. אנסטסיה

אנסטסיה – I Can Feel You
בתחילת המילניום פרצה בסערה לחיינו הזמרת האמריקאית אנסטסיה, שהתחילה בכלל כרקדנית ב-Mtv, עד לרגע בו גילתה תעשיית המוזיקה את כישרונה הנוסף וגאלה אותה לעד מנענועי ישבן בלתי הכרחיים תמורת דולרים בודדים. 

קולה האימתני, שגרם לרבים להאמין כי מדובר בגבר לשעבר, תפס את האוזן של כולם כבר בסינגל הראשון והמעולה I'm Outta Love ולאחריו כבר היה קשה מאוד להתנגד לשלל להיטי רדיו היעילים שספקה לפתחנו כמו "Paid My Dues" , One Day in Your Life" ו- Left Outside Alone.

ואז לפתע היא נעלמה. בהתחלה עקב סרטן השד שפקד אותה, ממנו הספיקה להחלים, ואחר כך בגלל סיבה פעוטה אחרת: כל השירים נשמעו אותו הדבר. ארבע שנים לקח לאנסטסיה להתאושש מהטראומה ועכשיו היא חוזרת עם אלבום רביעי שאם להסיק משמו "Heavy Rotation", אמור להחזיר אותה לעניינים ובגדול. ובכן, לא ממש. אם לשפוט מ I Can Feel You, הסינגל הראשון מתוכו, גם האלבום החדש צפוי להיות אלבום אנסטסי מובהק, שמתאים בול לימי התקווה שאפפו אותנו אחרי ההייפ המוגזם של באג 2000. מזל שבסלובניה חולים לה על התחת- מקום 5 תוך שבוע לא הולך ברגל.

M.i.a– Paper Planes
אחד השירים שהכי מפתיע לראות גבוה במצעד האמריקני בשבועות האחרונים הוא Paper Planes של הזמרת והראפרית הסרי-לנקית M.i.a, שעד לאחרונה הייתה מוכרת באזורים היותר אלטרנטיביים של עולם המוזיקה, ובעיקר באירופה. 

למרות ניסיונות של מיסי אליוט וטימבלנד לשכנז אותה, אחרי שנדלקו על הסטייל שלה, האמריקאים סרבו להתלהב ו- M.i.a נשארה סוד השמור למעטים במולדת ההיפ הופ. אבל כמו שקורה לא מעט לאחרונה (יעל נעים, למשל), גם השיר שלה נבחר לככב כשיר נושא של סרט מדובר, במקרה זה Pineapple Express, הקומדיה החדשה מבית היוצר של ג'אד אפאטו ("בתול בן 40", "סופרבאד") ותוך זמן קצר כבר אין צעיר סטלן שלא יודע לזמזם את הפזמון.

יותר מזה, גם קנייה ווסט שמע את השיר ברדיו, נדלק על הביט והחליט לסמפל אותו ללהיט החדש של ג'יי זי ו- T.I. כשזה למעשה סמפול על גבי סמפול, כי גם זה של M.i.a דוגם שיר נושן של הקלאש, Straight To Hell. אבל התוצאה הסופית: מגה להיט שבסך הכל היה אמור להיות סתם עוד סינגל מתוך אלבומה השני Kala ועכשיו מסתמן כקרן פנסיה לא רעה בכלל.