צעד אחר צעד, העולם מגלה את יכולותיה המופלאות של טכנולוגיית הבינה המלאכותית, המפץ הגדול קרה בתחילת השנה, עם כניסתם של כלים המקלים על חיינו לכל בית בעולם. בין החידושים האחרונים שהטכנולוגיה הביאה אלינו נמצא הטעם החדש, מבית Coca-Cola Creations, פלטפורמת החדשנות של מותג העל הבינלאומי קוקה-קולה, שמביאה לעולם טעמים חדשים ומיוחדים בקונספט מתחלף.

הטעם המדובר, Y3000, אשר מצטרף לטעמים קודמים בסדרת ה-ZERO כמו קוקה-קולה זירו 'מרשמלו', מבטיח להביא את שנת 3000 אל ההווה. בקוקה-קולה, אשר מרבה לשתף פעולה עם אמנים ברחבי העולם, משתפים לראשונה פעולה עם טכנולוגיית ai, באמצעותה פותח הטעם, ואף עוצבה הפחית החדשה.

בימים הקרובים יגיע המוצר למדפי הסופרמרקטים בכל רחבי הארץ והציבור הרחב יוכל ליהנות מטעמו המיוחד ומהתופעה הבינלאומית שצוברת תאוצה, ולראות כיצד ה-ai משתלב בכל דקה ודקה בחיי היומיום, וגם בצלחת (ובכוס) שלנו. בנוסף, סריקת קוד ה-QR שעל הפחית, תאפשר לצרכנים לנסוע בזמן אל שנת 3000, ולראות כיצד תיראה וכיצד תשתלבו בה.

הבינה המלאכותית נמצאת בשלבי פיתוח כבר הרבה זמן, אולם התפוצצה לתוך התרבות - ולחיי היומיום שלנו - רק בתקופה האחרונה. כלים כמו Chat GPT או Midjourney הם רק ההתחלה: בעתיד, ואפילו בעתיד הקרוב, אנו נראה את האינטליגנציה המלאכותית משנה את חיינו בדרכים שעכשיו אנחנו אפילו עוד לא מסוגלים לדמיין.

פיתוח הטעם החדש של קוקה-קולה ZERO בשיתוף ai הוא מהלך חדשני ומסקרן, ובקוקה-קולה כבר עמלים על הדבר הבא ועל הטעמים המפתיעים הבאים. אנחנו כבר מוכנים לטעום את העתיד, ואתם?