חברת Influence Media Partners רכשה את קטלוג המוזיקה של כוכב ההיפ הופ והטראפ פיוצ'ר, שכולל שירים מ-2014 ועד 2020, כך לפי דיווח של ורייאטי. גורמים שמעורים בפרטים סיפרו למגזין התרבות שהעסקה נסגרה "בסכום של שמונה ספרות", ובבילבורד העריכו שהסכום עומד בין 65-85 מיליון דולר.

בין 612(!) השירים שנרכשו: Selfish ששיתף בו פעולה עם ריהאנה, Life Is Good שהתפוצץ ברחבי העולם בתקופת הקורונה ו-Jumpman עם דרייק. "הוא אייקון תרבותי, הוא מצליח להשפיע ולהצליח בתעשיית המוזיקה והמציא את עצמו מוזיקלית בדרכים שף אחד לא עשה זאת לפניו", אמרו נציגי החברה על פיוצ'ר, "הוא נדיר, מצליח להשפיע תרבותית במהירות עם הסגנון הווקאלי המובהק שלו. הקריירה הפורה שלו והפופולריות המתמשכת יותר מ-15 שנים בתעשייה הם עדות להשפעתו הבלתי ניתנת להכחשה על נוף המוזיקה והתרבות העכשוויים. אנחנו גאים לעבוד איתו".

פיוצ'ר התייחס עצמו לעסקה: "אני אעשה הכל למען המוזיקה שלי. רציתי לוודא שהמוזיקה הישנה שלי תהיה בידיים טובות ברגע שחשבתי על הפרק הבא שלי במוזיקה. אני גאה לעבוד בשיתוף פעולה עם הצוות ב-Influence Media ובכך לשלוח מסר לציבור שלמוזיקה שלי יש ערך על נצחי. המוזיקה שלי זו האמנות שלי, והשירים האלה מייצגים חלק מהעבודה היקרה לי ביותר בקריירה שלי".

לפיוצ'ר קטלוג מרשים בהחלט במהלך 16 שנים של קריירה ובתוכו בין היתר כלולים: שמונה אלבומי אולפן ששישה מהם סיימו במקום הראשון של 200 החמים של בילבורד, ארבעה אלבומי שיתופי פעולה, 16 מיקסטייפס, 114 סינגלים ועוד. עד היום הוא נחשב כאחד מחלוצי ה"מאמבל" (מלמול בראפ) כך שלא פלא שעם כל הישגיו והרזומה המפואר, Influence Media Partners רצתה לרכוש את הקטלוג דווקא ממנו.