קיילי מינוג מתקשה לעכל את ההצלחה המרשימה של הסינגל החדש שלה, Padam Padam, שהוכתר כ"סינגל הקאמבק שלה". Padam Padam נמצא במקום הראשון במעצד ה-Big Top 40 הבריטי, וגם במצעד הבריטי הרשמי הוא נמצא במקום 23 המכובד. במצעד באוסטרליה, מולדתה של מינוג, נכנס הלהיט גם הוא לטופ 40, ובארצות הברית הוא צפוי להיכנס בקרוב למצעד הבילבורד.

מגזין "דה גרדיאן" מדווח כי כשיצא לפני כשבועיים וחצי Padam Padam לא נוגן בתחנות רדיו "צעירות" יותר כמו Radio 1 של הביביסי או Capital FM, כיוון שנחשב לשיר שמכוון עבור קהלים מבוגרים יותר. ואז הוא התפוצץ בטיקטוק, בטוויטר, ובקרב הקהילה הגאה. הטוויטר מלא בממים שעוסקים בהתמכרות חמורה לשיר, ובטיקטוק נעשו כבר למעלה מ-4,000 שימושים בסאונד של השיר, ביניהם גם על ידי הזוכה השוודית של האירוויזיון, לורין. ביוטיוב צבר השיר קרוב ל-4 מיליון צפיות.

"Padam Padam של קיילי הוא לא רק שיר", הצהיר עוקב דרמטי בטוויטר. "הוא איפוס תרבותי, הוא החמצן שאתה נושם, זה לייפסטייל, זו בריחה מהעולם האכזר ומלא הגנבים הזה. זה אומנות, זה חיבוק מאדם שאתה אוהב, כל מה שרצית אי פעם". וואו. אנחנו קצת מסכימים.

@loreenofficial Padam Padam at Attitude Magazine✨ #padampadam #kylieminogue #transition #fashiontok #behindthescenes ♬ Padam Padam - Kylie Minogue

בפוסט שהעלתה בחשבון האינסטגרם שלה התייחסה מינוג להצלחה המרשימה של השיר. "הלב שלי מתפוצץ משמחה, אני רק רוצה להגיד תודה רבה רבה על ברכות יום ההולדת, התגובה ל'פדאם' וכל האהבה", כתבה מינוג, שחגגה בשבוע שעבר את יום הולדתה ה-55. בראיון התייחסה להשפעה של האינטרנט על ההצלחה של הסינגל האחרון שלה.

"אני מרגישה כאילו אני עם רגל אחת בעולם הישן ורגל אחת בעולם החדש", הסבירה הזמרת שאת סינגל הבכורה שלה הוציאה ב-1987, שנים לפני טיקטוק וטוויטר. "אני מתפלאת מאנשים שממש טובים באינטרנט. אני משתדלת כמיטב יכולתי אבל שומרת על החיים הפרטיים שלי, אז אני לא מעלה כל שטות לאינסטגרם. זה קצת קשה לנווט בכל זה, אבל אני חושבת שזה מדהים ואני תוהה מה זה היה עושה לקריירה שלי אם האינטרנט היה שם מההתחלה", סיכמה.

בראיון לגרדיאן הסביר ההיסטוריון ומנתח המצעדים ג'יימס מסטרסון: "ההצלחה של Padam Padam חשובה, כיוון שזה הלהיט הראשון של קיילי בעידן הסטרימינג. מה שעזר לה להתפוצץ זה בעיקר טיקטוק", טען. "בשנים האחרונות טיקטוק הפכה לפלטפורמה הכי חשובות לגילוי ולפריצה של שירים חדשים, בצורה שעוקפת את כל הנתיבים הרגילים של מדיה. כבר אי אפשר לבנות על הרדיו שיהפוך את השיר שלך ללהיט, צריך שהוא יהיה מושך עבור האינטרנט. זה משהו שקשה להנדס, אבל מפיקים מנסים ליצור 'הוק' או קטע קצר מהשיר, שניתן לשבור ל'ביס' של 20 שניות מתוכו", הסביר מסטרסון.