זה לא חדש שמיילי סיירוס אוהבת להיות שונה מאחרים. יש שיגידו אפילו שזה סימן ההיכר שלה - בין אם מדובר בחיצוניות או במוזיקליות שלה. בראיון שקיימה עם לארס אורליך המתופף של מטאליקה והתפרסם אתמול במגזין Interview, סיירוס סיפרה בהרחבה על הביקורות והשאלות שמופנות כלפיה על הבחירה שלה לשיר בקול נמוך "ולא נשי".

"כל החיים שלי, בין אם זה בשיעורי פיתוח קול או סתם תוך כדי שאני מלטשת את הכישורים שלי", הסבירה הזמרת, "זה תמיד היה סביב 'למה את נשמעת כמו גבר? איפה הפאקינג פלצט שלך, כלבה? למה את לא יכולה לשיר יותר את האוקטבה הגבוה של 'Party in the U.S.A.?'".

סיירוס המשיכה להסביר לאורליך שהיא אכן מודעת לביקורות אבל בתור זמרת, יש משמעות לדרך שבה היא שרה: "הקול שלי הוא איך שאני בוחרת לייצג את עצמי, כך אני מבטאת את עצמי. עבדתי עם כל כך הרבה אנשים שאמרו לי תמיד 'אנחנו נביא זמר שישיר את התווים הגבוהים'. אתה יודע? 'פלצט' הוא מונח לטיני למצב שבו נער עובר את גיל ההתבגרות, אבל עדיין רוצים שהוא ישיר במקהלה. זה אומר 'שקר'".

חשוב לציין שהחיבור בין סיירוס לאורליך נוצר לאחרונה מכיוון שהזמרת ביצעה קאבר ל-"Nothing Else Matters" (עם אלטון ג'ון על הקלידים) כחלק מאלבום המחווה למטאליקה "The Metallica Blacklist". בהמשך הריאיון היא דיברה עם המתופף על משמעות השיר הזה עבורה.

"לשיר הזה יש משמעות ברמה העמוקה ביותר בשבילי", סיפרה והוסיפה שהעובדה שהקליטה אותו בבית שלה ולא באולפן הקלטות נתנה לה את האפשרות "להרגיש חופשיה" ולהתנסות: "אפילו הורדתי את חלק מהאוקטובות שלו. לשיר בקול כזה נמוך זה מספק כל כך. אני זוכה לשיר בתו כזה נכון ואני זוכה לחיות בצליל אותנטי ואמיתי".

אגב אותנטיות, לביקורות שטוענות שהיא מעמידה פנים או מנסה להיות מישהי שהיא לא, הזמרת עונה בפשטות: "אני מי שאני. אני מתכוונת למה שאני אומרת באותו הרגע, גם אם למחרת זה ישתנה. היה לי את הכבוד לשיר את השיר הזה לא בדרך שנשים 'אמורות' לשיר. אפשר לשמוע לקראת סוף השיר שאני מורידה את הכפפות ופשוט מתחילה לעוף. החלק הזה בשיר ממש תופס אנשים. זה יותר נמוך מהתווים שלי בדרך שלי, אז אני אסירת תודה שהייתה לי את האפשרות להתנסות בזה".