אין ספק שטיילור דאגה להשקיע את כל כולה בקליפ של סינגל הקאמבק שלה "Look What You Made Me Do". הוידאו שיצא בראשון האחרון ומאז שבר שיאים (ביניהם השיא של אדל לקליפ הנצפה ביותר ביום הראשון לצאתו), כולל כמה סצנות עטירות בתקציב. כשהעלות כל כך גדולה אנחנו מצפים שדווקא בפרטים שקל לזייף האמן יחסוך, אבל בסצנה היקרה מכולן סוויפט בחרה שבמקום למלא את האמבט בתכשיטים מזויפים (כי בתכלס מי יבחין בהבדל מצפייה בקליפ), היא הולכת עד הסוף ומכניסה לשם יהלומים בשווי של לא פחות מ-10 מיליון דולר.

את התכשיטים בשווי הפסיכי הזה סיפק היהלומן ניל ליין, שסיפר שבכדי להשיג את הכמות העצומה הזאת (שמלבד לגופה הדקיק ממלאת את האמבט) הוא נאלץ לפנות כספת שלמה. הוא סיפר למגזין פייג' סיקס: "הם (יוצרי הקליפ) רצו ליצור מראה מרשים ובלתי ניתן להתעלמות, אז נתנו להם גישה מלאה לקולקציית התכשיטים החדשה והתוצאה מדהימה. היהלומים מעולם לא נראו כל כך טוב".

כמובן שלטיילור הייתה כוונה מעבר לפרסום התכשיטים בשוט הזה. המעריצים רצים כרגע בין שתי תאוריות שטוענות שאמבטיית התכשיטים היא ירייה לעבר אויבת של הזמרת. התאוריה הראשונה אומרת שבעצם מדובר בהתייחסות לשוד של קים קרדשיאן בפריז, שם קשרו אותה וגנבו ממנה תכשיטים בעלות של 11 מיליון דולר (קרוב מספיק). השניה טוענת שזאת בעצם קריצה לקליפ של קייטי פרי ל-"This Is How We Do", שיצא בתקופת השיא של הריב בין הזמרות ומציג את פרי באמבטיית פנינים (יותר זולה).